Moggi: „A bulizás mindig probléma volt a játékosoknál”

moggi_luciano_szekbol_magyaraz.jpgA Juventusnál korántsem ideális a helyzet semmilyen szinten, hiszen a csúfos BL-kiesés és Benevento elleni vereség után a válogatott szünetben több játékos megsértette a törvényeket kijárási tilalom figyelmen kívül hagyásával, ezért kereten kívül találták magukat.

Mindez nyilván megnehezítette Andrea Pirlo dolgát is, a városi derbin pedig így megfogyatkozott kerettel csak egy döntetlenre futotta a csapatnak, amely most már címvédés helyett a BL-helyek eléréséért kell komoly sprintbe kezdjen a bajnokság záró részében. Mindeközben pedig komoly kérdőjelek merültek fel Andrea Pirlo jövője kapcsán is.

A játékosok viselkedése természetesen nem csak most jelent problémát a kluboknak, amint Luciano Moggi elmesélte nemrégiben a Tuttosport számára adott interjúban.

„A koronavírus-járvánnyal kapcsolatos előírások megsértése nagyon komoly dolog, mivel a vírussal nemigen lehet viccelni. Már így is sokan igencsak felelőtlenül viselkednek. Sajnos az én időmben is előfordult, hogy rossz példát mutattak a játékosok.” - kezdi a visszaemlékezést a Juventus egykori mindenható igazgatója.

„Akkoriban volt egy klub Milánóban, Hollywood volt a neve. A játékosok mindig meglátogatták meccs után vasárnap esténként. Én meghoztam egy szabályt: ha szabad volt a hét, akkor ez megengedett volt, ha viszont kupameccs következett szerdán, akkor határozottan tilos volt a Hollywood meglátogatása.

Mindenki követte a szabályt, kivéve Trezeguet. Ezt nekem kétszer is jelezték. Aztán a harmadik meccs után, miközben a játékosok még zuhanyoztak, én ellátogattam Milánóba, s a klubnál vártam.

Amikor megérkezett, akkor mosolygott rám, mintha semmi sem történt volna. Mondtam neki csodálkozva, micsoda véletlen, hogy itt találkozunk, de szerencsére így legalább hazavihetem. Ő természetesen mosolyogva mondta, hogy persze, semmi akadálya. Még a kabátját sem vette le, s már indultunk is vissza Torinóba.

Pénzbüntetést kapott, de Mauro Camoranesi borsosabb árat fizetett, mivel amikor nem jelent meg az edzőtáborban, akkor kétszázezer euróra büntette őt a klub. Így két legyet ütöttem egy csapásra, hiszen Antonio Giraudo igazgató örült, hogy kicsit több maradt a kasszában, én pedig fegyelmet tudtam tartani az öltözőben.” - zárta a sztorit mosollyal a 83 éves visszavonult szakember.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4216489926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

humorpalanta 2021.04.04. 10:56:56

Azt olvastam, hogy a buzulás XD Bianka blog, ez a te hibád!

Tony. 2021.04.04. 11:04:26

Sosem lesz mégegyszer ilyen igazgatónak.

Lanzafame 2021.04.04. 11:42:46

Ez most ne felmentés legyen a két fiatal ökör és a Gyémánt számára.

Leram7 2021.04.04. 13:36:07

Ez óriási. Nem embert küldött, nem valami csicskást, személyesen intézte a szabadidejében vasárnap. Bravo!

venember83 2021.04.04. 19:49:08

@Lanzafame: nem hinném, hogy annak szánta volna.

Camo76ers 2021.04.04. 20:06:03

Nem kéne ítélkezni . Tele van a tökük a bezártsággal . Ennyi . Kicsit túl lett lihegve ez az egész . Ezáltal pedig a csapattal toltak ki . Ők a bírsággal le kellett volna tudják a büntetésüket . Igazából így Pirlo koporsójába vertek be még egy szeget .

Marvin88 2021.04.04. 20:39:36

@humorpalanta: Az eredeti címe az volt, csak most írták át "bulizás"-ra.

alexGicamo 2021.04.05. 11:10:03

Na ! Ő még tudott rendet tenni !

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3386) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (916) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9920) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4160) mercato (4143) nyilatkozat (7442) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4173) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása