Evra: "Pogbának döntőnek kell lennie a nehéz mérkőzéseken"

evra_es_pogba.jpgA Juventus francia veteránja, Patrice Evra a csapat tapasztalt öregjeire váró feladatról, valamint honfitársáról, Paul Pogbáról beszélt, aki a tízes mezt megörökölve, hatalmas terhet vett a vállaira.

"A tapasztaltabb játékosok nem bújhatnak el. Legalább azt kell mutatniuk, hogy ugyanazzal az éhséggel és lelkesedéssel bírnak, mint mindig." - nyilatkozta Evra a Rai Sport munkatársának az új szezonnak számos fiatal tehetséggel nekivágó Juventusról.

"A fiatalabb játékosoknak meg kell érteniük, hogy a Juve győzni akar. Mindig."

A Juventus francia középpályása, Paul Pogba sokáig a világ labdarúgásának legnagyobb tehetségeként volt elkönyvelve, azonban most megörökölte Del Piero mezét, s így szintet kell lépnie.

"Pogba meghatározó akar lenni, s én elmondtam neki, hogy már nem egy fiatal többé, hiszen már négy éve a Juvénál van. Döntőnek kell lennie a nehéz mérkőzéseken."

 

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr277690144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Drughi Di Bianconeri 2015.08.08. 11:16:25

Keveset beszél, sokat mond !

Le a kalappal Patrice előtt :)

Jómagam kicsit szkeptikus voltam vele kapcsolatban, mert MU-játékosként elég antipatikus volt és többre tartottam/jobban kedveltem A. Cole-t mindig is.

Aztán nem kérdés,hogy 2jük közül kinyújtott jobb teljesítményt ! :D

Rendkívül elegáns, higgadt és nyugalmat sugároz.

A sebessége már megkopott,de üsse kő: szinte soha nem hibázik.

Kár,hogy már csak max. 1 éve van hátra :(

Tökéletesen igaza van: Pogba-nak VEZÉRNEK kell lennie, pláne,ha érkezik egy Guarin vagy vmi más bohóc,mint "Vidal+Pirlo" helyettes.

"A tapasztaltabb játékosok nem bújhatnak el." - ezt vajon kire értette, Marchisiora ? :D

Juvegaspy 2015.08.08. 11:49:03

Kapja a terhet rendesen Pogbs..de a vilag legjobbja akar lenni szal birnia kell!

Juveboy92 2015.08.08. 12:25:53

@Juvegaspy: szerintem elis fogja bírni... :)

DegerFaCan 2015.08.08. 12:54:20

@Juveboy92: Szerintem is. Ő az aki igazi példakép lehet egy fiatal számára.tudataosan tanulva az oregektol lassan de biztosan vezér lesz és nem hazudtolja meg magát. Kijelentette h a legjobb akar lenni és semmi allurje nincs. Max a haja :)
Imádom és Pogba mezt fogok venni, mert szerintem az igazi büszkeségünk a srác aki miatt érdemes minden meccset megnézni ha pályára lép.
Lehet nem Juventino, de vérprofi és emellett zseni is egyszerre :))

pedronegroo 2015.08.08. 12:59:36

Gyerünk Palika mutasd meg hogy te vagy a legjobb, eljött a te időd!!

A 10-es mez szárnyakat ad! :)

Apuleius 2015.08.08. 13:25:54

@Drughi Di Bianconeri: ""A tapasztaltabb játékosok nem bújhatnak el." - ezt vajon kire értette, Marchisiora ? :D"

Szerintem ezt nem odaszúrásként szánta valakinek. Egyszerűen azt akarja mondani, hogy a sok fiatal érkezésével, a tapasztaltabb öregeknek (beleértve saját magát is) nagyobb felelősségük lesz.

Drughi Di Bianconeri 2015.08.08. 13:31:30

@Apuleius: Érteni véltem én a mondanivalóját, csak viccelődni próbáltam a néha (na jó: gyakran) alibiző Marchisiotól :D

Tréfát félretéve,természetesen igaza van Evrának ebben is.

Apuleius 2015.08.08. 13:33:16

@Drughi Di Bianconeri: Ok, bocs, a nagy melegben nem esett le az irónia :-)

Mixbetegállat 2015.08.08. 13:51:09

Jó lenne ha a kedves szerkesztők írnának egy cikket arról hogy Pogba miként fog eltölteni nálunk 10 évet hogy tudjam döngetni a mellem:Márpedig megmondtam a 10-es mezzel kapcsolatban.. ;-)

MDaniel98 2015.08.08. 21:46:00

Számomra sem volt az érkezésekor szimpatikus Evra bár a nagy BHV-ínségben már őt is nagy örömmel fogadtam. Szerencsére meg tudott felelni azoknak a magas elvárásoknak amiket támasztottam felé, keveset hibázik, és kifejezetten értelmes nyilatkozatai vannak Pogbával kapcsolatban. Én személy szerint megkedveltem a jó öreg franciát!:)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása