Címlapokon a torinói edzőkérdés

nedved_pavel_palya_szelen_andrea_agnellivel.jpgA Juventus ismét címlapokon szerepel, bár tart a válogatott szünet, a torinói klub elhúzódó hullámvölgye és Massimiliano Allegri jövője megfelelő témát ad számos cikkhez.

A Corriere della Sera a minap még arról írt, hogy a Juventus Massimiliano Allegrivel folytatja a szezont annak ellenére, hogy az alelnök pár napja kardoskodik a visszatérése óta kevés sikert jegyző mester leváltása mellett, Andrea Agnelli és Maurizio Arrivabene nem tekinti jó megoldásnak a váltást, de mindenképpen jobb eredményeket várnak a csapattól.

Ma reggel a Sport Mediaset már arról írt, hogy a szeptember 23-ára összehívott igazgatótanács dönthet Massimiliano Allegri jövőjéről, és Andrea Agnelli kész elfogadni az igazgatótanács döntését.

Tancredi Palmeri szerint az elnök már nem védei Massimiliano Allegrit, ezért a mester állása valóban veszélyben van, s közben a klub felvette a kapcsolatot Antonio Contével. John Elkann, Maurizio Arrivabene és Pavel Nedved egyértelműen a leccei születésű mester visszatérése mellett foglal állást, de Andrea Agnelli még elhatárolódik ettől.

Mindeközben a Sport Mediaset és a Daily Mail is arról ír, hogy Pavel Nedvěd Antonio Conte visszatérését készíti elő, sőt, a La Gazzetta dello Sport munkatársa, Fabiana Della Valle szerint maga a mester is szívesen visszatérne a Juventushoz, miközben szerződése 2023 nyaráig köti a Tottenhamhez.

Az Il Giornale szerint a Juventus sportigazgatót is keres, és ezért felvette a kapcsolatot Gianluca Petrachival, aki a múltban a Torino és a Roma alkalmazottja volt, és nem mellesleg jó kapcsolatot ápol Antonio Contéval.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr5817937020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZED! 2022.09.21. 21:45:42

Sport igazgatónak DP, vagy Buffon...

Shyr Kahn 2022.09.21. 21:51:27

Sztem ez kacsa. Nem hiszem, hogy Conte otthagyna a Tottenhamot a szezon elejen, mikor eleg jol megy a szekeruk, de cafoljanak ram... Ha otthagyja, ez csak bizonyitja, hogy meg mindig dobog a mellkasaban a Juve sziv.

Ugyanakkor az edzok profik es nem hiszem, hogy a profizmus fole helyeznek az erzeseiket.

Akarhogy is nezem ez kacsanak tunik... hacsak nem azt jelenti az elokeszites, hogy kesobb hivjak vissza (szezon fele, vagy vege).

Shyr Kahn 2022.09.21. 21:53:03

Mashol egyebkent olvastam hireket Tuchel erkezeserol, akit en szemely szerint kevesbe preferalnak, de az teny, hogy O elerhetonek tunik jelenleg.

venember83 2022.09.21. 21:57:21

@Shyr Kahn: többen cáfolták a kapcsolatfelvételt Tuchellel, aki a bőrgatyások felé veheti az irányt a pletykák szerint.

Fabrizio 2022.09.21. 22:03:31

Megszavazzák a bizalmat a folytatásra Agnellivel az élen. Ezt követően összehívnak péntekre egy elnökségit. Már Agnelli sem áll Allegri mellett. WTF? Kapott egy lófejet az ágyába? Nem az asszonykájára gondoltam:) Meggyőzték? Inkáb megfúrták. Ha pénteken ő marad és a Mister megy, akkor egy báb. Mindketten mennek az ok. Conte: Megint vissza a múlthoz. Ez a manőver financial point of view hogy a f@szba fog megtörténni? Nem baj, témázunk majd a 3-5-2-ről hogy hova lehet eljutni az európai porondon. Ne értsetek félre, tiszteletem Conte iránt de magyarosan odaszart az asztalra ahonnan kapott mielőtt lelépett. Akkor most örülünk Vincente??

MdewC 2022.09.21. 22:07:43

Nagyon meglepődnék Conten.

Fabrizio 2022.09.21. 22:13:19

@Shyr Kahn: Tuchel fura fazon. Személyiségével kapcsolatban nagyon megosztó. Persze a zsenik ilyenek, de elvesztette a BVB, és a Chelsea öltözőjét is. Inkább Tudor mint Conte vagy Tuchel. Sőt jöjjön Jüpp Heynkess:))

Il Principino 2022.09.21. 22:13:41

Csak Contét ne könyörgöm...

MdewC 2022.09.21. 22:18:27

@Il Principino: abból a szempontból nem rossz Conte, hogy jobban meghatározza kinek mi a feladata a pályán, plusz kihajtja a belüket. (Magam részéről ennyit kértem.) plusz olasz, hiszen csak olasz edzőt vagyunk hajlandóak kinevezni, plusz van/volt Juve kötődés… (bár ide kulelt az inter és egyebek miatt)

Plusz ő fixen tud szarból várat építeni, a keret 100x jobb mint amivel ő anno bajnok lett.

Szóval szumma van benne lehetőség.

Miért nem örülnél? Érdekel a véleményed.

Fabrizio 2022.09.21. 22:24:50

@Shyr Kahn: na ez is megérne egy szavazást, hogy jöjjön Conte vagy sem ha Max megy.

GGábr81 2022.09.21. 22:34:33

Az idő sürget. Ha új edző, akkor most, mert neki a vb alatt lesz ideje feltérképezni a lehetőségeket. Kitalálni a hogyan továbbot. Ki jöjjön, ki mennyen stb...

ZED! 2022.09.21. 22:44:23

@Fabrizio: persze, mindenre szavazás...

Attilio79 2022.09.21. 22:47:06

@MdewC: +1
Több érv szól Conte mellett, mint ellene, ugyanakkor a két franciát (DD, Zidane) szívesebben látnám. Bennem túl mély nyomott az Interes időszaka, a bemutatással.

Fabrizio 2022.09.21. 22:47:19

@ZED!: te már voksoltál is:))

2022.09.21. 22:58:05

A csapatmorál a béka segge alatt van. Majd mindenki mélyen a képességei alatt focizik. Ide most egy motivátor kell. Ez pedig Conte. Ő ki tudná húzni a csapatot a szarból. Inkább nézném az unalomig ismert, Conte féle 352-őt, ha eredményes, mint ezt a nézhetetlen szart. Ettől függetlenül nem tudom, mennyi alapja, vagy mennyi realitása van a Conteback-nek?

Il Principino 2022.09.21. 23:07:21

@MdewC: egyrészt ahogy szarban hagyott minket a viharos tavozásával..
Agnellivel nem jön ki már sztem,Nedvednek pedig megköszönhetnénk már a munkáját,megint a haverokat ajnározza Para után Conte?.
Conte egy jó motivator nem több egysiku 3-5-2 más felállást nem ismer könnyen kiismerhető..Nem lenne hosszú tavú megoldás sokáig sehol sem marad meg ezért max 2 szezon és ismét edzőkerdes lenne.Bl-ben sosem volt tényező,Allegri ugye ugyanazzal a csapattal döntőt játszott amivel Conte megegett egy Galata ellen.
Marottat es Allegrit ha akkor nem küldjük el most nem itt tartanánk és így szépen visszakanyarodtam Pavelhez..
Folyamatosan a rossz döntést hozzuk vezetőségi szinten.
Allegri párti vagyok,de most tényleg el kellene küldeni ,korábban nem kellett volna mégis megtették.
És ugyan ki lenne jó most ?Tuchel aki hamar elvesztette a kékek öltözőjet,vagy Inzaghi aki most bukdacsol a sinterrel,Klopp dettó a poolnal..Arteta munkája viszont beérett pedig ott is baj volt tavaly amikor 5 forduló után uccso helyen kullogtak..Spalletti szarnyal a Napolival..Ancelotti:Napoli-Everton totál sikertelenség..Poch nem vált be Párizsban..
Nagy fordulatok vannak edzői szinten is 1-1karrierben :D
Ideje lenne elengedni az olasz edzővonalat már,ez a keret nem alkalmas az Allegriballra..
Deschamps vagy Zidane kellene most ide,Montero pedig egy vicc még ötlet szintjén is!!!De Tudort is megneznem egyszer:)
De hogy őszinte legyek fogalmam sincs ki lenne a jó aki elérhető...Allegrit pedig már kezdem sajnálni ez nem méltó a visszatéréséhez,bár ahol Bonu a csk ott könnyen ellene fordulhat az öltöző!Titkon remélem jön egy nagy fordulat és elindul a szekér bár ennek az esélye csekély :)

Leram7 2022.09.21. 23:38:14

Tuchel az egyik legjobb edző a világon. Lukaku leigazolása hiba volt és a chelsea új tulaja meg egy amerikai gyökér, aki nem állt mellette. MU amerikai tulajai is gyökerek. A jenkiknek a foci az NFL... az európai a soccer.

Én szerintem Tuchel ezzel a juve kerettel csodát tudna tenni.

Ha elküldik Allegrit, csakis Tuchel jöjjön.

JuveMI 2022.09.21. 23:42:20

@venember83: Szóval Nagelsmann szabad lesz??... Kötve hiszem... De ha valóban, akkor hagyjuk már az olasz edzőket! ...Egy edző-kincs heverne parlagon!
u.i.: Hagyjuk már a Juve-kötődét! Egy Juventusnak modern futballra...és modern edzőre van szüksége!

MdewC 2022.09.22. 00:13:52

@Il Principino: köszi, hogy kifejtetted. :)

Igazából csak 2 dolgot fűznék hozzá, az egyik, hogy bárkit hoznak, akkor is lehet 2 éven belül edző kérdés (ez nem Conte specifikus), a másik, hogy jelenleg a BL-ben így se vagyunk meghatározók, sőt! Szóval ennyi. :)

Az már csak részlet, hogy sztem ennek a keretnek még idén jobban feküdhetne a 3 védős alakzat, mint az a nagy nulla ami most van.

Én nem kampányolok Conte mellett, megtettem ezt Maxnál, jó nagy flop lett, de vannak érvek mellette, amit alá tudnék írni.

MdewC 2022.09.22. 00:16:32

@Leram7: @JuveMI: ezeket is simán megértem. Egy tökös támadni tudó német edzőt simán megnéznék, de sztem rajtunk kívül senki a Juven belül…

babo0410 2022.09.22. 00:48:30

Szerintem a vége az lesz, hogy kiteszik Allegrit, ha igaz az, hogy elvesztette az öltöző bizalmát. Viszont Conte-t ebben a helyzetben visszahívni, mikor a BL-ben ég a ház, és eddig nemzetközi kupákban leégett, nagyon necces. De az a hír járja, hogy nagyon nagy a honvágya neki. Hát ha jön, nem leszek nyugodt. Viszont ki lenne jó megoldás, nem tudom. Meglátjuk mi lesz, viszont egy új edző nagyon kell, mert Allegri úgy látszik nem tud megújulni, és ez a csapatnak nem tetszik. Váltani kell, és a stábjának is mennie kell. Remélem akárki lesz az új edző, jobban figyel majd az erőnlétre. És remélem a BL-ben nagyon odacsap majd.

babo0410 2022.09.22. 00:52:25

@MdewC: A Juve vezetése szerintem inkább azon agyal, hogy hogyan lehet a legolcsóbban megúszni a dolgot. Tuchel biztos sokat kérne. Pedig megnézném mit tud. Viszont Conte, mint motivátor már bizonyított. Most egy ilyen edző kell, viszont a BL...

Shyr Kahn 2022.09.22. 00:54:33

@babo0410: A BL mar eluszott. Innen mar csak a PSG es a Benfica tudja elvesziteni az elso ket hely egyiket. Mi ha brutal odatesszuk magunkat sincs eselyunk. Ezt az evet el kellene engedni.

Fabrizio 2022.09.22. 04:44:15

@JuveMI: full adom, milyen Juve kötődésről beszélúnk amikor leül a Sintér kispadjára?? Nem is értem, ez üzlet és hatalmas €€€-ról van szó.
Ilyen már nem jellemző.

venember83 2022.09.22. 05:33:10

@Fabrizio: edzőként azért olyan sok lehetőség nincs a sikerre a két milánói klubon és a Juventuson kívül. Most a Romát hagyjuk, elég váratlan volt a farkasok térnyerése. Edzőként pedig nem lehet más célja Toniónak, mint a bajnoki címek gyűjtése.

2022.09.22. 06:52:32

@babo0410: A bl szvsz, már elúszott. 6 pontot nem fogunk tudni ledolgozni. Arra jó lenne Conte, hogy felrázza a csapatot. Egy tisztes helytállás a bajnokságban simán meglenne vele. Annyira még nem vagyunk leszakadva.
Tuchel nem hiszem, hogy hozzánk jönne a Bayern ellenében...
De tény, hogy Conte is csak rövidtávú megoldásnak lenne jó.

FeriGjuve 2022.09.22. 07:25:52

@ZED!: Arra is,hogy legyen-e szavazás.

JeetTrader 2022.09.22. 07:29:48

A BL az full mákon múlik. Az edző vajmi keveset tud hozzátenni. Máshogy fogalmazok. Sokkal több múlik azon h megvan e a csapatban a potenciál és a jatekminoseg.
Persze egy egy meglepi húzással lehet villantani és múlhat ezen a továbbjutás de ezek egy egy meccsek. Nem nagyon találkozni olyannal h konstans az edző érdeme egy BL győzelem.

Szóval inkább olyanra érdemes fókuszálni aki tud bajnok csapatot építeni. Conte tud! Allegri előtt őt szerettem volna de kérdés mennyire reális mert elég megromlott ott a viszony. Meg is lepődtem h felmerült a neve

Fabrizio 2022.09.22. 08:11:51

@venember83: azzal maximálisan egyetértek, hogy a Juventusnál a bajnoki címnek minimum elvárásnak kell lenni.
Azzal már kevésbé, hogy Conte legyen az edző. De a vezetőség biztosan tudja a helyes utat.

DelPiero2 2022.09.22. 08:30:32

@Shyr Kahn: meg a pénz is megdobbanthatja Conte szívét. Az Intertől sem volt szívbajos nagy összeget kérni.

bianconeri83 2022.09.22. 08:31:33

Tegyük fel meglépnék, hogy elküldik Allegrit, de miért pont Conte?
Amellett, hogy elismerem az érdemeit, azért közel sem olyan komplex edző, mint amilyenre most szükség lenne (ok, a motivátor énje valóban nagyon kéne), cserébe viszont irtó drága, balhés és még egy élő szerződésből is ki kéne vásárolni. Szükségünk van erre?!

steven.h 2022.09.22. 08:55:34

@bianconeri83: Egyetértek. Nálam a preferencia egyértelműen Tuchel, Pocchettino és max utána jöhet Conte, de lehet inkább 3. helyre is Zidane-t tenném.

2022.09.22. 09:10:10

Conte minden csapatánál tele szokta sírni a sajtót, ha nem költenek neki 100 milliókat igazolásokra. Nagyon meg lennék lepve, ha vissza szeretne térni a jelenlegi Juventushoz, amikor szinte tökéletes helyen van a Tottenhamnél, akik szarásig vannak pénzzel és bármilyen kérését tudják teljesíteni.

Egyébként bármennyire is nem kedvelem, engem már az sem érdekelne ha ő jönne... Legalább lenne egy normális felállásunk a hibrid baromságok helyett, és nála elkezdenének futni a játékosok a pályán.

delpi0823 2022.09.22. 09:16:14

@babo0410: Pont azt akartam irni hogy Conte miert hagyna ott a Spurst?Eleg jol mennek ott a dolgok most vele,jelenleg sajnos meg ok is boven jobb csapat mint mi.De igen,az lehetseges hogy honvagya van,nem hiszem hogy igazan szereti az anglia kornyezetet.

babo0410 2022.09.22. 09:51:45

@Shyr Kahn: Szerintem nem veszett még el a továbbjutás. Ha a PSG kétszer veri a Benficát, mi meg kétszer a Haifát, akkor már nem is olyan lehetetlen. Szerintem még bármi lehet.

babo0410 2022.09.22. 09:57:47

@MGB75: A BL-t leírtam előző kommentemben, Conte-val kapcsolatban egyetértek.
@delpi0823: Hát nem tudom mi van, de az biztos, hogy Conte-nak nem tudnánk igazolni, mert neki az olcsó kukázás nem jó. És a BL-ben nagyon gyenge. Hát nem tudom ki kéne. Tuchel se lenne olcsó.

steven.h 2022.09.22. 10:08:50

@babo0410: Nyilván a drága edző sem garancia a sikerre, de talán a bukási faktor kisebb, mintha kinevezünk megint egy low budget edzőt, aki be is válhat nyilván, de még nagyobbat lehet égni is.

rockitbaby 2022.09.22. 10:43:37

@babo0410: A BL-t, mint célt évekre el kell engedni. Nem reális, maximum az hogy bejussunk a csoportba és onnan meg tovább. Többről kár is álmodozni egyelőre, ahhoz a klubnak minden téren rendben kellene lennie - ehhez pedig évek kellenek, megint. Kezdésnek az, hogy a bajnokságban visszatérjünk a győztes útra, bőven elegendő.

@steven.h: Az a gond, hogy Allegri és stábjának azonnali menesztése, továbbá egy hasonló bérkategóriás edző szerződtetése - Conte kb kétszer annyit keres most, mint Maxi -, nagyjából egy klasszis árát tenné ki. Most sincs elegendő pénz költeni, de egy ilyen váltás után fix, hogy még ennyi se maradna. Óvatosan és ésszel kell most döntést hozni, mert ez évekre előre meghatározhatja/bebetonozhatja a klub jövőjét.

steven.h 2022.09.22. 10:49:15

@rockitbaby: Ez egyértelmű, de azért én azt gondolom, ha az igazgatótanács most amellett dönt, hogy váltás, akkor valószínűleg várható egy újabb tőkebefektetés, legalábbis szerintem. Ha nem, akkor sem hiszem, hogy megint ilyen Pirlo féle megoldásban kellene gondolkodni, mert az sem vált be, akkor inkább a piacon kellene okosabban mozogni a következő átigazolási szezonban. Ott úgy költeni, hogy mellette Allegri lelépése pénze is bele van kalkulálva. Jövőre azért visszatér Rovella, Ranocchia, Cambiaso stb, Rabiot-nak ha jól emlékszem lejár a szerződése, az ő bére felszabadul, még a többi kutyaütőtől kellene megszabadulni vagy megoldást találni rá.

Emellett én azt gondolom, hogy Inzaghi napjai is meg vannak számlálva és ha Allegri hirtelen a piacon lenne, Marotta a tutit választaná szerintem, így nem hiszem hogy 25-ig kellene fizetnünk Allegrit, mert a 2025-ig járó bére szerintem ugyanúgy havonta járna és nem egyben.

Del Pybala 2022.09.22. 10:50:03

Tokmindegy ki a z edzo amig nincs egy ertelmes hozzaerto ember a vezetosegben.

rockitbaby 2022.09.22. 11:19:49

@steven.h: Conte azért szereti a már kiforrott, kész játékosokat, nem tudom, mit tudna/akarna kezdeni a Cambiaso-Fagioli-Miretti-Rovella-Ranocchia-Soulé hatossal, főként, hogy jövő nyáron kifut Cuadrado, Rabiot, Sandro és Di María szerződése is, egy évre rá Bonucci, Tek, Danilo szerződése fog, valamint Kean, Locattelli, Milik és Paredes csak kölcsönben vannak. Nem emlékszek az opcióikra, de Keant kénytelenek leszünk megvenni lassan, azonban azok opciója, ami sporteredmények után aktiválódna hát minimum erősen kétséges. Nagyon sok a kérdőjel a keretben, köszönhetően a rossz anyagi helyzet miatti kényszerű kölcsön szerződéseknek.

steven.h 2022.09.22. 11:29:05

@rockitbaby: Épp ezért nem szeretném Contét.....Ezeknek a játékosoknak akkor van esélye ha Pocchettino ül le a padra, aki nálam 2. jelölt.

delpi0823 2022.09.22. 13:16:31

@babo0410: Hat a bl az mar igyis ugyis felejtos,ezzel a kerettel amugy se lenne szinte semmi eselyunk megnyerni.Eloszor a bajnoksagban kell vidszanyernunk a presztizsunket amire Conte szemelye tokeletes lenne.

steven.h 2022.09.22. 13:21:15

@delpi0823: Ez a keret azért ahhoz elég erős, hogy egy ilyen csoportból továbbjusson, ami anyagilag mindenképp szükséges lenne. Szerintem senki nem BL győzelemről beszél, hanem legalább a csoportból továbbjutásra, mert minden centet be kell zsebelni. A Serie A-ban szétosztott pénzek semmire nem elegendőek.

MdewC 2022.09.22. 13:24:39

Sztem se reális Conte elcsábítása jelenleg. Jó helyen van, nincs oka távozni.

Shyr Kahn 2022.09.22. 16:41:13

@rockitbaby: @steven.h: 2012-ben a vizhordok jatszottak es milyen jol jatszottak Conte iranyitasa alatt. Pepe, Padoin, Vucinic. Volt olyan csatarunk, mint Matri, aki nem volt egy kituno minoseg, de en csiptem a stilusat.

Amit mondani akarok, hogy a fiatal jatekosaink, ha futnak es teljesitenek, akkor nem lehet gond Conte alatt sem a beepitesuk, mert O jobb jatekosok hijjan azt varja, hogy odategyek magukat a jatekosok. Es eppen ez hianyzik nekunk.

Pocchettino az eg egy adta vilagon sehol nem nyert meg bajnoksagot (kiveve talan a PSG-vel, de az nem egy nagy szam).

Az mar mas kerdes, hogy Conte sztem nem jonne az ev vege elott, de sztem a cikkben levo "visszatérését készíti elő" fordulat arra utal, hogy nem is azonnal hoznank, hanem az ev vegen. Addig Allegrit toljak es esetleg - ha megint folyamatosan veszitunk - Montero-t ideiglenesen kinevezik mondvan ennel rosszabb mar nem is lehet.

Mar leirtam sokszor. Pocchettino egy nagyon szimpatikus arcnak tunik, de pontosan ezert nem erzem, hogy motivalni tudna. Nem bratyizni kell most a jatekosokkal, hanem utni oket, ha akarunk meg latni valamit a penzunkbol. Montero egyebkent meg Pocch felett is all ebben a tekintetben, ha a stilusara es a 12 piros lapjara gondolok, amit nalunk gyujtott be a kemenysegevel.

Amennyiben Tuchel a Bayern-t erolteti, kiesett.

Ha ideiglenesen kineveznek valakit az a fentebbi nevek kozul maximum Montero lehet.

venember83 2022.09.22. 17:57:19

Rudy Galetti (Sport Italia): a pletykák ellenére Contéhez jelenleg nem vezet út. Az olasz mestert csak a Tottenham és a minél eredményesebb idei szezon érdekli.

Shyr Kahn 2022.09.22. 18:21:22

@venember83: Ahogyan azt sejtettuk. Holnap meglatjuk, hogy barmi valtozas lesz-e, vagy varnunk kell meg vereseg(ek)re, hogy ujra eloterbe keruljon az edzovaltas.

Thuglife! 2022.09.22. 18:28:03

@venember83: ez azt jelenti hogy nyáron jönni fog!

Thuglife! 2022.09.22. 18:32:26

@Shyr Kahn: a leglogikusabb sztori Nagelsmann marad ezért Tuchel ha már berendezkedett Londonban mehet a spurshöz.ha a köv öt meccsen is szenvedünk akkor ide meg ideiglenesen Montero csak hogy a játékosok ne undorral jöjjenek be az edzésre.

Thuglife! 2022.09.22. 18:33:59

@Thuglife!: *Menjenek...annyira beindult a fantáziám hogy már odaképzeltem magam..

steven.h 2022.09.22. 19:48:25

@Shyr Kahn: Egy kicsit most azt érzem, hogy összemosunk dolgokat. Nem tudom miért válasz @rockitbaby kommentjére az, hogy vízhordók játszottak a 2011/12-es keretben, mikor ő azt írta, hogy Conténak kész játékosok kellenek. Egy vízhordó is lehet kész játékos, míg egy fiatal tapasztalatlan is lehet vízhordó és a Juventusnál Conte alatt inkább előbbi volt sem mint utóbbi. Nyilván nem mindenkit vízhordónak szánok a listába, csak hogy azért lássunk tisztán...
Barzagli - 30
Chiellini - 26
Grosso - 33
Lichtsteiner - 27
Pirlo - 32
Marchisio - 25
Vidal - 24
Padoin - 27
Pepe - 27
Matri - 26
Quagliarella - 28
Toni - 34
Vucinic - 28
Boriello - 29
Giaccherini - 26

A fiataloknak ugyanúgy semmi esélye nem lenne Conténál, mert nem kész játékosok. Ezt a kettős mércét meg változatlanul nem értem. Mindig azt olvasom a blogon, hogy akkoriban ebben a Serie A-ban könnyű volt kiskirálynak lenni, nem volt ellenfél, stb, stb. Most meg hirtelen az a mérce hogy Conte azt megnyerte, Pocchettino meg a folyamatosan brutál erős PL-t nem tudta...végülis csak stabil BL résztvevőt csinált egy Tottenhamből úgy hogy ott csilliárdokat költöttek a nagy klubok.

JeetTrader 2022.09.22. 19:52:07

No, akkor új javaslatom edzőnek...khm,khm...Dardai Pál!

Rikoo 2022.09.22. 20:32:44

@steven.h: Mondjuk ilyen szempontból, mintha már változott volna, mióta elment tőlünk.

Shyr Kahn 2022.09.22. 20:59:17

@steven.h: "Egy vízhordó is lehet kész játékos, míg egy fiatal tapasztalatlan is lehet vízhordó" - ezzel egyetertek, es ilyen szempontbol nem a kerdesre valaszoltam. Elsimerem. Ugyanakkor a "kesz"seg es a palyara dobhato teljesitmeny kozott van kulonbseg. Ergo: "mit tudna/akarna kezdeni a Cambiaso-Fagioli-Miretti-Rovella-Ranocchia-Soulé hatossal"
Az eredeti kerdes/felelem ez volt (elvonatkoztatva a "kesz"segtol), azaz hogy a felsorolt fiatal jatekosok jateka kerdeses lenne Conte alatt, legalabbis kerdeses mit kezdene veluk.

Itt van a nagyon implicit parhuzam a mondandomban, amit sajnos valoban kihagytam:
Vedd eszre, hogy egy vizhordo - ahogyan a nev is utal ra - a munkas a csapatban. Egy fiatal jatekos a lelkesedese miatt fizikailag szinten jobban terhelheto (ergo ilyen szempontbol osszevetheto egy vizhordoval), bar ketsegtelen, hogy tapasztalatlanabb, de bizonyos erettseg folott alkalmas a jatekra, sot, meg fejlodhet is, ami egy plusz a vizhordokkal szemben (ha mar az erettseg hatrany).

Egyebkent a listad hianyos es reszrehajlo. Foleg, ha azt a kovetkeztetest akarod levonni, hogy "A fiataloknak ugyanúgy semmi esélye nem lenne Conténál, mert nem kész játékosok". Peldaul kihagytad Pogba-t, aki 20 eves volt 2012-ben es jateklehetoseget kapott Conte-tol (27 bajnoki 1735 perc), azaz ezzel maris erzekelheto, hogy a fiatalsag onmagaban nem gond. Ott volt a 2012-es keretben Luca Marrone is, aki viszont kevesebb lehetoseget kapott, de nem a kora, hanem a teljesitmenye miatt. BTW O is kapott 755 percet abban az idenyben (10 bajnoki merkozes). Nem elhanyagolhato es ismetelten ellensulyozza a felelmet, noha nem jelent garanciat.

Ezek alapjan en nem latom mivel nagyobb veszely Conte a fiatalok jatszatasara, mint mondjuk Allegri, vagy akarmelyik masik edzo.

Ugy gondolod Poch csak ugy bedobalja az osszes fiatalt a kezdobe? Hogy maradjunk ugyanannal a kerdesnel es kicsit megforditsuk a dolgot.

Pilsnerurquell 2022.09.23. 05:39:00

@steven.h: "Ez a keret azért ahhoz elég erős, hogy egy ilyen csoportból továbbjusson"

Ilyen szar középályával esélytelen. Elnézést de ez a véleményem.

venember83 2022.09.23. 05:49:16

@Thuglife!: én nem bánnám, ha inkább más utakat próbálna ki a Juve. Mondom ezt Conte anyagi vonzatai miatt, illetve az Internél töltött időszak miatt is. Ha nincs pénz, akkor igenis más opciókat KELL kipróbálni. Nem igaz, hogy csak a régi megoldások újramelegítése létezik. Maxinál sem vált be, ráadásul Conte esetén ez igencsak költséges lenne, ahogy Poch vagy Tuchel is őrületes pénzekbe kerülne, s mindenképpen kockázatos választás lenne. Van elég edző az olasz közegben, hogy lehessen szemezgetni.

Pilsnerurquell 2022.09.23. 06:17:12

Ez a szezon már kuka. És nem csak a rajt miatt mondom ezt. Mariska könyöklésében minden benne volt és abban hogy nem volt a Juve veszélyes a Monza kapujára.

Ez most egy ilyen időszak lesz ezt be kell nyelni, aztán a következő szezonban majd lehet sakkozni.

Tökmind1 kit hoznak az edzői posztra jelenleg. Attól harmatgyenge marad a középpálya akkor is ha meg lesznek feszülve. Sőt az talán még rosszabb. Tudnak azok is focizni akik jelenleg vannak, de egyik sem "Juve szint" ha még lehet ilyenről beszélni.

Allegrit viszont így is, úgy is el fogják zavarni a nyomás miatt figyeljétek meg, mert a vezetőségből nem fognak felállni.

DE ilyen már volt egyszer régen a Ferrara-Del Neri és társai vesszőfutás idején. Lehet itt cserélgetni az edzőket, de az csak tüneti kezelés. A bajt nem oldja meg.

Zidane meg túl van értékelve. Azzal a Madriddal meg az akkori cr-el nem kellett annyira edzőgéniusznak lenni. Bár nyilván látta pont a középpályát és jól is spanolta a játékosokat.

Szóval én azt mondom ez a szezon kuka, és jövőre CONTE! vissza, és vásároljanak be neki. Megtérülő befektetésnek vélem hosszabb távon mindenképp.

Shyr Kahn 2022.09.23. 06:23:47

Egyebkent ez az Interes idoszak kicsit fura es nekem sem esett jol Conte-tol, de ha meggondoljatok Lippi is edzette az Intert es Ot sem kezeltuk ugy utana, hogy az Inter miatt inkabb megse jojjon hozzank 2001-ben.

Amit ezzel mondani akarok az az, hogy ne legyen ezert kettos mercenk Conte-val szemben, mert nem O az elso, akinel az Inter volt "koztes" allomas edzokent.

En egyebkent latok fantaziat regi jatekosok edzove teteleben, de csupan akkor, ha mar raktak le valamit az asztalra. Montero ne legyen egy masodik Pirlo. Se Marchisio, se Del Piero. Majd ha elernek valamit, akkor lehet roluk beszelni.

Nehanyan emlitettek Massimo Carrera-t a masik cikknel, akit en is kedveltem anno, de az az igazsag, hogy raneztem az elmult evekbeli statisztikajara es az jott le, hogy szep lassan egyre kevesbe tudott nyerni a csapataival. Legutobb a Serie C-ben iranyitotta a Bari-t, ahonnan elkuldtek meg 2021-ben. Nem tunik tul jo ajanlolevelnek az utso par eve.

A rosszabbodo stat Vincenzo Italiano-ra is vonatkozik. De Zerbi pedig elkelt.

Egyebkent Pirlo pihent egy evet es most a torok Fatih Karagümrük csapat edzoje. Vele kapcsolatban nincs statisztikam, de szurkolok neki, hogy jol tolja es egyszer visszahivjuk.

Egy szo mit szaz, fiatal edzobol gozom sincs ki lenne meghivhato. Ha varnank a VB vegeig, hogy rendezodjon Zidane es DD helyzete, akkor sem erzem, hogy kevesebbet kellene nekik fizetnunk, mint Conte-nak, Pocch-nak, vagy Tuchel-nek.

Sztem Pirlo utan a vezetoseg nem meri kinevezni Montero-t ideiglenes edzonek, hacsak nem veszitjuk el a kovetkezo ket merkozesunket, mert akkor mar szinte mindegy, hogy ki ul a csapat elen.

Shyr Kahn 2022.09.23. 06:29:31

@Pilsnerurquell: Az a baj, hogy mar az elozo szezonban is az volt a mondas, hogy: turelem, a csapat epuloben es a kovetkezo szezonra minden jo lesz. Eladtunk, vasaroltunk, majd pechunkre leserult nehany kulcsjatekos (nesze neked Dybala, hogy a seulesek miatt menned kellett... hoztunk helyette Pogeszt, aki hasonloan serulekeny) es most itt tartunk. Hibas dontesek lancolata miatt nemhogy nem tudjak tartani a mult eves szintet, de sikerult alulmulni az epitkezes jegyeben es erre az sem mentseg, hogy a kp gyenge, mert itt volt az atigazolasi idoszak es lett volna lehetoseg igazolni Pogba serulese utan egy ertelmesebb jatekost, mint Paredes, ami Allegri rogeszmeje. Csak nezd meg SMS milyen szinten tolja a Lazio-ban mar evek ota es iden sem vittek el. Le kellett volna csapni ra es akkor talan nem itt tartana a kp, ahol.

rockitbaby 2022.09.23. 07:47:41

@Shyr Kahn: Azért abban a csapatban nem nevezném vízhordónak sem a BBBC védelmet, sem az MVP középpályát. Magyarán a csapat gerincét. Nyilván voltak vízhordó játékosaink, zongoracipelők, elvégre annó maga Conte is inkább ebbe a kategóriába tartozott, de az a csapat elbírta ezeket. Ma nincs meg az ehhez kellő mag, gerinc.

Mindazonáltal Conte semmivel sem lenne olcsóbb opció, mint Pochettino vagy Tuchel, csupán kevésbé kockázatos, ismerve a munkásságát, továbbá már nem is egy csapattal csúcsra ért a bajnokságban. Nagyjából ez az, ami felé billenti a mérleg nyelvét. Azonban erős kétségeim vannak, hogy akár egyikük is elvállalná ezt a jelenlegi darázsfészket. Megkockáztatom ez sokkal rosszabb állapotban lévő csapat, mint amit Conte először átvett két hetedik hely után.

Ha átmeneti megoldást akarnak év végéig se Montero a mi emberünk. Most éppen jobb periódusban vannak a kicsik, de Montero eddigi eredménysora finoman fogalmazva is hitvány. Nagyon nem benne kellene gondolkozni, hagy dolgozzon a kicsikkel nyugodtan.

Thuglife! 2022.09.23. 07:50:46

@Shyr Kahn: ha még csak ez lenne a probléma hogy gyenge a középpálya.attól még használni tudni kéne őket.A téli átigazolási szezonban érkezett Zakaria.ő egy 6-os.az kellett.de ő fel VISZI a labdát,amivel Maxi nem tud mit kezdeni az ő kottájában a 6-os oldalra passzol mielőtt toporog 3x maga körül.Másként értelmezik a németeknél az olaszoknál és a spanyoloknál ott pl a realnál Casemiro rombol labdát szerez és egy sorral előtte irányítanak.
Szóval megvoltak itt az igazolások,maga a játékrendszer az ami elavult.
@venember83: mindenki a favoritjait szeretné látni a csapatban.van aki be is számozza milyen sorrendben fogadná be a gyomra ki ül a kispadon.érzelmi alapon.vágyvezérelt gondolkodás,de valaki mindig csalódni fog.tegnap visszaolvastam néhány Pirlo elküldését megelőző cikket.egyes emberek ugyanezt mondták Pirlora mint most Allegrire.Csak azt is mondták hogy csak ő az aki segíthet most.Hát ezért nem kéne inkább Találgatni hogy ki miért nem válik majd be.
Úgy tűnik a vezetőség marad.mert addig nem engedik zuhanni a klubot hogy abba ők is belebukjanak.ezért nem tehetünk mást az ő fejükkel kell gondolkozni és akkor nem lesz csalódás ha nem a favorit jön.

rockitbaby 2022.09.23. 08:03:33

@Shyr Kahn: Abban egyetértek, ha a fiatal játékosban lát fantáziát, akkor az játszani fog. Ahogy játszott Bastoni, Barella, Sensi a sérüléséig, de Londonban is vannak fiataljai, elég ha megnézzük az ex játékosainkat. Akkor én is megfogalmazom másként az aggályaimat. Vajon mennyire lesz elégedett Conte azzal, ha egy olyan mercatót zavarnak le neki, mint a most nyári és azért kell a fiatalokat használnia, mert nincs más lehetősége? Most is bár nevekre jó mercato volt, de valójában költeni - Chiesa két évvel ezelőtti opcióját nem nézve - csak úgy költöttünk, hogy előtte távozott valaki. MdL = Bremer + Kostic. Amíg a holland nem ment, addig még a tesco gazdaságos szerbet se tudtuk hozni. Márpedig ahogy egyelőre kinéz, az anyagi helyzetünk nem hogy stagnálna, de hihetetlenül romlani fog. Mennyire lesz boldog ha azért kell a Cambiaso - Pellegrini szélső védőpárossal nekifutnia a szezonnak, mert nincs pénz igazolni, és nem azért, mert ő kérte volna így? Mert Conte aztán nem szégyell a sajtóban sírni, ha valami nem tetszik neki.

steven.h 2022.09.23. 08:32:10

@Shyr Kahn: Nehéz lett volna Pogbát felsorolnom, mivel 2011/12-ben nem volt a csapat tagja.... és egészen más a leányzó fekvése ha egy bajnok csapatba ahol van egy B-BBC-d meg egy MVP-d beépíteni egy darab Pogbát és a jelenleg helyzetre is inkább az húzható rá és nem az első bajnoki cím utáni csapat. Ráadásul ha megnézed, hogy az olasz válogatottat is hogy építette újra, hát az sem a fiatalok használatáról szólt. Én nem mondom, hogy nincs esélye egy fiatalnak Conténál, csak nem látom, hogy bármivel nagyobb esélye lenne, mint Allegrinél mondjuk és tökéletesen egyetértek @rockitbaby: utolsó kommentjével:
Mennyire lesz boldog Conte attól, hogy azért kell mondjuk Pellegrinit meg Cambiasot használnia, mert nincs pénz igazolni, és nem azért mert ő kérte így? Vagy ezeket ráhúzhatjuk Soulé-ra, Akéra, de még a Fagioli, Rovella, Miretti hármasra is. Ezzel ellentétben, bár Pocchettino is pont ugyanolyan drága lenne valószínűleg, de ő már, ha nem is azzal, hogy nincs pénz igazolni, de azzal mindenképp megbírkózott már, hogy nem költenek a csapatára és nem azt mondom, hogy ő majd azonnal bedobja az összes fiatalt, de sokkal nagyobb esélyt látok rá, hogy előbb kihozza belőlük ami bennük van.

Egyébként ez a motivátor dolog is érdekes, mert én nem hinném, hogy valaki attól motivátor, hogy mint egy őrült üvöltözik a partvonal mellett, meg nem attól fogja kihajtani a játékosok belét, de mindenhol csak ezt olvasom itt a blogon...Ennyi erővel Allegri is lehetn motivátor, mert folyton őrjöng a partvonal mellett, de tudjuk, hogy nem az.

A Tottenhamnél is a mi ex-játékosainkat én nem annyira venném ebbe a kategóriába, maximum Kulusevskit. Azért Romero is minimum 3 évet letolt a Serie A-ban stabilan mire a Tottenhamhez került, Bentancur meg nagyjából 4-et, ha jól emlékszem.

Shyr Kahn 2022.09.23. 16:45:47

@rockitbaby: Pontosan ez tetszik nekem Conte-ban. Tokosen megmondja a frankot. Miert jo mindig a diplomatikussag? Persze szeretem az amolyan Ronald Reagan-es szerenyseget es szep beszedet, de per pillanat a szigor, a feltuzeles es az oszinteseg jobban hianyzik a fiuknak. Ahogyan beszeltuk Conte ugysem jon iden, szoval mindegy is, de jo volt rola megosztani a velemenyeket.

@steven.h:
Jogos. En valamiert a 12/13-as csapatot neztem (bar az is Conte csapata volt, szoval nem lottem annyira felre, amikor vele kapcsolatban altalanositottam a fiatal jatekosok jatszatasat). A 11/12-es csapatban keves volt a fiatal. Nem a kezdoben, hanem ugy a keretben. Conte hozatta Elia-t, aki vegul nem jatszott, mert nem volt kompatibilis, vagy nem tudom. Bar asszem O sem volt annyira fiatal es formalhato mar. Elofordul az ilyen. Ettol meg odaertunk az elso helyre, tobbnyire olyan jatekosokkal, akik nem voltak a Milan keretenek a szintjen (vizhordok, vagy sem).
En nem erzem problemanak, ha Conte sir az igazolasok miatt. Sokkal jobb ez, mint az Allegri fele: a vezetoseg jol dolgozott az atigazolasi idoszakban (aztan Di Maria + Pogba leserul, akiknek nincs megfelelo potlasa). Ha sir, es jogosan sir, akkor nincs ezzel gond egyaltalan.
Conte nem attol motivator csupan, hogy uvoltozik a partvonal mellol. Valamit jol csinal az oltozoben es az nem feltetlenul az uvoltozes (nem tudjuk mi). Az elso Juve-ban toltott eveiben emlekszem minden egyes merkozesen a szunet utan a sracok ugy jottek ki, hogy leharaptak az ellenfel fejet. Conte egy hatalmas idoszak Juve-janak resze volt es latta mit kell tenni. Voltak olyan tanarai, mint Vialli, Ravanelli, Baggio, Lippi, Trappatoni... hogy csak nehanyat emlitsek.

rockitbaby 2022.09.23. 17:25:22

@Shyr Kahn: Azt mondjuk én nem nevezném tökösségnek és őszinteségnek, mikor Marotta kinyalta a seggét Milánó sötétebbik felében eltöltött első szezonjában és a keretet teljes mértékben átalakította úgy, ahogy ő akarta, erre ő a sajtóban hisztizett, hogy nem állnak ki mellette teljes mellszélességgel. Nem kell mindig a diplomatikusság és a szép beszéd sem, de azt tudni kell, mit mikor lehet és szabad mondani - Conte ebben sajnos tapodtat sem fejlődött. A mi jelenlegi darázsfészkünkben pedig ez hatványozottan igaz, hogy nagyon meg kell válogatni mit, mikor és hol mond az ember.

Én abban se feltétlen reménykedek, hogy jövőre jöhetne. Sokkal kevesebb bért tudnánk adni neki; a keret átalakítására/megerősítésére töredék pénzünk lesz, ahogy most kinéznek a dolgok; még csak egy hónapja indult a bajnokság, és bár nem is pontokban mérve, de olyan szinten messze vagyunk a top4-től, hogy már már mission:impossible a jövő évi BL; nincs a klubnak jövőképe. Épeszű normális edző nem ül most le a mi kispadunkra.

Shyr Kahn 2022.09.23. 17:44:52

@rockitbaby: En erre az esetre nem igy emlekszem. Legjobb esetben is tulzas azt allitani, hogy "kinyaltak a feneket". Nem adtak ala mindent, amit kert, pontosan ez volt a baja. Emlekszem vitatkoztunk is rajta, hogy most akkor az O keresere erkeztek jatekosok, avagy sem, mert O pontosan azt kifogasolta, hogy kert jatekosokat es megis helyettuk a ZS verziok erkeztek (tipikus Marotta keringo) az esetek tobbsegeben, igy filleresnek nevezte a klubot, mert nem adott ki penzt az A opciokra, amivel nem tartotta versenykepesnek a keretet es amivel en egyet is ertettem az esetek egy reszeben (pl. Aguero esete, ami most beugrik). Meg ha nem is elegans publikusan ezt megfogalmazni, de ha volt ellentet, volt igazsag abban, amit mondott. Egyebkent azota kicsit erettebb lett es a vezetoseg is jobban latja mit kell es mit nem kell, hogy kell kommunikalni vele stb.

rockitbaby 2022.09.23. 18:41:46

@Shyr Kahn: Amiről Te beszélsz, az a második szezon volt, én az elsőről beszélek, 2019 nyaráról, amikor átalakították a teljes keretet neki, hogy menjen a három védős taktika és még januárban is olyanokat kapott, mint Eriksen és Ashley Young. Ebben a szezonban játszottak döntőt az EL-ben és ha jól rémlik pont egy EL meccs után fakadt ki.

Shyr Kahn 2022.09.23. 20:24:54

@rockitbaby: ??? Elso 2019-ben? Nem tudlak kovetni. Az elso 2011 volt velunk (Marotta-val). A Tottenhammel meg a mult ev. Az Interes idoszakat nem ismerem, nem kovettem igazan.

rockitbaby 2022.09.23. 20:42:10

@Shyr Kahn: Én az Interesről beszéltem.

Shyr Kahn 2022.09.23. 21:48:30

@rockitbaby: Ezaz... en meg Juvesrol beszeltem. Az Inter eseteben biztos volt konfliktus kozottuk, de nem kovettem a dolgot, szoval valoszinu igazad van.

Kives 2022.09.23. 22:51:30

Szerintem Rossit hozzuk el.

venember83 2022.09.29. 06:34:39

A Tuttomercatoweb beszámolója szerint a vezetőség öt meccset adott Massimiliano Allegrinek és csapatának a bizonyításra. A vezetőség azt várja a mestertől és a csapattól, hogy hat pontot szerezzen a Maccabi Haifa elleni két mérkőzésen, továbbá a Bologna, Milan és Torino elleni soron következő bajnokikon is legalább hét pontot gyűjtsön.

A vezetőség szerint a válogatott szünet megfelelő időszak ahhoz, hogy az edzői stáb újraszervezze a csapatot, ezért már hétvégén győzelmet vár a tabella középső tartományában tanyázó együttestől.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3492) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (963) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1697) játékosokról (10213) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2497) meccsek (4283) mercato (4268) nyilatkozat (7629) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4282) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása