Motta: "Nem lehetünk elégedettek azzal, amit nyújtottunk"

motta_thiago_fiorentina_ellen.jpgA Juventus csalódást keltő vereséggel zárta a Milan elleni elődöntőt az Olasz Szuperkupa elődöntőjében, s a mérkőzést követően a torinóiak mestere, Thaigo Motta értékelte a látottakat.

"Kétségkívül nem lehetünk elégedettek azzal, amit nyújtottunk, különösképpen az első félidőben, míg a második félidőben kihasználatlanul hagytunk helyzeteket, amelyekkel eldönthettük volna a mérkőzést. A Milan is nagyon keveset nyújtott, így nem lett volna szabad, hogy ennyivel megnyerjék a mérkőzést." - mondta Thiago Motta.

"Minden döntésem, amit a mérkőzés közben hozok, a csapat érdekeit szolgálja, az önök feladata megítélni, hogy azokat helyesen vagy tévesen tettem.

Ez egy fontos vereség, igen, mert ezen a mérkőzésen nagyon nagy lehetőségünk volt arra, hogy a döntőbe jussunk. Csalódást jelent, úgy érzem, hogy nagyon, nagyon nagy esélyünk volt legyőzni a Milant, mégsem sikerült. Javítanunk kell a tartásunkon, mert irányítottunk, helyzeteket teremtettünk arra, hogy lezárjuk a mérkőzést, de nem tettük meg. 

A tartás akkor jelenik meg a játékban, amikor negatív esemény történik, s képesnek kell lenned reagálni. A mai első negatív eseményre nem reagáltunk, s elszalasztottuk a lehetőséget arra, hogy a döntőben játsszunk, ami 70 percen keresztül teljesen a mi kezünkben volt.

A két helyzet különböző, de a legutóbbi döntetlen a Fiorentina ellen meglehetősen hasonló volt, mivel megszereztük a vezetést és akkor is irányítottunk. Más mérkőzéseken hátrányba kerültünk, s bizonyítottuk, hogy megvan bennünk a tartás, hogy felálljunk, s még győzni is megpróbáljunk. Ma megszereztük a vezetést, sok tekintetben jobbak voltunk az ellenfelünknél, de nagyon kis erőfeszítésekkel az ellenfelünk fordítani tudott. Negatív események előfordulnak, de nem reagáltunk a megfelelő módon.

Az eredetileg a kezdőcsapatba jelölt Francisco Conceição végül kimaradt, s helyette Kenan Yıldız léphetett pályára.

"Ki fogjuk értékelni, fájdalmat érzett, s nem tudott kezdeni a mérkőzésen. Fontos játékos számunkra, a második félidőben valami extrára volt szükségünk, s ő ezt nyújthatta volna nekünk. A játékosaink nagyon keményen dolgoznak és sokat játszanak, ki kell egyenlítenünk a játékidőt."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4118765816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Calcioregista 2025.01.03. 23:11:14

" s elszalasztottuk a lehetőséget arra, hogy a döntőben játsszunk, ami 70 percen keresztül teljesen a mi kezünkben volt." -----> Addig volt a kezünkben jóbarátom, amíg nem nyúltál bele indokolatlanul a cseréiddel. Esetleg arra várnánk magyarázatot mi indokolta a cseréket?

Rodri13 2025.01.03. 23:15:27

Jól kezdjük az évet mit ne mondjak

Leram7 2025.01.04. 00:02:31

Én nekem ez a mail meccs nem csalódás. Mert szerencsétlenek voltunk, azért egy milan volt az ellenfél...

Inkább a kiscsapatok és a kötelező győzelmek hiánya a problémája a jelen helyzetnek és az önbizalom hiányának.

A nyomás meccsről meccsre pedig csak nő.

Hiribi27 2025.01.04. 07:20:00

Ilyen szànalmas magyarázkodàst règen olvastam.Minden fontos jàtèkosunk egészdèges, a motivàció is adott volt. Az első perctől nem bírom Mottat ès eddig egyetlen percig nem càfolt rà arra, hogy óriàsi baklövès volt kinevezni vezetőedzőnek. (Nem, nem Allegrit akarom vissza)

Hiribi27 2025.01.04. 07:29:51

@Leram7: Minden meccs baj a jelenlegi helyzetben. A bajok forrása egy tapasztalatlan edző,.
Bolognaban ezért szobrot àllítottak volna neki, de ez a Juventus.
Védjétek nyugodtan, legyetek türelmesek, várjatok a sérültek gyógyulására. Ez akkor is f@s marad.

Andras74 2025.01.04. 08:30:47

Lúzer edző lúzer csapatot "épített".

alexGicamo 2025.01.04. 08:59:50

Nagyon csalódott vagyok a vereség miatt !
Én szerettem volna , ha megnyerjük ezt a kupát .
Most már csak azt remélem, hogy akkor a Milan kiüti a hullarablókat a döntőben !

Del Butus 2025.01.04. 09:44:17

Mit vart barki is egy egy szezonos edzotol?
Genoa bukta hatalmas bukta , kirugtak. Spezia szinten. Egy 9 .hely majd a tavalyi bologna szezon, ami lathatoan nem az o eredmenye az idei bolognat latva . Szar bukott edzo, szar eredmenyek

szakika10 2025.01.04. 10:09:13

Motta eljött a bologna-tól, azt azok azóta is ugyanolyan jók mint vele.. kár hogy elhitte a juve vezetősége hogy mostanában érdeme volt amit a Bolognával tett

Gaben Smith 2025.01.04. 10:40:28

A kognitív disszonancia jelei itt is megmutatkoznak.
Nem olvastatok ilyen szanalmas magyarazkodast evek ota ,segitek 3 evig ilyet olvastatok.
Az Allegri tagozatos csapat egybol feljogositva erzi magat es szidja az edzot amikor csak tudja, mintha a grande mister 3 eve kanosszajaras lett volna.
Gondolom a Bl 6/5 mar nincs is meg.
En sem vagyok elegedett a latottakkal viszont meg mindig csak egy felszezon telt el tehat van esely a javulasra es ugy erzem erre tenyleg realis esely van.
Csak nuanszokon mulik az hogy pozitivba forduljon at a szezon ,jelenleg latni ,hogy mit akarnank 3 evig fogalmunk se volt merre van az elore.
Egy csatarcsere es egy koopmester formajavulas jelentosen atalakitana a meccskepeket.

SuperTrezi 2025.01.04. 11:20:25

Nos igen. Annál a Vlahovics-ziccernél, amit ez a jóember kirúgott a világűrbe, egyből éreztem, hogy a sors ezt meg fogja bosszulni a mérkőzésen. Így is lett. A Milan amúgy nem érdemelt győzelmet (a rendes játékidőben semmiképp), hatalmas malac gólokat szereztek, de ez van. Ha végre lesz elöl egy csatárunk (majd, valamikor, esetleg), aki tud labdát kezelni, megtartani meg passzolni, akkor lehet eredményt elérni. Bár egy hasonló most is van, csak ő meg nem kezd, mert a szerb be van betonozva valamiért. Én úgy láttam, azért most is értelmesebb támadásaink voltak, mikor Gonzó beállt.
A védelem meg most már folyamatosan kapja a 2 gólokat meccseken. Persze ennek nyilvánvaló oka, hogy Kőműves meg főleg Kalulu totál ki van készülve, ja meg persze Cambiaso megbolondult, bár én őbenne sose láttam azt a sok szépet, amit némelyek mondtak róla.

JeetTrader 2025.01.04. 11:39:11

Keretik nem szem elöl teveszteni h tehetseges sztar vagy feltorekvo edző ide vagy oda a nap vegen a JATEKOSOK hozzak le a meccseket.

Érzi az egész csapat h nem nagyon megy a golloves és elég egyet kapni h utána fejben is szetessenek. Későn kapnak észbe a srácok. Loca but szabalytalansaga elkerulheto lett vna de Gatti ongolja nem az o Sara...az total szerencsetlenseg. Ha már azt vki nyakába akarnak varrni az talán Digre lehetne hisz tulzittan kijott de talan arra is lenne magyarazat.

A kihagyott helyzetek amivel eltudtuk vna donteni a meccset kimaradtak....

Fogalmam sincs h hogyan lehetne reaktivalni Koopot mert olyan a vilagon nincs h elfelejtsen focizni. Az is érdekes h manapsag Kenni jobban tolja szélső vedokent mint Cambiaso aki oldalan a második golt is kaptuk...

Azt sem tudom h miért nem lehet batrabban focizni és kezdettol fogja ugy tolni mint az utolsó 3 percben? Golt úgyis kapni fogunk akkor meg már jobb ha az elejen h maradjon ido fordítani. Higy lehet h Gatti megy tamadni? Lehet fel kéne tolni centerbe inkább??

Tobbeknel már latvanyosan lefott a kv. Edző csere megint nem tudom mit valtoztatna. Az elképzelés latszana ha nem lennenk beszariak. És tudnánk rendesen passzolni. Elkepeszto sok labdát szorunk el amivel magukat szivatjuk. Mégis mit kéne játszani? Lassan már mindenki játszott minden poszton és igazi attores sehol nem volt....

Del Butus 2025.01.04. 11:56:56

@JeetTrader:
Ekkora szar edzomosdatast reg nem olvasott az ember. ennyi erovel allegri is lehetne. Sot az ilyen langyi jajj majd minden szep es jo lesz hozzaallas alapjan, soha sehol nem lenne edzo csere. Mert miert? Csak ido meg turelem kell biztos es mindenki jo edzo. Te jo eg. Jo lenne kihuzni a fejunket a homokbol

delpi0823 2025.01.04. 11:59:14

@alexGicamo: Ez a Milan?Eselye nem lesz a dontoben,kapnak egy 3ast siman.......

alexGicamo 2025.01.04. 12:02:19

@delpi0823: Egy meccsen bármi megtörténhet ... Ezt láttuk tegnap is pl. :-)

eddie999 2025.01.04. 12:06:46

@Gaben Smith: egyértelmű volt, hogy ha nem jönnek az eredmények rögtön elkezdik az adott edzőt és csapatot csesztetni elfelejtve az előző időszakot.

delpi0823 2025.01.04. 12:08:20

@Gaben Smith: Sztem sem annyira veszes a csapat mint amennyire itt sokan beallitjak.Koopmeinersel kapcsolatban teljesen egyetertek valamit kezdeni kene a hollanddal mert biztos hogy tobb van benne.Mondjuk en meg a brazilrol se mondanek le mert az azert latszik hogy tud focizni,egyertelmuen tobb jatekpercet kell hogy kapjon.Sokat volt serult,de amikor nem volt serult,akkor se sokat jatszott igazabol,elment az onbizalma ez egyertelmu.De ezen a sokkal tobb jatekperc biztos hogy segitene.

Juventino86 2025.01.04. 12:08:46

@Del Butus: +1

Értem én, hogy páran még bíznak Mottában. Semmi gond, joguk van hozzá. De egy kicsit legyünk már reálisak! A bajnokságban nagyon rosszul állunk. Többször is rosszul vagy későn nyúlt bele a meccsbe Motta. Több játékost is rendszeresen rossz pozston szerepeltet. Lehet a sérülésekre fogni, de nem a végtelenségig. Tegnap Motta több szakmailag teljesen felfoghatatlan döntést hozott. Pl. Vlahovic pályán tartása a 65. percig, illetve Cambiaso behozatala, aki ugye borzalmas formában van. Mégis ki lenne ezért a felelős? Természetesen a vezetőedző.
Ha most nem váltunk, arra rámehet az egész szezon. Értem én, hogy a váltás is kockázatos, de vészhelyzet van.

alexGicamo 2025.01.04. 12:11:20

@SuperTrezi: Én is Gonzóban bízom, meg persze abban, hogy Motta is rájön, hogy jobban járunk ( hatékonyság szempontjából szerintem, mindenképp ) , ha őt gyakrabban játszatjuk, akár ( bárcsak ) a gólsteril szerb helyett .
Bízzunk a Főniben ( Motta ;-) ) és tartsuk szárazon a lófejet !

delpi0823 2025.01.04. 12:12:28

@SuperTrezi: Hat igen Kalulu teljesitemnye is azert eleg latvanyosan esik vissza.Nem lehet 2vedovel vegig tolni az egesz szezont........Hozni kell 2vedot most januarba ,de ha lehet mar jovo heten elkene intezni,es nem Januar vegen............

alexGicamo 2025.01.04. 12:15:40

@JeetTrader: Én is nagyon szeretném tudni, hogy Kopinak és DL - nak miért nem megy ? Ez világi rejtély számomra !
Azon én is meglepődtem,hogy Gatti vezette előretörve a labdát ... Mondom, mi van ?! Hová lettek a támadóink ? Lehet, hogy megunta a banánt és magánakcióba lendült ?

Gaben Smith 2025.01.04. 12:39:23

Egyebkent azt az elkepzelest amit Motta szeretne a palyan latni,alapjaiban egy teljesen jo nekifutas. Stabil a csapat van tartasa nem gazoltak at rajtunk egyszer sem.
A tamadojarmadban van a problema.
Amig azt latjuk ,hogyha koopmesterhez kerul a labda mar akkor is tapsolunk ha nem botlik el benne jelentosen redukalja a lehetosegeket. Alapjaiban neki kellene szerveznie a jatekot ebbol semmit sem latunk. Se nyolcasban se hatosban. Hova kellene meg rakni? Ha nem tud labdat atvenni ,lassu es rossz a reakcioideje a helyzetfelismerese nem vallal vezerazerepet sot inkabb rejtozkodik azzal Te mint edzo mit tudsz kezdeni?
Baja nem lehet mindig jatszik de akart jonni szereti az edzot.
Jelen tudas alapjan azt kivannam barcsak ne sikerult volna megvenni.
Ebben a helyzetben viszont Guintoli lenne a hibas ha egy masik jatekos nem jatszana jol.”bezzeg ha Koop-ot igazoljuk le takarodjon Guintoli”
A masik talan ennel is nagyobb baj az Vlahovic.
Amikor a box kozeleben labdat kap akkor nem tudja helyzetbe hozni a tarsait ha pedig O kerul helyzetbe akkor elpuskazza.
Ez a tamadasepitesek jelentos szazalekat megakasztja pont az az utolso passz,loves hianyzik amivel le lehetne zarni a meccset.
DL meg akar lehet edzoi felelosseg is sajnos ennek a hatteret nem ismerjuk viszont lixis ezt a jatekost elamortizalni,tobb lehetoseget kellene kapnia.
Valahol ennek a harmasnak a kalvariaja adja meg a valaszt arra miert van ennyi nem vart eredmeny.
Bremerrel nem igy festene a szezon.
Januarba remelem el lehet ciganykodni Zirkzee-t,DL-t kihuzni az asszony sunajabol ,Koop pedig egyen tobb spenotot mert iszonyadt sapadt a csavo.
Egy harmadik CBis kell a tehermentesites vegett a Gatti,Kalulu kettos nem fogja elbirni a szezont.
Viszont Guintoli es senki mas nem lathatta ,hogy Milik bekoltozik a medicalba es tarsul hozza Bremer is ,valamint azt se ,hogy Luiz ilyen lepkefing lesz.
En ezek miatt remenykedek egy jobb felszezonban ha nem sikerul megoldani igy sem akkor tenyleg nagy a kabat Mottara es csak egy kozepcsapat az O szintje.
A helyzet az ,hogy jelenleg nincs olyan edzo a piacon aki realisan elorelepest jelentene, valamint egy epitkezes kezdeten lehetne ujra a keretet atalakitani.
Mindenki tudja amugyis h a Juve szezon kozben nem valt.

alexGicamo 2025.01.04. 13:05:31

@Gaben Smith: Úgy érzem, jó helyen horgászol a válaszokat keresve !
Persze, nem látunk a színfalak mögé és sok mindenről nem tudhatunk .
Én csak úgy érzem és remélem, hogy jó az irány , csak még nincs meg az erő vagy kohézió vagy hívjuk azt bárminek is .
Hogy mikor lesz meg, azt nem tudom .
Csak bízni tudok abban, hogy sikerül megtalálni hamarosan !

szabo2323 2025.01.04. 14:02:29

Azért, hibázott a Mester is rendesen! Minek erőlteti Vlahovict meg Koopmeinerst!? Akinek van szeme az látja hogy mindkettő csak szenved! Vlahovict el kell cserélni valakivel szőrén mert pénzt nem ad érte senki, ugyan az lesz mint Chiesa! A többi játékos is inkább egyre rosszabb formát mutat Faigoli pl. Kell egy vagy két komoly bajnokot igazolni aki tudja motiválni a csapatot. Még ha sokba is fáj.

Wizzurah 2025.01.04. 14:15:44

Én értem és igazat is adok abban itt több hozzászólónak,hogy sok játékos nem ott játszik, ahol talán a tudása legjavát tudná adni. Ez lehet valahol az edző hibája is de szerintem sokszor kényszer szülte. Mikor olvasom, hogy szakmailag hibázott stb. kiváncsi vagyok azt milyen szakembertől szeditek vagy saját ötlet és ti magatok vagytok a szakemberek, mert bár lehet Motta tényleg nem akkora edző, mint szerettük volna, azért még jobbnak tartom, mint itt mindannyiunkat együttvéve.
A főbb gond szerintem, hogy a keret rettentő szük. Ez nem az edző hibája. Gintoniké? Esélyes. Nem is az, hogy rosszul igazolt, hanem hogy nagyon szükre szabta a keretet. Én értem, hogy stilusváltás, új project, fiatalitás, de mintha túl sokat akart volna túl rövid idö alatt és most ez miatt szopik az edző meg a játékosok is.
Ha eddig a semmire úgymond csináltak étszer is rohadt nagy tőke emelést, akkor most is igencsak kéne, mert ha abból kell főzni, ami van, akkor a téli mercato sem fogja megváltani a világot…
Ezek miatt sem hiszek én az edzőváltás sikerességében jelenleg. Nem azért, mert Motta akkora magus lenne. Aki szabad és talán be is válhatna, annak a fizetését nem hiszem, hogy a klub elbirná. Itt én személy szerint Xavira gondolok, Terzicre, de persze szabad ten Hag is, Potter, Moyes, kinek mi. Vagy Dárdai, Löw :)
Én megnéznék egy olyat, aki nem focista volt, szerintem majd, ha ezirányban fejlődik a foci, ahogy eddig, sajnos, akkor én megnéznék a padon egy Will Still tipusu embert.

Marci04 2025.01.04. 15:13:25

Néhány kommentelőnek csak annyit javaslok néha azért levegőt is vegyen, ne csak alkoholt

JeetTrader 2025.01.04. 16:00:40

@Del Butus: mindenki azt olvas ki a sorokbol amit csak akar.

Én arra akartam ravilagitani h hiába dobjuk ki most Mottat a problemaink nem oldodnak meg vele és valszeg csak C tervet edző tudnánk hozni, de neked biztos vna javaslatod.

A nap vegen ez egy üzlet és majdnem biztos vagyok benne h ha nincs meg a top 4 akkor Motta off és talán akkor rendben is van. De az sztem nincs rendben ha most off és hozunk vkit akik épp talalunk és fenntartom ha a játékosok beszariak vagy gyengek fejben akkor a csapat szenvedni fog.

Sztem Motta is azt gondolta h az elképzelésebe beleillik a keret de ha most nem valtoztat valamin akkor az az allasaba fog kerulni.

Egy szó mint azaz, legalább annyira hibas maga Motta mint a csapat, csak nem gondolom h az edző varazsutesre javitani tud a játékosok pszicho blokkjain, beszarisagan, és a jatek közben rengeteg hibajan. Vagy edzesen vegezzenek passzgyakorkatokat meg ziccer gyakorlatokat éjjel nappal....de ennyi.

Én vallalom h nagyon örültem Mottanak de hiába ha nem tudja hozni a kotelezoket. Akkor mennie kell...de masokkal együtt is....csak az megint nagy anyagi és moralis bukta amit a vezetés nem fog bevallalni....szerintem...

JeetTrader 2025.01.04. 16:03:11

@JeetTrader: ez a nyomi szótár folyton megszivat...bocsi

RealDogg69 2025.01.04. 18:27:29

Az a baj hogy vészesen fogy az idő és a lehetőség a biztos BL elérésére, ami nagyon fontos lenne a bevételek okán.
A statisztika szerint 74-76 pont kell minimum az első 4 helyhez, ehhez a következő 20 fordulóban 14-15 meccset biztosan meg kell nyerni, és az se baj ha a maradék 5-6 meccsből néhány még döntetlen. De ha folytatjuk ezt a nagyszerű döntetlen sorozatot akkor is muszáj minimum 12 meccset nyerni 6 döntetlen mellett hogy meglegyen az első 4. Ez gyakorlatilag veretlen szezont jelent, lássuk be hogy ennek jelenleg zero az esélye! Vagy kell egy új seprű azonnal aki odaver a keretnek vagy marad Motta és bízunk benne hogy mellénk áll a szerencse.

Mark Szabo 2025.01.04. 21:06:43

@Del Butus: Allegri sem, természetesen! Igen jó lenne kicsit tovább látni az edzőnél. Az is hibás aki Mottát hozta nem? ;-)

Mark Szabo 2025.01.04. 21:08:33

@Juventino86: Én váltanám Mottát de a realitás az az hogy nincs vége a bajnokságnak.

SuperTrezi 2025.01.04. 21:30:42

Igazán kíváncsi vagyok, hogy alakul ez a január. Alakulhat úgy, hogy Mottának nem lesz maradása, hiszen roppant nehéz meccsek sora következik. Akár mindegyiket elveszíthetjük.
De én remélem, hogy végre elindulunk fölfelé. Ehhez szerintem Vlahovicsot jegelni kéne, vagy inkább betenni mellé/mögé Gonzót. Nincs mire várni.

Mark Szabo 2025.01.04. 21:40:18

@SuperTrezi: Én is megnéznék már egy 2 csatáros formációt. Hihetetlen hogy Mottának nem jut eszébe. Viszont kell egy csatár és egy jó védő még.

ZED! 2025.01.04. 22:37:28

Meddig lesz még téma Allegri? Annyira unalmas már, örülök, hogy elment és mégis minden cikknél olvasok róla...

Shyr Kahn 2025.01.05. 00:25:00

@szakika10: "Motta eljött a bologna-tól, azt azok azóta is ugyanolyan jók mint vele.. " - majd ev vegen megéatjuk, hogy beerkeznek-e BL helyre. Egyelore nagyon nem.

@Gaben Smith: @JeetTrader: ++

@eddie999: Sajnos ez igaz. Mindig az az edzo/jatekos jo, aki eppen nincs, mert a kepzelotehetsege mindenkinek meg van arra, hogy jot - es idealisat lasson bele egy masik munkaba, de a vilagon szinte semmi sem igy mukodik. Itt van egy projekt, ami eleg pofas sok mindenben. Abban amiben nem, fejlodni kell es idot kell adni. Ennyi a keplet. Az elso ev vegere meglesz a dontes. Addig szurkoljunk es adjunk turelmet. Allegri is kapott harom evet es mar az elso ev vegen mondtak, hogy az egy epitkezo projekt volt, de a harmadik ev vegere semmi fejlodest sem lathattunk.

Jelenleg mondhatjuk azt hogy nem latunk fejlodest, de egyreszt nem a harmadik ev vegerol beszelunk, masreszt a vedelmunk gyenge, mind a melyseg hianya miatt, mind a minoseg hianya miatt. Azert ha tavaly Allegrinek Bremer es Rugani nelkul kellett volna vegigjatszania a szezont, nem tudom mit csinalt volna. Talan ezzel nem is erdemes foglalkozni. A lenyeg az, hogy varjuk meg amig a vedelem rendbe lesz teve es utana lesz meg nehany honapunk itelkezni.

Ami a csatarproblemat illeti. Igen Vlaho es Koop gyengebben teljesit, mint kellene, de ezzel nem sok nindent tudunk csinalni, mert jobb tamadora nincs penz es a vedelem betomese szerintem is prioritas. Amig minden merkozesen golt/golokat kapunk, nem lehet nyugodt a csapat es igy az idegessseg ott van a levegoben a kihagyott helyzetek utan. Ez sajnos mar kezd nagyon urra lenni a csapaton. Sokszor leirtam, de Kalulu es Gatti nem tudja a megfelelo minoséget nyújtani és csere nélkül eleve lutri, hogy meddig bírják.

Vlaho elvan elol, de Gonzalez sztem is jo minoségi csere... talán jobb is, mint amilyen mondjuk Milik lenne.

Juvino 2025.01.05. 03:17:29

Motta helyeben en most utnem Gintonikot es a vezetest,h minel hamarabb(napokon belul) kezdjunk el igazolni,m a januar kemeny lesz es a sorsa is eldolhet meg akkor is, ha ev vegen rakjak csak ki. Az meg hogy szuk a keret kettejuk hibaja(Motta+GT), nem is ertem h mire gondoltak. Ettol fuggetlenul fejlodes a jatekban lathato, meg ha nem is oriasi es az elozo edzonek is mennie kellett, sztem mar az elso ev utan,nemhogy harom utan, de legkesobb masfel utan a csufos Bl szereples miatt.

ggbuffon 2025.01.05. 11:22:20

@Shyr Kahn: de hat Allegrinek ott volt keresztnek a teljesseg igenye nelkul:

- alapvetoen egy szetesett keretet vett át Pirlo után
- Agnelliek elhuztak a sullyedo hajorol
- a klubbot megbuntettek, random adtak-vettek a pontokat jopar honapon keresztul
- oriasi igazolasok nem voltak
- kiesett egy topformában levo Chiesa egy evre, nem volt potolva
- az amugyis vekony kprol elmeszeltek Fagiolit es Pogbat is (aki meg serult is volt lepten nyomon), potolni nem potoltuk oket.

Na es ennek ellenere minden even megvolt a top4, es kerdes sem nagyon volt eziranyban. Sot tavaly felidoig egyutt mentunk az Interrel ilyen nehezsegek ellenere is. Az igaz h a szezon masodik felere szetesett az egesz a francba.

Allegrinek nem volt maradasa, ebben meg az Allegri fanok is egyetertenek, ahogy itt mindenki habzo szajjal koklerezte es senkihazizta, majd az idei szezon elso meccse utan sokan odaig mereszkedtek h a bolonyai koklert is magasabb polcra raktak.

Na ezert kap ideggorcsot a hozzam hasonlo, h egyaltalan h a francba fordulhat elo, h a Juve tortenetenek egyik legeredmenyesebb edzojét azonos polcon kezdjuk mericskelni egy ilyen egyelore 0km-es nimanddal.

Es hat lehet itt mismasolni, meg szubjektiven elmondani h mennyivel jobb is a jatek, de sajnos a tenyek nem a Motta hivok mellett vannak. Es JELE sincs annak h ez majd hirtelen megindul.

Én tartok tole h Dzsintonik es bagazsa nem.fogja merni meghuzni az edzocseret.

De azert az sokatmondo h mar a kulfoldi topikok is tele vannak Motta tavozasanak vágyával.

Ez a JUVENTUS. Ha epul is vmi, akkor sem a 6-8.helyen kell epulni. Ez totalisan elfogadhatatlan.

Ennyi erovel anno minek kellett hozni Contet? Miert nem hagytuk epitkezni anno Del Nerit? Márpedig o kicsit komolyabb dolgot vitt veghez a Chievoval egy joval de joval erosebb Serie A-ban, mint Motta a Bolognaval.

Mark Szabo 2025.01.05. 12:20:21

@Shyr Kahn: Így van, teljesen igazad van!

eddie999 2025.01.05. 12:51:22

@ggbuffon: "Na ezert kap ideggorcsot a hozzam hasonlo, h egyaltalan h a francba fordulhat elo, h a Juve tortenetenek egyik legeredmenyesebb edzojét azonos polcon kezdjuk mericskelni egy ilyen egyelore 0km-es nimanddal."
Szerintem senki nem méricskélte azonos polcon, nem is lehet. Szerintem csak Te magyarázod ezt bele.
"a tenyek nem a Motta hivok mellett vannak"
Nem Motta hívők vagyunk hisz látjuk a hibáit, mi az új projektben próbálunk bízni ami nem 5-6 hónapig szokott tartani.
"Ennyi erovel anno minek kellett hozni Contet?"
Ez picit értelmetlen kérdés hiszen saját maga távozott.
"Miert nem hagytuk epitkezni anno Del Nerit?"
Mert a szezon végén a hetedik helyen végzett a csapat. Most január van a szezon fele.

kidelpiero 2025.01.05. 13:59:34

Ja meg nem rugtak ki ezt a sz*rhazit? Jogos, adjunk meg idot h teljesen szetverhessen mindent amit a Juventus jelent!

west30 2025.01.05. 14:48:24

@ggbuffon: Ez valoban aggaszto,mert Motta bukasa Giuntoli bukasat is jelentene.

bulldeo 2025.01.05. 20:07:44

@kidelpiero: Semmivel nem volt önazonosabb Juventus, amit nyáron átvett, mint az, ahol éppen tartunk. Évek óta a csapat árnyéka önmagának. Már csak a 10-es éve Juventusához is nagyon nehéz lesz visszatalálni.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3531) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (81) EB (51) edző (976) elemzés (40) előzetes (892) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10278) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2505) meccsek (4343) mercato (4284) nyilatkozat (7694) Olasz Kupa (335) összefoglaló (438) pletyka (4300) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (103) történelem (53) válogatott (181) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (307) video (229) Címkefelhő
süti beállítások módosítása