Allegri: „A következő meccsre kell koncentrálnunk”

allegri_massimiliano_roma_elleni_meccs_utan_dazn.jpgMassimiliano Allegri a római döntetlen után a DAZN munkatársainak értékelte a mérkőzést, és már a Salernitana elleni meccs fontosságáról is beszélt.

„Kockáztattuk ma a meccs elvesztését, egy olyan meccs elvesztését, amit nem tudtunk megnyerni, különösen a második félidőben, ahol több kedvező helyzetünk volt. Természetes, hogy a Roma visszajött a meccsbe, de nekünk is voltak jó lehetőségeink. Majd az utolsó két percben hihetetlenül kezeltük a labdát, mindent elveszíthettünk volna a végén, miközben az egymás elleni eredmények tekintetében a döntetlen számunkra előnyös helyzet volt, főleg egy olyan meccsen, amit nem tudtunk megnyerni. Természetes, hogy a Roma jobban játszott a legutóbbi eredményük után. Mi nyomás alatt a vereséget kockáztattuk, azonban sikerült megőrizni a szilárdságunkat, és ezzel pontot szereztünk.

Van mit megbánnunk idén, hiszen az elmúlt időszakban csak két győzelmet arattunk, természetes, hogy többet kellett volna elérnünk. A futball olykor egy bestia, mert vannak időszakok, amikor jól mennek a dolgok, máskor pedig minden fordítva sül el. Egyértelműen a milánói vereség, majd az Udinese elleni hazai vereség után kicsit összezuhantunk,  Amikor a csapat elveszíti szem elől a legfőbb célkitűzést, bár azt tudtuk, hogy az Inter egyértelműen erősebb, és 12-14 pontos előnyben van a csapat másokkal szemben, akkor természetes, hogy a csapat lelassul. Mindez Arkadiusz Milik kiállításával kezdődött az Empoli ellen, volt számunkra több kedvezőtlen helyzet. Majd következett Dušan Vlahović és nem Moise Kean, de közben Federico Chiesa nem érezte jól magát, majd Adrien Rabiot is némi kihagyásra szorult. Adrien hozott néhány nagyszerű meccset ebben az időszakban, de voltak kevésbé jó mérkőzései is, ahol nem teljesített jól. Weston McKennie vállsérülése is kellemetlenségeket okozott nekünk.

A pozitívum, hogy ezekben a helyzetekben, amikor feladhatná a harcot a csapat, a srácok összekapják magukat, koncentrálnak, most pedig jó előnyünk van, és kipipálhatunk egy célt a Salernitana ellen. Megbánásokat érezhetünk, mert egyértelműen jobban teljesíthettünk volna, de több minden összejött, és megakadt a csapat, talán kicsit azért nem tudtunk kimászni ebből, mert nem volt elég játékosunk.

Most az a fontos, hogy a következő meccsre koncentráljunk. Ami a következő évet illeti, a klub majd kiértékeli a keretet, mivel nagyszerű alap áll itt rendelkezésre, de az egyéni játékosokat is ki kell értékelni. Manuel Locatelli, Weston Mckennie és Adrien Rabiot sokat játszott, főleg utóbbi kettő. Federico Chiesa olykor bevethető volt, máskor nem. Paul Pogba, még ha nem is volt 100%-os állapotban, félórás jelenlétével megijeszthette volna az ellenfeleket, ez hiányzott. Plusz nem állt rendelkezésre Nicolò Fagioli, pedig kellettek volna a cserék és az alternatívák, miközben nem akarom elvenni a többiek érdemeit. Jelenleg nagyon közel állunk a BL-hely bebiztosításához, valamint előttünk ez a csodálatos Olasz Kupa-döntő. 

Hiányzik közülünk Nicolò Fagioli, aki tehetséges játékos, és persze Paul Pogba, ők olyan minőségi játékosok, akik sokat segíthettek volna nekünk. A középpályásoknak köszönhetően működik egy csapat, csak ezt tudom mondani. Gyerekként azt tanultam, hogy a középpálya a csapat lelke, ha a középpálya jól működik, akkor a támadók jól teljesítenek, és ha rosszul működik a középpálya, a védők rosszul teljesítenek, mivel nyilván nem kapják meg a megfelelő védelmet. A mi középpályásaink jó szezont futottak, Weston McKennie, Manuel Locatelli, Adrien Rabiot és Fabiot Miretti állt rendelkezésre január 28-ig. Ők soha nem futamodtak meg, és tudtunk dolgozni a korlátaink figyelembe vételével.

Ez a meccs csodálatos volt Federico Chiesa számára, mivel a Roma területeket engedett át. Gyakrabban kellett volna váltanunk a játékunkon. A szélek működtek, és megvolt a lehetőség, hogy megbüntessük az ellenfelet, és jól kezdtünk ebben a tekintetben, de aztán megmakacsoltuk magunkat, csak egyik vagy másik oldalt használtuk, miközben fel kellett volna nézni, és át kellett volna passzolni a labdát a másik oldalra. Egyértelműen megvoltak ma a kedvező helyzeteink.

A jövőm? Nos, kérdezzék a vezetőséget, most az a fontos, hogy az Atalanta elleni döntőre koncentráljunk, remélhetőleg úgy érkezünk majd Rómába, hogy bebiztosítottuk a BL-helyet. Mosolyogjunk inkább, mert mostanában többet szerepel a lapokban, hogy mit tartogat a jövő Massimiliano Allegri számára, minthogy mit kell tennie a Juventusnak a következő 15 napban. Most következik tíz-tizenöt nap, és minden ki fog derülni. Nevetve és viccelődve tudok válaszolni, mert csak otthon, Livornóban nem kérdeznek arról, hogy maradok vagy sem, ott nem érdeklődnek felőlem.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr9618397461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kukszi 2024.05.06. 08:42:12

Csak ker szó Mister!
Gyáva vagy!!

Rocky80 2024.05.06. 08:53:30

Senki sem lehet próféta a saját hazájában.

venember83 2024.05.06. 09:15:15

@Rocky80: azért nem hívják a Livorno padjára? :)

FAF 2024.05.06. 09:41:17

"Kockáztattuk ma a meccs elvesztését, egy olyan meccs elvesztését, amit nem tudtunk megnyerni"

"a döntetlen számunkra előnyös helyzet volt, főleg egy olyan meccsen, amit nem tudtunk megnyerni."

A kérdés az miért nem tudtuk megnyerni mester. Ilyen mentalitással semmi keresnivalója a Juve padján.

Minden és mindenki más is hibás már megint mégis mindenki a Mr.-t báncccssa.

Livorno? Igen, az a szintje, oda való a fantasztikus játéka. Ott legalább nem kérdezgetné senki, dolgozhatna nyugodtan :DDD

delpi0823 2024.05.06. 09:59:08

Azert most mar kezd nagyon ironikussa valni a nyilatkozatai is,kicsi fricskakat lehet erezni a vezetoseg fele is,sztem erzi o mar hogy nem lesz itt folytatas.Fagioli meg Pogba hianyaban azert van nemi igazsaga,bar sztem ha Pogbat nem tiltottak volna el akkor se nagyon lehetett volna vele szamolni,ugyanugy jatszott volna vagy 5meccset max mert allandoan serult lett volna,szomoru ezt kimondani de a klub jobban jart igy hogy doppingolt,es igy meg lehet tole szabadulni konnyeden.

Pavel1988 2024.05.06. 10:12:13

A 93. percben Gatti elkezdi felvinni a labdát, gondolja ez a legjobb döntés egy letámadó Roma ellen. Elveszti, így egy jó kulcspasszal ziccerig jut Abraham.
Nagy nehezen megússzuk, de még lefújás előtt belefér egy felszabadítási kísérlet Gattitól, amivel fejbelövi Locatellit.

Mindent elmond, hogy egy ilyen ostoba védő kezdő lehet a Juventusban.

Thuglife! 2024.05.06. 10:19:27

@FAF: és azt kimondani hogy a sintér egyértelműen erősebb?ez már önmagában vérlázító.
Még ha így is van.hogy tudod így motiválni a saját játékosaidat?kivéve ha azt gondolod hogy a livorno padján ülsz.

Thuglife! 2024.05.06. 10:22:08

@Pavel1988: aki fejbelőtte locatellit az Danilo volt még röhögött is.
És igen Gatti az egyik legnagyobb király 3 győztes gólt is szerzett az ha jól számolom 9 pont.és inkább 10 ilyen játékos aki az utolsó percben is nyerni akar mint olyanok akik az egy pontért remegnek.

Pavel1988 2024.05.06. 10:33:15

@Thuglife!: Akkor azt a felszabadítást benéztem.
Igen, egyik meccsen gólt fejel, a másik öngólt rúg vagy éppen odapasszolja a labdát Lukakunak. A helyezkedési hibái annyira általánosak, hogy már fel sem kapom rá a fejem.
Teljesen hektikus a csávó, soha nem lesz Juventus szintű játékos. Akkor lesz újra erős a Juventus amikor a Gatti féle játékosaink mentő cserék lesznek.

Thuglife! 2024.05.06. 10:58:11

@Pavel1988: de te nem azt mondtad hogy technikailag képzetlen ezért ne játszon/ezért ne vigye fel a labdát stb.azt mondtad hogy ostoba játékos.csak azért mert nyerni akar gólt akár szerezni.na ezt a gondolkozást kell kiűzni Allegrivel együtt mert már az olasz válogatott se ezzel a gondolkozással nyert EB-t vagy a Napoli tavaly bajnokságot.
Menni kell előre mert a győzelem az egyetlen ami számít.nem csak dumálni kell róla.és ha majd lesz egy olyan védőnk aki technikailag is megfelel akkor átveszi ezt a mentalitást mondjuk Gattitól.na az lesz egy Juve szintű játékos.de addig is menni kell előre az utolsó percben is még ha ki is kapunk valakinek a hibájából.négyet ikszeltünk zsinórban.többet ér két győzelem és két vereség ha kockáztatunk azzal már bent lennénk a BL-ben.

Leram7 2024.05.06. 11:19:30

Ha nyerünk salernitana és a monza ellen, valamint döntetlen van a bolognaval, akik szintúgy rossz formában vannak, simán van 3. hely.

Egy olasz kupa győzelemmel ez pedig elfogadható.

gomorra21 2024.05.06. 11:43:32

A vereség elkerülése nem fontos, hanem az egyetlen dolog, ami számít.

Lanzafame 2024.05.06. 11:51:44

Nagyon unalmas már ez a trollkodásba csomagolt mentegetőzés. De legalább már csak pár meccset kell kibírni.

gomorra21 2024.05.06. 12:13:01

@Lanzafame: A híres toszkán cinizmust használja pajzsként, hogy ne kelljen lemondania a fizuról. Hónapok óta a fő projekt, ahelyett, hogy a csapat győzelmén járna az esze.

venember83 2024.05.06. 13:14:05

@FAF: nem bántja őt mindenki, volt ezúttal is molinó az ultrák részéről, amely a maradásra kérte fel a mestert, hogy a csapatot ő vezesse a klubvilágbajnokságra.

cdn.rios.hu/dl/upc/2024-05/06/7681_rnzyyww3fjaown7g_allegri_devi_restare_molino.jpg

juve2121 2024.05.06. 13:43:23

Tegnap az Olimpicoban a szurkolóink a következőket írták ki egy drapira:

“Allegri maradj velünk és vezess minket a világbajnokságon.”

Lehet, nem olvassák ezt a blogot, mert akkor egy akasztófát tettek volna ki!!
Szégyen ami itt folyik Allegrivel!

juve2121 2024.05.06. 13:45:19

@Pavel1988:
teljesen egyet értek!
Minden idők leggyengébb Juventus keret ez az idei!
Sajnálom, de szarból nem lehet várat építeni!

Lanzafame 2024.05.06. 14:02:36

@juve2121: Bologna, Girona, Leicester, Leverkusen: itt kész játékosokból, sőt világklasszisokból állnak, álltak a keretek, igaz?

juve2121 2024.05.06. 14:20:57

@Lanzafame:
bocsáss meg, nem szeretnélek megbántani, ezért inkább nem fejtem ki a véleményem arról amit írtál!
Látszik, hogy szereted a focit, maradjon is így!!!
Forza Juve!!!

Lanzafame 2024.05.06. 14:30:21

@juve2121: olyan erős érveket tettél ide, hogy nincs mese, leteszem a fegyvert.

venember83 2024.05.06. 14:34:02

@Lanzafame: az elmúlt 3-4 év eredményei kellő alátámasztással szolgálnak a keret gyengesége tekintetében, minek ide további érvek?

Rikoo 2024.05.06. 14:34:57

@Lanzafame: Flow-ban voltak/vannak azok a csapatok. A következő szezon nagy értékmérő lesz a megnövekedett terhelés miatt.
Leicester a következő évben 12. lett a tabellán, idén a Union Berlin a kiesés ellen küzd a tavalyi 4. hely után.
De akár a Valenciát is idevehetjük, akik bejutottak 5 éve a BL-be és a következő szezonban már a 9. helyen végeztek.
Wolfsburg 3 éve 4. lett, következő szezonban 12.
Lille bajnok lett, a következő szezonban 10.
De akár mondhatjuk a Napolit, Laziot is, akik tavaly 1., 2. voltak, most pedig a 7. és 9.
Szinte kivétel nélkül drasztikus visszaesés volt a következő szezonban, nem gondolom, hogy a Bologna és Girona tartósan tudna évekig a 4-ben lenni.
A Leverkusen azért más kategória. Ott a keret is erős és Xabi Alonso extrát ad hozzá. Ő maradni fog és még a keretet is erősíteni fogják.
Címvédésre is jó esélyük lesz jövőre.

Kives 2024.05.06. 14:35:56

@juve2121: Azért az is erős egy kicsit, hogy ez a csapat, vagy keret szar játékosokból áll.
Locatelli és Chiesa EB győztes olaszok, Kostic EL győztes, Vlaho majdnem gólkirályként jött, Rabiot VB győztes, Bremer talán év védője volt.
Én sem értek a focihoz, ezt elismerem. De én nem gondolnám ezt kakinak. Nem arra gondolok, hogy 20 ponttal kellene a bajnokságot vezetnünk. De igenis kellene a kis és középcsapatokat gólokkal verni, igenis kellene, hogy valamiféle focihoz hasonlót lássunk, kellene felállást váltani néha, nem egy ötlettelen fussatok bolondok mérkőzést lenyomni hétről hétre, évről évre.
Gondolom én, de én sem értek hozzá. Csak egy gondolat.

Kives 2024.05.06. 14:40:22

@Rikoo: Jól összefoglaltad ezeket a csapatokat, le a kalappal.
Én mostanában az Arsenal példáját irigylem, ezt a példát szerettem volna nálunk is látni.
Arteta átvett egy fiatal, tehetséges csapatot. Évek alatt szépen összeért a csapat, szép lassan jöttek fel a tabellán évről - évre. Mostanra pedig egy nagyon szép focit játszó sikerekre éhes /és esélyes/ csapat lett belőlük.
Persze van még csiszolni való, de öröm nézni őket. Ezt szerettem volna, ha ez történik itt a 3 év alatt!

juve2121 2024.05.06. 14:43:53

@venember83:
Pedig valószínű sokkal többet tudnak a csapat körül folyó eseményekről!
Ők is látják, h sajnos az egyéni képességek nagyon gyengék nálunk!
Szerintem kb 5 játékosunk Juve szint, na jó 6!
Yildiz, Chiesa, Vlahovic, Bremer, Rabiot, meg a lengyel!
Az összes többinek jó cserének kellene lenni, valakinek még az is erős! Pl Miretti egyszerűen vállalhatatlan! Már bocsánat!

venember83 2024.05.06. 14:56:35

@juve2121: "Pedig valószínű sokkal többet tudnak a csapat körül folyó eseményekről!"

Vagy csak ezt a megbízást kapták az őket stadionba visszaengedő vezetőségtől. Manapság legtöbbször a pénz a válasz rengeteg mindenre.

juve2121 2024.05.06. 14:59:46

@Rikoo:
Na jó, most kezdek megnyugodni!
Azért nem csak az Allegrizők olvassák ezt a blogot!
Egyet értek veled! Ugyan ez a flow vitte a mi csapatunkat az Inter meccsig! Ott viszont a játékosok testközelből megérezték a különbséget! Sajnos ott szétestünk fejben! Pluszban jöttek még a Vlahovic és egyéb esetek, de hát ilyenkor ez van.
A sporik is látványosan ellenünk fújnak! Több durva dolog is történt, de amikor Alcarazt szó szerint leütötték és nem adtak büntit, az már bicskanyitogató volt! Nem akarok már Nedvedezni, de ahogy ő beszélt a sporikkal, lehet még mindig annak a levét isszuk. Nem szabad a széllel szemben …..!
Nem azt mondom nem kell reklamálni, de normálisan, mert ők is csak emberek!
Nagyon bízom az új vezetésben, remélem csinálnak egy jó keretet és újra nagyok leszünk!

juve2121 2024.05.06. 15:00:35

@venember83:
Ez is igaz!!!!
Lehet én túl jóhiszemű vagyok! :-)

gomorra21 2024.05.06. 15:25:59

@juve2121: ha visz előre a flow, és az aztán megtörik, akkor arra az edzőnek kötelessége valahogy reagálnia. Az inter elleni meccs óta tart egy hullámvölgy. Te milyen edzői lépést látsz, hogyan próbált Allegri reagálni a megroppanásra? Szerintem hónapok óta nem reagál sehogy.

Shaky79 2024.05.06. 15:26:56

Semmi önkritika, mindig csak a kifogások. Húzza az időt, hogy ne kelljen lemondania a lóvéról, várja, hogy lapátra tegyék, +1 év munka nélküli segély hallegri módra! Nem baj, Elkannak van pénze csengessen csak ha ennyi időre ránk szabadították ezt a pojácát!

Shyr Kahn 2024.05.06. 15:46:47

@gomorra21: Vagy, ha reagal is, nagyon nem sokat er(t) a reakcioja. Honapok ota keptelenek vagyunk gyozelmeket hozni es a dontetlenek jelentenek nemi "kilabalast", de ennel azert joval tobbet varnank ettol a kerettol, foleg a tabellan elfoglalt szoros helyzet miatt.

@Leram7: Ketsegtelen, hogy a negy dontetlen es egy gyozelem godornek tunik a korabbi menetelesuk utan, de meg igy is volt tartasuk nem kikapni es visszajonni az elozo merkozeseken, szoval hiaba jatszanak ellenunk es a Napoli ellen is az elkovetkezo fordulokban, en nem tennek sokat arra, hogy nem hoznak legalabb X-ket ezeken a merkozeseken. Az Atalanta lehet egy neveto harmadik, ha vegul behuzza a kovetkezo ket merkozeset (ma a Salernitana, ami meglepodnek, ha nem hozna nekik 3 pontot, illetve utana a Roma ellen, ami mar kerdeses, de en legalabb X-nek erzem), ugyanis ebben az esetben beelozik a Roma-t.

Thuglife! 2024.05.06. 15:54:39

@Rikoo:
Biztos hogy a flow okozta azokat a kiugró eredményeket?
Nem azért volt mert építkeztek a csapatok? Volt idejük építkezni mert addig nem volt kiugró eredmény,a radar alatt tartottak jó játékosokat.majd a kiugró eredmény után szétkapták öket ezért törvényszerű volt a visszaesés?
Tanúlság: pénzügyileg is naggyá kell válni mert elviszik a jobbakat.
Az a levwrkusen meg tényleg nem flowban van.ilyen lendület nincs.ez évek lopakodó munkája.tavaly meg tavalyelőtt még a róma jobb volt náluk.és hogy nem vitték el a jobbakat gondolom arról a játékosok is tehettek hogy bíznak az edzőben és a taktikájában és gondolom mindenki elégedett a játékperceivel pozíciójával stb.
Ezért kell nézni összességében a 3 évünket aminek idén kellett volna kicsúcsosodnia heti egy meccsel mindenkit erőböl lenyomni.

Pavel1988 2024.05.06. 16:10:12

@Thuglife!: Labdacipelések között is van különbség.
Igen, Gatti ostoba játékos. Rendre rossz döntéseket hoz és lassan gondolkodik. A technikai hiányosságait mindenki látja, nekem nem ez a fő bajom vele (Chiellininek is volt bőven).
Akinek ilyen alapvető hiányosságai vannak az ne álljon bele egy ilyenbe a 93. percben. Ennél a szituációnál nem nyerni akart, hanem nem volt jobb ötlete.

Thuglife! 2024.05.06. 16:41:28

@Pavel1988:szóval Gatti nem hozza az ár-érték arányának megfelelő teljesítményt?
Akkor ő a fő ludas.na meg Fagioli és Pogba.

Shaky79 2024.05.06. 16:47:06

Azt látjuk a pályán amit a nagy mester edzéseken megkövetel tőlük. Ha az lenne a feladat, hogy birtokoljuk a labdát akkor azt ezek a játékosok is meg tudnák csinálni, ha az lenne a feladat, hogy hozzuk fel a labdát és építsünk támadást akkor meg tudnák csinálni ezek a játékosok is. Nem tudom mit csinálnak edzéseken, de ezt a játékot amit pályára tesznek, szerintem egy Pintér Attilával is meg tudnák ugrani!

Pavel1988 2024.05.06. 16:58:43

@Thuglife!: Valamiért az az érzésem, hogy nem áll szándékodban értelmezni azt amit írok.
Gatti ár/érték arányáról egy szót sem írtam, 9m euróért jött és ennyit egyébként ér is.
A Lazionak vagy a Torinonak kellett volna megvennie, kb ilyesmi csapatokban lenne az Ő helye.

Gattit, Weaht és Locatellit hoztam példának, de írhattam volna rajtuk kívül Sandrot, Pogbát, vagy Kosticot is.
Borzasztó játékosok alkotják ezt a keretet, ez alól kb 4-7 kivétel van.
Ez vegyül azzal, hogy Allegri elvesztette az öltözőt és amúgy alkalmatlan arra, hogy középszerű játékosokból álló csapatnak legyen az edzője.

Viszont alapvetés, hogy egy csapat erősségét elsősorban a keret minősége határozza meg. Ezért emelem ki rendre a hozzászólásaimban, szerintem ez a fő oka a Juventus vergődésének. Aztán ott van az is amit sokan írtok, hogy nem megfelelő az edző személye sem.

gomorra21 2024.05.06. 17:09:13

@Pavel1988: Allegri a lovak közé dobta a gyeplőt - erre van, aki úgy reagál, hogy alibi üzemmódban kibekkel.
Gatti ellenkezőleg, ő túlhevül. Látszik, hogy felb@ssza a langymeleg, céltalan tili-toli. Én speciel meg tudom éretni.

Lanzafame 2024.05.06. 17:16:39

@Rikoo: arra céloztam, hogy egy jó edző legyen képes a nem a legerősebb keretből is építeni valamit, ha nem is egy, de legalább 3 év alatt. Nem látom ennek a munkának az eredményét, igazából a munkát sem.

Láttunk volna legalább csak egy évet 2021 óta, amikor flow-ba kerül a csapat, világ- és Európa-bajnokokkal, brazil, olasz, francia, lengyel válogatottakkal, néhány tehetséges fiatallal.

De a flow-ba kerülés helyett inkább legyen tudatos építkezés a klubnál, ahhoz passzoló edzővel és játékosokkal a kapkodás és a rombolás helyett.

Rikoo 2024.05.06. 17:27:05

@Thuglife!: Pont ez az érdekes benne, hogy nem kapkodták szét a csapatokat, a BL bevételnek köszönhetően még erősíteni is tudtak. Egyedül a Lille, aki a bajnoki cím után nem tudott érdemben igazolni.
Leverkusen mellett még az Atalantát is érdemes kiemelni. Hosszú évek óta nagyon fenntartható klubmodelljük van, akik még stadiont is tudnak felújítani a Covid után.

Tényleg Gatti lőtte hátba Locatellit, de ez tényleg már csak a hab a tortán.

Az a probléma, hogy a Juventusnál vezetőségi szinten sincs semmi koncepció. 6 éve még Marotta volt a sportigazgató. Azóta Paratici, Cherubini/Arrivabene és Manna is hoztak le nyári mercatot. Most pedig Giuntoli van.
Miközben a teljes vezetőséget lemondatták.
6 éve nincs semmi céltudatos és előremutató terve a klubnak, kivéve a közösségi médiában és a stadionban, de ez önmagában kevés.
Az elmúlt hetekben legalább kereskedelmi szinten történt változás, ami előrelépés, de volt honnan...

FAF 2024.05.06. 17:40:57

@venember83: Ezeknek fizeti a sörüket vagy mi alapján támogatják? :DDD Egyre borzalmasabb a felfogása.

Rikoo 2024.05.06. 17:46:35

@Lanzafame: Ugyanez a válaszom neked is. Elemi szinten vannak problémák évek óta.
A jelenlegi keret és az edző nem kompatibilis egymással, ezt felesleges is túlbonyolítani, de nem csak ez a kulcs.

Mondjuk nekem az is kérdéses, hogy innen nincs-e még nagyobb lejtmenet.
Sarri után se hitték sokan, hogy az egy lejtmenetnek a kezdete, mégis a következő évben csak a Napoli-n múlott, hogy sikerült a 4-be bejutni.
Én most is ezt érzem. Ha nem sikerülne drasztikusan pozitív változásokat elérni a keretben is és mondjuk Motta átvenné ezt a mostani csapatot, szerintem a Scudetto hajhászása helyett, akár még a középmezőnybe is visszakerülhet a csapat, folytatva a tavaszi tendenciát.

"Láttunk volna legalább csak egy évet 2021 óta, amikor flow-ba kerül a csapat, világ- és Európa-bajnokokkal, brazil, olasz, francia, lengyel válogatottakkal, néhány tehetséges fiatallal."
Őszintén, nekem pont ez a problémám, ami még korábban kezdődött. A klub elkezdte túlfizetni a nem kiemelkedő játékosokat, akiktől azt látjuk, hogy csak az interjúkban mondják el, mekkora a klub a Juventus. 6-7 milliós fizetéseket keresnek páran évek óta és közelében nincsenek ahhoz a szinthez, hogy ennyit kapjanak.

Pedro32 2024.05.06. 17:59:11

@Pavel1988: Hogy állapitod meg egy nem működő rendszerben,hogy kinkell majd egy másikban?
Leverkusen,Aston Villa is ahelyett,hogy először áron alul értékesitette volna 20játékost ,váltottak szemléletet vagy ugyan ez igaz a Napolira.Nem gondolom ,hogy elfelejtettek volna focizni.
Locatellit amugysem értem miért pc-zi ki mindenki.egyetlen nyomástűrő ember .Egyedüli szűrő egy mélyen játszó csapatban.kapura félévente tud odaérni,mert Gatti(!!! )lövödöz a 16 os előteréből meg Danilo. Passzok tekintetében ,szerelésekben,tisztázásokban Serie A elit.A szelsőnk oldalanként van 1 van ,amivel nem lenne baj,ha ezek a szélsők erre alkalmasak lennének.Kosticnak sem ez volt a dolga Frankfurban…Aleggri arra használja ,amiben annyira nem feszes…és mi lett “jé szaaar!”
Chiesa szerintem ugyan ez.
Sassuolo,Lecce,Frosinone,Fior
Ez a 4győzelmünk van ebben az évben a bajnokságban.Ebből 3kiesőjelölt.
Szar a keret ebben a felállásban,de vajon más formációban,más stratégiával is ennyire rossz?ezt kell megtudni ,aztán lehet szelektálni .szerintem

FAF 2024.05.06. 18:25:39

@juve2121: Még jó, hogy a Serie A csapatai mind kivételes kerettel rendelkeznek és ezért vagyunk képtelenek megverni őket.

Undorító, hogy a mester meg se akarja nyerni a meccseket és még a játékosok a hülyék mert nyerni akarnak. Ha számolgatni akar akkor iratkozzon be egy matek szakkörre. Kijelenti egy meccsről, hogy nem lehetett megnyerni. Ilyen mentaliású ember nem lehetne még szertáros se egy Juventusnál nem hogy az edzője. Beszari, mindig is az volt még a győztes időszakában is. Nem véletlenül voltak nagy feltámadások visszavágókon, amikor már minden mindegy alapon menni kellett a győzelemért. Ha már a top 4 a cél, azt azért értelmesebb focival is el lehetne érni. Meg se próbál változtatni semmin, játszatja ugyanazt a szánalmas semmit meccsről meccsre.

Brühühü Pogba, biztos összefosták volna magukat tőle az ellenfelek már ha játszott volna egyáltalán.

Brühühü Fagioli, én nem vagyok a fiatalok játszatása ellen, de most tényleg az ő hiányával akar takarózni? Szánalmas.

Nem túl jó a helyzet, a kereten is van mit finomítani, de ezt a beszari mentalitást el kell felejteni nagyon gyorsan.

Shyr Kahn 2024.05.06. 19:06:50

@Pedro32: ++ foleg, ami Locatelli-t illeti. Sztem eleg jo jatekos, csak ez kevesbe lathato ebben a rendszerben.

@FAF: Well, sok mindenben nem ilyen radikalis a velemenyem, de abban maximalisan egyetertek, hogy ma ki lett jatszva a "hianyzo" jatekosok kartya, ami nem tul szimpatikus, hiszen eddig szot sem ejtett roluk (persze az alapjan amit olvastam eddig... lehet tevedek es beszelt roluk mas interjuk soran).

Allegri egyik nagy problemaja, hogy keptelen felfogni es kommunikalni, ha valamiben ludas. Az ultrak meg szimplan elfogultak vele szemben a mult miatt. Szamukra nagyon fontos a mult. Szamomra a jelen fontosabb. Figyeljetek meg, ha Motta jon, majd fikazzak az Interes multja miatt. Ha igy lesz, akkor ez egyreszt csokkentlatokoru (bar, mit is varok toluk?), masreszt ez nem az elso eset lesz. Anno Carlo Ancelotti is megkapta a magaet nalunk a Roma es Milan beli multja miatt.

Remelem, ha jon a valtas a stadion nagy resze kiall majd Motta mellett es az ultrak kisebbsegbe kerulnek... (amennyiben tenyleg jon Motta)

Shyr Kahn 2024.05.06. 19:09:17

Egyebkent kellett mondanom, hogy az Atalanta szinte bizonyosan bezsebeli a 3 pontot a Salernitana ellen... eppen hatranyban vannak a felidot kovetoen :S ami persze nekunk jo, de ugyanakkor nekem nem, mert en szimpatizalok azzal, amit Gasperini csinalt a bergamoi csapattal es orommel latnam oket jovore a BL-ben. Meg van 40 perc... meglatjuk, hogy tudnak-e forditani. (a Salernitana mar tuti kieso, szoval ebbol a szempontbol ertekelem bennuk, hogy kuzdenek)

Thuglife! 2024.05.06. 20:03:08

@Rikoo: Danilo lőtte fejbe Kosticot 90:12min
Amiből szöglet lett de nem lett volna öngól Szcz rajta volt :)
Lehet tényleg másról beszéltünk a kollégával is.a többivel egyetértek amit írtál.
@Pavel1988:
Hogyne érteném mit akarsz mondani hiszen ezt a mantrát olvasom már az Inter meccs óta.a játékosok szarok.oké ezt mondod te.
De te is érted hál'Isten hogy én mire célzok az ár/értékkel.azt hogy meg kell nézni hogy kit szídsz.egy erős lejtmenetben lévő Bonuccit hoztunk vissza a milantól 35 millióért.
Aki kb minden kapott gólunkban benne volt.már csak a támadóval szemben hátrálás és kifarolás maradt neki.
Ehhez képest Gatti alacsonyabb osztályból érkezve se szarja össze magát.pontokat hoz a csapatnak.leesett már hogy egy 9M-es védőt szarozol?
De persze végigmehetünk a névsoron ez a legkönnyebb.
Megtudtuk hogy a fordulópont nem az Inter elleni meccs(hiszen nem tudott semmit kitalálni ellenük nehogymár ő legyen a hibás)hanem Milik,és a túl jó empoli.
És onnantól kezdve minden játékos szar.értem,hogyne érteném.ha meg Gatti a Torino játékosa lenne ahová szerinted való akkor onnan az ottani teljesítményével elhoznánk 40M-ért. Lehet játszani ilyen "ha" meg "volna" gondolatkísérletekkel.pont az ilyen játékosok miatt van az hogy a csapatban ebben az évben benne van/volt hogy 1-6-ig akárhanyadik lehetne.de majd jön valaki és rendszerbe teszi őket.

Shyr Kahn 2024.05.06. 20:06:13

Nos, az Atalanta megelozte a Roma-t (60-60 pont). Az Atalanta es Roma elott van 6 pont elonyunk es van meg hatra 3 fordulo.

Azert a Salernitana-t illene utnunk (normal esetben legalabb 2-3 gollal), szoval en azt mondom, hogy ha ellenuk megvan a harom pont, akkor BL helyen vegzunk.

Az Atalanta, Roma es Bologna is jatszik meg erosebb ellenfelekkel (utobbi pl velunk es Napolival, a Roma az Atalantaval es a Milannal). A Roma harcos, de ha az Atalanta ellen nem nyernek, akkor sztem bucsut inthetnek a BL-nek. Izgalmas ez a 3-6 helyezettek szamara. Remenykedem, hogy a negyedik helyen csak befutunk az elonyunket nezve, de merget nem vennek ra.

Thuglife! 2024.05.06. 20:07:29

@Shyr Kahn: pont wrről írtam a dühöngőben pénteken mintha a tavalyi hajrá lenne ahol senki nem akar megelőzni senkit,mintha már le lennének osztva a szerepek.

Shaky79 2024.05.06. 23:04:38

Akik hallegri felé ekkora türelemmel vannak, remélem a következő edző felé is ugyanígy lesz, és nem kezdenek el károgni a harmadik meccs után, hogy na most mennyivel lett jobb! Ezt a filozófiát a csapatból, amit hallegri próbál beléjük verni, nagyon nem lesz egyszerű kiírtani a fejükből! Bárki is lesz heyette, elsősorban a fejekben kell majd rendet rakni, mert a tudás sok játékosunkban megvan, a kis hallegri kedvenceknek meg szintén meg kell köszönni a játékot, vezessenek le máshol euró milliókért!

juve2121 2024.05.07. 13:05:40

@FAF:
Könyörgöm kivel támadjon?
Mirettivel, Mckenneivel, Rabióval, Locatellivel?
Cambiasso a mostani meccsen nagy nehezen elfutott a szélen(a félpályáig) majd teljesen vakon középre passzolt. Ez csak egy jelenet volt, de jellemezte a középpályát!
Nulla kreativitást! Így nem lehet támadni, mert elveszíted a labdát és lekontráznak. Lásd Gatti 93. perc!
Könyörgöm ne csak a sokat nyomott Allegrizést nyomjátok!
Miért nem Agnellit, Nedvedet szidjátok akik egy szarkupacot hagytak maguk után? Miért nem????
Olyan stílusban vezették a klubot, (hangsúlyozom a végén) , ami megbocsáthatatlan. Óriási kockázatot vállaltak Ronaldoval és jött a Covid. Majd a csőd!!!
Allegri építsen csapatot, ott van 3 éve!
De baszki kiből építsen! Mirettikkel???
Serie B- ben sem lesz kezdő, ha így játszik!
Pogbat ne szidd, mert ő fél lábbal is többet tud a fociról mint az összes többi középpályásunk egybe véve!!! Sajnos ő is leszopatott minket, meg saját magát is!
Ronaldo augusztus végén távozott helyette jött Kean! Hahahaha…..!!!!
Szerintem Allegri azt játsza ezzel a csapattal mit lehet! Bekkeljünk, aztán elöl talán rúgunk egyet!! Ez van!!! Elöl van minőségünk, ott lehet keresni valamit, de a közepe nagyon gáz!
Nem akarok szakmázni, de Allegri nem is a 3-5-2-t preferálja, hanem. 4-3-3-at, de nincs játékosa ehhez a rendszerhez! Szerintem az egész keretben van 6 Juve kezdő szint, már írtam, a többi meg töltelék!
Nem vagyok Allegri fan, eskü, de szerintem, ha a Bl meglesz, pedig meglesz, és a kupa is, akkor az túlteljesítés ennek a keretnek!

venember83 2024.05.07. 13:35:13

@juve2121: kifelejtetted Paraticit a sárdobálásból. Meg Marotta éltetését. Mindig van kibúvó, ha keres az ember. De valahogy Sarrinál nem nagyon kereste senki, pedig még bajnok is lett egy olyan évben, amikor tavasszal tényleg váratlan eseményekkel kellett megküzdenie mindenkinek.

Ui. Nem akarom én magasztalni a bagós mestert, csak érdekességképpen akartam rávilágítani a megítélés elidegeníthetetlenül szubjektív jellegére. Pl. pont ezért nem szeretném a vezetőségben látni Del Pierót.

gomorra21 2024.05.07. 13:45:31

@juve2121: ezt a csapatot már rég át kellett volna szervezni. Hónapok óta nem reagál a lejtmenetre. Ez egy edzőtől nehezen védhető.

FAF 2024.05.07. 14:15:36

@juve2121: Hol beszéltem én támadásról? A meccs megnyerésének szándékáról beszéltem jobban mondva annak a hiányáról. Nem az első eset hogy neki jó a döntetlen is. Elfogadható a döntetlen bizonyos esetekben pl. idén az Inter ellen az lett volna. Számolgat mint egy kis csapatnál szoktak vagy mintha a BL-ben is játszanánk és annak érdekében be lehet áldozni bizonyos meccseket. Ez a hozzáállás elfogadhatatlan.

Minek szídjak olyanokat akik már nincsenek a klubnál? Ők már elmentek. Remélhetőleg az új vezetés jó irányba indul majd el.

Én nem akartam Roncit soha, anyagilag nem engedhette meg klub magának. Így meg semmi értelme nem volt. Allegri amúgy se akarta Roncit szóval kár az ő távozásával védeni.

Igen, építsen csapatot mert azt vállalta nem kis pénzért és tudatában volt, hogy milyen keret áll majd a rendelkezésére.
Van max egy csapat aminek jobb a kerete. Nehogy már a keret minőségével magyarázzuk hogy nem tudunk megverni kisebb, sokkal gyengébb kerettel rendelkező csapatokat.

Lehet, hogy Pogba fél lábbal is többet tud a fociról mint az összes többi középpályásunk csak mit érünk vele ha másik fél lába a rehabon vagy éppen a bíróságon van? Meg hiába tud bármennyit is a fociról ha mellé egy lusta hangulatember. Százszor inkább egy Di Livio képességű, mentalitású és bevethetőségű játékos mint egy hangulatfüggő, lusta zseni.

Van baj bőven a klubnál. El kell kezdeni szépen visszatérni a helyes útra és építkezni.
Ehhez hozzá tartozik a megfelelő hozzáállás visszanyerése is és ezt a beszari mentalitást a hátunk mögött kell hagyni.

FAF 2024.05.07. 14:18:18

@venember83: "Pl. pont ezért nem szeretném a vezetőségben látni Del Pierót."

Hát igen, könnyen alkesz bohóc lehet belőle is egyeseknél mint Nedvedből.

Gaben Smith 2024.05.07. 14:43:44

Olvasom itt a kommenteket es hat nemelyiktol a szek melle ulok…Valaki(k) szerint a szar keret az oka a mister sikertelensegenek es hogy hat pszihes tores keletkezett miutan lattak,hogy az intert nem lehet elozni. Ezeket biztos az irja aki eleteben nem elt at versenyhelyzetet fogalma sincs arrol mit jelent profikent az onmagad maximumat nyujtani. Nem is ertem…A masik meg hogy mi a francert vagy Te egyesek azerint korszakos edzo ha egy kurva ertekelheto teljesitmenyt nem tudsz 3 szezon ota az asztalra tenni? Miert vagy Te jo edzo ha keptelen vagy egy a megszokottol valamivel rosszabb keret padlojat feljebb emelni. Ertem en hogy a plafon nem a bajnoki cim senki nem varja el ,de basszameg azt se tudom mikor nyertunk utoljara es egyeseknek meg van kepe belemagyarazni fut-fat? Sztem ezek az emberek szurkoljanak valamifele kis csapatnak ,mert oda valo a mentalitasuk.

juve2121 2024.05.07. 17:00:11

@venember83:
Sarro kezdő, mikor bajnok lett!
Sczcesny, Danilo, Bonucci, deLight, Alex Sandro, Rabio, Pjanic, Matuidi, Cuadrado, Ronaldo, Dybala! Plusz volt még egy Higuain, Duogles Costa, Chiellini!
Komolyan mondom mindjárt sírni kezdek!
Ezt sikerült a jelenlegi szintre lezülleszteni!
Ez volt a csapatunk! Ha te vagy az edző, akkor is megnyerjük!
Szóval Sarrit hagyjuk!
Del Pieróban egyet értek! Volt, h Buffon kijött az öltözőből, mert nem akarta hallgatni. Legenda, de ennyi!!!

juve2121 2024.05.07. 17:26:59

@FAF:
Bocs, csak úgy tudsz megnyerni egy meccset, ha támadsz! Vagy hogy gondoltad, ha nem a támadástól beszéltél? Ezt nem értem!
Nem mondom Allegrire mindig is a cinikus futball volt jellemző! Ezt nem vitatom!
De szerinted ő mondja McKennienek, h a térdével vezesse a labdát stb stb!
Számolgat? Mit csináljon szerencsétlen! A club hosszú távú jövője múlik azon, h bemt legyünk a BL-ben. Ez a cél! Értsétek már meg, az év első fele nem tükrözte a valós eseményeket! Én is szenvedek mikor nézem a meccseket, de nem csak az érzelmeim vezetnek. Látom az alkalmatlan ‘focistálat’!
Tavaly eljárások tömkelege folyt a csapat ellen, uefa fifa olasz szövetség, de tudott harmadik lenni Allegri. Aztán nemzetközi kupa indulás kuka. Játékos vásárlás nulla!
Könyörgöm, miből építsen csapatot?
Amúgy Pogba helyre is jöhetett volna tavaszra, és amikor visszaestünk lehetett volna vezér! Na de ezek fikciók!
Forza Juve!!!

juve2121 2024.05.07. 17:28:35

@gomorra21:
Át kellett volna szervezni!
Hogyan, a védők lesznek a támadók, vagy hogy gondoltad?

gomorra21 2024.05.07. 17:58:39

@juve2121: Miért lennének a védők támadók? Vlaho, Yildiz, Chiesa 3 kezdő szint, Milik, Kean, Illing ott vannak cserének. 3-4-3, 3-4-2-1. A középpálya elveszít egy főt, cserébe elég védekezniük. Nem egy nagy kunszt, ilyen kilátástalan foci mellett vicc, hogy még nem próbálkoztunk komolyan a Vlaho, Yildiz, Chiesa hármassal.

venember83 2024.05.07. 18:50:28

@juve2121: "Ha te vagy az edző, akkor is megnyerjük!"

Ez legalább olyan felületes kijelentés, mint amikor egyesek azt mondták Allegri első mandátumában, hogy ő nem is kell a padra, mert az edző nélkül is megnyeri a csapat a scudettót.

FAF 2024.05.07. 19:08:27

@juve2121: Úgy, ahogy a szeretett mestered szokta, szabadrúgás vagy szöglet utáni kavarodásból valakinek a pöcséről bepattan vagy oldja meg valaki egyénileg elől mert az már szerinte nem az ő dolga, nála ez a támadás, de kimondta, hogy még ez a szándék se volt meg benne már megint mert neki jó a döntetlen is meg úgyse nyerhetjük meg meccset. Ha meg nem tudunk támadni, ami ugyanúgy a foci része akkor zárjuk be a gyárat.
Ebből a lélektelen fos játékból bőven elég volt már és nem csak ebben a három évben volt ez alatta. Mint ahogy mindig is számolgatott bármennyire is akarod ráhúzni erre az évre, hogy be kell jutni a BL-be azért számolgat csak.

Senki nem mondta, hogy tökéletes a keret de nem is a Madridhoz meg City-hez kell mérni hanem az olasz csapatokhoz. És azokhoz hasonlítva bőven elég erős ahhoz, hogy ne ilyen kín szenvedések közepette legyen meg a BL hely mert nem a bajnoki cím volt az elvárás.

Az év első fele szerintem se tükrözte a valós eredményeket. Ezt én már akkor is elmondtam, hogy nagyon sok meccset csak a szerencsének köszönhetően nyertünk meg és nem azért mert a mester csodát művel az általatok lesajnált kerettel.

Jól mondta venember83 mindig van kibúvó meg kifogás csak keresni kell. Neked is sikerült találni az idei és tavalyi évre is.
Felmagasztalod, hogy mindeféle támadások közepette is harmadik tudott lenni tavaly. És akkor nem ugyanaz volt a keret nagyjából? És még csak nemzetközi szereplés sincs. Készülhet 1 hetet a meccsekre. Hogy is van ez akkor?

juve2121 2024.05.07. 19:12:00

@gomorra21:
Amúgy kipróbálta, ne kérdezd melyik meccsen, de volt ilyen felállás!
A gond az, hogy a 4-3-3-hoz kellenek jó szélső védők!
Pl Evra, meg a Sittes, akikkel a BL döntőig mentünk. Ha ilyenek nincsenek, akkor kuka! Na nekünk egy db jó szélső védőnk sincs! Belső védő van 5 db, abból is egy igazán jó!
A másik, hogy a 3 középpályás közül 2-nek kell tudnia focizni. Egynek meg cipelni a zongorát! Annak idején mindenki szidta a Khedirát, de csak elmentünk vele a BL döntőig. Nem miatta, de vele! Miért, mert volt mellette egy Pjanic és akkoriban Cuadrado. Mondjuk elöl Dybala, Mandzukic, Higuan se volt rossz!
Szóval a jelenlegi keretből max az eleje lehetne meg, a többi csapatrész sajnos deffektes!
Nincs olyan a középpályán aki tud focizni, ezért marad a ‘kick and run’!
Ez a csapat erre való! Sajnálom!

juve2121 2024.05.07. 19:20:46

@FAF:
Nem vagyok Allegri fan, csak realista!
De ha már itt tartunk, képest volt Mandzu-ból szélsőt faragni, h meglegyen a 4-3-3–ja!
Nem hinném, h tetszik neki ez a foci, bár tudom, h jellemzi a cinizmus a taktikáját!
Beépített ő Pogbát, Moratát stb, ha azok érdemesek voltak! De hagyjuk is, legyen Motta, vagy bárki, nem érdekel, csak a csapatunk legyen jó. Kell kb 10-et igazolni, reméljük lesz belőle valami!

juve2121 2024.05.07. 19:23:07

@venember83:
Nem volt ez felületes, az csikkes mondta, h nem tudja képezni ezt a csapatot!
Nem én találtam ki!
Lefordítva: Ha nem képezte a csapatot, akkor maguktól nyertek!
Ennyi!

gomorra21 2024.05.08. 00:42:51

@juve2121: nagyon fura, hogy úgy válaszolsz, hogy el sem olvastad, amit írtam.
Én részleteztem, hogy miért lett volna jó a jelenlegi 3-5-2ből ellépni 3-4-3 felé. Erre te részletesen válaszolsz, hogy miért nem működik a 4-3-3. Wow.

Igen, valóban nincsenek jó szélső védőink, ezért nem is gondolom, hogy érdemes áttérni négyvédős rendszerre.
Igen, a középpályánk nem elég kreatív, ezért írtam, hogy játszunk mindössze 2 szűrővel. Ha nincs kreatív támadónk, ne a középpályán akarjuk megnyerni a meccseket.
Szóval elbeszélünk egymás mellett.

(Amúgy a szélső védőkről annyit, hogy vajon kinek a kérésére van DS és Sandro még mindig a csapatban? Nem nehéz kitalálni)

juve2121 2024.05.08. 09:11:24

@gomorra21:
Bocs, igazad van, telón elnéztem amit írtál, de olvastam, írtam, meg vezettem is :-)))

A 3-4-3-al az baj szerintem, hogy nem elég stbil Allegrinek. Nincsenek a szélek lezárva és egy labdavesztés esetében kiszolgáltatott lenne az amúgy sem gyors védelem. Szóval az nem járható út, de persze nem akarok nagyon szakmázni, mert nem vagyok edző, de mondjuk elég sok meccset láttam testközelből.

Az biztos, hogy DS Allegri miatt került ide, de hogy még mindig miatta van itt abban nem vagyok biztos. Alex Sandro-t is lehet lecserélte volna már. Szerinted Allegri annyira hülye, hogy nem kell neki a jó játékos?
A sittessel(Dani Alves) is kijött pedig az aztán egy igazi idióta volt!

A másik, hogy az év elején a BL- helyet, meg a kupadöntőt odaadják, akkor simán aláírom.
De nem csak én, hanem a veztőség is, úgy hogy akkor még számoltak Pogbával és Fagiolival Azért ott is ülnek 'hozzáértők', akik meghatározták a célokat.
Tavaly előttünk végzett a Lazio és a Nápoly, jó kerettel! A Milán és az Inter előre látható volt, hogy jobb csapat mint mi és akkor nem beszéltünk a Rómáról és az Atalantáról, plusz beesett a Bologna. Értem én a két frontot, na de talán pont ezért tudtuk megelőni.

De mondom, legyen más az edző! Nem vagyok én Allegri fan, de ezt már századszor írom le, csak megpróbálom reálisan értékelni a helyzetet. Igen, szerintem is túl nagy a hullámvögy, egyet értek, de azért amíg tartjuk a célkitűzést, addig ne törjünk pálcát a mester feje felett.
Az, hogy nem fejlődik a csapat, az is látszik sőőőt...., de ezekből a játékosokkal nem is lehet.
Kell minimum két JÓ középpályás, meg szélsővédók! Csak reménykedni tudunk, hogy az új veztőség megoldja!

venember83 2024.05.08. 09:37:32

@juve2121: "Alex Sandro-t is lehet lecserélte volna már. Szerinted Allegri annyira hülye, hogy nem kell neki a jó játékos?"

Csak nem kellett volna játszassa annyit tavaly, s lenne helyette más játékosa idén, ha nem élesedik az automatikus szerződéshosszabbítás a pályára lépések száma függvényében. DS meg amint felépült, már keretbe, s nemsokára pályára is került. De biztos, hogy nem kell Allegrinek.

"A sittessel(Dani Alves) is kijött pedig az aztán egy igazi idióta volt!"

Annyira jól kijöttek, hogy a brazil távozni akart pár hónap után, aztán végül kibírt egy egész évet a Juventusnál. Amikor csodaszámba menő dolgokat mutatott az ilyesmihez nem szokott torinói közönségnek.

gomorra21 2024.05.08. 12:03:06

@juve2121: Négy középpályással le lehet zárni a széleket.
A Locatelli-Rabiot-McKennie hármasból meg ki kell tudni állítani két olyan játékost, akik szűrőként, védekező középpályásként leviszi a meccseket - eredményesen. Ha ezek közül kettő Mirettivel kiegészülve erre képes (aki szerinted a Serie-B-ben sem lenne kezdő játékos), akkor a kevesebb támadásépítéssel megbízva kettőnek is sikerülni fog.
Cserébe lenne elől három támadónk, és akik dominálnák a játék képét.
Ez amúgy csak egy ötlet, ami adja magát, másfelé is lehetett volna keresgélni, és tesztelgetni éles meccseken.
Allegri viszont nem keresgél - jól van ez így.

"A másik, hogy az év elején a BL- helyet, meg a kupadöntőt odaadják, akkor simán aláírom."
Mindenről akarsz beszélni, csak arról nem, hogy a mutatott játék gyenge, nem méltó egy nagy csapathoz, és az edző hónapok óta nem is próbál ezen változtatni. Nem a '90-es évek olasz bajnokságán akarunk BL-t érő helyen végezni. Az, hogy számolgatjuk a pontjainkat, hogy elég lesz-e a legjobb 4-5. helyezésre, szánalmas.
Nincsenek ötletek, nem próbálunk semmiben változtatni.

Allegri kedvenceit (DS, Sandro) meg ne akard más nyakába varrni. Ha más lenne az edzőnk, ők már nem lennének itt.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3521) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10265) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4328) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása