A szezon felénél járva a Juventus még mindig nem öltött meggyőző formát, s a bajnokságban elért rengeteg döntetlent követően a csapat vereséggel zárta az AC Milan elleni elődöntőt az Olasz Szuperkupában. Itáliában élesednek a kritikus hangok Thiago Motta munkájával kapcsolatosan, s a Tuttosport a klub korábbi játékosait kérdezte meg a Juventus gondjainak okairól.
Alessio Tacchinardi:
"A Juve legnagyobb hibája, hogy hiányzik a megszállottság a mérkőzések megnyerésére. Ez a csapat túl sokszor egész jó, jól játszik, de összezavarodik, s gólt kap. Valaki megcsúszhat, máskor valaki hibázik.
Önmagának okozta ezt a Milan ellen, 70 percen keresztül teljes irányításban volt, majd 10 percen belül gondot okoz saját magának. Locatelli figyelmetlensége a tizenegyesnél érthető, de elfogadhatatlan az, ahogyan a második gól alakult, tekintettel arra, ahogyan a csapat elhelyezkedett a pályán.
Azt mutatta, hogy a csapat össze van zavarodva. Rosszabbul nem is alakulhatott volna, eldobni a meccset olyan cserékkel, amelyek jók vagy rosszak voltak, de nem működtek. Vannak jó dolgok ebben a Juve csapatban, de ezek csak egész jók, s ez még nem győztes csapat."
Alessandro Birindelli:
"A Milan ellen az volt az ember érzése, hogy a Rossonerinek, talán az edzőváltás miatt, más volt a tartása. Mindenáron győzni akartak. Ennek ellenére a Juventus dominált egy órán keresztül, de nem keltették azt a benyomást, hogy meg akarják őrizni az eredményt vagy hogy igazán éhesek lennének. Ez az általános érzés más meccseken is. Úgy tűnik, hogy jól játszanak, amikor az eredmény kedvező számukra, de nem hajtanak teljes erejükkel.
Természetes, hogy egy edző megpróbálja védeni a csapatot, de a győzelem iránti megszállottság nem csupán azt jelenti, hogy bemegyünk az öltözőbe, s üvöltve azt mondjuk, hogy győznünk kell erőből. A győzelem rögeszméje egy szokás, odafigyelés a legapróbb részletekre az első perctől egészen az utolsóig. Előre látni mindent, ami megtörténhet. Ez egy képesség, ami tanítható, s a Juve esetében tanítani is kell. Még a csúnya meccseken is győzelemre vezetni a csapatot, mert nem lehet mindig szépen játszani, de mindig akarni kell a győzelmet."
Angelo Di Livio:
"Úgy gondolom, hogy jogos kritizálni Thiago Mottát bizonyos döntések miatt, mint például Vlahović lecserélése, mikor az állás 1:0 volt, s amikor még nem dőlt el semmi. Ugyanakkor az a véleményem, hogy a játékosok döntései a pályán borzalmasak voltak. Nézzék meg Locatelli büntetőjét és a második gólt, amikor Di Gregorio megpróbált kijönni. Úgy vélem, hogy az edzőnek nem sok köze van ezekhez a hibákhoz.
Ennek ellenére tudnia kell olvasni a játékot, s ehhez a mentalitásra is szükség van. Kockázatvállalás nélkül játszani a labdával, anélkül, hogy kontratámadást kockáztatna, ami a véleményem szerint kissé nevetségessé vált. Motta számára a prioritást most az kell jelentse, hogy azokat a játékosokat, akik hosszú ideig ki voltak esve, a legjobb formájukba hozza. Kezdve Nico Gonzáleztől egészen Douglas Luizig, s ami a legfontosabb, Koopmeinersig."
Franco Causio:
"Nem vásárolhatsz tartást a szupermarketben. Az edző feladata, hogy ezt megadja a csapatnak, különösképpen egy olyan fiatal csapat esetében, amilyen ez a Juventus. Mottának meg kell vizsgálnia a saját lelkiismeretét. Jó, megérdemli az időt, mindenki hibázik, s még van ideje fejlődni edzőként.
Szerintem eddig követett el hibákat a cserékkel és kevés bizonyosságot adott azzal, ahogyan a keretet forgatja, de világos, hogy sok enyhítő körülmény van, mint például a sérülések. Helyénvaló időt adni neki, még az én Juvémnak is szüksége volt egy átmeneti évre, tekintettel arra, milyen fiatalok voltunk."
Domenico Marocchino:
"Nem gondolom, hogy ez a karakter hiányának kérdése, inkább arról van szó, hogy rosszul olvassák a játékot. Folyamatosan ugyanazokat a dolgokat látom, kezdve például Vlahović lecserélésével egy olyan szélső javára, aki alkalmazkodott ahhoz, hogy elöl játsszon. A helyzet időt igényel, hogy Motta együtt dolgozhasson Giuntolival a keret alakításában. Úgy gondolom, hogy a Bianconeri az egyetlen klub Olaszországban, amely egy csatárral kezdte a szezont. Nincsen elég alternatíva elöl.
Nyáron talán nem hagytam volna, hogy ennyire könnyen távozzon egy olyan játékos, mint Rabiot, a jellemzői és a tapasztalata miatt, ahogyan McKennie esetében is történt. Ma nélkülözhetetlen lenne.
Tagadhatatlan, hogy a balszerencsének is szerepe volt. A kedvezőtlen meccsektől kezdve, amilyen a Milan elleni volt, egészen a sérülésekig. Bremer például nem egyszerűen egyike a legerősebb védőknek nemzetközi szinten, de biztosított volna további néhány gólt és pontot is a bajnoki tabellán."
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Attilio79 2025.01.05. 17:10:46
A dupla annyi megnyert meccsük lényeges különbséget jelent, de azért azt kétlem, hogy a produkciójuk tényleg egy scudettot érne.
SpiritoJuve 2025.01.05. 17:49:19
Tacsi, Sandro, és Angelo gondolataiból nekem részben az jön át amiről itt már írtam. Ez egy jó keret. De ameddig ekkora a nyomás rajtuk amit nem tudnak kezelni, és Motta se tudja mihez kezdjen ezzel, addig marad a kínlódás.
Motta szépen vezetett egy Bolognát, de ott más volt a légkör, és kb úgy minden. Ott nem volt az a játékosok fejében hogy mi vagyunk ez meg az, csak daráltak és lehoztak egy egész pofás szezont. A Juvénál meg más sincsen csak feszültség. Ezért lehet az hogy olyan kaliberü spílereket sem sikerült beépíteni mint a Brazil vagy mint Koop aki Bergamoban hagyta az Auráját kb.
Itt akkor lesz megint"NAGY JUVE", akkor fog megszünni ez az identitásnélküliség amikor nem fogja érdekelni a játékosokat hogy kikaphatnak, cserébe viszont össze fogja sz*rni magát az ellenfél védelme annyira mennek majd a 3pontért. És ha ez a hozzá állás bevésődik, olyankor szokott kialakulni egy klubnál identitás. Olyankor kezdenek el jönni az eredmények. Nem egyik napról a másikra, de ezt másképp nem lehet. Úgy nem lehet mint ebben a szezonban hogy bárki ellen 3esélyes meccseket játszik a csapat. Ott nem működik a játékrendszer, ott kockáztatni kell. Hányszor látta itt valaki kockáztatni ezt a csapatot ebben a szezonban az Inter elleni 4-4 kivételével?
Ezért tudnak kikergetni a béketűrésemből az itteni cikkek edzői meg játékos részről is. Amikor fejlődésről rizsáznak pl. Ezt elnézem egy Cittadellánál vagy egy Brescia-nál vagy egy Salernitana-nál.
Vagy a fene nagy pozitív hozzá állás az meg a másik. Mihez? Akkor menjenek neki úgy a szezonnak hogy "az idei célunk az identitáskeresés kedves szurkolók. Legyetek türelemmel. Lövésünk nincs hogy mi kell a Juventushoz" Na csak mert kb most ez megy.
Attilio79 2025.01.05. 19:11:46
A csak számok mögött van elrejtve minden, pl. Vlahovic teljesítménye összevetve Kean-ével, jobb lenne a Fio védelme, középpályája?
A Juventust mindenki meg akarja verni és vélhetően ez a korábbi teljesítményeinkkel magyarázható.
A szük kispad (csak szám) sem segített ősszel.
Mindenesetre a január kemény lesz, kiderül, hogy az új emberekkel mire megyünk.
MaxAllegri 2025.01.05. 20:41:34
Meg összességében úgy érzem, hogy átesetünk a ló túloldalára. Értem a szándékot, hogy a vezetőség fiatalítani szeretne, de ezt nem lehet ennyire gyorsan véghezvinni. Eddig a sok 30+-os játékos érkezett a Juventushoz, most hirtelen csak “nagy reménységeink” vannak, akiktől nem lehet eredményt várni. Meg kell találni a balanszot, és hát Danilo elküldése nem hiszem, hogy segít ebben…nem marad rutinos játékosunk.
venember83 2025.01.05. 20:45:19
SpiritoJuve 2025.01.05. 21:13:41
Ő se volt rosz szakember, csak éppen a második érájában nem a megfelelő ember volt vezetőedzői posztra hogy tovább vigye/megtarsa azt a szellemiséget ami miatt az emberek szurkolnak a csapatnak(a múltja miatt elsősorban). Ugye 2 BL döntő és bajnoki címek egymás után beszédesek, de akkor annak a keretnek a magja tökéletes volt ahhoz(meg Buffonékkal, Chielloval, Marcival és a többiekkel)hogy *ez olyan Puzséros lesz* a Juventus Juventuskodni tudjon.
Ebben a szezonban meg már eljutottunk oda(azt hiszem itt Del Piero-tól olvastam egy cikkben)hogy a bajnokságban már az ellenfelek is elfelejtették mi az a Juventus. Azaz Alex nem ezt mondta hanem hogy nem félnek a csapattól. De vonatkoztatható arra is amit írtam.
A jelenlegi(nevezzük Juventusnak mert az van a csapat címerén)Juventus egy skalp lett az Olasz A ligában a csapatoknak. És ezért mondom gyakorlatilag azt hogy itt nem a játékosok minőségében kell keresni a megoldást, vagy azt remélni hogy igazol a csapat még 2-3 labdarúgót és itt minden rendben lesz. Ugyan kérem. Mottának ez nagyon nagy ugrás volt a Bologna után(nem bántva őket mert szuper kis csapatuk van)mert ide nem elég az hogy hozom a futballfilozófiámat, megszervezem a védekezést, aztán majd csak lesz valahogy. Vlahoék megoldják. A Szerb csávó évek óta csak szenved a csapatban a csillagászati fizetésével. Neki jót tenne egy váltás ebben biztos vagyok, viszont meglepődni se kellene azon hogy máshol meg brillírozna.
Ennek a csapatnak vissza kell szereznie a szellemiségét, az identitását, de ehhez a megfelelő személyeknek kell a csapat közelébe kerülnie. Arról pedig sejtésem sincsen hogy lesz e a közeljövőben ilyen. Az tök jó lenne pl hogy ha Del Piero kapna valami tisztséget a klubon belül, és néha elbeszélgetne a srácokkal erről a mezről.
SpiritoJuve 2025.01.05. 21:19:45
Egyébként pont nem a Milan elleni kupameccs miatt írom ezeket hanem a szezonbéli helyzet miatt. A kupák hidegen hagytak engem speciel mindig is. Ezzel is úgy lennék hogy "kiesett a csapat? Hálistennek, több idő van pihenni és nincs több sérült" csak az a baj hogy tudom azt hogy semmi jóra nem számíthatok a továbbiakban sem.
SpiritoJuve 2025.01.05. 21:37:05
Andras74 2025.01.05. 21:40:17
SpiritoJuve 2025.01.05. 21:41:06
SpiritoJuve 2025.01.05. 21:49:55
Attilio79 2025.01.05. 21:54:27
Allegri a bajnokság legjobban kereső edzője volt, ár-érték arányban pedig el kellett küldeni, ezt visszatekintve se gondolom másként.
Shaky79 2025.01.05. 22:21:33
MaxAllegri 2025.01.05. 22:47:53
Marci04 2025.01.05. 22:59:39
Egy csapat adott teljesítményéről fél év eltelte után nem lehet teljes diagnózist felállítani. A tüneteket észre lehet venni, azt is hogy miben tudna ez a csapat gyógyulni, de a teljes kórképet egyenlőre nem lehet 100%-ban megfejteni. Hiába kezdünk bele statisztikai mutatók részletes böngészésébe, hiszen észre lehet venni a csapat negatívumait az eredményekben, ugyanakkor fejetlenség lenne elmenni olyan mind csapatbeli, mind egyéni teljesítmények mellet mint például labdabirtoklás, kapott gólok, vagy éppen a tavalyi szürke Locatelli szinte virágzónak mondható statisztikái mellett.
Természetesen egy csapatot nem statisztikai adatai határoznak meg, hanem az eredmények, hiszen nem labdabirtoklással nyersz meccset, de a statisztika adhat egy képet arról, pontosan milyen potenciál rejtőzik meg mind a játékosokban, mind az edzőben.
Ha ott tartanánk a tabellán mint a United vagy akár a Roma, teljesen kétségbe lennék esve, és követelném az edzőváltást, és láthatjuk, e csapatok vezetői tényleg meglépték ezt a drasztikus lépést még idény közben. Nekünk jelenleg semmi okunk nincs erre.
SpiritoJuve 2025.01.05. 23:18:37
Rocky80 2025.01.05. 23:35:48
Pontosan ez a probléma amúgy azt hiszem.
Mennek a hangzatos nyilatkozatok, hogy mi ez és ez vagyunk, és nincs mögötte SEMMI. Legszívesebben azt mondaná az ember egy ilyen nyilatkozat után, hogy "mi vagyunk a Juventus", hogy pontosan ez a mi problémánk, hogy TI vagytok a Juventus, amikor azt se tudjátok mi ez...
Ez kb. olyan, mint amikor Dybala kitalálta hogy gladiátorok vagyunk és eltakarta az arcát a gólörömnél, a pályán meg amikor hozzáértek, esett-kelt. :D Pedig az se most volt... Nem csak mondani kell hogy mi vagyunk, hanem hinni is benne és úgy is cselekedni. Egyszerűen nem vagyunk hitelesek, csak a szavak vannak, mögötte meg az üresség.
@MaxAllegri: tetszik a neved! :D
Kiegészítenélek, nem csak tapasztalt játékosokra lenne szükségünk, hanem olyanokra akik tudják hogy mit jelent itt lenni, vagy meg tudják tanulni. Csak az a baj, hogy itt nem tudják KITŐL megtanulni...
Jelenleg a Juventusnál lenni kb. azt jelenti az érkezőknek, hogy
1. Olaszország legnagyobb klubjában vagyok,
2. emelt fizut fogok kapni az eddigiekhez képest,
3. népszerű leszek ezáltal,
4. jól fog mutatni az életrajzomban,
5. ennek a klubnak történelme van,
és kb. ennyi. SEMMI olyasmit nem hoz magával ez az ide igazolás, hogy mostantól MEG KELL HALNI EZEN A PÁLYÁN ÉS EZÉRT A MEZÉRT BAZDMEG, életem legnagyobb lehetőségét kaptam ezáltal és KURVÁRA becsüljem meg hogy itt lehetek mert ez nagyon keveseknek adatik meg. Ez csak egy örömhír lett és semmi több, csak a pozitívumok vannak előttük és a vér- és verejték nem, ami rájuk vár.
Birindelli vagyok amúgy a nyilatkozatok közül, respekt!
Leram7 2025.01.05. 23:36:33
Milikkel mi a helyzet? Elvileg december végén felépült. Edzésben van már?
@Shaky79: Nálam inkább egy Danilo játszik, mint egy Rouhi.
De látjuk balhátvéd poszton pl McK egész jó, de Cambiaso már sokat hibázott védekezésben.
A jelen helyzetben nálam Danilo (így, hogy még nem igazoltunk) simán kerettag lenne.
Rabiot egy érdekes kérdés, mert eddig Thuramma lehetünk elégedettek és valamilyen szinten Locaval. Bár nekem Loca nem igazán tetszik, szerintem nagyon nagyon defenzív.
@Marci04: Nekem is feltűnt és szerintem ez sokaknál a csalódottság inkább, mert kevés a pozitív nyilatkozat. Még 1-2 vereség és Mottának vége.
Jó lenne, ha végre Vlhao, Koop, Luiz elkezdenék hozni a meccseket.
Rocky80 2025.01.05. 23:41:37
Nincs már Conte, felejtsétek el, ebből kell főznünk amink van, tehát:
1. hiába hozunk ide bárkit, identitást nem tudunk idehozni, ezen kell dolgoznunk (nyilván az elégséges létszám azért legyen meg a posztokon a több frontos harchoz);
2., az identitás felépítése a legfontosabb feladat, a régi játékos
Rocky80 2025.01.05. 23:46:09
Csak attól félünk hogy ez a probléma fel sincs ismerve még igazán, ott tartunk, hogy majd igazolunk hátvédeket meg csatárt és megoldódik minden...
Rocky80 2025.01.05. 23:50:40
Nyomás alatt összeomlik, túl defenzív, nem tökös, nem vezérnek való. Ez az én meglátásom. Mondhatnak nekem a statok bármit, ránézek és azt mondom, amilyen a paraszt, olyan a krumpli, ez a Juventusom csapatkapitánya jelenleg. Árulkodó...
Leram7 2025.01.06. 00:07:55
24 meccsen 2 gólpassza van és 0 gólja.
Bevallom a 2 gólpasszára nem emlékszem, hogy pontosan milyen volt.
Nem lehet rá haragudni, csak azért ott van a hiányérzet, hogy jó lenne valamit támadásban is látni. Akár egy szép kiugratást, egy távoli lövést, egy megindulást.
Rocky80 2025.01.06. 00:26:38
Ezt amúgy Buffon b*szta el annó, ő volt ez a mindenkit ölelgetek, meg jópofizok karakter, csak mellette voltak karakterek a csapatban, meg ő egy all time világklasszis volt emellett, hihetetlen respekttel. Locanal meg se tudás, se respekt, se karizma, semmi.
Attilio79 2025.01.06. 00:27:13
Di Gre, Gatti, Loca nem fértek volna be egy 30 évvel ezelőtti Juventusba, esetleg Cambiaso, az olasz játékosok már nincsenek olyan szinten, mint régebben.
Nincsen Maldini, Totti, Vieri, Zambrotta, vagy Inzaghi és végképp nincsen Vialli, Scirea vagy Tardelli.
A covid, Ronaldo és pénzügyi ügyeskedést félretéve, ezek a játékosok 1-2 kivétellel nem ide valók!
Tényleg szürreális, hogy valaki Rabioton bánkódik! Az a pasas semmit nem csinált itt kérem szépen!
A világ mókája, hogy még igazat is adnak itt páran!
Itt nem csak a klubbal van baj, a szurkolókkal is!
SpiritoJuve 2025.01.06. 00:28:14
"Csak attól félünk hogy ez a probléma fel sincs ismerve még igazán, ott tartunk, hogy majd igazolunk hátvédeket meg csatárt és megoldódik minden..."
Hát nem fog mert ez kis és középcsapatok számára megoldást jelenthet, ahol nem ólomból van a mez, de itt alapozni kellene mielőtt kezet foghatunk tényleg a United-el vagy a Roma-val(mondjuk ők ma épp megverték a Laziot de sokat nem nyom a latba)mert ennek az lesz a vége ha valaki sürgősen nem tesz rendet a fejekben. Azt kellene elérni hogy felszabadultan futbalozzanak a srácok mert akkor mind1 hogy mindenki őket akarja megverni. Más úgy még kikapni is mint vakarni az embernek a fejét hogy ez most akkor tulajdonképpen mi is akart lenni?
Ez a rengeteg X is...komolyan nekem még azzal se lenne bajom hogy most 5ödik a csapat féltávnál 3-al a Lazio mögött. De nem tudom egyszerűen vizionálni azt hogy mire számítsak a soron következő meccsen bárki ellen. Annyira nincsen karaktere a csapatnak. Akit úgy hívnak hogy Juventus...És féltávnál van a liga.
Bele se merek gondolni gazdaságilag mit okozna ha lecsúszna a csapat a BL-ről a végén...
Én tényleg nem egy világverő csapatot szeretnék meg azt hogy mindig ott legyen a Juve a csúcson. Csak azt ami elvárható lenne, és jó legyen meccseket nézni. Igazából ennyi..
Rocky80 2025.01.06. 00:41:02
Megmondom én: semmire ne számíts, akkor nem csalódsz majd...
Nekem amúgy ez egy Manchester-féle gödörnek tűnik, csak ők az öreg óta nem jöttek ki belőle, pedig korlátlan! pénz van, remélem nekünk nem tart ilyen sokáig...
Habár a nincs pénz-nincs identitás kombó kurva veszélyesnek tűnik, már csak egy arab tulaj hiányzik és meg is érkeztünk...
Attilio79 2025.01.06. 00:43:05
Egy karakán, tökös, olasz és befolyásos ember kell(ene) a tulajdonosi körbe, aki újra visszahozná, ami 2003 óta amortizálódik évről-évre más-más mértékben.
SpiritoJuve 2025.01.06. 00:53:21
Attilio79 2025.01.06. 00:54:46
Shyr Kahn 2025.01.06. 06:06:46
A gyozelemre valo ehseg sztem nem tanithato, hanem sokkal inkabb a jatekosok motivalhatok es belehajthatok ebbe. Senki sem vitatja, hogy ennek Conte a nagy mestere. Motta masban jo. O egy uj generacios edzo, ami nem jelenti azt, hogy rosszabb lenne, csupan mas... mint ahogyan a fiatalabb jatekosok is masok. A jatekosoknak kell felfogniuk, hogy hol jatszanak es a gorcsosseget (ami lathatoan tenyleg van, ezert is kapjuk a golokat) ki kell loniuk a fejekbol valahogy. Ez nem konnyu dolog, kulonosen ma nem az.
A mai generacio mar nem ugy gondolkozik, mint azok, akik nyilatkoztak. A ferfiassag es tokosseg a regebbi korokban ott volt minden olasz jatekosban. Ma - csakugy, mint a nyugati vilag nagy resze - ez hanyatloban van es ezert nem feltetlenul tud mukodni az, amit a regiek megszoktak. De cafoljanak rank es mutassak meg edzokent mit tudnak kezdeni a mai jatekosokkal.
Rocky80 2025.01.06. 06:10:17
Egyetértek, nem is tudom mi kéne ehhez a melóhoz: sportpszichológus talán? Mindenki mindent felejt ennél a klubnál ettől a mellénytől.
Shyr Kahn 2025.01.06. 06:46:38
Jo lenne, ha az olasz kultura kicsit visszaterne a gyokereihez, ami nem is tudom lehetseges-e rovid tavon. Talan mar hosszabb tavon sem az.
ggbuffon 2025.01.06. 07:23:16
Kivancsian varom h a 90es evek Juventusaba kinek a posztjan..
De a 2010es evek Juventusaba se lett vna sehol, max a padon.
Semmi extra a csavo, vedekezesben fegyelmezetlen, tamadasban sem hatekony.
Betudod tenni jobbra is meg balra ia. Kb ez az egyetlen skillje. Na meg Motta nagy taktikai huzaskent neha beviszi a kp kozepere ami eleg ritkan sul el jol, vagy tesz hozza extrat.
En az o vedomunkajaban eleg sok problemat latok, a tulsztarolasaban kicsit Chiesa effektet erzek.
Apropo Chiesa: okos dontes volt eladni, a Poolba meg akkor sem kuldik palyara ha eg a haz. Az o karrierjenek kb vege van.
ggbuffon 2025.01.06. 07:27:56
A csavo meg mindig azt hiszi h Bolognaban van.
Shyr Kahn 2025.01.06. 07:36:00
Ha ezt nezem meg meg is erne... Valaki aki nezte ezt a sracot jatszani? Sajnos bennem nem maradt meg a francia valogatottbol sem :S
venember83 2025.01.06. 07:37:46
ggbuffon 2025.01.06. 07:44:39
Ezert sem ertettem h miert Allegrit hoztak anno epitkezni.
Valszeg Motta is ugyanez a tipus.
Attilio79 2025.01.06. 08:10:15
Belekapaszkodtál a mondandóm egyetlen szalmaszálába? Okos dolog, ja, nem.
Nem kívánok senkit meggyőzni semmiről.
Shyr Kahn 2025.01.06. 08:29:28
MaxAllegri 2025.01.06. 09:13:00
Joachim21 2025.01.06. 10:02:53
J-medicallal kapcsolatban egyébként már Sarri is komoly kétségeket fogalmazott meg, de azóta is ugyanaz a két semmire kellő vezeti. Az orvosi részleg vezetője Luca Stefanini és a csapatorvos Marco Freschi.
delpi0823 2025.01.06. 12:25:53
SpiritoJuve 2025.01.06. 13:35:01
De viccet félretéve, igen, tényleg kellene valami változtatás azon a poszton, de van egy olyan érzésem hogy az is csak tüneti kezelés lenne mert a valódi problémát nem oldaná meg, amiről már beszéltünk itt a többiekkel.
@ggbuffon
Nem, nem hiszi azt hogy Bolognában van. Egyszerűen csak nem tudja kezelni azt hogy ide kevés a futballfilozófiája mert a fő probléma az, hogy nagyon nehéz ez a mez még mindig a játékosoknak.
Ugyanakkor van 1-2 húzása amit én sem értek. Koopmeiners-t pl még mindig nem tudja használni. Ő azt mondta azért játszatja mélyebben mert jobban látja a játékot. Ez nettó hülyeség mert erre ott lenne Locatelli hogy elosztogassa a zsugát. Ő meg amúgy se azért van hogy gólokat szerezzen.
Yildiz-ről meg halvány lila gőzöm nincsem miért gondolja azt hogy neki a szélről befele indulva kell megbontania az ellenfélvédelmét amikor a kisgyerek egy klasszikus 10-es és pont. De csak erőlteti. És még van sok kérdőjel a fejelmben Motta focijával kapcsolatban. Azaz annyira sok nincs, de akkor úgy mondom hogy inkább az hogy miért erőlteti ezzel a kerettel amikor láthatóan teritett betli....Na mind1, ő tudja...
alexGicamo 2025.01.06. 14:38:24
De mondjuk ezt Chiello is megtehetné ( tudom, nem ez a dolga ) ...
alexGicamo 2025.01.06. 14:53:51
Vissza az identitást ! Bárhogy ! Bármi áron !
Ez lenne az első és legfontosabb lépés !
gomorra21 2025.01.06. 15:07:54
Koopmeinersnek mindig az a pozíció a rossz, amiben éppen játszik. Mit kellene vele játszatni, hogy igazán meghatározó, meccseket eldöntő játékos legyen? Gyenge mentalitású, kétdimenziós középpályásnak tűnik. Jók az adottságai, de alkalmatlan egy határozott, kreatív, vezetői szerepre. A zebramezes Vidalt pakolászhattad bárhová a pályán, sosem tűnt ilyen fogalmatlan, puhap*csű játékosnak. A régi juvés Pogba detto.
Forzalex78614 2025.01.06. 15:11:49
A piaci értéke és a fizetése nélkül nincs arányban a teljesítményével. Megkérem kockáztatni a tudásával.
A szart szarért csere fele fizuért, ilyen anyagi körülmények között jól hangzanak.
Viszont a szerb csodálatos munkája mellett még az is baj, hogy igazi cseréje sincs.
Forzalex78614 2025.01.06. 15:14:33
Jó ez a szótár bakker....
Szóval ez a kutyaütő viszi csak a pénzt és még röhög is rajta.
Meg merem kockáztatni, hogy a tudása sincs arányban.
Leram7 2025.01.06. 15:20:42
Amíg a poolban van, hogy 20-25 helyzet van meccsenként, addig nálunk 10-15.
@Joachim21: durva, néztem a transfermarkton már jan 31ig sérült.
Az előző knee injury volt, de ez most calf injury :(
Szerintem Milik már off a szezonra.
@Rocky80: Én szerintem az a fő gond, hogy rengeteg a fekete és a többségük ostoba a focihoz (is) és csak a testi adottságaikkal, izomzatukkal, erővel tűnnek ki.
Azt hogy mit jelent szeretni egy klubbot, annyit tesz számukra, hogy azt szereti amelyik a legtöbbet fizeti neki. Tisztelet a kivételnek.
Képesség, kemény munka, sok edzés, gyakorlás és mindent beleadni a csapatért.
Ehelyett hülye hajak, magamutogatások, extra fizetések, gucci és lui vutton majomcuccok, sportkocsik a fókuszban. A csapat másodlagos.
kidelpiero 2025.01.06. 15:32:18
Shyr Kahn 2025.01.06. 15:46:51
@Forzalex78614: Nekem is ez az erzesem. Ha Kolo Muani nem annyira volt rossz jatekos a Frankfurtban, akkor lehet benne valami. A joval alacsonyabb fizuja miatt en orulnek egy cserenek.
@Leram7: Darwin Nunez-nek egy jo valtasra lenne szuksege, mert kepessegekben nem rossz jatekos es technikailag sem ugyetlen, de rendszerint cserekent lep palyara. Klopp alatt azert jobban ment neki. Nem olyan rossz jatekos O es a fizuja is kisebb, mint a szerbe.
ggbuffon 2025.01.06. 18:00:15
Remelem ezis kimegy a divatbol a francba. Mennyivel jobb elmeny volt a klasszik csatarparosok jateka. Illetve ha az egyik forman kivul volt meg mindig ott volt a masik.
SpiritoJuve 2025.01.06. 19:49:27
Ez volt az a meccs emlékszem ami után napokig be voltam rekedve:D Azt nagyon bírtam még amikor évek múltán Del Piero oktatta le a Madridot. Aztán jött 2012 :( ...
www.youtube.com/watch?v=XenBS824ByA
Utána pedig a sikerkorszak. Aztán szépen lassan elfogytak a régi játékosok mind egy szálig. Voltak jó periódusai a csapatnak azért utána is, de a Juventus mint jelenség az néhány éve teljesen eltünt. Ezt kell valahogyan visszaszerezni.
JeetTrader 2025.01.06. 20:58:59
Juvino 2025.01.06. 23:56:12
Egyebkent tokeletesen igazad van, az identitas, ami mar regota elveszett, a legnagyobb problema! A mostani keretbol talan Locanak kene osszefogni a csapatot, mar csak a csaladi tradicio miatt is, de ő sajna alkalmatlan. Talan meg Fagio nohetett volna ki annak, de ahhh...Kellene egy olyan jatekos, aki olasz, Juventuno, van tartasa, a nezesevel t-34 tankokat tudna felgyujtani es barmi tortenik, ő ott allna,mint egy oriasi fa, akibe tudnanak kapaszkodni a tobbiek, illetve ha kell akkor odavag! A ligaban sem latok ilyet sajna, nem csak nalunk...
Rocky80 2025.01.07. 05:28:36
Rocky80 2025.01.07. 05:34:31
Rocky80 2025.01.07. 05:40:49
A tikitakának köszönhetjük az xG-t is, meg a kapuralövések hiányát is, meg ezeket az egyéb, modern divatirányzatokat. Szegényebbek lettünk általa, az a lényeg.
Rocky80 2025.01.07. 05:45:23
Na csak belementem kicsit! :-)