Marotta: "Marchisiónak még nehezebb lett volna játéklehetőséghez jutnia"

marotta_beppe_sajto_reszvenyesek.jpgA Juventus ügyvezető igazgatója, Giuseppe Marotta még a Chievo elleni győzelmet megelőzően nyilatkozott az olasz sajtónak, s természetesen szó esett Cristiano Ronaldóról, valamint a klubtól 25 esztendő után távozó Claudio Marchisióról is.

"Ahhoz, hogy igazi bajnok legyen valaki, játékosként és emberként is minőségre van szüksége, ahogyan az Cristiano Ronaldo esetében is megvalósul. Rengeteget hoz a Juventusnak, s következésképpen az olasz labdarúgás egészének is." - mondta Marotta a Sky Sport Italia munkatársának nyilatkozva.

"Ez Andrea Agnelli elnökségének kilencedik éve, s a léc minden egyes szezonnal magasabbra és magasabbra került. A pályára lépő és a kispadon ülő játékosok egyaránt mind magas minőséget képviselnek.

A vezetőségnek a lehető legjobb eredményeket kell megcéloznia, miközben tekintettel van mindenre, kezdve a labdarúgástól, egészen a költségekig és a marketingig."

Az átigazolási időszak utolsó napja ezúttal nem egy meglepő igazolást, hanem egy szívbe markoló bejelentést tartogatott a Juventus szurkolói számára.

"Idén még nehezebb lett volna játéklehetőséghez jutnia, mint az előző években, ezért úgy volt helyénvaló, ha ezt világossá tesszük számára, ő pedig inkább más csapatot kívánt keresni. Nem tudom, hogy hova megy, s nem hiszem, hogy akár ő maga tudja. 

Köszönjük Marchisiónak mindazt, amit a Juventusnak adott az évek vagy inkább évtizedek során, de a labdarúgás ilyen, s tovább kell lépnünk."

Marottát arról is megkérdezték, hogy vajon melyik csapat lehet idén a Juventus legfőbb kihívója a bajnoki verseny során.

"Úgy gondolom, hogy az Inter a Juventus legfőbb vetélytársa. Fokozatosan erősödtek az elmúlt három évben, néhány nagyon izgalmas játékost igazolva, ezért az Intert és a Juvét nevezném meg esélyesnek."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6614191029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

steven.h 2018.08.20. 11:31:24

Inkább maradtál volna csöndben...

Pavel1988 2018.08.20. 11:37:29

Picit mintha meghazudtolnánk azt amit ez a klub jelentett a múltban, ugyanakkor ez cseppet sem meglepő. 9 év alatt egy erős olasz középcsapatból legfőbb BL esélyes gárdát csinált a vezetőség, ezt nem lehet vezéráldozatok nélkül megvalósítani.

Pityereghetünk mi BUffon és Marci miatt de legbelül mindenki tudja, hogy ők már csak szellemükben tudnának hozzátenni ehhez a Juventushoz.
Kicsit olyan, mint amikor egy döglődő kapcsolatban vagy és szakít veled a párod. Szar érzés de jobb, mint a kispadról nézni ahogy mással van.

rob1 2018.08.20. 11:58:46

De Khedira kezdő és semmivel nem jobb kösz Allegri te fajankó

Juvetto 2018.08.20. 12:04:39

@Pavel1988: Gigivel kapcsolatban nagyon nem értek egyet Veled. Hogy a párkapcsolati vonulatnál maradjak: G1G1 még mindig a legminőségibb módon döngethetné az Öreglányt!

FeriGjuve 2018.08.20. 12:08:13

Lehet,hogy te hamar továbblépsz,mert sok érzelem nem fűz ehez a klubhoz(az anyagi részén kívül)de Il Principo már akkor Juventino volt,amikor te mèg a Sampdoria előszobájában sem kopogtattál...

mrdel 2018.08.20. 12:35:53

Abszolút nem kell károgni ezen nyilatkozat miatt. Marchisio per pillanat akkor lett volna meghatározó a csapatban, ha a Juventus a dobogós pozíciókért harcolna az olasz ligában és tele lenne a keret Sturarokkal, Matrikkal. Akkor nem tudom ki lenne elégedett a helyzettel. Most meg C. Ronaldok futkároznak a csapatban, meg 100 M-re taksált Dybalák, Pjanicok és Douglas Costák, Mandzukicok.

FAF 2018.08.20. 12:40:08

Khedirán mikor akarunk már túllépni? Amíg ő itt van addig nekem ne akarja senki megmagyarázni Marchisio elküldését. Allegri Khedira mániájának az áldozata lett. Szánalmas ahogy a klub viselkedik. Hogy lehet ilyen stílusban nyilatkozni egy ilyen játékosról? Nagy család. Na persze.

kovta23 2018.08.20. 12:42:40

@mrdel: Teljes mértékben egyet értek. És még a lényeg fölött sokan természetesen el is siklanak. Nem a klub küldte el Marcit...

FAF 2018.08.20. 12:44:37

@mrdel: Meg sajnos Khedira is ott futkározik. Ha őt is eladtuk volna és jött volna egy jó kis középpályás akkor egyet is tudnék érteni veled

kovta23 2018.08.20. 12:46:08

@FAF: Khedirat divat szidni. Semmibe venni amit csinál. Persze szupi lenne egy Sms helyette de 0 volt a vb és a Napoli ellen is. Arról nem.beszelve ha Dybala vagy Pjanic Sandro tűnik el meccsekre akkor csönd van vagy épp azért is Khedira a hibás.

2018.08.20. 12:57:05

Jobb lett volna csendben maradni, Beppe. Szavak nélkül is látjuk, hogy segget csináltatok a szátokból. És ettől a nyilatkozattól ez talán csak még rosszabb lett. A Juventus egy család, igaz? És a Juventino család kirúgja az egyik legragaszkodóbb tagját, aki az egyetlen igazi saját nevelésű játékosa? Ráadásul kevés játéklehetőségre hivatkozva, amikor Khedirák vannak a keretben? Nem a fénykorában levő Xavi-Iniesta-Vidal-Davids!!!! Abban az esetben az ember talán még szomorúan, de meg is értené. Ráadásul Marchisio még a bizonyításra sem kapott elég esélyt!!! Arra már gondolni sem akarok, amit plelykálnak, hogy a fizetése volt a gond...SZÉGYEN!

2018.08.20. 12:59:22

@kovta23: Ha valakit - teljesen érthetetlenül és indokolatlanul - ellehetetlenítenek és kifejezik, hogy egyáltalán nem fontos, az jobb?!?

Thuglife! 2018.08.20. 13:02:41

@mrdel: ezek a 100m-s játékosok egyike se szerzett gólt egy kisőjelölt ellen,de biztos jót hokizhattál mikor megláttad őket Juve mezben a meccs előtti kézfogásnál.fogsz még te is károgni ha meglátod mi a különbség saját dicsőségre focizni vagy meghalni a mezért.

Mekkora szakmai előrelépés micsoda zseniális húzás volt szerződést bontani egy cserejátékossal aki 25 éve a klubnál volt,mert se futni nem tud se passzolni se labdát kezelni nem lát a pályán nem elég kemény,és még utálják is a szurkolók,biztos nagyon kilógna ha néha néha játszana.

delpi0823 2018.08.20. 13:09:18

@mrdel: Ne a tamadoreszleget hozd fel,ezen a kozeppalyan marchisionak boven kellene hogy legyrn helye,ha egy khedira stabil kezdo tud lenni......Allegri ugyanazt csinalta amit anno Pirloval a milanban.......

FAF 2018.08.20. 13:11:18

@kovta23: Nálam szó sincs divatról. Nem feltétlenül SMS-re gondoltam ezért nem is neveztem nevén, de ha már a VB-s szereplését felhoztad akkor megnézhetjük Khedira VB szereplését is... Tudod mit felőlem még maradhatna is csak akkor legyen az utolsó számú Bentancur vagy Matuidi mögött. Ami engem bosszant, hogy még midig kezdőként számolunk vele és, hogy Marchisiot kilökték miatta. Lehet itt mondani, hogy nem küldtük el hanem magától ment, de ez egy kikényszerített dolog volt. Az már csak hab a tortán ahogy ezt tálalják. Az Öreg Hölgy kezd számító ribanccá válni.

MdewC 2018.08.20. 13:21:56

@mrdel: pontosan.

Marcit imádom, de sajnos a sérülés tönkre tette. :(((

FAF 2018.08.20. 13:22:48

Meg lassan már nincs kedvenc vagy szerethető játékos a csapatban. Talán Berna lehet majd az, ha Allegri nem neveli ki belőle a tökösséget meg a támadó potenciált. Én pont leszarom, hogy Roncika itt van vagy nincs meg az elvágyódó zsoldosok se feszítenek.

JuventusFanatikus 2018.08.20. 13:52:43

Mikor meglátjuk Khedirát a kezdőbe:
scontent.fiev1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/39581417_2099343470090473_2877664329254043648_n.jpg?_nc_cat=0&oh=ce157abc749f12cc8dc9b8cb2a2988b6&oe=5C08DC7E

Ezt a kritikán felüli dolgot még mindig nem tudom megemészteni. Tavaly még azt mondta Max, hogy minden játékos egyenlő eséllyel indul. Látjuk... Marchisio hamarabb kritikán felüli játékos mint a másik Herceg. Nagyon szeretem Allegrit, de ez már sok...

@Dr. Grant: Óriási igazat mondtál szombaton, mikor azt írtad, hogy Te biztos nem tudnál mercato értékelést írni ilyen körülmények között... Kiderült, én sem. Elkezdtem, szépen sorban. Majd eljutottam Júdáshoz (még ez a megnevezés is dicséret számára) és megállt a tudomány. Nem tudtam leírni amit gondoltam, az nem lett volna megfelelő. Valahogy túljutottam rajta, de jött Gigi, Lichti, Marci.... Megszakad a szívem, kitöröltem az egészet. Most jobban fáj, mint mikor jött a hír, hogy távoztak... Már csak Chiello és Barza maradtak. Jó érzés volt látni Giorgiot jól játszani. Sajnos őket sem láthatjuk sokáig.

MdewC 2018.08.20. 13:58:17

@FAF: kik azok a zsoldosok?

Hirtelen mindenki tré lett.

Nonszensz miket írogattok. Nem, hogy örülnétek, hogy erősödött a keret. Vicc!

Bezzeg pár éve meg azért ment a rinya, hogy nem igazolunk. Most meg mindenki zsoldos, mert elment Buffon, aki kiöregedve nem vállalta a 2. számú kapus szerepet, elment Marci, aki rottyra került a térde miatt, meg vissza jött Bonu, aki áruló... Ezért most mindenki zsoldos.

Röhögnöm kell. :D

Inkább becsülni kéne a keret minőségét, meg azt, hogy 7 bajnoki cím után tovább nyomjuk a gázpedált.

Az meg nem a Kobráék hibája, hogy az olasz utánpótlás, akiből lehetne meríteni, az egy rakás szar!

Vicc néhány kommentet olvasni. Vagy inkább siralmas.

Fino Alla Fine

kovta23 2018.08.20. 14:00:48

@Dr. Grant: Oké kirúgják Khedira ,Marci meg a harmadik 90 perc után kidől másfél évre... Biztos előrébb lesz a csapat.

MdewC 2018.08.20. 14:04:25

Sajnos a régi (jól megszokott) Juve gerinc már nincs. Semmi nem tart örökké.

Nosztalgiázhatnánk egy szar keret mellett, hogy mekkora királyok voltunk, vagy lehet szurkolni a BL-nek egy szuper kerettel, ahol még mindig vannak régi értékek, kemény mag és szupersztárok.

Lehet választani.

sleepy8 2018.08.20. 14:07:11

Amugy ennek a nyilatkozatnak pont nem az volt a lenyege, hogy mi kuldtuk el Marcsit... Szeretem, imadom, nekem mindig Ő lesz a Juventus. (Nem, nem Gigi vagy Alex) De nalam is elotte van a sorban mindenki, a serulese utan sosem volt az igazi. Menjen es focizzon meg egy kicsit, igy a legjobb neki is.

2018.08.20. 14:08:11

@JuventusFanatikus: Szerintem én összességében sem fogom megpróbálni. Majd az eredmények úgyis megmutatják, mi volt jó döntés és mi nem volt az. Legalábbis játékminőségben. Mert emberileg egy katasztrófa az egész. Ne csodálkozz rajta, ha Neked sem igazán áll össze, ezúttal ez szerintem nem negatívum. Aki szurkolóként értékelést ír, az azért teljesen nem tudja elkerülni, hogy bizonyos mennyiségű érzelem ne kerüljön bele. Szerintem erről az idei Mercatoról csak az tudna - teljesen hideg fejjel - reális (érzelemmentes) értékelést írni, aki:
A) Nem Juventus szurkoló (és nem inter)
B) Nincs szíve
C) T800-as, vagy emberként esetleg Chuck Norris, mert annyira profi

2018.08.20. 14:11:45

@kovta23: (Ezt nem kritikának szánom) Ha Khedira odatenné magát, akkor ő is egész biztosan lesérülne. Ha Marci nem tenné oda magát, akkor meg ő sem sérülne le, tehát ez, amit kérdezel, maximum annyiban érv - de ellenérv - hogy Marci inkább sérülne meg és áldozná fel magát a csapatért, minthogy eszébe jutna alibizni.

MdewC 2018.08.20. 14:18:20

@Dr. Grant: Khedira mindenki szemét szúrja, ezt adom. Alig várom, hogy elmenjen.

Ennek tükrében Marci távozása tényleg szar. De ebbe bele kell törődnünk.

2018.08.20. 14:36:19

@MdewC: Így is úgy is nehéz, de talán kicsit könnyebb lenne, ha - Khedirától függetlenül - tényleg bombaerős középpályánk lenne, ahova reálisan nézve sehogy nem férhet be...

alexGicamo 2018.08.20. 14:54:25

@Dr. Grant: Teljes mértékben egyetértek veled !

Roli984 2018.08.20. 17:34:36

nem ertem mert szidjatok Marottat egy olyan dolog miatt amiről kizarolag Allegri tehet. A kancsal nem szolgat bele a csapat osszeallitasaba, csak meghallgatta Maxot hogy ki hanyadik a rangsorban. ezt elmondta Marcinak aki inkabb jatszani akart, ugy szerzodest bontottak.

ForzaJuve12 2018.08.20. 17:42:40

Nagyon szomorú vagyok, hogy elment, de ez így a jobb neki is és talán a csapatnak is. Lehet ezért a kijelentésemért nem leszek népszerű, de az előző szezonban én nem emlékszem egy olyan meccsére sem, ami után azt mondtam volna, hogy feltétlenül neki kellene játszania Pjanic, Matuidi vagy Khedira helyett.

bulldeo 2018.08.20. 17:48:04

@Roli984: maximálisan egyet értek.

GGábr81 2018.08.20. 18:46:40

Tehát akkor biztos, hogy maradunk a 2 belső kp rendszernél. Mert létszámra nem lettünk többen, így kb ugyan annyi játékperc jutna neki, mint eddig. Miért kevesebb? Nem értem.
Ő kérte. Vicc. Marci elmondta, hogy a klubb érdek számít ebben a döntésben is. Tehát valaki súgott neki, hogy ez a "klubb érdek".
De amúgy meg lesz..om, hogy ki mit mond. Ez nekem, így is úgy is letaglózó. Elmehet mindenki a búsba. Rohadjanak meg.
Mercatót 10/9 -re értékelnék amúgy. De így most érzelmileg 10/3

venember83 2018.08.20. 19:10:23

@MdewC: ha nem imádnám Marcit, teljesen egyet is értenék a hozzászólásoddal. Így kicsit nehéz elfogadni Marci távozását 25 vagy 12 év után.

babo0410 2018.08.20. 20:14:39

@MdewC: Nagyon egyetértek. Hasonlót gondolok. Sőt Ronaldon pont nem azt látom, mintha zsoldos lenne. Úgy küzdött szombaton, ahogy a legnagyobb legendáink.

MdewC 2018.08.20. 20:17:38

@venember83: nekem is nehéz, nem írtam, hogy nekem könnyű.

Viszont a csapat helyzete sokkal jobb, mint mercato előtt gondoltam, ez meg BL kupa vígasztalna.

Marcit, Bufit, Alet, Pirlot szvsz nem lehet pótolni, párszor már leírtam / utaltam rá.

2018.08.20. 20:34:33

@MdewC: De tényleg nem kötekedésből írom, hogy az általad kifejtett "vannak régi értékek, kemény mag és szupersztárok"elv sajnos nem létezik. Ha tényleg így lenne, akkor Buffon és Marchisio maradt volna, Khedirának takarodó. Caldara maradt volna, Benatianak köszönjük szépen és Bonucci még Torino környékére sem jöhetett volna vissza. És még lenne pár ilyen példa. Szép elv, amit írtál, főképp eredményt előrevetítő, gyakorlatias, kemény, de maradt benne értékrend. Viszonylag könnyen elfogadható lenne általam is. De amit a Mercato bizonyított most, az az, hogy ilyen értékrend nincs benne, sőt semmilyen. Buffont és Marchisiot elzavarták (ennyit a családról és az olasz kemény mag fontosságáról), Caldarát elkótyavetyélték (ennyit a tehetséges fiatalok fontosságáról). Chiellini azért maradhatott, mert játékban még hozzá tud tenni, ahogy epizódszerepekben Barza papa is. Ha ez már nem így lenne 1 db Juventinonk nem maradt volna. Ha Berna nem lenne a keretben, akkor olasz sem sok lenne. Khedira maradhatott, ráadásul a kezdőben, ez a hab a tortán.
Nos, tehát szerintem az elv: nincs elv. Az értékrendekről lemondtak, nem voltak itt szupersztár célok sem, csak Ronaldora véletlenül éppen lehetőség volt és a gazdaság mindenek felett. Sajnos ez a rideg valóság. :-(

MdewC 2018.08.20. 20:47:41

@Dr. Grant: szvsz túl borúsan ítéled meg, erre (is) akartam utalni. :)

Khedirara nincs magyarázat, a többit leírtam.

Javaslom ne vágjunk eret magunkon, hanem kurvára örüljünk, hogy miénk maradt a legerősebb olasz csapat. ;)

A többit az idő dönti el.

Juve!

MdewC 2018.08.20. 20:58:03

@babo0410: tx.

Hát neki most bizonyítania kell.

GGábr81 2018.08.20. 21:10:54

@kovta23: Khedira nem dőlhet ki a harmadik meccs után másfél évre?

Génmanipuláltházikecske 2018.08.20. 21:18:51

@GGábr81: Túl sokat vársz. Ilyen állapotban biztos nem.

babo0410 2018.08.20. 21:51:09

Nem unalmas még ez a folytonos Khedirázás? Most mindenért ő lesz a hibás? Ha nem nyerünk, ha nyerünk, ha mit tudom én. Már Marchisio távozása is az ő sara. Nevetséges. Marchisio egyedül a folyamatos sérüléseinek köszönheti, hogy távozott. És még így is maradhatott volna, ha el tudja fogadni, hogy csak padozik. De nem fogadta el. Sajnos.
Khedira tegnap gólt lőtt, igen fontos gólt, hiszen az elsőt lőtte egy igen küzdelmes meccsen. Nem 6-0-nál talált be, ennek ellenére még mindig Khedira minden baj forrása. Nem mellesleg fontos mentése is volt.
És nem érdekel a magyarázkodás. Allegri tudja miért játszatja. És nem azért mert dugnak, vagy szerelmesek egymásba. Punktum. És nem érdekel az ostoba magyarázkodás, hogy biztosan én vagyok a hülye, mert mindenki más látja milyen sz@r csak én nem.
Ezek szerint Allegri is hülye, meg takarodj? Vagy a statisztikák sz@rok?

Génmanipuláltházikecske 2018.08.20. 22:34:38

@babo0410: Itt mindenki hülye csak te nem. Allegri egy fél isten, ő nem hibázik, ha igen akkor se! Khedira a szent neki soha egy rossz formája sincsen és a középpályánk egyik legnagyobb kincse, és neki sz*r meccse so sincsen! És nélküle nem lehet meg BL győzelem se!

2018.08.20. 22:43:24

@MdewC: Attól függ, milyen szempontból nézzük. ;-) A keretünket és az elérhető eredményeket tekintve nem látom igazán borúsan. De ilyet nem is írtam.
Az fiatalokkal kapcsolatos elvek feladását és a család-elvek szembeköpését viszont nem is láthatnám borúsabban. Ha végiggondolod (Buffon, Marchisio, Khedira?, Caldara, Bonucci...) ez jogos.
Az érvágás nem volt opció. :-P
Na, de ha az első szempontot nézzük, igen, lehetünk eredményesek. Hogy a legerősebb-e a keretünk? Annak tűnik elsőre. A támadósor teljes egészében és szélen is. A védelem talán, de én már nem tudok bízni bonucciban, de meglátjuk. Viszont ami a középpályát illeti, ott már nem vagyok biztos, hogy a legerősebbek vagyunk, főleg, hogy mindenképpen gyengébb középpályát "kell" felküldeni, mint a lehetőség szerinti legerősebb. A bajnokságra lehet, sőt valószínű, hogy így is elég lesz, ha azzal beérik. Meglátjuk.

Grinta 2018.08.20. 22:53:02

@Dr. Grant: Nagyon érdekes egyébként az élet!Ha nincs a Calciopoli,akkor nincs Marchisio,és Chiellini,mert abban a minőségű csapatban,az akkori tudásukat tekintve epizódisták sem biztos hogy lettek volna,és mint utólag megtudtuk,Buffon távozott volna a Milanhoz.

2018.08.20. 23:38:53

@Grinta: A hírhedt "mi lett volna, ha...". ;-) Én azért fogadni nem mernék rá, hogy mindhárom eset így történt volna.

MdewC 2018.08.21. 00:41:04

@Dr. Grant: sajnos Marci nem lett volna erősítés a kp-re. :-/

A szembeköpést pedig én nem érzem, szóval ez szubjektív. (Bufi is szépen leköszönt, Marcinak is járt volna.)

Én csak azt érzem, hogy kurvára össze akarták tenni ezt a keretet és ilyen erős mercatonc vagy 10+ éve nem volt.

Vagy már ez is baj? ;)

A fiatalokat hagyjuk, mi nem nevelő egyedület vagyunk.

Magam részéről lezárom egyelőre ezt a témát, egyelőre. Part talan lenne a vita. :)

2018.08.21. 07:08:41

Marotta ebben a nyilatkozatban csak a száraz tényeket mondta el,szeretném azt hinni,hogy a vezetőség is kész tények elé volt állítva,a csapattal és a játékosokkal Allegri foglalkozik. Szerintem rajta kívül senki nem gondolhatja komolyan,hogy amíg Khedira vagy Matuidi itt játszik,addig Marchisionak nincs helye,nálam Pjanic első számú alternatívája lett volna,mert ő rendelkezik azzal a technikai tudással,amivel a bosnyák...nagyon sok játékos jött vissza ennél súlyosabb sérülésekből is,úgy érzem,hogy nem is volt Allegrinek olyan célja,hogy Marcit újra felépítse,könnyebb volt kimondani mindenki felé,hogy úgyse játszana,inkább menjen el,ne foglalja a fizetési sapkát,csapatérdek ugye...ócska szar ember ez az Allegri,Pirloval ugyanezt eljátszotta a Milannál aztán láttuk mi lett belőle.

babo0410 2018.08.21. 07:10:35

@Génmanipuláltházikecske: Én sose mondtam ilyet, ellenben veletek, akik folyamatosan elhiszitek, hogy jobban tudjátok kit kéne igazolni, kinek kéne eltakarodnia innen, ki miért játszon, ne játszon, stb.
És ami a legszebb, hogy minden egyes kommentben folyton Khedirát savazzátok. Uncsi!

asvééd 2018.08.21. 08:33:43

Marchiso ebbe a Juventusba már rég nem fér be!!! Miért ne látjátok be? Megy itt az álszent Marcizgatás de komolyan senki nem gondolhatja hogy Vele erősebb lenne a csapat!
B@sztatjátok Khedirát ha kell ha nem, félreértés ne essék szerintem sem a legjobb formáját nyújtja mindig és sokszor nem értem Allegrit miért ne hozza le előbb, de azt látom ezekből a kommentekből néhányan nem emlékeznek vagy nemis voltak még itt amikor Rinaudok, Almironok, Tiagok, stb. szerencsétlen megélhetési futbalisták rohangáltak mint a fejetlen csirke a pályán koncepció nélkül olyan "Mesterekkel" spékelve mint Zaccheroni vagy Ferrara.

Génmanipuláltházikecske 2018.08.21. 08:52:35

@babo0410: A saját szempontodat mindig tény-állásként közlöd.... Én csak próbáltam egyetérteni veled, de már az is nehezen megy.

FeriGjuve 2018.08.21. 08:54:56

@mrdel: Teljesen igaza van,aki ezt állitja,nem lett colna Marci meghatározó idén sem.
Egyetlen egy baj van,ami miatt érthetetlen ez az egész.Az,hogy Khedira alapember.

babo0410 2018.08.21. 09:10:26

@Génmanipuláltházikecske: Ez Mondjuk így nem igaz, csak ha vki nem ért veletek egyet, arra már is ugrotok. Pont, hogy ti próbáltok meg győzködni, hogy márpedig hülyeség amit mondok. De Hagyjuk a vitát!

Génmanipuláltházikecske 2018.08.21. 09:40:27

@babo0410: Kinek szedtem le eddig a fejét aki nem értett velem eggyet?

babo0410 2018.08.21. 09:52:02

@Génmanipuláltházikecske: Most pl. nekem adsz a számba olyat, ami nem igaz. De Hagyjuk a témát, ne személyeskedjünk. Legyen béke.

Glivenko 2018.08.21. 10:11:58

Na, már megint Khedira. :D
Az az ember nettó emberhátrány, elég megnézni a statjait: nem szerel, nem védekezik, nem támad, stb..
A pár gólja, amit kiscsapatok ellen szerez nagyon jó, csak éppen azokat Marchisio is meglőtte volna, ha ő kap annyi szerepet.
Khedira egyértelmű kedvenc Allegrinél. Elég megnézni, hogy akárki kikerülhet a kezdőből, ha éppen nincs formában, vagy nem volt elégedett vele Allegri, kivéve Khedira. Ő akármilyen súlytalanul játszhat, töretlen a bizalom.
A kétfős középpályán pedig öngyilkosság Khedirát játszatni. És akkor még páran csodálkoznak, hogy nem elég támadó a csapat. Persze, hogy nem, mert emberhátrányban játszunk és az éknek is félpályánál kell védekeznie, mert Khedira nem képes rá. :D

2018.08.21. 14:00:07

@MdewC: Vitatkozni nem is igazán érdemes rajta. Amúgyis talán csak az "ős-Juventino" játékosok kérdését látjuk másként. Mondjuk azzal, hogy erős Mercatot zártunk, azzal nem is nagyon lehet vitatkozni, nem is akarok, ez tény. Az, hogy mire lesz elég, azt meg meglátjuk. Össze akarták rakni a keretet, ezt én is így látom, de ez akkor lett volna "teljes" szerintem, ha a ténylegesen gátló sleppet küldték volna el. Ebből a szempontból a középpályás-ténykedésük sikerült a legkevésbé. Can-leigazolása enyhít ezen azért, de ha a padon ül, akkor mit sem ért.
Megpróbálhatjuk az érzelmeket félretenni a Mercato szempontjából, de ez meg azért nehéz, mert állandóan azt papolták eddig nekünk Marottáék, hogy a Juventus egy család. Hát...a család az nem ilyen. De oké, legyen. Lehet, hogy most profilt váltunk, ahogy egy menő cég is szokta néha és innen más elveket vallunk, más lett a divat. Család-modell ---> kuka.
Nem vagyunk nevelő egyesület, ebben is egyetértek, nem is akarnám, mert kifordul a gyomrom az olyantól, mint pl. a Dortmund. Egy ilyen csapatnak nehéz szurkolni. De az ellenkező véglet is veszélyes azért, mert fennáll a veszélye, hogy soha nem lesz újra - még csak megközelítőleg sem - Del Piero kvalitású fiatal játékosunk. Ezt nem szeretném csak.

MdewC 2018.08.21. 14:04:23

@Dr. Grant: egyébként +1.

Adjuk meg az esélyt a csapatnak, hogy hajtsanak egymásért. :)

asvééd 2018.08.21. 19:10:31

Marchisio játszott a felkészülési meccseken, valszeg már ott "lefőtt a kávé" ergo valszeg Allegri látta hogy ez már nem lesz az a Marci aki volt még nyomokban sem. Egyébként az utóbbi 4 évben többet volt sérült mint egy porcelánbábú, úgy azért nehéz lett volna bárkit is kiszorítani a keretből. (Ágyék-, térd-,hát-,izom-, comb-,stb.)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3494) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (964) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10220) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2498) meccsek (4287) mercato (4270) nyilatkozat (7634) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4286) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása