Mirko Di Natale tegnap egyértelműen fogalmazott a Juventus helyzetével kapcsolatban, és a klubnál dolgozó forrásokra hivatkozva azt mondta, hogy jövőre a csapatot egy fiatal és feltörekvő edző fogja vezetni, és az egyetlen valós és konkrét név, ami felmerült a klubon belül, az Thiago Motta volt. Az újságíró szerint jelenleg a klub nem olyan edzőprofilt keres, amibe beleillene Antonio Conte.
Giovanni Albanese arról számolt be, hogy értesülései szerint a helyzet változatlan Antonio Conte tekintetében. Nem zárható ki a bianconero legenda visszatérése a jövőben, de jelenleg az első számú opciót Thiago Motta jelenti. Továbbá egyértelmű jelek vannak a Juventus és Massimiliano Allegri útjainak az elválásáról annak ellenére, hogy a mester még egy évig érvényes szerződéssel rendelkezik.
Nicolò Schira beszámolója szerint a nemrégiben a PSG-vel hírbe hozott Thiago Motta csak abban az esetben nem lesz a Juventus edzője, ha az edző megváltoztatja az álláspontját, egyelőre azonban a felek között a megegyezés biztosnak tűnik.
A Corriere dello Sport pedig Gleison Bremer helyzetéről írt, aki az újjáformálódó Juventus alapembere lehet jövőre, hiszen idén a védősorban kiválóan teljesít. Ugyanakkor nem szabad megfeledkezni arról, hogy Cristiano Giuntoli és a játékos között van egy megállapodás, amely szerint a klub ki fogja értékelni a 60-70 millió eurós ajánlatokat, ha érkeznek ilyenek idén nyáron.
Dušan Vlahović helyzete viszont betonbiztos a Sky Sport szerint, a csatár központi szerepet tölt be a vezetőség elképzeléseiben. Az értesülések szerint a futballista hamarosan alá fogja írni az új szerződését, az idén jegyzett 17 gólt és 3 gólpasszt nagyra értékeli a vezetőség, amely nem tervez új támadót igazolni a kezdőbe egy komoly befektetés keretében.
Nicolò Schira cikke szerint Cristiano Giuntoli számára rendkívül fontos lenne Teun Koopmeiners leigazolása, álomigazolásnak tekint rá a sportigazgató, és a játékos meggyőzése érdekében nem zárható ki, hogy őrült dolgokat fog véghez vinni a sportigazgató.
Mirko Di Natale ugyanakkor több valószínű távozóról ír, a Juventus nyáron értékesíteni kívánja Hans Nicolussi Caviglia, Samuel Iling-Junior és Filip Kostić játékjogát, és ez független a következő edző személyétől. A Juventus már tavaly nyáron is próbálkozott a szerb védő értékesítésével. Ugyanakkor a Calciomercato szerint a Roma két bianconero játékos helyzetét is figyeli, ez a két játékos pedig a szerződéshosszabbítást visszautasító Weston McKennie, illetve a nem először távozók listájára kerülő Filip Kostić.
A La Gazzetta dello Sport is írt tegnap távozókról, a milánói lap szerint a szezon végét követően a Juventus fel fogja bontani Paul Pogba szerződését, és nyáron áruba bocsátja Weston McKennie játékjogát, miután az amerikai futballistával nem sikerült megegyezni a szerződéshosszabbításról a Juventus által elképzelt bér mellett.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
delpi0823 2024.05.08. 08:30:58
Gaben Smith 2024.05.08. 11:38:15
MdewC 2024.05.08. 11:47:44
Ezt csak azért kérdezem, mert az elmúlt pár évben elhittük pár érkezőről, hogy mekkora királyok leszenek, aztán szinte mindegyok flop volt. Tisztelet a kivételnek, de rég volt amikor Tévezt, Vidalt, meg Pirlokat igazoltunk...
Szóval ezek a játékosok mekkora garanciát jelentenek? Mert ha csak volt 1 "jobb" szezonjuk, akkor az még semmi. Vagy tényleg akkora spílerek?
Remélem Tonik képben lesz.
Il Principino 2024.05.08. 11:59:36
De majd meglatjuk!
Egyszer legyenek itt..
babo0410 2024.05.08. 12:54:03
Rocky80 2024.05.08. 12:57:24
Sőt, jobbat mondok: érkezőkre sincs szükség igazából, mert itt vannak a sikerre éhes, remek képességű és feltörekvő fiataljaink, illetve a keretünk is egy szinten van az Interével; szóval ha Allegrivel top 3 és kupadöntő lesz a jelen szezon vége, akkor egy fiatal, a modern dolgokkal tisztában lévő és a trendeket követő edzővel - aki természetesen nem csak a f*szát veri és felmarkolja a nagy lét az ittléte alatt mint Allegri -, hanem végre csapatjátékot készít és támadásokat épít és Juventushoz méltó játékot és eredményeket kreál; szóval vele csakis a dobogó csúcsa és egy szép BL eredmény lehet a cél.
Ha esetleg mégse így lesz, akkor természetesen neki is jár a türelem, hiszen Allegrinek is járt.
Csak azt tudnám, hogy ha ilyen rózsás feltételek mellett dolgozhatott és kénye-kedve szerint alakíthatta a csapatot és igazolhatott, soha semmilyen hátrányos körülmény vagy pontlevonás nem volt, plusz komoly sportigazgatói és szakmai vezetői munka folyt felette; akkor miért 0. meg -1. évként emlegetik a jelenlegi szezont? Meg hol van az emlegetett türelem?
A kérdés költői, ne válaszoljatok. Meg igazából nem is neked szólt @MdewC, csak hangosan elmélkedtem... :-)
Lanzafame 2024.05.08. 13:06:37
Hajaj, járni is fog, ahogy járt Allegrinek is. Majd ha a Maccabi Haifa az új edzőt is kiveri a BL-ből és 3 év után vele seis egy helyben állunk, akkor mehet ő is.
Rocky80 2024.05.08. 13:07:45
De azonnali eredmények meg bajnokcsapat meg jó BL szereplés az alapkövetelmény, ehhez csak egy edzőcsere kell meg összerakott játék, és jön magától. Nem bonyolult ez! Másoknak megy ez gyengébb kerettel is.
Egy Artetanak hány év kellett a jelenlegi Arsenalhoz, csak kérdezem? Úgy, hogy a pénztárca nem ugyanaz!
Rocky80 2024.05.08. 13:10:15
A nyugodt szakmai háttér. Az igazolásokra szánt összeg. A pontlevonások és eltiltások hiánya. A minőségi játékosok jelenléte a csapatban. Gondolom ez mind smafu. :-)
Rocky80 2024.05.08. 13:13:27
Lanzafame 2024.05.08. 13:16:02
Három év alatt azért illett volna ennél többet kihozni még egy ilyen keretből is, de legalább kiderült, hogy ez meghaladta a képességeit, de nem baj, ezért lapozunk most.
Rocky80 2024.05.08. 13:17:05
Tőlem ugyanúgy megkapja Motta is a bizalmat és a türelmet, ne értsetek félre! Csak szerintem Allegri a mi edzőnk, ő kellene legyen a referenciapont.
De nem folytatom, szerintem ez így elég lesz egy 50-70 hozzászólásra. :D
Rocky80 2024.05.08. 13:20:58
Melyik az a játékosunk, amelyik beférne most egy európai topcsapat kezdőjébe? Kérdezhetem így is. Hány ilyen játékosunk van? Így értsd a Juventus szintet meg minőséget.
gomorra21 2024.05.08. 13:21:02
JeetTrader 2024.05.08. 13:28:47
Ezért váltunk mert így nem mehet. És mivel az edző sem tudott megújulni, meg a csapat sem, őket az edző sem tudta felrázni ezért edzőt és a csapat jelentős részét lecseréljük. Szerintem rendben van a váltás.
Az már egy másik kérdés h hogy sikerül a váltás. Simán benne van h ott sem lesz meg a kémia, lesznek feszkok és blamák...de az is lehet h valami varázslat mégis lesz, Á' lá De Rossi mondjuk és beindul egy pozitív változás amire a vezetés és a szurkolók is úgy gondolják erre érdemes majd építeni....de változtatni most szerintem szükségszerű!
Lanzafame 2024.05.08. 13:29:22
Cambiaso egyébként lehet. Bremer is talán, mondjuk nem nehéz kitűnni egy folyamatosan 16 méteren fát vágó csapatból belső védőként. Chiesa 70 milliós szélsőből (sérülés miatt is) egy rossz helyen játszatott, szenvedő csatár lett. Nem csoda, hogy a kutyának sem kell ilyen szezon után.
Amikor egy közepes képességű társaságból, középcsapatból egy jó edző fel tud tuningolni 2-3 játékost, akik úgy játszanak, hogy elkezdenek utánuk kapkodni a topcsapatok, az hogy lehetséges? Allegri erre miért nem volt képes?
venember83 2024.05.08. 14:00:47
Pedro32 2024.05.08. 15:08:00
Pogba ingyen jött szinte
Vidal -12,5m szintén senki nem látta bele a klasszist
Pirlo -ingyen jött mert már öreg.
Zirkzee,Cali sokkal felkapottab nevek,mint Ők akkor voltak.
Csak akkor egy rendszerbe igazoltunk . 5éve meg csak úgy.
Shyr Kahn 2024.05.08. 15:15:15
Shyr Kahn 2024.05.08. 15:30:55
Calafiori egy olasz fiatal nagy potenciallal.
Zirkzee talan a leggyengebb lancszem a felhozott nevekbol (legalabbis szamomra).
Jelenleg a realitas az, hogy az eladasokbol felszabadulo osszeget forditjuk igazolasokra es ez az osszeg nem lehet tul magas.
A megmentok egyebkent nem feltetlenul csupan ok lesznek, hanem egy uj, uj generacios edzo, rendszer es strategia. Thiago Motta (fuggetlenul attol, hogy a Bologna hol vegez a szezon vegen), mar bizonyitott. A 4-2-3-1 egy igen stabil, dinamikus mozgasokat biztosito, modern felallas, amiben a szimmetrikus es asszimetrikus rotaciok is jol mutatnak a nelkul, hogy a hatso sorok tulzottan meginognanak es amennyiben jol hasznaljuk ki ezt, rendkivul jol johetunk ki belole. A 3-5-2 mar a multte es ezt mar nagyon sok csapat belatta. Nekunk is el kell indulni egy olyan iranyba, ahol szakitunk az 5 eve legjobbnak titulalt formaciotol, mozgasoktol es idot adunk a keretnek arra, hogy erre atalljon.
A jelenlegi jatekoskeretunknek van egy jo alapja, csupan jol kell tudni hasznalni. Lathattuk mar sokszor, hogy egy-egy edzovaltas mekkora lenduletet hozhat. Van ami ideiglenes "naszutas" fazist hoz es van, ami ennel joval hosszabb permanens es konzisztens fejlodest jelent. Remenykedjunk az utobbiban.
Ha nem Thiago Motta jon vegul, hanem valaki mas (pl Conte), akkor lehet ezek nevek sem lesznek kepben. Giuntoli tunik annyira profinak, hogy edzonek igazol es nem edzotol fuggetlenul.
Egy honapon belul okosabbak leszunk.
Zsupi44 2024.05.08. 16:08:44
Tök jó , hogy ennyit ironizálsz, de akkor én had kérdezzek. Mennyi időt szeretnél még Allegrinek?
A csapat minden téren stagnál vagy egy erőteljes lejtmenetben van.
Hány fiatalt sikerült beépítenie?
Milyen a játék színbonala?
Milyen a csapat megítélése?
Annyira szorakoztatóak vagyunk , hogy egy Napoli-Juve meccset kiszorít az NBA és egy Darts meccs is.
A Juve saját szurkolói elkapcsolnaksokszor a meccseinkeőp , vagy el se kezdik nézni annyira hitvány ez a csapat. Mit szeretnél még?
Tavaly Spalletti Napolija keretileg mennyibel volt a Juve felett?
Azokat gondolom csupa világsztár alkotta...
Nekem spec. Vlahoviccal is az az érzésem, mint anno Ibrának Capello-val. Itt sokszor hitvány volt. Más edzőknél meg az elmúlt 30 év egyik legjobb támadója.
Maradjon Allegri végülis igazad van.
Legrosszabb esetben jön a következő ehhez hasonló szezon , és előbb utóbb egyedül teheted ezen szellemes hozzászolásokat....
Marci04 2024.05.08. 16:38:12
(Sőt, annyit hozzátennék hogy vajon hány ember látta azt hogy Kvaratshkeila egy grúz csapatból jövet majd szárnyalni fog a Nápolyban? Senki. Olcsón is lehet zseni játékost igazolni, és ez Giantuoli nagy erőssége)
Leram7 2024.05.08. 16:55:52
Viszont most ami február óta történik, azt nehéz elfogadni. Azt nem látom, hogy mi pontosan az oka, de olyan csapatok ellen nem működünk, ami bármilyen esetben, összeállításban, taktikában, játékosokkal nyerni kéne egy juvénak.
Jelen esetben azt mondom, ha 3. hely és olasz kupa megvan, akkor elfogadható szezont zártunk, de játékban ami megy az nagyon rossz.
Volt rengeteg probléma, gyenge játékosok, túl fizetett zsoldosok, rossz és hibás döntéseket hozó vezetők az elmúlt években és eléggé lesülyedtünk.
Mi a megoldás? Lehet Allegri távozása, de ha ez meg is történik nem egy Thiago Motta kedvéért kéne megtenni. Ennek a csapatnak egy top edző kell. Allegri amúgy egy top edző, de mégsem működik most valami. Szerintem Mottának ez a csapat nagy falat lesz. Bajnokság, BL, klub VB és még igazolni is alig lehet majd.
Nálam Tuchel lenne az, az elérhető nevek között, akiért azt mondom, hogy el lehet küldeni Allegrit, de Motta nem ilyen. Aztán lehet tévedek.
Gaben Smith 2024.05.08. 17:48:56
Az Arsenalos szal pedig tobb sebbol verzik. Arteta egy szisztematikis epitkezest kezdett lepesrol lepesre alakitotta a keretet volt egy vizioja nem mellesleg aki latta az all or nothing Arsenalos valtozatat az latta milyen innovativ energiaval teli ,lenduletes edzo aki szivbol csinal mindent es kepes ONREFLEXIORA !
Itt nincs semmi epitkezes van Allegri fejeben egy kocka (a taktikai elkepzelese ) amibe probal beletuszkolni egy haromszoget (a jatekosok ) es ennek kepes nekifutni evrol evre mas eredmenyt varva.
Jelenleg a foci meghaladta azt hogy orizzuk az 1 golt es ez legyen egy szezonon keresztul a hozzaallasunk.
Hozzateszem a BL-t egy ket kiveteltol eltekintve altalaban olyan csapatot nyertek az elmult 25 evben akik kerulik ezt a felfogast.
Szoval egyszer szivesen meghallgatnam vajon a mister miert nem kepes arra ,hogy elkezdje kepezni magat valtoztasson azon elkepzelesein amivel lathatoan ma mar csak kuszkodik .
Rikoo 2024.05.08. 18:20:10
Kiválasztják személyenként, hogy kire van szükségük és bármi áron leigazolják őket. Ha Declan Rice kell, akkor hiába jár le jövőre a szerződése, mégis leigazoljuk 120 millió euróért.
Szóval itt is kettős mérce van.
Egyikőjük sem volt olyan csapatnál, ahol olyan problémákkal kellene szembesülni, mint a jelenlegi Juventusnál.
Ráadásul a City még utánpótlás szinten is felvásárolja a legnagyobb tehetségeket 9-10 éves kortól kezdve.
Azért nagyon kíváncsi lennék, ha ezt mondjuk ugyanúgy megtehetné a Juventus Allegrivel vagy épp Contéval a kispadon és ők megmondják kire van szükségük, a klub pedig elkölt 1,5 milliárd eurót csak átigazolási összegre és a fizetésekről ne is beszéljünk.
Megkockáztatom, hogy egy olasz taktikus csapat folyamatosan a BL győzelemért tudna küzdeni, ha akkora tőke állna rendelkezésre, mint az Arsenalnál vagy City-nél. Akár Allegrivel vagy Conteval a kispadon.
Még a végén lehet kiderülne, hogy Arteta vagy Guardiola sem tudna egy olyan csapatot vezetni, ahol olyan problémák vannak, mint most itt.
Még a végén lehet kiderülne, hogy úgy szenvednének egy Evertonnal pl, mint Ancelotti.
Abszolút elismerem, hogy nincs kémia Allegri és a mostani keret között, ez teljesen nyilvánvaló, de valószínűleg akkor lenne, ha érkezne 15 játékos az ő kérésére, szinte végtelen tőkével. Megkockáztatom, hogy ugyanolyan versenyképes lenne a Juventus Európában, mint a tízes évek közepén.
venember83 2024.05.08. 18:28:00
Sírnánk örömünkben az elveszített BL-döntők után? :)
Rikoo 2024.05.08. 18:31:04
A történelemből kiindulva lehet az a legjobb, ha be se jut a csapat a döntőbe.:D
gomorra21 2024.05.08. 19:06:53
Allegri ahogy öregszik, egyre több körülötte a kifogás. Azt kell megtalálni, hogy mi az a rajta kívül eső dolog, ami miatt pont nem jó. Ha elég ambíciózus lenne, elment volna a PL-be, elindulhatott volna azon az úton, hogy sok pénzből összerakhassa a top csapatát.
(Biztos megvannak a jobbnál jobb kifogások, hogy miért nem ment szerencsét próbálni.)
Gaben Smith 2024.05.08. 19:35:11
Az arsenalrol volt szo es artetarol aki ha tetszik ha nem minden ertelemben kenterbe veri a kedves allegri papat.
Megneztem volna ahogy allegrinek kellett volna felepitenie az arsenalt anno mire jutott volna. Sztem mar nem allegrinek hivnak az arsenal edzojet. Nem tud csapatot epiteni ha tetszik ha nem.
Conte rahagyott egy bitang csapatot ami butykolt kicsit aztan szarnyalt .Miutan kezdtek kikopni Conte jatekosai es kezdett elfelejtodni a beletett munka Allegri is kezdett bezuhanni. Hasonlo az elso 5 evenek utolso szakasza es a mostani 3 eve. Nem tud csapatot epiteni se milliardokbol se centekbol.
Viszont par ev es elvalik a szar a viztol kiderul hova megy az emberetek hatha kap egy felbolond gazdag csapatot es akkor majd megmutathatja hogyha tele a kassza mennyire tud kaparni.
Igaza van gomorranak meg kell talalni miert nem sikerul neki de azt a hibat sosem benne kell keresni hanem egyeb kulso tenyezok okozzak. Amikor mindig minden hibas ,de te sohasem hibazol.
Pedro32 2024.05.08. 19:58:50
Angliában is sikeres volt,anyagiakban Anglia más.nem kell belemenni,hogy a középcsapatok mennyiből gazdálkodnak,hozzánk képest…
Ha szar a keret ,játékban megnyilvánulhatna valami változás.3év azért elég rá .Nemzetközi kupaszereplés nélkül is nagyon gyengék vagyunk.
Milannál is mikor elhordták a sztárokat ,ugyanigy beakadt.Fiatalokat képtelen beípiteni,a keret elértéktelenedik és nincs kereslet a játékosaink iránt,mert senki nem akar zsákbamacskát venni.csak a CB-k teljesitménye értékelhető ,mert 3an vannak egy beseggelő csapatban.
Valamerre elkell induni,mert a csapat rosszabb,mint mikor kinevezték a mestert
alexGicamo 2024.05.08. 19:58:59
Én csak remélni tudok egy szebb Juvés jövőt !
Minden bizodalmam Giuntoliban van !
Nagyon remélem, hogy észnél lesz és legjobb tudása szerint igazol !
Ha tényleg Motta jön , én nagyon várom !
Bár nem láttam Bologna meccseket, de csupa jót olvastam / hallotta, róla,ami engem szép reményekre sarkall .
Nem várok csodát ! Pláne nem rögtön !
Csak azt , hogy láthatóan mozduljunk el jó irányba : csapatépítés , taktika, csapategység, játék képe tekintetében .
Ennyi !
Attilio79 2024.05.08. 20:03:09
Ethan Hunt 2024.05.08. 20:11:04
Egyes források azt írták, pozitívak voltak az egyeztetések a hosszabbítás kapcsán, de konkrétumokat nem írtak bérrel kapcsolatban, más forrás szerint mi 5-öt adnánk továbbra is 3 éves szerződéssel, de ők 7-8-at akarnának...
Nem tudom, mennyire vagyunk szorult pénzügyi helyzetben, de szerintem nem az ő bérén kellene pont spórolnunk, főleg, ha egy hosszabb távú szerződésre is rá lehetne venni...
Én biztos vagyok benne, hogy ő egy más edzővel és élhetőbb taktikával a Pirlo alatti formájában tudna teljesíteni...
venember83 2024.05.08. 20:11:43
Rikoo 2024.05.08. 20:16:18
Lehet, hogy félt más országba költözni 40+ évesen, de az is lehet, hogy szimplán nem is vonzotta a dolog, mert ő annyira büszke olasz, akinek a család és a saját országa az első.
Ezt csak akkor tudhatnánk meg, ha elmondaná. Így csak találgatunk.
Rikoo 2024.05.08. 20:29:37
Pl. Thiago Motta is onnan került ki, ha már jövőbeli edzőkről van szó.
pbs.twimg.com/media/GM_RkbbXgAA2HuJ?format=jpg&name=large
Érdekes, hogy a 15/16-os szezon ilyen sokaknak kiesett, amikor 10 új érkező volt nyáron és távozott Pirlo, Vidal és Tévez egyszerre.
Az őszi bukdácsolás után mégis sikerült csapatot építenie és 25 meccsen keresztül volt veretlen a csapat. A Bayern elleni oda-visszavágós meccsre pedig mindenki másképp emlékszik. 1 biztos, versenyképes volt a csapat, hiába változott meg a keret fele.
Emberünk? Nekem aztán édesmindegy, hogy mit csinál, felőlem unokázhat is. Ha annyira akarta volna, akkor elválta volna a Real Madridot. Innentől kezdve, nekem egyértelmű, hogy őt nem vonzza a nagy külföldi kihívás. Lehet gyáva, lehet nem. Fogalmunk nincs, találgatunk.
Szó nincs arról, hogy ne hibázott volna! Egyszerűen csak értelmetlen az összehasonlítás, mert fogalmunk nincs mi történne akkor, ha ő is olyan luxusban vezethetne egy csapatot, hogy átigazolási összegtől és fizetéstől függetlenül, gyakorlatilag bárki érkezzen.
Lehet szidni, alázni, igazából ő áll a nyilvánosság előtt, szóval bárki megteheti, de attól még nem lehet összehasonlítani a két helyzetet.
Leram7 2024.05.08. 20:47:23
Viszont jelenleg Allegri csapata valamiért az elmúlt 3 hónapban alulteljesít és a kötelező meccseket nem hozza. Gödörben vagyunk.
Valaminek történnie kell, vagy Allegri újászületik és támadni fogunk, tökösebben játszani és nyerni, vagy mennie kell, de továbbra is azt gondolom, nem Motta az emberünk.
Ethan Hunt 2024.05.08. 20:58:37
Pirlo a 4.szezonjában már elég gyengén muzsikált a korábbi évekhez képest, az ő távozása már inkább kívánatos volt, semmint probléma. Vidalé annál inkább, de olyan játékosokat, mint ő, nem is lehet akármikor csakúgy leigazolni. Ma meg már lehetetlen is számunkra, már ha egy kész játékosra gondolunk...
Tévez helyett érkezett egy másik argentín, a fiatal Dybala személyében, ő is csak azért, mert Paratici mindenáron őt akarta...
Shyr Kahn 2024.05.08. 21:09:43
Az alabbiakban feltetelezem, hogy "top edzo" azt jelenti, hogy kepes volt nemzetkozi kupat elhoditani Europaban (BL vagy EL).
Tegyuk fel, hogy Thiago Motta-t nem valasztjuk, mert meg nem top edzo, de mondjuk jovore megnyeri a PSG-vel a BL-t, akkor mit mondjunk majd? Akkor amikor lehetett volna elcsipni mielott "top edzove" valik mi nem tettuk meg, mert meg nem volt azon a szinten es ez igy rendben van?
Felreertes ne essek, nem kotekedesbol irok, csupan gondolatokat fogalmazok meg, amiken erdemes lehet vegigmenni.
Szvsz a sikeres klubok nem csak a jatekosvasarlasokban, a tehetsegek kinezeseben jeleskednek, hanem a jo/tehetseges edzok idoben valo kivalasztasaban is.
Ma Olaszorszagban, rengeteg tehetseges fiatal edzo van (pl. Gilardino, Palladino), de kozuluk a Bologna-nal vegzett stabil es sikeres munkaja miatt Motta kiemelekedik es igy - csakugy, mint nehany sikeres Lazio-beli ev utan Inzaghi - alkalmas lehet egy nagyobb klub iranyitasara. Jatekoskent sok klubot megjart, rengeteg tapasztalatot szerzett es igen sikeres karriert futott be, valamint a nyomast is megtapasztalta mar jatekoskent. A mentalitasa es a jatekosokkal valo banasmodja emlekeztet Carlo Ancelotti-era. Emberkozpontu, nyugodt, de rendkivul elkotelezett es alapos tervekkel rendelkezo edzo benyomasat kelti bennem az osszes Bologna merkozest figyelve.
Mind a mentalitasaban, mind az alapossagban, mind abban ahogyan banik a jatekosokkal a Juve elere valonak tunik. Nem kovetunk el vele olyan hibat, mint Sarrival (sokaknak nem volt kompatibilis a szemelyisege, a bagozasa), vagy Pirlo-val (zero edzoi tapasztalat).
Addig kell lepni, amig az ilyen edzok nem kellnek el... kesobb, mar tul sokat kell rajuk varni/fizetni, ha sikeresekke (top edzokke) valnak.
Tuchel egyebkent kulfoldi edzokent, zero Serie A tapasztalattal eleg eselytelen valasztasnak tunik.
venember83 2024.05.08. 21:10:33
Shyr Kahn 2024.05.08. 21:10:54
gomorra21 2024.05.08. 21:36:16
Allegri ebben eléggé hasonlít Mourinhora, aki szintén zseni volt, Allegrinél is nagyobb zseni, de megkeseredett ember lett, akit legyőzött az egója.
Jó látni, amikor a calcio dicsfényét legalább az olasz edzők tovább tudják vinni. Ha már nem lesz Allegri Juve edző, pusztán emiatt sajnálni fogom, hogy nem próbál meg odaverni a világnak, de abban igazad van, hogy az ő élete, az ő döntése.
gomorra21 2024.05.08. 21:41:31
Ethan Hunt 2024.05.08. 21:54:35
@venember83: "Agresti: Riccardo Calafiori az első számú kiszemelt a védelembe, Mason Greenwood pedig valós opció a szélre. Lazar Samardžićot a lehetséges érkezők listáján tartanám"
Greenwoodot mindenképpen hozni kell, ha elérhető áron alul, Calafiori úgy gondolom Motta érkezésével szintén biztos érkező és ha az Udinese kiesik, akkor Samardzic is jó üzlet lesz...
Rikoo 2024.05.08. 21:55:09
Utólag derül majd csak ki, hogy jó választás volt-e vagy sem.
Shyr Kahn 2024.05.09. 05:22:20
@Rikoo: Igen. A mondandom lenyegi resze az volt, hogy nem lehet csak top edzoket valasztani, mert egyik-masik visszaesik, valamint egyik-masik jo edzo mar a top edzoseg eloszobajaban van.
Erre valok a szakemberek, hogy jol ki tudjak valasztani a legalkalmasabb edzot a feladatra. Nyilvan Ok is tevedhetnek, hiszen a jovot Ok sem latjak. A lenyeg, hogy szakemberkent, talan jobban tudnak olvasni a sorok kozott es kisebb hibazasi lehetoseg lehet a valasztasukban.
Attilio79 2024.05.09. 05:38:50
Chiesát hiba lenne eladni vagy hagyni elmenni véleményem szerint.
Leram7 2024.05.09. 10:32:34
Top kategória alatt olyat értek, aki már rutinos, elért valamit, vannak már trófeái, tud kezelni sztárokat és nagy csapatoknál is keresett. Pl: Ancelotti, Klopp, Guardiola, Tuchel.
OFF: Egyébként lehetett mostanában olyanokról hallani, hogy Mourinho lesz bayern edzője.
Mondhatni 3 sikertelen éven vagyunk túl, számomra Motta kockázatos. Nincs tapasztalata. Plben ten Hag is egy ajax után nem tudta a MU padot megugrani.
A Motta eset számomra pont olyan, mint Graham Potter volt a chelseaben. Volt egy brighton, aki szép foci tólt, eredményesek voltak, megugrottak egy szezonban és kapott egy lehetőséget és belebukott. Persze Motta lehet nem ez lesz, de mégis 3 sikertelen éven vagyunk túl. A keretünk sok helyen lyukas, rengeteg a fiatal, pénz nem sok van, ellenben elvárás minden évben a bajnoki cím.
Thuglife! 2024.05.09. 11:07:30
A MU meg ten hag előtt ha jól emlékszem próbálkozott több top edzővel sikertelenül.
Logikus volt hogy most valami mást próbálnak meg.
Nincs garancia.
Most annyi top klub keres edzőt hogy nem fog mindenkinek top edző jutni...vannak klubok akiknek kockázatot kell vállalnia alsóbb polcról ami jó mert így kikerülhet új edzőgeneráció plusz mi is megtudhatjuk ki alkalmas nagyobb klubok kispadjára.a mostani fiatal generáció nem fél top klubnál szerepet vállalni.
JeetTrader 2024.05.09. 11:24:47
Fenntartom korábbi megállapításom, hogy az elsődleges hajtóerő egy csapatban nem az edző, hanem maga a csapat és a bennük lévő vágy a győzelemre, illetve a skilljük. Azt gondolom, hogy az sokkal ritkább, hogy egy edző érkezése markáns változást tud előidézni, sokkal gyakoribb az, ha egy olyan játékos érkezik a csapatba, akinek skilljei megemelik a csapat hatékonyságát.
Mindazonáltal persze a kémiát meg kell találni. A kémia pedig nem csak a csapattársakkal fontos, hanem az edzővel is. Ott tud szerintem nagy változást előidézni egy edző, ahol rögtön megtud lenni az összhang a játékosokkal, egyből megvan a fő taktikai csapásirány, amivel a legtöbb játékos tud azonosulni. Akik meg nem, őket meg tudják pótolni.
Egy szó mint száz. Jelenlegi információk alapján a többség úgy gondolja, hogy Motta megfelelő lehet emberileg és taktikailag is. A kémiát még nem ismerjük, de ezért lehet az hogy megpróbál kérni majd játékosokat, akikkel ő együtt tud dolgozni. A többit meg az idő megmondja...mindazonáltal, muszáj változtatni edző és játékos fronton egyaránt.
gomorra21 2024.05.09. 12:09:18
Annyira speciális csapat vagyunk, talán csak az Atleticót tudnám a Juventushoz hasonlítani. Nagy klub, de nem akar a pályán domináns fél lenni. Ez az alapkarakterünk. Egy top edző bőven válogathat. Miért ezt a csapatot válassza? Sarri története intő jel, valódi szemléletváltásra sem játékosokat nem kapott, sem időt.
Egy feltörekvő edző láthat bennünk fantáziát, de a legkeresettebb edzőknek mi lutri vagyunk kevés pénzzel, kevés lehetőséggel, és nagy elvárásokkal.
Leram7 2024.05.09. 12:35:58
Amúgy Tuchel amikor kirúgták a chelseatől akkor nagyon rossz helyzetben volt, mert volt egy Lukaku, akit visszavettek 100+ M-ért és a szezon közben vissza akart menni az interhez és Tuchelnek nem volt csatára, majd az utolsó napon kapott egy sérülten érkező Aubameyangot.
Tuchel oldalán ott van: psg, chelsea, bayern, dortmund tapasztalat.
MU esetében jól mondod, ott már jó ideje baj van. Kb. Sir Alex távozása óta.
@gomorra21: Aki leült a psg és a chelsea padjára, az hozzánk is leülhet nem? De amúgy jó a kérdésed és szerintem sokan nem jönnének ide. Talán Zidane, Conte, Tuchel elérhető számunkra. Bár szerintem Zidane Deschamps helyét fogja átvenni majd, Klopp majd Xaviét a barcelonaban. Conte és Tuchel közül egyik talán a MU edzője lesz. Allegri meg lehet kivárja, amíg Carlo végez 26-ban.
Érdekes, hogy De Zerbi csapata most kicsit elesett és mintha az érdéklődés iránta is visszaesett volna.
Meglátjuk, lehet nincs igazam hangsúlyozom, de nálam Motta, mint edző nem illik a képbe. De ha ő lesz, akkor szurkolni fogok neki természetesen.
Thuglife! 2024.05.09. 13:45:28
Egyébként a Chelseanek van vagy 100 felnőtt játékosa az hogy nem volt elég csatára hát nem tudom...de nem abban az évben volt hogy nem is igazolhatják?
Az meg hogy négy ilyen nagy klubnál megfordult nem biztos hogy a javára vált ha jól emlékszem csak a dortmundot hagyta ott önként.a psg-s Bayernes ámokfutását nem nevezném plusz tapasztalat pontoknak.azért több olyan cikket olvastam hogy kiutálták a játékosai.
@gomorra21: az is egy probléma ha nem akarna edző idejönni.
Nézzük meg a bayernt most mindenki visszamondja azt a forró kispadot.
De a másik probléma ha játékosok nem akarnának idejönni edző miatt és a játékosaink nem akarnak hosszabbítani az edző miatt.
gomorra21 2024.05.09. 14:21:05
Ezzel abszolút egyetértek. Megtoldva azzal, hogy a játékosoknak nem feltétlen csak az edző személye lehet probléma a jelenlegi Juventusban, hanem az is, hogy nem látnak egy stabilabb építkezést a klub részéről. Nekem hosszú ideje a bajom a klubvezetéssel, hogy a keretben vannak olyan posztok, csapatrészek, amik kategóriákkal le vannak maradva a többihez képest. Ennek a szimbóluma lehetett CR, aki megérkezik a klasszis támadóink közé, olyanok padoznak, meg statisztálnak a támadók közül, akik a közvetlen riválisainknál a különbséget jelentenék, de a középpályánkon nincs egy épkézláb kreatív játékos.
Én Giuntolitól mindenekelőtt azt várom, hogy hosszabb távon hozzon össze egy harmonikusabb keretet, amiben nincsenek ekkora különbségek. Erre a jelenlegi keret egy jó kiindulópont, mert a kezdőnk az csupa jómunkásemberből áll;))
Leram7 2024.05.09. 15:12:26
Az inter azzal, hogy Lukakut 110+M-ért eladta majd rá egy évre 8M-ért kölcsönvette nagy bohócot csináltak a chelseaből.
Egy szem csatárral, Broja nevezetű albán "noname" támadóval kezdte a szezont egy BL győzelem után Tuchel, könyörgött csatárért...
De tény, hogy vannak ilyen hírek, hogy Tuchel nehéz eset. Amikor Contéval is majdnem összeverekedtek, az vicces volt.
A bayernnél és a psgnél már más kérdés, de ott Hansi, Nagglesman is összevszett mindenkivel. A PSG meg be van oltva bl ellen. ott mind1 ki van kb.
A bayern kispadján elvileg Mourinho fog ülni.
@gomorra21: Mostanában már kevés a fizetés, defenezív a játék és néhány éve már nem is nyerünk, ez mind benne van, hogy nehéz játékosokat szerezni.
Sajnos a PL és az olasz bajnokság közötti szakadék nagyobb lett.
Thuglife! 2024.05.09. 15:32:20
A mi receptünk a sztárcsinálás.vízhordókból is lehetnek olyanok akik kinövik magukat pl a rómánál christante.nem hiszem el hogy nálunk nem volt erre Allegrinek alapanyag.
Ott volt neki Anno Nocerino aki ha jól emlékszem 8 gólos szezont futott egyszer.
Egy hót vak csávó.egyszerűen max elvesztette a monyóját.
juve2121 2024.05.09. 15:33:02
Egyet értek!
Amúgy ez az Allegrizés a blogok és mindenféle Juve oldalak ébren tartásáról is szól.
Mivel ez osztja meg leginkább a Juventus társadalmat, ezért minden nap be kell dobni valami Allegri sztorit. Így az oldalak aktívak, magasan a látogatottak maradnak. Úgy sem lehet meggyőzni senkit, olyan dolgokról amiket meggyőződésből, hozzá nem értésből, elfogultságból, félrevezetettségből írnak!
Amúgy én ebbe már egy kicsit bele is fáradtam, de látom te még azért próbálsz realistán gondolkodni!
juve2121 2024.05.09. 15:48:12
Támadjunk, támadjunk!!!!!
Ki a f…-al támadjunk????
Mckennei-vel, meg Mirettivel, meg Rabioval, Locatellivel? Atya úr Isten!
Pogba, Marchisio, Vidal, Pirlo után ez egy vicc! Nagy bravúr volt lezülleszteni ezt a csapatot, de sikerült! Szerintem ebben a legkevésbé hibás Allegri!
Pedro32 2024.05.09. 15:53:53
Attilio79 2024.05.09. 16:32:28
A támadjunk, de kivel?- hozzáállás jól mutatja, ezért van itt Allegri 3 éve, hogy megmutassa, ezt vállalta, ezért kap sokkal több fizetést.
Elgondolkoztató, hogy egy veretes Fiorentina középpályával Vlahovic hova is jutott vagy ott az edző fizetése volt kevesebb és azért ment?
Vagy Locatelli, aki a Sassuolo után elkerült Livornoba.
Nem akarom szűkíteni Vlahovicra, van még pár társa, aki nem tud mit kezdeni azzal, hogy amikor hozzá kerül a játékszer legalább 20 méteres hátrányban van attól a pozíciótól, ahol találkoznia kellene ténylegesen a labdával.
Attilio79 2024.05.09. 16:41:55
Ha marad(na) Allegri, alátámasztja Guintoli, azonban, ha megvállnak tőle, akkor talán Allegri hozhatott rossz döntéseket, gondolom ez így elfogadható, ha klubon belülről is megkapja a "kritikát".
Kiváncsi vagyok, hogy mi lesz a döntés.
Attilio79 2024.05.09. 16:44:29
Rikoo 2024.05.09. 16:44:56
A közösségi média oldalaikon folyamatosan gusztustalan kommentek voltak és le kellett tiltani posztokat illetve kommentelés lehetőségeket. Azóta azt lehetett olvasni, hogy cenzúrázzák már ezeket is.
Szerencsére a magyar oldalak még viszonylag kultúráltak.
Az a probléma, hogy Ronaldo érkezésének és a klub marketing munkájának köszönhetően rengeteg új Juventus szurkoló lett az elmúlt években és rohadtul nem ez az elvárás a szurkolók részéről, mint amit a pályán látnak.
Abszolút megosztó Allegri szerepe mindenhol, de láthatjuk az ultrák szempontját is. A következő 2 hazai meccsen néma tüntetéseket tartanak majd.
A klub vezetősége is ugyanúgy megosztó jelenleg, csakúgy mint az elmúlt években.
A játékosok pedig rendszeres támadás alatt állnak. A közösségi média egy dolog, de a hazai stadion a másik. Néhány játékos rendszeresen füttyszó alatt játszik.
Az ultrák támadják a közönséget a stadionban és a játékosokat, miközben Allegrit éltetik.
A közönség Allegrit és a játékosokat is fütyüli.
Összességében elmondható, hogy megosztó Allegri, de a játékosok és a vezetőség legalább annyira megosztó.
Főleg, hogy a jegyárak alapján még Ronaldonak és egy all Star Serie A csapatnak kellene a Juventus mezében játszania, ehelyett nagyon nem ez a helyzet. Nyilván az infláció is közrejátszik, de a klub elhibázott gazdasági politikája is. Nem a jegyárakon kellene meglátszódjon a klub hibája.
Rikoo 2024.05.09. 16:47:05
Attilio79 2024.05.09. 16:48:57
Pedro32 2024.05.09. 16:53:30
De azt nem mondhatod,hogy ez a keret olasz viszonylatban erre képes.Nem a támadást kérik számon Allegrin,hanem a koncepciót.
Nem a blogok ,hanem a szakemberek.
Csak vegyük példának Kulusevskit.Amíg itt volt ugyan ezt leirhattad volna rá,”kivel támadjunk Kulusevskivel”? Köszönték szépen,Paratici ismerte itt a keretet,jobban mint a piac ,kapott rajta és elvitte bagóér Bentancurral együtt.És Conténál,aki Allegri teljes ellentéte ,működött.Konkrét elvárása van.behatárolt ,szerepkörök egyénenként. Érdekes,hogy Pirlót említed,pont Allegritől kaptuk ajándékba.
Conte csapatán tudott lendíteni,mikor elmentek Tevezék,a középpálya ,egy bő pénztárcáju Juventus volt alatta.Jöhettek Dybalák ,90millás Higuain,Matuidi….A Milannal ugyan ez volt,mint most itt.korlátozott anyagi lehetőségek,kaotikus állapot.Ez nem neki való feladat.
Mit tegyen a vezetőség.
-Egyetlen egy fiatalt sem sikerült beépitenia kezdőbe,más klubbokkal ellentétben.
-A megvett játékosok saját maguk alatt teljesitenek (kivéve a középhátvédek)
-Eladhatatlanná válnak a játékosok/értékcsökkenés,nincs érdeklődés irántuk.
Te mit tennél?vagy mit tettél volna mikor tavaj a Leverkusen a16 .volt? Kitalálom “há ezek szarok!Schick el meg Bonfacekkel? Támadni???hagyukmaaa!!!(mégtöbb kérdőjel) de Ők kibaszták Reist és fél szezon alatt javitottak 10 helyet.Mert véletlenül megtanultak a játekosok focizni keddről -Vasárnapra.??
Gaben Smith 2024.05.09. 18:00:08
Leirtal minden lenyegi tenyt !
Thuglife! 2024.05.09. 18:16:28
12.Juventus 35 9 18 8 19-15 45p
Na tekintve hogy tavaly is rengeteg meccsünk volt ahol átaludtuk az első félidőt,úgy gondolom ez tudatos.
A kérdés csak az hogy azért mert tényleg 1-0 ra akarunk mindig nyerni vagy ennyire nincs kondi. Vagy mindkettő.
Zsupi44 2024.05.09. 18:30:46
Szerintem Allegri mára már abszolút nem osztja meg a Juventus szurkolókat. A szezon elején és nagyjából felénél még megosztotta, de mára egy abszolút kisebbség véli csak úgy, hogy maradnia kellene. Igazából érveik nekik sincsenek, csak csattogtatják ezt a ilyen fos kerettel mi csináljon mantrát.
Végül is teli a csapat válogatott játékosokkal, de valahogy Allegri alatt se erőnlét, se támadás, se konstans teljesítmény , és a szezon második felében se védelem se eredmény sincsen.
Mindezt a legmagasabb fizuért.
Tavaly DiMaria is szar volt , előtte Dybala, most Chisea , és Vlahovic a sok közül. Érdekes DeRossi alatt Dybala mintha újra kezdeni focistára emlékeztetni pedig Mourinho alatt (abszolút hasonló játékfelfogású Allegrihez ) meg trágya volt.
Ilyen játékkal és eredménysorral még edző nem maradt ennyi idejig egy elvi szinten top csapat élén.
Ha nyerünk is véletlen kupát az azért lesz, mert hihetetlen hurka ágról sikerült bemasíroznunk , és reménykedjünk , hogy az Atalanta EL döntős legyen ,mert akkor talán feladják picit a Coppát , mert sajnos jelen állás szerint ott sem mi vagyunk az esélyesek...
Nincs veszteni való váltásra van szükség...
Leram7 2024.05.09. 19:17:38
Agnelli kockáztatott és új vonalat akart, Paratici meg besült és rontogatott a helyzetünkön.
Shyr Kahn 2024.05.09. 19:52:49
@Zsupi44: ++
Valoban nincs itt mar megosztottsagrol szo. Akik orabban Allegri partjat fogtak, azok latjak Allegri erossegeit, de latjak azt is hogy vele nincs tovabb. Persze akad nehany ember, aki meg mindig vedi (ultrak, es itt is egy-ket ember), de abszolut kisebbsegrol beszelunk ma mar.
Az Atalanta oda fogja tenni magat a Coppa-ra sztem, de meglatjuk hamarosan.
@Leram7: A COVID-dal sem szamoltak, ami nem menti fel Paratici tevekenyseget, de ketsegetlenul erositette a rossz hatast/donteseket
Ami az ultrakat illeti, nem igazan ertem miert vedik ennyire Allegrit. Azaz sejtem, hogy Ok a mult nagy edzojet latjak benne, de a 5-10 evvel ezelotti mult nem szepiti meg szamomra a jelent es kozelmultat.
Shyr Kahn 2024.05.09. 20:09:13
Lanzafame 2024.05.09. 22:19:38
Shyr Kahn 2024.05.09. 22:58:02
Lanzafame 2024.05.09. 23:40:58
Ja és akkor sem hivatkoznék rájuk, ha épp Allegri takarodását követelnék molinókon.
Rikoo 2024.05.10. 12:04:18
Amikor azt állítják, hogy a Juventus játékosok pályán kívüli viselkedése, nemhogy a Juventus mezéhez és a klub tradícióihoz, de még csak profi sportolóhoz sem méltó, azért igen csak elgondolkodtató.
Lanzafame 2024.05.10. 12:38:34
Rikoo 2024.05.10. 13:09:46
venember83 2024.05.10. 14:45:22
Lanzafame 2024.05.10. 16:21:42
west30 2024.05.10. 20:18:26
gomorra21 2024.05.10. 21:17:01
west30 2024.05.10. 22:09:05
Rikoo 2024.05.10. 23:11:34
@venember83: Szerintem az első lépés a vezetőség stabilitása és valamilyen fenntartható stratégiai modell meghatározása.
Utána lehet beszélni edzőről, keretről és koncepcióról.
@Lanzafame: Egyetértek.
venember83 2024.05.11. 05:15:19
S ebből mi mit fogunk látni? Mert szerintem ez a színfalak mögött zajlik.
venember83 2024.05.11. 06:59:58
Meglátjuk augusztusra mi valósul meg a rendkívüli kiterjedésű átszervezésből.
Rocky80 2024.05.11. 08:19:39
venember83 2024.05.11. 08:44:23
Rocky80 2024.05.11. 12:30:56
Ha így is történik (legyen így természetesen!), akkor már tudom is mit reagálok:
Ez ment volna Allegrivel is ha tényleg átalakítjuk a keretet és jön vagy 15 új ember - beleértve természetesen jópár minőségi játékost; plusz nem egy nagy csapatnál még lutri új edzőre hagyatkoztunk volna; plusz nem kellene egyszerre két ember fizetését perkálnunk...
De mondjuk úgy hogy elfogadom természetesen a vezetőség döntését ha a változás mellett döntenek, még ha nem is értek egyet vele. :-)
venember83 2024.05.11. 12:46:32
Dehogy lesz. Most jött ki egy pletykagyűjtemény, amely kb. a komplett védősort lecseréli (Bremer távozását feltételezve), pilllants rá a címlapra. Plusz a Tuttosport írt arról, hogy a vezetőségbe/szakmai stábba is jön kb. biztosan 3-4 új ember (Pompilio, Sbravati, Scaglia). Nem, Allegri távozása nem old meg mindent egy suhintásra. Nem tudom, miért kell ennyire leegyszerűsíteni a helyzetet csak azért, hogy minimalizáljuk a mester felelősségét az elmúlt három év kapcsán. Nem csak ő felelős az elmúlt időszakért, de nem is nagyon lehet teljesen felmenteni, hisz végső soron mégis ő küldi fel a csapatot a pályára, s a játékosokon túl ő felel a mutatott játékért. És igen, ahogy a pletykák mutatják, a takarítás a keretet is érinti nem kis mértékben.
"Ez ment volna Allegrivel is ha tényleg átalakítjuk a keretet és jön vagy 15 új ember - beleértve természetesen jópár minőségi játékost"
Láttuk szerintem, mire képes Allegri nem bizonyított, fiatal, mondjuk úgy, kockázatos játékosokkal. S nem gondolnám, hogy ilyen, mennyiséget tekintve is komoly átalakítás mellett jönnének olyan futballisták, akivel a mester tudna kezdeni valamit, értsd: aki meg tudja oldani magától az adott helyzeteket saját zsenialitására alapozva. Inkább olyanok fognak érkezni, akik nem zsenik, hanem sémák és begyakorolt figurák kellenek, amire támaszkodhat, s ami alapján kihozhatja magából a maximumot. Ehhez az elképzeléshez meg valószínűleg nem Allegri kell. Ő remélhetőleg bizonyíthat majd máshol, én nagyon örülnék neki, ha egy másik nagycsapat padján láthatnám, mire képes. Legyen az akár a PSG vagy ad absurdum a United.
gomorra21 2024.05.11. 16:09:27
Igen, Allegri a csapatépítés nagymestere, a vak is látja.
"plusz nem kellene egyszerre két ember fizetését perkálnunk..."
Allegrire most is két edző fizetését szórjuk ki. Amikor visszahívtuk ezzel a fizetéssel, ott b@sztuk el.