Motta: „Szégyent érzek, ma semmit nem mutattunk a pályán”

thiago_motta_cagliari_ellen.jpgA Juventus vereséget szenvedett az Empoli ellen az Olasz Kupában, így az Öreg Hölgynek már csak a bajnokság maradt idei sorozatnak.

„Szégyent érzek. Őszintén szégyellem magam azért, amit az első félidőben láttunk, és remélem, hogy a játékosaim is így éreznek.

Nem lehet ennyire elrontani ezt a hozzáállást. Kínos volt, és nyilvánvalóan az én hibám, hiszen nem emeltem ki a játékosaim számára a mérkőzés fontosságát, illetve azt, hogy mit jelent a Juventus mezét viselni.” - mondta Thiago Motta a Mediaset műsorában.

„Nem jutottunk be az elődöntőbe, mert nem érdemeltük meg, hogy ott legyünk.

Remélem, hogy nagyon erős kritikával szembesülünk. Úgy gondoltam, hogy a szurkolóink valójában elég kedvesek voltak velünk, figyelembe véve az első félidei teljesítményt. Azonnali reakciót várok a játékosoktól, mert szégyellem magam azért, amit ma láttam a csapatomtól.

A felelősség nagy részét nekem is magamra kell vállalnom, mert nem én tanítottam meg nekik, mit jelent a Juventus mezét viselni. Egy olyan Empoli ellen játszottunk, amely a megszokott kezdőcsapatból rotált. A mentalitásról beszélni ebben a pillanatban azt jelenti, hogy meg kell értened, hol vagy, mit kell tenned, miért kell minden nap kiérdemelned, hogy itt lehess, és nem szabad csak úgy várni, hogy a dolgok megtörténjenek anélkül, hogy mindent beleadnál.

Ma azt feltételeztük, hogy továbbjutunk, és semmit nem mutattunk a pályán. Elrontottuk azt az egy dolgot, amit egyáltalán nem tehetsz meg ennél a klubnál, és ez a hozzáállás. Legalább 20-szor játszottunk vissza a kapusnak anélkül, hogy felelősséget vállaltunk volna, anélkül, hogy előre mentünk volna, mindig valaki mást kerestünk. Ez megengedhetetlen.

Csak bocsánatot kérhetünk a szurkolóinktól, bocsánatot kérhetünk a klubtól, bocsánatot kérhetünk a klub történelme miatt, mert ma tényleg mélyponton voltunk.

Hiszek a csapatban, mert vannak minőségi játékosaink, de a minőség nem elég. A futballban való versenyképességhez más elemek is kellenek, és a hozzáállás a legfontosabb, amiről először beszéltem, amikor idejöttem.

Ezért szégyellem magam, mert a rossz lövés, a rossz érintés, az semmi. A rossz hozzáállás nem elfogadható. Ez nem képezheti vita tárgyát.

Hogyan tovább? A futball és az élet alapjainál kell kezdenünk, ami a hozzáállás. Az életben ki kell érdemelni a dolgokat, ki kell érdemelni őket, nem pedig várni. Ma egy olyan csapatot láttam, amelyik azt várta, hogy a dolgok a saját útjukat járják, és ez szégyenkezést vált ki bennem.

Ezek az alapok, mindent beleadni a pályán és az edzéseken, keményen dolgozni egymásért, tisztelni a klub történelmét. Ez kulcsfontosságú mind az edzéseken, mind a mérkőzéseken, de mi ennek a teljes ellenkezőjét mutattuk, különösen az első félidőben.

Nem technikai vagy taktikai hibákról beszélek, hanem teljesen rossz volt a hozzáállás. Teljes mértékben vállalom a felelősséget, hiszen nyilvánvalóan nem tanítottam meg ezeknek a srácoknak, hogy milyen fontos a Juventus mezében játszani ebben a bajnokságban.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr1218805346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juventino86 2025.02.27. 06:33:41

Ez a semmirekellő dilettáns Motta gyakorlatilag bevallotta, hogy fogalma sincs, mit kellene tenni. Erős kritikát akar ez a retardált? Az olasz oldalakon nagyon durván kapja tegnap óta. Hátha az agyhalott vezetőségünkre is tesznek ezzel valamilyen nyomást. Motta out!

MarcoT 2025.02.27. 06:53:20

Valaki ezt írta ezen az oldalon kb. két héttel ezelőtt, hogy mekkora hátrány a Napolival szemben a többfrontos helytállás. Most akkor irány a scudetto!

Shaky79 2025.02.27. 06:53:33

Sajnos ez a hozzáállás volt megfigyelhető a PSV elleni 2. félidőben is. Úgy látszik ha nagyobb a tét, vagy egy meccsen dől el a továbbjutás, ott beszariak lesznek a játékosok, nincs felelősségvállalás a pályán! Motta is hibás ebben, de ha egy Juve játékosnak el kell magyarázni, hogy milyen hozzáállást kell minden meccsen, főleg az egyenes kieséses kupa meccseken tanusítani, akkor felmerül bennem a kérdés, hogy azért ez főleg a játékosok bűne!!! A PSV ellen, és most az Empoli ellen ugyanaz volt a csapatok közötti különbség, és ez nem a taktika, hanem a HOZZÁÁLLÁS, ez minden játékosra, edzőre nézve elfogadhatatlan!

MdewC 2025.02.27. 07:04:08

Legalább azt mondta amit (sztem) a többség gondol vagy hallani akar.

Valóban szégyen ami történik.

Pharaun 2025.02.27. 07:25:33

Vègre minden szavával eggyet tudok èrteni a mesterrel,szègyenletes produkció!szègyenletes hozzáállás!szègyenletes felkèszítès,szègyenletes motiválás!

kidelpiero 2025.02.27. 07:28:19

Na miutan tegnap jol kiszurkoltam magam, most mar leirom a velemenyemet.

Az Oreg Holgy beteg. Egy budos,gennyes,poffeszkedo keles, egy rosszindulatu daganat pusztitja a testet. Innen mar nincs visszaut, a terapia, az alternativ gyogymod nem segit.
Mottanak takarodnia kell! Barmi aron, minel hamarabb. Oszinten remelem, hogy magatol jon ra erre a vezetoseg, ha nem, remelem lesz par tokos jatekos aki edzot buktat a kovi par meccsen.

juve2121 2025.02.27. 07:32:28

Valami nagy baj van a csapat körül!
Ki kell rúgni az egész vezetést a p…a!!!

RealDogg69 2025.02.27. 07:58:25

Meddig akarják ezt erőltetni??
Hónapok óta ez a lélektelen kilátástalan játék van, semmi változás.
Irigylem aki még hisz ebben a projektben, szerintem reménytelen.

Direct_01 2025.02.27. 08:33:30

A legszebb az egészben, hogy a vezetõségünk is tele van agyhalott személyekkel! Mottànak el kell takarodnia, vagy vàrunk még 1,5 évet és utàna rugjàk ki.

De hogyan tovàbb?Ki az a jelenlegi menedzser akire pénz is van, és meg is tudjàk fûzni?!Maradnak a szabadügynökök pl. Ten Haag ?

A vezezôknek is fel kell épìtsenek egy koncepciot a fejükben, mert jelenleg ÒRIÀSI A BAJ! Én Terzicet vagy Tudort még el is tudnàm képzelni, de a legjobb De Zerbi lenne, vagy egy zsebbenyùlosabb Mercato esetén Zidane!

szabo2323 2025.02.27. 08:48:26

Nézzétek meg a Romát! Ranieri azért csak össze kapta azt a keretet. Tartom magam ahoz, hogy szezon közben felesleges mostmár el küldeni, de a nyáron kell valami Juventus kötődésű edző aki tudja azt, hogy mit jelent ez a mez! Deschamps, Zidane, Tudor, Gasperini. Tudorrol amúgy tud valaki valami infót nagyon eltűnt ő is.

Rikoo 2025.02.27. 09:17:14

@Juventino86: 12 forduló van hátra és szoros a verseny a BL helyekért. Ilyenkor már nagy hülyeség lenne edzőt váltani. De egyébként igen, ha nem lesz egy óriási győzelmi sorozat és Scudetto(erősen kétlem), akkor lényegében ez a teljes szezon hatalmas csalódás.

Kukszi 2025.02.27. 09:24:08

Tegnap érdekes helyzet előtt voltam, mert tableten a Liverpool meccset néztem
Tv-n a Juve meccset
És nyilván most nem mondok nagy újdonságot azzal melyiket volt szememnek nézni, mert amilyen káosz volt a Juve játékosoknál (fejekben pl. Labda nélküli Helyezkedés) az valami ijesztő.

SuperTrezi 2025.02.27. 09:29:06

Amúgy krva jól beszél, én is nagyjából így fogalmaztam volna, csak hát ettől még kiestünk. Igazából megfelelő koncentrációval a PSV ellen, meg tegnap is simán továbbjutottunk volna. Ő is hibákat követett el ismét. Már félidőben jönnie kellett volna egy hármas cserének. Ez a Vlahovics számomra egyre értelmezhetetlenebb játékos. Óriási terhet vettünk magunkra vele. Fogalmam nincsen, kinek tudjuk majd eladni. Aki állna hasonló mértékű fizetést, az ennél sokkal-sokkal jobb teljesítményt várna el tőle. Arra meg nem tudom, képes-e. Lelki tényezői miatt szerintem nem. Az se jó neki, ha rajta van a felelősség, az se jó neki, ha cserepadra szorul, s beugró szerepre kárhoztatják.

Juventino86 2025.02.27. 09:31:10

@Rikoo: Szerintem pont az általad leírtak miatt lenne mindenképpen fontos az azonnali edzőváltás.

SuperTrezi 2025.02.27. 09:34:17

Nagyon fura az egész, mert tegnap az első félidőben úgy játszott szinte mindenki, mintha ez valami büntetés lenne a börtönudvaron... Megdöbbentő.
Hát valamennyi dellánk lesz nyáron is erősíteni, mert szerintem a szerbnek, Koopnak meg DL-nek nemigen lesz maradása.

Il Principino 2025.02.27. 09:34:46

Mindjárt március,az összes sorozatból kiestünk (elég szégyenteljes teljesítménnyel) bajnoki versenyfutásból legkorábban az összes közül, ráadásul minden forduló után azt lessük, hogy még 4.helyen maradunk e vagy sem egy erősebb kerettel, mint a tavalyi..Meghurcolások, pontlevonások nélkül mindezt megfelelő bizalommal a vezetőség és edző közt,erre ennyire telik !?
Most akarod megtanitani nekik mit jelent ez a mez,mikor lassan vége a szezonnak :D
?Az a helyzet hogy te sem tudod,hisz sosem játszottál itt (szerencsére)!
Nem is Mottával van bajom,hanem aki vagy akik ezt megálmodták hogy ő most alkalmas erre a feladatra hangyafasznyi tapasztalattal, ami tapasztalt elődjének sem ment!Ennyi erővel jöhetett volna Pirlo
is vissza! Guintolinál a karma dolgozott,amilyen módon eltávolította az előző Mistert, annyira besült az elképzelése,csak ezt legjobban mi szurkolók szenvedjük meg.
Nem baj,majd nyáron nyomunk 1 sokadik nulladik évet ;]

Rikster91 2025.02.27. 09:41:06

Magam is azt mondom, hogy a tegnapi kínos produkció után mennie kell, de azt nehéz megmondani, hogy most vagy szezon végén. Számomra kérdéses továbbá az is, hogy az öltözőt mennyire vesztette el és most egy új edzővel ilyen kiélezett versenyben a negyedik helyért mennyire lenne merész egy új edzővel végigvinni a szezont. Szerintem ez most nagyon húzós kérdés és én itt egyetértek @Rikoo kollégával, hogy az edzőkérdést májusra kellene hagyni.

Persze ha folyamatosan egymást múlja alul majd az edző és a játékosok akkor ajtót kell neki mutatni. Csak hogy értsétek itt 3-4 forduló teljesítményéről beszélek. Többet én sem nagyon adnék.

Pavel1988 2025.02.27. 09:50:50

Szerintem BL helyre behozza Motta a csapatot, edzőtől függetlenül ezek a játékosok motiváltak lesznek a bajnokságban.
Motta már rég elvesztette az öltözőt, Giuntoli is tudja, hogy nem lehet itt tartani a következő idényre.
Egyébként az a kivételezés amit Koopmeinerssel művel maga a biztos út ehhez a bizalomvesztéshez, ráadásul ezzel a kedvencének is csak árt.
Jó érzés lehetett álomigazolásként érkezni és fél évvel később füttyszóval elhagyni a pályát.

venember83 2025.02.27. 09:54:32

@Il Principino: olasz sajtó szerint már nemigen van bizalom az edző és a vezetőség között. Ezért is nem állt ki senki mellette, a klub nem képviseltette magát ebben a helyzetben.

steven.h 2025.02.27. 09:58:59

Igazából tényleg kezdenek elfogyni amellett az érvek, hogy miért maradjon Motta. Persze lehet megint elővenni a szokásosat, hogy adni kell neki még egy évet, egy év alatt nem lehet csapatot építeni stb, de ez a projekt ez nem megy előre. Nem lehet látni hónapról hónapra hogy bármi javulás lenne. Ennek a Juventusnak ugyanazok a problémái vannak mint a szezőn előtt, vagy akár az elmúlt 3 évben, annyi különbséggel, hogy most papíron minőség van a középpályán is és a támadóharmadban is.

Persze, vannak sérültek, vannak flopok, de ettől még kellene valami alternatíva, b terv bármi. Bajnokságban legalább most már az elmúlt 4 fordulóban az eredmények jöttek, de az inter elleni második félidőt leszámítva igazán meggyőző teljesítmény most sem volt, csak most van egy csatárunk aki beveri amit be kell, úgyhogy gyorsan inkább ki is rakjuk a szélre.

Lehet, hogy még egy év és ez működne, de akkor látni kellene valamit. Conte minden csapatánál azért pár hónap alatt valamit mutatott, hogy mit akar, merre indultak el, csak csiszolni kell rajta.

Vagy ott van a 2015-s Juventus ami januártól hengerelt, pedig nagyjából ott is hasonló történt - középpálya csere (Pirlo, Vidal off) csatársor csere (Tevez, Llorrent off).

Egyébként jelenleg Mottát legalább annyira sajnálom mint Allegrit. Egyszerűen elfogadhatatlannak tartom hogy ilyenkor senki a vezetőségből oda nem tolja a képét és nem nyilatkozik, nem vállal semmit. Lehet szidni Angellit meg Marrottát, de azért náluk ilyen nem fordult elő. 2014/15-s szezonban mikor úgy kezdte a Juve a bajnokságot ahogy, folyamatosan kiálltak, nyilatkoztak és a csapat mellett álltak.
Még akkor is illene kiállni, ha a pletykák szerint Motta az öltözőt is elvesztette.

Gabi 69. 2025.02.27. 10:00:21

@Pavel1988: Ha Koopiban még reménykedtem is kicsit a tegnapi napig hogy hátha nem is olyan rossz játékos aminek eddig látszott. Tegnap minden reményem szertefoszlott. Két szabadrúgás is volt amit állított labdából senkitől sem zavartatva be kellett volna rúgni a tizenhatoson belülre hogy veszélyes legyen a kapura. Egyiket sem tudta berúgni. Itt rugó technika sincs. Semmi ő még ennek a csapatnak a szintjét sem éri el.

Leram7 2025.02.27. 10:33:21

Én ezt értékelem, hogy ki merte mondani. Egyet is értek a nyilatkozatával.

Il Principino 2025.02.27. 10:33:56

@Rikster91: én az azonnali váltás mellett vagyok,bár kicsi rá az esély tudom,bár ha Motta tényleg elvesztette az öltözőt akkor mindenképp lépni kell.
Egy tiszta lap az összes játékosnak talán adna egy pozitív impulzust,Vlaho,Koop,DL talán 1 új rendszerben magukra találnának,megállitanák az értékük rohamos csökkenését..Ha így megy tovább és csak nyáron váltunk kb 15-20 milliós értékkel bírnak majd,hatalmas anyagi veszteség lesz minden befektetés.
Ehhez még hozzáadódhat ha nem lesz meg a bl hely,na akkor reszeltek nekünk.
Szerencsére a Lazio még áll az EL-ben.
Juventus szinten elkeserítő eddig ez a szezon,bár még nem az MU szintjén vagyunk.
Lehet itt jönni a védelem sérüléseivel,de csak január végén vakaróztunk,lettek volna jobb lehetőségek is(rutinosabb vedők) sztem.
Ez a Costa,Kelly duó is csak vészmegoldás volt..Madridban hiányzik a komplett kezdő a védelemben, Valverde jobb bekk,vmi csikó az egyik kh,tudom más kávéház de akkor is..Itt semmi nem működik sajnos.

Il Principino 2025.02.27. 10:36:40

@venember83: jellemző, vigye el a balhét az éppen aktuális edző :(

Pavel1988 2025.02.27. 10:51:23

@Gabi 69.: Nekem semmi kétségem afelől, hogy ennyire azért nem rossz. Most tényleg egy gyenge NB1-es játékos szintjén játszik, az első meccsein azért voltak pontos lapos passzai, akkor inkább az látszott, hogy nem találja a helyét.
Viszont nem lehet Juventus játékos aki ennyire gyenge fejben, nyáron újra ráülhet a bőröndre ahogyan Bergamóban tette. Reméljük lesz egy angol csapat amelyik legalább a tavalyi ár felét kifizeti még érte, esetleg sikerült annyira tönkretenni szerencsétlent idegileg, hogy Arábiába is hajlandó legyen elmenni.

Egyébként én hiába vagyok Juve szurkoló kisgyerek korom óta, biztos nem igazolnék jelenleg oda ha profi labdarúgó lennék. A családias légkört felváltotta ez a pöce aminek elnöke sincs.

venember83 2025.02.27. 11:02:12

@Il Principino: Allegrit is magára hagyták a végén, nincs ebben semmi meglepő. Ez ilyen vezetőség.

Rikster91 2025.02.27. 11:52:12

@venember83: Szerintem ez még szánalmasabb kategória, mint a tegnapi játékunk. Ilyenkor kellenének igazán, azért Mottaban ennyit tudok értékelni, hogy elmondta diplomatikusan mekkora egy elefántsz*r teljesítményt tettek le.

Del Pybala 2025.02.27. 12:05:14

tegnap meg voltak a helyzetek de vlahovic elkurta megint...a bl kieses sokkal durvabb volt mint a tegnapi

ggbuffon 2025.02.27. 12:05:26

Pirlot ugy kivagtak jogosan mint macskat szarni.

Mivel Motta 8 honapja szenved, kiesett minden erdemleges kupabol, a bajnoksagban pedig majd tapsikolnunk kell a 4.helynek, igy nincs nagyon kerdes.

Aztan kezenfogva viheti magaval azt is aki idehozta, tehat Dzsintonikot is.

ggbuffon 2025.02.27. 12:07:22

@Del Pybala: nem, egy tartalekos Empoli hazai palyan, akiket amugyis ossze vissza ver mindenki.

Erre nincs mentseg.

Mivel gyak eluszott minden az evre, a 4.hely meg a latottak alapjan minimum kerdojeles, igy az evveget se szabadna megvarni ezzel az ex-interes identitasnelkuli zsoldos bohoccal.

Azt se tudja milyen rendezveny van.

Del Pybala 2025.02.27. 12:17:06

@ggbuffon: vlahonak volt 2 ziccere az utolso 5 percben...edzo nem tehet rola h a csatar egy agyatlan selejt

ggbuffon 2025.02.27. 12:51:51

@Del Pybala: teljesen mindegy. Az egesz evet nezve osszessegeben pl Pirlo eredmenyesebb volt (szandekosan nem emlitem Allegrit). Megis ki lett vagva, hozzateszem teljesen jogosan.

Ez a Juventus, nem edzoi akademia, meg dilettans probalkozasok mekkaja. Itt gyozni kell. Oszt pont.

Ez meg az exinteres bolonyai geniusznak nem nagyon ment iden. Koszonjuk, mehet Inzaghi utan az Intert boldogitani a nagy vizioival.

gomorra21 2025.02.27. 12:52:17

Elkeserítő a helyzet. Viszont szerintem meneszteni jelenleg nagyon nem érdemes. Pont van valami kis javulás a bajnokságban, és a jelenlegi hangulat az, hogy az élbolyban megreccsent valami. A Napoli menetelése elfogyott, a lilák kicsúsztak, a Laziot beelőztük. A tendenciák alapján a dobogó közelebb van, mint az 5.hely, úgyhogy én hagynám Mottát, hogy egyfrontos küzdelemben nyomja a bajnokságot. Ha ezzel a pár hónappal sem tud élni, akkor végkép beárazza magát, szóval talán motiváltabb lesz, mint egy olyan edző, aki hátrafelé mutogathat.

Én nem látom azt az edzőt, akit így, február végén garancia lenne kinevezni. Aki eljönne erre a félévre, az a következő évet is be akarná húzni, ami érthető. Szerintem jelenleg, a BL-t érő helyek környékén állva a Juventus edzőjét leváltani nem egy vonzó munka. A scudettóra kicsi az esély, de kicsúszni a 4. helyről sokkal elképzelhetőbb.
Tudor talán jönne, kérdés, hogy hiszünk-e benne annyira, hogy ő legyen az edző jövőre is. (Ha jól emlékszem, Tudor megrögzött háromvédős edző, azt most nem olyan könnyű összerakni ebből a keretből.)

gomorra21 2025.02.27. 12:53:04

@steven.h: "Egyszerűen elfogadhatatlannak tartom hogy ilyenkor senki a vezetőségből oda nem tolja a képét és nem nyilatkozik, nem vállal semmit. Lehet szidni Angellit meg Marrottát, de azért náluk ilyen nem fordult elő. "

++

kidelpiero 2025.02.27. 13:11:47

@Del Pybala: hogyne tehetne rola, ismet a kezdobe nevezte...

Rocky80 2025.02.27. 13:37:11

Nekem tetszik a nyilatkozat, csak most olvastam, de megdöbbentett és nagyon őszintének tűnt, még tisztelem is érte, komolyan mondom!

Egy kis poént is elsütök: legalább a felelősséget vállalja! :-/

A kommenteket olvasva egyértelműnek tűnik a döntés, csak az "ideje" kérdéses (ezt nem elégedetten írom). Igazából kicsit "örülök" is, hogy végre egy véleményen vagyunk mármint annak, hogy ez így elérkezett.

Van még valaki aki időt adna neki? Ezt sem provokálva kérdezem, csak kíváncsi vagyok.

@Ethan Hunt:, mit gondolsz?

Legyen béke végre, én békejobbot nyújtok mindenkinek, csak másszunk ki valahogy ebből és mi legyünk egységesek!

Egy apró kiegészítés: @gomorra21:, ezt neked címezem de mindenkinek szól:

Hiába látunk most kis javulást a bajnokságban, szerintem ez a "belesz*rás tovább fog gyűrűzni oda is. Akit az utolsó elérhető kupa a szezonban nem motivál egy új helyen; azt a bajnoki negyedik hely se fogja. De természetesen ne legyen igazam...

Nekem Tudor az emberem amúgy, vagy egy német edző. Ezt már csak zárójelben jegyzem meg és sajnálom hogy így alakult Mottanak. :-/

Rocky80 2025.02.27. 13:37:52

@kidelpiero: örülök, hogy újra a régi vagy, még ha sz*r is volt olvasni. :D

Zsupi44 2025.02.27. 14:46:42

Szerintem két dolog miatt lenne fontos most váltani.
1, a jelenlegi állapotunk miatt így is úgyis kicsúszhatunk a BL helyekről, én nekem relatíve kevésbé fájna, ha ez nem Motta-val jönne össze hanem látnám a gyenge munkának a személyi felelősét. Ez akár Guintoli is lehet.
A másik, hogy én mielőtt kidobunk a csapatból újabb 6-7 játékost megbizonyosodnék róla, hogy ténylég ennyire gyengék vagy csak rossz rendszerben voltak használva ( és most nem Vlahora gondolok)

Leram7 2025.02.27. 14:47:38

@Del Pybala: Én ott hibásnak érzem Mottát, hogy rosszul állította fel a csapatot.
Lehetett volna 4-3-1-2 vagy egyéb más szerkezet, de a góllövő Muani kiment a szélre.

Meg azért motíváltabban, fókuszáltabban kell kiküldeni a játéksokat.

@Rocky80: Én most nem rúgnám ki.

Márciusban 4 meccsünk lesz. Verona, atalanta, fior, genoa.
Itt a verona, genoa meccs kötelező és az atalnata fior meccsen legalább 2 pont.
Ha ezek nem teljesülnek, akkor azonnal mennie kéne.

Év végén megválnék Mottától, abban az esetben, ha találunk megfelelő alternatívát.
Kisérleti embert nem érdemes idehozni.

Ha mondjuk Marescat kirúgja a chelsea, őt szívesen látnám. De Zerbi nálam határeset.
Spalleti, Mancini vonal nem lenne jó.

Nehéz az edzőkérdés. Az biztos Motta szereplése, taktikája, mentalitása nem működik a kiscsapatok ellen.

SuperTrezi 2025.02.27. 15:13:51

Hmm, a bajnokságban elkezdtek jönni végre az eredmények, erre arcpirító játékkal kizúgunk mindkét kupából. Esküszöm, tényleg olyan volt a tegnapi első félidő, mintha a fél csapat szabotőr lett volna...

gomorra21 2025.02.27. 15:14:29

@Rocky80: én ebben a belesz*rásban nem hiszek, szerintem a játékosok többsége nyerni akar, csak ha rossz az alapötlet, és ezt érzik, akkor nagyon nehéz 100%-on pörögni. Ezért is írtam mindig tavaly, hogy a lelketlen játékért lehet kutyázni a játékosokat, de ha hosszabb, vesztes spirálban azt érzékelik, hogy a kezdő és az alapötlet változatlan, akkor az kegyetlenül demotiváló lehet.

Én két dologban bízok: ha visszatér pár sérült játékos, a heti 1 meccs mellett nyomhatunk még egy pozitív végjátékot. Ehhez szükségünk van Veigára. Amit ő tud, az egy olyan elem, amit Motta nem tud ellensúlyozni. Veigával viszont sokkal jobban néztünk ki. Nekem az új edző most nagyobb lutri.

SpiritoJuve 2025.02.27. 15:16:54

Alapvetően azt akartam ide írni hogy hála istennek hogy kiestünk, de ezt általában minden szezonban remélem mert a lőtéri kutyát nem érdekli az Olasz kupa.

DE

Ez a nyilatkozat azt sejteti hogy Motta szeretett volna jól szerepelni a kupában. Akkor viszont nagy a baj mert úgy néz ki elvesztette az öltözőt....:(

Rocky80 2025.02.27. 15:21:41

@gomorra21: ennek a szezonnak szerintem már nem lehet pozitív végjátéka szerintem. Ez a csapat bajnokságot nem fog nyerni, csak és kizárólag ez a scenario lenne az ami mentesít, semmi más. Vagy ha úgy "összeáll" a csapat és olyan hajrát tol, hogy hűha, és lenne egy ezüst mondjuk a vége, de ez elérhetetlen álomnak tűnik...

Rocky80 2025.02.27. 15:24:48

@SpiritoJuve: tévedsz, a jelenlegi szintünk mondjuk egy olasz kupa győzelem, de ha jobbak lennénk ez akkor sem szégyen, mindig egy kis "rang".

Évek óta nem vagyunk olyan helyzetben, hogy legyintgessünk egy kupára, ennyire magasan nem hordhatjuk az orrunkat. A nyilatkozatban is benne van, nem készpénz már semmi, még nekünk sem.

Shyr Kahn 2025.02.27. 15:41:50

Korrekt nyilatkozat. Ami a vezetoseget illeti, erdemes lenne sajat maguk mellett sem kiallni, mert a teli mercato es Motta segitese a serultek teren nagyon gyengusz volt. Tudtak elore (nyilatkoztak is hetekkel a mercato kezdete elott), hogy a vedelem surgos erositesre szolgal es megis + 1 honapig ugyanaz a belso vedo kettos volt a palyan minden egyes merkozesen, kiveve amikor Loca-t egyszer hatravittek Kalulu helyere. Mar akkor sem tamogattak Motta-t, amikor tobb, mint egy honapot tokoltek es vegul Veiga-t es Kelly-t hoztak neki, mint erositest.
Amennyiben valaki tisztaban van a keret gyengesegevel, erdemes lepni SOS, nem tokolni tobb, mint egy honapot. De ez nem ujdonsag. Megirtam sokszor, hogy a vedelem rendbetetele nelkul ez nem fog menni. Rendbe lett teve? Mindenki dontse el maga. En nem latom, hogy Kalulu es Veiga serulese utan lett volna feny az alagut vegen... Veiga kecsegteto volt a merkozesein (bar sztem nem ra volt szukseg, mert nem egy nagyon magas minosegi kategoria), de Kelly miatt a melysegi labdakihozatalt is dobni kellett, felivelesekre, amik 50-50 szituaciokat eredmenyeznek es mint a neveben is rejlik, itt a fejparbajok megnyerese lutri kategoria.
Ha Motta elveszitette az oltozot, azt sajnalom, mert nem hiszem, hogy barkivel is tre modon viselkedett volna, persze ezt nem igen latni kivulrol.
Tovabbra sem erzem, hogy ev kozben kellene valtani, akarmilyen is a helyzet, mert amig a negyedik hely megszerezheto, vegig kell vele tolni a szezont.
Sajnalom, hogy egy fiatal tehetseges edzo keptelen volt idaig atmenteni azt, ami potencialisan benne van es volt a Bologna-nal. Azt a csapatot ket ev alatt hihetetlen jol iranyitotta es nem tudom elkepzelni, hogy az amiben most vagyunk csupan az O hibaja lenne. Ez egy csapat, vezetosegestol, edzostol es jatekoskerettel egyutt. Ha valami nem megy, az a csapat felelossege. Persze lehet kiemelni felelosoket, mert van egy felelossegi hierarchia, de mint latjuk Motta tisztaban van az O felelossegevel es ki is mondja, hogy hibazott es szegyeli magat. Ez egyebkent egy rendkivul szimpatikus dolog, mert kevesen teszik meg es a legtobb ember csupan vedi az irhajat. Vajon mas kimondja a felelosseget? Talan egy-ket jatekos, de a vezetoseg kotve hiszem.
Ami a jatekosokat illeti, jo nehanyuk jobban jatszik Motta-val. Weah, Loca, Kennie... sajnos az uj draga igazolasok (Koop, DL) egyike sem kepes ertekelheto teljesitmenyt lerakni az asztalra.

SpiritoJuve 2025.02.27. 15:47:07

@Rocky80: Legfőképpen ez a nyilatkozat ami aggaszt...

Van baj. De nézzük a játékosokat. Vlahovic-nak annyi, pedig anno gólkirály volt a Fio-ban. Koopmeiners a középpálya ördöge volt, itt leépült ő is teljesen, DL-nak köze nincs a Juvéban a valós kvalitásaihoz, és még sorolhatnàm.

Kean itt csetlett botlott anno, a Fio-ban meg gólgép. És még itt is sorolhatnám a neveket.

Rengeteg beleölt lóvé, 0megtérülés, identitàst vesztett játékosok...Ez kinek a hibája?

kidelpiero 2025.02.27. 15:56:02

@Rocky80: tegnap nyilvan vegigironizaltam a meccset. Sot kovezzetek meg a Juve meccs csak a hatterben ment, Szoboszlai jobban erdekelt... Ez van, ezert a jelenlegi Juveert nem tudok lelkesedni ( Mottastul, Vlahostul, Koopostul).. Voltam en igy az elso Allegri regnalas vegefele is, pedig akkor jottek az eredmenyek...

SpiritoJuve 2025.02.27. 15:59:20

@kidelpiero: Pool nagyot megy idén :) Szobi előtt meg le a kalappal.

Salah-t viszont majd lehet pótolni kell a köv.szezonban. Az egy jó kérdés kit találnak majd a helyére.

FJuve 2025.02.27. 16:10:40

@Del Pybala:
Sajnos ahogy az Empoli is kihagyott legalább 3 ordító helyzetet, a kapufáról kipattanó lövésről nem is beszélve.
Itt "március elején" 10 meccsel a bajnokság vége előtt nincs mit tenni, most már végig kell vinni ezt a szezont, de részemről a jövő évet új edzővel kezdeném.
A tegnapi felállás elcseszett volt. Az szükséges, hogy Vlaho is kapjon perceket, de mi a toszt keresett Muntari a széleken(nem létezik csak ez az elcseszett felállás?!), Koop a kezdőben, Thuram meg a padon?? De akkor ott van a portugál srác aki 2 hónap után végre kapott 6 percet.... Adzic és Costa is kezdhetett volna. Ennél szarabbak akkor sem lettünk volna és legalább játszanak a csapágyasra hajtottakból meg pihenhettek volna.
A sok sérüléssel kapcsolatban a védelemben olyan érzésem van, hogy a stáb hibája.
Nem igaz, hogy az összes ottani játékosunk szétszakad, meg sérvet kap, a többi poszton meg izomproblémák voltak/vannak csak.

gomorra21 2025.02.27. 16:30:21

@Rocky80: "ennek a szezonnak szerintem már nem lehet pozitív végjátéka szerintem."
Abban biztosan egyetértünk, hogy lehet katasztrofális végjátéka is: ha nem végzünk BL-t érő helyen.

A kérdés, hogy mit várunk az edzőváltástól?
Azt, hogy stabilizálja azt az eredményt, ami jelenleg is megvan? Hát, ez egy nagyon kellemetlen pozíció. Innen kicsúszni az 5. helyre, és bukni a BL indulást, az új edzőként óriási bukta.
Ha az lenne, mint a Románál volt, hogy messze rosszabb helyen van a csapat, mint ahol lennie kellene, az sokkal könnyebben kezelhető szitu.
Ezt most csak azért írom, mert szerintem egy ilyen felkérésből az amúgy sem túl sok lehetőség közül is az okosabbak, taktikusabbak félreugranak. Mit nyerhet egy edző ezen? Aki pedig nem ugrik félre, az meg lehet, hogy olyan alacsonyabb kategóriás edző, aki meg nem garancia sem idén, sem jövőre.

Szóval te nagyon abból az irányból nézed az edzőváltást, hogy Motta megérdemli-e a Juventust, miközben az új edző személye szerintem ennél sokkal fontosabb.

Zsupi44 2025.02.27. 16:43:29

@gomorra21:

Szerintem abból a szempontból tévedsz, hogy te csak a maradék meccsre keresnél ideiglenes edzőt.
Ha hozol most valakit , az valószínűleg úgy áll hozzá , hogy jó szereplés esetén (ennél a mostaninál nem nehéz ezzel a kerettel) jövőre magasabb célokért maradhatsz....

Fabrizio 2025.02.27. 16:58:07

Visszatekintve Motta debütálására, az elején még sugárzott róla a spirito. Jelenleg egy tanácstalan embert látok az oldalvonal mellett. Még formációt sem mer vagy akar változtatni. Valami megrekedt, ez kétségtelen. De az is elgondolkodtat, hogy Sarri, Pirlo és Maxi 2-ik éra is bukómalac volt.

gomorra21 2025.02.27. 17:02:15

@Zsupi44: nem, pont hogy hosszútávra keresnék edzőt, de aki a maradék meccsre elvállalja, az nem biztos, hogy az, aki hosszútávon jó lehet. A Juventusnál nagyok az elvárások. Vajon nem érdemes akkor elvállalni egy okos edzőnek egy ilyen nagy feladatot, amikor legalább nyáron van idő egy normális alapozásra? Vajon nem érdemes akkor elvállalni, amikor tudod, hogy lesz BL? Aki most elvállalja az edzőséget, az saját magát nagyon nehéz helyzetbe hozza. Sokkal kisebbet lehet nyerni, mint amekkorát bukni.
Biztos van olyan, akinek jelenleg nincsen melója, szintlépésnek érzi ezt a feladatot, és nyom velünk egy black jacket. Tudort valószínűleg meg lehetne beszélni. De van még bárki, akit rá lehetne beszélni, és garancia az erősítésre?
Van olyan, aki nem ijed meg ettől a lyukas kerettől? Van olyan, akinek az elképzelése kihozható ebből a lyukas keretből?

Én ezt nagyon kérdésesnek tartom. Merész húzás egy edzőtől most, február végén minket választani, nekünk meg nem biztos, hogy egy ilyen (munka nélküli) merész/vakmerő edzőre kellene építenünk.

Zsupi44 2025.02.27. 17:17:47

@gomorra21:

Szerintem azért nem, mert egy edző eldönti szerinte mennyire erős ez a keret és szerinte Ő az Ő alaptaktikájával mit tudna ebből kihozni.
Én és sokan mások már leírtuk, hogy ez a keret ennél azért valszeg többet tud...

gomorra21 2025.02.27. 17:31:40

@Zsupi44: oké, de most te elméletről beszélsz. Gyakorlatban a kérdés pont az, hogy ki az az edző, aki minden kritériumnak megfelel? Ki az, aki jövőre nekünk ideális választás, és mindeközben bevállalja értünk ezt a sok buktató tényezőt, amit csak ez az idei szezon hordoz?
Nyilván abban egyetértünk, hogy először kell keresni egy edzőt, utána lehet meneszteni a jelenlegit, és nem fordítva.

(Aki azt gondolja, hogy Mottánál bárki jobb, azzal nagyon nem értek egyet.)

Zsupi44 2025.02.27. 17:34:01

@gomorra21:

Szerintem már most lenne edző , akit a szurkolók 80%-a elfogadna . Ez Tudor.
Az , hogy Ő lehetne-e hosszú távú megoldás?
Nem tudom , de most bizonyíthatná...

alexGicamo 2025.02.27. 17:39:31

Na, mondjuk ő pont nem tudja, milyen ebben a mezben játszani ...
De legalább vállalja a felelősséget és nem keres kifogásokat .

FAF 2025.02.27. 17:44:31

Jó lenne most már nem kapkodva edzőt választani, hanem próbálni megtalálni a megfelelőt.

Bele lehet itt ugorni Tudor-ba meg akárkibe de semmi nem garantálja, hogy ő jobb lenne. Sőt nagy valószínűséggel belebukna ő is.

Rocky80 2025.02.27. 17:56:35

@gomorra21:

@Zsupi44: vagyok ebben a vitában.

Eddig nem foglaltam állást a menesztésben hogy mikor kéne, de legyen most akkor:

szerintem ezt a keretet az új impulzussal illetve a játékosok bizonyítási vágyával egybegyúrva nem gondolnám hogy lehetetlen kívánság lenne a BL indulás megcélzása, egy hozzánk illő edző "azonnali" eljövetele esetén sem. Ezért gondolom azt én is, hogy ez nem blackjack, ez a szükséges minimum, de szerintem ez hozható azért, nem nagy kockázat. Ez a Juventus, nagyok az elvárások de nagy a perspektíva és a dicsőség is.

Aki érkezik az számomra is teljesen természetes módon hosszú távra érkezzen, Mottat is arra képzeltem, sőt, én speciel el se vállalnék az edzők helyében egy ilyen pár hónapos melót, de hát kinek mi.

Gomorra, az utolsó gondolatodra visszakanyarodva, ez egy érdekes téma és én nem szoktam ódzkodni a hangzatos kijelentésektől ezért most sem teszem:

szerintem Motta megérdemelte a Juventust és jó döntés volt az idehozatala, ezért pl. nem hibáztatom Giuntolit!

Fiatal, feltörekvő edző, szép eredménnyel a Bolognanál, külsőre is egy szimpatikus, jól öltözött úriember, kapja meg az esélyt, ezzel egyetértek, most is ugyanígy döntenék az akkori fejemmel.

Az, hogy most úgy tűnik hogy nagy rá a kabát illetve a sérülések áldozata is, az más tészta. Valami útközben elromlott és kiderültek korlátok is, ilyen előfordul, semmilyen harag nincs bennem iránta. Ez a nyilatkozata is a legőszintébb edzői nyilatkozat volt amit valaha olvastam, tisztelem is érte. Tudja ő hogy hol van, az hogy karakterre nem egy "torokátharapós-átadós", hát, ez van. Ezt a rózsát szakítottuk, ezt szagoljuk. :-)

gomorra21 2025.02.27. 18:51:14

@Zsupi44: lehet, hogy ebben a pillanatban a szurkolók 80%-a elfogadná Tudort, de a szurkolói emlékezet rövid, és ha elkezd az edző pontokat hullajtani, akkor gyorsan fordul a széljárás.

Még egyszer írom: most BL helyen vagyunk, de egy kisebb hullámvölgy, és egy Lazio meneteléssel hamar bukhatunk.
Tudor mikor játszott mást, mint 3 védős felállást? Most vagy ő adja fel az elveit, vagy elkezd valahogy a másfél védőnkből kirakni hármat. Kis kísérletezgetés, aztán a Lazio már előttünk is van.

Nem hiszem, hogy a szurkolók 80%-a elfogadná Tudort hosszú távon. Jelenleg lehet. Szerintem a Juve szurkolók egy sokkal nagyobb nevet szeretnének. Elég megnézni, hogy itt kik szoktak felmerülni: Zizou, vagy a legendás "német vonal"..

@Rocky80: "szerintem ezt a keretet az új impulzussal illetve a játékosok bizonyítási vágyával egybegyúrva nem gondolnám hogy lehetetlen kívánság lenne a BL indulás megcélzása, egy hozzánk illő edző "azonnali" eljövetele esetén sem."

Én sem állítom, hogy elérhetetlen lenne, inkább azt, hogy ez a cél nekem jelenleg reálisnak tűnik Mottával, és szerintem nyáron, nyugodt körülmények között könnyebb jó edzőt találni a BL indulás tudatásban, mint most kukázni valakit.

Gabi 69. 2025.02.27. 19:29:17

Szinte mindegy ki jön edzőnek. Ha jövő télen harmadikok leszünk neki is mennie kell.

Shyr Kahn 2025.02.27. 21:35:20

@Gabi 69.: Ez nem teljesen van igy. Ha egy even belul latni akarnak eredmenyt, akkor Conte-n kivul nem latok jo alternativat. O meg szerintem siman futna hozzank szerzodesbontassal a nyaron. Conte garancia a motivalt jatekra es az elso ket hely egyikere. A BL mar mas kerdes, de valamit valamiert.

kidelpiero 2025.02.27. 22:27:43

Tegnapi kedvenc:

John Lennon most lenne 84 eves, ha Dusan Vlahovic lotte volna le.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1918) bajnokság (3605) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (81) EB (51) edző (1008) elemzés (40) előzetes (907) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1711) játékosokról (10377) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2522) meccsek (4436) mercato (4315) nyilatkozat (7786) Olasz Kupa (338) összefoglaló (451) pletyka (4333) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (103) történelem (53) válogatott (182) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (317) video (242) Címkefelhő
süti beállítások módosítása