Allegri nem tűri a srácok kritizálását

allegri_massimiliano_sajtotajekoztato_oltonyben.jpgA Napoli elleni meccs után Massimiliano Allegri szenvedélyesen állt ki csapata mellett, a játékosok védelmében pedig elmondta, hogy futballistái szezononként 57 meccset játszanak.

„Az utolsó négy évben folyamatosan évi 57 meccset játszottunk.” - mondta a mester a mérkőzést követő sajtótájékoztatón.

„Minden esetben bejutottunk az Olasz Kupa-döntőbe, miközben kétszer BL-döntőt is játszottunk, kétszer pedig harminc másodpercre álltunk a továbbjutástól a Bajnokok Ligájának a kieséses szakaszában.

A többiek már minden frontot feladnak novemberben, azonban senki nem mond semmit. Amikor egy csapat olyan gyakran lép pályára, mint mi, szerintem természetes, ha kicsit fáradtak vagyunk.

Sok fizikai és mentális energiát elhasználtunk az elmúlt időszakban. Nekem nem kell itt lennem, hogy számokkal szolgáljak, de szezononként 57 meccset játszottunk, szóval nem mondhatnak semmit a játékosokra.

Semmilyen alapon nem lehet ezeket a srácokat kritikával illetni. Ha mégis így tesznek, akkor el fogom veszíteni a türelmem, pedig azzal elég gazdagon rendelkezek.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4013857594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

m.martin91 2018.04.23. 16:40:29

Nem a srácokat kell elsősorban kritikával illetni, Max, hanem téged, ember.

Alex8610 2018.04.23. 16:42:47

Értem én Max hogy sok a mérkőzés de ez nem újdonság már évek óta és ezzel nem vagyunk egyedül minden európai top csapatnak ennyi meccse van.Mi lenne ha meg állnank a BLben? Elvileg mindig tavaszra van a formaidozites a nagyoknal mi mire tartalekoltunk pl tegnap? Egy fizikailag és mentálisan fáradt Napoli ellen játszottunk otthon x-re.Miert? Olyan volt ezaz év mintha minden meccsen tartalekolnank a következőre.

steven.h 2018.04.23. 17:05:09

Ilyenkor nem tehet mást, mint bevédi a csapatot, és valamennyire igazat is kell neki adni, mivel a sérülések miatt megint kifingtak játékosok. Most hogy ezért kit okoljunk az más kérdés.

Másrészről szerintem nem fizikailag vagyunk fáradtak, hanem mentálisan teljesen taccsra tette a csapatot, hogy így estünk ki a BL-ből, szvsz lehet jobb lett volna kettős vereséggel kiesni, még az se fájt volna ennyire valószínűleg a játékosoknak.

JuventusFanatikus 2018.04.23. 17:20:06

Hatalmas változásoknak kell történnie a következő hónapokban. Ami idén történt az nem mehet így tovább. Először is a vezetőségen a sor. Változtatni kell a játékospolitikán és nem koncepció nélkül azt leigazolni aki a legolcsóbb. Sokkal több pénzt kell befektetni a klubba. Emelni kell a fizetéseket és minőségibb játékosokat kell igazolni, nem pedig beszarni ha licitháborúra kerülne a sor. A szezon végén nagyon komolyan el kell beszélni Allegrivel is. Nagyon kedvelem, kiálltam mindig mellette, de hatalmasat kell változnia. El kellene kezdenie a fiatalokat beépítenie. Ez jelenleg a legsürgősebb dolog. Ha ez a következő évben nem történne meg, akkor óriási bajban leszünk, amit nem fogunk egyhamar kiheverni. Ha ezt nem képes teljesíteni, akkor sajnos el kell, hogy váljanak az utaink. Persze ehhez az is kell, hogy megfelelő játékosokat biztosítson a klub, de már vannak olyanok akiket illett volna beilleszteni a gépezetbe. Ez tartozik a vezetőségre.

A meccshez:
Ezt én is főleg Allegri hibájának tekinteném. Úgy álltunk ki, mintha tét nélküli meccs lett volna, nem mintha egy Scudettoért folytatott harc. Végig az X-re játszottunk, amit már jó párszor láttunk, de eddig idén egyszer sem jött be. Mindig ki van emelve, hogy nem szép, de eredményes játék. Hát mostanában egyik sem jött be. Nekem nincsenek nagy igényeim a játék szépsége terén, de ez valami borzasztó volt. Ez ellen a megtört Napoli ellen véleményem szerint az lett volna a legjobb, hogy ha nyomunk ,mint az állat, támadunk vagy legalábbis erőt demonstrálunk rájuk, hogy lássák, hogy ki a Jani a fatelepen. Ezt Allegri teljesen nyugodtan végignézte, mint a SPAL és a Crotone elleni meccset, mintha minden mindegy lenne. Nem is kell csodálni, hogy nincs motiváció, hogyha Ő is így áll hozzá, legalábbis a látszat szerint.

Bízom benne, hogy sikeresen behúzzuk még ezt a két trófeát, bár a Scudettot nem érdemeljük ki.

FORZA JUVE!!!

Alex8610 2018.04.23. 17:21:43

@steven.h: Bajok vannak ha még mindig a Real elleni visszavágón jár az eszük.A Samp ellen állva tapsoltak meg őket a szurkolok az első percekben ennél nagyobb elismerést és lelki erőt nem kaphat egy csapat a szurkoloitol.Es erre most ezt kapják vissza...Ja és lehet naiv vagyok de a Bernabeuban mutatott helytállás sztem jobb "reklám" nekünk Európa felé mintha oda vissza lesimaztak volna minket. És csapaton belül is megvolt azért a hatása a sok negatív mellett Costa pl azt írta a twitterere hogy élete legjobb döntése volt a Juve és megtisztelo neki hogy ilyen harcosokkal játszhat.Akkor hol a hiba?

steven.h 2018.04.23. 17:27:50

@Alex8610: Értem én, hogy mi a jobb reklám, nyilván én se örültem volna ha lesimáznak oda-vissza minket, és baromira büszke a bíróra meg dühös voltam azon meccs után, de szerintem hiába tapsolták meg őket állva, hiába tudják, hogy mindent megtettek, akkor sem lehet ezt csak úgy elengedni fejbe, bármennyire is azt hiszi az ember, ott fog motoszkálni nekik, ráadásul ez is egy sorsdöntő meccs lett volna, ilyen előzménnyel simán elhiszem hogy megremegtek a lábak, bármennyire is vérprofik, emberek attól még.

Ezzel meg nem akarom a csapatot védeni, mert botrány és nagy változtatásokra van szükség, jó néhány játékost ki kell vágni és hozni új, a csapatért meghalni hajlandó arcokat.

2018.04.23. 17:35:10

Leszarom mi bosszant téged ember,azt kritizálok akit akarok úgy,ahogyan én akarom! Egyébként én nem a srácokat kritizálom,hanem Téged,mert szerintem te ennek a csapatnak a fékje lettél! Ha viszont jön más helyetted,változik a hozzáállás,és úgyis szarok maradunk,akkor majd kritizálom a játékosokat is,ha akarom,mert jogom van hozzá,szurkoló vagyok! Ha nektek jogotok van fáradtnak lenni,szarul,akaratlanul focizni,akkor nekem jogom van kritizálni...
Fordítva ülsz a faszon,barátom!

Génmanipuláltházikecske 2018.04.23. 17:43:48

Lefőtt a kávé Max, és ez a nyilatkozat erősen bizonyítja!

venember83 2018.04.23. 17:49:47

Kivancsi vagyok, hogy ki a vezetoseg kovetkezo jeloltje, mert lassan erdemes lenne ezen is elgondolkodni, szamos egyeb fontos kerdesen kivul (jatekospolitika, csapatepites stb.). Utalom ezt a tehetetlen Maxit nezni, es lassan ugy tunik, hogy a jatekosokat sem tudja kellokeppen motivalni, ezert is jon ez a mellebeszeles.

pedronegroo 2018.04.23. 17:54:11

Szerintem most már inkább koncentráljunk arra hogy hogyan nyerhetnénk meg a hátralévő 4 meccset. Elvileg nem okozhat gondot, a Roma és az Inter is 20 ponttal lemaradva van mögöttünk talán nem véletlen. Igazából most kell tökösnek és összeszedettnek lennünk, ha mindenki mindent belead akkor újra bajnokok leszünk! Még mindig mi vagyunk a legjobb csapat a serie a-ban! Bízom a fiúkban! Allegrit most hagyni kell dolgozni nyáron viszont szépen megköszönni neki.

Rikoo 2018.04.23. 17:54:24

@venember83: Szerintem inkább ne akarjuk tudni.

Alex8610 2018.04.23. 18:20:27

@steven.h: A bajnokság szinte már rutinmunka lett a csapatnak az utóbbi években talán túlságosan is.Ahogy írtad nagyrészt profi játékosok alkotják a keretet nem 20on éves kiscsikok akiket még ilyen szinten megviselhet egy hasonló pofon. Ezek a játékosok már elég sokmindent ateltek a pályán ahhoz hogy egy ilyen BL kudarc után kukazzak az egész szezont amiért azért valamennyire megdolgoztak.Ha másért nemis akkor legalább a szurkolokert vagy Gigiert hogy ne trófea nélkül fejezze be utolsó szezonját.Ez a minimum!
@pedronegroo: Egyetértek! fel kell rántani a gatyát és tisztességesen befejezi a szezont.Allegri menesztese viszont szerintem hiba lenne jól át kell beszélnie neki a vezetoseggel hogy konkrétan mik a tervek kik a célpontok kikre van pénz. Ha Marotta jön az eklektikus meg figyeljük a lehetőségeket stb dumával akkor Maxnak bármennyire is sajnálom fel kell állnia és távoznia minden évben szinte új keretet kap nincs azaz edzo aki ezt tolerálna ilyen szinten és ilyen eredményeket mutatna fel idén látom rajta is először hogy megtort benne valami.Megerdemli hogy egy olyan csapatot irányítson ahol van pénz arra hogy egyben maradjon a keret. Engem az bánt ebben hogy Maxnak sok nemis kene ahhoz hogy eredményeket tudjon felmutatni ide nem kell olajpenz csak egy kis változtatás az atigazolasi politikában és a bérekben.Ha marad akkor ezt garantálni kell neki és szerintem akkor még sok örömöt fog okozni nekünk ha nem akkor sok jóra nem számítok főleg utód terén.Ha pedig úgy marad hogy megint elbaszta a mercatot Marotta akkor viszont a saját szobrát dontogeti amit felepitett magának az elmúlt években.

2018.04.23. 18:30:24

Max, most pont az a helyzet van, hogy a szégyenteljes eredmény ellenére a szurkolók nagy része kevésbé illeti kritikával a játékosokat, mint eddig. És ennek az oka nem kérdés. De azért dicséretes, hogy még mindig véded a játékosokat, amikor már nem is nagyon küzdenek érted, meg egyre többen lázadnak.

The king of alibis 2018.04.23. 18:44:07

Már megy a magyarázkodás a beszari csicskáktól.

Apuleius 2018.04.23. 19:24:50

@venember83: KIcsit tartok ezektől a következő jelöltektől. Pirlót, Vidalt és Pogbát is nagyszerűen pótoltuk, lehet visszahoznánk Zaccheronit vagy Delnerit.

delpi0823 2018.04.23. 19:37:14

@pedronegroo: Te komolyan hiszel abban hogy ha megnyerjuk a scudettot meg a kupat is akkor Allegri tavozni fog?ahhoz hogy allegri tavozzon ahhoz el kell buknunk a scudettot.

peti78 2018.04.23. 19:40:35

@venember83: conte vissza marota out lichti asa marci out gigi visszavonul sandro dybala csomagban psg khedira vissza germaniaba higany menni kina

2018.04.23. 20:35:08

Afelől nyugodt lehet sztem mindenki, hogy Allegri csak akk távozik, ha ő maga menni akar. Folyamatosan nyertük a bajnokságot vele és BL döntők is voltak. Perpill semmi oka a vezetőségnek h kitegye őt, főleg látva a jelenleg elérhető edzőket. Tény, ami tény h voltak rossz meccsei és a Napoli elleni Costa-Mandzu csere, Sturaro folyamatos előnyben részesítése stb.

Itt nagyon sok játékos fejével is gondok vannak. Hatalmas összegekért lődörögnek néha a pályán, így adja ég h jogosan kritizáljuk őket. Pl Dybala, akitől sokan azt várjuk h vezére legyen ennek a csapatnak, de még mindig, ISMÉTLEM még mindig nagyon messze van ettől a szereptől.

Sok dolog van, ami nem tetszik perpill, de ezeket hagyjuk meg a nyárra ismerve h ki az edző kövi szezonra, de elmondom h a fő ludas még mindig Beppe.

2018.04.23. 20:37:46

@Apuleius: Okkal tartasz tőlük. Bár szerintem Allegri maradni fog még egy évet.

2018.04.23. 20:39:13

@peti78: Nem kérünk 100 Eurós szakácsot a 10 Eurós családias étterembe.

peti78 2018.04.23. 20:49:20

@hellan: a legnagyobb erosites az lenne ha beppe papa vegre nyugdijba menne mondjuk most vagy tegnap

Joker61 2018.04.23. 21:00:12

ami biztos, és most beszarhatnak ettől a bejelentéstől a klubnál, ha nem lesz nagyobb mozgás a csapatnál, minőségben! skip-pelem a juve meccseket pár hónapig

ne tervezem ezt a lélektelen, kivénhedt, lusta, motiválatlan csapatot(az amúgy? látszik rajtuk hogy széthajtják magukat a klub miatt?)...

leírom ezt, és tudom, hogy a klubnak van egy úgy mond"üzleti modellje", amiből nem fog engedni.bukjuk a scudetott, de majd elmondhatják(lásd fent allegri), hogy 3 front, de tisztes helytállás volt

na most, minden évben, ne akarjunk már újra és újra csapatot építeni, vagy bejön vagy nem...de erre is csak allegri a legjobb, rajta kívül más edző ezt nem vállalná be.

ez nem normális folyamat pont

Il Principino 2018.04.23. 21:09:31

Akkor én most a rosszban látom a jót!
Akinek kellett az izgalom a bajnoki hajrára az most örülhet,én kevésbé...
Viszont a maradék 4 meccsen látva hogy a néger bráner makkja már a seggünkben(1pont előny már csak) de tövig még nem tették be az öreg hölgyünknek ezért azt várom hogy nem lötyöghetjük el a szezont,mint azt mindenki várta...Fejben sokan már a vb-n járnak lehet,időben jött remélem ez a pofon...Allegri nagy taktikus,de most hibázott,nagyon az x-re mentünk,hogy megtartsuk a 4pont difit,rácsesztünk...A Napoli max egyet hibázik vagy egyet sem,látva

Il Principino 2018.04.23. 21:12:22

Látva a sorsolásukat..
Két rangadó nagyon nehéz lesz...Igazából a Napolitol ki lehetett kapni,nem ezen fog múlni ha úszik az arany,hanem a Spal-Crotone meccseken vesztett pontok lesznek fájóak.

2018.04.23. 21:16:05

@hellan: A Dybalás részt kiragadom,ha nem gond!
Gondolj bele milyen lehet...elvárások nyilván nagyok,ő tette magának magasra a lécet,bebizonyította,hogy világklasszis csapatok ellen is világklasszis teljesítményre képes,és a csapat maga is többször bebizonyította már,hogy tud FOCIZNI! Ehhez képest azt látja maga körül,hogy akiknek a vezérévé kéne válnia,azok nyugdíjas öreg emberek módjára mozognak a pályán,nincs letámadás,nincs labdatartás,szűk a pálya,magunkra húztuk az ellenfelet és hátul két passzt nem tudunk csinálni anélkül,hogy verekedni kelljen a labdáért. Nem törekszünk arra,hogy nálunk legyen a labda,a csapatnak nem lényeges,hogy emiatt a vezérek is elvesztik a karakterüket...a labda után futkározáshoz nem kell az,amiben ő kiváló tud lenni.
Sokan használjátok a kompatibilitást mostanában,na már most a jelenlegi Juventus nem kompatibilis a támadókhoz. Folyton ez a duma a stabilitásról meg a kockázatot kizárásról,szerintem ez már az őrületnek az a határa,amibe egyszerűen belefáradnak az emberek. Munkahelyen se jó,amikor ennyire ki vagy feszítve,ennyire el vagy idegenítve saját magadtól.
A másik dolog,ami nagyon látványos,hogy mennyire rosszul kezeljük a fiatalokat,a mély vízbe dobás nem arról szól,hogy a világ két legjobb csapata ellen megmutathatod,egyébként felejtős vagy...és nem is azt,hogy mindig csak felforgatott csapatba két havonta egyszer egy meccs,utána felejtős vagy. Nem láthatjuk mit csinál Rugani vagy Bentancur az edzéseken,de meccseken párszor láthattuk,hogy mennyire szeretnének bizonyítani,ez rengeteg hibába megy át,de kinél nem? Mégse játszanak soha,Khedira és Benatia helye is betonbiztos,ahogy Mandzukicsé is,teljesen mindegy mit csinálnak vagy mit nem.
Allegri koncenpció nélkül szimpátia alapján küldi fel a csapatot,ránézésre ilyen a helyzet.
Nem kell védeni és megtámadni se senkit,elsők vagyunk,nyerni kell minden meccset és nincs miről beszélni.

Rikoo 2018.04.23. 21:28:26

Én továbbra is azt érzem, hogy Allegrivel kellene folytatni.
Még egy évet kellene kapnia egy igazán versenyképes kerettel amit tényleg a magáévá tudna formázni. Amióta itt van, volt több szakasz is mikor nagyon élvezhető volt a játék, igazából minden szezonban volt ilyen.
És emellett rengeteget tett a klub fejlődéséért, hálátlannak érzem, hogy az elmúlt évek sikerei után ennyire durva kritikákat kap, egy rosszabb szezon után, ahol ráadásul rendkívül nehéz dolga van szakmailag, igaz talán objektíven kijelenthető, hogy sokat is hibázik ebben a szezonban.
Amennyiben már nem motiválja az, hogy a Juventusnál folytathatja akkor lehet foglalkozni azzal, hogy ki legyen az utódja, de itt sokan azt gondolják, hogy egyből támadófoci lesz majd és sikerek. Na én ezzel kapcsolatban nagyon szkeptikus vagxok. Lehet, hogy egy ultra nagy flop lesz az új edző. Ne felejtsük el, hogy mind a 4 évben versenyképes volt a Juventus a Bajnokok Ligájában gazdaságilag erősebb klubok ellen is!
Allegri kapjon egy erős, komplex, versenyképes keretet és ha jövőre nem megy akkor lehet szó edzőváltásról. De jelenleg tett annyit a klubért és értünk is szurkolókért az elmúlt évek sikereivel, hogy kijelenthessük még egy évet megérdemel.
Írom ezt úgy, hogy lehet egy trófea sem lesz idén. Ne felejtsük el Fergusonnak is voltak rossz évei.

Joker61 2018.04.23. 21:43:09

@Rikoo: 1 ev nem lesz neki eleg szvsz
viszont a hal elonybe van, akar meg klubot is valthat chelsea barca psg

Tibi Sebestyén 2018.04.23. 22:02:51

@fire06:
Én is így látom!
Vagy Allegrit cseréljük le vagy a fél csapatot!

peti78 2018.04.23. 22:03:03

@Rikoo: es ki fogja neki beszerezni a versenykepes keretet beppe ???? Na ez a gond mar mint marotta , az o hozzanemertese visz minket egyre kilatastalanabb helyzetbe

Dante01 2018.04.23. 22:31:10

Nem lenne akkora a fáradtság ha mondjuk beépítene néha pár játékost. Ha egész szezonban csak pár meccset játszanak akkor nem is lehet őket ilyen meccseken játszatni. Ha Bentancur, Rugani, Berna többet játszanának és mondjuk előre is lenne Higun kívül játékosunk talán eredményesebb lenne ez a csapat.

Barolo4 2018.04.23. 23:37:36

Én megint kb. középen látom az igazságot. Egyrészt Allegri is többet hibázott idén, és a tegnapi x-re játszás szégyenteljes volt, illetve vannak hibái (Rugani,Bentacur nem játszatása stb.), de az elmúlt 4 évben elért eredményei fantasztikusak, és ez kb, mindenben igazolja őt. Ráadásul szerintem is jóval nagyobb az esély egy másik edzővel a bukásra/hanyatlásra, mint bl győzelemre és folyamatos szép és eredményes támadó focira (nyilván a többség erre vágyik). Elég megnézni Pep-et, aki sokkal jobb keretekkel sem jutott a bl közelébe az elmúlt időszakban, pedig mind az 5 évben egyértelmű cél volt. Az öreg Heynckes meg lehet, hogy 3-at fog végül úgy nyerni, hogy senki sem számol(t) vele.Nagyon összetett dolog ez a bl győzelem (lásd idei Róma is).
Illetve (hogy a konkrét cikkhez is szóljak), abban már megint igaza van a Mesternek, hogy ez a csapat évek óta csúcsra van járatva (nem a teljesítmény szempontjából, hanem az állandó 3 fronton való küzdelem miatt), és ha megnézzük az összes többi top csapatot, egyedül a Real (nemzetközi szinten) és a Bayern tudott hasonló jó eredményeket felmutatni, az összes többi nagy csapat (egy részük jóval nagyobb költségvetéssel, és nem Marottával, akit én még mindig egy zseninek gondolok, minden hibája ellenére, hihetetlen, hogy itt mennyi fikázást kap, szerintem sokszor érdemtelenül nemzetközi összehasonlításban) komoly hullámvölgyeken megy keresztül,fele annyi (vagy még kevesebb) elsőséggel mint mi, és összességében gyengébb bl eredményekkel (az elmúlt éveket tekintve). Szóval szerintem Allegri és Marotta is k....ra maradjon!!! Kapjanak elég pénzt és utasítást arra felülről (mert, hogy a lényeg és a kulcs döntések szerintem onnan jönnek), hogy hozzanak ide 4-5 nemzetközi sztárt (250M-ért....ilyesmire gondolok: Sms, Verratti,Ramsey,Sanchez,Martial....bár a védelembe is kell nagy név), mellé legyen meg a szokásos 1-2 ingyen érkező nem rossz név (pl. Can), és érkezzen vissza kölcsönből a 3-4 fiatal reménység. Ezzel le lehetne cserélni a fél keretet és lehetne egy fiatal motivált csapattal neki menni a jövő évnek. Ennek lenne értelme, és ennek a változásnak a fő motorja a csapat vezetősége és tulajdonosai kell, hogy legyenek.
Persze simán benne van a pakliban, hogy Allegri ki akarja próbálni magát máshol, vagy szívesebben keresne kétszer ennyit mint most, akkor meg menjen és érkezzen Inzaghi,Didier,Conte vagy bárki akit a vezetőség megfelelőnek gondol, mivel Conte kinevezésénél is voltak kételyeink, Allegrinél a blog 95% síró görcsöt kapott,de végül még is csak a club legjobb éveit láthatjuk (eredményesség szempontjából mindenképpen), ami egy hatalmas és soha vissza nem térő történet, unokáinknak is ezt fogjuk mesélni. Forza Juventus!

bulldeo 2018.04.24. 00:01:55

@Rikoo: Az Allegrivel kapcsolatos ordenáré kritikával én sem értek egyet, mert nagyon sokat köszönhet neki a Juventus, de semmi értelme még egy szezont elvesztegetni vele. Nem tud csapatot építeni, és csak tovább öregítené a Juventust, leépítve vagy demotiválttá téve azokat is, akikre alapozni lehet. Meg kell neki köszönni ezt az időszakot, és új vizekre evezni egy arra alkalmas edzővel. Conte után Allegrire volt szüksége a Juventusnak, most már valaki másra.

hurbiny3k 2018.04.24. 01:12:28

Hát nem tudom.. Részemről ne nyerjünk bl-t, csak végre alázzuk meg vasárnaponként a Chievot meg a Crotonet.

Joseph Toser 2018.04.24. 02:07:48

@Barolo4:

Kiváló megfogalmazás!

:-)

Watakuki 2018.04.24. 06:34:40

@pedronegroo: kinézem a csapatból, hogy mindkét meccset hozzák, majd a Bologna ellen bukunk...

pedronegroo 2018.04.24. 08:15:50

@Watakuki: Igen, ez simán benne van. Én az utolsó négy meccsre Buffont jelölném ki edzőnek tuti hoznánk minden meccset :) nem lenne taktikázás!

Juventino86 2018.04.24. 08:45:10

Én továbbra is kedvelem Allegrit, de ez a nyilatkozata nagyon nem tetszik. Egy ilyen meccs után elegánsabb lett volna azt mondani, hogy rosszul játszottunk, elnézést.

Jamal Jamal 2018.04.24. 08:49:50

@Rikoo: "Írom ezt úgy, hogy lehet egy trófea sem lesz idén. Ne felejtsük el Fergusonnak is voltak rossz évei."
és még lehetne sorolni Wenger, Múringyó, Guardiola és szerintem Zidane-nak is lesz...

Jamal Jamal 2018.04.24. 08:56:39

@hellan: Minden szavaddal egytértek, kivéve a Beppe-s résszel.

Itt a tulajdonosok és részvényesek szava a legszentebb. Azt gondolom hogy van egy keret amit el lehet költeni - itt nem arra gondolok hogy valójában mennyi zsozsó van nyári igazolásra - és a télit is abból kell megoldani.
Plusz benne van az is hogy azért ezek az emberek pénzt is akarnak kivenni a buliból, éppen ezért nem kevés megy el az ő zsebük felé is.
Legvégül a lejáró szerződések miatti fizetési tételek emelkedése.

Beppe csak egy bábú. Gondolj bele, ha megvehetne minden olyan játékost aki BL-t, kupát, bajnokságot meg tudna nyerni és még a pénzügyi fairplay-t is lehetne hozni, szerinted nem tenné meg?

steven.h 2018.04.24. 08:57:27

@Jamal Jamal: Zidane szerintem most ki fog zúgni a BL-ből a Bayern ellen, szóval már meg is lesz majd neki a szarabb idény...

Még Lippinek is voltak szarabb idényei, Conténak is van, minden edzőnek van, ettől még nem hiszem hogy el kellene küldeni

2018.04.24. 08:59:46

@Rikoo: @.Bulldeo: Sok igazságot írtatok szerintem. Én is kritikával illettem Allegrit, de próbáltam mindenképpen kulturáltan és reálisan megfogalmazni. Ezeket az érveket és a véleményemet most is tartom. @.Bulldeo: kollégával egyetértek abban, hogy Allegri sokat tett a Juventusért és emiatt IS nem érdemli meg az ordenáré kritikát. Továbbá én is tartok attól, hogy Allegri (már?) nem tudja motiválni a játékosokat. Abban @Rikoo: kollégának igaza van, hogy igazságtalan lenne teljesen elítélni Allegrit (a nyilvánvaló hibái ellenére). Mégpedig a keret hiányosságai miatt. Szerintem Allegrit itt tartja a vezetőség, legalább még 1 évet, úgyhogy az ő ügyét már nem is boncolgatnám. A keret az már nehezebb téma. Nem látok rá túl sok esélyt, hogy Allegri valaha is megkapja a Rikoo által említett teljes keretet, amiben ne lennének lyukak. Attól most eltekintenék, hogy ez kinek a hibájából, vagy gazdasági okokból történik. Legalább 4 posztra kellene klasszis játékost igazolni ehhez a kezdőbe. A középpálya nagyon benne van az "anyagban", erről az imént leírtam a véleményemet a "Can hamarosan válasszal szolgálhat" című cikknél. Nem tudom, hogy 1 mercato alatt rendbe hozható-e. És ott a bal hátvéd - jobb hátvéd kérdése. Mindezt úgy, hogy a támadósor szóba sem került.

2018.04.24. 09:05:43

@Juventino86: +1 Ha már említed, ebben nekem is van hiányérzetem. Mintha a szurkolókkal szemben csak elvárásokat lehetne támasztani, nyújtani semmit sem kell. Csalódást keltő nyilatkozat ebből a szempontból.

2018.04.24. 09:12:19

@Barolo4: ha kapnának 250 milliót, akkor akár Te, vagy én is ülhetnénk Marotta helyén. Sok pénzért vásárolni nem művészet, vagy tudás. Allegri (és Marotta) eredményei vitathatatlanok, ezt adom, de az utóbbi bő 1 évben észrevehetően több a probléma, mint az eddigi években. És nem is elsősorban a BL-ből való kiesésre, vagy a bajnokságban való eredményekre gondolok. Allegri kirohanásai, összeveszik a sajtóval, játékosokkal való több konfliktus, furcsa, vagy csalódást keltő nyilatkozatai, melynél meg kell említeni Marotta idén támadt állandó önfényező nyilatkozatait. Ezekre nem lenne szükség. Mindenki elismeri az eredményeiket. Nekem az jön le ezekből, hogy belefáradtak kicsit mindketten a munkába a Juventusnál. Hogy legfőképp mibe, azt nem tudhatjuk.

Sandro Corleone 2018.04.24. 10:22:40

csupa hülyeség amit írtok! :)
Max egy ponttal akar bajnokságot nyerni!
5-8-10 ponttal már megvolt, szoros még nem!

Jamal Jamal 2018.04.24. 13:17:57

@steven.h: bennem fel sem merült. A piacon előforduló edzők között a legjobb opció, kötelező a megtartása! :)

soltig 2018.04.24. 15:35:57

@JuventusFanatikus:
Én nem látom ennyire borúsnak a dolgot. Az tény, hogy voltak illetve vannak meccsek, amikor nem sziporkázik a csapat, de összességében nem mondanám, hogy nem futnánk jó szezont vagy válságban lenne a csapat. Az tény, hogy most nagy lehetőséget hagytunk ki azzal, hogy nem győztük le a Napoli-t, mert ők vérszemet fognak kapni és a nyomás rajtunk lesz, hogy hozni kell minden további bajnokit. De azt látni kell, hogy ebben az idényben is 90 pont felett fogunk szerezni valószínűleg ami így is úgy is szép eredmény...
Én személy szerint örülök, hogy kiélezett lesz a bajnoki végjáték, mert ez jót tesz mind az olasz focinak, mind pedig a csapatnak, hogy "verseny" helyzetben legyen és ne kényelmesedjen el. El kell ismerni, hogy Sarri nagyon jó csapatot épített és méltó vetélytársaink lettek.
Szerintem is kell egy kis frissítés a kereten a nyáron, de radikális változásra nincs szükség az egy-két hiányposztot kell majd pótolni illetve azokat a távozókat akik úgy érzik, hogy még a Juvénál is van feljebb... nos azok menjenek is :)
Allegrit meg kell tartani, mert nagyon intelligens edző, remekül építi fel a meccs-stratégiákat és jól is nyúl bele általában meccsekbe. Sajnos senki sem tökéletes, így ő sem, a Napoli ellen talán tényleg lehetett volna bevállalósabb, de valljuk be őszintén ki tette volna ezt a helyében egy ilyen helyzetben, amikor a döntetlen is remek eredmény.

2018.04.24. 16:00:43

@soltig: A gond itt nem az eredményekkel van,vagy azzal,hogy néha nem sziporkázunk,hanem azzal,hogy minden meccsre körülbelül 10 perc foci jut,vagy annyi se,és ez így jó egyeseknek...Allegrinek lejárt az ideje itt,ahogyan sok játékosnak is,az elért dolgokat senki nem veheti el tőlük,ez így van jól,egyszerűen változás kell,a klub jól működő rendszert alkot,az átigazolási stratégián van mit csiszolni még,de az előző nyár szerintem jól sikerült ilyen szempontból. Új koncepció kell,új stratégia,új emberek!

nutellás marhapörkölt tejjel 2018.04.24. 21:23:47

allegri ugyanúgy kiégett itt mint jó néhány játékosunk. bár amíg utóbbiakat a kora korlátozza (buffon, barza) addig maxit a képességei. kétszer bl-döntőbe vezetett minket, hogy történelmi picsázást kapjunk ott, biztos, hogy megakarjuk várni a harmadikat is?

de azzal is egyetértek, hogy ez a keret borzalmas. néhány éve az egyik legerősebb védelmünk volt a világon, aztán az egyik legerősebb középpálya állt össze, mostanra meg...pf

Nathas 2018.04.24. 21:28:38

@.Bulldeo: @fire06 +1 nagyon adom! tudni kell továbblépni, ez a csapat és Allegri érdeke is.

steven.h 2018.04.25. 09:02:49

@nutellás marhapörkölt tejjel: A Barca elleni döntő mióta volt történelmi picsázás? 90 percig 1-2 volt az állás, úgy hogy Pogba lerántásáért 11-est kellett volna adni 1-1-nél, amikor a Barca a félpályán nem tudott átjönni egy jó ideig mert nálunk volt a labda.
A tavalyi csúnya volt, de ott a Real padja és kerete annyival jobb és egységesebb volt.

Rikoo 2018.04.25. 09:36:56

@steven.h: Mondjuk az első félidőben ez nem jött át, a másodikban rogyott meg piszkosul a csapat. Egyszer majd talán kiderül mi is történt valójában.

2018.04.25. 13:07:22

@Rikoo: Ha Alves életrajzi könyvet fog írni, abban szerintem benne lesz. Mert könyvet ugye mindenki ír, még az is aki olvasni sem tud. :-) Pénzt nem fog érni. Én még ezzel együtt sem venném meg mindenesetre.
Szerintem (legalább) valahol félúton lehet az igazság a történetben a "semmi sem történt, csak gyengébbek voltunk és rohadtul elfáradtunk a második félidőre" és a "bonucci és Barzagli összeszólalkozott és összeverekedett, miután alves és bonucci lecseszték és kis bu**inak titulálták Dybalát és bonucci még fel is pofozta" között. Túl konkrétak ezek a kitalációk, amellett, hogy szörnyen hangzanak. Biztos, hogy volt alapjuk.

nutellás marhapörkölt tejjel 2018.04.25. 13:30:33

@steven.h: a végeredmény 3-1 lett, meg lehet magyarázni, csak az már senkit se érdekel

steven.h 2018.04.25. 16:24:56

@nutellás marhapörkölt tejjel: Akkor sem épp történelmi verés, 93-94-ben a Barcelona 4:0-ra kapott ki a Milantól, a Manchester United is kapott már 3-1-es verést a Barcelonától, valamint a sokkal jobb erőkből álló Juventus is kapott már ki 3-1-re egy Dortmundtól, az inkább nevezhető történelmi verésnek, mert a címvédőt verték így meg, szóval változatlanul nem értek egyet a megfogalmazásoddal.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1877) bajnokság (3483) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (962) elemzés (40) előzetes (881) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1694) játékosokról (10196) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2494) meccsek (4273) mercato (4263) nyilatkozat (7616) Olasz Kupa (331) összefoglaló (428) pletyka (4279) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (178) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (218) Címkefelhő
süti beállítások módosítása