Matuidi: „Jobb játékos lettem a Juventusnál”

matuidi_blaise_ronaldoval.jpgBlaise Matuidi úgy érzi, hogy Torinóban fejlődött, illetve elmondta, hogy reményei szerint a Paris Saint-Germain csapatával a BL-ben minél később fog összecsapni.

A Juventus a Valencia elleni győzelem révén biztosította a helyét a legjobb tizenhat csapat között, ha pedig legyőzi a Young Boys együttesét idegenben, csoportelsőként jut tovább.

„Szerintem jó eredményeket értünk el a Bajnokok Ligájában.” - idézi a francia középpályás szavait a Sky.

„Volt néhány jó meccsünk, és az összeomlás pillanatai csak a Manchester United elleni hazai meccsen voltak tapasztalhatók. Megtettük, amit meg kellett tennünk, és továbbjutottunk, most azonban az a célunk, hogy az első helyet bebiztosítsuk. Jelenleg meccsről meccsre kell haladnunk.

Természetesen magabiztosak vagyunk, de fontos látni, hogy mi történik a másik meccsen, amíg mi a Young Boys együttesével vagyunk elfoglalva a csoportgyőzelem megszerzéséért. Ezt követően meglátjuk, hogy mi fog történni, fogalmazzunk úgy, hogy vannak ambícióink, de egyik lépésről a következőre kell haladnunk.

Ez a legjobb szezonom, figyelembe véve a klub tétmeccseit és a világbajnokságot, aminek a megnyerése az egyik álmom volt. Torinóban fejlődtem, és amikor megérkeztem a Juventushoz, rájöttem, hogy többre vagyok képes.

Rengeteg baráttal rendelkezek a PSG-nél, ezért jó lenne megütközni velük, de a kiírás lehetőleg minél későbbi fázisában. Ez azonban a jövő kérdése, decembertől bonyolultabb meccsek várnak ránk, kezdve a szombati firenzei úttal.”

Természetesen az Aranylabda kérdése is felmerült, hiszen a francia világbajnok az ötszörös győztes, Cristiano Ronaldo csapattársa, aki valószínűleg idén nem gazdagítja az Aranylabda gyűjteményét.

„Ronaldo megérdemli az Aranylabdát. Hihetetlen éhség munkálkodik benne, és ez jelenti a különbséget.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4514404758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Joseph Toser 2018.11.30. 00:04:26

Sziasztok!

Én, személy szerint, csak egy erőgépet látok Matuidi-ben. Izomból,erőből dolgozik a pályán.
Hasznos, mint egy hangya a bojban. De semmi több. Nem is volt és nem is lesz meghatározó játékos, mint pl: Mandzsu, Pjanic vagy épp Kedira.

De.. ez az én meglátásom!

Rikoo 2018.11.30. 00:18:43

@Joseph Toser: Khedira mit határoz meg?:D

CamPIPIone 2018.11.30. 07:26:05

@Rikoo: Hogy hol vannak a paszsávok, és mikor kell lest reklamálni.

delpi0823 2018.11.30. 08:52:06

@Rikoo: Lehet itt khedirazni(nekem se nagy kedvencem)de az a baj hogy miota nincs sokkal nem lett jobb a jatekunk igy se(pedig en ezt vartam).Sokan mondogattak Pjanic is azert szurke mert khedira helyett kell meloznia,hat nekem nem ugy tunik hogy sokat javolt volna a jateka miota khedira nincs, es akkkor meg finoman fogalmaztam sztem......

2018.11.30. 08:53:43

@Rikoo: :-D Komolyan elgondolkodtam rajta, hogy mennyit ittam tegnap este...pedig semennyit.

2018.11.30. 08:55:50

@CamPIPIone: Jaja, egyszer még Allegri is jól lecseszte SAJTÓN KERESZTÜL, hogy bekaptuk a gólt, ez meg áll (nem messze az ellenfél kapujától) és integet, mint a f*** a lakodalomban. :-D

2018.11.30. 08:59:29

@delpi0823: Jobb nem lett, de azért rosszabb sem. Szerintem a mai Illés Béla is simán megoldaná, amit Khedira csinál. De jobb azért nem lett, mert Can sérült, Bentanak még van mit tanulnia, Matuidi meg nem egy Vidal. De akárki van betéve Khedira helyett, romlani nem tud a játékunk, ez ziher.

CamPIPIone 2018.11.30. 09:31:20

@Dr. Grant: Esküszöm sírva nevettem a kommenteden amit nekem címeztél. :'-D Csak az a baj, hogy meccs közben az ilyeneken inkább sírni lenne kedvem, mit sem nevetni.

JuventusFanatikus 2018.11.30. 12:47:40

@Dr. Grant: Khedira a saját kapunk előtt állt és integetett, és pont Ő mellette kaptuk a gólt, ami még nagyobb vétek. Ha "szidjuk" Khedirát, akkor szidjuk rendesen:D

Én látok azért különbséget a Khedira nélküli középpályán, és azon, amin játszik. Amit szemmel lehet látni, az az, hogy sokkal inkább képes a csapat kombinatív játékra, gyors támadásokra, és védekezésben is jóval hatékonyabbt. Persze, az utóbbi pár meccs gyengébbre sikeredett, ami kicsit beárnyékolja az eddigi teljesítményt, előtte voltak szebb meccseink. Nekem jobban tetszik így ez a középpálya, de kétségen kívül ráfér az erősítés. Az majd kiderül, hogy Can megfelel-e, vagy nem.

Fabio83 2018.11.30. 13:20:45

Szerintem is jobb a középpálya, de lenne még hova fejlődni. Bentancur és Khedira között zongorázni lehet a különbséget. Tud labdát szerezni és előre passzolni.

2018.11.30. 17:09:32

@JuventusFanatikus: Várjál, akkor lehet, hogy 2 különböző esetről beszélünk. :-P :-D

JuventusFanatikus 2018.11.30. 17:46:13

@Dr. Grant: A Sampdoria harmadik góljánál érezte úgy a kritikán felüli játékos, elkezd kapálózni, mint a fejetlen csirke, mert azt hitte, neki ezt is szabad. Ez után biztosan nyilatkozott róla Allegri

youtu.be/JMKgdbIWIVE?t=164

2018.11.30. 21:58:52

@JuventusFanatikus: Lehet, hogy ez volt....de nem esküszöm meg rá, hogy biztosan ez volt az, mert mintha valami kontra is rémlett volna. De jó nagy szégyen a videó alapján ez (is), az biztos. :-)

del pipi 2018.12.01. 07:01:10

@Dr. Grant: @JuventusFanatikus: azért én nem bántanám mert sokat letett az asztalra. vele csak egy probléma van hogy talán nyáron elkellet volna engedni stuttgartba vissza, mert ő nem rossz játékos csak hát az idő.....

CamPIPIone 2018.12.01. 11:13:48

@del pipi: 31 éves... Milyen 'időröl' beszélünk?

JuventusFanatikus 2018.12.01. 11:15:34

@del pipi: Hát, nem nálunk pakolta mwg az asztalt. Szerintem nem rossz képességű, nagyon szimpatikus, de nagyon nem tetszik a mentalitása. Egy Juve játékos az utolsó csepp véréig küzdjön!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3376) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (906) elemzés (40) előzetes (857) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9900) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2427) meccsek (4145) mercato (4134) nyilatkozat (7426) Olasz Kupa (321) összefoglaló (408) pletyka (4164) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (197) Címkefelhő
süti beállítások módosítása