A tegnap nyújtott vállalhatatlan teljesítményt követően erősödik a nyomás a csapatot irányító Thiago Motta vállain, aki a mérkőzést követő nyilatkozatában szégyenteljesnek nevezte csapata kiesését, s úgy tűnik, hogy a klub vezetősége is úgy érezte, meg kell szólalnia. A Juventus sportigazgatója, Cristiano Giuntoli ma a Sky Sport Italia-nak nyilatkozott a kialakult helyzetről.
"Egyetértünk azzal, amit az edzőnk mondott, a teljesítmény elfogadhatatlan volt. Mi, az edző és a csapat egyaránt meg vagyunk győződve erről. Ma reggel találkoztunk Ferrero elnökkel, s tiszta fejjel beszéltünk a csapattal. Ők az elsők, akik elismerik, hogy többet kell tenniük annak érdekében, hogy biztosítsák az indulást a Bajnokok Ligájában.
Hiszünk a projektben, amely ezen a nyáron indult, s amely értéket teremt azzal, hogy lehetőséget biztosít számos fiatal játékosnak, bízunk benne, hogy a jövőben is nagy megelégedettségünkre lesz. Motta helyzete nem kérdéses.
A tegnapi mérkőzés szinte megmagyarázhatatlan volt, mert négy bajnoki győzelem után álltunk, így csalódottak és frusztráltak voltunk. Ugyanakkor meg vagyunk győződve arról, hogy a projekt jó úton halad. Számos sérülés ráerősített a nehézségekre, de tudatában vagyunk annak, hogy jó úton járunk, s hiszünk abban, hogy a jövőben sikerekhez fog vezetni.
Motta vissza akarta vezetni a csapatot az egységesség egyfajta érzéséhez. Az egész keretnek címezte szavait. Sok változtatást eszközöltünk, sok új játékost igazoltunk. Olyan nemzetközi játékosokba fektettünk, akik jó teljesítményt nyújtottak előző csapataiknál, s bízunk benne, hogy a Juventusnál is így tesznek majd. A klub mindig felelős mindenért, ami történik. Felelősséggel tartozunk a tulajdonosok és a szurkolók felé is."
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Juventino86 2025.02.27. 17:06:24
Garsza 2025.02.27. 17:07:02
gomorra21 2025.02.27. 17:19:16
A téli mercato előtt, és után is ez ugyanannyira igaz a csapatra. Ez magáért beszél.
venember83 2025.02.27. 17:22:50
Ethan Hunt 2025.02.27. 17:27:57
Juventino86 2025.02.27. 17:41:21
Ethan Hunt 2025.02.27. 17:52:59
steven.h 2025.02.27. 17:57:02
Vagy a Chelsea most mivel van előrébb Boehlyval? Ott is nagyon jó szakmai munka folyik. Azért nagyon remélem, hogy nem ez az út vár a Juvéra.
Legalább most akokr megszólalt, megerősítette Mottát ami az elmúlt évek alapján annyit takar, hogy év végén távozik kb.
Juventino86 2025.02.27. 17:59:12
Juventino86 2025.02.27. 18:01:09
Gabi 69. 2025.02.27. 18:07:02
Gabi 69. 2025.02.27. 18:09:19
steven.h 2025.02.27. 18:16:59
Nyilván BL-t nem nyertünk, de egyszer közel voltunk hozzá, meg utána játszottunk még egy döntőt, illetve mindig számolni kellett a klubbal, amellett a duplázás is mindig meg volt.
Ethan Hunt 2025.02.27. 18:30:26
A Napolinál rendezett pénzügyi viszonyok között dolgozhatott, nem volt adósságuk, se tetemes hiányuk, nálunk meg 200 millió eurós mínuszok vannak évről évre, amit valahogy menedzselni kell. Ez szerinted normális környezet a munkához meg az azonnali eredményekhez?!
Választott egy feltörekvő fiatal edzőt egy fiatal kerethez, amivel az a cél, hogy majd ne csak eredményeket szállítson, de gazdaságilag fenntartható módon működhessen hosszú távon, sajnos úgy tűnik nem válik be az illető - vagy legalábbis nem áll módunkban kivárni a dolgot - és akkor erre egyes idióta barmok ("szurkolók") rögtön el akarják küldeni??? Mintha nem történt volna még ilyen az életben, hogy egy sportigazgató esetleg nem megfelelő edzőt szerződtetett a csapat élére... Akkor ezek szerint az agyonszopott Marottát is ki kellett volna rögtön rúgni a picsába, mert a szaros Delnerije a 7.helyre hozta be a Juventust, de milyen jó, hogy nem az ilyen idióta barmok szava számított, nem igaz? Vagy Galliani hányszor fogott mellé, amikor éppen nem Sacchi, Capello vagy Ancelotti volt a Milan edzője, hanem Tabarez meg Terim meg mások, akik egy fél évet sem húztak ki a padon...
De megfigyeltem, hogy azok basztatják Giuntolit legjobban, akik neheztelnek rá, mert elküldte Allegrit...
Ethan Hunt 2025.02.27. 19:18:09
ggbuffon 2025.02.27. 20:23:07
Nalam Dzsintonik is nyugodtan vehetne a kabatjat Motta haverjaval egyutt. Amit a vedelemmel kapcsolatban csinalt iden az mar onmagaban megerne egy kirugast.
Kiteszi Huijsent a fiatal projekt kereteben, h az aran hozzon egy full kozepszer pados Kellyt a joisten tudja honnan. Kivagja az egyetlen igazan goleros vedonket Ruganit, aki turi a padot nincs magas bere, es egy atlagot azert tud hozni. Majd kivagja Danilot.. mikozben alapvetoen 2 belso vedovel nekiindulnak a szezonnak (Gatti, Bremer) , szinte torvenyszeru volt h beut a szar.
A tamadosor szinten meger egy miset az egy szem Vlahoviccal.
De Thuramon es Kalulun kivul olyan nagyon senki nem gyozott meg h itt kellene oket tartani mindenaron.
Szval Dzsintonik keretkialakitasa is meger egy miset, de ezt Mottaval hoztak ossze. Az edzonk meg pont azt nem tudja amit kene. Meccselni, motivalni.
ggbuffon 2025.02.27. 20:24:06
venember83 2025.02.27. 20:36:06
Juventino86 2025.02.27. 20:41:45
juve2121 2025.02.27. 21:38:01
Térjen vissza Juve hangulat a klubjázba!
Amióta itt vagy ez elveszett!!!
Shyr Kahn 2025.02.27. 21:38:04
Egyetertek az oreggel, bar sztem a teli mercato csapnivaloan lassu volt es nem sikerult jol. A serultek minosege es szama pedig nagyon ranyomja a belyeget a teljesitmenyunkre.
juve2121 2025.02.27. 21:48:36
Annyira rá volt gerjedve Kop-ra, hogy sok fontos dologgal nem foglalkozott!
Ki lehetne egészíteni még pár dologgal amit írtál, de ez bővel elég!
Csak egyet említenék két 20 évesre bízta a bal oldali támadó pozíciót stb stb
juve2121 2025.02.27. 22:00:46
Lehet, te voltál az egyik aki folyamatosan a kirúgását szorgalmaztad?
Most ezért véded Giuntolit?
Szíve joga volt, hogy elküldi Allegrit! Oké! De hogy??? Patkány módon hátba támadta! Valakit, aki 8 évet dolgozott(oké nem kevés lóvéért) a Juventusnál!
Lehet ez a patkány üzemmód már ott az öltözőben?
Ez “afrikaikhoz” való stílus, de a Juvénál talán máskép kellene intézni a dolgokat!
Hagyjuk Allegrit, de azt magyarázza meg nekem valaki, hogy a januári helyzetben, amikor már mindenki látta, hogy kevesen vagyunk, akkor Danilót miért kellett kicsinálni? Mert nem volt az ő embere?
Aztán idehozta gyengécske Kelly-t!
Fen valaki írta Hujsent! Őt pl, hogy lehetett eladni, mikor mindenki, még én buta szurkoló is, hogy nagy tehetség a csávó!
De
Még sorolhatnám! Rengeteg hibát csinált, köztük van Motta is. Akiből szerintem lehet jó, de úgy tűnik ez a kabát most nagy rá!
juve2121 2025.02.27. 22:06:40
Szeretném még egyszer elmomdani, nem arról van szó, hogy kirúgta Allegrit, hanem ahogy kirúgta! Az saját újságban(Tuttosport) hazugságokat jelentetett meg, hogy ellene forduljanak a szurkolók!
Milyen ember az ilyen? Hagyjuk is, mert felhúzom magam!
Victory7 2025.02.27. 22:22:15
Ezek a nemzeti kupák a Juventus kaliberű csapatoknak kb. semmit se jelentenek,főleg ,ha van a bajnokságban még olyan céljuk ,ami reális. Már pedig nekünk a 4. ,sőt a 3. hely se elérhetetlen,mert a többi csapat is fog még bőven pontot veszteni.
Motta nyilatkozata kicsit fura volt nekem,mert már lassan tényleg elhitetik vele,hogy mindenért ő a hibás egyszemélyben....
A Liverpoolnak volt 2 éve egy olyan szezonja még Kloppal ,amikor a fél csapat lesérült főleg a védelemben voltak hiányzók és nem is sikerült nekik BL-be jutni. Abban az időben Klopp top 3 edző volt és mégse ment neki azzal az összeszokott csapattal,ami az előző évben PL-t nyert. Nem rugták ki ,mert felfogta mindenki,hogy bizony ezek a dolgok nem az edzőn múlnak.
Motta kapott egy full leharcolt csapatot amiből a fél brigád távozott,tele fiatal rutintalan gyerekekkel ,aztán megsérül a csapat oszlopa Bremer.... Rotálni nem tud ,nyilván ez magával hozza a többi sérülést.
Ja és itt jutunk el az orvosi csapathoz ,ami a jelek szerint kritikán aluli. Ebben a helyzetben hozhatnánk ide Ancelottit is Ő se tenne csodát.
Persze zavarjunk el mindenki edzőt,sportigazgatót,elnököt meg még a tulajt is ,mert akkor minden jobb lesz....
Baromság volt 1 év után kitenni Sarrit a bajnoki cím után és baromság volt Pirlot is elküldeni ,mert utánna Allegri se tudott semmit kezdeni azzal a kerettel 3 évig!!!
bulldeo 2025.02.27. 22:58:48
Szerintem Kenniet is bőven lehetett volna pihentetni, fél órát játszatni. Az a srác ha kifingik, óriási bajban leszünk.
Ethan Hunt 2025.02.27. 23:11:27
És honnan tudod, hogy nem ez fog történni? Azért, mert most nyilatkozott valami baromságot?! Hallottunk már ilyet az elmúlt években, semmit nem jelentett...
"Kiteszi Huijsent a fiatal projekt kereteben, h az aran hozzon egy full kozepszer pados Kellyt a joisten tudja honnan."
Még ettől a Huijsenezéstől tudnék hányingert kapni...
Láttál te egyáltalán Roma-meccseket Huijsennel amúgy? Mert volt itt olyan, aki nézett miatta Roma-meccseket, de egy idő után már nem ajnározta senki, pedig az elején még gólokat is szerzett... Január meg április között gyakorlatilag minden meccsen játszott, volt, amikor csak néhány percet, de azért pályára lépett. Aztán áprilistól a szezon végéig már csak EGYSZER tették be, pedig minden meccsen elérhető lett volna! Aki látta ott játszani, az egy idő azt írta róla, hogy kurva nagyokat kezdett el hibázni, benne volt kapott gólokban, ami meg is magyarázza, hogy áprilistól miért lett elfelejtve egyik pillanatról a másikra...
Aztán érdekes módon, nem is törte magát agyon a Roma, hogy megpróbálják véglegesen megszerezni...
Most úgy tűnik beválik egy jóval másabb védekezésű ligában, legalábbis van egy jó szezonja, de láttunk már holland belsővédő-tehetséget bizonytalankodni a Serie A-ban. Az égvilágon semmi garancia nem volt arra, hogy nálunk is bevált volna, főleg miután a Roma sem játszatta április után...
Shyr Kahn 2025.02.27. 23:19:46
@Ethan Hunt: Huijsen kapcsan egyetertek. De meg ha be is valt volna a Roma-nal, semmi ganracia nincs arra, hogy a Juveban jol mukodne. A nyomas hihetetlenul magas itt, ami vagy felturboz egy jatekost, vagy nem.
ggbuffon 2025.02.27. 23:24:54
Plane annak fenyeben santit a dolog h hoztunk egy 26 eves Kellyt a helyere annyiert.
Ezt nem fogod tudni nekem megmagyarazni.
Ha kaptunk vna erte 40-50millat azt mondom, h 19eves, full lutri mi lesz belole menjen. Ahogy megkopkodtek Yildiz miatt is mikor felroppentek ezek a Pool =90m os pletykak es azt mondtam h ennyiert segiteni kell neki csomagolni es menjen.
Mert latszik h van potencial a sracban, de h ez mire lesz eleg az azert oriasi lutri, egyelore azert a szamai messze nem olyan veretesek, h kezzel labbal kellene visszautasitani egy ilyen ajanlatot ha befut a klubhazba.
Egyebirant Huijsen ha jol tudom ballabas raadasul, amibol szinten nem volt ev elejen a keretben.
Most ugye ezt a hianyt toltenenk be Kellyvel..edesistenem, leirni is fajdalmas.
Ethan Hunt 2025.02.27. 23:27:53
Ki csinálta ki Danilót?! Volt egy szerződése, amit Giuntoli valamelyik elődje úgy kötött meg, hogy automatikus meghosszabbodjon 1 évvel, ha pályára lép a szezon meccseinek legalább felén. Naná, hogy nem hagyta, hogy életbe lépjen a hosszabbítás egy évi nettó 4 milliós fizetésű eladhatatlan játékossal, aki ráadásul döntő hibákat vétett középhátvédként a szezon elején, amin meccseink mentek el. Vagy már elfelejtetted, mint a sok köpködő?!
Amit meg Allegri elküldésének módja kapcsán tényként tálalsz Giuntoli kapcsán, az színtiszta spekuláció csak, semmilyen bizonyíték nincsen rá...
Az, amit 3 év alatt temérdek fizetésért fel tudott mutatni, az a nullával egyenlő...
Ha Allegriben lett volna valaha önérzet, felajánlotta volna a lemondását 2 éve, amikor 6-ból 5 meccsen kikaptunk a BL-csoportkörben... Dehát bolond lett volna az évi nettó 7 millióról lemondani...
ggbuffon 2025.02.27. 23:28:29
Szval miert nem adtunk lehetoseget sem Huijsennek aki a Primaverankbol / Nextgenunkbol (v tokom tudja h hivjak) , mikozben azt hirdetjuk h fiatalitas van, fenntarthatosag van stb.?
Ethan Hunt 2025.02.27. 23:59:25
Semmi garancia nincsen rá, ahogy besülhet nálunk bárki, olyan is, akit nem vártunk volna. De az is biztos, hogy egyelőre csak a hőbörgés meg a lesajnálás megy Kelly kapcsán, de ez nem a valós teljesítményének szól, egyszerűen ő nem fog fair elbírálást kapni a szurkolók többségétől, ez már látható...
"Szval miert nem adtunk lehetoseget sem Huijsennek"
Ennek is nyilvánvalóan megvan az oka, amit a szurkolók túlnyomó többsége magasról leszar, meg fingja sincs róla, hogy muszáj játékoseladásokból is forgalmat generálni a bevételi oldalnak is, ha már vásárolgatott az ember... Eladni meg csak olyanokat lehet, akiért valódi érdeklődés van...
"Ahogy megkopkodtek Yildiz miatt is mikor felroppentek ezek a Pool =90m os pletykak es azt mondtam h ennyiert segiteni kell neki csomagolni es menjen."
Yildiz kapcsán is megy már előre a mocskolódás meg hangulatkeltés a vezetőség ellen, hogy biztos Giuntoli akarja mindenáron eladni, holott attól sokkal inkább kéne aggódni, hogy a hírek szerint Jorge Mendeshez akar aláírni, aki nyilván nem abban lesz érdekelt, hogy a Juventusnál tartsa a törököt, ha tőlünk potensebb klubok is érdeklődnek Yildiz iránt...
Victory7 2025.02.28. 00:07:52
Szerintem sokáig nézelődtünk a piacon,de senki nem volt ,aki jó is lett vna és meg is tudjuk fizetni. SOS-ben kellett nem is 1 ,hanem 2 védő. Veiga bejött ,de csak kölcsönbe érkezett és ki is derült ,hogy miért ragaszkodik hozzá Maresca. Kelly meg darabra jött ilyen feltételekkel. Az meg ,hogy Veiga is megsérült már komolyan olyan dolog ,hogy bár nem hiszek ezekben ,de már szerződteni kellene vmi rontáslevevőt a csapat mellé teljes állásban....
Ethan Hunt 2025.02.28. 00:15:46
Gabi 69. 2025.02.28. 00:48:20
Gabi 69. 2025.02.28. 00:57:01
venember83 2025.02.28. 05:26:54
Ne már, szerinted tényleg ez volt a terv és elképzelés? Egy Huijsen-Kelly csere? Közben nem történt semmi, Danilo "kicsinálásán" kívül?
Huijsen elengedése nekem sem szimpatikus, de szükséges rosszként éltem meg a távozását, hasonlóképpen Fagioli téli elengedéséhez. Tetszik vagy sem, nem lehet keretet átalakítani sokéves többszáz millió eurós mínuszok után a semmiből úgy, hogy minden értéket megtart a klub. Igen, kár volt Huijsent elengedni, és igen, sok helyen (borzasztóan, túlságosan) vékony maradt a keret. De ettől még nem Huijsen-Kelly cserét álmodott meg Giuntoli vagy bármelyik másik klubvezető. Danilo és Rugani elengedése pedig egyszerűen az új szemlélet miatt volt indokolt, gyorsabb, fiatalabb, piacképesebb játékosokkal. Arról nem is beszélve, hogy Danilo távozását az elmúlt félévben nyújtott teljesítménye után még pl. benito sem sírja vissza, pedig szerintem neki az otthoni oltáron bizonyosan ott van Krisztus képe mellett Allegri és Danilo arcképe is.
venember83 2025.02.28. 05:32:28
cdn.rios.hu/dl/upc/2025-02/23/7681_klt7msk1kbahqa4e_1000013449.jpg
Andras74 2025.02.28. 06:19:17
Ezzel idáig nincs is gond. Az elküldés módjáról nincs elég infóm ahhoz, h véleményezzem. Azt elengedem.
Szóval, nagyjából 2024. év elejétől biztos volt, hogy új edzőt kell találni. Nem pár nap alatt, hanem bőven rendelkezésre állt rá a kellő idő.
Juventus szurkolóként elvárásom volt, hogy lehetőleg Juventus kötődésű legyen az új ember, de minimum semleges. Ha már Giuntoli is Juve szurkolónak vallja magát. Talán akadt is néhány mester a piacon, aki ennek a minimális elvárásnak megfelelt volna.
Majd az "egyenlőek" közül érkezett Motta........köszi.
A meccsek alatt úgy áll a pálya szélén, mint egy semleges, játékos megfigyelő. Semmi tűz nincs a fasziban. Kb. az van a fejére írva, hogy: "elmondtam az öltözőben a taktikát, ha nem tudjátok megcsinálni, akkor baszódjatok meg".
Nekem fontos lenne, hogy valamennyire átélje a mérkőzést a játékosokkal, "meccseljen".
Sajnos, az eredményeken sem az látszik, hogy jól végezné a dolgát.
Örülnék, ha nyáron távozna.
Andras74 2025.02.28. 06:24:11
Aztán végül jött Allegri. Az első 5 évével semmi bajom, sőt. Gasperini ezt aligha érte volna el.
Az óta eltelt jópár év és Gasp újra felmerült.
Nem azt mondom, hogy a kínálatot tekintve rossz, de ha akkor öreg volt? Maaaaargit!
Nem hiszem el, hogy nincs egy olyan jelölt, aki a múltját tekintve legalább semleges és megüti Motta szintjét. Már ez hatalmas előrelépés lenne!
verojuventino_86 2025.02.28. 06:44:19
Ha már edzőváltás, akkor már ne olasz legyen, elérhető lesz Deschamps például, aki felső polcos kategória, ezer szàllal kötődik a klubhoz, továbbá egy teljesen új vezetőség van, nem az, amelyik miatt távozott.
ggbuffon 2025.02.28. 06:53:04
Ezert az uzletpolitikaert ki a felelos tán én? Oke Huijsenen lépjunk tovabb, na de Rugani?
Fizetest csokkentettunk nala, alapvetoen egy megbizhato squad player, erre letesszuk kölcsönbe. Ebbe ugyan mi volt a biznisz, amikor vekony a keret?
Andras74 2025.02.28. 06:56:33
Andras74 2025.02.28. 06:57:33
ggbuffon 2025.02.28. 06:59:08
Az Internel probaltak ki, ahol Mourinho fele tripla utan kb barki megbukott volna. Es meg is bukott, szval en ezt nem tekintenem mervadonak.
Az amit az Atalantanal produkal, h hogyan kepes evrol evre uj hatekony csapatot epiteni, az megsuvegelendo.
Azon mondjuk meglepodtem h o mar kozelebb van a 70hez, de sztem ez nem problema ha van benne motivacio, a mai topfutballban azert eleg ritka h 10evekbe gondkodjunk. 3evre tokeletes lenne.
Es lehet o tudna is vmit kezdeni ezzel a kerettel.
verojuventino_86 2025.02.28. 07:08:46
Deschamps megszerzése pedig egyszerűen adja magát és ha már választani kellene Gasp és közte, akkor sztm fölényesen a franciára voksolna szinte mindenki.
De ahhoz, hogy ilyenekről beszéljünk, először Mottát el kell küldeni a francba, mert óriási szakmai hiányosságai vannak. De ez csak az én véleményem. :)
ggbuffon 2025.02.28. 07:11:53
FeriGjuve 2025.02.28. 07:21:50
Kives 2025.02.28. 08:03:06
Nekem fontos a múlt, a történelem. Sokan mások is szokták emlegetni, hogy identitás és tradíció.
Erős kijelentés, hogy mindenki boldog lenne, ha jönnének az eredmények. Én speciel nem lennék ettől boldog. Nyugodtan köpködhettek, de lehet engem ezzel pont elveszítene. Onnantól egy lelketlen zsoldos csapat lenne a Juventus, nem az amibe én beleszerettem.
Nyilván most sem az!!! De még lehet ... és szeretném, ha nem ilyen módon lenne!
Kives 2025.02.28. 08:09:15
Lehet mondani, hogy ez patkány módszer volt, vagy inkább gengszter módi. De amennyire patkány volt Guinti annyira meg gerinctelen Allegri, hogy 3 olyan év után nem akart megegyezni a felmondásáról.
Nem akarom védeni Giuntolit, mert voltak nyáron rossz döntései. Rugani, kevés védő, kevés csatár ... ezzel a résszel egyet értek. A fentit is inkább ilyen olvastam hírként közöltem, aztán a fene se lát a háttérbe. Csak gondoltam megosztom.
Kives 2025.02.28. 08:19:51
"Az elküldés módjáról nincs elég infóm ahhoz, h véleményezzem. Azt elengedem."
Igen ezzel én is így vagyok, akkor is és azóta is rengeteg féleményt, gondolatot, fikciót lehet olvasni, de pontosan mi volt, azt csak ők tudják.
Azzal nem értek egyet, vagy inkább nem értem miért legyen, vagy kell Juve kötődésnek lennie az edzőnek. Conte bajnok volt Interrel, valószínű most Napolival is. Pedig nincs kötődése, SŐT!
Biztosan nem volt savanyú a szurkolóknak az akkori és mostani bajnoki cím. Gondolom én. :)
Viszont azt tényleg bosszantó, hogy Motta egy darab cölöp egész meccsen, de egész szezonban. Bár vannak sikeres edzők akik nagyon minimális habitussal is sikeresek. Mindegy.
Egyet értek abban, hogy nem végzi jól a munkáját. Én is örülnék a váltásnak.
Didit én is imádnám itt újra! :)
steven.h 2025.02.28. 08:31:04
Egyébként Danilot szerintem sem a szerződése csinálta ki, mert ő az a fickó akivel lehetett volna új szerződést kötni, szerintem. Azért nyilván pletykák vannak csak, te nem zörög a haraszt, és biztosan van valami alapja annak, hogy azért lett elküldve mert mint CsK kiállt a csapatért és elmondta, hogy nem jó az amit Motta játszatni akar velük, nem megy.
Erről már több helyen, többször is írtak, hogy ő volt a csapat hangja és emiatt kirakták ilyen módszerekkel. Ezek szerint az egyetlen vezért. És ebben a körben volt Vlahovic, Cambiaso, Fagiol, DL - na már most Vlahovic eladó (jogosan persze), Cambiasotól is kb szabadulnánk, Fagioli már nincs itt, DL meg nem játszik (bár most sérült is)
Valami nem kerek, és hiába Juventus kötődésű Giuntoli, nem lesz szimpatikusabb.
OnodiJ 2025.02.28. 08:31:41
Il Principino 2025.02.28. 08:52:04
@Victory7: A Pool és Klopp esete,sőt bármelyik angol klub rossz példa.Anyagilag jól állnak az angol klubok.
Egy Juventus viszont egyszerűen nem tudja "megengedni "magának hogy ne induljon a bl-ben,itt nincs türelem minimális céloknak teljesülnie kell.
juve2121 2025.02.28. 08:59:20
Sajnos amit elmondtam az nem spekuláció! Bárcsak az lenne! Pontosan emiatt a patkánykodás miatt integette Allegri ennek majomnak, mikor oda ment ünnepelni a csapattal! Előtte meg azt íratta meg a Tuttosportban, hogy elvesztette az öltözőt és szar minden.
Emiatt fenyegette meg Allegri a Tuttosport főszerkesztőjét is az öltöző folyosón a döntő után.
Ja és ha figyeleted az eseményeket, akkor láthattad, hogy a szurkolók, több brigád is szimpátia molinókat tettek ki Allegri mellett, mert tudták mi folyik a háttérben!
Szóval, ha nem akarod a tényeket elfogadni, akkor kár bármiről is beszélni!
És még egyszer mondom, ezt nem Allegri védelmében mondom, hanem a korrektség miatt!
Arról már nem is beszélek, hogy tavaly télen tudott hozni egy db középpályást, a Amgol 2-ből, aki ott is csere volt a fele meccsen!
Haha…! Mi ez ha nem kibaszás!
Transzfereket kell csinálni a bevétel miatt?
De ne a legnagyibb tehetségeket adja el!
Danilóróp még annyit, hogy ha minden igaz ki akarta vetetni a szerződéséből az autómatikus hosszabbítást, hogy ez ne legyen akadálya a játékának!
Most Kelly jobb?
Van még ezer dolog, amit írhatnék!!!
Szerintem Giuntoli egyenlőre a legnagyobb bajunk!
Remélem ez változik!! Nekem a Juve azámít nem ez az arrogáns pojáca! Legyen ő az igazgató csak legyen jó csapatunk!
Zsupi44 2025.02.28. 09:08:53
Menjünk sorba.
Allegrit bár kirúgták volna év végén (ezzel majd mindenki egyet is értett), azért így rúgták ki mert a kupagyőzelem után nagynyilvánosság előtt küldött el mindenkit a picsába.
Hogy volt-e előzménye? Biztosan volt csak speciel engem az nem érdekel mert nem hallottam róla. Ilyet senki nem tehet meg a főnökeivel szemben.
Abban is egyetértek, hogy Kelly megítélése Hujisen miatt sosem lesz korrekt. Szerencsétlen csinálhat bármit akkor is támadva lesz.
Ezt azért sem értem, mert speciel én eleddig semmit sem láttam a hollandtól , ráadásul a testalkata középső védő létére meglehetősen törékeny.
Azzal is valahol egyetértek , hogy a keret nem alkalmas a 3 védős felálláshoz ezért lutri Tudor (ez valahol igaz), viszont itt védeném meg Guintolit, mert a keretet Motta felállására szabta , mindenkinek volt egy alternatívája. Arról nem tehet , hogy Milik is egy hülye volt, vagy az orvosok félrediagnosztizálták.
Azzal is egyetértek , hogy egy fiatal új csapatnál és fiatal edzőnél fontos lenne a bizalom.
Csak, hogy a gondom az , hogy a sok sérülésnek nincsen személyi felelőse és következménye, az hogy a játékosokat össze vissza rakja a pályára de formációt gyakorlatilag nem vált, az hogy a játékosok totál formán kívül vannak és az, hogy a csapat teljesítménye lefelé ívelő.
Én értékelem azt, amit az Empoli meccs után mondott, csak az a problémám , hogy ha ennyire őszinte és tudja akkor miért nem ajánlotta fel a lemondását, amit aztán vagy elfogad a klub vagy nem....
juve2121 2025.02.28. 09:10:56
juve2121 2025.02.28. 10:14:46
Értem amit mondasz, de Allegri ezt nem úgy gondolta, hogy ő szar!
Miután kiderült, hogy Pogba megy a levesbe, majd a Tippmix-es és kiesett a keretből, a közép pálya szinte kiürült!
A cél az volt, hogy az első négybe vigye be a csapatot! januárban mikor jól álltunk, Giuntoli azvnyilatkozta, nekünk kell felnőnünk Allegrihez! Ennek nyugodtan utána olvashatsz! A célt teljesítette, sőt megnyerte a kupát is! Ezek után, sőt már előtte betámadták. Ezt igazságtalannak tartotta, ezért nem akart lemondani a további pénzéről.
Ha neked azt mondják, hogy fusson le 100m-t 12 mp alatt akkor kapsz csokit! Majd mikor beérsz 12mp-re, azt mondják neked, hogy nem jár a csoki, mert 50 m-nél még csak 5mp-nél tartottál!
Oké nem futottál szépen, de beértél! Erre te mit mondasz? Allegrinél ez volt a helyzet! Nem volt várható tőle, hogy lemondjon!
De nem akarok Allegriről beszélni!
Nekem Giuntolival van bajom. Nagyon beképzelt, ahhoz képest, hogy a Juvénál még nem tett le semmit az asztalra!!
juve2121 2025.02.28. 10:16:03
Kives 2025.02.28. 10:49:46
Bocs, hogy így fogalmazok, de sajnos én is egyet értek veled: valóban most egy lelketlen csapat benyomását kelti a Juve. :(
De úgy gondolom, vagyis remélem: hogy innen még lehet visszaút!
Kives 2025.02.28. 10:57:26
Én ugyanúgy értem amit te írsz. Teljesen világos miért haragszol rá.
Örülök, hogy megértettük egymást! Én sem boncolgatnám tovább. ;)
juve2121 2025.02.28. 11:40:16
venember83 2025.02.28. 11:46:37
Giuntolival vagy a munkájával? Mert amúgy én sem vagyok elégedett Giuntolival. A legkevésbé sem. Ezt nem tagadhatom. Nem éppen fiatal, pocakos, fütyije van, szóval sok szempontból egyáltalán nem optimális az én nézőpontomból, sokkal jobban örülnék, ha pl. a DAZN-os riporternőről kellene képeket keressek 1-1 juvés sportigazgatói megszólaláskor.
i.guim.co.uk/img/media/4ef74ecc7aee32a090481564c72f1e1e8af91f8c/0_23_3469_2082/master/3469.jpg?width=1200&quality=85&auto=format&fit=max&s=dc8d38a4ee8457f4808d497a0f7dd489
bulldeo 2025.02.28. 12:07:09
venember83 2025.02.28. 12:56:20
bulldeo 2025.02.28. 13:02:05
Maga a szitu elég vicces, hogy PL-ből igazolunk védőt az olasz bajnokságba, egy angol középcsapat padjáról, egy mellőzött angol srácot, és nem olcsón. Sokszorosan terhelt képlet. Legalább jönne a francia bajnokságból egy francia srác, arról legalább el lehetne hinni, hogy előrelépésnek tekinti az olasz bajnokságot. Ez az angol vonal teljes kapufa.
juve2121 2025.02.28. 15:43:15
és komoly pénzt kellett kifizetni érte, Daniló, meg a fizuért sem maradhatott!
De spórolni kell! Haha....!
juve2121 2025.02.28. 15:55:37
A kérdés kitűnő! :-))))
A válasz viszont egyszerű. Sem Giuntolival, sem a munkájával.
Ha Giuntolival esztétikai szempontból nézzük, akkor jobban áll mint Marotta esetében :-)))), de ennek ellenére nem éri el a "szimpi" kategóriát.
Na de a munkája, a módszerei azok a katasztrófa határán vannak. Bár ne ezt kellene írnom. Miattam lehetne egy majom, öntelt is, de a csapat lenne jó. El tudom fogadni az öntelt embereket, ha van mögötte teljesítmény.
Ne felejtsük, rengeteg pénzt elköltött, és egy csomó kötelező kivásárlásra is van kötelezettségünk. Azaz előre is elköltött még egy nagy kupac lóvét, ami úgy néz ki nem fogja megérni. Megint ne legyen igazam!
Annyi hibát vétett mióta itt van, hogy egy regényt lehetne írni róla.
Ennek a szezonnak már kuka, de abban bízok, hogy Motta belejön, bár ebben is egyre kevésbé hiszek!
RealDogg69 2025.02.28. 16:19:42
Ethan Hunt 2025.02.28. 20:26:06
Hol van a bizonyíték erre, hogy így történt? Egy tényfeltáró cikk, amelyik összegyűjtötte volna ezeket az írásokat vagy bármi? Anélkül, ez egy mese habbal a számomra, egy sértett ember vádaskodása, aki soha életében nem ismerte el a felelősségét semmiben...
A firkászok most is arról írnak, hogy Motta elvesztette az öltözőt... Akkor ebben is tutira Giuntoli keze van, ő szivárogtatja a fals infókat, habár tök nyilvánvalónak tűnik mindenki számára, hogy kurva nagy gond van az öltözőben vagy a tekintetben, hogy mennyire hallgatnak Mottára egyesek... Pontosan úgy, ahogy Allegri alatt is látszódott a kilátástalan játékunkat elnézve... A játékosok túlnyomó többsége alulteljesített alatta... Ahhoz, hogy ilyeneket írkáljon egy újságíró, hogy az edző elvesztette az öltözőt, nem kell semmilyen külső infó meg vezetőségi ráhatás, csak elég megnézni a csapat teljesítményét...
Számodra hihető ez a mese, hogy nyilvánvaló dolgok megírásához külső "segítség" kellett, mert Allegri-párti vagy és jobb, ha van egy bűnbak, akit mocskolni lehet, csak ne nevezz FELTÉTELEZÉSEKET, TÉNYEKNEK!!!
"De ne a legnagyibb tehetségeket adja el!"
Hagyjuk már ezt a legnagyobb tehetség dumát... Te is nyilvánvalóan úgy beszélsz Huijsenről, hogy egy meccsét sem láttad kölcsönben sem meg nem olvastad itt azoknak az írását, akik viszont igen...
Egyébként azt lehet eladni, akiért érdeklődés van...
"Danilóróp még annyit, hogy ha minden igaz ki akarta vetetni a szerződéséből az autómatikus hosszabbítást, hogy ez ne legyen akadálya a játékának!"
Ja, igen, biztos ő akarta kivenni az automatikus hosszabbítást, ami újabb 4 milliót garantált volna a zsebébe a semmiért, csak mégis elfelejtette megtenni...
Ha meg a Motta-ellenes táborba tartozott az öltözőn belül, akkor meg pláne érthető, hogy megszabadultak tőle...
"Van még ezer dolog, amit írhatnék!!!"
Isten őrizz, ennyiből is nyilvánvaló volt, hogy gyűlölöd őt, így az "érveidre" is így kell nézni...
venember83 2025.03.01. 10:51:02
A Juventus játékosai most a figyelem középpontjába kerültek, sokan közülük jóval a várakozások alatt teljesítenek. Koopmeiners és Nico González több mint 80 millió euróba került, de eddig csalódást okoztak. Douglas Luiz több időt töltött a J|Medicalben, mint a pályán. Őket szánta a vezetőség a top játékosoknak, akik emelik a Juventus színvonalát, de az ellenkezője valósult meg.