Szczęsny: „Szerencsére nem lehetek a következő Buffon”

szczesny_wojciech_kirugas_bl.jpgA Juventus kapusa, Wojciech Szczęsny úgy érzi, hogy számára pozitívum a nem olasz származása, mivel így nem tekinthetik a következő Gigi Buffonnak.

A lengyel kapus 2017 nyarán csatlakozott a Juventushoz két év római kölcsön után, azonban Torinóban sokszor a padon kapott helyet, mivel Gianluigi Buffon volt az első számú hálóőr.

„Az első gondolatom az volt, hogy olykor szükséges egy lépést hátrafelé tenni ahhoz, hogy két lépést előre haladjon.” - idézi a kapus szavait a BBC Sport.

„Amikor elemeztem a helyzetet, rájöttem, nem volt igazán visszalépés, mivel tudtam, hogy lesz lehetőségem védeni. 21 meccsen léptem pályára, ez nem rossz egy második számú kapustól.

Továbbá volt lehetőségem tanulni a történelem egyik legjobbjától, és egy évem volt felkészülni az ő helyettesítésére. Ez volt a legjobb karrierlehetőség, ami adódhatott.

Büszke vagyok arra, hogy így alakult a sorsom. Mindannyiunk karrierjében vannak nehéz pillanatok. Az a fontos, hogyan reagál az ember akkor, amikor számít. A jelenlegi helyzetem nem a véletlennek köszönhető, megdolgoztam érte.

Nincs jobb módja a tanulásnak, mint a legjobb figyelése munka közben. Az, hogy a mindennapi edzéseken Gigi Buffonnal lehettem, azt jelentette, hogy látom a meccsekre való felkészülésének a módját, hogy miképpen kommunikált a védőkkel, nem csak a pályán, hanem az öltözőben is.

Segítségemre volt az érési folyamatban is. Az ember próbál az adott szinten teljesíteni, amikor megkapja a játéklehetőséget.

Egyszerűbb a helyzetem azzal, hogy nem vagyok olasz. Ez azt jelenti, hogy nem lehetek a következő Buffon. Egyszerűen én leszek a Juventus új első számú kapusa, és kész.

Az egyetlen gondolatom egy meccs kapcsán az, hogy állítsam meg a kapuba tartó labdákat. Nem azon jár az agyam meccs előtt, hogy nem hibázhatok, mert akkor majd mindenki hiányolni fogja Buffont.

Hogy olyan hosszú karrierem lesz-e, mint neki? Láttam az áldozatokat, amelyeket Gigi hozott azért, hogy az utolsó szezonban is a legmagasabb szinten edzhessen. Amikor az ember 25 éves, minden egyszerű. 35 után már viszont mindegyik edzés áldozatot jelent. Nem hiszem, hogy ez nekem való lenne.”

A Juve eddig száz százalékot hozott pontok tekintetében, ezért az Arsenal egykori hálóőrét a csapat nagyszerű formájáról kérdezték.

„Nem egyszerű dolog ez, de mondhatjuk, hogy kilenc meccsből kilenc győzelem, ezt vártuk.

Ha a saját szintünkön játszunk, akkor nehezen lehet minket legyőzni Olaszországban. Volt egy kemény idegenbeli meccsünk a Bajnokok Ligájában, illetve egy könnyebb.

Egyelőre csak azzal foglalkozok, hogy trófeákat nyerjünk, és hogy folytassuk a klub nagyszerű történelmét. Nem szeretném, ha annak a csapatnak lennék a része, amely több éves dominancia után elveszíti a bajnokságot.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr3514284051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vergilius1897 2018.10.06. 10:54:52

Korrekt, intelligens nyilatkozat! A lépj egyet hátra, hogy majd kettőt előre léphess, gyakran el van felejtve, pedig nem kellene

jeneiPALI 2018.10.06. 11:24:17

A neved lehetne konnyebb is amugy nincs gond a kapus posztunkal hálla istennek Forza Juve. ma sima 0:5 gyözelem lesz ..x.:D

JuventusFanatikus 2018.10.06. 12:19:05

Azért Wojciech ne felejtsd el, hogy van egy Perin is a csapatban, aki szintén kiváló teljesítményt nyújt. Nem sok hibázási lehetőséged van ám!

Kukszi 2018.10.06. 12:40:48

Én nem tartom elég ruganyosnak, főleg a lapos lövésekre ér le lassan és helyezkedései se a legjobbak.
A személyiségével nincs bajom kiülte a padon ezt a helyet amit ígértek neki.
Ellenben Perinnek adnék valamivel több lehetőséget.

alexGicamo 2018.10.06. 12:59:42

@Kukszi: Egyetértek az utolsó mondatoddal .

GGábr81 2018.10.06. 16:28:00

@Kukszi: szerintem a kupa meccseket megkapja Perin. Kap néhány könnyebb bajnokit, ha pihentetni akarja Csöcsöt.
De nagy teher ez még Perinnek. Múltkor is nagyon érződött, hogy izgult.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (915) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9916) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4141) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4171) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása