Allegri: „Még lőhettünk volna néhány gólt”

allegri_massimiliano_instrual.jpgMassimiliano Allegri nem kívánt foglalkozni a videobírós döntéssel a Torino felett aratott 2:0 arányú győzelem után.

„Sorozatban negyedszer jutottunk be az elődöntőbe, és a srácok ezúttal a megfelelő hozzáállást mutatták.” - mondta a mester a mérkőzés után.

„Az első félidőben vállaltunk bizonyos kockázatokat, míg a második félidőben számos gólszerzési lehetőségünk volt, és elégedett vagyok azzal, amit láttam. Most következik majd a Cagliari elleni meccs, amin meglátjuk, hogy mi fog történni.”

A bianconero csapat győzelme nemigen volt kérdéses Douglas Costa gólját követően, hiszen a zebrák kapuját nemigen veszélyeztették a bikák, azonban a második gól előtt Sami Khedira szerelése a vendégek szerint mindenképpen szabadrúgást érdemelt volna.

A bíró a játékosok reklamálását követően megtekintette az esetet a pálya mellett elhelyezett kijelzőn, ahogy Sami Khedira becsúszik Afriyie Acquah elé, azonban a játékvezető végül szabályosnak ítélte Mario Mandžukić gólját.

„Nem láttam az incidenst, ezért nem is szeretném kommentálni. Soha nem fűzök megjegyzéseket a VAR alapján született döntésekhez. Csak annyit mondanék, hogy még néhány gólt könnyedén szerezhettünk volna.”

A Juve következő ellenfele az Atalanta lesz a két mérkőzéses elődöntőben, miközben a Milan a Lazióval néz majd szembe.

„A nagy csapatok kiestek a kupából, mi azonban továbbjutottunk. A céljaink egyértelműek. Az Atalanta megérdemelten győzte le a Napoli együttesét, így továbbjutottak a bergamóiak az elődöntőbe, és nem lesz egyszerű ellenük, azonban mindent meg fogunk tenni azért, hogy felkészüljünk a meccsre.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8813548429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pedronegroo 2018.01.04. 09:34:58

„Még lőhettünk volna néhány gólt” - vagy legalább egy akció gólt... egy Torino ellen lehetne egy-két szépen kidolgozott helyzetünk. Amúgy ez első félidei pressing renben volt de kidolgozott helyzetig nem rémlik hogy eljutottunk volna.
Amúgy akik a pályán voltak oda tették magukat szóval gratula a csapatnak. Sturaro meg ennyit tud nem az ő szégyene hogy hagyják szerepelni egy Juventusban.

Nathas 2018.01.04. 10:12:26

@pedronegroo: azért Mandzukicnak 4 méterről nem kötelező luftot rúgnia, de Dybala is rúghatott volna 2-3-at (egyet a kapus védett, egyet 10-ről fölé, egyet ugyanannyiról a rövid mellé). Persze nem voltunk tegnap sem lehengerlőek, sőt 1-2 alkalommal nehezebb helyzetbe is kerülhettünk volna, de azért látszott némi fejlődés a játékunkon.

Juvegaspy 2018.01.04. 10:20:59

@pedronegroo: sztem nezd meg a meccset megegyszer.
4-5kidolgozott helyzet volt melynek vegen kapuratarto labda lett a vege

pedronegroo 2018.01.04. 10:35:43

@Juvegaspy: Ne fenyegess! :)) Szerintem semmi megnézni való nincs ezen a meccsen egy megye kettes szintű Torino ellen is csak a presszing ment, az meg még nem kombinatív játék hogy douglas costa megveri az emberét és beküldi középre a bogyót. De szóra se érdemes az egész egy nagyon apró kis megjegyzés, meglátás lett volna csak részemről nem komoly kritika. Én továbbra is várom türelmesen hogy tavaszra formába lendüljünk mondjuk már 3 éve :)))

venember83 2018.01.04. 10:50:58

@pedronegroo: szerintem te mást vársz, mint amit Allegri szeretne megvalósítani. De ezzel semmi újat nem mondtam neked.

pedronegroo 2018.01.04. 10:55:14

@venember83: Teljesen mást! :) Tudom én azt csak annyira szeretnék kellemesen csalódni! :) És amit várok ahhoz már az alapanyag is meg van de jól tudom én hogy Allegri elképzelései és kvalitásai ezt nem teszik lehetővé. De azért örülök én mert az egyedi kvalitások már nagyon jók és ebben sokat fejlődtünk annak ellenére hogy vannak lyukas posztok.

Paris Hamilton 2018.01.04. 11:04:20

@pedronegroo: Igen, Sturaro majdhogynem minden meccsen van egy bohózatba illő hibája (most is lyukat fejelt). Nyáron mindenféleképpen kell egy jobb szélső védő, mert De Sciglio sem annyira jó hogy állandó kezdővé tudjon válni egy európai élklubban.

Rikoo 2018.01.04. 11:06:31

@pedronegroo: Szerintem ezt a tavaszi formába lendülést inkább 14 éve várod, legalábbis nekem ez jön le.

pedronegroo 2018.01.04. 11:08:53

@Paris Hamilton: Igen, de azért szerencsére nagyon kevés meccsen játszik, DS meg ugyanúgy nem topszint, védekezéshez még elmegy de minden máshoz kevés.

Apuleius 2018.01.04. 11:09:54

@Rikoo: +1 Én sem látom, hogy 3 évvel ezelőtt ezen a téren változás történt volna.

venember83 2018.01.04. 11:15:55

@Paris Hamilton: kb. 3 perc kellett neki, hogy bolondot csináljanak belőle. :(

pedronegroo 2018.01.04. 11:16:39

@Rikoo: A 14 év hogy jött ki? :) És miért törvényszerű hogy a Juve ne játsszon gyors, rövid passzos, kombinatív játékot?? Eddig az volt a kifogás hogy nem volt alapanyag, aztán meg hogy nézzük meg hogy a Napoli mire megy vele miközben az afrikaiak megtalálták az eredményesség és a szép játék közötti egyensúlyt ha el is "buknak" az nem a játékfilozófiájuk miatt lesz hanem azért mert gyengébb a keretük és cserepadjuk gyakorlatilag nincs. És a legnyomósabb ok hogy a BL-ben a focizni tudó csapatok emelik fel a végén a trófeát ráadásul mi ezt testközelből kétszer is megtapasztaltuk a közel múltban szóval mind ezek tudatában elég érthetetlen és elfogadhatatlan miért nem tanulunk a saját hibáinkból se.

Fabio83 2018.01.04. 11:19:34

@pedronegroo: Sok dologban osztom a véleményedet!

Fabio83 2018.01.04. 11:29:17

Egyébként lehet kissé perverzen hangzik, de szerintem DS és DC jól kiegészíthetik egymást, mivel előbbi csak a védekezéshez tud hozzáadni, Costa meg támadásban extra, viszont védekezni annyira nem tud.

Rikoo 2018.01.04. 11:34:22

@pedronegroo: Gondoltam Lippinél jobban tetszett a játék, legalábbis Conténál semmivel nem volt szebb játék, szerintem Allegrivel sokszor még látványosan is játszik a csapat, igaz lehet ez a jó képességű játékosok miatt is.
Conte esetében annyi volt a támadójáték, hogy adjuk oda Pirlonak majd ő megoldja. Illetve még a letámadásokból is sikerült néha helyzeteket kialakítani.
Rövid passzos kombinatív játékra az egész keretben 2 alkalmas játékos van(Dybala, Pjanic), felesleges ezt várni a csapattól.
Testközelből inkább azt tapasztalhatta a csapat, hogy jóval jobb kvalitású játékosok ellen sikerült 2x elbukni a döntőben, szerintem.
PSG, Man. Cityt kell idén figyelni majd, hogy mire mennek a BL-ben, mert ők tényleg támadócsapatok.

Apuleius 2018.01.04. 11:40:52

@pedronegroo: "És miért törvényszerű hogy a Juve ne játsszon gyors, rövid passzos, kombinatív játékot??"

Mikor láttál utoljára ilyen Juventust? Nekem nem igazán rémlik, hogy a Juventus, vagy bármelyik nagy és sikeres olasz csapat valaha ilyen játékot mutatott volna. Szerintem olyan dolgot vársz, amire elenyésző esély van egy olasz csapat esetében. A Napoli próbálkozik valami ilyesmivel, egyelőre eredmény nélkül. Abban persze van igazság, hogy náluk a keret minősége komoly fék, de nem biztos, hogy ezzel minden meg van magyarázva.

mrdel 2018.01.04. 11:45:04

Sturaro és Lichti helyére egy értelmes jobb bekk kell

pedronegroo 2018.01.04. 11:49:18

@Rikoo: Pedig a Real elleni BL döntő ellőtt is ki lett elemezve hogy 1-1-ben semmelyik poszton nem jobbak... Tehát még mindig alkalmatlan a keretünk focira?? Akkor a Napoli miért tud focizni? És akkor azt mondod ha a Man.City keretét odaadnánk Allegrinek (természetesen Guardiola előtt) akkor ugyanazt a focit hoznák mint a kopasz kóklerrel? Vagy ugyanúgy eljátszhatnánk ezt a Napolival is...

@Apuleius: Igazad van nem nagyon játszottunk ilyet ezért ragaszkodjunk a megszokott foshoz. A BL döntő bukta rekord megőrzésére meg továbbra kényesen ügyeljünk ezzel a játékkal nem lesz nehéz megtartani!

Apuleius 2018.01.04. 12:05:55

@pedronegroo: Tiszteletben tartom a véleményedet, hogy szerinted kizárólag a Guardiola-féle tiki-taka elfogadható, ez a követendő etalon, de azért "megszokott fosnak" nevezni azt, amivel az olasz foci az elmúlt évtizedekben BL-trófeákat, a nagy csapatok számos bajnoki címet nyertek, hát lelked rajta... A Lippi-féle csapat ezzel a megszokott fossal nyert mondjuk BL-t. Továbbra is azt gondolom, hogy olyasmit vársz, ami Olaszországban aligha fog bekövetkezni.

"A BL döntő bukta rekord megőrzésére meg továbbra kényesen ügyeljünk ezzel a játékkal nem lesz nehéz megtartani!"

Azért azokig a döntőkig el is kellett jutni, s az odáig vezető úton sokszor más európai élcsapatokon is túl kellett lépni. Nekem is fáj a sok elveszített döntő (elég sokat láttam már belőlük), de ez az érvelés elég bicegős, s aligha kifejezetten a játékfelfogásban keresendőek az okok.

Fabio83 2018.01.04. 12:15:31

Nekem a tegnapi hozzáállás és letámadás tetszett (a második gólig). Ezek mellett a szervezettségünk is megmaradt, és ha nincsenek Sturaro (és Rugani) hatalmas egyéni hibái, helyzetük sem lett volna. Én valami ilyet várnék el és, hogy a kreatív játékosok hadd játszanak!

pedronegroo 2018.01.04. 13:09:20

@Apuleius: Lippi többet bukott mint nyert azt azért említsük meg! Talán neki is lett volna hova fejlődni de természetesen a nosztalgia mindent megszépít.

És nem arról van szó hogy mi elfogadható vagy mi nem hanem hogy mivel lehet nyerni, már pedig az elmúlt évek BL győztesei pont azt mutatják hogy tudni kell focizni, a presszing és a betolom a buszt taktika nem elég. De ezek tények ezért nincs is értelme rajtuk vitatkozni! :)

Apuleius 2018.01.04. 13:25:14

@pedronegroo: Ha Lippi ténykedését kizárólag a megnyert-elveszített döntőkön keresztül kívánod megítélni, akkor talán így van... Lippire nem csupán a nosztalgia miatt emlékszik (szinte) mindenki pozitívan. A BL-döntőket meg kell nyerni, de el is kell jutni odáig. Az elbukott döntők nem teszik semmissé az odáig vezető eredményeket. A Lippi-csapat a valaha volt egyik legerősebb Juventus volt. Ha azzal a csapattal is gondjaid vannak, tényleg el kellene gondolkodni, hogy jó csapatnak szurkolsz-e.

"És nem arról van szó hogy mi elfogadható vagy mi nem hanem hogy mivel lehet nyerni, már pedig az elmúlt évek BL győztesei pont azt mutatják hogy tudni kell focizni, a presszing és a betolom a buszt taktika nem elég. "

Én nem úgy emlékszem, hogy az elmúlt évek BL-győztesei mind rövid passzos, kombinatív játékot játszottak volna, ahogy az is barokkos túlzás, hogy a jelenlegi Juventus olyannyira "presszing és betolom a buszt" taktikával játszana állandóan. Az meg távolról sem egyértelmű, hogy feltétlenül csak az általad favorizált játékmód vezethet eredményességre. Guardiola pl. a Bayernnel és mindeddig a City-vel sem nyert BL-t, ha már ezt vesszük a legfőbb fokmérőnek.

"De ezek tények ezért nincs is értelme rajtuk vitatkozni! :)"

A szubjektív véleményt azért erős túlzás volna ténynek nevezni :-)

babo0410 2018.01.04. 13:28:19

@pedronegroo: Nem akarok beleszólni a vitába, de az inter is buszozással nyert BL 2010-ben, meg a Chelsea is deffenzívebb játékkal 2012-ben. Utánuk meg volt egy Bayern és sajnos a spanyol uralom. Mi meg a jelenleginél deffenzívebb taktiokával játszottunk két döntőt. Egyikben helyt álltunk, másikban meg nem a taktika miatt kaptunk ki csúnyán.
És szerintem meglesz majd a BL győzelem is hamarosan.

pedronegroo 2018.01.04. 13:44:29

@babo0410: Tisztában vagyok vele. És szerinted a cselski vagy a sintér ment vele valamire? Úgy értem, talán domináns vagy korszakos csapat lett belőlük? Általában ezeket pont akkor említjük meg példaként mikor a foci megcsúfolásáról beszélünk és természetesen mindkét BL győzelmet az antifoci király Mourinho-nak köszönhetjük. Most tényleg erre vágyunk? Bezzeg Heynckes féle Bayern csapatra vagy a Guardiola féle Barcára inkább csettintve emlékszünk mert az megmarad mert alkottak is valamit. Cselski-Inter a jó példa rá hogy megnyerhetjük a BL-t de attól még nem leszünk korszakos csapat. De okés az én igényeim túl nagyok.

pedronegroo 2018.01.04. 14:02:00

@Apuleius: Tény alatt azt értem hogy utoljára antifocit játszó csapat aki BL-t nyert a cselskí volt és az már jó régen volt azóta pedig csak a támadófocit játszó csapatok nyertek erre hivatkozva állapítom meg hogy tény hogy ez a nyerő taktika.

Már pedig a nosztalgia dolgozik az emberben akaratlanul is. Lippi féle BL meneteléseket meg úgy zusammen a Juve BL meneteléseit erősen túl értékeled. Minden ilyen menetelésnél az ellenfeleink 95%-a gyengébb képességű csapatokból állt ami természetes mivel a Juve egy nagy csapat. Kis túlzással ezeknek a meccseknek a nagy része csak formalitás és papírforma szóval nem érdemes olyan Bl döntőbe jutás értékéről beszélni mikor az odavezető úton meg kellett küzdeni egy Kijev-el meg egy Monaco-val aztán upsz máris a döntőben vagy. De többi meneteléseinkben is max 1-1 nagyobb csata volt a többi említésre se méltó. Nekünk a nagy csapatok az ellenfeleink azok a meccsek a mi erő mérőink. És sajnos a nagyobb csatákból a Juve került ki többször vesztesen...

Devilke Balla 2018.01.04. 14:08:22

@pedronegroo: Es akkor melyiket valasztanad a ketto kozul? Nyerjunk bl-t defenziv felfogassal,most,vagy inkabb ne nyerjunk meg 10 evig?

babo0410 2018.01.04. 14:12:29

@pedronegroo: Mourinhot szokás korszakos edzőnek nevezni, nyert az antifocijával éppen elég BL-t. Az intertől meg a BL győzelem után le is lépett, mert a keret kiöregedett, és látta ő is szerintem, hogy annyi annak a csapatnak.
Tehát ha marad Mourinho, nem tudjuk mit érhetett volna el az inter. De ott a legnagyobb gond az volt, hogy Moratti pénze elfogyott, és ráadásként a Milan is kezdett feljönni, hogy még egy utolsót tündököljön a nagy bukás előtt. Aztán meg mi is talpra álltunk. És így szép lassan az inter előnye elfogyott.
A Chelsea meg szintén a BL döntő után elég sok nagy baklövést követett el. Pedig az a keret pont arra a taktikára volt kiélezve.
De mi is tudtunk elég hosszasan meghatározóak lenni a BL-ben a mi deffenzívebb játékunkkal. És mondhatjuk, hogy Allegrivel újra tényezőkké váltunk a sorozatban.

babo0410 2018.01.04. 14:14:01

@pedronegroo: Ha ezt nézed, hogy a csapataink 95%-a gyenge volt, akkor a Real, Barca ellenfeleinek a döntő többsége nem volt az?

pedronegroo 2018.01.04. 14:16:51

@Devilke Balla: Ne nyerjünk defenzív felfogással hanem kezdjünk el inkább focizni mert abból hosszú távon is lehet profitálni mint abból hogy egyszer kedvez nekünk minden sorsolás és minden kapura lövésünk befelé csorog és mindenki 120%-on pörögve 11-en a buszt tolva felérünk a dobogó legfelső fokára. Nem tiki-takára vágyom én de tudjunk már hármat passzolni, kényszerítőzni kis területen vagy valami ilyesmi :)

pedronegroo 2018.01.04. 14:20:34

@babo0410: Ki mondta hogy nem?? Ugyanúgy nekik se ellenfél a csapatok 95%-a csak ők a végére felteszik a pontot is. És tisztában vagyok vele hogy milyen nehéz sokszor a papírforma eredményeket hozni de eredményként ezeket feltüntetni nem releváns. Kiejtettük 2 éve a reált na igen az férfias munka és szép eredmény volt mert velünk egy súlycsoportban lévő ellenfelet győztünk le, ennek van értéke.

babo0410 2018.01.04. 14:26:47

@pedronegroo: Amit meg írsz, azt a csapat tudja. Szezon elején voltak is ilyenek, de sajnos sok gólt kaptunk. Allegri változtatott. Majd lesz szép játék is, ha a csapat végre stabil lesz. Meg fogja találni Allegri az egyensúlyt.

Apuleius 2018.01.04. 14:44:02

@pedronegroo: "Tény alatt azt értem hogy utoljára antifocit játszó csapat aki BL-t nyert a cselskí volt és az már jó régen volt azóta pedig csak a támadófocit játszó csapatok nyertek erre hivatkozva állapítom meg hogy tény hogy ez a nyerő taktika."

Szerintem nem érdemes ennyire leszűkíteni arra, hogy ki az, aki végül valóban magasba is emelte a trófeát, hiszen pl. az Atlético kb. fél percnyire állt a BL-győzelemtől, s nyilván nem a játékstílusukon múlott, hogy nem örülhettek a végén. Azt meg kifejezetten nem gondolom, hogy a jelenlegi Juventus antifocit játszana. Szerintem nagyon egy kalap alá erőltetsz különböző fogalmakat. Az meg továbbra sem tény, hogy ezek a csapatok kifejezetten a felfogásuk, a támadójátékuk miatt nyertek. Csak egy költői kérdés: nem lehet, hogy a keretük minőségének is igen jelentős szerepe volt? Amit ténynek nevezel, az valaminek a szubjektív értelmezése, nem pedig valamiféle kikezdhetetlen axióma.

"Már pedig a nosztalgia dolgozik az emberben akaratlanul is. Lippi féle BL meneteléseket meg úgy zusammen a Juve BL meneteléseit erősen túl értékeled. Minden ilyen menetelésnél az ellenfeleink 95%-a gyengébb képességű csapatokból állt ami természetes mivel a Juve egy nagy csapat. Kis túlzással ezeknek a meccseknek a nagy része csak formalitás és papírforma szóval nem érdemes olyan Bl döntőbe jutás értékéről beszélni mikor az odavezető úton meg kellett küzdeni egy Kijev-el meg egy Monaco-val aztán upsz máris a döntőben vagy."

Szerintem messzemenőkig nem igaz, amit írsz, statisztikailag semmivel nem voltak könnyebb ellenfeleink, mint általában a döntőbe vagy a végjátékig jutó csapatoknak. Az utóbbi három évben például volt, hogy kiejtettük a Realt, volt, amikor a Barcelonát, az meg nem hiszem, hogy a szemünkre vethető, hogy nem sikerült mindig továbblépni (pl. a Bayern ellen). Nyugodtan nézd meg az utolsó 15 év győzteseinek sorsolását, nem valószínű, hogy (egy-egy évtől eltekintve) statisztikailag értelmezhetően nehezebb sorsolásuk lett volna nálunk. Én pont fordítva érzem, Te vagy az, aki túlságosan alulértékeli a Juventus nemzetközi szereplését.

"De többi meneteléseinkben is max 1-1 nagyobb csata volt a többi említésre se méltó. Nekünk a nagy csapatok az ellenfeleink azok a meccsek a mi erő mérőink. És sajnos a nagyobb csatákból a Juve került ki többször vesztesen..."

Tudom, kiragadott példa, de a 2003-as döntő előtt előbb a Barcelonát, utána a Rea Madridot ejtettük ki, mindkét párharc emlékezetes csatát hozott.

pedronegroo 2018.01.04. 15:25:38

@Apuleius: Mint írtam már Babo kollégának is a többi nagy csapatra is ugyanúgy vonatkozik hogy ellenfeleik nagy százaléka a döntőig menetelő úton nem egy súlycsoportban van erre mondom én azt hogy a menetelés azt erős túlzás eredményként feltüntetni minden nagy csapat részéről.

A keret minőség természetesen fontos tényező egyértelmű hogy a legutóbbi két döntőnkben a jobb kvalitású csapat nyert. És mi is azért játszunk döntőket mert a mi kvalitásaink is legtöbbször jobb mint az ellenfeleinké. De nyilván nem ilyen fekete-fehér dolog ez.

Az hogy a játékstílus mennyire nyerő vagy sem az csak akkor derülne ki ha mi is olyan focit játszanánk mint a Bayern, Real, Barca. Azt viszont tudjuk hogy a defenzívebb, taktikusabb focinkkal csak kétszer sikerült BL-t nyerni azt is hogy! Az egyiket 11-es párbajban ami ugye orosz rulett semmi több a másikat meg egy jogtalan 11-essel nyertük meg egy olyan meccsen ahol senki nem akart focizni csak kényszerből játszottak mert ugye a mérkőzés előtt több tucat ember halt meg és több százan sérültek meg szóval ezt a mérkőzést döntőnek vagy meccsnek nevezni semmiképp nem lehet. Az egész egy színjáték volt a játékosok elmondták még azt is rájuk kényszerítették hogy kupával a kezükben örömködjenek a stadionban a végén...

babo0410 2018.01.04. 15:35:59

@pedronegroo: Ezt amit most leírtál ezt inkább ne tetted volna. Ez valami nagyon súlyos volt! Anyám borogass!
Te egyáltalán Juve drukker vagy? Mert ez alapján a komment alapján kétségek merültek fel bennem.
Szerintem ezt a gondolatmenetedet ne folytassad.

pedronegroo 2018.01.04. 15:43:54

@babo0410: Melyik gondolatmenetemre gondolsz nekem nem világos mi a gond???

Apuleius 2018.01.04. 15:48:13

@pedronegroo: Ok, köszi, már írtam a kommentet, s csak elküldés után jelent meg a babónak írt válaszod. Így már világosabb, hogy mire gondoltál. Tényleg nem fekete-fehér dolog ez, ezért is írom, hogy Te következetesen csak az egyik fontos tényezőt emeled ki (kezdeményező támadófoci), de mellette azért sokkal bonyolultabb ez a képlet. Abban egyetérthetünk, hogy az ember alapvetően a szép játék miatt nézi a meccseket, s ha őszinte akarok lenni, ugyan van az olasz focinak egy alapvető stílusa, de hatalmas különbség van Juventus és Juventus között. Nosztalgia vagy sem, Lippi Juventusa olyan csapat volt, amely egy időszakban Európa legjobb csapatává tudott emelkedni (s nem csak a trófea miatt). Nagyra tartom Guardiola munkáját és szellemiségét, de hozzám közelebb áll az a 90-es évek közepi Juve, egész egyszerűen én ezt a típusú focit szerettem meg annak idején (ezt nem csak az elfogultság íratja velem). Ilyen értelemben egy kicsit talán perverzek azok, akik nem olaszként az olasz fociért élnek-halnak. Te sokszor Allegri nyakába varrod ezt az egészet, amiben szerintem nincs azért igazad (mondjuk Conte csapata szerintem még inkább nézhetetlen volt), de tény, hogy sokszor nekem is hiányérzetem van a mai Juvét nézve. Nem gondolom, hogy a jelenlegi csapat antifocit játszana, vagy hogy Allegri beszari taktikát erőltetne, viszont azt látom, hogy fájdalmasan hiányoznak a kreatív játékosok, s a keret egész egyszerűen alkalmatlan az igazán kreatív játékra. Dybalán és Pjanicon kívül nem nagyon van kreativitás, a középpályára rendre védekező típusú játékosokat igazolunk stb. Nem lenne rossz igazolni néhány kreatívabb játékost is idővel.

A 95-ös győzelmet én másként látom, a korszak kimagaslóan legerősebb két csapata találkozott: a szinte verhetetlen Ajax és egy hihetetlenül erős Juventus, az meg érdektelen, hogy büntetők döntöttek a végén. A 2003-as BL-döntő az, ami a leginkább fájhat, a nehezén gyakorlatilag túl voltunk (Barca, Real), s nem sikerült az utolsó lépés. Ha nincs Nedved sárga lapja...

1985-öt hagyjuk is, nagyon kicsi gyerekként láttam, a jelenetek beleégtek az agyamba, de ettől még az a Juve piszkosul megérdemelte. Nem mellékesen akkor dőlt el minden, amikor azt a Juvét kaptam ajándékba gombfocicsapatnak (Platini, Boniek, Scirea... Brrrrr).

Rikoo 2018.01.04. 15:49:02

@pedronegroo: Te tényleg nem Juventus szurkoló vagy. Tudom leírtad már párszor, de azért reménykedtem csak viccelsz.

pedronegroo 2018.01.04. 15:52:35

@Rikoo: Tőled is valami konkrétumot kérek mert nem tudom mire gondolsz!

pedronegroo 2018.01.04. 15:56:28

@Apuleius: Abszolute megérdemeljük a 95-ös trófeát csak megjegyeztem mint tényt hogy tizenegyesekkel nyertük tehát az már csak a szerencsén múlott nem rajtunk hogy a végén a magasba emelhettük a trófeát és mivel akkor voltam fiatal ez egy meghatározó focis élmény marad mindörökre bennem! :)

85-ös döntőt nem láttam de sokat olvastam róla és az egész egy bizarr színjáték volt nem győzelem!

Rikoo 2018.01.04. 16:01:12

@pedronegroo: A döntő előtti elemzésekből én csak olyat láttam ahol Buffon és Dani Alves férne be hozzájuk, illetve valamelyik védő Ramos mellé.
Nem értem miért ezt a Napoli példát erőlteted. Alapból számomra nem látványos a játékuk, a Juventus több gólt is lő és labdabirtoklásban is jobb volt 2017-ben.
65%-os volt a labdabirtoklás átlagban, ez minden csak nem egy defenzív csapat jellemzője.
Nyilván nem játszaná ugyanazt a focit, hanem a saját stílusára alakítaná a csapatot. Mint pl. Conte tette a Chelseavel.

pedronegroo 2018.01.04. 16:05:47

@Rikoo: És most ezért nem vagyok Juve szurkoló mert másképp látom a teljesítményünket? :) Amúgy se a labdabirtoklást hiányoltam hanem a rövid passzos kombinatív játékot meg hogy lássam a csapaton hogy nem csak annyit tudunk hogy presszing és adjuk a bogyót Dybala-nak vagy valamelyik szélsőnek aki majd betekeri középre. Ne mond hogy neked ez már támadófoci? :)

Rikoo 2018.01.04. 16:08:38

@pedronegroo: Nem, én ennek a kommentnek a második felét nem tudom hova tenni.

pedronegroo 2018.01.04. 16:25:09

@Rikoo: Másképp látjuk, miért gond az? Amúgy láttál mostanában olyan cikket, ahol olyat írnak hogy a Juve látványos tetszetős focit tol? Vagy erre való valami utalást nyilatkozatot valakitől? akkor kérlek küld már át, mert az oké hogy Te személy szerint annak látod de miért nem olvasok erről máshol? Rossz helyen keresgélek? :) Miközben a Napoli játékáról azért jelent meg egy-két felszopó elemzés, nyilatkozat. :) Ez csak a véletlen műve lehet? :) Napoli vs Juve játékról beszélek, nem eredményességről vagy gólok számáról. Szemre tetszetős dolog itt a kérdés tudom hogy erre mondhatod hogy szubjektív de amikor a többség egyik mellett teszi le a voksát akkor a szubjektivitással már nehezen védhető, szóval neked tetszhet akár a suzuki ignis forma világa is de attól még Pininfarina autóit bámulja a fél világ :)

niccolo 2018.01.04. 16:25:43

@Apuleius:Off. Az a gombfoci csapat megvolt nekem is, hogy került az egyik bábura Storgato képe ma is rejtély, más ismertebb képét is tehették volna rá.

Rikoo 2018.01.04. 16:37:42

@pedronegroo: Az, hogy másképp látjuk az nem gond, de az ahogy a 2 BL győzelmet elemezted az már bántó.

pedronegroo 2018.01.04. 16:56:36

@Rikoo: Nem volt szándékom senkit megbántani, pláne nem gondolom hogy az sértő lenne hogy ha felelevenítjük az események tényszerű alakulásait. Az Ajax-ot 11-es párbajban vertük szóval simán benne volt hogy azt a döntőt is elbukjuk nehogy emiatt valaki besértődjön már. Így történtek, de végül az égiek velünk voltak és így megérdemelten nyertük meg!

A 85-ös döntő még a Juve háza táján is tabunak számít! Nincs olyan felelős vezető a Juventusnál aki ezzel a trófeával kérkedne! Vajon miért??? Mert tudják hogy a döntő csak egy színjáték volt amit kikényszerítettek a csapatokból. Platini jogtalan 11-esét meg vissza lehet keresni a neten ez is csak tény megállapítás nem juve szurkolo vagy nem juve szurkoló kérdés. De ezek szerint akkor Gianni Angelli és Andrea Agnelli se Juve szurkoló mert ők is lenyilatkozták hogy azt a győzelmet sose érezték sikernek, nyilván ez nem akkor hanem "évtizedekkel" később történt meg és elég diplomatikus formában de a lényegen nem változtat hogy azt a 85-ös trófeát ne nagyon lobogtassuk már még az se aki teljesen elvakult Juve szurkoló mert annak az eseménynek sajnos vajmi köze van a sporthoz, győzelemhez, focihoz!

Apuleius 2018.01.04. 17:46:33

@niccolo: Örülök, hogy ezek szerint másnak is hasonlóan fontos volt az a gombfocicsapat :-) Storgatóra nem is emlékeztem, viszont ez azért is érdekes, mert most megnéztem, s 1983 után ő már nem volt a Juvénál, márpedig én úgy 85-86-ra datáltam azt a Juventust.

babo0410 2018.01.04. 18:02:21

@pedronegroo: "Az hogy a játékstílus mennyire nyerő vagy sem az csak akkor derülne ki ha mi is olyan focit játszanánk mint a Bayern, Real, Barca. Azt viszont tudjuk hogy a defenzívebb, taktikusabb focinkkal csak kétszer sikerült BL-t nyerni azt is hogy! Az egyiket 11-es párbajban ami ugye orosz rulett semmi több a másikat meg egy jogtalan 11-essel nyertük meg egy olyan meccsen ahol senki nem akart focizni csak kényszerből játszottak mert ugye a mérkőzés előtt több tucat ember halt meg és több százan sérültek meg szóval ezt a mérkőzést döntőnek vagy meccsnek nevezni semmiképp nem lehet. Az egész egy színjáték volt a játékosok elmondták még azt is rájuk kényszerítették hogy kupával a kezükben örömködjenek a stadionban a végén... "
Erre gondoltam. És főképpen a két BL címünk megmagyarázására, hogy miért is nem érnek azok lósz.rt se.

delpi0823 2018.01.04. 18:20:46

@pedronegroo: Kerdezd mourinhot hogy kell betolom a buszt jatekkal blt nyerni,a masik meg azert egy neymar,messi,suarez 3assal vagy egy bale,cristiano,benzema 3assal konnyu tamadofocit jatszatni........csak nezd meg most is a keretunk erteket a transfermarkt szerint kb 10ik legertekesebb keret a mienk...........

pedronegroo 2018.01.04. 18:45:41

@babo0410: olvasd el Rikoo-nak írt válaszomat azt neked is írhattam volna. :)

babo0410 2018.01.04. 19:15:19

@pedronegroo: Elolvastam azt a választ, és megint csak megmagyarázod. Hihetetlen számomra, hogy összesen kétszer jött össze sajnos a BL/BEK győzelem, de te még ezt is meg akarod magyarázni, hogy miért nem ér semmit.
Én ezt nem fogom nálad soha megérteni.

.Bulldeo 2018.01.04. 19:21:57

Szerintem a Juve jelenlegi játékát defenzívnek nevezni erős túlzás; Allegri nem akarja lezárni a meccseket 1-0nál, és nem jellemző, hogy nagyon átengednénk a kezdeményezést a másik csapatnak. A krónikus hátrapassz mánia sem jellemző a játékunkra. Én inkább türelmes támadófocit látok, ami sajnos gyakran túlságosan le van egyszerűsítve arra, hogy hátha majd beakad egy-egy beívelés. Ahhoz, hogy veszélyesebb legyen a játékunk, vállalni kellene egy kis kockázatot, vagyis több új, technikásabb játékost tenni a kezdőbe, amit ellensúlyozandó a középpályás védekezést kellene megerősíteni. Így aztán visszajutunk oda, hogy Khedirát kell kigolyózni a csapatból, hogy helyette olyan játsszon, aki elsősorban megoldja a védekezést.

Én pártolom, hogy a támadásnál is elsőrendű fontosságú, hogy ne nyíljunk ki túlságosan, és egyből vissza lehessen lépni szervezetten védekezni. Ez a csapat a Juventus, nem valami joga bonito baráti kör. Amit viszont elvárnék, az a tavalyi öszvér megoldások felszámolása. A támadó szélsők mindenekelőtt támadásban legyenek jók, a védekező középpályás meg védekezésben. Ha ezek megtörténnének, én elégedett lennék, mert az alap az rendben van, és Allegri képes lenne top csapatot összerakni. Csak Khedira húzzon már az MLS-be, Higuain és Mandzukic meg ne játsszon egyszerre. Nem olyan nagy kérés ez.

Rocky80 2018.01.04. 19:53:45

Én nem tudom akkor, hogy melyik meccset láttam tegnap, de szerintem az első félidőben volt egy pár tetszetős támadás vezetésünk.

Ámok 2018.01.04. 20:31:11

@pedronegroo: Én abszolúte igazat adok Neked! Lecsupaszítva, de a full igazságot írtad le! Ha valaki pici lelkét bántja, az olvasson tündérmeséket!

Azt nem értem, amikor az inter nyer zsinorban 5 Scudettot valamint Bl-t, akkor lehet magyarázni, hogy mi volt/lehetett a háttérben. Ha ezt a Juvéval teszed, akkornem vagy Juve drukker.

Ha az inter/napoli/roma játékosokat - vezetőséget szidod, akkor menő vagy! Ha a Juvéról mondod el az őszinte véleményed, akkor nem vagy Juve drukker!

Egyeseknél ez a nevetséges magyarázkodás inkább már szánalmas mintsem nevetséges!

delpi0823 2018.01.04. 21:04:29

@Ámok: Inkabb az a szanalmas hogy neked meg egy pozitiv gondolatod nincs arrol a csapatrol aminek elvileg szurkolsz(bar ez erosen megkerdojelezheto nalad hogy te Juve szurkolo vagy)..........

2018.01.04. 21:04:46

@pedronegroo: Azzal kezdem, hogy nem célom, hogy bíráljalak, csak úgy látom, nem mindig tudod, mikor hogyan érez egy igazi szurkoló. Abban @Rikoo: kollégával értek egyet, hogy aki Juve drukker, az az Ajax elleni győzelmet egy csodaként élte meg. Ahogy én is és több Juvés ismerősöm. És nem kínlódásként. A '85-ös győzelemre amit mondtál az tényleg szomorú. Az ember büszke kedvenc csapatának trófeáira. És azért ne állítsd úgy be, mintha a sinter "bajnoki" címéről beszélnénk. De tényleg nem akarlak kioktatni, távol álljon tőlem, csak azokat az érzéseket akartam elmondani, amit egy szurkoló érez. Nem csak én, hanem körülöttem a többi szurkoló is. Persze, mindenki szeretne jó játékot látni, de ha BL-trófeát nyernénk, akkor nekem mindegy, hogy milyen játékkal nyerjük, én boldog leszek. Nem fogok utólag azon gondolkodni, hogy vajon jó játékkal nyertük-e. Tehát ha muszáj lenne választani a trófea, vagy a jó játék között, az egy szurkoló számára nem kérdés. A játékhoz amúgy annyit tudnék hozzátenni, hogy én is Lippi fociját szerettem.
Allegri Juventusával szerintem az a legfőbb probléma, hogy nem tud sokáig tartani egy adott játékot. Először úgy tűnik, hogy nem megy, aztán beindul, majd megint lefullad. Nem nagyon sikeredik a folyamatosság. Az Udinese elleni 3-6 (asszem ennyi volt) idején egy elég látványos és eredményes támadójáték is kezdett kialakulni. Nekem nagyon tetszett. Nem véletlenül döntöttünk gólrekordot. Aztán az a teljesítmény romlott, de a gólokat azokat kaptuk. A 2 utóbbi döntőben is az volt a baj (főleg az utóbbiban), hogy nem tudtuk igazán az addigi játékunkat hozni.

Rikoo 2018.01.04. 21:08:24

@Ámok: Szerintem az a szánalmas, hogy a győzelmeket kell megmagyarázni, hogy az miért sz@r és nem ér semmit. Ez a nevetséges és érthetetlen.
Nem kell tündérmeséket olvasni ahhoz, hogy elégedett legyen az ember a csapattal és főleg a győzelmekkel.

AZ A NORMÁLIS HOZZÁÁLLÁS AZ ÉLETBEN, HA VAN MIT ÉS VAN KIT SZIDNI.
Legyen ez a mottója mindenkinek, mert úgy látom van akit csak ez éltet és most nem pedronegroo kollégára értem, mert neki csak Allegri fóbiája van.

2018.01.04. 21:14:18

@Ámok: Kicsit azért most kisarkítod a dolgokat, meg általánosítasz. A zintert minden Juve szurkoló utálja, de főleg a Calciopoli miatt. A többi "dolguk" csak hab a tortán.
Amúgy miért lenne furcsa, ha valaki úgy állna hozzá a Juvéhoz és riválisaihoz, ahogy az interes/romás/napolis 4 sorodban írtad? Pl. (no offense, csak kíváncsiságból, összehasonlításképpen) Te az utcán bárki barátnőjéhez/feleségéhez ugyanúgy viszonyulsz (megértés, megbocsájtás, szeretet, odaadás, stb.), mint a Tiedhez?

GGábr81 2018.01.04. 21:22:54

@pedronegroo: nem konkrétumot mondok, csak egy hasonlatot. Elvettél egy szőke, vékony, magas, hosszú lábú, de olyan elöl deszka hátul léc csajszit. Most meg akarod változtatni. Alacsony, kreol, nagymellű vaskos macát akarsz faragni belőle. Nem veszed észre, hogy neked nem is a szöszi a zsánered. Ezért mondják, hogy te nem is vagy Juve fan. Nevezzék Juventusnak, de legyen a Barca. Kb.
Egy mondatoddal egyet értek, mi ne legyünk Cselszki, se sInter. Valóban nem az az anti foci a követendő példa. Bár abban is van ám teljesítmény, mert ha nem lettek volna jó buszozásban, nyilván nem nyernek.
A mostani focinkra azért nem mondanám azt, hogy anti foci. Sokkal inkább célfutball kifejezést használnám. Sokszor volt a RealMa is úgy, hogy ellenféltől függött a játékstílus, volt, hogy egy kiscsapatot megszórtak, de egy Barca ellen védekeztek, aztán egy másik kicsi ellen 1-0 és pihentek.

pedronegroo 2018.01.04. 21:37:06

Hát most komolyan szégyellem magam hogy Juve szurkoló vagyok! Ezt a sötétséget ami itt van az hihetetlen! Két egyszerű dolgot írtam a két BL győzelmünkről. Egyikről annyit hogy a 11-esek vagyis a fortuna döntött a másikról meg annyit hogy egy olyan bűntetetővel nyertük meg amelyet megelőző szabálytalanság nem is a büntető területen belül történt. És mikor maga a Juventus elnöke se ismeri el a 85-ös trófeát sikerként akkor nem tudom mit kell még ezen magyarázni vagy értetlenkedni. És először emberek vagyunk és utána Juve szurkolók így a 85-ös tragédiát (sajnos egyeseknek győzelmet) csak ilyen sorrendben lehet vagyis kellene megítélni.
Szumma-szumma sajnálom, ha azt jelenti Juventus szurkolónak lenni hogy minden féle tényszerűség és objektivitás nélkül fényezzük magunkat akkor ebből én nem kérek ez egyszerűen nevetséges, gyerekes. Amúgy meg peace mert én nem személyeskedni akarok a véleményeimért viszont nem kell elnézést kérni jogom van hozzá nem tehetek róla hogy én így, Te, Ti másképp látjátok!

GGábr81 2018.01.04. 21:46:47

@Ámok: nem, én elhiszem, hogy Juve drukkernek vallja magát az is aki semmi örömét nem leli a játékstílusban, a játékosokban, a vezetőségben, edzőben sem, de még a győztes meccsekben, trófeákban... Nem csak örömét nem leli, hanem még bosszantja is, mert csak szidni tudja. Szóval ezek ellenére is Juve szurki, de kérdem én, akkor mi a bánatos pélóért ennek a csapatnak szurkol?

Ámok 2018.01.04. 21:50:57

@pedronegroo: +1 Ennyi!
@Dr. Grant: Van igazság abban, amit írsz, de a kritikát is elfogadom. Attól még szeretem a páromat, ha esetleg azt mondom, hogy ne öltözzön így mert nem az Ő testalkatához illik/előnytelen.
@Rikoo: Rögtön az első válasz, amit kaptam :"erosen megkerdojelezheto nalad hogy te Juve szurkolo vagy"

erről beszéltem.

2018.01.04. 21:52:56

@pedronegroo: természetes, hogy a véleményedért nem kell elnézést kérned, kivéve a sötétség kifejezésért. Ugorjunk. De nem értem, hogy mit nem értesz ezen. Egy igazi szurkolónak a klub az szerelem és ha szidod, az olyan, mintha valaki szíved hölgyét leribancozná. "2 egyszerű dologgal." Nem esne rosszul? Ezért nem ért meg senki, mert ez már részedről nem a játék, vagy Allergi szapulása, ami talán belefér, hanem az öreg hölgyé. Ha van családod, akkor igenis értened illik, hogy mire szabad és mire nem szabad használni "az objektivitást". Nincs ennél jobb példa. Ha ezt nem érted, az a sötétség. A Juventus egy szurkolónak nem egy "jobb híján" jellegű dolog. Tényleg én sem megbántani akarlak és ne szégyelld magad, ha Juve szurkoló vagy, viszont akkor az előbb felsorolt dolgok magától értetődőek Neked. Azt is valószínűtlennek tartom, hogy a Real szurkolók szégyennek tartják a "Mijatovics 150 méteres lessel lőtt" BL-trófeáját. Bírói tévedés. Mennyi ilyen szólt már a Juve ellen a BL során. Hosszú lenne a lista és rohadt sok döntött továbbjutásról. Peace.

Ámok 2018.01.04. 22:01:55

@Dr. Grant:Én soha nem szidtam a klubbot!!! Max Allegri - Marrotta duót és lám.... már nem is vagyok Juve szurkoló....

2018.01.04. 22:03:55

@Ámok: Persze, kritikát meg lehet fogalmazni, sőt néha kell is. Csak nem mindegy, hogy mit és hogyan. Az átöltözéses példád szerintem a legtöbb nőnél rendben is van, meg működik is, ha kulturáltan van megfogalmazva. Csak itt mélyebben szántó a téma, mint hogy hogyan áll neki a ruha.

2018.01.04. 22:06:02

@Ámok: én nem is írtam Neked ilyet, hogy szidtad volna a klubot. És az előbbit sem Rád értettem, mert azt hittem, hogy az előtte levő @pedronegroo: kollégával való párbeszédhez szóltál hozzá.

babo0410 2018.01.04. 22:08:57

@Ámok: Szerintem az inter BL győzelmét senki nem kérdőjelezte meg, ellenben a bajnoki címeivel. Mert ha szerinted az rendben volt, ahogyan 5 scudettot nyerhettek, akkor nincs több kérdés.
Viszont szerintem az inter BL győzelme 2010-ben, az sajnos nagyon szép volt. Habár a Barca ellen volt egy-két furcsa dolog, de ezt hagyjuk.
Moratti azt a csapatot pont a BL-re hegyezte ki. Minden vagyonát ráköltötte. Elhozta Mourinhot, akinek akkora fizetést adott, amekkorát ő akart, annyit költhetett, amennyit csak akart. Bele is buktak. Moratti ingét, gatyáját ráköltötte arra, hogy 2010-ben triplázhassanak. Na ezt oly szépen meg is csinálták, hogy azóta se nyertek semmit, sőt a BL-t is 6 éve kerülik.
Na pont ezt nem szeretném látni nálunk. Inkább ne nyerjünk BL-t, ha annak az az ára, hogy évekig utána még csak be se jutunk a sorozatba.
De szerencsére erről nálunk szó sincsen, hiszen mi a piacon teremtjük meg a feltételeit a BL győzelemnek, és nem a tulaj költi a csapatra minden vagyonát.
Szerintem az inter 2010-es BL győzelme sajnos szép teljesítmény volt. Én ezt már akkor is elismertem. Ettől függetlenül az 5 bajnoki címüket mindig is meg fogom kérdőjelezni.
Viszont akármi is történt, amiről a csapat nem is tehet ráadásul, a BL győzelmeinket nem lehet megkérdőjelezni. Teljesen jogosan nyertük meg. Jobbak voltunk az ellenfélnél.
Azt viszont elismerem, hogy a '85-ös BL-t nem lett volna szabad a tragédia után 1 órával lejátszani. Más időpontot kellett volna találni neki. De szerintem még az se lett volna elfogadhatatlan lépés, ha a Liverpoolt kizárják, és vagy megkapjuk a kupát, vagy a Pool elődöntős ellenfelét kapjuk (Mondjuk a Panathinaikosz ellen még nagyobb esélyünk lett volna).
Lényeg, hogy azt a döntőt aznap nem kellett volna megrendezni. Az hiba volt. Ettől függetlenül megérdemelte a csapat.

GGábr81 2018.01.04. 22:14:43

@Dr. Grant: csatlakozom ezekhez a gondolatokhoz.
Még annyi, hogy ha nem is értünk egyet, de azt azért érzem, hogy a vehemenciája inkább a csapat érdekében van és nem ellene pedronegroonak.
Érdekes az a feleseges hasonlat. Hiszen itt most többen szeretünk egy nőt és amit az egyik szívesen megváltoztatna benne azt a másik pont szereti.
Nekem pl a Napoli elleni meccs kifejezetten tetszett. Védekeztünk igen, de totál a mi kezünkben volt a meccs, nem láttam esélyét sem, hogy gólt kapjunk. Védekezve is lehet irányítani egy meccset. Nem ocsmány, bunkerfocival, hanem művészien megkomponált okos taktikus védekezéssel. Szinte már szántam a Napoli vergődését.

2018.01.04. 22:24:24

@GGábr81: Persze, én is látom az "érdekében és nem ellene" dolgot. Ezért is próbáltam inkább érzésekről írni és próbáltam nem bántó lenni. Nehéz dolog ilyen kényes témában.
De tényleg érdekes ez, amit írsz. Ebben én azért nem látok olyan nagy problémát. Különbözőek vagyunk. A védekezéses dologgal kapcsolatban meg a fene sem tudja, én valahogy úgy vagyok vele, hogy önmagában a védekezés nem baj, de védekezés és védekezés között nagy különbséget látok. Lehet, hogy unalmas, de megint csak a barkasz elleni oda-visszavágót tudom felhozni példának. Úgy volt számomra tökéletes, ahogy volt. Az idegenbeli 0-0-t semmi pénzért nem adnám, főleg az esélytelen vergődésüket látva.

GGábr81 2018.01.04. 22:29:03

@Dr. Grant: igen az is egy jó példa. Én arra is tudom azt mondani, hogy szép volt.

Fabio83 2018.01.04. 23:02:40

Én most nem értek egyet pedronegro bl döntős gondolatával, de ettől ő nem júve szurkoló???? Ez kissé abszurd....

Fabio83 2018.01.04. 23:05:57

Lehet, hogy jobb lenne, ha szabályba foglalnátok, hogy mit érez, gondol egy Juventus drukker.

Rikoo 2018.01.04. 23:15:08

@Fabio83: Itt nem erről van szó. Ő saját maga írta le nem 1x, hogy nem tartja magát Juventus szurkolónak, csak egyszerűen kedveli ezt a klubot.
Persze, más kommentben már annak tartja magát, mint pl. itt fentebb is, ami kicsit összezavar, hogy akkor most mi is az igazság.

Ámok 2018.01.04. 23:52:26

@Fabio83: Hatalmas :)
Azt sem ártana belefoglalni hogy nem mehet Rómába kirándulni....

pedronegroo 2018.01.05. 08:36:38

@Dr. Grant: Bár elég meredek de fogjuk rá hogy elfogadom hogy valakinek olyan a Juve mint a szerelme és azért sértődik meg bármilyen kritikával kapcsolatban, de még egyszer mondom nekem ez nagyon meredek pláne onnan nézve hogy a kritikáim észrevételeim ritkán alaptalanok vagy valótlanok. Szerintem néha nem ártana egy kis objektivitás is.

Mijatovics les góljára sajnos jól emlékszem és szerintem ezt a tényt elég sokszor fel is hozzuk itt a blogon vagy felelevenítjük ha velünk szemben történő jogtalanságokról vagy tévedésekről beszélünk. De azt mond meg hányszor volt itt téma hogy 85-ben mi egy nem jogos büntetővel nyertünk, hmmm? Ez azért nem érdekes ha mi javunkra tévednek akkor az rendben van ha ellenünk akkor egyből mindenki mocskos büdös csaló interes. És a Reál lehet hogy nem szégyelli azt a győzelmet de a 85-ös trófeát maga Andrea Agnelli sem ismeri el sikerként de ezt már leírtam párszor csak valahogy nem jut el az agyakig. Szóval véleményem szerint úgy korrekt ha azt is megbeszéljük ha éppen nekünk kedveznek vagy a fortuna mellénk áll és nem csak a mi ellenünk elkövetett sérelmeket hangoztatjuk.

A nős hasonlatot nem tudom ki írta már de való igaz ha valakit választunk akkor a mellett ki kell tartani jóban-rosszban én csak szólok szívem hölgyének hogy esetleg ami 20 éve divatos volt vagy 20 éve jól állt azt nem biztos hogy ma is erőltetni kéne meg 20 évente ki lehetne próbálni új stílusokat is új frizurát és figurákat is :)

harciretek 2018.01.05. 08:46:14

@pedronegroo: "Amúgy láttál mostanában olyan cikket, ahol olyat írnak hogy a Juve látványos tetszetős focit tol?"

Az igaz, hogy nem arról szólnak a cikkek, hogy milyen látványos a játékunk, viszont minden focihoz kicsit is értő ember, aki nem elfogultan Juventus ellenes, az elismeri azt a teljesítményt és játékot, ami a Juventusnak a sajátja. A Juventus soha nem játszott sem 1000 passzos "támadó" játékot, sem másféle kimondottan támadó típusú focit. Megjegyezném az utóbbi években így is gyakrabban jutunk el a BL végéig, mint Guardiola csapatai (más kérdés, hogy nekem pl. látványra sem tetszik az ő taktikája, engem meg az untat, de ez most lényegtelen). A Juventus játéka mindig is a szervezettségről szólt, a kiegyensúlyozottságról, a játékosok odaadásáról (spirito Juve), a taktikáról, hogy mindig tudta/tudja a csapat, hogy adott ellenfél ellen mivel lehetünk legalább 1 góllal jobbak. Ezt tudja és elismeri minden nem Juventus ellenes focibarát, egy átlagos Juventus szurkolónak pedig ez kifejezetten tetszik, és élvezi azt, ha egy erős ellenfél ellen csak néhány helyzetünk van, viszont azt kihasználjuk, miközben az ellenfélnek a gólszerzésre esélyt sem adunk. A Juventus játékának alapja árnyalatni változásokkal (edzől felfogásához, játékosok minőségéhez idomulva) mindig is ez volt. Szóval ha a támadófociért rajongsz, nem világos, hogy miért kezdtél ennek a csapatnak szurkolni, szerintem erre gondol itt a kommentelők többsége. Ezen az oldalon @Ámok kollégával karöltve Ti vagytok, akik a többiek szemében a "Suzuki Ignis"-re vágynak, míg pl. én a 8 meccs 7 győzelem 1 döntetlen 1 kapott gól sorozatban a Pininfarinához való közeledést látom. Van még hova fejlődni, de számomra az irány jó.

Apuleius 2018.01.05. 09:36:48

@pedronegroo: Szerintem teljesen értelmetlen megkérdőjelezni a Juve-szurkolóságodat (vagy bárki másét). Ha már nős hasonlatnál tartottunk, ki így szereti a nőjét, ki úgy. Van, aki babusgatja, rámosolyog és szép szavakkal szól hozzá, van, aki szóvá teszi, ha felszedett pár kilót, s van, aki minden nap megveri az asszonyt. Szeretni sokféleképpen lehet, persze az utóbb említett szélsőséges esetben jogosan merül fel a kérdés, hogy szeretetről van-e szó. Azt hiszem jelen esetben azért nem tartunk ott, hogy vernéd az Öreg Hölgyet :-)

A 85-ös döntő kapcsán azért hozzáfűznék néhány dolgot. Alighanem jogosan kérdezed, hogy miért más az ottani vitatható büntető, mint a Mijatovic lesgól, s szerintem ennek egészen egyszerű, prózai okai vannak. 85 kurva régen volt, az itteni olvasók jelentős része akkor még vagy nem is élt, vagy még pelenkás volt, ha nem lett volna a tragédia, szinte nem is tudnának róla, s csak statisztikai érdekesség lenne. Ezzel szemben a 98-as döntő már sokak számára valós, megélt, azóta is felháborító élmény. Mindenkinek a saját háborús sérülései fájnak :-)

A másik dolog, hogy azt írod: "a 85-ös trófeát maga Andrea Agnelli sem ismeri el sikerként ". Én egyfelől nem emlékszem olyan nyilatkozatra, amelyben nem ismerte el (ettől persze még lehetett ilyen, habár kétlem, hogy ez így elhangzott), másfelől gyorsan szögezzük le, ha így is történt, az nem a büntető miatt volt, hanem azért, mert 39 ember halála után egy megnyert trófea elveszíti jelentőségét, s vannak dolgok, amelyek messze a sport felett állnak. Azt a meccset nem szabadott volna lejátszani, s hiába került be a trófea a kincstárba, hiába volt a Juve a jobb csapat, a tragédia így még inkább beárnyékol és elfeledtet minden mást, mintha később időpontra rakták volna. Nem véletlen, hogy azt a büntetőt senki sem emlegeti, s így egész más a megítélése, mint Mijatovic lesgóljának. Egész egyszerűen az sem számít. Érdektelen, hogy ki és hogyan vitte haza azt a trófeát, amelynek senki sem örülhetett a végén.

"néha nem ártana egy kis objektivitás is"

No offense, de szerintem a Te hozzászólásaidat sem igazán jellemzi objektivitás, amivel egyébként semmi baj, ez minden szurkoló sajátossága. A legalapvetőbb probléma szerintem továbbra is az, hogy olyasvalamit hiányolsz, ami soha sem volt, s szerintem jó eséllyel soha sem lesz a Juventus sajátja. Ráadásul a kiragadott és szerintem erősen sarkított, felnagyított problémát kifejezetten Allegrire vetíted, ami pont, hogy nem a hiányolt objektivitást mutatja részedről. Azt lehet mondani, hogy ez a Juve nem sziporkázik, mint Guardiola Barcelonája, hogy sokszor félgőzzel hozza a kisebb csapatok elleni kötelező meccseket, de teljesen fölösleges és értelmetlen mást várni. Ez a Juventus, ez egy másik fajta szépség, amit vagy szeret valaki, vagy nem. Allegri csapata ráadásul messze jobb focit játszik, mint a Juve Lippi óta bármikor, én pl. Conte csapatától tudtam a falat kaparni az első év eufóriája után, ezzel szemben Allegri hihetetlenül okos focit játszat (természetesen nem hibátlanul). Nyilván vannak hibák, vannak problémák, de pont, hogy ezt kellene objektíven látni. Létezik egy olyan fajta objektivitás, amit általában inkább szubjektivitásnak érdemes nevezni :-)

Szerintem alapvetően semmi gond a véleményeddel, egyszerűen csak azt kellene látni, hogy az akár időnként jogosan felvetett kritikus észrevételeid, s azok értelmezése valójában nem tények, ahogyan senki másé sem azok.

pedronegroo 2018.01.05. 09:56:36

@harciretek: Te is csak azt tudod megerősíteni amit írtam: nem játszunk tetszetős focit. És ezt nem én mondom hanem minden futballt szerető a meccseket fotelből élvező mezei szurkoló megállapítja. Nem értem, mi ezzel a gond? Miközben leírod, elismered hogy mi sose játszottunk ilyen futballt. És kérdezz meg nyugodtan bárkit random hogy soroljon fel pár csapatot akik tetszetős focit játszanak, nem lesz közte a Juve. Ennyi. Az meg hogy eredményesek vagyunk azt ki cáfolta? Ezt is tudja minden mezei szurkoló.
Itt valóban a Juve játéka a pininfarina csak hogy objektivitásról beszélek nem a juve szurkolók véleményéről, nekik persze hogy minden a legszebb a legjobb és a legigazabb ami fekete-fehér.
Játszhatjuk továbbra is a "mi" "játékunkat" de akkor nem kell csodálkozni hogy nem a mi BL meccseinket közvetítik a TV-ben.
Hogy ki Juve szurkoló és ki nem vagy ki miért és mennyire erről hagy ne nyissunk már vitát mert annyira gyerekes. Én szeretem a focit és szeretném ha kedvenc csapatom is minél-jobban erre törekedne, 90-s években jó volt az olasz taktika meg katenaccsó, de minden változik a focis és senki nem tiltja hogy mi is törekedjünk a minél közönségszórakoztatóbb játékhoz pláne úgy hogy bőven megtehetjük mivel messze mi rendelkezünk a legerősebb kerettel a serie a-ban. A bL-ben mehet a taktika azok a csapatok ellen akik jobb kvalitásokkal rendelkeznek addig míg mi is el nem jutunk az Ő szintjükre.

Ámok 2018.01.05. 10:00:17

@Apuleius: A probléma az, hogy ha az inter (más) csinálja akkor az szar, ha mi akkor nutella...
Ez nem kettős mérce, hanem szimplán tudatlanság!

pedronegroo 2018.01.05. 10:11:14

@Apuleius: Rendben. :)

Andrea Agnelli tényleg lenyilatkozta hogy nem ismerik el sikerként a trófeát valamikor 2010 környékén a tragédiára megemlékező valami ünnepségen. És abban igazad van hogy nyilván a tragédia miatt is mondhatta de benne van az is hogy Agnelli is tudja hogy az egész meccs egy színjáték volt nem is akartak játszani a játékosok és nem is játszottak igazából. A jogtalan 11-esre biztos nem gondolt mert az tényleg olyan hogy a bíró megadja másszor nem adja, egyszer ad egyszer elvesz. És igazad van hogy itt sokak nem is tudhatják mi volt mert nem láthatták de én se láttam viszont utána olvastam meg megkerestem a jelenetet ahol Boneiket a büntető területen kívül felrúgják és így kerültem képbe. És az a kupa már ott van a vitrinben a miénk de mégis azt gondolom hogy nem haszontalan ha ismerjük ennek a történetét is és ennek tudatában óvatosabban kérkedünk vele. :) De remélem most már mindenki ismerni fogja vagy felkelti érdeklődését és saját maga utána jár és levonja megállapítja saját véleményét. :)

Apuleius 2018.01.05. 10:11:19

@Ámok: Ez nagyon szép, de pontosan hogy jön ez ide? Értem én, hogy most ha törik, ha szakad le akartad írni ezt a gondolatot, de miként kapcsolódik mindahhoz, amit én írtam? Hol írtam én az Interről, mikor és hol fikáztam őket emiatt? Ha nekem címzed a kommentet, nem árt, ha olyasvalamire reflektálsz, amit én írtam.

harciretek 2018.01.05. 10:13:25

@pedronegroo: Ha az általam leírtakat megerősítésnek veszed, akkor nem érted /nem akarod érteni a mondandóm lényegét, amit @Apuleius: 2 hozzászólással később úgy fogalmazott meg, hogy: "Ez a Juventus, ez egy másik fajta szépség, amit vagy szeret valaki, vagy nem." Aki számára csak a támadó foci a szórakoztató és látványos, annak lehet egy Juventus meccs unalmas, de aki kicsit is ért a focihoz, az minimum elismeri azt a teljesítményt, amit a Juventus a pályára tesz. Engem pl. rohadtul nem érdekel, hogy hányan kapcsolnak a Juve meccseire, vagy adja-e a TV a BL csoportmeccseinket. A BL negyed-, elődöntőket, döntőket általában adják, mi pedig mostanában ott vagyunk ;)

Ámok 2018.01.05. 10:17:20

@Apuleius: Csupán az eszmecsere előzményeire próbáltam rávilágítani.... Nem gondoltam hogy nem tudsz a sorok között olvasni....

Apuleius 2018.01.05. 10:21:45

@pedronegroo: "Agnelli is tudja hogy az egész meccs egy színjáték volt nem is akartak játszani a játékosok és nem is játszottak igazából. "

Szerintem kifejezetten a tragédiára, a 39 ember halálára érthette Agnelli, s ebben teljesen igaza van. Amúgy az akkori beszámolók szerint a játékosok jelentős része valószínűleg nem tudta, hogy milyen nagy a baj, nem tudták, hogy halálos áldozatok is vannak, s így játszották le a mérkőzést.

hu.wikipedia.org/wiki/Heysel-trag%C3%A9dia

Apuleius 2018.01.05. 10:23:09

@Ámok: Tudok a sorok között és a sorokban is olvasni, csak szerintem eléggé alap dolog, hogy ha nekem címzel egy hozzászólást, nem olyanra reflektálsz, amit nem én írtam. Nem olyan bonyolult ez.

Apuleius 2018.01.05. 10:34:04

@pedronegroo: Kérdés, hogy mi a valóság, mi az utólagos szépítés. A fene sem tudja, de szinte nem is sokat változtat a lényegen. Azt a meccset nem lett volna szabad lejátszani.

Juvegaspy 2018.01.05. 10:34:52

@Ámok: ne aggodj mindenki erti hogy a balhet keresed...

Juvegaspy 2018.01.05. 10:38:51

Azert a 85os dolgokhoz tegyuk hozza hogy a Jatekosok nem tudtak hogy halottak is voltak. Serultek, balhe ennyit tudtak es leven h a Pool volt az ellenfel ez nem volt meglepo. Utolag oke nem kell elismerni hisz szornyu tragedia tortent de akkor ott a palyan mi nyertunk.

Juvegaspy 2018.01.05. 10:40:13

@Apuleius: hupsz nem lattam h mar leirtad :)

pedronegroo 2018.01.05. 11:00:51

@Juvegaspy: maradjunk annyiban hogy vannak ilyen és olyan nyilatkozatok is:

"Ronnie Whealen mesélte el később, hogy
letakart holttestek hevertek az öltözőfolyosón, közöttük gyalogoltak ki a pályára."

"Phil Neal, a Liverpool csapatkapitánya így emlékezett: "Rákényszerítettek minket a játékra. Én és Scirea azt olvastuk be a hangosbeszélőbe: Legyetek nyugodtak, játszani fogunk. A mérkőzés szürreális volt. Senki sem vitatkozott a bíróval, nem tudtuk, hogy mennyien haltak meg. Egyszer ránéztem Platinire, és láttam rajta, hogy neki sem számít igazán ez a meccs."

pedronegroo 2018.01.05. 11:09:41

@Juvegaspy: Nyertünk??? Szerinted egy olyan meccsnek van nyertese ahol kényszerből játszanak a játékosok és a lelátón meghalt több tucat ember és több százan megsérültek? Tényleg fontosabb a trófea csak hogy elmondhassuk hogy megnyertük a körülmények ellenére is??

harciretek 2018.01.05. 13:23:17

@pedronegroo: 9 döntőt játszottunk, egyszer 11-esekkel nyertünk, a másik győzelem pedig tragikus kulisszák közepette egy vitatott 11-essel született. Most akkor a Juventus már nem is a világ mindenkori 4-5 legnagyobb klubjának egyike?! Vagy ha egy BL döntő 11-esekig fejlődik, akkor már ne is hirdessenek győztest? Máskor meg mi vesztettünk 11-esekkel, vagy lesgóllal, de még az utolsó 2 döntőnkön is voltak olyan jelenetek, amikor felénk billenhetett volna a mérleg. Aki döntőig jut a BL-ben a világ legjobb csapatainak az egyike. Van, hogy adott szezonban a az egyik döntős tényleg jobb a másiknál, de a döntő 90+ percben dől el, általában apróságokon. Ahhoz, hogy 7 döntőt elveszíthess, el is kell jutni odáig.

Nem teljesen értem, hogy mire akarsz ezzel a '85-ös első hely jogosságának megkérdőjelezésével kilyukadni. Szerintem tiszteletlenség a '85-ös döntőről így beszélni. A világ akkori egyik legjobb csapata a világ akkori legjobb játékosával a soraiban döntőbe jutott, amit le kellett játszania. A csapat aligha tehetett a lelátón történtekről, vagy arról, hogy milyen 11-est adtak a javunkra. Azok között a körülmények között, abban a 90+ percben, úgy dőlt el, hogy miénk lesz az elsőség, mert a csapat abban a 90+ percben és abban a szezonban is tett érte. Az meg minden normális ember számára világos, hogy 39 ember értelmetlen halála mellett mennyire eltörpül egy sportsiker. Viszont ez nem azt jelenti, hogy azt a sportsikert a csapat nem érezheti magáénak. Csupán tudatosítani kell, hogy ott abban a stadionban történtek akkor a focin túlmutató szomorú események is.

Juvegaspy 2018.01.05. 13:41:55

@pedronegroo: azt tudom valaszolni amit harciretek irt. Igen nyertunk.
Elolvastam a cikket amit belinkeltel...Liverpooli jatekosok allitolagos nyilatkozta a vesztes BL donto utan. Neztem en is tobb dokumentum filmet olvastam ezt azt. Sztem a jatekosok nem tudtak a halottakrol nem hinnem h epp a jatekoskijaroba voltak a hullak.
De nem is kell ezt tovabb ragozni..85be sem volt gondolom konnyu a dontoig eljutni..ott a 90percben mi voltunk a jobbak ergo a gyozelem es a serleg a mienk.

pedronegroo 2018.01.05. 16:16:16

@harciretek: Egy ilyen meccset nem lehet sportsikernek nevezni, a Juve elnöke is elhatárolódott ettől többet erről szerintem nincs is mit beszélni. Sőt maguk az akkori játékosok is Tardellivel az élen lenyilatkozták hogy mai napig nem büszkék arra a mérkőzésre.

@Juvegaspy: A belinkelt cikket nem én írtam, ott az szerepel hogy látták a halottakat a meccs előtt és kényszerből játszottak. Azt hogy Te ezt nem hiszed el jogodban áll én csak abból tudok hivatkozni amiket a neten találtam nem tudom miért hazudna ezzel kapcsolatban bármelyik érintett is. És szerintem a tragédiára és a körülményekre való tekintettel nem illendő ezzel a trófeával kérkedni. De persze mindenkinek szíve joga.

niccolo 2018.01.05. 16:18:45

@Apuleius: 1984 -es Labdarúgásból van csapatképem azon rajta volt Storgato,de lehet 82-83-as idényben készült a fotó. Üdv.

venember83 2018.01.05. 16:20:59

@pedronegroo: most akkor azt szeretnéd, ha a megnyert BL-címet visszaadná a klub? Mindkettőt? Vagy netán el kellene ismerni, hogy nem is érdemelte meg a csapat, ahogy az utóbbi két döntőt sem? Oké, hogy Allegrit nem bírod, de azért nem kellene szépen lassan minden eredményt elbagatellizálni külső körülményekre fogva a sikert.

pedronegroo 2018.01.05. 16:21:41

@Juvegaspy: Még egy kis forrás, persze nem meggyőzni akarlak:

"Másnap a Juventus olasz válogatott játékosai Mexikó felé veszik az irányt, hiszen a nemzeti csapatukra ott várt feladat. Tardelli, Rossi, Scirea és Cabrini még mindig az események hatása alatt állva a következő közlemény adják ki: „Maga a klub és mi, játékosok sem akartuk, hogy megrendezzék ezt a meccset, tekintettel a halottakra. Az UEFA vezetői és a belga rendőrség döntött így, biztonsági szempontokra hivatkozva. Nekünk, pályán lévőknek egyértelműnek tűnt, hogy a szurkolók nincsenek tisztában azzal, hogy mekkora tragédia történt, ez Platini góljánál látszott a leginkább. Fociztunk, azzal az óriási felelősséggel a vállunkon, hogyha nem tesszük ezt meg, akkor további bajok történhetnek. A focival lepleztük el a döntéshozókat, azokat, akik a meccs lefújása után eltűntek. A kezünkbe adták a kupát, és azt mondták, hogy mutassuk meg a szurkolóinknak. Egy színjáték volt az egész.”
Michel Platini ezt nyilatkozza a torinói hazaút előtt: „Nem tudtam lecsukni a szemem egész éjjel. Folyamatosan a híradásokat néztem: egy igazi mészárlás volt, megmagyarázhatatlan az egész. Amikor ez történt, mi az öltözőben voltunk, csak bizonytalan hírek jutottak el hozzánk. Aztán néhány UEFA-vezető elmondta nekünk, hogy rettenetes események zajlottak le, legalább 20 ember meghalt. Ilyen körülmények között játszani? Az öltözőben is megoszlottak a vélemények: voltak, akik hallani sem akartak a pályára lépésről. Amikor kiérkeztünk a játékoskijáróból, sok szurkoló azt kérte tőlünk, hogy ne vállaljuk a játékot. Aztán amikor a bíró belefújt a sípjába, akkor már csak a labdára koncentráltunk. Mintha egy színházi előadás lett volna: az élet ment tovább. A gólörömöm annak szólt, hogy elértünk egy komoly célt. Ez mindig része lesz a játéknak.” Paolo Rossi: „Többen mondták nekünk, hogy ne focizzunk. Talán jobb lett volna, ha nem tesszük. A mérkőzés csak egy apró betűs megjegyzés volt a tragédia mellett.”

Juvegaspy 2018.01.05. 16:39:35

@pedronegroo: ertelek en. Ertsd hat te is amit en mondok, most ideztel a Juve jatekosaitol pl.."Amikor ez történt, mi az öltözőben voltunk, csak bizonytalan hírek jutottak el hozzánk"
Szurkolok mondtak hogy ne jatszanak stb..kozben a Pool jatekosai a vereseg utan mar azt mondjak hogy kb a szemuk lattara haltak meg emberek.
Juve drukkerkent nem vagyok objektiv de azert ez tulzas.
"Aztán amikor a bíró belefújt a sípjába, akkor már csak a labdára koncentráltunk"
A football tortenelem egyik legnagyobb tragediaja tortent azon a napon de a Juventus 85ben megerdemelten nyerte meg a sorozatot.

Ámok 2018.01.05. 17:40:06

@Apuleius: Próbáltalak könnyebb időt spórolni neked, hogy dióhéjban összefoglalom a lényeget.... Bocs, hogy segíteni akartam. Ellenben a stílusod hagy némi kívánni valót maga után....

Apuleius 2018.01.05. 17:52:04

@Ámok: Azt hiszem nem szorulok a segítségedre, arra pedig végképp nem, hogy összefoglald a lényeget egy olyan eszmecserében, amelyet nem veled folytattam.

"Ellenben a stílusod hagy némi kívánni valót maga után..."

Ez a mondat tőled igen komikusan hangzik... Tréfának nem volt rossz.

GGábr81 2018.01.05. 18:06:02

@pedronegroo: fogalmam sincs, mit szeretnél ebből kihozni. Nekünk kell szégyenkezni azért ami 85-van történt? Mi okozatuk a tragédiát? Mi kértük, hogy lejátszik a meccset a tragédia ellenére.? Talán bundáztunk és ezért kaptunk jogtalan tizit?
Nem kell szégyenkezni, hogy megszereztük a trófeát. Ami igaz, hogy ott nem lehet győzni ahol emberek haltak meg egy tragédiában. Ott csak eredménye van a meccsnek.
Juventus szurkolók haltak meg, a bl serleg az Ő emléküket is őrzi. Pontosan azért ami történt, azért kell tisztelni azt az eredményt.
Annak meg, hogy 85-ben mi volt, vagy annak, hogy hány bl-t veszítettünk semmi köze Allegri taktikájának, vagy ahoz, hogy ezután támadó vagy védekező taktikával játszó csapat nyeri a bl-t, vagy, hogy a következő bl döntőnkek mi lesz a kimenetele. A vesztes bl döntőknek még van az oka, más és más. De azok az okok nem lehetnek okai, nem befolyásolhatják a kövi döntőt.

GGábr81 2018.01.05. 18:46:03

@Ámok: Te valóban azt kérdezed, hogy egy Juve szurkoló miért nem objektív az interrel szemben. Megmondom, mert rühelli. Miért nem tud (sokszor) objektív lenni a Juveval szemben, mert rajong érre.
Egyébként pont ez a blog nem híres arról, hogy a bukott meccset a bírói tévedésekkel magyarázza. Pont a Juve az aki nem fröcsög, nem firtatja hossza a kétes ítéleteket. Nem takarózik ezzel és nem ezzel magyarázza a bukást. Pedig, ha objektívan nézzük lett volna rá ok többször is.
Te az "objektivitást" összekevered az állandó negatív véleménnyel. A kákán is csomót esete. Ha 1-0 akkor miért nem 3, ha 3-0 akkor miért nem szépjátékkal. Valóban nem kell megelégedni, mert akkor soha nem fejlődnénk, de mellette azért néha lehetne örülni is. Az állandó elégedetlenség és a véleménynyílvánítás formája az amit kifogásolnak többen is, én is. Mondom még egyszer a kritika az jó, hasznos, csak néha a formájára is nem árt figyelni.

pedronegroo 2018.01.06. 09:11:45

@Juvegaspy: Azt hittem ennél azért többre vagy képes... Az általam bemásolt Platini nyilatkozat első mondatát vissza ollózod nekem teljesen figyelmen kívül hagyva a többi szövegrészt. Ami ugye így folytatódik: "Aztán néhány UEFA-vezető elmondta nekünk, hogy rettenetes események zajlottak le, legalább 20 ember meghalt. Ilyen körülmények között játszani?" szóval ha neked ebből a Platini mondatból nem jön le hogy tudtak az áldozatokról akkor Te nem csak elfogult vagy hanem komoly más problémáid is lehetnek amin én nem tudok segíteni. Innentől kezdve meg nincs értelme az eszmecserénknek én történelem hamisításban nem veszek részt.

pedronegroo 2018.01.06. 12:09:26

@GGábr81: Mit szerettem volna??? Csak egy kis korrektséget, hogy azt is beismerjük ha néha a mi javunkra tévednek, történetesen 85-ben így történt. Olyan nagy dolog ezt elismerni? Nagy kérés lenne tényleg ha ezzel a beismeréssel lezárnánk ezt a vitát?

GGábr81 2018.01.06. 13:39:11

@pedronegroo: beismerem, sőt még azt is, hogy azóta számtalanszor tévedtek a javunkra és VAR ide vagy oda még fognak is. És ez min változtat? Mivel a javunkra tévedtek, illetve tragédia előzte meg a meccset és "csak így/ ennek ellenére" tudtuk megszerezni 85-ben a címet, ezért nincs esélyünk 2018-ban?

2018.01.06. 14:49:36

@pedronegroo: Hát...hallod...elképzelhetőnek tartom, hogy Te vagy az egyetlen futball szurkoló a világon, aki "szeretett" klubját hajlandó napokon keresztül sárba tiporni (bármilyen tabutémát is felemlegetve), csak hogy igazat adjanak neki. Csak hát az ember olyan fajta, hogy pont ezek miatt egyre messzebb kerülsz ettől. Nem korrektséget, vagy beismerést vált ki, hanem az emberek egy részéből dühöt, a másikból pedig szomorúságot.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása