A Juventus sportigazgatója, Cristiano Giuntoli megerősítette, hogy a zebramezesek csapatkapitánya kikerült az átigazolási piacra, s olyan megoldást keresnek, amely minden érintett fél számára megfelelő.
"Megállapodásra jutottunk a képviselőjével, s olyan megoldást keresünk, amely számára és a Juventus számára is működképes. Amikor egy játékos az átigazolási piacon van, közös megállapodásnak kell lennie a két fél között." - mondta a brazil játékos helyzetéről Giuntoli.
"Zirkzee? Nem lenne helyes neveket említeni, de szemmel tartunk minden érdekes lehetőséget, s lépéseket fogunk tenni a védelem megerősítése érdekében."
A csapat ugyan veretlen a bajnokságban, de a rengeteg döntetlen miatt egyelőre még messze van céljai elérésétől, a vezetőség azonban biztos benne, hogy a klub a helyes útra lépett.
"Biztosan ragyogó út lesz. Meg vagyunk győződve azzal az iránnyal kapcsolatban, ahová tartunk, csupán egy kis idő szükséges."
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Attilio79 2025.01.02. 13:11:08
Kemény januárunk lesz, de meg kell tenni mindent a győzelmekért!
juve2121 2025.01.02. 14:08:48
Most van idő és játékosok is! Ezt nehezen veszi be a "bögyöm".
Tavaly tízszer gyengébb kerettel jobban álltunk. Nagy csapatok ellen ugyan úgy bekkelünk!
Motta City elleni meccsterve egyenlő Allegriével.
A csapat annyit fejlődött, ha fejlődött, hogy több minőségi játékos érkezett! Ennyi!!!
Na mindegy, az már a múlt!
Forza Juve!!!
Wizzurah 2025.01.02. 14:37:20
Az első szezonjában rögtön jött és ill. fizetve lett Vlahovic, McKennie, Zakaria, Gatti, Kean.
Második szezonjában jött/fizetve lett Bremer, Chiesa, Kostic, Cambiaso, Paredes, Milik, Pogba, Di Maria.
Utolsó szezonjában jött/fizetve lett Locatelli, Kean 2.0, Weah, Djalo, Alcaraz.
Hogy nem kapott volna játékosokat, sőt, jó játékosokat, hát... Ezzel vitatkoznék, de mindenki azt gondol, amit szeretne.
Azért köszi a hozzászólást, BUÉK, tart még a buli?
delpi0823 2025.01.02. 15:00:41
juve2121 2025.01.02. 15:19:45
2021 augusztus végén Ronaldo bejelentette, hogy nem akar ebben a gyenge Juvéban játszani. Az addig cserepados Kean-t hozták el a nagy kapkodásban, aki az üres kaput sem találta el. McKednnie a Schalke-ből jött, ami egy német középcsapat volt, semmi különös teljesítményt se ott, se a Juvéban, se a Leeds Unitedben.
Gattit igaz megvettük, de azonnal kölcsönbe ment is a Frosinonébe, mert még malteros volt a munkásruhája.
Januárban érkezett Vlahovic, de Bentakur ment is.
De távozott Dragusin a Genovába, aki egy év múlva a Premier Ligába ment ahol folyamatosan kezdő. Demirál is ment (mondjuk az Allegri miatt), de ment Kulusevski is. szóval összességében erősítésről nem igen beszélhetünk. Az előző évi csapat a Napoli balfaszsága miatt jutott be a BL-be úgy, hogy többen lábon hordtunk ki szívinfarktust.
Következő év! szépen hangzik Bremer neve, de De Light meg távozott. A klub pénz keresett a bizniszen azért jött létre a transzfer. Ebben az éven távozott Dybala, és Morata, abba hagyta Chiellini.
Cambiasso kölcsönből jött, mert előtte nem állta meg a helyét. Pogba egy meccset sem játszott végig.
Szóval dobod itt a nagy igazságokat, de az igazság sokkal árnyaltabb. Év közben kiderült, hogy levonnak 15 pontot, aztán mégse, aztán mégis. A teljes vezetőség elmondott!
Akik a jelenlegi helyzetért a legnagyobb hibásak!!! Óriási lyukakat hagyva a költségvetésen, eladósítva a klubot.
A tavalyi évről meg nem is akarok beszélni, mert kb 40 éve vagyok Juve szurkoló, de ilyen gyenge játékosállományunk még nem nagyon volt. Gyenge és szűk is! oké nem volt BL!
Harmadik hely, kupa győzelem rohadt nagy bravúr volt!
Tisztában vagyok vele, hogy Allegrinek mennie kellett, nem ezért írom ezeket, csak azért, hogy tartsunk tükröt a nagy szólamoknak illetve közhelyeknek. Ami tavaly fekete volt az idén fehér, de minimum szürke, úgy, hogy rengeteg pénzt pumpáltak a csapatba.
A klub vb (tudom ez részben), a BL a Szuper kupa mind a tavalyi eredmények miatt van, ami a költekezés alapját tette lehetővé.
Esküszöm drukkolok Mottának, a csapatnak meg még sokkal jobban!!!
juve2121 2025.01.02. 15:30:13
Hasonlítsd már össze a két csapatot! Hasonlíts össze a neveket!
Miretti rengeteget volt kezdő, akit a Genovában is gyengének tartanak, de sorolhatnám.
Világsztárokat vett a klub, elvileg van egy jó edzőnk, akkor nyerjünk már meccseket!
Mert jövőre nézheted a Fradit, meg az AZ Alkmart nem a MC-t.
Barátom hiába tartod a labdát, ha nem nyered meg a meccset. A tabella nem a labdatartás alapján készül, ha ez eddig nem tűnt volna fel.
Leram7 2025.01.02. 15:45:51
Én ezt két részre bontanám.
Az egyik, hogy maga Allegri sem volt már ugyanaz, mint az első korszakában. Defenzívebb lett, rosszul cserélt, nem meccselt jól.
A másik, amit előttem is írtak CR utolsó pillanatban ment el. Jöt helyére egy utolsó pillanatos Kean.
Nézzük csak az utolsó évét. Loca és Kean 2 év kölcsön után lett kötelező opció (abban a pillanatban egyik játékost sem akarta senki itt látni). Djalo sérülten jött féltávnál és 1 meccset kapott a szezonban. Alcaraz pedig az angol 2. osztályból jött és alig kapott perceket. Fagioli kifogadta magát, Pogba meg szóra sem érdemes.
Váltani kellett, mert nem volt rendben Allegri már, de jelenleg Motta sincs rendben. Allegrihez képest Motta úgy van kezelve, mint egy félisten.
Motta kiscsapatok elleni játékára nálam eddig nincs mentség. Sokat kell letenni az asztalra még neki, hoghy ezt elfelejtsük.
Allegri 2. érájára viszont mentség az első időszaka.
Jelenleg az a közös Allegri és Motta személyében, hogy egyik sem illik a csapathoz.
delpi0823 2025.01.02. 15:52:20
FAF 2025.01.02. 15:54:54
Shyr Kahn 2025.01.02. 16:27:49
1. Ha jol remlik rebesgettek, hogy CR eppen Allegri miatt ment el az utso pillanatban... bar ezt nem fogjuk mar megtudni, de beszedes lehet, hogy ezt sosem cafolta sem Allegri, sem CR.
2. Di Maria egy hatalmas sztar volt akkortajt, amikor idekerult. Joval nagyobb nev, mint iden barmelyik igazolasunk. Serulesek miatt nagyon halovany teljesitmenyt mutatott nalunk. Akar csak a VB gyoztes Paredes.
3 ev pedig joval tobb ido volt, mint amit megerdemelt. Foleg ahhoz kepest, hogy 5 eves szerzodest irattak vele ala, ami megint csak hatalmas hiba volt az akkori vezetoseg reszerol. Allegri Agnelli nagy baratja volt ezt tudjuk. Sajnos a barati kapcsolatnak nem lett volna szabad ilyen szinten befolyasolnia az elozo harom evet, es magat az alairt szerzodes hosszat sem.
@delpi0823: ++
MarcoT 2025.01.02. 16:40:12
Shaky79 2025.01.02. 16:47:04
Megint a Hallegri hívők kezdik az ész osztást, aki meg ki nem állhatta az meg lesz a provokátor! Édes istenem, mikor fejezitek már be, eltakarították innen, vége van, azóta sem kell senkinek!
bulldeo 2025.01.02. 17:30:31
1 darab világsztárt nem vettünk.
Wizzurah 2025.01.02. 19:01:20
Kik azok a világsztárok, akiket most vett a klub?
Azzal senkivel sem értett egyet veled, hogy nem kapott az előző edző elég időt, 3 szezont kapott, a mostani egy felet. Ronaldo az eligazolási szándékát jelezte, egy profi labdarúgó sem jelent ki olyat, hogy nem akar ilyen gyenge csapatban játszani.
Az, hogy valahol egy játékos jobban teljesít, mint a volt klubjában, azt sehol sem jegyzik, de ha Bentancur és Kulusevski, Dragusin ilyen jó, akkor ezzel pont hogy magad ellen beszélsz, hisz Motta keze alatt már nem voltak itt. Teljesen más bajnokságban játszanak, nem összehasonlítható közel sem egy PL és egy Serie A.
de Ligt lecserélése Bremerre minőségi csere volt, ez adva volt Allegrinek. A klub megvált elég sok fiatal tehetségétől, akik az előző edzőnek még rendelkezésére álltak és olyan játékosok is távoztak, mint Rabiot és Chiesa.
Azzal egyetértek, hogy a keret gyenge volt és most is az, a mostani edző kezei alatt sincs semmivel sem jobb keret, világsztárok végképp nem.
Az előző edző, amikor elkezdte a projektét, a kerete 35 millióval ért többet, mint a mostani edző kerete, amikor kezdte a projektjét. Az más kérdés, hogy az előző edző a projektével leépítette a keret értékét majd 35%-al.
Azért, mert neked bizonyos játékosok nem szimpatikusak gondolom én, mint pl. Kean és McKennie, az a két játékos pont hogy inkább felfele lógott ki mint lefele. Az előző projekt idején voltak többször is több száz milliós tőke injekciók, nem most. Szóval nekem csak az a furcsa, mintha mosdatni akartad volna az előző bukott projektet a mostanival szemben úgy, hogy az a 3 szezonja ellenére szerinted nem kapott időt, a mostani projektre meg az ellenkezőjét állítod mindössze pár hónap után úgy, hogy oszlopos tagok sérültek le egész szezonra.
@Leram7
Persze hogy nem volt jó, egyetértek, de most nem erről volt szó, hanem hogy Allegri projektje, vagy hívjuk bárminek nem kapott kellő időt és támogatást, míg a mostani projekt néhány hónap után már mindent megkapott, mégsem sikeres. Én nem védeni akarom se Mottát se Allegrit se az akkori se mostani keretet, de a tények makacs dolgok és csak egy hülye kijelentésre reagáltam.
Allegri utolsó évét nem nézném, mert már az első év után látszott, hogy teljesen zsákutca a projekt, a vezetőség töketlensége volt, hogy hagyták úgy azt a szezont úgy, hogy le építették a keret értékét 35%-kal, stb. Mottát senki sem tartja félistennek, én abszolút, nem ezt vártam én sem, de pár hónap után kukázni az egészet minden szinten sületlenség, igazságtalanság és nem is kivitelezhető.
Forzalex78614 2025.01.02. 20:03:40
Az egyik válaszban azt írták, hogy egyesek rossz polcra helyezik a játékosokat.
Egyetértek azzal, hogy nincsenek világsztárok nálunk.
Viszont a szeretett csapatunk milyen polcon van?
Amikor elkezdődött az idei szezon,olyan élményt adott, amit nagyon régen nem éreztem már. Tudjuk, hogy ez nem tartott sokàig, de egy valamit megmutatott: Ez a csapat jelenleg, edzőtől függetlenül (mert mindkettőnek ugyanakkora a szurkolótábora) kerettől függetlenül (mert ki-ki emelkedik valaki mindig) egy erősebb középcsapat, egy hatalmas múlttal.
Ha lennének sztárok, jobb eredmények lennének.
Ha lenne eredmény, szeretnének további sztárok jönni, mert lenne pénz.
Az a rohadt pénz viszont nem itt van.
Ezért is kell egy olasz szuperkupát évek óta az araboknál megrendezni. Ráadásul több meccset, hogy meglegyen a cirkusz
Gaben Smith 2025.01.02. 20:38:46
Fel eve van itt a Motta de maris farkast kialtotok!
Szurrealis ez a gondolkodasmod.
Inkabb nezem Mottat orokre minthogy egy darab Allegris Juve szezont is lassak meg eletemben!
juve2121 2025.01.02. 20:45:33
Szerintem egy 60 millió dolláros játékost lehet világsztárnak nevezni. Az, hogy most Motta nem találja a helyét, vagy a pasas nem azt nyújtja, amit várnak tőle az egy másik dolog.
De ott van a brazil is, akiért szintén 51 milliót adott a klub. Ő szintén alul teljesít, de amikor megvette Giuntoli mindenki úgy várta mint a Messiást. Amúgy joggal, mert a Villában jól ment.
Aztán ott van Gonzales, aki én személy szerint nagyon jónak tartok, akiért 8 milliót fizettünk, csak egy év kölcsönért.
Aztán Concensao, akiért 7 millát perkáltunk csak az egy év kölcsön és még 30 milla, hogy megvegyük!
Uraim, nem Mbappéra és Viniciusra gondoltam. Vagy a csak ez a szint a világsztár?
Akkor valóban nem vettünk világsztárt, de nagyon drága és jó játékosokat vettünk, akikkel egyenlőre gyengébben szereplünk, mint Allegri Mirettivel és Kosticcal és a jó öreg Kean-nel.
Allegri focija nézhetetlen volt, de a csapata sokkal gyengébb volt, mint a mostani.
Értem én, hogy kell az idő, rendben is van, csak nehogy akkora legyen a lemaradás, hogy már késő legyen.
Nem szeretem mikor hasonló dolgokat egyszer fehérnek láttok máskor pedig feketének.
Hiába írják itt, hogy Allegrizek, ez nem igaz, csak rávilágítok bizonyos mellébeszélésekre Giuntoli részéről.
Egyenlőre a befektetett pénz és energia nincs arányban a teljesítménnyel! Dolgozunk rajta, hogy jobb legyen! Hoztunk szar döntéseket, de ez egy ilyen méretű átalakításnál benne van!
Ezt kell kimondani!
juve2121 2025.01.02. 20:50:48
Forza Juve!
Wizzurah 2025.01.02. 21:05:42
Juvino 2025.01.02. 22:35:05
juve2121 2025.01.02. 23:30:24
persze nem az ára miatt lesz valaki jó, De egy játékos ára nagyon sok mindent elárul az addigi teljesítményéről.
Rengeteg statisztika (életkor, passzhatékonyság, kulcspassz stb stb). Szóval mikor egy játékosért kifizetnek 60 millió eurót, akkor annak nagyon jó mutatói vannak. Nem hasraütésre mondják rá valakire, hogy 60 milla. Értem én, hogy rengeteget bizonytalansági tényező befolyásolja az előzőekben nyújtott teljesítményt (a bajnokság, az edző, edzésmódszerek stb stb) de azért a két legdrágább játékos, akit igazoltunk, egyenlőre keveset tesznek hozzá.
A 60 és 50 milla már lehetne világsztár is, sajnos jelenleg nem azok, ez igaz!
juve2121 2025.01.02. 23:47:35
Nem érdekel Allegri, az érdekel, hogy egy nagyon necces év után vettük pár "jó", jónak tartott játékost, akikkel egyenlőre nem vagyunk eredményesebbek. Ezt viszont fenntartom és mivel ez jelen pillanatban így van, ezért nem mellébeszélést akarok hallani Giuntolitól.
Nagyon kemény tud lenni, de mikor a saját embereiről beszél, akkor nagyon lágy tud lenni!
Mit érdekel engem Allegri, azonban tavaly év elején kitűztek egy célt egy edzőnek, azt elérte, sőt túlteljesítette, ennek ellenére megfúrták és kirúgták. Ha ez Csank Jancsi lenne, akkor is bántaná az igazság érzetemet! Ennyi!
Wizzurah 2025.01.03. 00:23:54
Halaandot 60 millióért vette a City, mert volt egy ilyen záradék, ő akkor világsztár pl.? Szerintem az, holott a válogatottal egyértelműen nem fog nyerni semmit.
Buffont világbajnok, bl-t nem nyert sose szegény, ő világsztár volt? Úgy hogy végig egy klubban volt, másodosztályban is. De ezt lehetne sorolni.
Yildiz-nek pl. örülünk, meg mekkora tehetség, stb. aztán egy City meccs után Scholes kérdezte, hogy ki a f@sz az a Yildiz finoman szólva, tehát, hogy kinek ki a világsztár az relatív. Szerintem a Juventusban utoljára Ronaldo volt világsztár, aki meg a mi csapatunknál lett világsztár az meg valami brutálisan régen volt.
Abban egyetértettem veled, hogy a keret gyenge a múlthoz képest. A mostani és az elmúlt edzők kezei alatt is az volt. Néhány erős túlzást eltekintve értem én mire célzol és valahol igazad van. De a régi edzőket hibáztatni már felesleges, ami elmúlt az elmúlt, a mostani meg még korai. De nekem is csalódás eddig a szezon.
Jó éjt.
Rocky80 2025.01.03. 00:34:03
bulldeo 2025.01.03. 03:34:30
A pályán focisták játszanak, nem pénzösszegek. A drága játékost ne hívd világsztárnak, csak azért, mert drága. Hívd annak, ami: drága. Ha valakit drágábban veszünk meg, mint amennyit ér, az nem biztos, hogy az edző hibája.
Rocky80 2025.01.03. 14:38:25
Ha Allegrinél nem számítottak a körülmények, akkor Mottánál se számítsanak. Ha nála kellettek az azonnali eredmények, akkor Mottától is várjuk el, ha mi vagyunk a Juventus. Ami nála a bajnokság egyik legerősebb kerete volt, akkor ha arra még rálocsoltunk pár százmillió eurót akkor ez a keret se legyen lefitymálva. Kb. ez a lényeg. Ne legyen kettős mérce!
Rocky80 2025.01.03. 14:44:20
Az a Kean erősítés, akit Ronaldo pótlására! hoztak és 1 évig nem rúgott itt gólt... Aha, értem...
Hozzáteszem, ettől függetlenül én kedveltem és "átbillentettem" volna.
Rocky80 2025.01.03. 14:47:14
Köszönöm, a szívemből beszéltél.
Juvino 2025.01.03. 14:56:32
Juvino 2025.01.03. 15:24:16
bulldeo 2025.01.03. 16:27:15
Wizzurah 2025.01.03. 16:29:44
Örülök hogy érted, már csak olvasni kéne tudni, mivel sehol sem írtam, hogy erősítés volt, hanem hogy igazolták, akkor azt hitték. 80 millió eurónál is többet fizetett érte a klub, tehát világsztár.
Kean-ből más ki tudja hozni a focistát, van, akinek nem sikerült, ez előfordul, sokszor csodát tud művelni a calma helyett egy kis bizalom és nevelés.
Pirlo és Sarri is hozta a kötelezőt, mégis ki lettek rúgva ők is, valószinűleg látták, hogy az eredmény nem minden, de tudtommal amúgy Allegri azért lett kirúgva, mert valami problémája volt, kezelhetetlen aggresszió vagy ilyesmi, amikor heti szinten tépte le magáról a zakót és kelt ki magából. Bár szerintem is csak az ürügyet keresték hogy kirúghassák amúgy és ez pont jókor jött, az is tény, hogy ilyet nem nagyon engedhetne meg magának egy edző sem sehol, nemhogy egy ilyen szintű csapatnál.
Amúgy szerintem senki nem esett senkinek, nem értenek vele egyet, döntő többség, akkor valami csak lehet benne. Ettől függetlenül ha neki az a véleménye, akkor az, de nálatok rendszeresen visszatérő dolog, ha valakinek más a véleménye, akkor már szélmalomharcot vívtok, nem látjuk a fától az erdőt, stb. szóval a lényeg, hogy van a ti véleményetek, aminek az egyetlennek és igaznak kéne lenni, ha más máshogy írja és erről ír, akkor világfájdalom van, stb. Én is értem már.
Rocky80 2025.01.03. 16:39:57
Az hangzott el, hogy vannak jó játékosaink, a tavalyinál egyértelműen jobb az állomány, nyerjünk meccseket. Meg hogy legyen komoly elvárás most is, ha tavaly meg lett kövezve az edző.
Az, hogy úgy írta hogy "jó" helyett "világsztár", a lényegi mondanivalón nem változtat, mégis ebbe kapaszkodtatok.
Ki várja amúgy, hogy "hasítsunk"? Az hogy egy Juventusnál meccseket kell nyerni, az nem hasítás, az bármilyen BL helyre vágyó csapatnál alapkövetelmény. Ha nem sztárokat vettünk, akkor is.
FAF 2025.01.03. 16:50:32
"Az előző edző nem kapott időt" erre reagálni is felesleges mert számok magukért beszélnek. 3 év fél év se. Melyik irányba van itt a kettős mérce?
", de játékost sem!" ki ne találjátok már hogy Allegri soha nem kapott játékost, az hogy azokkal ő nem tudott mit kezdeni ezekkel meg Motta nem tud egyelőre az egy másik kérdés.
"Most van idő és játékosok is!" Ezt ki mondta? Giuntoli? Láttuk már őt ilyet nyilatkozni majd év végén meglátjuk mi lesz.
"Tavaly tízszer gyengébb kerettel jobban álltunk." Ez is messze áll a valóságtól jöttek mentek játékosok meg sérültek le, de hogy tízszer erősebb lett a keret az baromság. ígéretes játékosok jöttek meglájuk mire lesznek képesek.
Mirettizik meg Kosticcsozik mintha Mbangula vagy Savona valami csúcsszuper játékosok lennének. Kettős mérce? Volt két drágább igazolás abból a brazil teljesen kuka, dejó hogy ilyen szupersztárok jöttek. Cserébe elment Chiesa és Rabiot. Én nem sírok utánuk de kettő jött kettő ment. A többi igazolásba meg pénzügyileg nem fog beleroppani a klub és még viszonylag helyt is állnak.
"Nagy csapatok ellen ugyan úgy bekkelünk!" Bárcsak csak a nagy csapatok ellen bekkeltünk volna az elmúlt 3 évben.
"Motta City elleni meccsterve egyenlő Allegriével." Sose az volt a baj, hogy egy ilyen csapat ellen ezt a tervet választotta Allegir hanem hogy mindenki ellen.
"Na mindegy, az már a múlt!"
Sajnos nem a múlt mert megint sikerült felemlegetni teljesen abszúrd állításokkal. Ha meg ezt szóvá tesszük egyből Motta fanok leszünk meg kettős mérce mert képtelenek vagytok elfogadni, hogy nem mindenki ragaszkodik edzőkhöz és nem vagyunk szerelmesek beléjük. Hidegen hagy Motta is, ha év végéig nem kapja össze a magát és a csapatot akkor felőlem mehet, de hogy értékelni lehessen ahhoz látni kell egy szezont legalább. Kritizálni is lehet a munkáját, de a brühühü Allegri meg interes múlt miatti zsigeri utálat nem visz előrébb.
Rocky80 2025.01.03. 16:51:51
A ti álláspontotokkal vitázni is szélmalomharc, az meg hogy annak van igaza aki a döntő többség és van benne valami... hát... A középkorban a döntő többség azt hitte a föld lapos és leesnek a szélén... :D
Ennyi erővel Guardiolat is kezelni kellene mert véresre karmolja magát egy rossz eredmény után, meg Kloppnak is voltak rohamai. Az meg hogy neked mi tetszik meg mi a szerinted illő edzői viselkedés, a lőtéri kutyát nem érdekli...
Erősítések téma: te írtad, hogy ő is kapott játékosokat, "jó" játékosokat, nem igaz, hogy nem, ezután soroltad, hogy kiket. Nyilván egy jó játékost erősítésként kap egy csapat, mi másként kaphatná? ;-) :D
Rocky80 2025.01.03. 16:55:17
Wizzurah 2025.01.03. 17:10:35
Reagálnék a hozzászólásod azon részére, amiben nem direkt ferdítés van. Igen, Guardiola viselkedése sem 100-as, egyértelműen mentális problémája volt abban az időszakban, erről itt cikkeztek is sokat a helyi újságok.
Szerinted mi a tökömért vették Vlahovicot 83.5 millió euróért, hogy gyengítsék a klubbot? Édes élet, hagyjuk szerintem egymást, semmi kedvem ilyen oltári faszságokkal foglalkozni, köszi és jó szurkolást ma estére.
FAF 2025.01.03. 17:23:08
Szerintem nem jobb a keret inkább ígéretesebb, ami egy jó dolog.
Elvárás kinek a részéről? A vezetőség részéről? Az ugyanaz szerintem bár nem láttam leírva az elvárásaikat de valószínűleg top 4 lehet.
Részemről se változott ne menjünk ki fostosan a pályára és küzdjünk, ez mondjuk megvan, ne játszunk az 1:0-ra meg döntetlenre, ez vicces de megvan annak ellenére, hogy sok a döntetlen. Természetesen bőven ideje lenne elkezdeni folyamatosan megnyerni meccseket.
Elvárás a küzdés a bajnoki címért vagy minél jobb helyezés elérésért a végsőkig. Ez egy szakmaiságot és realitást nélkülöző szurkolói elvárás de ez van. Szóval részemről semmivel nem kisebb az elvárás. Ha befejeznénk végre a balfaszkodást még meg is lehetne valósítani. Na de hátha 2025 kegyesebb lesz a csapattal.
bulldeo 2025.01.03. 18:03:59
Ha valaki itt kapaszkodik nagyon, az te vagy. Amint valaki bedobja ezt az Allegri témát, egyből jössz bizonygatni az igazadat, és azért hogy igazad legyen, meggörbíted a valóságot. Nincsen ezzel baj, mert amúgy szórakoztató.
A "jó" és a "világsztár" között mindannyian látjuk a különbséget. Ez a foci nevű játék például arra épül, hogy melyik csapat a legjobb. A világsztárok BL serlegért, meg VB címért játszanak, és nem liga kupáért (lásd Koopemeiners, a Juventus "világsztárja").
Tavaly a Juve keretet szidtad, hogy középszerekkel kell szegény Alleginek dolgoznia, most meg a világsztár kategóriát sem tartod hülyeségnek néhány játékossal kapcsolatban.
Valójában tavaly is, idén is voltak jó játékosaink, de nincsenek világsztárjaink. Te nagyon nagy elánnal tudnál érvelni amellett, hogy tavaly nem volt egy világsztárunk se (jogosan), de idén már a világsztár és a jó közötti különbséget könnyedén átléphetőnek tartod.
Ez így nem egy komolyan vehető vita, de ettől még nem dől össze a világ.