Massimiliano Allegri nem kívánt foglalkozni a videobírós döntéssel a Torino felett aratott 2:0 arányú győzelem után.
„Sorozatban negyedszer jutottunk be az elődöntőbe, és a srácok ezúttal a megfelelő hozzáállást mutatták.” - mondta a mester a mérkőzés után.
„Az első félidőben vállaltunk bizonyos kockázatokat, míg a második félidőben számos gólszerzési lehetőségünk volt, és elégedett vagyok azzal, amit láttam. Most következik majd a Cagliari elleni meccs, amin meglátjuk, hogy mi fog történni.”
A bianconero csapat győzelme nemigen volt kérdéses Douglas Costa gólját követően, hiszen a zebrák kapuját nemigen veszélyeztették a bikák, azonban a második gól előtt Sami Khedira szerelése a vendégek szerint mindenképpen szabadrúgást érdemelt volna.
A bíró a játékosok reklamálását követően megtekintette az esetet a pálya mellett elhelyezett kijelzőn, ahogy Sami Khedira becsúszik Afriyie Acquah elé, azonban a játékvezető végül szabályosnak ítélte Mario Mandžukić gólját.
„Nem láttam az incidenst, ezért nem is szeretném kommentálni. Soha nem fűzök megjegyzéseket a VAR alapján született döntésekhez. Csak annyit mondanék, hogy még néhány gólt könnyedén szerezhettünk volna.”
A Juve következő ellenfele az Atalanta lesz a két mérkőzéses elődöntőben, miközben a Milan a Lazióval néz majd szembe.
„A nagy csapatok kiestek a kupából, mi azonban továbbjutottunk. A céljaink egyértelműek. Az Atalanta megérdemelten győzte le a Napoli együttesét, így továbbjutottak a bergamóiak az elődöntőbe, és nem lesz egyszerű ellenük, azonban mindent meg fogunk tenni azért, hogy felkészüljünk a meccsre.”
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
pedronegroo 2018.01.04. 09:34:58
Amúgy akik a pályán voltak oda tették magukat szóval gratula a csapatnak. Sturaro meg ennyit tud nem az ő szégyene hogy hagyják szerepelni egy Juventusban.
Nathas 2018.01.04. 10:12:26
Juvegaspy 2018.01.04. 10:20:59
4-5kidolgozott helyzet volt melynek vegen kapuratarto labda lett a vege
pedronegroo 2018.01.04. 10:35:43
venember83 2018.01.04. 10:50:58
pedronegroo 2018.01.04. 10:55:14
Paris Hamilton 2018.01.04. 11:04:20
Rikoo 2018.01.04. 11:06:31
pedronegroo 2018.01.04. 11:08:53
Apuleius 2018.01.04. 11:09:54
venember83 2018.01.04. 11:15:55
pedronegroo 2018.01.04. 11:16:39
Fabio83 2018.01.04. 11:19:34
Fabio83 2018.01.04. 11:29:17
Rikoo 2018.01.04. 11:34:22
Conte esetében annyi volt a támadójáték, hogy adjuk oda Pirlonak majd ő megoldja. Illetve még a letámadásokból is sikerült néha helyzeteket kialakítani.
Rövid passzos kombinatív játékra az egész keretben 2 alkalmas játékos van(Dybala, Pjanic), felesleges ezt várni a csapattól.
Testközelből inkább azt tapasztalhatta a csapat, hogy jóval jobb kvalitású játékosok ellen sikerült 2x elbukni a döntőben, szerintem.
PSG, Man. Cityt kell idén figyelni majd, hogy mire mennek a BL-ben, mert ők tényleg támadócsapatok.
Apuleius 2018.01.04. 11:40:52
Mikor láttál utoljára ilyen Juventust? Nekem nem igazán rémlik, hogy a Juventus, vagy bármelyik nagy és sikeres olasz csapat valaha ilyen játékot mutatott volna. Szerintem olyan dolgot vársz, amire elenyésző esély van egy olasz csapat esetében. A Napoli próbálkozik valami ilyesmivel, egyelőre eredmény nélkül. Abban persze van igazság, hogy náluk a keret minősége komoly fék, de nem biztos, hogy ezzel minden meg van magyarázva.
mrdel 2018.01.04. 11:45:04
pedronegroo 2018.01.04. 11:49:18
@Apuleius: Igazad van nem nagyon játszottunk ilyet ezért ragaszkodjunk a megszokott foshoz. A BL döntő bukta rekord megőrzésére meg továbbra kényesen ügyeljünk ezzel a játékkal nem lesz nehéz megtartani!
Apuleius 2018.01.04. 12:05:55
"A BL döntő bukta rekord megőrzésére meg továbbra kényesen ügyeljünk ezzel a játékkal nem lesz nehéz megtartani!"
Azért azokig a döntőkig el is kellett jutni, s az odáig vezető úton sokszor más európai élcsapatokon is túl kellett lépni. Nekem is fáj a sok elveszített döntő (elég sokat láttam már belőlük), de ez az érvelés elég bicegős, s aligha kifejezetten a játékfelfogásban keresendőek az okok.
Fabio83 2018.01.04. 12:15:31
pedronegroo 2018.01.04. 13:09:20
És nem arról van szó hogy mi elfogadható vagy mi nem hanem hogy mivel lehet nyerni, már pedig az elmúlt évek BL győztesei pont azt mutatják hogy tudni kell focizni, a presszing és a betolom a buszt taktika nem elég. De ezek tények ezért nincs is értelme rajtuk vitatkozni! :)
Apuleius 2018.01.04. 13:25:14
"És nem arról van szó hogy mi elfogadható vagy mi nem hanem hogy mivel lehet nyerni, már pedig az elmúlt évek BL győztesei pont azt mutatják hogy tudni kell focizni, a presszing és a betolom a buszt taktika nem elég. "
Én nem úgy emlékszem, hogy az elmúlt évek BL-győztesei mind rövid passzos, kombinatív játékot játszottak volna, ahogy az is barokkos túlzás, hogy a jelenlegi Juventus olyannyira "presszing és betolom a buszt" taktikával játszana állandóan. Az meg távolról sem egyértelmű, hogy feltétlenül csak az általad favorizált játékmód vezethet eredményességre. Guardiola pl. a Bayernnel és mindeddig a City-vel sem nyert BL-t, ha már ezt vesszük a legfőbb fokmérőnek.
"De ezek tények ezért nincs is értelme rajtuk vitatkozni! :)"
A szubjektív véleményt azért erős túlzás volna ténynek nevezni :-)
babo0410 2018.01.04. 13:28:19
És szerintem meglesz majd a BL győzelem is hamarosan.
pedronegroo 2018.01.04. 13:44:29
pedronegroo 2018.01.04. 14:02:00
Már pedig a nosztalgia dolgozik az emberben akaratlanul is. Lippi féle BL meneteléseket meg úgy zusammen a Juve BL meneteléseit erősen túl értékeled. Minden ilyen menetelésnél az ellenfeleink 95%-a gyengébb képességű csapatokból állt ami természetes mivel a Juve egy nagy csapat. Kis túlzással ezeknek a meccseknek a nagy része csak formalitás és papírforma szóval nem érdemes olyan Bl döntőbe jutás értékéről beszélni mikor az odavezető úton meg kellett küzdeni egy Kijev-el meg egy Monaco-val aztán upsz máris a döntőben vagy. De többi meneteléseinkben is max 1-1 nagyobb csata volt a többi említésre se méltó. Nekünk a nagy csapatok az ellenfeleink azok a meccsek a mi erő mérőink. És sajnos a nagyobb csatákból a Juve került ki többször vesztesen...
Devilke Balla 2018.01.04. 14:08:22
babo0410 2018.01.04. 14:12:29
Tehát ha marad Mourinho, nem tudjuk mit érhetett volna el az inter. De ott a legnagyobb gond az volt, hogy Moratti pénze elfogyott, és ráadásként a Milan is kezdett feljönni, hogy még egy utolsót tündököljön a nagy bukás előtt. Aztán meg mi is talpra álltunk. És így szép lassan az inter előnye elfogyott.
A Chelsea meg szintén a BL döntő után elég sok nagy baklövést követett el. Pedig az a keret pont arra a taktikára volt kiélezve.
De mi is tudtunk elég hosszasan meghatározóak lenni a BL-ben a mi deffenzívebb játékunkkal. És mondhatjuk, hogy Allegrivel újra tényezőkké váltunk a sorozatban.
babo0410 2018.01.04. 14:14:01
pedronegroo 2018.01.04. 14:16:51
pedronegroo 2018.01.04. 14:20:34
babo0410 2018.01.04. 14:26:47
pedronegroo 2018.01.04. 14:30:33
Apuleius 2018.01.04. 14:44:02
Szerintem nem érdemes ennyire leszűkíteni arra, hogy ki az, aki végül valóban magasba is emelte a trófeát, hiszen pl. az Atlético kb. fél percnyire állt a BL-győzelemtől, s nyilván nem a játékstílusukon múlott, hogy nem örülhettek a végén. Azt meg kifejezetten nem gondolom, hogy a jelenlegi Juventus antifocit játszana. Szerintem nagyon egy kalap alá erőltetsz különböző fogalmakat. Az meg továbbra sem tény, hogy ezek a csapatok kifejezetten a felfogásuk, a támadójátékuk miatt nyertek. Csak egy költői kérdés: nem lehet, hogy a keretük minőségének is igen jelentős szerepe volt? Amit ténynek nevezel, az valaminek a szubjektív értelmezése, nem pedig valamiféle kikezdhetetlen axióma.
"Már pedig a nosztalgia dolgozik az emberben akaratlanul is. Lippi féle BL meneteléseket meg úgy zusammen a Juve BL meneteléseit erősen túl értékeled. Minden ilyen menetelésnél az ellenfeleink 95%-a gyengébb képességű csapatokból állt ami természetes mivel a Juve egy nagy csapat. Kis túlzással ezeknek a meccseknek a nagy része csak formalitás és papírforma szóval nem érdemes olyan Bl döntőbe jutás értékéről beszélni mikor az odavezető úton meg kellett küzdeni egy Kijev-el meg egy Monaco-val aztán upsz máris a döntőben vagy."
Szerintem messzemenőkig nem igaz, amit írsz, statisztikailag semmivel nem voltak könnyebb ellenfeleink, mint általában a döntőbe vagy a végjátékig jutó csapatoknak. Az utóbbi három évben például volt, hogy kiejtettük a Realt, volt, amikor a Barcelonát, az meg nem hiszem, hogy a szemünkre vethető, hogy nem sikerült mindig továbblépni (pl. a Bayern ellen). Nyugodtan nézd meg az utolsó 15 év győzteseinek sorsolását, nem valószínű, hogy (egy-egy évtől eltekintve) statisztikailag értelmezhetően nehezebb sorsolásuk lett volna nálunk. Én pont fordítva érzem, Te vagy az, aki túlságosan alulértékeli a Juventus nemzetközi szereplését.
"De többi meneteléseinkben is max 1-1 nagyobb csata volt a többi említésre se méltó. Nekünk a nagy csapatok az ellenfeleink azok a meccsek a mi erő mérőink. És sajnos a nagyobb csatákból a Juve került ki többször vesztesen..."
Tudom, kiragadott példa, de a 2003-as döntő előtt előbb a Barcelonát, utána a Rea Madridot ejtettük ki, mindkét párharc emlékezetes csatát hozott.
pedronegroo 2018.01.04. 15:25:38
A keret minőség természetesen fontos tényező egyértelmű hogy a legutóbbi két döntőnkben a jobb kvalitású csapat nyert. És mi is azért játszunk döntőket mert a mi kvalitásaink is legtöbbször jobb mint az ellenfeleinké. De nyilván nem ilyen fekete-fehér dolog ez.
Az hogy a játékstílus mennyire nyerő vagy sem az csak akkor derülne ki ha mi is olyan focit játszanánk mint a Bayern, Real, Barca. Azt viszont tudjuk hogy a defenzívebb, taktikusabb focinkkal csak kétszer sikerült BL-t nyerni azt is hogy! Az egyiket 11-es párbajban ami ugye orosz rulett semmi több a másikat meg egy jogtalan 11-essel nyertük meg egy olyan meccsen ahol senki nem akart focizni csak kényszerből játszottak mert ugye a mérkőzés előtt több tucat ember halt meg és több százan sérültek meg szóval ezt a mérkőzést döntőnek vagy meccsnek nevezni semmiképp nem lehet. Az egész egy színjáték volt a játékosok elmondták még azt is rájuk kényszerítették hogy kupával a kezükben örömködjenek a stadionban a végén...
babo0410 2018.01.04. 15:35:59
Te egyáltalán Juve drukker vagy? Mert ez alapján a komment alapján kétségek merültek fel bennem.
Szerintem ezt a gondolatmenetedet ne folytassad.
pedronegroo 2018.01.04. 15:43:54
Apuleius 2018.01.04. 15:48:13
A 95-ös győzelmet én másként látom, a korszak kimagaslóan legerősebb két csapata találkozott: a szinte verhetetlen Ajax és egy hihetetlenül erős Juventus, az meg érdektelen, hogy büntetők döntöttek a végén. A 2003-as BL-döntő az, ami a leginkább fájhat, a nehezén gyakorlatilag túl voltunk (Barca, Real), s nem sikerült az utolsó lépés. Ha nincs Nedved sárga lapja...
1985-öt hagyjuk is, nagyon kicsi gyerekként láttam, a jelenetek beleégtek az agyamba, de ettől még az a Juve piszkosul megérdemelte. Nem mellékesen akkor dőlt el minden, amikor azt a Juvét kaptam ajándékba gombfocicsapatnak (Platini, Boniek, Scirea... Brrrrr).
Rikoo 2018.01.04. 15:49:02
pedronegroo 2018.01.04. 15:52:35
pedronegroo 2018.01.04. 15:56:28
85-ös döntőt nem láttam de sokat olvastam róla és az egész egy bizarr színjáték volt nem győzelem!
Rikoo 2018.01.04. 16:01:12
Nem értem miért ezt a Napoli példát erőlteted. Alapból számomra nem látványos a játékuk, a Juventus több gólt is lő és labdabirtoklásban is jobb volt 2017-ben.
65%-os volt a labdabirtoklás átlagban, ez minden csak nem egy defenzív csapat jellemzője.
Nyilván nem játszaná ugyanazt a focit, hanem a saját stílusára alakítaná a csapatot. Mint pl. Conte tette a Chelseavel.
pedronegroo 2018.01.04. 16:05:47
Rikoo 2018.01.04. 16:08:38
pedronegroo 2018.01.04. 16:25:09
niccolo 2018.01.04. 16:25:43
Rikoo 2018.01.04. 16:37:42
pedronegroo 2018.01.04. 16:56:36
A 85-ös döntő még a Juve háza táján is tabunak számít! Nincs olyan felelős vezető a Juventusnál aki ezzel a trófeával kérkedne! Vajon miért??? Mert tudják hogy a döntő csak egy színjáték volt amit kikényszerítettek a csapatokból. Platini jogtalan 11-esét meg vissza lehet keresni a neten ez is csak tény megállapítás nem juve szurkolo vagy nem juve szurkoló kérdés. De ezek szerint akkor Gianni Angelli és Andrea Agnelli se Juve szurkoló mert ők is lenyilatkozták hogy azt a győzelmet sose érezték sikernek, nyilván ez nem akkor hanem "évtizedekkel" később történt meg és elég diplomatikus formában de a lényegen nem változtat hogy azt a 85-ös trófeát ne nagyon lobogtassuk már még az se aki teljesen elvakult Juve szurkoló mert annak az eseménynek sajnos vajmi köze van a sporthoz, győzelemhez, focihoz!
Apuleius 2018.01.04. 17:46:33
babo0410 2018.01.04. 18:02:21
Erre gondoltam. És főképpen a két BL címünk megmagyarázására, hogy miért is nem érnek azok lósz.rt se.
delpi0823 2018.01.04. 18:20:46
pedronegroo 2018.01.04. 18:45:41
babo0410 2018.01.04. 19:15:19
Én ezt nem fogom nálad soha megérteni.
bulldeo 2018.01.04. 19:21:57
Én pártolom, hogy a támadásnál is elsőrendű fontosságú, hogy ne nyíljunk ki túlságosan, és egyből vissza lehessen lépni szervezetten védekezni. Ez a csapat a Juventus, nem valami joga bonito baráti kör. Amit viszont elvárnék, az a tavalyi öszvér megoldások felszámolása. A támadó szélsők mindenekelőtt támadásban legyenek jók, a védekező középpályás meg védekezésben. Ha ezek megtörténnének, én elégedett lennék, mert az alap az rendben van, és Allegri képes lenne top csapatot összerakni. Csak Khedira húzzon már az MLS-be, Higuain és Mandzukic meg ne játsszon egyszerre. Nem olyan nagy kérés ez.
Rocky80 2018.01.04. 19:53:45
Ámok 2018.01.04. 20:31:11
Azt nem értem, amikor az inter nyer zsinorban 5 Scudettot valamint Bl-t, akkor lehet magyarázni, hogy mi volt/lehetett a háttérben. Ha ezt a Juvéval teszed, akkornem vagy Juve drukker.
Ha az inter/napoli/roma játékosokat - vezetőséget szidod, akkor menő vagy! Ha a Juvéról mondod el az őszinte véleményed, akkor nem vagy Juve drukker!
Egyeseknél ez a nevetséges magyarázkodás inkább már szánalmas mintsem nevetséges!
delpi0823 2018.01.04. 21:04:29
2018.01.04. 21:04:46
Allegri Juventusával szerintem az a legfőbb probléma, hogy nem tud sokáig tartani egy adott játékot. Először úgy tűnik, hogy nem megy, aztán beindul, majd megint lefullad. Nem nagyon sikeredik a folyamatosság. Az Udinese elleni 3-6 (asszem ennyi volt) idején egy elég látványos és eredményes támadójáték is kezdett kialakulni. Nekem nagyon tetszett. Nem véletlenül döntöttünk gólrekordot. Aztán az a teljesítmény romlott, de a gólokat azokat kaptuk. A 2 utóbbi döntőben is az volt a baj (főleg az utóbbiban), hogy nem tudtuk igazán az addigi játékunkat hozni.
Rikoo 2018.01.04. 21:08:24
Nem kell tündérmeséket olvasni ahhoz, hogy elégedett legyen az ember a csapattal és főleg a győzelmekkel.
AZ A NORMÁLIS HOZZÁÁLLÁS AZ ÉLETBEN, HA VAN MIT ÉS VAN KIT SZIDNI.
Legyen ez a mottója mindenkinek, mert úgy látom van akit csak ez éltet és most nem pedronegroo kollégára értem, mert neki csak Allegri fóbiája van.
2018.01.04. 21:14:18
Amúgy miért lenne furcsa, ha valaki úgy állna hozzá a Juvéhoz és riválisaihoz, ahogy az interes/romás/napolis 4 sorodban írtad? Pl. (no offense, csak kíváncsiságból, összehasonlításképpen) Te az utcán bárki barátnőjéhez/feleségéhez ugyanúgy viszonyulsz (megértés, megbocsájtás, szeretet, odaadás, stb.), mint a Tiedhez?
GGábr81 2018.01.04. 21:22:54
Egy mondatoddal egyet értek, mi ne legyünk Cselszki, se sInter. Valóban nem az az anti foci a követendő példa. Bár abban is van ám teljesítmény, mert ha nem lettek volna jó buszozásban, nyilván nem nyernek.
A mostani focinkra azért nem mondanám azt, hogy anti foci. Sokkal inkább célfutball kifejezést használnám. Sokszor volt a RealMa is úgy, hogy ellenféltől függött a játékstílus, volt, hogy egy kiscsapatot megszórtak, de egy Barca ellen védekeztek, aztán egy másik kicsi ellen 1-0 és pihentek.
pedronegroo 2018.01.04. 21:37:06
Szumma-szumma sajnálom, ha azt jelenti Juventus szurkolónak lenni hogy minden féle tényszerűség és objektivitás nélkül fényezzük magunkat akkor ebből én nem kérek ez egyszerűen nevetséges, gyerekes. Amúgy meg peace mert én nem személyeskedni akarok a véleményeimért viszont nem kell elnézést kérni jogom van hozzá nem tehetek róla hogy én így, Te, Ti másképp látjátok!
GGábr81 2018.01.04. 21:46:47
Ámok 2018.01.04. 21:50:57
@Dr. Grant: Van igazság abban, amit írsz, de a kritikát is elfogadom. Attól még szeretem a páromat, ha esetleg azt mondom, hogy ne öltözzön így mert nem az Ő testalkatához illik/előnytelen.
@Rikoo: Rögtön az első válasz, amit kaptam :"erosen megkerdojelezheto nalad hogy te Juve szurkolo vagy"
erről beszéltem.
2018.01.04. 21:52:56
Ámok 2018.01.04. 22:01:55
2018.01.04. 22:03:55
2018.01.04. 22:06:02
babo0410 2018.01.04. 22:08:57
Viszont szerintem az inter BL győzelme 2010-ben, az sajnos nagyon szép volt. Habár a Barca ellen volt egy-két furcsa dolog, de ezt hagyjuk.
Moratti azt a csapatot pont a BL-re hegyezte ki. Minden vagyonát ráköltötte. Elhozta Mourinhot, akinek akkora fizetést adott, amekkorát ő akart, annyit költhetett, amennyit csak akart. Bele is buktak. Moratti ingét, gatyáját ráköltötte arra, hogy 2010-ben triplázhassanak. Na ezt oly szépen meg is csinálták, hogy azóta se nyertek semmit, sőt a BL-t is 6 éve kerülik.
Na pont ezt nem szeretném látni nálunk. Inkább ne nyerjünk BL-t, ha annak az az ára, hogy évekig utána még csak be se jutunk a sorozatba.
De szerencsére erről nálunk szó sincsen, hiszen mi a piacon teremtjük meg a feltételeit a BL győzelemnek, és nem a tulaj költi a csapatra minden vagyonát.
Szerintem az inter 2010-es BL győzelme sajnos szép teljesítmény volt. Én ezt már akkor is elismertem. Ettől függetlenül az 5 bajnoki címüket mindig is meg fogom kérdőjelezni.
Viszont akármi is történt, amiről a csapat nem is tehet ráadásul, a BL győzelmeinket nem lehet megkérdőjelezni. Teljesen jogosan nyertük meg. Jobbak voltunk az ellenfélnél.
Azt viszont elismerem, hogy a '85-ös BL-t nem lett volna szabad a tragédia után 1 órával lejátszani. Más időpontot kellett volna találni neki. De szerintem még az se lett volna elfogadhatatlan lépés, ha a Liverpoolt kizárják, és vagy megkapjuk a kupát, vagy a Pool elődöntős ellenfelét kapjuk (Mondjuk a Panathinaikosz ellen még nagyobb esélyünk lett volna).
Lényeg, hogy azt a döntőt aznap nem kellett volna megrendezni. Az hiba volt. Ettől függetlenül megérdemelte a csapat.
GGábr81 2018.01.04. 22:14:43
Még annyi, hogy ha nem is értünk egyet, de azt azért érzem, hogy a vehemenciája inkább a csapat érdekében van és nem ellene pedronegroonak.
Érdekes az a feleseges hasonlat. Hiszen itt most többen szeretünk egy nőt és amit az egyik szívesen megváltoztatna benne azt a másik pont szereti.
Nekem pl a Napoli elleni meccs kifejezetten tetszett. Védekeztünk igen, de totál a mi kezünkben volt a meccs, nem láttam esélyét sem, hogy gólt kapjunk. Védekezve is lehet irányítani egy meccset. Nem ocsmány, bunkerfocival, hanem művészien megkomponált okos taktikus védekezéssel. Szinte már szántam a Napoli vergődését.
2018.01.04. 22:24:24
De tényleg érdekes ez, amit írsz. Ebben én azért nem látok olyan nagy problémát. Különbözőek vagyunk. A védekezéses dologgal kapcsolatban meg a fene sem tudja, én valahogy úgy vagyok vele, hogy önmagában a védekezés nem baj, de védekezés és védekezés között nagy különbséget látok. Lehet, hogy unalmas, de megint csak a barkasz elleni oda-visszavágót tudom felhozni példának. Úgy volt számomra tökéletes, ahogy volt. Az idegenbeli 0-0-t semmi pénzért nem adnám, főleg az esélytelen vergődésüket látva.
GGábr81 2018.01.04. 22:29:03
Fabio83 2018.01.04. 23:02:40
Fabio83 2018.01.04. 23:05:57
Rikoo 2018.01.04. 23:15:08
Persze, más kommentben már annak tartja magát, mint pl. itt fentebb is, ami kicsit összezavar, hogy akkor most mi is az igazság.
Fabio83 2018.01.04. 23:22:21
Ámok 2018.01.04. 23:52:26
Azt sem ártana belefoglalni hogy nem mehet Rómába kirándulni....
pedronegroo 2018.01.05. 08:36:38
Mijatovics les góljára sajnos jól emlékszem és szerintem ezt a tényt elég sokszor fel is hozzuk itt a blogon vagy felelevenítjük ha velünk szemben történő jogtalanságokról vagy tévedésekről beszélünk. De azt mond meg hányszor volt itt téma hogy 85-ben mi egy nem jogos büntetővel nyertünk, hmmm? Ez azért nem érdekes ha mi javunkra tévednek akkor az rendben van ha ellenünk akkor egyből mindenki mocskos büdös csaló interes. És a Reál lehet hogy nem szégyelli azt a győzelmet de a 85-ös trófeát maga Andrea Agnelli sem ismeri el sikerként de ezt már leírtam párszor csak valahogy nem jut el az agyakig. Szóval véleményem szerint úgy korrekt ha azt is megbeszéljük ha éppen nekünk kedveznek vagy a fortuna mellénk áll és nem csak a mi ellenünk elkövetett sérelmeket hangoztatjuk.
A nős hasonlatot nem tudom ki írta már de való igaz ha valakit választunk akkor a mellett ki kell tartani jóban-rosszban én csak szólok szívem hölgyének hogy esetleg ami 20 éve divatos volt vagy 20 éve jól állt azt nem biztos hogy ma is erőltetni kéne meg 20 évente ki lehetne próbálni új stílusokat is új frizurát és figurákat is :)
harciretek 2018.01.05. 08:46:14
Az igaz, hogy nem arról szólnak a cikkek, hogy milyen látványos a játékunk, viszont minden focihoz kicsit is értő ember, aki nem elfogultan Juventus ellenes, az elismeri azt a teljesítményt és játékot, ami a Juventusnak a sajátja. A Juventus soha nem játszott sem 1000 passzos "támadó" játékot, sem másféle kimondottan támadó típusú focit. Megjegyezném az utóbbi években így is gyakrabban jutunk el a BL végéig, mint Guardiola csapatai (más kérdés, hogy nekem pl. látványra sem tetszik az ő taktikája, engem meg az untat, de ez most lényegtelen). A Juventus játéka mindig is a szervezettségről szólt, a kiegyensúlyozottságról, a játékosok odaadásáról (spirito Juve), a taktikáról, hogy mindig tudta/tudja a csapat, hogy adott ellenfél ellen mivel lehetünk legalább 1 góllal jobbak. Ezt tudja és elismeri minden nem Juventus ellenes focibarát, egy átlagos Juventus szurkolónak pedig ez kifejezetten tetszik, és élvezi azt, ha egy erős ellenfél ellen csak néhány helyzetünk van, viszont azt kihasználjuk, miközben az ellenfélnek a gólszerzésre esélyt sem adunk. A Juventus játékának alapja árnyalatni változásokkal (edzől felfogásához, játékosok minőségéhez idomulva) mindig is ez volt. Szóval ha a támadófociért rajongsz, nem világos, hogy miért kezdtél ennek a csapatnak szurkolni, szerintem erre gondol itt a kommentelők többsége. Ezen az oldalon @Ámok kollégával karöltve Ti vagytok, akik a többiek szemében a "Suzuki Ignis"-re vágynak, míg pl. én a 8 meccs 7 győzelem 1 döntetlen 1 kapott gól sorozatban a Pininfarinához való közeledést látom. Van még hova fejlődni, de számomra az irány jó.
Apuleius 2018.01.05. 09:36:48
A 85-ös döntő kapcsán azért hozzáfűznék néhány dolgot. Alighanem jogosan kérdezed, hogy miért más az ottani vitatható büntető, mint a Mijatovic lesgól, s szerintem ennek egészen egyszerű, prózai okai vannak. 85 kurva régen volt, az itteni olvasók jelentős része akkor még vagy nem is élt, vagy még pelenkás volt, ha nem lett volna a tragédia, szinte nem is tudnának róla, s csak statisztikai érdekesség lenne. Ezzel szemben a 98-as döntő már sokak számára valós, megélt, azóta is felháborító élmény. Mindenkinek a saját háborús sérülései fájnak :-)
A másik dolog, hogy azt írod: "a 85-ös trófeát maga Andrea Agnelli sem ismeri el sikerként ". Én egyfelől nem emlékszem olyan nyilatkozatra, amelyben nem ismerte el (ettől persze még lehetett ilyen, habár kétlem, hogy ez így elhangzott), másfelől gyorsan szögezzük le, ha így is történt, az nem a büntető miatt volt, hanem azért, mert 39 ember halála után egy megnyert trófea elveszíti jelentőségét, s vannak dolgok, amelyek messze a sport felett állnak. Azt a meccset nem szabadott volna lejátszani, s hiába került be a trófea a kincstárba, hiába volt a Juve a jobb csapat, a tragédia így még inkább beárnyékol és elfeledtet minden mást, mintha később időpontra rakták volna. Nem véletlen, hogy azt a büntetőt senki sem emlegeti, s így egész más a megítélése, mint Mijatovic lesgóljának. Egész egyszerűen az sem számít. Érdektelen, hogy ki és hogyan vitte haza azt a trófeát, amelynek senki sem örülhetett a végén.
"néha nem ártana egy kis objektivitás is"
No offense, de szerintem a Te hozzászólásaidat sem igazán jellemzi objektivitás, amivel egyébként semmi baj, ez minden szurkoló sajátossága. A legalapvetőbb probléma szerintem továbbra is az, hogy olyasvalamit hiányolsz, ami soha sem volt, s szerintem jó eséllyel soha sem lesz a Juventus sajátja. Ráadásul a kiragadott és szerintem erősen sarkított, felnagyított problémát kifejezetten Allegrire vetíted, ami pont, hogy nem a hiányolt objektivitást mutatja részedről. Azt lehet mondani, hogy ez a Juve nem sziporkázik, mint Guardiola Barcelonája, hogy sokszor félgőzzel hozza a kisebb csapatok elleni kötelező meccseket, de teljesen fölösleges és értelmetlen mást várni. Ez a Juventus, ez egy másik fajta szépség, amit vagy szeret valaki, vagy nem. Allegri csapata ráadásul messze jobb focit játszik, mint a Juve Lippi óta bármikor, én pl. Conte csapatától tudtam a falat kaparni az első év eufóriája után, ezzel szemben Allegri hihetetlenül okos focit játszat (természetesen nem hibátlanul). Nyilván vannak hibák, vannak problémák, de pont, hogy ezt kellene objektíven látni. Létezik egy olyan fajta objektivitás, amit általában inkább szubjektivitásnak érdemes nevezni :-)
Szerintem alapvetően semmi gond a véleményeddel, egyszerűen csak azt kellene látni, hogy az akár időnként jogosan felvetett kritikus észrevételeid, s azok értelmezése valójában nem tények, ahogyan senki másé sem azok.
pedronegroo 2018.01.05. 09:56:36
Itt valóban a Juve játéka a pininfarina csak hogy objektivitásról beszélek nem a juve szurkolók véleményéről, nekik persze hogy minden a legszebb a legjobb és a legigazabb ami fekete-fehér.
Játszhatjuk továbbra is a "mi" "játékunkat" de akkor nem kell csodálkozni hogy nem a mi BL meccseinket közvetítik a TV-ben.
Hogy ki Juve szurkoló és ki nem vagy ki miért és mennyire erről hagy ne nyissunk már vitát mert annyira gyerekes. Én szeretem a focit és szeretném ha kedvenc csapatom is minél-jobban erre törekedne, 90-s években jó volt az olasz taktika meg katenaccsó, de minden változik a focis és senki nem tiltja hogy mi is törekedjünk a minél közönségszórakoztatóbb játékhoz pláne úgy hogy bőven megtehetjük mivel messze mi rendelkezünk a legerősebb kerettel a serie a-ban. A bL-ben mehet a taktika azok a csapatok ellen akik jobb kvalitásokkal rendelkeznek addig míg mi is el nem jutunk az Ő szintjükre.
Ámok 2018.01.05. 10:00:17
Ez nem kettős mérce, hanem szimplán tudatlanság!
pedronegroo 2018.01.05. 10:11:14
Andrea Agnelli tényleg lenyilatkozta hogy nem ismerik el sikerként a trófeát valamikor 2010 környékén a tragédiára megemlékező valami ünnepségen. És abban igazad van hogy nyilván a tragédia miatt is mondhatta de benne van az is hogy Agnelli is tudja hogy az egész meccs egy színjáték volt nem is akartak játszani a játékosok és nem is játszottak igazából. A jogtalan 11-esre biztos nem gondolt mert az tényleg olyan hogy a bíró megadja másszor nem adja, egyszer ad egyszer elvesz. És igazad van hogy itt sokak nem is tudhatják mi volt mert nem láthatták de én se láttam viszont utána olvastam meg megkerestem a jelenetet ahol Boneiket a büntető területen kívül felrúgják és így kerültem képbe. És az a kupa már ott van a vitrinben a miénk de mégis azt gondolom hogy nem haszontalan ha ismerjük ennek a történetét is és ennek tudatában óvatosabban kérkedünk vele. :) De remélem most már mindenki ismerni fogja vagy felkelti érdeklődését és saját maga utána jár és levonja megállapítja saját véleményét. :)
Apuleius 2018.01.05. 10:11:19
harciretek 2018.01.05. 10:13:25
Ámok 2018.01.05. 10:17:20
Apuleius 2018.01.05. 10:21:45
Szerintem kifejezetten a tragédiára, a 39 ember halálára érthette Agnelli, s ebben teljesen igaza van. Amúgy az akkori beszámolók szerint a játékosok jelentős része valószínűleg nem tudta, hogy milyen nagy a baj, nem tudták, hogy halálos áldozatok is vannak, s így játszották le a mérkőzést.
hu.wikipedia.org/wiki/Heysel-trag%C3%A9dia
Apuleius 2018.01.05. 10:23:09
pedronegroo 2018.01.05. 10:30:48
www.origo.hu/sport/futball/20150526-heysel-juventus-liverpool-heysel-tragedia.html
Apuleius 2018.01.05. 10:34:04
Juvegaspy 2018.01.05. 10:34:52
Juvegaspy 2018.01.05. 10:38:51
Juvegaspy 2018.01.05. 10:40:13
pedronegroo 2018.01.05. 11:00:51
"Ronnie Whealen mesélte el később, hogy
letakart holttestek hevertek az öltözőfolyosón, közöttük gyalogoltak ki a pályára."
"Phil Neal, a Liverpool csapatkapitánya így emlékezett: "Rákényszerítettek minket a játékra. Én és Scirea azt olvastuk be a hangosbeszélőbe: Legyetek nyugodtak, játszani fogunk. A mérkőzés szürreális volt. Senki sem vitatkozott a bíróval, nem tudtuk, hogy mennyien haltak meg. Egyszer ránéztem Platinire, és láttam rajta, hogy neki sem számít igazán ez a meccs."
pedronegroo 2018.01.05. 11:09:41
harciretek 2018.01.05. 13:23:17
Nem teljesen értem, hogy mire akarsz ezzel a '85-ös első hely jogosságának megkérdőjelezésével kilyukadni. Szerintem tiszteletlenség a '85-ös döntőről így beszélni. A világ akkori egyik legjobb csapata a világ akkori legjobb játékosával a soraiban döntőbe jutott, amit le kellett játszania. A csapat aligha tehetett a lelátón történtekről, vagy arról, hogy milyen 11-est adtak a javunkra. Azok között a körülmények között, abban a 90+ percben, úgy dőlt el, hogy miénk lesz az elsőség, mert a csapat abban a 90+ percben és abban a szezonban is tett érte. Az meg minden normális ember számára világos, hogy 39 ember értelmetlen halála mellett mennyire eltörpül egy sportsiker. Viszont ez nem azt jelenti, hogy azt a sportsikert a csapat nem érezheti magáénak. Csupán tudatosítani kell, hogy ott abban a stadionban történtek akkor a focin túlmutató szomorú események is.
Juvegaspy 2018.01.05. 13:41:55
Elolvastam a cikket amit belinkeltel...Liverpooli jatekosok allitolagos nyilatkozta a vesztes BL donto utan. Neztem en is tobb dokumentum filmet olvastam ezt azt. Sztem a jatekosok nem tudtak a halottakrol nem hinnem h epp a jatekoskijaroba voltak a hullak.
De nem is kell ezt tovabb ragozni..85be sem volt gondolom konnyu a dontoig eljutni..ott a 90percben mi voltunk a jobbak ergo a gyozelem es a serleg a mienk.
pedronegroo 2018.01.05. 16:16:16
@Juvegaspy: A belinkelt cikket nem én írtam, ott az szerepel hogy látták a halottakat a meccs előtt és kényszerből játszottak. Azt hogy Te ezt nem hiszed el jogodban áll én csak abból tudok hivatkozni amiket a neten találtam nem tudom miért hazudna ezzel kapcsolatban bármelyik érintett is. És szerintem a tragédiára és a körülményekre való tekintettel nem illendő ezzel a trófeával kérkedni. De persze mindenkinek szíve joga.
niccolo 2018.01.05. 16:18:45
venember83 2018.01.05. 16:20:59
pedronegroo 2018.01.05. 16:21:41
"Másnap a Juventus olasz válogatott játékosai Mexikó felé veszik az irányt, hiszen a nemzeti csapatukra ott várt feladat. Tardelli, Rossi, Scirea és Cabrini még mindig az események hatása alatt állva a következő közlemény adják ki: „Maga a klub és mi, játékosok sem akartuk, hogy megrendezzék ezt a meccset, tekintettel a halottakra. Az UEFA vezetői és a belga rendőrség döntött így, biztonsági szempontokra hivatkozva. Nekünk, pályán lévőknek egyértelműnek tűnt, hogy a szurkolók nincsenek tisztában azzal, hogy mekkora tragédia történt, ez Platini góljánál látszott a leginkább. Fociztunk, azzal az óriási felelősséggel a vállunkon, hogyha nem tesszük ezt meg, akkor további bajok történhetnek. A focival lepleztük el a döntéshozókat, azokat, akik a meccs lefújása után eltűntek. A kezünkbe adták a kupát, és azt mondták, hogy mutassuk meg a szurkolóinknak. Egy színjáték volt az egész.”
Michel Platini ezt nyilatkozza a torinói hazaút előtt: „Nem tudtam lecsukni a szemem egész éjjel. Folyamatosan a híradásokat néztem: egy igazi mészárlás volt, megmagyarázhatatlan az egész. Amikor ez történt, mi az öltözőben voltunk, csak bizonytalan hírek jutottak el hozzánk. Aztán néhány UEFA-vezető elmondta nekünk, hogy rettenetes események zajlottak le, legalább 20 ember meghalt. Ilyen körülmények között játszani? Az öltözőben is megoszlottak a vélemények: voltak, akik hallani sem akartak a pályára lépésről. Amikor kiérkeztünk a játékoskijáróból, sok szurkoló azt kérte tőlünk, hogy ne vállaljuk a játékot. Aztán amikor a bíró belefújt a sípjába, akkor már csak a labdára koncentráltunk. Mintha egy színházi előadás lett volna: az élet ment tovább. A gólörömöm annak szólt, hogy elértünk egy komoly célt. Ez mindig része lesz a játéknak.” Paolo Rossi: „Többen mondták nekünk, hogy ne focizzunk. Talán jobb lett volna, ha nem tesszük. A mérkőzés csak egy apró betűs megjegyzés volt a tragédia mellett.”
Juvegaspy 2018.01.05. 16:39:35
Szurkolok mondtak hogy ne jatszanak stb..kozben a Pool jatekosai a vereseg utan mar azt mondjak hogy kb a szemuk lattara haltak meg emberek.
Juve drukkerkent nem vagyok objektiv de azert ez tulzas.
"Aztán amikor a bíró belefújt a sípjába, akkor már csak a labdára koncentráltunk"
A football tortenelem egyik legnagyobb tragediaja tortent azon a napon de a Juventus 85ben megerdemelten nyerte meg a sorozatot.
Ámok 2018.01.05. 17:40:06
Apuleius 2018.01.05. 17:52:04
"Ellenben a stílusod hagy némi kívánni valót maga után..."
Ez a mondat tőled igen komikusan hangzik... Tréfának nem volt rossz.
GGábr81 2018.01.05. 18:06:02
Nem kell szégyenkezni, hogy megszereztük a trófeát. Ami igaz, hogy ott nem lehet győzni ahol emberek haltak meg egy tragédiában. Ott csak eredménye van a meccsnek.
Juventus szurkolók haltak meg, a bl serleg az Ő emléküket is őrzi. Pontosan azért ami történt, azért kell tisztelni azt az eredményt.
Annak meg, hogy 85-ben mi volt, vagy annak, hogy hány bl-t veszítettünk semmi köze Allegri taktikájának, vagy ahoz, hogy ezután támadó vagy védekező taktikával játszó csapat nyeri a bl-t, vagy, hogy a következő bl döntőnkek mi lesz a kimenetele. A vesztes bl döntőknek még van az oka, más és más. De azok az okok nem lehetnek okai, nem befolyásolhatják a kövi döntőt.
GGábr81 2018.01.05. 18:46:03
Egyébként pont ez a blog nem híres arról, hogy a bukott meccset a bírói tévedésekkel magyarázza. Pont a Juve az aki nem fröcsög, nem firtatja hossza a kétes ítéleteket. Nem takarózik ezzel és nem ezzel magyarázza a bukást. Pedig, ha objektívan nézzük lett volna rá ok többször is.
Te az "objektivitást" összekevered az állandó negatív véleménnyel. A kákán is csomót esete. Ha 1-0 akkor miért nem 3, ha 3-0 akkor miért nem szépjátékkal. Valóban nem kell megelégedni, mert akkor soha nem fejlődnénk, de mellette azért néha lehetne örülni is. Az állandó elégedetlenség és a véleménynyílvánítás formája az amit kifogásolnak többen is, én is. Mondom még egyszer a kritika az jó, hasznos, csak néha a formájára is nem árt figyelni.