Nagy változások várhatók a középpályán

rabiot_adrien_csk-szalaggal.jpgA La Gazzetta dello Sport szerint a Juventus középpályán sok változás lesz nyáron, amit elősegítenek a lejáró szerződések, a kölcsönszerződések és a változó szerepkörök. Cristiano Giuntoli már egy ideje dolgozik a középpálya átszervezésén, mióta tudatosult számára, hogy nem számíthat Paul Pogbára. Azóta az első számú kiszemelt számára Teun Koopmeiners, a bergamói mezzala, aki képes gólokat garantálni. A holland játékos 45 meccs alatt idén 15 gólt és 6 gólpasszt jegyzett.

A Tuttosport értesülései szerint a Juventus azon dolgozik, hogy Fabio Miretti kölcsönben gyűjtsön tapasztalatot a következő évben. A középpályás így kezdőként szerepelhet, és érettebben térhet vissza a Juventus keretébe. Az olasz középpályásért érdeklődik a Monza, illetve nem zárható ki a Genoa nyári próbálkozása sem, valamint a Serie A-ba visszatérő Parma is felmerült opcióként.

A TuttoJuve szerint nyáron távozhat a Juventustól Hans Nicolussi Caviglia, aki igencsak kevés lehetőséget kapott az elmúlt időszakban, valamint Enzo Barrenechea sorsa is kérdéses. A fiatal középpályás jó szezont hoz a Frosinone keretében, ám a vezetőség mindaddig nem kíván dönteni a jövőjéről, amíg ki nem derül, ki lesz a Juventus edzője jövőre, és mennyire tart igényt a 22 éves argentinre. 

A La Gazzetta dello Sport újságírója, Fabiana Della Valle szerint Manuel Locatelli az egyetlen érinthetetlen eleme a Juventus középpályájának, ami nem meglepő, hiszen Weston McKennie kapcsán a szerződéshosszabbítási kísérletek nem hozták a kívánt eredményt, Adrien Rabiot szerződése nyáron lejár, s a játékos nem kötelezte el magát a Juventus mellett, a Carlos Alcaraz kölcsönszerződésében meghatározott árat pedig a Juventus bizonyosan nem fogja kifizetni. Fabio Miretti mellett így elég sokan elhagyhatják a keretet.

A TuttoJuve értesülései szerint a Juventus Filip Kostić értékesítésén dolgozik, a szerb futballista a Premier League felé veheti az irányt 10 millió euróért, vagy esetleg egy szaúdi klub lehet a célpont, helyére pedig Edon Zhegrova érkezhet 15 millió euróért. A pletykák szerint a Juventus hónapok óta követi a Lille albán játékosát, és Cristiano Giuntoli már felvette a kapcsolatot a futballista ügynökével.

Egy másik nyári távozó lehet Fabrizio Romano szerint Gleison Bremer, mivel szóbeli megállapodás létezik a brazil védő ügynökével, hogy a Juventus elengedheti a játékost egy 55-60 millió eurós ajánlat érkezése esetén. A Juventusnak idén nyáron még van beleszólása a dolgokba, hiszen a szerződésben rögzített kivásárlási ár csak jövő nyártól lép életbe.

Az Il Messaggero arról számolt be, hogy Michele Di Gregorio a Juventus első számú opciója a kapuba, de amennyiben nem sikerül megállapodni a Monzával, a bianconero klub a Lazio kapusa, a harmincéves Ivan Provedel felé veheti az irányt, azonban a gondot a pénzügyi elvárások jelenthetik, mivel Claudio Lotito 25-30 millió eurót kérhet a számos olasz klubot megjárt kapusért.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr7518400841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sleepy8 2024.05.10. 11:45:13

Hát a pletyik alapján keserves éveknek nézünk elébe.

gomorra21 2024.05.10. 13:23:49

Remélem az csak véletlen a Gazettától, hogy Fagioli kimaradt az érinthetetlenek közül.
Ha Kosticból ki tudunk venni pénzt, az meglepő lenne. Annyira olcsón jött, ilyenkor a régi vezetés ingyen engedte el a kiöregedő játékosokat, de ha Giuntoli ebből még tud csinálni 10 milkát, akkor le a kalappal.
Én örülnék, ha Miretti csak kölcsönbe menne. 20 éves, de nincsen megilletődve a pályán. Van benne kraft. Teljesen alkalmatlan, hogy egyénileg, saját kútfőből oldja meg a támadásokat, de túl nagy feladat is az, a 20 éves Marchisio is alkalmatlan lett volna erre.
Zhegrovát meccsen még nem láttam, de ügyes srácnak tűnik videók alapján.

MarcoT 2024.05.10. 13:28:35

Nem nagyon hiszem, hogy az eltelt éveknél keservesebbek jönnek. Persze biztosan nem leszünk világverők egyhamar, de abban bízom, hogy azt a fajta sehova sem vezető, gyötrelmes erőlködést, amit az elmúlt szezonokban láttunk, felváltja egy kreatívabb megközelítés.

venember83 2024.05.10. 13:33:06

@sleepy8: én sem látom Koopmeinersben a megváltót. S szerintem nem is a Juventusnál fog kikötni, ha nincs valami nagyon különleges megállapodása az Atalantával, amivel kényszerhelyzetbe tudja hozni a bergamói vezetőséget, hogy az ő akarata érvényesüljön.

sleepy8 2024.05.10. 14:30:14

@venember83: Sokkal nagyobb probléma nekem, hogy még arról se vagyok meggyőzve hogy Giuntoli a megfelelő ember a feladatra. (És nem, az se győzött meg hogy Napolyban 8 év alatt bemákoltak egy Scudettot.)

@MarcoT: Manchester vörös oldalán is ezt mondják Sir Alex óta minden szezon végén, hogy rosszabb már nem lehet.

Attilio79 2024.05.10. 14:58:52

Azt gondolom, hogy a pályán egy nyíltabb támadóbb csapatot lenne jó látni (év elején volt pár meccs, ami ilyen volt, ha akkor tudták, mosr is képesek lehetnének rá és nem kellett hozzá Pogba)
Azt a formát kell fenntartani, ehhez egy olyan stílusú edző kell.

Guintoli első igazi belenyúlása lesz, úgyhogy lássuk, mit tud összerakni.

Az olajpénzzel felpumpált PL-t és MU-t kár lenne összehasonlítani a Serie A-val, más kávéház.

Rikoo 2024.05.10. 15:04:55

@Attilio79: Akkor viszont nem Thiago Motta kell edzőnek, mert ő is láthatóan inkább a pragmatikus játékot részesíti előnyben.

Gaben Smith 2024.05.10. 15:45:37

@sleepy8: kivancsi lennek ,hogy megis kiket latnal szivesen ha mar igy elore lesujto velemennyel vagy. Gondolom world class kategoriat varsz. Egyaltalan a felsoroltak kozul hanynak kiserted vegig a szezonjat? Esetleg a tavozo vilagklasszisokkal van problemad? Talan esetleg ugy erzed jovore a kiesesert fogunk harcolni Allegri bá nelkul?
Nem fogunk ezektol nagyobb neveket igazolni sot valoszinuleg nem a neveken van amugysem a hangsuly hanem a jatekos karakteren,szemelyisegen az edzoi elkepzeles szerinti igazolasokon. Ezek azok a tetelek amelyeket az utobbi evekben elfelejtettek a sportszakmai fejek nalunk talan most potolva lesz es olyan keretet hoznak ossze ami ugyan nem neves de annal inkabb a csapatert meghalni vagyok jatekosokat fog tartalmazni.
Bar az egesz ugysem fog semmit erni, mert Allegri nem lesz es igy jovore akar a megszunes szelere is sodrodhat ez a klub hiszen a fold kereken nincs olyan edzo aki tole sikeresebb lehetne ezzel a kazincbarcika szintu kerettel.

Pedro32 2024.05.10. 16:15:05

Kiváncsi vagyok nagyon,hogy milyen munka lesz a klubbnál nyáron.
Ha távozik :Rabiot,McKennie,Miretti,Nicolusi és Alcaraz, gondolom nem az egyetlen igazolás lesz Koopmeiners a posztra.Fagioli visszatér,de jóval sűrűbb szezonunk lesz.
Nem gondolom,hogy nagy nevekben kelle gondolkodni.Piac által alulértèkelt játékosok kellenének,meg egy edző elképzelésekkel és lehetne igazolni okosan.
Az az érzésem,hogy a lapok sem tudnak túl sokat

Shyr Kahn 2024.05.10. 16:52:27

@sleepy8: @venember83: Nem tudom lattatok-e Koopmeiners-t mostanaban jatszani, de az utolso 4-5 forduloban olyan formaban tolja, hogy megkockaztatom a posztjan talan a legjobb 3 jatekos kozott volt a vilagon.

Ezzel nem azt mondom, hogy egy jatekos kepes megvaltani a vilagot, de a jelenlegi formajat latva olyan szintloket lenne a kp-n, amire mar nagyon regota varunk. Bivalyeros, golokban, kulcspasszokban is kimagaslo jatekos, aki raadasul vedekezni is eleg jol tud. Ilyen kompakt kp keves van a vilagon jelenleg.

Az persze jogos kerdes/ketseg, hogy vegul nalunk kot-e ki. Sokan probaljak majd meg leigazolni es nem tudom a Juventus tud-e versenykepes lenni PL klubokkal szemben.

Shyr Kahn 2024.05.10. 16:55:42

Egyebkent a tegnapi EL merkozeseket latva, nagyon remelem, hogy Gasp meg tudja leckeztetni a Xabi Alonsot. Gasp strategakent jobb, mint DDR. Utobbi lenduletben es motivalasban kivalo, de ez tnap keves volt nekik a Leverkusen ellen, mig az Atalanta otthon brutalisan elkalapalta az OM-t (mondjuk az OM nagysagrendekkel gyengebb csapat, mint a Leverkusen).

Tony. 2024.05.10. 17:22:47

Ebben a Juventusban van érinthetetlen játékos? És Locatelli lenne az? Félő, hogy a frissen feljutó Parma elhappolja?

ZED! 2024.05.10. 18:17:14

Mostanában szerencsére volt picit több időm és több meccset is meg tudtam nézni, nagyon nem mindegy, hogy a játékosok mit hisznek el, milyen felfogással lépnek pályára, mennyire magabiztosak, és mennyire bíznak az edzőben!

Atalanta meccset nem láttam, de 3 verték az ellenfélnek, a Róma tegnap nagyon jól játszott, ahhoz képest, hogy DeRossi nem rég vette át a csapatot látszik, hogy mit szeretnének. Egyszóval várom az új irányt a Juvénál is, és remélem valóban elindul valami, nem úgy mit 3 éve...

Attilio79 2024.05.10. 19:30:58

@Rikoo: Lehet, hogy ez csak álom, de jó volt látni, hogy képes lenne a csapat erre.
Az is elképzelhető, hogy nem Motta az utunk, soha nem is mondtam, hogy ő lenne az ideális, neki nincsen nagycsapatos tapasztalata, bármi lehet belőle nálunk, főleg, ha nagy mozgás lesz a keretben.
Kíváncsi vagyok a mercatonkra és a következő idény elképzelésire.

Shyr Kahn 2024.05.10. 20:15:28

@ZED!: Az Atalanta kb 6-8-at rughatott volna (az OM-nek is volt ket helyzete). Nagyon dominaltak. Latszott, hogy tanultak az elso merkozesbol es alaposan kielemeztek az ellenfelet.

Shyr Kahn 2024.05.10. 20:18:00

@Attilio79: Bar utalom a parhuzamokat, de azert megis csak jol lehet erzekeltetni veluk a potencialt: Motta es Xabi Alonso kozul kerulhet ki a kovetkezo Carlo Ancelotti. En nem aggodnek a miatt, ha hozzank jon, mert tudom, hogy rendkivul jo munkara kepes.

sleepy8 2024.05.10. 20:30:20

@Gaben Smith: Mernék fogadni hogy jobban követem a foci világát (ugy egészében), mint akik Mottatol sziporkázó támadó focit várnak.@ZED!:

A vezetosegnek meg ideje lenne eldonteni, hogy építkezni akarunk évekig, vagy nyerni jövőre. Hidd el, ha tudnám melyikhez kéne igazolni, tudnám sorolni a neveket akiket szívesen látnék. De amíg 0 koncepció van egy klubnál addig ez nehéz.

@Shyr Kahn: Spoiler; nem nálunk köt ki a holland. Pont ezért címeres ostobaság rá fektetni a hangsúlyt.

ZED! 2024.05.10. 20:57:04

@sleepy8: Tudom, hogy Te nem hiszel abban, hogy Allegrin kívül más edző ne tudná azt elérni, mint Ő az elmúlt 3 évben, de ez most nem is lényeg!
Kívánom, hogy ha Motta jön kapja meg azokat a középkategóriás játékosokat, akiket kér és induljon el végre valami, ami hasonlít a futballra.

Attilio79 2024.05.10. 21:03:34

@Shyr Kahn: Semmi sem biztos!
A Bolognánál lehet, hogy nagyobb szabad kezet kapott, mint itt fog, de az is lehet, hogy nem áll be mögé az öltöző, bármi lehet és annak az ellentéte is.
Xabi Alonso is hibás párhuzam, csak nézzük meg azt, hogy milyen "staff" veszi körül, más a klub felépítése.
Szóval nem lehet tudni, hogy mennyire tudja érvényesíteni nálunk az akaratát, amit nem is ismerünk.

Shyr Kahn 2024.05.10. 21:06:10

@sleepy8: Koopmeiners valoszinu nem nalunk kot ki, de varjuk ki a veget... hatha Giuntoli tud valamit, amit mi nem.

gomorra21 2024.05.10. 21:08:08

@sleepy8: érdekes, mert én úgy érzem, hogy Mottától a többség nem sziporkázó focit vár, hanem inkább tudatos focit.
Sarrinál volt egy ábránd, hogy rövid úton meghonosítja a "szép focit", abból tanultunk. Ha Motta lesz az edző, világos lesz, hogy milyen jellegű játékosokra lesz szükség, ami nagy előrelépés.

Ha maradna Allegri, sokkal nehezebb lenne igazolni: kellene venni neki jó sok klasszist (nem tudom miből), akik szívesen nyomják a kiscsapatos játékot, hogy aztán egy-egy villanásnyi idejük maradjon a kapu előtt. Nem csak pénz nincsen erre, de olyan top klasszis se nagyon, akinek ez lenne az álma.
Amúgy szerintem jelenleg világos, hogy építkezés a terv. Ha a hosszútávú projekt nem számítana, akkor elhoztuk volta télen az öreg Bonaventurát Allegrinek, és akkor biztosan jobban állnánk a tabellán.

Koopmeiners szerintem sem lesz meg. Nekem ez is azt bizonyítja, hogy a top prémium játékosokhoz még annyira sem tudunk hozzá jutni, egyszerűen nem vagyunk vonzó csapat. Nem marad más, mint az építkezés, és egy nagyon tudatos játék, amiben a korrekt minőségű játékosok pontosan tudják a feladatukat.

Shyr Kahn 2024.05.10. 21:10:25

@Attilio79: Barmi lehet, de ha barmi lehet, akkor hogyan dontesz? Nyilvan valami alapjan probalod minimalizalni a kockazatot, ezert nem a szertarost ulteted oda, hanem azt az embert, aki a legmagasabb szinten mar elert valamit, tehetseges es van benne potencial.

En nem azt mondom, hogy 100% sikere lesz nalunk, hanem azt hogy nyugodt vagyok annak tudataban, amit tole lattam es siman benne van a potencial, hogy a jovo egyik sikeres olasz (brazil) edzoje legyen. A mondatom: "En nem aggodnek a miatt, ha hozzank jon, mert tudom, hogy rendkivul jo munkara kepes." nem jelent semmi mast, csak azt, hogy lattam azt, hogy rendkivul jo munkara kepes egy (kisse lenezett, gyenge minosegi kerettel rendelkezo) csapatnal es ezzel meggyozott engem az alkalmassagarol.

JuveMI 2024.05.10. 21:21:59

@Shyr Kahn: Párhuzam? Ancelotti éppen nálunk bukott meg először életében... szerintem pályafutása legnagyobb mérföldköve volt...

Shyr Kahn 2024.05.10. 21:24:44

@gomorra21: "Mottától a többség nem sziporkázó focit vár, hanem inkább tudatos focit." ++

Hozzateszem a celjainak megfelelo tudatos epitkezest es annak megfeleloen lathato fejlodest abba az iranyba, amit meghatarozott az edzoi stabbal.

Az uj edzogeneracio kicsit mechanikusabba akarja tenni a focit annak erdekeben, hogy a jatekosokrol levegye azt a mely terhet, amit mar evek ota keptelenek ellatni. Az elvaras az, hogy ugy kuldj keresztlabdat, mint Beckham, ugy fuss, mint Henry, ugy cselezz, mint Messi, ugy fejelj es olyan komplett, profi jatekos legyel, mint CR volt.

Ezek irrealis elvarasok es az uj generacio jobban tisztaban van ezzel, ezert nem az egyenekre helyezik a hangsulyt, hanem - leveve az irrealis terhet a vallukrol - epitenek egy nagyon reszletekig megtervezett osszerakott rendszert, ami mechanikus, ami referencia pontokkal teli es igy olajozottan elvegezheto a relative gyengebb jatekosok szamara is.

Ezt csinalta, csinalja de Zerbi, Palladino, Gilardino, Motta es Xabi Alonso is kulonbozo szinten.

Ha az adott szituacioban tudod hova kell passzolni a lasztit (relative kozel), nem kell torodnod azzal, ha nem keresztezel ugy, mint Beckham... vagy csak a leheto legmagasabb szinten, azon a szinten, ahol a kremet veszik meg. Nem kell olyan karmesternek lenned, mint Pirlo, Riquelme, vagy Zidane volt, mert tudod a begyakorolt, mechanikus jatekbol, a szituacionak megfelelo (man marking, zonal marking valamelyik pontjan a palyanak) asszimmetrikus es szimmetrikus rotaciokbol, hogy mit is kell csinalnod (valamint mit kell a korulotted levoknek csinalnia) es mi a tervek alapjan a "legegyszerubb" megoldas.

Amit en latok, az az, hogy az uj generacio egy hatalmas "lathatatlan" forradalmat hoz be a foci vilagaba, ami egyelore mukodik. Majd megint nem fog mukodni, amikor mindenki ezt csinalja majd es megint elkezd szamitani, hogy minel magasabb minosegu jatekosaid legyenek egy-egy pozicioban, hogy a taktika/strategia fele helyezd a kvalitast.

Ezzel nem azt mondom, hogy nem szamit a jatekosminoseg, hanem azt, hogy a jatekosminoseg fontossagat probaljak kicsit tehermentesiteni.

Shyr Kahn 2024.05.10. 21:26:10

@JuveMI: A parhuzammal nem erre celoztam, hanem a naggya valas lehetosegere, mert latok edzoi alkatban parhuzamokat Motta es kozotte.

Shyr Kahn 2024.05.10. 21:28:53

Lasd a Leverkusen-t, Girona-t, vagy a Bologna-t. A jatekosok azert valtak dragava, mert a csapatjatek jol megszervezett lett es a piac azt latja, hogy ezekben a rendszerekben milyen jo jatekosok vannak... a valosag az, hogy a rendszer volt elobb es egyik emlitett csapatban sem voltak a rendszer kialakitasa elott vilagklasszisok es sztem most sincsenek.

Attilio79 2024.05.10. 22:02:25

@Shyr Kahn: Igen, nézhetünk a szertáros felé és nézhetünk olyan edző felé, aki bizonyított nagyobb csapatnál.
Mindenesetre azért vagyok kíváncsi, mert ez inkább Guintoli elképzelése lesz, mintsem az edzőjé, bárki is ül le.
Sok dologban kellene változtatni, hogy ne öregszagú legyen minden, új csomagolásban (logo, stadion).
Ezért vagyok kíváncsi a mercatora és az edző személyére.

Shyr Kahn 2024.05.10. 22:09:28

@Attilio79: Ketsegtelen, hogy valoban most derul ki mennyire jo Giuntoli es stabja az edzoi stab kivalasztasaban, igy abszolut egyetertek, en is kivancsian varom mi sul ki a dologbol.

Pedro32 2024.05.10. 23:06:10

@Attilio79: biztos jó staff veszi körül,ha a kiválasztásra gondolsz,de mikor átvette a csapatot majdnem kiestek és behozta őket EL helyre .Teljesen más focival ,nem történt igazolás.kétségtelen ,hogy az ő elképzelése lenditett a klubbon .hiszen más lényegi változás nem történt.

Rocky80 2024.05.10. 23:19:29

Oly korban éltem én e földön,

mikor a Juventusban Locatelli lett az érinthetetlen középpályás... :-(

Hol vannak itt az előremutató szakmai döntések?

Pedro32 2024.05.10. 23:23:46

@Shyr Kahn:minden szavaddal egyetértek. !!!perszehogy számit a játékosminőség ,de az mennyire relativ,hogy mi számit minőségnek.
Ha a mi példánkat vesszünk Conte mikor átvette a Juventust, mennyire megemelte a csapat teljesitményét..
Pogba,Pirlo,Vidal ,Barzagli,Tevez…legtöbben leirják “micsoda csapat volt”
Én emléxem ,hogy érkeztek meg??…Ezek leselejtezett játékosok vagy max középszer könnyen mozdítható kis játékosok voltak.Most visszasírjuk.
Eztután megváltozott az üzletpolitika és a kiválasztás.Most itt tartunk.
A sportigazgatónkat odaadtuk az internek.(a legnagyobb hányinger csapatnak)
Jé az inter modern edzőket alakalmaz!konkrét elképzeléssel,meg olyan emberrel aki megkeresi az ár -érték arányban megfelelő játékost.működik!micsoda meglepetés.ezek után is van aki kételkedik a váltásban :
“De mi ne tegyüük!!!mi lesz ha a jó edző nálunk rossz lesz!”
Mit kellene néznünk eleve szar edzőt?vagy lefutott Mourinhot?aki szintén nemtudta magát modernizálni és egy közepes Derossi alatt is sokkal jobb a Róma?de legalább nyert BL-t az ókorban (clap-clap)

venember83 2024.05.11. 06:01:20

@Rocky80: Loca drága volt, posztján kívül kellett játszania, olaszként egy olasz klubnál nem meglepő számomra, hogy kap még lehetőséget. De ezen kívül egyetértek. Én is várom a nyarat egy reformban reménykedve, aminek a keretében tudatos építkezés veszi kezdetét. Megfelelő szakmai és nem csak pénzügyileg megfelelő döntésekkel.

Attilio79 2024.05.11. 06:27:48

@Pedro32: Nem csak a kiválasztásra gondoltam, hanem pl. van videó elemzője nem is egy, itt a Juventusnál (Allegrinél) úgy tudom egy sincsen, ezek a "módszerességek" hiányozhatnak. Nem gondolom, hogy ez bérkérdés lenne.
Pl. ezért is írtam, hogy öregszagú minden új köntösben.
Alonso egész elképesztő szezont hoz precíz stábbal.

Attilio79 2024.05.11. 06:47:51

@Shyr Kahn: Nekem nagy kérdés, hogy bárki ül is le ide, mit kap a munkához, milyen elvárásai, kérései lesznek és milyen módszereket tud ebből megvalósítani.
Egy olyan edző, aki már képben van és merev elképzelései vannak talán jobban passzolna, de minden a megállapodás kérdése a klubbal.
Az is érdekes, hogy teljes keret kisöprésről is hallhatunk.

Pedro32 2024.05.11. 09:05:17

@Attilio79: jaaaj ,ez teljesen igaz.Bár szerintem nem a klubb nem biztosítja ezt.Allegrinak azért nincs,mert nem tar rá igényt,feleslegesnek tartja ennyire elmélyülni az elemzésben.Ha Allegrit menesztik a stáb is megy,Őket is kikell fizetni.Gondolom ,ha ezeket egy edző mellé rendelné ki a klubb,nem kellene vele együtt menniük.Többször elmondta ,hogy Ő ezeket a dolgokat egyszerűbben látja.
Jelenleg leegyszerüsítve bekell ívelni a kapu elé a 16olsba ,oda befuttatni oda a legtöbb magas fizikális játékost. A középpályán van
Rabiotnak 4
Cambiasonak 2
Locatellinek 1
Mirettinek 1 golja
Többiek 0-zák a bajnokságot

Gatti 4
Bremer 3
Rugani 2
Danilo 1

Allegri meg sem próbál ezen bármit változtatni.
Pontrugasok utáni kotorászás ,lecsorgó labda,beívelés utáni csiki-csuki a gólok túlnyomó többsége.
Ez a többi csapatrész kárára megy.Vlahovic góljaiból ha leveszed a 11eseket,meg a szabadrúgásokat,totál közepes.Chiesát is visszahúzza ez a hozzálás,Locatellit a legjobban,mert ugye a felfutó védők helyett valakinek visszakell zárni,a védekező harmadban találkozik szinte a labdával a saját 16osánál ,ellenféllel a nyakán,mert ugye az alapfelállásban seggelünk.ennek ellenére 92% felett passzol saját térfélen,az ellenfelén 86%
Van 5gólpassza szinte utolsó emberként ,de a laikus kib..szná a csapatból az egyetlen embert ,aki nem bontja a társaságot,betonacélból van,le sem sérül soha,mindig elérhető ,pedig a legtöbb sikeres szerelése van a ligában meg még 7 játékelemben a legjobb a középpályások közüla Serie A ban.hosszu passzok,támadóharmadba eljutattott labdák stb.)
Allegrinek igénye sincs a változásra.Ő tudja,hogy mindenki más hülye és csak Ő helikoper

alexGicamo 2024.05.11. 10:30:10

@gomorra21: Nagyom jól mondod ! Elsősorban tudatosságot várok tőle , azt , hogy ha a fiúk pályára lépnek, elszántságot lássak az arcukon , küzdeni akarást , a játék képe pedig legyen egyértelmű . Legyen világos, hogy van egy koncepció , nem pedig tök esetleges minden .
Ez nálam az alap .
De ennél többet első körben nem is várnék az új edzőtől .

Attilio79 2024.05.11. 11:30:52

@Pedro32: Igen, erre/ezekre próbáltam utalni.

Ethan Hunt 2024.05.12. 15:22:11

@Shyr Kahn: Nagyon jó dolgokat írtál és pontosan erre van szüksége most a Juventusnak. Egy jól működő, célirányos rendszerre, ahol mindenki tudja, hogy mi a feladata, hogyan lehet eljutni az ellenfél kapujáig és nem kell túl sok egyéni megmozduláson gondolkodnia. A jelenlegi keret ilyen típusú játékra alkalmas és jó ideig ez így is lesz még, hiszen nem vagyunk abban az anyagi helyzetben, hogy versenyképesek legyünk az elitklubokkal. Nyilván egy ideális világban az új edző hozná a Conte-féle tüzet és küzdeni akarást is a végsőkig, de ha csak a működő rendszer érkezik Mottával, én azzal is elégedett leszek, mert a jelenlegi eredményeket az is biztosítani fogja harmadannyi fizetésből és remélhetőleg egy Juventushoz méltóbb játékfelfogással...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3494) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (964) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10220) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2498) meccsek (4287) mercato (4270) nyilatkozat (7634) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4286) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása