Conte, Gasperini és Zidane közül választhat a Juve?

gasperini_gian_piero_conte_kezfogas.jpgA Juventus sportigazgatója, Cristiano Giuntoli tegnap egyértelmű nyilatkozatott tett Thiago Motta mellett, ám az olasz sajtó szerint ez mindössze ideiglenes elköteleződésről szól, s a La Gazzetta dello Sport is kiemelte, hogy a BL-helyről való lemaradás a Juventus számára nagyon kellemetlen lenne pénzügyileg, s ez szinte biztosan az edző menesztését eredményezné. Ugyanakkor a a negyedik hely megszerzése sem biztos, hogy elég lesz a vezetőség meggyőzésére a közös folytatásról.

Nicolò Schira is beszámolt az edzőhelyzetről, s az újságíró szerint a Juventus vezetőségében jelenleg nem merült fel Thiago Motta menesztése, és a felek együtt képzelik el a következő hónapokat, mérleget pedig majd csak május végén kívánnak vonni a felek. Thiago Motta helyzete ugyanakkor nem csak a kiábrándító eredmények miatt kérdőjeleződhet meg, hanem az öltöző irányításának elvesztése miatt is, mivel az edző és több játékos között nincs jó kapcsolat, és az edző-játékos kapcsolatban repedések jelentkeztek egyes játékosok esetében. Az edzőt 2027 nyaráig köti szerződés a klubhoz, de ez nem jelent semmilyen garanciát. Ráadásul a Juventuson belül van egy halmaz, amely Antonio Conte visszahívását szorgalmazza. Ezt az opciót egy évvel ezelőtt nem vettek számításba, de májusban újra aktuálissá válhat. A Napoli álláspontja természetesen nem ismert, de a mester marasztalásához a déli klubnak a januári értékesítések után erősítésekre van szüksége, és garanciákat kell biztosítania a mesternek, hogy az ellenálljon az érdeklődők csábításának, és egyben a Napolinak meg is kell védenie a szakvezetőt a kívülről érkező támadásoktól. Nicolò Schira ugyanakkor egy másik nevet is megemlített, az újságíró szerint Gian Piero Gasperini titkos álma továbbra is az, hogy újra a Juventus edzője legyen, és miután a Juventusnál több utánpótláscsapatnál is dolgozott régebben, most szívesen visszatérne az Öreg Hölgy padjára.

Mirko Di Natale nemrégiben Michele Fratinivel beszélgetett, akit 2022 és 2024 között Olaszország legjobb tehetségkutatójának választottak, s szakember szerint is több opció állhat a vezetőség rendelkezésére, a figyelemre méltó lehetőségek közül kettőt nevezett meg: Gian Piero Gasperinit és Zinedine Zidane-t.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6418806128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

venember83 2025.03.01. 10:38:21

Giovanni Albanese: Thiago Motta jövője a Juventusnál nem csak a negyedik hely megszerzésétől függ, hanem a Cristiano Giuntoli által meghatározott feltételek szerinti fejlődés elérésétől: értéket kell teremteni és növekedést kell mutatni mostantól a bajnokság végéig, ezeken kívül pedig kötelező a BL-szereplés kiharcolása.

Joachim21 2025.03.01. 11:06:30

@Shyr Kahn: Nem mondom, hogy Conte nem fejlődik. Idén is hatalmasat változtatott a korábbi taktikáihoz képest a Napolival. De valahogy az Európai kupákban rendre elvérzik idő előtt. Nyilván Mottához képest hatalmas előrelépés lenne.

babo0410 2025.03.01. 11:51:36

@Shyr Kahn: Én is így gondolom. De ha jól rémlik volt játékos, akivel Conte összekülönbözött az utolsó szezonban. De az biztos, hogy Sarri óta mindenkivel balhé van. Sarri is az öltöző elvesztése miatt távozott 1 év után, aztán Pirlo is, ő CR-rel veszett össze leghamarabb, igaz állítólag amiatt, mer CR nem volt hajlandó azt csinálni, amit az edző kért (középen játszani, mertbPirlo szerint már nem elég gyors a szélen. De érdekes a Unitedben meg már középen játszott). Aztán most meg Allegri azért is bukott meg, mert folyamatosan nézeteltérése volt egyes játékosokkal.
@venember83: Érdekes. De tény ezért lett idehozva. De szerintem a játékunk javult, és ha mostanság nem.játszunk látványosan, az azért van, mert a védelem nagyon szedett-vedett, és Motta azt erősíti. Én azt mondom annyira nem rossz ez, mint az eredmények tükrötik. És félek, ha nyáron váltás lesz, az megint csak kapkodás lesz, és nem átgondoltan fog zajlani, aztán megint kezdhetünk mindent nulláról, ami persze nem lesz sikeres, mert egy ilyen edzőváltás nem lehet az. Én nagyon bízom Mottában. Hajrá Motta!

Andras74 2025.03.01. 13:06:03

@babo0410: hát persze. Hiszen 24 közé jutottunk a Bl-ben , a kupából csak tizenegyesekkel estünk ki és szárnyalunk a bajnokságba. Mind-mind arra utal, hogy tökéletes az edző....

Andras74 2025.03.01. 13:06:29

@Andras74: bajnokságban, bocs, telefon.

bulldeo 2025.03.01. 15:21:32

@Shyr Kahn: A Genoánál való teljesítménye után behívták az olasz válogatottba? Kit szorított a padra? Cutronét?
Az olasz válogatottnál az az általános, hogy középszerű, vagy a középszernél egy hajszálnyival jobb csatárok vannak.
Jelenleg Retegui több gólt rúgott, mint Halaand, meg Lewandowski, bőven veri Mbappét, és Herry Kane-nel másodikok a top5 góllövő listán.
Na ez nagyon nem látszott rajta tavaly.

" Amikor az Internel volt, kozepszeru jatekosokat edzhetett? Megis relative hamar lapatra kerult."
Nálunk tehetséges, nem nagy egójú játékosok vannak, ilyenek kellenek Gasperininek. Látszik, hogy megvannak azok a játékosok, akik elképesztő munkabírással rendelkeznek, és feláldozzák magukat a csapatért.
Az internél kiöregedett nagy nevek voltak, gondolom Gasperininek ez volt a legrosszabb kombó, amit kaphatott.
Azóta magabiztos az öreg, mindenki tudja, hogy tud varázsolni, megvan a respektje. Neki nem beképzelt BL győztesek kellenek a csapatba.

Joachim21 2025.03.01. 15:59:04

@SpiritoJuve: Nagyon fix pozíciós játékrendszert alkalmaz. Nem feltétlen a legelőremutatóbb taktikai irány az övé sem.

Ha Isten veled kicsoda ellened?tét 100 k minimum 2025.03.01. 16:00:04

NSO-n De Zerbit írták!!
Bárkivel fogadni merek,hogy De Zerbivel sem lesz jobb a csapat!Sőt...senkivel!!
Max zizuval!!!
Juvénél nem az edzővel van a baj!!
Ez kb MU-s történet..oda is jöhet bárki nem lesznek ilyen kerettel dobogón soha!

Inter,napoli,milan kerete is erősebb!!

Azaz juvétól bajnoki cím nem elvárható..az meg hogy 3.vagy 4. a csapat az kb a mind1 kategória!

Leülhet a padra gaeperini de zerbi conte trió is egyszerre ezzel a kerettel nem lesznek bajnokok

Ha Isten veled kicsoda ellened?tét 100 k minimum 2025.03.01. 16:03:02

Mottánál maximum Zizu a jobb opció!Senki más!

Ha Isten veled kicsoda ellened?tét 100 k minimum 2025.03.01. 16:08:07

Ha pl Mottával befut a juve a dobog..óra
Akkor a bajnoki szezonból kihozta a maximumot!
BL kiesés valóban gáz de az arsenal ellwn ugyis kiesés lett volna

Ha Isten veled kicsoda ellened?tét 100 k minimum 2025.03.01. 16:18:06

Mint már kb 1 hónapja írtam juvénak az a szerencséje hogy a milánnál egy full analfabéta edző van!

babo0410 2025.03.01. 16:32:42

@Andras74: Akkor Gasperini? Épp most a Veneziával nem bírnak, 3 pontra közelíthetjük meg őket. Conte? Épp 4 meccse nem nyertek, ha van szerencsénk, és ma X-et játszanak az interrel, 4 pontra közeledhetünk (nekünk mindenáron nyerni KELL). Zidan meg jó hosszú ideje nem dolgozott. És ott van a nagyra tartott Pep, nézzük meg mit tudott kezdeni a sok sérüléssel? Ha nem épültek volna fel sorra a sérültek, idén épp csak top 10-ben lenne a City.
És a bajnokságban meg lehet nem játszunk a legjobban, de mióta kicsit visszább vettünk, hozzuk a meccseket. Ha így kell nyerni, így nyerünk. Szerintem olyan edző, akivel biztos lenne a sokkal jobb szereplés, nincsen. Tehát a bajnoki szerepléstől függően én nem küldeném el nyáron Mottát. Pláne, hogy amíg a védelem teljes volt, sokkal jobban játszottunk. Kell még finomhangolni a kereten, de jó az irány. Majd ha lesz 300 millánk csapatépítésre, mi is egy szezon alatt világverő keretet építünk.

babo0410 2025.03.01. 16:39:18

@Ha Isten veled kicsoda ellened?tét 100 k minimum: Ezzel a kerettel. Miért, mi a baj a kerettel? Azt ne mond, hogy a Napolinak, internek, Atalantának jobb kerete van. Ez a keret nem rossz. De ha már, a Napoli keretét is Giuntoli rakta össze. Mióta eljött, nem sok változott.

babo0410 2025.03.01. 16:40:30

@Ha Isten veled kicsoda ellened?tét 100 k minimum: Köszi, de abban azért vitatkozok veled, hogy baj lenne a kerettel. Jó ez, csak tapasztalat kell, össze kell érjen.

Ha Isten veled kicsoda ellened?tét 100 k minimum 2025.03.01. 17:01:34

Mint írtam a héten az atalanta nem sok pontot fog szerezni marciusban

OnodiJ 2025.03.01. 17:07:30

@Ha Isten veled kicsoda ellened?tét 100 k minimum: Ezért írtam tegnap, hogy a scudetto lőtávolon belül van mert mindenki töketlenkedik előttünk és utánunk.Csak egy kis életet kellene verni a csapatba.

SpiritoJuve 2025.03.01. 17:21:13

Most meg már ott tartunk hogy Infinity money azt akkor lesz Spirito Juve...aha. (nem)

Kár hogy ez nem erről szól hanem arról hogy van egy katasztrófàlis szezonja a csapatnak úgy hogy papíron sokkal gyengébbek tesznek keresztbe állandóan.

Azt gondolom az egyik fő problémàra ràmutat az hogy presztízsből képes a csapat jó eredmênyt elérni(Inter), de anélkül meg ad-hoc produkcióra képes csak.

Keresték már itt a hibát a sorozatterhelésben ami egy nettó baromsàg mert csak edzőközpont és naptári program és személyzet kérdése, meg másnak is vannak több frontos kötelezettségei mégis TELJESÍTENEK. Ez egy nettó óvodás szűk látókörü mosdatàs.

Aztán ott a keret, mert mintha mindenkinek aki sz#póra tette eddig ebben a szezonban a Juvêt jobb kerete lett volna Xd Ezzel a kerettel sokkal nagyobb dolgokat lehetett volna elérni. Csak az illetékes "zsenik" Holland és Brazil válogatottakat nem tudnak használni.

#
Itt van még az hogy a Juve soha nem attól volt Juve hogy összevásárol világsztárokatent màr nagyon rég9ta, hanem attól ami miatt ekkora szurkolótábora van a világon. Ez pedig a Spirito Juve.

Ehhez képest itt megint olvasok ilyen 300milliokról itt meg egyéb bullshitek...Mintha most 2fillért költôtt volna a csapat. Az eredményt látjuk. Egy 36éves Perisic leoktat.

Ez itt igenis edző kérdés, de itt nem àll meg a dolog mert hogy az edzőközpontban is valami nagyon félrement màr nagyon rêgóta, az is piszkosk.rvaélet.

Nem attól lesz Juventusa a szurkolóknak hogy majd vki kib.sz az ablakon párszáz millát megint. Ugyan kérem...

SpiritoJuve 2025.03.01. 17:36:34

Véleményem szerint Motta(nem tartom rossz szakembernek)elvesztette az öltöző egy részét. A Juventus nem az ő csapata.

Ide olyan szakember kell(Conte még egy Osimhent is kib.szott a keretből)akitől félnek, de ugyanakkor tisztelik is a játékosai.

Conte-nak én nagyon örülnék és leszarom hogy éppen mit fut a Napoli. Vagy másnak. De Mottának mennie kell.

SuperTrezi 2025.03.01. 18:04:17

@OnodiJ: Hát innentől kezdve tényleg elvárnám, hogy úgy fussunk neki minden bajnokinak, mint akik vért ittak. Lehetne ebből még egy szép helyezés (ha nem is Scudetto), de ilyen minősíthetetlen előadást, mint az Empoli ellen, egyet se engedhetünk meg magunknak a továbbiakban. Seggbe kell rúgni mindenkit, aki lazázna.

Gabi 69. 2025.03.01. 18:20:35

Gasperini már csomagolhatna is a mai meccs után. Itt legalábbis nagyon sokan már követelnék az edző cserét.

Gabi 69. 2025.03.01. 18:27:23

@babo0410: Ma már elzavarták volna Gasperinit ha a Juventusal ikszel nem az Atalantával. Igaz nekik is egy világverő csapat volt ma az ellenfél 0-0.

Ha Isten veled kicsoda ellened?tét 100 k minimum 2025.03.01. 19:03:22

Egy kis ajándék a blognak

Több, mint 4,5
9,50
Betis 2 - Fuenlabrada
Gólszám 4,5 - Rendes játékidő
Tét összesen

babo0410 2025.03.01. 19:06:11

@Gabi 69.: Az tuti! Most Gasperini takarodj lenne?
@SpiritoJuve: Ja akkor a City, PSG, Real, akik majdnem kiestek a BL csoportkörben a miénknél kissé erősebb kerettel? Vagy a City szintén, aki 5 pontra van a 10. helytől, de 20-ra az elsőtől? Bizony a terhelés is hibás, meg az is ,,hibás", hogy fiatal, tapasztalatlan a csapat és az edző is.
Ha BL-ben leszünk, szerintem nincs semmi gond a szezonnal, nem kell vészharangokat kongatni. Most nem szabad megint elölről kezdeni mindent.
És egyébként, ha így maradna a Napoli-inter eredménye, és inter nyerne, akkor már 4 pontra távolodnának az elsőtől, és ez a Napolinak rossz lehetne, mert összezuhannak, Conte feszültebbé válna, és tuti De Laurentiis is számon kérné, Viszont internél lélektani fölény, ami jó hatással lehetne a teljesítményre. Remélem a Napoli be fog találni.
Az viszont érdekelne, ha a Napoli elbukná a Scudettot, akkor Conte hogyan fog változni megítélésben? Mondjuk azt nem szeretném, ha az inter bajnok lenne.

babo0410 2025.03.01. 19:14:31

Egyébként nem is értem mi a gond? Ma is tökéletesn látszik, hogy nem jobbak, akik előttünk vannak. Napoli és inter tökéletesen azt csinálja, mint mi is. Az inter a gólig nyomott, azóta nagyon visszavettek. Viszont gól előtt Napoli gyengébb volt. Most viszont kapkodnak, nincs egy normális helyzetük. Viszont mind a két csapat gyenge a helyzetkihasználásban. Az inter 2x, napoli egyszer se talált kaput

Ha Isten veled kicsoda ellened?tét 100 k minimum 2025.03.01. 19:16:10

@babo0410: city idén teljesen más...1 hónap múlva - 30 pont

Ezt ők nyilván tudták egész évben és igy ez a szezon ment a levesbe!
Az hogy a real ellej kiestek meg kb alap...real annyira a mezőny felett van!
Max a bl döntőven lehet őket megverni 1 meccsen
2 meccses párharcban szinte esélytelen

Real + talán a liverpool
Összes többi csapat messze lemaradva játéktudásban és kereterősségben

Ha Isten veled kicsoda ellened?tét 100 k minimum 2025.03.01. 19:18:09

Real + pool az a csapat amelyiknek egész szeuonban van cserepadja!!

Andras74 2025.03.01. 19:28:41

@SpiritoJuve: magyarázd ezt el Babo kollégának! Nem fog menni!

gomorra21 2025.03.01. 19:35:21

@babo0410: "Egyébként nem is értem mi a gond? Ma is tökéletesn látszik, hogy nem jobbak, akik előttünk vannak."
Nem érted, hogy mi a gond? Az a gond, hogy nem fejlődik a csapat. Mennyi idő kell arra, hogy legyen értelmezhető játék a középpályán? Téged ez egyáltalán nem zavar? Jó neked.

babo0410 2025.03.01. 19:54:54

@gomorra21: Nem fejlődik? Szerintem meg már eleve Motta érkezése óta sokkal jobb az egész. Szerintem a fejlődés nem feltétlenül az, hogy sokkal látványosabb a játékunk. Motta megértette, hogy amíg a védelemben a legjobbak hiányoznak, nem feltétlenül látványos támadó futball kell. Sajnos a kupa és BL kiesést elszúrtuk, de azon kívül bajnokságban egyre jobbak vagyunk. Nekem az a fontos, hogy nyerjünk. És szerintem még így is jobb a játék, mint Allegrivel volt.

RunnerLaca 2025.03.01. 20:09:07

@babo0410: na közben Napoli - Inter 1-1, eddig minden ideális a fordulóban, holnap valószínűleg verjük a Veronat:)

gomorra21 2025.03.01. 20:09:41

@babo0410: nem beszéltem látványról. Nem fejlődik a csapat, tehát ha az utóbbi 3 hónapot nézem, nem mondanám, hogy tudatosabbak vagyunk. Az első 1 hónap nekem nagyon rendben volt, de amit akkor sikerült kihozni a csapatból, annál nem jutottunk sokkal messzebbre.
Motta sem sokat fejlődik. Eleinte nem igazán ültek a cseréi. De ez valahogy idővel sem javult karakteresen. Még mindig a nem jót ütemű cserék jellemzi, és valahogy nem érzi, hogy kiket kell leszedni, és kikkel kell frissíteni.
Eleinte semmilyenek voltunk pontrúgások terén. És a szezon 2/3-ánál tartva változott valamit a kép? Szerintem semmit. Ha szabadot lövünk, vagy szögletet, egyszerűen semmi veszélyérzet nincs a csapatban.
Nem látványos focit hiányolok, hanem hatékonyt.

babo0410 2025.03.01. 20:22:57

@gomorra21: Én nem így látom. De ki hogy. Szerintem inkább a borusan látokat a két kiesés húzza le. Majd év végén meglátjuk. Én azt érzem Motta már most jobb, mint Allegri a 3 év alatt valaha. De majd az igazi Motta akkor mutatkozik meg szerintem, ha nem lesz ennyi sérült. Akkor többet pihenhetnek a kulcsjátékosok is.

Shaky79 2025.03.01. 20:29:44

@babo0410: Teljes mértékben egyetértek veled!

Gabi 69. 2025.03.01. 20:31:33

Bocs hogy hozzászólok nem értek a focihoz csak egy Juventus szurkoló vagyok. Tehát Motta nem csinált semmit. A védelem nincs hatással a csapatjátékra, támadás építésre. Értem. Teljesen új csapat. Még egy szezon sem telt el a védelemből megsérült négy olyan játékos aki akármelyik bajnokságban végig játszotta volna a szezont. Ezek a játékosok hiányoznak. A védelem az OLASZ "A" OSZTÁLYBAN A LEGKEVESEBB GÓLT KAPTA EDDIG! Nem állt össze a középálya. Három középpályás elég sok meccsen be ugrott a védelembe mert már nem volt védő. Weah, Mekki, néha Loka igaz ő meccs közben általában szükségből. A középpályán is volt pár sérült. Koppi, Luis besült. Koppi rossz helyen volt játszatva. Értem. Igen volt támadó középpályás, védekező középpályás, bal szélen jobb szélén, középen. Hamis kilences. Most hol is volt rossz helyen játszatva? Mindenütt szar volt finoman fogalmazva. Luis ha játszik sem veszi fel a tempót de általában egy két meccsen játszik három négy meccsen sérült. Yildiz egy zseni. Igen némelyik meccsen. Van amelyiken eltünik. Szerintem még nem elég érett azért ingadozik a formálya. Ehez idő kell semmi több. Az idővel tapasztalat. A csatárunk. Hát szinte csak hátrány (Vlahó). Kolo Muani. Na ő már igen. De ő sem rúghat gólt minden meccsen. Sajnos. Tényleg nem állt össze ez a csapat? Csodálkoztok? Bocs én nem értek hozzá csak ezt láttam az idei bajnokságban kupákban. Fiatal rutintalan csapat hullámzó teljesítményt produkálva enyhén szólva sem ideális körülmények között.

gomorra21 2025.03.01. 20:38:46

@babo0410: szerintem minden értelmes vitát megbénít ez a tavalyhoz képest gondokozás. Viszonyítsunk szeptemberhez. Szeptemberhez képest mennyit fejlődtünk? Keveset.
Én nem a kiesés miatt látom borúsan a helyzetet. Rosszul cserélünk, és semmit nem nyújtunk pontrúgások terén. Ez két nagyon egyszerű kritika, amiben látni kéne a javulást. Pedig szerintem ez két basic dolog, amit a vak is láthat, és nem kell atomfizikusnak lenni ahhoz, hogy ezekben legyen fejlődés.

Gabi 69. 2025.03.01. 20:54:42

@gomorra21: Ebben nagyon igazad van. Legutóbbi meccs. A hatvan milliós játékosunk szabadrúgásból két alkalommal sem bírja 25-30 méterről berúgni a tizenhatoson belülre berúgni a labdát. Ezt Te mondtad neki hogy így csinálja? Mert én nem! De szerintem senki! Rugjuk ki Mottát! Még van a megoldás. Kezdjük újra az egészet! A hatvanmillás játékosunk egyből gól és gólpassz király lesz. Ha elbírja rúgni a labdát.

Juvino 2025.03.01. 21:24:52

@gomorra21: @babo0410: Sztem meg mindkettotoknek igaza van! A jatek valoban jobb,m tavaly es ki tudja,h milyen lenne, ha nem lenne ennyi serult-foghij a keretben, vagy a besult huzo embereink(ami sztem nem feltetlenul edzoi hiba), sőt sztem meg az irany is latszik.Viszont a masik oldalon a cserek, pontrugasok, palya szelen tanacstalansag, valamintt Koop eroltetese erthetetlen(főleg,h Mottanal mindig a legjobb jatszik, persze...) Egyebkent Allegrinek is voltak szerelmei es a cserek sem mentek neki ugy,m az elso ittlete alatt es ő is eroltetett jatekosokat nem a megfelelo poziban, viszont a pontrugasok meg ott mukodtek(gyak csak azok mukodtek). Nem is ertem,h akik szeretik Maxit, azok miert utaljak Mottat? Olyanokat ronak fel neki, amik Allegrire is jellemzoek voltak. Az interes multat nyilvan ertem

gomorra21 2025.03.01. 21:25:59

@Gabi 69.: nem világos, hogy ezt a nagy ömlesztett, vagdalkozó választ kinek írtad. A középpályára reagálok én, a többit meghagyom másnak.

1, feltételezem, hogy Motta és Giuntoli leegyeztette egymás között azt, hogy Koop kell ebbe a csapatba. A legdrágább játékos volt, és a legtöbbet kellett szopni érte. Kár, hogy nem látták előre, hogy Koop a skilljei alapján nem illik Motta elképzeléseibe. 2, szuper, hogy fél év után rájött, hogy Koop nem trequarista. Van akinek ehhez 1 hónap elég volt. Ezalatt a félév alatt Koop olyan mentális szakadékba gyalogolt bele, amiből nem nagyon van neki már kiút a Juventusban, Mottával. Ez nyilván beárazza a játékost is, de az edző felelőssége is vastagon benne van.
3, Motta úgy értékelte ki, hogy szüksége van Fagiolira. De ahelyett, hogy olyan pozícióban játszatta volna kiscsapatok ellen, ami jól áll neki, inkább elkezdte trequartistának becserélni, amikor égett a ház, ami sokkal nagyobb felelősség, és ami baromira nem állt jól Fagiolinak. Fagioli szintén belegyalogolt egy mentális szakadékba. Szintén kiállít róla egy bizonyítványt. De sajnos a leépítésében Mottának szintén kulcsszerepe volt.
4, miért nem gondolkozott el Motta soha olyan formáció váltáson, amivel Koop vagy Fagioli képes játszani? Ha rosszul működik a középpálya, miért nem lehet variálgatni? Miért nem lehet pl. 433-al próbálkozni a 4231 helyett? Szerintem mind a két leépült középpályás (de DL is) jól járt volna vele. Viszont soha nem tudjuk meg, hogy állt volna nekik. Miközben állandóan létszámparában vagyunk, Motta inkább belement, hogy eladjuk szotyiért Fagiolit, mint hogy változtatott volna a felfogásán.
Így persze még kevesebben vagyunk, még kevésbé lehet okosan rotálni, még több a véletlen. Erről nem tehet Motta?
5, nehéz mit kezdeni a sérültekkel. De ha hosszú sorozat óta képtelen voltál cserélni, pihentetni McKenniet, akkor csodálkozol, hogy már nem olyan éles? És csodálkozni fogsz, ha ő lesz a következő, aki kidől? Azért van némi összefüggés az edző munkája és a sérültek között, nem? Ha egy csapatban állandó a sérüléshullám, az vajon miért van?
6, pár hónappal ezelőtt volt egy olyan érzés, hogy egyértelműen megvan a legerősebb középpálya: Loca + Thuram, és előttük Weston. Akkor miért nem úgy pihentetünk, hogy a nagy, fontos meccseken így játszanak együtt? OK, ebben benne van DL kiszámíthatatlansága (a k*rva anyját neki is), de ezzel együtt is lehetett volna így variálni.
7, vajon van felelőssége az edzőnek abban, hogy DL ki be jár a J-Medicalban? A napokban írták, hogy annyit sérült, mint az egész pályafutása alatt összesen. Én ebben őt nem mentem fel. Ő is beárazta magát, és el kéne zavarni. De a sz*r formájában azért szintén van némi szerepe az edzőnek, nem?ú

Emellett van egy nagyon jó minősége Locatelli, Thuram és Weston munkájának, erről nem feledkezem meg. Ők azok, akik pontosan beleillenek Motta elképzeléseibe. Nagy munkabírású, keményen dolgozó játékosok, és Motta miatt is ilyen jók ebben az évben. Én így utólag nem is értem, hogy mit akart a Giuntoli Motta páros Koppemeinersszel, Luizzal és Fagiolival? Ha Motta csak ezt a duplaszűrős focit tudja hozni, minek kellett nekünk ez a három játékos? Miért okézta le Motta (nyilván leokézta), és miért nem feküdt keresztbe? Senki sem gondolhatta azt, hogy Motta ennyire kocka.
(Ezt leszámítva nekem nincsen bajom Mottával. A védő játék és a szélső játék nekem tetszik.)

Wizzurah 2025.03.01. 21:33:42

Napokig csak olvastam a véleményeket, sokat gondolkodtam, így leírnám a sajátomat is.
Arra, hogy fingom sincs, de szerintem még magának Gintoniknak sincs, hogy ki lenne a legjobb edző.
Ezt lehetetlen megjósolni és nem garancia se a sikerre, se a bukásra a múltbeli eredmények.

Zidane szerintem elérhetetlen és nem szeretném, ha a Juventus edzője lenne. Lehet bitang erős Real kerete volt, de azért zsinórban 3 bl-t nyerni még bitang erős kerettel sem piskóta, meg azért na...

Gasparini, mindafelöl, hogy már szerintem túl öreg, igazából máshol ő sem remekelt és hogy az Atalantát felrakta a térképre, arra azért bőven kellett idő, amit nálunk nem kapna meg és szerintem azért annyira nem világszenzáció, amiket elértek, mitől lenne előrelépés egy Juventusnak? Beválhatna, de mitől veszi itt készpénznek néhány ember, mitől lenne jobb, mint az, hogy a mostani projektet végig vinnék becsülettel időt adva, vagy bármelyik új másik edző.

Conte focija ugyanúgy nézhetetlen és bár fejlődik szerintem meg tüzelni tud, de így ennyi, nem egy szezonos fellángolást szeretnék már látni a csapattól...

Motta semmivel sem rosszabb lehetőség, mint más, ha most nálunk lenne Conte, lennénk ugyanígy, a Bologna megint jól menne Mottával, akkor meg azt bánnánk, itt sok embernek mindig a szomszéd nője a zöldebb, és mindig az kell meg biztos az a jobb, ami nincs.

Annak szurkolok, ami van. Ha Motta az edző, akkor neki, ha ő marad, akkor neki. Engem nem zavar, a foci, amikor játszani akarják a fiúk elég pofás, amikor nem, akkor nézhetetlen, mint hosszú évek óta. Nálam ez már fejlődés, még befoghatóak a dobogósok, a BL-ben már hosszú évek óta felsülünk, a kupakiesés kínos, de pont leszarom az olasz kupát jelenleg. Drága igazolások besültek, ha az helyre lesz rakva és rendes csatár lesz egész szezonban, akkor nem lenne itt semmi gond. Nagyon sok döntetlen van, ami hajszálokon ill. egy csatáron múlt. Ha Kolo Muani szezon kezdete óta itt lenne, szerintem vezetnénk a tabellát. Nem tökéletes, de nem is rossz ez és ahogy Csucsu is írta a dühöngőben, azért még ennyi sérült ellenére is a liga legjobb védelmét csak összerakta ez a Csiagu… Egy jó játékszervező és szerintem bajnokok is lennénk.
Így én nem foglalkozok az edzőkérdéssel és nem, nem neveznék ki senki mást. Szezon végén ítélkeznék.

babo0410 2025.03.01. 22:09:06

@gomorra21: Rosszul cserélünk? Én nem véltem felfedezni, hogy Motta olyan kritikusan rossz cseréket hajtana végre. Oké, Empoli ellen Vlahonak le kellett volna jönnie, ennyi. De ennyi erővel bármelyik csapat szurkolóit figyelem, ezek szerint egyik edző sem tud cserélni, csak a szurkolók. Szerintem nem cserél Motta olyan rosszul, abból főz, amilye van.
Az meg nem feltétlenül az edző sara, ha rosszak a pontrúgások. Oké, lehet gyakoroltatni, de ha nincs egy klasszis pontrúgónk, akkor mindegy is. Ott volt anno CR7. Pontrúgásból extra nulla volt, még is neki kellett mindent IS lőnie minden csapatában. Én azt mondom első idényének, teljesen új kerettel, rutintalanul, nem rossz. És azért ha hétfőn nyerünk, hat pontra feljöhetünk az első helyre. Egy hónapja még 13 pontra volt a Napoli. Azóta elég szépen kihasználtuk a botlásaikat. Szerintem Motta nem egy rossz edző, fnomítani kell a kereten, a bevált játékosokat véglegesíteni, a nagy buktákat meg le kell cserélni. Szerintem ez lesz még sokkal jobb is.
Az se lenne biztosíték, ha Gaspa vagy Conte ülne a padra. Conte tud motíválni, de ettől függetlenül a Napoli elkezdett botladozni rendesen, és leadta a hatalmas, már-már mindenki szerint behozhatatlan előnyét. Szerintem a Napoli még rengeteget fog botlani, és ahogy néztem, az inter is kezd fáradni. Azaz, ha most túljutnak a Feyenordon, és még egy kört mennek, akkor előfordulhat, hogy a nyakukba érkezünk. És akkor szerintem nem mondhatja senki, hogy rossz a szezon. Motta szerintem Maradni fog, és maradnia is kell, mert a váltás semmivel sem lenne bíztatóbb.
@Wizzurah: Ezzel nagyon egyetértek.

Shyr Kahn 2025.03.01. 22:39:55

@bulldeo: A valogatottban nemzetkozi szinten nem vilagklasszisok szerepelnek, mint 20 eve, de sztem nekunk kulonbozik a fogalmunk a kozepszeruseget illetoen. Ha nem lattad mult evben, hogy Retegui egy kimagasloan jo kepeseegu befejezo csatar, akkor vagy nem neztel eleg Genoa merkozest, vagy szimplan nem vetted eszre.

"Nálunk tehetséges, nem nagy egójú játékosok vannak, ilyenek kellenek Gasperininek." - lasd Vlahovic-ot, akinek akkora arca van, hogy irgalmatlanul nagy fizetest ker tolunk a hosszabbitasert... mindezt ugy, hogy nagyon gyengen jatszik az utolso merkozesein. Muani siman lejatszotta a palyan es mind technikailag, csapatjatekban es sebessegben elotte all, mikozben kevesebbett keres.

Most olvastam egy cikket, amiben egy meg nem nevezett jatekosunk baratja emlitette, hogy a jatekos ki nem allhatja (utalja) Motta-t es nem egyedul van a keretben. Ha ez igaz, en atgondolnam mennyire van nagy egoja nalunk barkinek is. Egy jatekos (valojabn egy ember sem) NEM fogalmazhat meg ilyen velemenyt. Miert? Mert egy csapatban jatszanak, es a vezer (akar tetszik a stilusa, akar nem), azert dolgozik, hogy sikeresek legyenek. A csapatszellem legnagyobb ellensege az ego es a szethuzas. Ha megtudnam melyik jatekos tolja ezt, leulnek vele beszelgetni es lecsucsultetnem a padra, az osszes tobbi tiszteletlen jatekossal egyutt.

Felreertes ne essek, nem kell mindenkit szeretni, de olyat mondani, hogy "utalja" az edzojet... nagyon tiszteletlen dolog.

Mondjuk nem tudom meg mindig mennyire higgyek az ilyen nevtelen jatekos baratja mondta c. cikkeknek, de en picsan rugnam az ilyen jatekosokat az biztos. A csapatbomlasztas eppen elegendo indok arra, hogy szar merkozeseket jatszunk.

Visszaterve az eredeti gondolatmenetre. Gasp nagy csapatnal megbukott es a nyomas ugyanugy nagy itt is, ahol a jatekosok egy resze bomlaszto LEHET. Ezek egyuttese sztem nem tul jo egyetlen edzo szamara sem. Az olyan vadallatok, mint Motta, akik jol tudjak ezt kezelni es szet tudnak csapni a jatekosok kozott.

Sajnos Motta tul kedvesnek tunik es a jatekosok, ugy tunik, nem tisztelik elegge. Ennek oka kerdeses, mert a Bologna-nal nem volt ilyen problema, de ha talalgatnom kellene, akkor eppen a nyomast es az ego-t mondanam elsodleges okoknak.

Pontosan ugyanazokat az okokat, amik miatt valoszinu Gasp sem tudott ervenyesulni az Internel. Erdekes egyebkent, hogy Motta es Gasp is kisebb csapatokat tudtak jol felepiteni es ugy tunik a nagyobbakkal meggyulik a bajuk.

gomorra21 2025.03.01. 22:39:57

@Juvino: Ha Motta teljesítményéről van szó, és arról, hogy rosszul cserél, miért fontos az, hogy Allegri (aki ki lett rúgva) szintén nem cserélt jól? Én annyira nem tudok mit kezdeni ezzel az állandó allegrizéssel. Azt akarom, hogy a Juventus mindenkori edzője értse, hogy mi az ellenfél gyengesége, milyen csapattal érdemes azt kioltani, mi történik a pályán, hol érdemes erősíteni, belenyúlni a meccsbe. Nem érdekel, hogy a tavalyi edző sem volt már ebben jól.

@babo0410: nem várom el hogy Pjanic féle szabadrúgás gólokat szerezzünk, ha nincsen erre emberünk. De azt elvárom, hogy tanuljunk már meg szögletnél egy két sémát. Volt idő, hogy Allegrit sorozatban az mentette meg az égéstől, hogy a védők szállították a szögletnél a gólokat. Szerintem ha Motta semmit nem akar változtatni a felfogását, makacsul tartja magát a ehhez a 4-2-3-1hez, de extrán készülnénk ezekre a pontrúgásokra, sokkal jobban állnánk. De erre miért nem jön rá? Ha egy védekezésben erős csapat meccseket akar nyerni, akkor a pontrúgást ennyire elengedni nettó f@szság.

Koopmeeiners a Caglari ellen lőtt egy szabadrúgás gólt. Olyan veszélyes helyről nem szoktunk szabadot lőni, mert ott nem játszunk veszéleyesen. Miért nem küldjük be Conceicaot a sűrűjébe szabadrúgást kicsikarni, mint ahogy régen Cuadrado csinálta? A védekezésünk fasza, támadást gyengén építünk. Akkor miért nem nyomunk ilyen trükköket?

Csere: hát, az egész BL-t buktuk az elkésett cserével. A túl későn cserélés az full bevett dolog nála, de a kiválasztás sem az erőssége. Talán csak az én heppem, de nekem nem tűnik hatékonynak az sem, amikor csomagban lecseréli a két szűrőt. Azt elég gyakran csinálja. Ilyenkor sokszor azt érzem, hogy óhatatlanul szétesik a csapat szervezettsége.

Shyr Kahn 2025.03.01. 22:41:42

@SpiritoJuve: DeZerbi egy kiscsapatos edzo. Keruli a nagycsapatokat es nem veletlenul.

Gabi 69. 2025.03.01. 22:43:08

@gomorra21: Kimondottan a pontrugásos véleményedre írtam. Igen a cserêknél lehetne kreatívabb megoldásokkal operálni. Vannak meglepő dolgok cserék de nem mi vagyunk ott edzésen a csapattal. Fagioli eladása is felmerült itt másoknál is. Először is nem biztos hogy sok szavazati lehetősége volt Mottának. Lehet ő védőt kért és választhatott hogy eladjuk akkor kap védőt. Másodszor igen több rotálási lehetőség lenne vele de szerintem ezenkívül nem sok mindent veszítettünk vele. Most sem nagyon váltja meg a világot. A legnagyobb baj hogy akárki jön ide edzőnek nem nagyon lesz ideje meg elég játékosa hogy az elkébzeléseit végig vigye.

SpiritoJuve 2025.03.01. 22:49:23

@Wizzurah: Nem értek egyet veled ne haragudj. Eleget lett már mosdatva ez a barom a szezonban. Nálam az Inter elleni győzelem volt az utolsó(és sokadik)hogy a na talán mostok naív kosárkájával rohangáljak szurkolóként a f.szerdőbe.

Itt mindig van valami. Hol a mikulás, hol a fogtündér, hol az erdei manók, hol pedig a pék az ok. Meg a sok szotyihéj a lelátón. Ebből ELÉG!

Takarodjon oda ez a büdös kókler ahová elég a mágnestáblája, ahol jól tud szerepelni, tőlem akár vissza a Bolognába is, bánja a f.szom, csak innen el.

Ha azt hiszitek hogy eddig itt épült valami akkor óriási tévedésben vagytok. Naggyá teszünk egy tolószékes Horvát PSV játékost, miközben az Istenbarmának arról nincsen lövése sem H kit hozzon be(élőben égette ezzel magát a tv-ben)

És ez még mindig a Juventus edzője. Hát gyakorolja a szakmát máshol de legalábbis k.rva messze Torinotól. Hálistennek a hírek szerint mennyi is fog és ez nem véletlen.

Tökmind1 hogy fejezi be ezt a bajnokságot(ha befejezi a Juve padján) Mennie kell.

SpiritoJuve 2025.03.01. 22:49:56

@Shyr Kahn: Mottának is ezt kellett volna tennie..

SpiritoJuve 2025.03.01. 23:06:52

Elnézést az előbbi kirohanásért és stílusért, de az hogy itt néhányan Mottát mentegetik(még mindig)az sok volt nekem.

DL, Koop, Gonzalez, Concenciao, stb, és a szezon 90%ban a f.szerdőben bojong a csapat, de azért de kevés gólt kaptunk. Aha...és akkor most pezsgőt kell bontani? Nem fogok mert a csapatomat úgy hívják h JUVENTUS. Ennyit erről.

Nem akartam én se Scudettot idén, se BL meglepetést, de az hogy fogalmatlan a csapatom, és pláne az edzőnk...na az az ami nem fér bele.

Rocky80 2025.03.01. 23:12:15

@gomorra21: tetszenek a gondolataid: +1

@Shyr Kahn: Motta kedves és van aki utálja gondolatok: teljesen egyetértek, BÀRKI aki ilyen, nagyon keményen szankcionálnàm. +1

SpiritoJuve 2025.03.01. 23:14:33

Jó ideje(úgy kb másfél éve) nem merem megrakni a Juvét Tippmixen se. Most a Verona ellen se mer mégis mi alapján?

Nem lehet tudni mire számítson az ember. Egyszerűen nem lehet. Valaki írta itt nekem régebben hogy ne nézzem elvárásokkal a meccseinket és nem kaptam magam csontig. Hát legalább ezt sikerült betartanom. Be is tartom amíg itt ez az Olasz/Brazil volt Interes cserediák..

SpiritoJuve 2025.03.01. 23:18:07

@Shyr Kahn: "Sajnos Motta tul kedvesnek tunik es a jatekosok, ugy tunik, nem tisztelik elegge."

Ebben biztos vagyok.

gomorra21 2025.03.01. 23:32:02

@Gabi 69.: Fagiolinál (ahogy írtam) nem az eladás a probléma. Hanem az, hogy egy nyári felkészítés alatt hogyhogy nem szűrte le Motta, hogy ez a játékos az ő focijába nem beilleszthető? Így utólag nem nehéz látni: Mottának fizikálisabb, univerzális játékosok kellenek, akik tudnak párharcokat nyerni, melózni, ütközni. Elég volt megnézni tüzetesen 30 meccset (sőt, valójában sokkal kevesebbet) ahhoz, hogy ezt ki lehessen jelenteni. Akkor ő ezt miért nem tudja? Nyilván Giuntolinak tök mindegy, hogy Fagio megy kölcsönbe a nyáron, vagy Miretti. De felteszem, Giuntoli annak is örült volna, ha nem kell az Atalantával az utolsó utáni pillanatig egyeztetni Koopért, és hozhatott volna olcsóbban egy használhatóbb játékost.

Szerinted az kinek a hibája, ha te edzőként elfogadsz olyan jó, és nagyon drága játékosokat, akik nem működnek a te szisztémádban, és nem változtatsz a szisztémádon?

1, Meggyőzheted a sportigazgatót, hogy nagyon jó, de a te fociba nem illő játékost ne hozzon.
2, Lehetsz rugalmas is: lényeg, hogy nagyon jó, majd te a játékoshoz szabod a játékot.

Koop és DL esetében Motta a két lehetőség közül mind a kettőt kikerülte, de ide vehetjük Fagiolit is.
Számomra ez az egyik legnyugtalanítóbb dolog vele kapcsolatban. Amikor áll csendben a meccsen az oldalvonal mellett akkor is azt érzem, hogy igazából nem mer dönteni. Reméli a legjobbakat.
És megjegyzem: nagyon drukkolok neki, nagyon örültem, hogy jött, felüdülés volt Allegri focija urán az első 1-2 hónap. Csak a fejlődés hiánya az nagyon zavaró.

SpiritoJuve 2025.03.01. 23:43:58

@gomorra21: És nem kapta meg sem a Bélát sem a Jóskát ez a szegêny. Plusz a játékvezetőket sem vették meg neki. Ajj ez a szegény Motta. Nb2-es botlábuakkal kell boldoguljon egész szezonban....érthetetlen....

bulldeo 2025.03.02. 00:31:47

@Shyr Kahn: valóban nem láttam tavaly annyi Genoa meccset (azt hiszem kettőt láttam, kitalálhatod, hogy milyek kettőt).
Lehet, hogy az Atalantának mindig mázlija van ezekkel a játékosokkal, nekünk meg folyton pechünk van. Lehet, hogy nincs is köze ehhez az edzőnek. Ha Allegri vagy Motta csapatába került volna Retegui, akkor is dobogón lenne a top5 góllövőinek a dobogóján.

bulldeo 2025.03.02. 00:32:59

@Shyr Kahn: Vajon miért van az, hogy Gasp a kulcsemberét (Koop) 1 hónap után kiválóan pótolja, miközben mi Bremer kiesésén kesergünk fél évig? Szerintem ez a kompetencia. És ezt már nem egyszer megcsinálta. Rövid időn belül: Scalvini, Scamacca, Koopmeiners off. Én egy nagy visszaesést vártam náluk. Persze lehet, hogy aki értő szemekkel nézte az Atalanta meccseket, az tudhatta, hogy meg sem fog nekik kottyanni;)

Shyr Kahn 2025.03.02. 01:49:05

@Wizzurah: ++
Sajnos azonban a legjobb negy a minimum. Ezt kell megugrani. En sem cserelnem le, ha mondjuk latnank fejlodest (sajnos, ahogyan irtam, amig lyukas vedelem erre kicsi az esely) es legjobb 4-be kerulnenk, de ha megis levaltjak - amire egyre nagyobb az esely - Conte szamomra az egyetlen, aki kepes lenne feltuzelni a csapatot.

Shyr Kahn 2025.03.02. 01:50:45

@bulldeo: "Vajon miért van az, hogy Gasp a kulcsemberét (Koop) 1 hónap után kiválóan pótolja, miközben mi Bremer kiesésén kesergünk fél évig? " - sztem ez nem csupan az edzon mulik. Ez egy komplex kerdes, amire nehez vaaszt adni. Ritka helyzet a Gasp-e. Egy relative kis csapat elen szereplhet mar nagyon regota es szinte szabad kezet kap sok minden tekintetben. Motta nem hiszem, hogy ezzel rendelkezne es joval nagyobb nyomas alatt is van.

gomorra21 2025.03.02. 02:35:16

@Shyr Kahn: én se gondolom, hogy csak az edzőn múlik. De Gasperini úgy tűnik megtesz mindent, ami egy edzőtől kitelik, ez azért elég respektálandó.
Nem az a nagy különbség Gasperini és Motta között, hogy Motta nem üvöltözik, és ezért nem tisztelik. Senkit nem tisztelnek csak azért, mert üvöltözik.

Egy játékosnak nem az kell, hogy az edző üvöltsön vagy épp ölelgessen. Az csak eszköz. A legfontosabb, hogy tudja az edző, hogy mitől lesz jobb a játék. Ha a játékosok azt érzik, hogy valami nem működik jól, nincsen jól elmagyarázva, hogy miért kell nekik egy nehezen érthető koncepciót követni, akkor én nem hibáztatom őket, ha egy idő után erről beszélnek egymás között (lásd Danilo, Gatti).
Tavaly is, és idén is az volt az érzésem, hogy amikor sorozatban nem változtat az edző olyan dolgokon, amikről mi, laikusok is hetek, hónapok óta dumálunk egymás között, akkor nem csodálkozom, ha erről a játékosok is beszélnek, sőt egy idő után már nem hisznek az edzőben, és motiválatlanok. Üvöltözhet az edző (tudtommal a Milannál Conceicao ezzel próbálkozott), de nem megy vele sokra. Így önmagában kevés.
A baj az, hogy a játékosok érzik: nem tudja az edző, hogy mitől lesz jobb a játék. Moggi szeptemberben lenyilatkozta a lapokban, hogy Koopmeiners nem trequartista. Ez a téma, hogy Koop jó helyen játszik-e nagyon sok helyen szóba került. Motta fél évig nyomja a hollandot trequartistakén, totál leépült mentálisan, majd Motta döntött: Koop tényleg rossz, akkor nem játszik többet trequartistát. Szerinted ezt a játékosok hogyan raktározzák el magukban? Szerintem úgy, hogy a Mister csúnyán benézte. Volt Motta és voltak a károgók, és bizony a károgóknak lett igazuk. Így nehéz az edzőt tisztelni. A játékának a legfontosabb elemét benézte. Nem változtatott a középpálya felépítésében (karakteresen), nem kezdett sokkal hamarabb mást játszatni elől, hanem végignézte, ahogy az egyik legdrágább játékos impotenciába fullasztja a csapat támadójátékát, és közben leamortizálja saját magát.

SpiritoJuve 2025.03.02. 02:51:01

Az edzőnek semmihez nincs köze. Őt mint vezérszurkoló szerződtetik csak a klubok hogy ő legyen a pályához a legközelebb. Egyfajta kellék mint a szögletzászló. Csak a szögletzászló nem kap kontraktot mert nagyon merev a hozzá állása.

Ennyi marhaságot amennyit itt olvasni.....xd...Persze nem mindenkitől.

Szórakoztató ez a kis blog. Igazi unikum.

babo0410 2025.03.02. 03:55:21

@Shyr Kahn: Meg nem nevezett játékos barátja. A cikk innentől értékelhetetlen. Egyébként többivel nagyon egyetértek.
@gomorra21: Én ezeket nem vettem észre a cseréknél. Sőt! Szerintem többször volt olyan, hogy a végén nyomtunk. BL-ben meg inkább tapasztalat segíthet majd. Reméljük.
Szerintem nem az a baj Fagiolival, hogy nem illik Motta focijába. Más gond van nála, ami miatt nem volt az, aki az eltíltás előtt. Valahogy már nem volt az igazi.
@bulldeo: Motta is megoldotta emberek kiesését. Illetve oldhatta volna, ha pl. Danilo nem bénázik annyit, vagy aki bevált, nem dőlt volna ki. Az a baj, hogy a védelemben nagyon sok volt a sérült.

Andras74 2025.03.02. 06:30:48

@SpiritoJuve: sarkos vélemény. Jó, hogy leírtad, és szerintem teljesen igazad van.
Asszem, kapunk mindjárt a Motta szektától! :)

Andras74 2025.03.02. 07:26:20

Azt megnézte már valaki, hogy mennyire Juventus kötődésűek és/vagy Juventus szurkolók azok a játékosok, akiknek mennie kellett, hanyagolva vannak vagy éppen vélemény különbségük van az interes edzővel?
Csodálkozunk, ha a Juventus öltözőjében esetleg feszültség van?

Giuntoli óriásit hibázott, amikor egy ennyire családias, zárt Klubhoz az ősi ellenfél volt - rendesen beágyazott - játékosát hozta a padra. Erre azért lehetett számítani, hogy nem a legegészségesebb légkör fog kualakulni, mert nem minden a pénz! A Juve érzelmű játékosok fejében simán ott lehet, hogy "mi a pélót ugat nekem ez a kis interes gyökér"? Ez pedig akkor élesedik ki, amikor nem fut a szekér és nincs meg az egy család vagyunk érzése!

Joachim21 2025.03.02. 07:27:56

Közben már Pioli és Baroni neve is a kalapban van. Ha belegondolunk elég könnyű Mottánál jobbat találni.

MarcoT 2025.03.02. 08:45:49

A Gazetta szerint De Zerbi is a kalapban van, sőt Tudor és Mancini neve is felmerült.

MarcoT 2025.03.02. 08:48:54

@Andras74: szerintem Mottát csak nagyon kevesen tekintik Interesnek, ez a legkisebb probléma vele kapcsolatban. Ezt a vonalat kár túl hangsúlyozn Ezek körülbelül azok, akik annak idején
követelték Conte csillagának
eltüntetését, amikor éppen Milánóban volt.

Wizzurah 2025.03.02. 08:50:46

Reagálnék arra, hogy egy edzőt, mitől tisztelnek, miért veszitette el az öltözőt, stb.
Ezt bulvárban olvashattuk, hogy igy van, ami ugye készpénz…
Az edző a játékosok főnöke. Ki örülne, ha a főnöke kiabálna vele, az respektet váltana ki, vagy ellenszenvet? Nálam utóbbit.
Nem a kiabálástól lesz valaki tisztelt, jó edző, hanem a hozzá állástól. Szerintem erre igen jó példa a Klopp éra a Liverpool csapatánál, hosszú évekig igen magas tiszteletnek örvendett és nyilvánvalóan voltak nézeteltérések, mint mindenhol.
Nem hiszem, hogy Motta hibája vagy mondaná, hogy szarjatok bele a meccsbe, mert ez csak egy kupameccs egy Empoli B ellen. De nem akarom Mottára kihegyezni, mert nem őt védem, én a csapatot és az aktuális edzőt védem, nem az edző személyét, mert bár nem tehet róla, első ránézésre nekem sem szimpatikus, de ez az első benyomás nem hagyom, hogy rávesse a bélyegét az egész személy megitélésére…
Szóval biztos nem ő mondja, ahogy azt se, hogy csak egy félidőt játszatok, ne passzolj, direct hagyd ki a 100%-os ziccert, a büntetőt rúgd ki a stadionból, stb.
Ez mind a játékos hibája és nemtörődömsége. A legnagyobb baj, hogy a játékosok régen csak a focival foglalkoztak, ma már kevésbé. Instakurválkodnak, a szociális médiának köszönhetően sokkal nagyobb a hatalmuk, mint kéne.
Ez nekik egy munkahely. Ha te fikázod FB-n a munkahelyed, kibasznak, őket sajnálni kell meg lájkolgatni. Edzőbuktatás… Én mit kapnék, ha meg akarnám buktatni a felettesemet…. Mi az, hogy motiválni kell, amikor milliókat keresel és ez a dolgod és azt teheted, amit elvileg szeretsz, focizol, pályára léphetsz, örömet okozhatsz emberek millióinak, akik fél élet alatt nem keresnek annyit, amennyit te egy év alatt és motiválni kell? Hát bazdmeg… Lehet túl jó dolguk van inkább, aztán mikor szarok, akkor "keményebben kell dolgozni", meg igazából mindig könnyebb másban keresni a hibát, mint magunkba nézni.
Hagyjuk már ezt, hogy minden szarság az edző hibája, ne viccelődjünk már….

Zsupi44 2025.03.02. 08:59:31

Komolyan nem értek egy-két embert az Empoli elleni megalázó csúfos meccs óta még nem is játszottunk mégis újra és újra elkezdtek ábrándozni és ehhez elég volt egy előre nagy összegben megrakható Napoli-Inter döntetlen és az, hogy az Atalanta is remizett.
Vagyis a pozitív hangulat nem a csapatnak szől, hanem a többiek bukdácsolásának.
A részemről annyi, hogy ha már nem küldték el most Mottát akkor jön 4 meccs ahol a részemről kötelező a győzelem.. Ha ez megvan és ezzel nagyjából megnyugodhatunk a BL helyeket illetően na majd akkor lehet ismét azon gondolkodni, hogy változott-e valami a csúfos BL és kupa kiesés óta...
Ja és jó lenne egyszer már úgy végig ülni egy meccset, hogy ne az utolsó utáni percig kelljen azon izgulni vajon képesek vagyunk-e megverni egy kiscsapatot...

venember83 2025.03.02. 10:24:58

@Zsupi44: most loghtosabb március jön a válogatott szünettel és összesen talán 4 bajnokival. Lehet dolgozni a keret egy részével, s kíváncsian várom, mi lesz fontosabb egyes játékosoknak, akiknek a helyzete amúgy is vitatható, a bohóckodás a Nemzetek Ligájában vagy a Juventusban való munka/bizonyítás/szereplés.

JeetTrader 2025.03.02. 11:21:05

@Joachim21: na, hát azért csupán a név csengése alapján nem merném ezt állítani! Papíron az elérhető edzők közül Motta volt a legjobb tavaly.

Hiszek abban hogy név ide vagy oda egyáltalán nem mindegy milyen csapatot vesz át az illető. Nem olyan könnyű mint sokan gondoljuk. Motta egyelőre úgy fest képtelen változtatni még akkor sem ha egyértelműen nem megy a csapatnak. Szerintem is határozottabban kéne fellépnie.
Nem tudom mi igaz abból H az öltözőt elvesztette, de ez a Juventus, projekt ide vagy oda itt teljesíteni kell!! Ha igaz amit Guintoli mondott azaz nem csak a 4 hely a cél hanem fejlődés a játékban is akkor nagy bajban van Motta...vagy mondhatjuk úgy is h annyira rossz néha a játék képe h ennél csak jobban lehet játszani.

Állítólag ma az ultrák tüntetést szerveztek Continassanal. Kemény időszak ismét. Hozzáteszem a felmerülő nevektől sem dobok hatást és ott sincs garancia....de mondok egy nagyon nem popularist. Jöjjön akkor Mancini ;) vagy Conte mert talán ők az egyedüliek akik tudnak győzni tudnak tüzelni. Közülük Mancini épített már egy nagyon tetszetős fiatal csapatot is. Zidane sajna nem bizonyított, sztem nem véletlen h sehol nem helyezkedett eddig el...többiek meg semmivel nem tudnak sztem többet mint Motta.

Andras74 2025.03.02. 11:36:46

@Zsupi44: mit nem értesz? Ha az inter nem tudja megverni Afrikát, Afrika meg a férgeket, akkor nem érdemlik meg a bajnoki címet. Egyik sem.
Az Atalanta ixelt, a Silány meg silány.
Akkor hát ki maradt a fő esélyes??? Ki az egyedüli, aki megérdemli??
Rád bízom! :)

S7evin6 2025.03.02. 12:22:30

Sziasztok! En azt a reszet nem ertettem soha, amikor azt mondjak, h a jatekosok beleszarnak a meccsbe, meg edzobuktatas meg stb.
Lehet, h ez azert van, mert en csak amator szinten fociztam, de soha nem volt olyan, h ne akarjak nyerni. Igen, volt amikor nem ment a jatek es kikaptunk, de olyan soha nem volt, h meg sem probaltam nyerni.
Volt olyan is, h utaltam az edzomet, de ha kimentunk a palyara, akkor ezt felretettem, mert meg akartam nyerni az adott meccset.
Ertem en, h euro milliok meg sztarsag meg minden, de szerintem akit ez az osztonos nyerni akaras, az adrenalin, stb. nem mozgat meg, az ne is focizzon.

Ha mast nem, ha nincs Juve-kotodes, akkor a minimum az, h ez egy munkahely, ahol teljesiten kell. Irtak masok is, de egy atlagembert azert, amit a jatekosok csinalnak majdnem egesz szezonban, havonta ki lehetne rugni, mert nem hozza a minimum szintet sem.

Egyszeruen valahogy egyfajta mentalis godorbe kerulnek itt az elotte eletuk szezonjat futo jatekosok.
Aki meg kiszabadul innen, az meg feltamad, mint aki elhagyja a baratjat/baratnojet, es uj kapcsolata lesz es ujra kiviragzik, elvezi az eletet.

Valami nagyon nem mukodik evek ota, mintha egy toxic munkahelyen dolgoznal es egyszeruen elfelejtened/nem merned megcsinalni azt, amiben korabban kiemelkedo voltal.

Kilatastalannak tunik most ez ez egesz.
Azert kell drukkolni, hogy ilyen Verona-szintu csapatok ne verjenek meg es valahogy 4.-ek legyunk, ez nagyon szomoru.

kidelpiero 2025.03.02. 12:26:50

@SpiritoJuve: szivemet melengeti ez a komment

kidelpiero 2025.03.02. 12:31:31

@MarcoT: jajj csak azt ne... Nala is megvan az uvegplafon, es az boven egy Juve tortenelmu csapat elvarasai alatt van

alexGicamo 2025.03.02. 12:39:43

@Wizzurah: Nagyon osztom a gondolatmenetedet !

Gabi 69. 2025.03.02. 13:57:08

@Wizzurah: Nem nagyon akartam már hozzá szólni nem sok értelmét látom. De Te és még egy kolléga nagyon jó dolgot írt. Igen ez a motiváció. Sportolónak jelen esetben labdarugónak nincs motivációja? Akkor el kell menni péknek, szabónak, lakatosnak, kőművesnek vagy utcaseprőnek. Nem megsértve ezeket a szakmákat egyik részben az enyém is! Egy versenyzőnek csak egy dolog járhat a fejében ha versenyez! Minden áron nyerni. Ha nem megy a játék akkor kompenzálni kell lelkesedéssel! Ők is emberek hibázhatnak, nem megy mindig a játék de akkor küzdeni kell! Azt nem is mondom hogy azért egy átlag emberhez képest mennyit keresnek. Akkor milyen motivációról beszélünk. Szerintem ezt a szót a sportban el kell felejteni. Nekem azért az egyik kedvencem Gatti mert ő ha hibázik is mindig oda teszi magát.
@S7evin6: A Te hozzászólásod is nagyon igaz. Én is amatőr szinten fociztam 12-től 35-éves koromig de nem mentem fel a pályára úgy hogy nem nyerni akartam. Ha nem ment a játék csúsztam másztam de nem adtam fel. Ha nem ment a szabadrugás olyan napot fogtam ki akkor hagytam hogy olyan rúgja akinek akkor jobban ment. Hogy nem mindig olyan edző volt az embernek amilyent szeretett volna. Nekem volt egy csak azért nevezték ki mert a vezetőség össze veszett a régivel és valahogyan le akarták váltani pedig ő értett hozzá. Na az új edzőnk a bal szélsőnknek elmondta hogyan védekezzen jobb hátvédként. Meg így tovább. Talán a kapusunkat nem akarta más poszton játszatni. Kiment az őltözőből a társaim csak néztek körbe. Én feláltam 16 évesen a felnőtt csapat középhátvédjeként és csak annyit mondtam. Na mindenki ugyanott játszik ahol eddig mindent bele ahogy szoktunk. Az első percekben próbált az edző be kiabálni hogy ő nem ezt mondta. De utánna ő volt a sztár. Nyertünk 4-1-re. Nem minden az edzőn múlik itt önállóan is kell gondolkozni a játékosoknak és ha nem megy küzdhetnének.

Victory7 2025.03.02. 14:45:16

Emberek mintha egy kicsit túl lenne már tárgyalva ez a téma. Pláne úgy,hogy semmi valóság alapja nincs ezeknek a pletykáknak.
Plusz ,ha nyerünk holnap ,akkor meg még ennyi se lesz ....

alexGicamo 2025.03.02. 15:06:59

@Gabi 69.: Tetszik a történeted ! :-)

SpiritoJuve 2025.03.02. 15:18:35

@Victory7: Mer ha nyerünk holnap és megverjük a Veronát akkor Motta màr fasza csávó lesz? Az a Motta aki orszàg világ előtt járatta le magát a visszavont cseréivel a PSV ellen csak mert Weah épp talált egy gólt?

Nem vagyok én az a türelmetlen fajta egyébként. Sőt. De arról már írtam hogy az Inter elleni win volt az utolsó hogy bármilyen jellegű hurráoptimizmust tápláljak Mottával kapcsolatban.

Egyszerűen a Juve nem az ő szintje. PSV ellen ez nyilvánvalóvá vált.

De hogy ne tűnjön üres fröcsôgésnek a firkám, én Conte-t vagy Zizut szeretném ide edzőnek. Olyan kell ide aki 12edik játékos a pályán. Conte ezt is megmutatta hogy kell ellenünk nyerni vesztes pozícióból a második félidejében annak a bizonyos meccsnek.

De legalább 2éves kontraktot kellene a kezébe nyomni. Vagy Zizunak.

babo0410 2025.03.02. 16:09:45

@Andras74: Ez mekkora hülyeség, amit mondasz. Elküldte a nagy Juve kötődésűeket, mert interes, azok meg jól beszóltak neki mert interes. Ezt szerintem át kéne gondolni. Attól lenne inter kötődésű, mert két szezont ott játszott? Nem gondolod komolyan. És nyílván csak azért jött ide Motta, hogy szétverjen minket? Ezeket nem gondolhatod komolyan.
Utálod az edzőt, mert volt az internél. Akkor utálod Lippit is? Utálod Robby Baggiot is? Vagy Conte, aki bajnoki címet nyert az internek? Szerintem ez így teljesen értelmetlen felvetés a részedről.

SpiritoJuve 2025.03.02. 16:13:37

A BL helyek valamelyikét be kell húzni ez tény. De utána meg kell köszönni Motta munkáját és mással folytatni. Nem épült itt ló.... sem ebben a szezonban csak ki lett b....a egy csomó pénz az ablakon. Ahhoz hogy egy csapatnak karaktere legyen nem kellenek évek. Felesleges megvárni hogy még nagyobb kárt csináljon az edző. Jó szakember nyilván, csak ne itt bontogassa a szárnyait. Menjen oda ahol nem ekkora a nyomás és jobban érvényesül.

Nem mindenkinek való egy nagycsapat vezetése. Sokkal jobb ez a keret annál amit ebben a szezonban láttunk.

Én a sérülteket és mindent egybevetve ezzel a kerettel egy bajnoki ezüstöt, egy BL 4ed döntőt, és egy Olasz kupa döntőt vártam volna.

gomorra21 2025.03.02. 16:32:19

@Wizzurah: "Szóval biztos nem ő mondja, ahogy azt se, hogy csak egy félidőt játszatok, ne passzolj, direct hagyd ki a 100%-os ziccert, a büntetőt rúgd ki a stadionból, stb.
Ez mind a játékos hibája és nemtörődömsége."

Nyilván nem az edző mondja, hogy játszatok rosszul. De ha egy játékos egy szerepkörben jól játszik, egy másikban meg rosszul, akkor nem hibás az edző, ha rossz szerepkörben játszatja? Dybala Allegrinél különböző posztokon játszott. Kétcsatáros rendszerben jó volt, szélsőként meg rossz. Persze amikor szélsőként rossz volt, fel lehetett menteni az edzőt azzal, hogy nem Allegri kéri tőle, hogy rossz legyen.
Locatelli miért volt tavaly rossz, idén meg jó? Tavaly nem volt kedve játszani? Nyilván nem kérte Allegri, hogy játszon rosszul, de olyan dolgokat kért tőle, amit csak rosszul tudott teljesíteni.
Én sem mondom, hogy mindent felelősség az edzőt terheli, a játékost meg nulla, de az edző felelőssége nem elvitatható a játékosok formáját nézve.

Gabi 69. 2025.03.02. 16:34:27

@SpiritoJuve: Igen ez reális célnak tűnik a BL sűrűsége miatt még talán ott még egy nyolcad döntő is elfogadható JÖVŐRE! Az idén semmi képpen nem volt realitás ez.

babo0410 2025.03.02. 16:35:03

@MarcoT: Lassan már minden szabad edző szóba jön. De pl. Di Zerb8 vagy tudor mivel biztosabbak, mint Motta? Vagy pláne Mancini? Ha Motta az inter beépített embere, akkor Mancini micsoda lenne? Szerintem az újságok kihasználják az elégedetlenséget,

Gabi 69. 2025.03.02. 17:00:06

@babo0410: El kell adni az újságot.

babo0410 2025.03.02. 17:00:42

@Zsupi44: Akkor fordítva is igaz. Nyertük a bajnokságban 4 meccset, viszont sajnos kiestünk a kupákból. Miért ne lehetnénk bizakodóak a bajnoksággal kapcsolatban? Miért lenne rosszabb most hírtelen Motta? És mitől lenne jobb Tudor, Di Zerbi, meg akik felmerültek eddig? Conte se lenne biztos pont, pláne a kupákban. Szerintem a bajnoki szereplés okán van ok bizakodni, hogy a vége szoros lehet. Az előttünk állok bukdácsolnak, kezdenek fáradni, ki kell használni, ennyi. Hétfőn meg jövőhéten meglátjuk.

Zsupi44 2025.03.02. 17:10:09

@babo0410:

Nem tudom , hogy figyeltél-e, de több döntetlenünk van , mint győzelmünk , idén jó eséllyel alacsony pontszámmal lesz valaki bajnok és sajnos úgy látszik a Seria A idén borzasztó gyenge szezont fut. Na most mi így vagyunk ebben a helyzetben úgy ,hogy egy rakat pénzt költött a klub azért , hogy ilyenkor még minimum kettő , de inkább három sorozatban legyünk versenyben.
Egy szégyenteljes Empoli elleni meccs után vagyunk és még a csapat nem adott semmilyen választ a pályán erre a helyzetre, de ti páran örömködtök.
Lelketek rajta, de enged meg nekem , hogy kifejezem nem tetszésemet...

Shaky79 2025.03.02. 17:52:06

A komplett hátvéd sorunk sérült, sőt akivel pótoltunk januárban, ő is sérült, mégis a legkevesebb gólt kapó csapat vagyunk a seriea-ban.
Ha holnap nyerünk 6 pontra vagyunk az első helytől, és még van 12 forduló!
A kupákból kiestünk (A BL zavar egy kicsit, az olasz kupa egyáltalán nem érdekel, de az is zavar mert az empoli ellen estünk ki! Mind a két meccsen a játékosok hozzáállása volt borzasztó! A PSV ellen a 2. félidő, konkrétan nem nyertünk párharcot, az empoli ellen meg az 1. félidő!), a bajnokságban az utolsó 4 fordulót megnyertük, holnap a Verona ellen kötelező a győzelem, és meg is lesz!
Inter 3 fronton harcol, fáradtak, sok meccs. Nápolynál elérkeztek a gödörbe, pedig ott se sérülés hullám, se új játékosok tömkelege, kupából már rég kiestek, BL meg nem is volt, mégis 4 pontra közelíthetjük meg őket. Ennyit a nagy Contéról! Atalantának iszonyat nehéz a sorsolása! Mi meg a rangadóinkat idegenben játszuk! Szóval ebből még bármi kisülhet a végére!

Shaky79 2025.03.02. 17:55:04

@Zsupi44: "Na most mi így vagyunk ebben a helyzetben úgy ,hogy egy rakat pénzt költött a klub azért , hogy ilyenkor még minimum kettő , de inkább három sorozatban legyünk versenyben."
Javaslom olvasd el az előző cikket! 7 milliós plusz van az elmúlt félévben! Eddigi években több száz milliós mínusz volt, plusz több száz milliós tőkeemelések! Ezek tények!

Shaky79 2025.03.02. 17:55:41

@Shaky79: 17 millió pluszban vagyunk!

Zsupi44 2025.03.02. 17:58:41

@Shaky79:

De azt tudod , hogy a transzferek nagyobbik részét(kölcsönök) még nem fizettük ki pont azért , hogy ne legyünk kurva nagy mínuszban.
Én tök boldog vagyok , hogy ez a szar ami eddig történt nektek tetszik, de remélem nem jelent gondot ha vannak olyanok , akik picit kritikusabbak ennél...

Shaky79 2025.03.02. 18:17:08

@Zsupi44: Neked szar, nekem nem! Remélem ez neked sem probléma!
Nekem az volt a szar ami tavaly meg előtte volt itt előadva évről évre! Szerintem ami mosz van az sokkal elfogadhatóbb mint ami volt! Nem vagyok elégedett, de én fel tudom úgy fogni, hogy ez egy folyamat kezdete, és én megadom a türelmet, főleg úgy, hogy a körülményeket is figyelembe veszem!

Il Principino 2025.03.02. 18:57:02

@SpiritoJuve: 1 tapasztalt edzővel lehet most a tabella élén állnánk valószínűleg, valamint készülhetnénk a kövi bl meccsre,meg a kupa elődöntőre is,ilyen nyári és téli erősítések mellett!
Persze ez csak az én véleményem ;)

Gabi 69. 2025.03.02. 19:05:40

@Shaky79: Egyetértek veled!
Az edző cserét váróknak egy új hír. Az újságok szerint Concencaot elküldi a Milan. Lehet rárepülni. Még egy jelőlt. Úgy látszik ők is sokra haladnak az edző csereberével.

Andras74 2025.03.02. 19:49:33

@Il Principino: nem csak a Te véleményed! Sokan gondoljuk így!

SpiritoJuve 2025.03.02. 20:23:54

@Gabi 69.: Attól még szemléletváltás kell és MR. 4-2-3-1 már bebizonyította hogy alkalmatlan a Juve edzőjének. Nálam mindenképpen. Semmi nagy csapatra jellemző attitűdöt nem tudott hozni.
Conte-val vagy Zizuval nem fognánk mellé. De bárki is váltsa Motta-t majd meg kell lépni.

Most az a feladata hogy BL helyen végezzünk. Utána pedig meg kell köszönni neki.(A bajnokság vége előtt viszont valóban nem érdemes már kirúgni mert annak sincs semmi értelme már)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1918) bajnokság (3605) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (81) EB (51) edző (1008) elemzés (40) előzetes (907) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1711) játékosokról (10377) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2522) meccsek (4436) mercato (4315) nyilatkozat (7786) Olasz Kupa (338) összefoglaló (451) pletyka (4333) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (103) történelem (53) válogatott (182) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (317) video (242) Címkefelhő
süti beállítások módosítása