Fagioli visszatérhet a Bologna ellen

fagioli_nicolo_edzesen_tarsakkal_nyaron.jpgA Juventus középpályása, Nicolò Fagioli hamarosan visszatérhet a pályára, s a Bologna elleni meccs május 20-i időpontra kitűzésével kiderült, hogy már Bolognában pályára léphet a hosszú szünet után.

A fiatal játékos egyéves eltiltást kapott 2023. október 17-én, de adott feltételek teljesülése mellett végül hét hónap után visszatérhet a pályára. Az enyhített ítélet október 19-én lépett érvénybe, így május 19-e az eltiltás utolsó napja.

Tehát Massimiliano Allegri kerete egy középpályással gazdagodik a Bologna elleni meccsre, persze kérdéses, hogy a hosszú kihagyás után valóban pályára lép-e majd a fiatal középpályás.

Az eltiltás ideje alatt Nicolò Fagioli többször beszélt közönség előtt a betegségéről, s emellett bankszámlája felett is mások őrködtek, hogy megbizonyosodjanak a fogadások felhagyásáról.

Nicolo Fagioli nemrégiben a Majorana di Grugliasco diákjai számára beszélt betegségéről, s természetesen köntörfalazás nélkül elismerte, hogy hibázott, de nagy segítség volt számára, hogy a Juventusnál folytathatta az edzéseket a társak és a klub támogatásával: „Megbántam, amit tettem, volt olyan alkalom, amikor egyetlen eredményre 5000 eurót tettem fel, de a hiba ellenére a klub nagyon közel maradt hozzám, úgy a vezetők, mint a mester és acsapattársak. Nem örültek a történteknek, de segítettek nekem az út során. Hibáztam, de mindenki hibázik, és tudni kell tanulni a hibákból. Sok pénzt kerestem, és ezért nagy összegekben is fogadtam, de aki 1200 eurót keres havonta, és ebből 1000 eurót fogadásra szán, az ugyanabban a függőségben szenved.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr3718401231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alexGicamo 2024.05.11. 13:18:18

Én nagyon várom vissza, még ha nem is a Bologna ellen , de remélm, beváltja majd a hozzá fűzött reményeimet és mentálisan minden eddiginél erősebben és érettebben tér vissza !
Hajrá, Fagio !

Tony. 2024.05.11. 23:53:49

Megvan a tutija a meccsre?

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3398) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (933) elemzés (40) előzetes (863) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1654) játékosokról (9967) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2446) meccsek (4177) mercato (4170) nyilatkozat (7471) Olasz Kupa (331) összefoglaló (415) pletyka (4206) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (177) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (291) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása