Lichtsteiner: "Féltem, hogy abba kell hagynom a játékot"

lichtsteiner_stephan_golorom_fules.jpgA Juventus svájci válogatottja, a szívműtetje után visszatérő Stephan Lichtsteiner álomszerű teljesítménnyel mentette döntetlenre a Borussia Mönchengladbach elleni Bajnokok Ligája-csoportmérkőzést.

"Az operáció előtt féltem, s arra gondoltam, hogy be kell fejeznem a játékot." - mondta Lichtsteiner a Corriere della Sera munkatársának nyilatkozva. "Nem volt könnyű időszak, a szívműtét nem kis dolog. Szerencsére a családom, a barátaim és a szurkolók ott voltak mellettem, s kimutatták szeretetüket. Nem csak a Juventus szurkolói, hanem mindenki. Ez a labdarúgás szépsége.

Mindvégig egyetlen cél lebegett előttem: hogy készen álljak, mikor eljön az időm. Tudtam, hogy negyven nap kihagyás után nem lehetek a legjobb formában, de soha sem hátráltam meg. 

Allegri rengetegszer kérdezte, hogyan érzem magam, én pedig csak annyit válaszoltam, hogy jól. Nem voltam biztos abban, hogy játszani fogok, de szerettem volna hozzátenni a magamét, akkor is, ha csak két edzésen vettem részt a csapattal.

A szezon kezdete óta szenvedünk, ezért fontos, hogy minden játékos összeszorítsa a fogát, még akkor is, ha rossz benyomást tesz, amikor nincs csúcsformában. A játék előtt higgadt voltam. Minden vizsgálat rendben volt, s a legmagasabb színvonalú orvosok figyelnek."

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr168052538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shyr Kahn 2015.11.05. 16:18:49

Orulok, hogy felepult. Nem mondom, hogy a legjobb jatekosunk, sot neha kifejezetten egysiku, de most is megmutatta az erosseget: Igazi harcos a palyan es az eletben is... maxi respekt es remelem nem szembesul mar hasonlo problemaval!

SzDöme 2015.11.05. 16:24:58

több ilyen játékos kellene, mint ö! Nem világklasszis, hanem igazi csapatember. Remélem az egészsége is rendben lesz az élete végéig.

Barolo4 2015.11.05. 16:37:21

@Shyr Kahn: +1 @SzDöme: +1
Ha vennénk mellé egy fiatal jobbhátvédet, akkor még ő is sokáig az erősségünk lenne (csak ne az összes meccsen neki kelljen játszania). Forza Juventus!

The king of alibis 2015.11.05. 16:38:18

Jó volt újra a pályán látni Steffi. Csak így tovább.

Rikoo 2015.11.05. 16:40:54

Nagyon nagy tiszteletet érdemel!!! Nem egy cselgép, de mindig teszi a dolgát és az első három évben még extrákat is tett hozzá. Mikor Pirlo bepöttyintette a védők mögé és érkezett Lichti gól vagy gólpasszal. Azért volt néhány ilyen. De hiányzik egy jó Pirlo :(

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása