Tacchinardi: "Ennek a Juventusnak nem rögeszméje a győzelem"

tacchinardi_alessio_golorom.jpgA Juventus és a Milan mindvégig igen mérsékelt teljesítményt nyújtva szerepelt az Olasz Szuperkupa elődöntőjében, amelyen a zebramezesek megszerezték a vezetést, azonban a milánói csapat meg tudta fordítani az eredményt, így ott lesz a sorozat hétfői fináléjában. A két csapat teljesítménye természetesen nem aratott osztatlan sikert az egykori játékosok körében sem.

"Úgy érzem, hogy ebben a csapatban nincs meg a megszállottság a győzelemmel kapcsolatban. Ez megosztja a szurkolókat és a korábbi játékosokat, akik 11 évig viselték ezt a mezt. A korábbi csapattársaimnak és nekem rögeszménk volt a győzelem, még az edzéseken játszott meccseken is. Ezért szó szerint meglepetésként ért, hogy Thiago Motta valami ilyesmit mondott." - monda egykori csapatával kapcsolatban Alessio Tacchinardi a Sport Mediaset munkatársának.

"Külföldre akarjuk exportálni a futballunkat, de ez nem tűnt a legjobb reklámnak. A Juve és a Milan mérkőzése a hibák parádéja volt. Néha jobb szerencsésnek, mint jónak lenni. Conceição ma szerencsés volt, s elmondhatjuk, hogy megtette az első lépést a megfelelő irányba." - adott értékelést a találkozóról a közvetítés során szakértőként meghívott Christian Panucci.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr1018766048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

niccolo 2025.01.04. 17:33:33

Tegnap óta a döntetlen sem a rögeszméje!

szakika10 2025.01.04. 18:54:40

Sajnos nem elég bő és erős a keretünk és még az edzőnk is középszerű.. nem vágyom vissza allegrire, de vele rohadjak meg ott lennénk az első 4-ben (nézhetetlen fos focival természetesen)

Gabi 69. 2025.01.04. 19:55:46

Igen van aki a nézhetetlen akarja nézni. Sok sikert. Inkább menne vissza a múltba. Hajrá. Én jövőt akarok látni amihez türelem kell. Foci már jobb mint volt. (Szerintem). Én még nem láttam egy teljesen kicserélődött csapatot pár hónap alatt tökéletesen focizni. Ez a csapat szeptember eleje óta van együtt sok sok megszakítással ( sérülések). Még közös alapozás sem volt. Már ment a bajnokság amikor pár játékos nem is Juventus játékos volt. Nem is értem hogyan lehetséges hogy nem vezetjük a bajnokságot fél távnál tíz ponttal. A BL Ben is a kieséses szélén vagyunk (két meccsből kel egy győzelem és tovább jutottunk). A szuper kupában éppen hogy ki estünk jobban játszva. Igen zavarjuk el az összes játékost az edzőt is mehet a vezetőség. Vegyünk vagy 15 kiégett játékost hozzunk egy ki égett edzőtt. És jövőre lesz egy negyedik helyezett (BL indulós) csapatunk. De utánna??? Ez a csapat fiatal, hm. Rutintalan! Két év múlva a tapasztaltakat finoman javítva lehet egy jó! csapatunk. Ami a korátlag vagy a játékosok kora alapján mêg 6-8 évig garantált él csapat. Nekem ez valahogyan az utóbbi jobban hangzik.

Rocky80 2025.01.04. 21:12:08

@Gabi 69.: Gabi bácsi, a probléma csak az, hogy valószínűleg nem azért költöttek el több száz millió eurót a nyáron hogy a BL hely is csak kínszenvedve sikerüljön, vagy hogy éveket várjunk egy "jó" csapatra. Ez a Juventus, itt azonnali eredmények kellenek, azonnali pontok kellenek, azonnali "jövő" kell.

ggbuffon 2025.01.04. 21:27:26

@Gabi 69.: kicsit abszurd arra forditani a latasmodot h meg az erezze magat rosszul aki nem tud onfeledten tapsikolni a nagy "epitkezesben" a 6.helynek meg az ossze vissza bukdacsolasnak.

Ez abszurd. Kicsit ilyenkor az az erzesem h a szurkolok is kezdik elvesziteni az identitasukat es Lazio meg Fiorentina kaliberunek gondolja a klubbot. Ez mind tortenelmi mind gazdasagi szempontbol is oriasi fals nézet.

De akkor ujra: ebbol az epitkezesbol SEMMI sem latszik. A Motta altal elkepzelt dolgok nem mukodnek, nem is fognak, valtoztatni nem tud vagy nem mer. Senki nem varja h a kesz Intert majd tetemre hivjuk iden, vagy h Conte Napolija ellen komolyabban versenybe legyunk, de azert tobb mint 200milla eldorbezolasa utan ne dugjuk mar a fejunket a homokba es csettintgessunk ha nem lesz meg a top4..a vilag vicce ha egy Juve szurkolo ezt lenyeli.

A MU szurkolok is 3 evig hulyitettek magukat Ten Haggal es meg lehetne sorolni.

Van az ugy h nem mukodik valami. De ezt illik idoben felismerni. Ez az ido pedig elerkezett.

delpi0823 2025.01.04. 22:14:12

@ggbuffon: Meg egy felszezon hatra van azert hogy iteletet mondjunk nem gondolod?3pontra vagyunk a 4ik helytol feltavnal,szoval annyira nem temetnem a csapatot.Amit meg a blben mutattunk az tobb mint vallalhato,sot.....

delpi0823 2025.01.04. 22:22:59

@Rocky80: Ja,igen.Ez meg volt Allegri mellett is,mikor a blben Maccabi nevu csapatok vettek hulyere minket,a jelenlegi blben ez igen csak nem all fent.Sot a bajnoksag tekinteteben meg mindig odaerhetunk a 4be siman,de basszuk ki Mottat az a megoldas,majd jon egy varazslo hirtelen aki bajnok csapatot komponal meg bl gyoztest.........

Rocky80 2025.01.04. 22:23:01

@ggbuffon: lehet a nézőpontodat így is közölni, sokkal emészthetőbb. ;-)

Alapvetően egyet is tudnék érteni az álláspontoddal, egyedül az bizonytalanít el, hogy ez a sérüléshullám valóban nagyon komolyan befolyásolta az edzői munkát, ezt feltétlenül figyelembe kell venni, ez "enyhíti" Motta megítélését.

Ami viszont súlyosbítja, hogy a hàtvédsor megtizedelésében komoly szerepet játszott állítólag, ezt épp ésszel fel kellett volna fogni a szezon tervezésénél hogy mekkora keretre van szükség, aztán eszerint kialakítani.

Amúgy meg az utóbbi időben rászoktunk arra, hogy mindenki jolly joker, aztán "jó Danilo középre is meg jobbhátvédnek is", és még sorolhatnám; aztán ennek is isszuk a levét, hogy mivel mindenki több "posztos", azt hiszik hogy két játékos a joker, aztán amikor kiesik, akkor meg két posztról esik ki ugyanúgy. Na ez szerintem zsákutca, nem beszélve arról, hogy ezek a játékosok ezáltal hogy ezermesterek és mindenhez konyítanak kicsit, a saját "szakmájukban" meg nem lesznek a top játékosok között. Talán jobb lenne szakosodni a játékosokat illetően. De ez csak az én véleményem.

Manapság már egy kapus legyen lábbal is jó, meg legyen valaki jobb meg bal oldalon is bevethető, aztán minden játékos egyforma meg univerzális, nekem, öreglegénynek meg úgy tűnik hogy megette a fene az egészet. :-)

delpi0823 2025.01.04. 22:25:06

@Rocky80: Tobb szaz milliot ezt vezesd mar le kerlek?A kimeno meg a bejovo oldalon ha lehet.........

Gabi 69. 2025.01.04. 23:10:56

Az a jó ha nem értünk egyet mindenben. Nem is lenne jó ha minden ember ugyanazt gondolná. Tiszteletben tartom mindenki véleményét. Csak annyit a hozzászólásokhoz.: Az élcsapatok már akinek van pénze kb. Két játékost vesz abból amit mi költöttünk. De lehet rosszul tudom. A másik dolog. Amit most próbálnak a csapatnál helyre hozni kb. Az utóbbi 4-5 év rossz játékos politika eredménye. Szerintem. Ezt nehéz fél év alatt helyrehozni főleg ennyi pénzből. Én csak annyit mondok hogy türelem kell. Én nem temetném a csapatot mert ki kapunk egy két meccsen vagy sok a döntetlen. De nem is kell elszálni ha véletlenül nyerünk mondjuk három meccset is egymás után.

ggbuffon 2025.01.04. 23:14:04

@delpi0823: felolem vigasztalhatod meg hitegetheted magad, de az osszkep nem azt mutatja h milyen parades januar var rank egy halom rangadoval a nyakunkba..arrol nem is beszelve h a kicsik ellen jellemzoen jon a betli.

Szval irigylem az optimizmusod.

ggbuffon 2025.01.04. 23:24:18

@Rocky80: de most Bremeren kivul nincs serult. Miliktol varni a csodat aki lassan egy eve nem futballozott (es elotte sem valtotta meg a vilagot) eleg meresz.

Ez a csapat jelenleg rossz. Bele kellene nyulni a formacioba, de lathatoan nem tud. Ezt nem irnam a serulesek nyakaba csak, egyszeruen ennyire kepes. Egy jobb edzo felmeri mit tud a keret es ahhoz igazitja a jatekot. Majd amikor stabilizalta kezdi atformalni a sajat ize szerint.

Ott van a Slot fele Pool. Nyilvan nem onnan indultak ahonnan mi, de nagyon jol felmerte h belebukik abba ha hirtelen elkezd egy teljesen mas jatekot jatszatni mint Klopp. Aztan eltelt fel ev, es egyre jobban latszik h o mit akar a palyan latni. Es ami fontos, ehhez eredmeny is tarsul.

De mondhatnam Arteta peldajat is aki eleg nehezen indult, de lehetett latni h mit akar es nem volt rest modositani ha kellett. Igaz tele voltak hibakkal de egyertelmuen latszodott az irany.

De ellenkezo pelda a MU-nál Ten Hag. Na en egyelore ezt az utobbi utat latom Motta eseteben. Miert fog mukodni Koopmeiners ha uabban a pozicioban eroltetik ami lathatoan nem megy neki? D. Luiz igazabol ki sincs probalva h lehuzhassuk rola a keresztvizet.

Apropo, a Napoli jelenleg a lesajnalt Conteval 12pontot ver rank feltavnal..ennek a csapatnak egy ilyen pragmatikus fanatizalo edzore lett vna szuksege.

bulldeo 2025.01.04. 23:35:28

@ggbuffon: ahogy Slot nem játszat gyökeresen más játékot, mint Klopp, úgy Motta sem játszat gyökeresen más játékot, mint Allegri. Csak a Pool ennek örülhet, a Juve meg kevésbé.

ggbuffon 2025.01.04. 23:37:01

@bulldeo: na de itt az a mantra h oriasi a fejlodes Allegrihez kepest.

Most egy kicsit osszezavarodtam.

Raadasul meg pontokban is csunya az osszevetes.(ami ugye legalabb objektiv fokmero)

Gabi 69. 2025.01.04. 23:44:24

Egy hatvan milliós játékos mint mondjuk Koppi vagy Luis szerintem akármelyik poszton a középpályán legalább egy átlagon felüli játékot hoznia kellene. Ehhez nem kell még edző sem. Sajnos egyik sem mutatta meg hogy miben is tudna felnőni a feladathoz. Legalább a lelkesedés látszana rajtuk. De semmi. Jó én alacsony szinten fociztam de ha nem ment a játék próbaltam csúszni mászni hogy a formán kívüli játékot kompenzáljam.

Rocky80 2025.01.05. 00:31:47

@delpi0823: "ez meg volt téma": de ne a BL-t vedd alapul, nem az a mi szintünk, bármennyire szeretnénk. Az alap a bajnokság lenne, arra kellene gyúrni meg alapozni, de ez a színvonal kb középcsapat, aki kis szerencsével eddig nem kapott ki.

több száz millió:

Azt mondtam, elköltöttünk. A kimenő oldal hogy jön ide?

Amúgy meg add össze Cabal, Kalulu, Conc, Di Gre, Cabal, Nico, Luiz, Koop meg Thuram értékét, aztán ha 200-nál több jön ki akkor megvagyunk. ;-)

Shyr Kahn 2025.01.05. 00:35:41

@ggbuffon: "de most Bremeren kivul nincs serult." - Cabal, Milik es Conceicao is lehet, hogy serult. Cabal egy igen megbizhato szelso vedo, akinek azert sikeresebbek a beadasai, mint Savonaünak, bar utobbi meg vedekezeben tunik erosebbnek. Ettol fuggetlenul, jo ha van csere a szelso vedo poziban is, mert Savona picit lassabb volt, mint szokott... talan faradt, talan ennyi van benne, de a Milan ellen keves volt.

A mi Milik-et illeti, nem egy csuda csatar, de tavaly azert volt nehany jo merkozese. Nem artottak volna azok a jobb pillanatok iden sem.

Conceicao remeljuk nem serult, de ha igen, akkor talan a legveszelyesebb szelsonk esett ki a jatekbol.

"Apropo, a Napoli jelenleg a lesajnalt Conteval 12pontot ver rank feltavnal..ennek a csapatnak egy ilyen pragmatikus fanatizalo edzore lett vna szuksege." - te nezted a Napoli merkozeseit? Mindennek neveznem, de attraktivnak nem. Megint az a kerdes, mint Sarri erkezese elott. Akarsz fiatalokat is megnyerni, vagy csak merkozeseket nyerni.

Ha mar peldat akarunk keresni ott az Atalanta. Na ok modern szep es hatekony focit jatszanak.

Rocky80 2025.01.05. 00:40:41

@Gabi 69.: "az élcsapatok költése": de ne is ez legyen a mérce, csak egy BL-be érő csapat szintje: azért csak elvárható lenne, hogy a felsorolt 8 új, nem bakegér játékossal ne annyi döntetlenünk legyen mint égen a csillag?...

Rocky80 2025.01.05. 00:49:36

@ggbuffon: Cabal meg Bremer, plusz Danilo is életveszély ha középen játszatod, PLUSZ Gatti meg Kalulu is leamortizálódik ha sokat játszatod.

Ha ennek a csapatnak a stabil védekezés az alapja, egyébként reszketnek a lábak; ez épp elég ahhoz hogy tele legyen a gatya masszív középhátvédek nélkül. Plusz nekem speciel Locatelli sem egy életbiztosítás, statok ide vagy oda. Ez az egy dolog ami nekem Mottát mosdatja.

Rocky80 2025.01.05. 00:52:53

@Shyr Kahn: Napoli:

De legalább vannak pontjaik meg győzelmeik! Ez mindennél fontosabb.

west30 2025.01.05. 01:01:01

@Rocky80: Na igen,a Juvenak se pontja se jateka,ket szek koze estunk.

Leram7 2025.01.05. 01:19:27

@Shyr Kahn: Én elismerem, hogy Motta játékában van nagyon sok pozitívum. Sok a hátráltató tényező is.

Adnék még időt Mottának, egészen addig, ameddig a BL szereplés elérhető.

Viszont 2 dolog mellett nehéz elmenni:
Az egyik az, hogy a kiscsapatok ellen nem képes nyerni.
A másik pedig, hogy sok játékos nem a posztján játszik. Nálam pl Mbangula is többet játszana.
Sajnos az eredmények nem igazolják eddig az edzőt.

A juventus edzőjének képesnek kell lenni az empoli, cagliari, lecce stb féle csapatoka bedarálni és legyőzni.

Reméljük a legjobbakat. Viszont már 5.-e van és új védő még sehol.

Rocky80 2025.01.05. 01:21:49

Amúgy meg: ne legyen igazam, de ez a január kivégez bennünket. Jelenlegi állapotunk alapján nem látok rá érdemi esélyt hogy komolyabb "roncsolások" nélkül túléljük ezt a hónapot.

Shyr Kahn 2025.01.05. 05:40:52

@Rocky80: Vannak a Napolinak pontjai, de a gyozelem nem legfontosabb egy epulo csapatnal. Nalunk az a legfontosabb, hogy folyamatos fejlodest lassunk. A problema az, hogy stabil vedelem nelkul nehez folyamatos fejlodest latni.

Ha a kovetkezo heten nem igazolunk, akkor a Januar valoban nagyon nehez lesz.

@Leram7: . Remeljuk. A gond valoban az, hogy Giuntoli kivar, hogy az atigazolasi idoszak vegen igazoljon valakit es nem kedvez a csapatnak.

OnodiJ 2025.01.05. 07:52:26

Nagyon kihegyeztétek a két végletet. Van aki teljesen kicserélődött csapatot ír (holott 30 helyett csak 9 játékos érkezett) ,meg ,hogy fiatalok, és tapasztalat szerzés után milyen jó lesz,de 1 hónapja még a jövőt valaki úgy látta, hogy ezen fiatalokat csak kineveljük és jó pénzért tovább adjuk lesülyedve nevelő klubok szintjére.
A másik véglet a tavalyi rettenet....
A szezon legelején a 2 győztes meccset a régiek hozták le, mivel új igazolásokból szinte senki nem játszott. Utánna jöttek az új igazolások és jött a kilátástalan támadó játék ami azóta is tart és semmi fejlődés nem látszik rajta. Lehet védekezni a Lipcse és City elleni meccsekel de mint láttuk utánunk is mindenki elverte őket ( jövő héten játszanánk a Cityvel, szerintem már szét szedne minket). Ami még mindig borzasztó,hogy kis csapatokkal sem tudunk mit kezdeni, ezeket mind be kellene darálni 30-40 perc alatt,hogy utána lehessen pihenni. Ezt a tűzet hiányolom és hiányolja Tacchinardi is, ez pedig már edzői probléma mert tényleg semmi tűz a csapatban.
Sokan védik, hogy tavaly így a Bologna úgy a Bologna, csak egy kifutott szezon volt a nagyobb csapatok botladozásainak köszönhetően semmi több.Ilyen van 20 évente, de szerintem nem Mottának volt köszönhető.

Andras74 2025.01.05. 08:09:10

Most az az indok, hogy kellenek még új játékosok.
Ha (ha) jönnek, akkor pedig majd újra jön a "még idő kell, hogy beilleszkedjenek".

Idő közben pedig véget ér a bajnokság, és itt maradunk félig kinyalt seggel. :(

Wizzurah 2025.01.05. 09:04:38

@delpi0823:
Gondolom te sem vártál tartalmas választ :) Igy megy ez, amikor valaki csak vagdalkozik, aztán amikor kéred, hogy akkor tényekkel támassza lá, inkább ignorálnak. Az ilyen embereket nem lehet komolyan venni és felesleges vitába szállni és szóba állni velük.
Én azért utána jártam a kérdésednek, mivel én szeretem a gazdasági részét az ilyen dolgoknak, szoktam nézni az adóbevallásukat, könyvelésüket is néha, stb.
Na most csak a kiadási oldalt nézni az eléggé elferditi az egészet, hiszen a klubb adott el játékosokat, nem is kevés összegért. Szeretném kiemelni, hogy a keret értéke csökkent az előző edző utolsó évéhez képest. A klub minusz 65 millióval zárta a mercatot.
Koop volt 55, Douglas 52, Thuram 20, Cabal 13, Adzic 5 millió euró. Ez 145 millió euró.
Ezen felül jött Nico, Conceicao, Di Gregorio, Kalulu, amelyek közül van, akit kötelező lesz megvenni, azonban ezek mind kölcsönben vannak jelenleg, ezekért a klub 23 milliót fizetett nagyjából.
Tehát 168 millió mindennel együtt.

Eladási oldalon elment Soulé, Huijsen, Iling Jr. Kean, Chiesa, De Winter, Barrenechea, Kaio Jorge és kölcsönbe ment Facundo Gonzalez. Ezekért a klub 103 milliót kapott, Facunda 400 ezres kölcsönét meg pár százezres tételeket kerekitettem.
Tehát a Juventus 65 milliót költött, hisz a többire mind előteremtette a tőkét eladásokkal.
Persze mindent meg lehet magyarázni, de ezek a makacs tények és számok nem hazudnak.

Wizzurah 2025.01.05. 09:15:15

@OnodiJ:
12 játékos érkezett, hisz a Next Genből is feljöttek hárman és azért, mert a klub nem fizetett értük, attól a felnőtt csapatban még újnak számitanak.
Szerintem arra lehet érteni, hogy kb. teljesen kicserélődött a csapat, hogy ebből a 12 érkezőből 8-9 kezdő is. Koop, Thuram, Conceicao, Di Gregorio, Kalulu, Savona rendszeresen kezdő, de sérüléséig Cabal is sokat játszott, Mbangula is sokat játszik.
Erre szerintem kijelenthető, hogy kicserélődött a csapat. Hogy mindezek ellenére is mennyi idő kell, hogy kiesőjelölt csapatokat megverjenek a fiúk, illene megverni, az már más kérdés természetesen.

ggbuffon azt is irta, hogy itt egyesek óriási fejlődést vizionálnak, én nem láttam senkitől, hogy ezt irta volna, de az ellentábor túlzó kijelentései nem újkeletüek. De ahogy más is irta, szerintem is most ebben a topikban végre normálisan érvelt.
A játékban szerintem is van fejlődés, legalábbis látványra, eredményességre nincs és a teljesitmény is erősen hullámzó, van még munka bőven.

Én hibának azt tartom, hogy rosszul igazolt a vezetőség, nem a megfelelő játékosokra költötte el a "nagy" pénzt ill. azok nem váltak be, túl szük a keret, ezt látniuk Kellett volna, miközben pl. egy Ruganit meg elzavartak kölcsönbe, akik meg jók, azok még ki sincsenek fizetve, mert kölcsön plussz opció vagy kötelezővel vannak itt. Ez oltári blődség.
Hibának tartom még, hogy az edző rendszeresen rosszkor és nagyon szarul cserél. Nem mondanám, hogy későn, mint egyesek, mert emlékszem még az előző edző az utolsó 5 percre cserélt és várta a csodát… De Motta rettentő szarul cserél. Az hogy rugalmas vagy nem, nem rónám fel, mert amúgy valóban nem, de az edzők döntő többsége nem. Inzaghi még fele annyira sem rugalmas, mint Motta, mégis sikeresebb a csapata, szóval ez nem lehetne probléma.
Az biztos, hogy mi innen nem tudunk változtatni semmin. Szerencsére.

Keniíi 2025.01.05. 09:54:18

Azért azzal tisztában vagytok, hogy a jelenlegi Juventus a legfiatalabb csapatok közé tartozik egész Európában, illetve, hogy a keretünk majdnem teljesen le cserélődött és közben még tele voltunk sérültekkel is. Nem ártana azt sem felfogni, hogy az olasz bajnokságban már nincsenek TOP csapatok, sem a pénzügyi, sem pedig a management nem elég hozzá. Giuntoli eddig igenis jó munkát végzett, folyamatosan csökkenti a bérkeretet ami az elsődleges feladata volt, le kell nyelni azt a békát, hogy sokan azt hiszik ez a Juventus a régi Juventus. Nem az és soha nem is lesz már, Elkannt nem érdekli, neki a legfontosabb, hogy minél kisebb bukta legyen minden év. Szép lassan, de az olasz foci ki lesz végezve, mert sem a spanyol sem az angolok költségvetéseivel nem fogunk tudni versenyezni.

Forzalex78614 2025.01.05. 10:17:14

@Keniíi:
Sajnos a jelenlegi helyzetünk a labdarúgás térképén, akár mint ligát tekintve is visszaesést mutat, aminek leginkább a pénz az oka.
Az spanyol és angol bajnoksággal összehasonlítani felesleges.
Serie A csapatai között kellene megerősödnünk.
A januári átigazolás kivárása remélem nem egyenlő, a nem hozunk senkit verzióval.
Nemcsak a minőséggel, de bizonyos területeken a mennyiséggel is gond van.
Ennyi fronton egy szezonban ennyi emberrel és ilyen eredményekkel ne várjunk csodát.
A tüzet én is kevés játékosban látom.
Ez részben hozzájárul ahhoz, hogy a csapat soha nem lesz a régi. Nagyon kevés olyan mentalitású játékos van, mint anno. Változik a futball is, változnak a csapatok is. Változzunk, csak most már egy eredményesebb irányba.

Il Principino 2025.01.05. 10:36:45

@Keniíi: sztem okos igazolasokkal lehet még versenyezni!
Lásd :Marotta milyen munkát végzett,végez!Ráadásul hatalmas az adóssaguk is.
Bl-ben tavalyelőtt döntőzött a merda,idén is sztem az egyik esélyese a sorozatnak..
Bajnokságnak szintén.Csak jól kellene igazolni és jól kellene edzőt választani!
Ez a mostani Juve olyan,mint 2010 évek intere Icardival..vhogy nem válnak be az igazolások mint náluk anno Joao Mario,Guerín,Kondogbia stb..pedig nem rossz nevek voltak akkor a piacon!
Viszont már több éve mondom hogy mi a francnak kell ehhez az olasz edzővonalhoz ragaszkodni??!
Motta a Juventus Arteta light verziója..

OnodiJ 2025.01.05. 11:26:13

@Wizzurah: Én a Next gent nem tekintem új igazolásnak mert rengeteget vannak a felnőttekkel.

Keniíi 2025.01.05. 11:28:19

@Il Principino: Marotta sem csinál okos igazolásokat, kiöregedett játékosokat igazol hatalmas fizetésekkel, illetve lejáró szerződésű játékosokat. Eladni pedig nem fogja tudni őket, az inter pénzügyi stratégiája sokkal szarabb a miénknél. Elkant nem hiszem, hogy érdeklik az eredmények, ő egy üzletember aki üzlet szerűen gondol a csapatra. Neki az a lényeg, hogy játékosokat tudjon pénzzé tenni és ebben Giuntoli és Motta remek kezet nyújt, jönnek a fiatalok megy fel az árcetli, keveset keresnek és hamar pénzzé lehet őket varázsolni. Mi leszünk az új Ajax és ezen csak az lepődik meg aki nem ért az üzleti stratégiákhoz. Amíg nem lesz eladva a klub egy része vagy akár a teljes része valami olajmágnásnak addig nem lesz itt semmiféle csoda. Yildiz is előbb utóbb ki lesz árusítva, ahogy Bremer Savona Cambiaso Mbangula Vlahovic is. Bennük hatalmas a pénz potenciál.

OnodiJ 2025.01.05. 11:34:49

@Keniíi: Azért nincs annyi jó csapat a spanyol meg angol bajnokságban ,hogy annyi kíváló játékost beszippancson hiába van ott több pénz. Anyagi lehetőségek tekintetében lehet hogy Fulham és Brighton szinten vagyunk de a jó játékosok inkább címekért játszanak, ezért kéne nyitott szemmel nézelődnie Guntiolinak.

Il Principino 2025.01.05. 12:10:32

@Keniíi: pont ez is baj nálunk,lófasz rutin van,nincsenek kész játekosok.
Lejáró szerződéses játékosok mindig lesznek amik jó lehetőségek a piacon,ugye eddig az volt a baj hogy olyanok jöttek,most teljesen a másik véglet van nálunk..
Jelenleg az àltalad felsorolt játékosok jóval a piaci ár alatt mennének csak el amilyen szar formát mutatnak..Bremer lett volna kivétel, de ő meg lutri a sérülése miatt már.

természetes alapú logaritmus 2025.01.05. 14:13:56

@Keniíi:
„Marotta sem csinál okos igazolásokat, kiöregedett játékosokat igazol hatalmas fizetésekkel, illetve lejáró szerződésű játékosokat. Eladni pedig nem fogja tudni őket, az inter pénzügyi stratégiája sokkal szarabb a miénknél.”
Tényleg? Onana ingyen jön, egy év múlva 50 millió euróért távozik. Milyen sz@r...
Bastoni 31-ért jött, Pavard 32-ért. Nem nevezném őket rosszabbnak vagy eladhatatlanabbnak, mint Bremert. De Vrij ingyen jött 18 nyarán. Bisseck 23 nyarán 7,2 millió euróért jött. Most a Tottenham kopogtatott be egy 35 millió fontos ajánlattal. De sz@r ez is. Di Marco 5 millióba került (18-ban), Carlos Augusto 13 millióért (kb. egy Cabal üzlet), Dumfries 14 millióért (21-ben). Calhanoglu, Mkhitaryan, Zelinski ingyen jött (max beszerzési áron kelnek el). Barella 32 millióért jött (2020-ban), Frattesi 31-ért. Elől Thuram ingyen jött, Martinez 25 millióért (18-ban).
Közben mi fizetünk 80 millát egy Vlahovic-ért és Arthur-ért. Vagy pl. most nyáron Luiz-ért és Koop-ért 50+. De vehetjük a Ronaldo üzletet is.

„Yildiz is előbb utóbb ki lesz árusítva, ahogy Bremer Savona Cambiaso Mbangula Vlahovic is. Bennük hatalmas a pénz potenciál.”
Hatalmas? Yildiz és Cambiasso igen. Bremert ki tudja (46-ért jött). Mbangula 10-ért vihető, Savona se lehet sokkal több. Vlaho meg jó ha „féláron” elmegy. De vehetjük ide Fagioli-t is, egy bő 20-asért ő is mehet.

SpiritoJuve 2025.01.05. 14:17:10

Sziasztok. Na akkor leírom hogy én hogyan látom.

Itt kőkemény identitásnélküliség van. Nem a kifogáshalmaz áll a dolgok hátterében mint sokan bekajálják hogy jaj most a sérültek, jaj most idő kell, jaj most az erdei tünde elhullajtotta a virágszirmokat.

Azt gondolom ezen a szinten(bár most csak a hivatalosról beszélek, a Juventusnak becézett kabaréba inkább nem megyek bele)ezek egy ideig mennek, de ha a jelenlegi Juve a legfogalmatlanabb Del Neri vagy Ferrara korszakokat idézik vissza, akkor ott mélyebb a probléma gyökere. Vagy a nyúl ürege. Kinek melyik a szimpatikusabb.
Megértem azokat is akik annyira hisznek a csapatban, és várnak végre egy Juventusra(ez a valami a legnagyobb jóindulattal sem nevezhető annak)hogy megpróbálnak végtelenül türelmesek lenni.

Őket sajnálom a legjobban, mert itt varázsütésre nem fognak kifejlődni a "Juve gének" és IDENTITÁST! sem fog nőveszteni a csapat. Az a csapat amelyik soha nem arról volt híres hogy világsztárokat igazol orrba szájba, bár kétségkívül sok klasszis megfordult a Juvéban vagy ott érett azzá.
Egy alkalommal láttam tavaly Spirito Juve-t, az Inter elleni 4-4 alkalmával. Akkor ott volt valami amikor kb egy félidőnyi játék erejéig pislákolt valami kis Juventusféleség. És kész. Egyenlőre ennyi volt ebben a szezonban a Juventus, addig érezték a játékosok hogy kb miről is szólhat ez az egész, de megfogni nem tudnák. Azóta se tudják mi az. Csak volt, aztán elillant. Azóta meg ha próbálnak bármiféle kapaszkodót keresni kb mintha homokot markolnának mert nem tudják hogy hogy működik ez.

Motta kiváló szakember, és hihetetlen jó képességű játékosokból áll ez a Juventus, de amikor azt kell olvassam a sokadik égés után egy Koopmeinerstől, hogy "mi vagyunk a Juventus" akkor ott elgondolkodok azon hogy sanszos hogy fogalma nincs a játékosnak arról hogy miről beszél. Ezeket a dolgokat csak tetézik az egymás után egyre kínosabb, kötelező jellegű nyilatkozatok.

Ez a csapat csak és kizárólag szakmai alapokon nyugszik ahol van egy elképzelés egy kiváló szakemberrel, csakhogy ez a szakember sem tud semmivel sem többet arról mit jelent ezt a mezt viselni. Innentől pedig egyenes az út a Serie A középmezőnyéhez. Mert az ellenfelet, legyen az a 20adik kiesőjelölt vagy bárki egy cseppet nem fogja érdekelni hogy az ellenfél neve J-vel kezdődik. Sőt, inkább megpróbálnak 200%-ot nyújtani minthogy megijedjenek egy identitás nélküli project-től.

Nem bántom Mottát mert nyilván végtelenszer jobban ért a focihoz mint én, és jót akar, de számomra kiderült hogy nem a Juventus padjára való. Egyszerűen az előbb leírtak miatt. Ide olyan edző kell, akinek a kezei alatt a csapat 200%-on tud teljesíteni mert megértette mit jelent ezt a mezt videlni. Mekkora öröksége és súlya van.

DE ameddig ez teher a játékosknak meg az edzőnek is, mert a napnál is világosabb hogy az, addig itt nem lesz változás, és még nagyon-nagyon sokáig nézhetjük ezt a Juventusnak csúfolt identitásnélküli bukott projectet. Plusz addig dosztmind1 kit igazol a csapat és hova. Koop, D.Luiz, Gonzalez, Concenciao, Thuram, Vlahovic stb mind hihetetlen képességű játékosok. De teljesíteni csak felszabadultan lehet.

steven.h 2025.01.05. 18:11:03

@természetes alapú logaritmus: nagyon egyetértek azzal amit írsz, túlzó azt mondani, hogy csak kiöregedett ingyen játékosokat zsákol be. Azok kerülnek valahogy előtérbe, de közben meg gyakorlatilag majdnem tökéletes egyensúllyal igazol a rutin és a fiatal tehetség közt.

Joachim21 2025.01.05. 19:03:15

@természetes alapú logaritmus: A mai olasz fociban az egyetlen figura (Marotta) aki bármilyen mértékben is mérhető Moggihoz. Az ő elvesztése volt az igazi mélyütés anno. Egyet értek veled.

west30 2025.01.05. 22:52:34

@Joachim21: Azert ott van meg Sartori is,aki egyebkent nyaron klubbot valt.

DelPiero2 2025.01.05. 23:35:39

Ha éles verseny lenne a csapatba kerülésért, akkor Vlaho nem sétálgatna olyan sokat a meccseken. Továbbra is az a véleményem, hogy nagyon demotiváló Vlaho fizetése és ez jelentősen kihat a csapatra.

Rocky80 2025.01.06. 00:48:00

@DelPiero2: pedig Mottánál mindig az kerül be, aki jobban teljesít! Csak egy szem csatárnál, ugye... :D

Rocky80 2025.01.06. 01:01:08

@Wizzurah: mit utalgatsz, mi vagy te, könyvelő?

Én is tudnék a te kommentjeidből szemezgetni, csak nem veszem a fáradságot "az ilyen emberekre és inkább ignorálom". ;-)

Lehet azzal is vitatkozni hogy ha megveszel valakit jövőre, addig csak kölcsönben van akkor azt a pénzt elköltötted-e, de felesleges, mert nem ez a lényeg. Ahogy az sem, hogy az egyenleg mennyi a nyár végén.

Még egyszer, utoljára megpróbálom elmagyarázni:

Több száz millió euró értékben állnak rendelkezésre a csapatban tavaly nyáron érkezett játékosok, NEM ÉRDEKEL a könyvelési hókuszpókusz a háttérben, meg hogy mikor lesznek kifizetve vagy mikor nem. Itt vannak, rendelkezésre állnak, vagy legalább álltak egy ideig , mégis annyi a döntetlen mint réten a fűszál.

Ha ti ebből az egész mondatból arra vagytok kíváncsiak hogy miért több száz, meg hogy jött ez ki, mert ez a lényeges, akkor nincs több kérdésem. A rossz, lényegtelen dolgokat emelitek ki az egész sztoriból. Engem az érdekel, hogy miért szenvedünk, nem az, hogy mennyi volt az egyenleg nyár végén... ;-)

Rocky80 2025.01.06. 01:03:51

Nem is értem amúgy, hogy mi ebben a jó. A részletekbe meg szavakba belekötni, közben meg a gödör mélyén vagyunk. Nem tökmindegy, hogy +65 vagy -118 volt a nyár végi egyenleg? Jó, nyilván extrém mínusz ne legyen, de kb. ennyi.

Shyr Kahn 2025.01.06. 06:22:49

@Keniíi: Van igazsag abban, amit irsz, de itt senki sem emelte ki az Atalanta-t, akik szep lassan minimalis penzekbol a legjobb ar-ertek aranyu csapatot hozzak ossze, ami sem az EL-ben, sem a BL-ben nem szamit gyengenek. Az utanpotlasrendszeruk is megsuvegelendo. Eleg sok jatekost nevelnek ki es adnak/adtak el szep penzert. Mostanra persze mar eleguk lett ebbol es meg is akarnak tartani jatekosokat, hogy vegre elerjek a hon ahitott bajnoki gyozelmuket, ezert is voltak nagyon kemenyek Koop kapcsan, aki egyebkent lehet jobban jart volna, ha marad ott (ez az ev vegeig kiderul, mert azert egy ev alatt mar latnunk kell azt, hogy kepes-e mentalisan felnoni a Juventushoz, vagy sem).
Nyilvan Juventus szurkolo vagyok, de belatom, hogy iden nem leszunk versenyben a Scudettoert. Ezt figyelembe veve az egyetlen csapat, akinek a gyozelmenek tudnek orulni az az Atalanta. Mind a Napoli, de fokepp az Inter vegso gyozelme utalatosan hangzik.
Egy szo, mint szaz: az olasz foci nincs akkora gazban, amig vannak ilyen olasz befektetok, akik kepesek egy-egy csapatot jol menedzselni. Elkann, bar nem szol bele a klub menedzselesebe, de nem erzem, hogy hidegen hagyna, mikent is szerepelunk.

Joachim21 2025.01.06. 10:15:47

@west30: Ha a volt Atalantás Sartori-ról beszélünk, akkor ő jó szakember, de nagy klubnál még nem láttuk, és a Bolognától sem várok csodát, csak hogy 8.-4. helyek között fog szerepelni stabilan.

@Shyr Kahn: Nem hagyja hidegen Elkannt, mert magas áron szeretné értékesíteni a klubot, de jelenleg ez elég nehéz feladatnak tűnik. Ez az Agnelli arcú arab befektetés nekem nem hangzik vállalhatatlannak, mindenki csak jobban járna vele ha a Jeep és mostmár "a semmi" helyére felkerülne az Emirates logója.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3531) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (81) EB (51) edző (976) elemzés (40) előzetes (892) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10278) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2505) meccsek (4343) mercato (4284) nyilatkozat (7694) Olasz Kupa (335) összefoglaló (438) pletyka (4300) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (103) történelem (53) válogatott (181) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (307) video (229) Címkefelhő
süti beállítások módosítása