Két szabadnappal kezdi a hetet a csapat

vlahovic_dusan_mergelodik_palyan.jpgA Milan elleni mérkőzést követően a Tuttosport szerint a mester két szabadnapot adott a keretnek, mert nagyon feszült a helyzet, elégedetlenség, csalódottság és keserűség jellemzi a csapatot, és így remélhetőleg ki tudnak kapcsolódni a játékosok. A keretbeli elégedetlenséget jól mutatta például a jelenet, amikor lecserélést követően Dušan Vlahović elégedetlenkedő gesztusok mellett dühösen a vizesüveget is eldobta.  

A döntetlen kapcsán természetesen a sajtóban is elégedetlenségének adott hangot több szakember, például Ivan Zazzaroni a Tuttojuve beszámolója szerint: „A Juve elég rosszul játszott kedden, de sikerült egy véletlenből betalálni a 83. percben, és ezzel megvan a kupadöntőbe jutás a Lazio ellen, akik megérdemelték volna a döntőt. A Milant sikerült a második félidőben nyomás alá helyezni, de a gólszerzés nem jött össze, most pedig a harmadik hely is veszélybe került, mivel nagyon közel van a tabellán a Thiago Motta által vezetett Bologna.”

Massimo Pavan pedig értetlenül állt Massimiliano Allegri döntései mellett, amint arról a Tuttomercatoweb beszámolt: „Nem tudom értelmezni Massimiliano Allegri döntéseit mostanában. Miért teszi be Fabio Mirettit tíz percre egy ilyen fontos meccsen, s miért nem Carlos Alcaraz mellett dönt, aki jól tud távolról lőni? Az olasz srác jó ideje nem játszott, és nem volt ráhatása meccsekre jó ideje. Miért nem próbálja ki a mester legalább rövid időre a hármast Federico Chiesa, Dušan Vlahović és Kenan Yıldız bevetésével? Emellett Alex Sandro keddi játszatását sem tudtam hova tenni.”

A Juventus rossz időszaka csak folytatódik január óta, azonban a csapat teljesítménye mintha csak romlana márciusban és áprilisban, az IlBianconero pedig csalódást keltő támadási mutatókról írt.

Például a Juventus nem talált be az elmúlt hat bajnokiból négy meccsen, és csak három gól fűződik a csapat nevéhez, amiből kettő rögzített helyzetből érkezett (Federico Gatti szöglet után talált be, Dušan Vlahović szabadrúgásból), plusz volt egy öngól Alberto Dossena jóvoltából.

A Juventus nyílt játékból március 10-én lőtt utoljára gólt, az Atalanta elleni meccsen, így statisztikai tekintetben az utóbbi másfél hónapot tekintve a Juventus rendelkezik a legrosszabb támadási mutatókkal, még a már kiesett Salernitanának is sikerült az Öreg Hölgynél több gólt szereznie ugyanezen időszakban.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4418392581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JeetTrader 2024.04.29. 07:54:34

Ohh jajj... hát érzi, érzi az ember h nem megy a csapatnak, de ilyenkor látni a számokat még lentebb húzza az embert.

Elképzelésem sincs h mitől fogják összeszedni magukat. Kéne még 6-7 pont a bajnokságban plusz egy győzelem a kupa döntőben. Ilyen morál és negatív spirál mellett nem tudom mi lesz.
Ha a Romatol kikapunk akkor a pite nagyon meleg lesz és látjuk h görcsben a srácok meg rosszabbak.

MarcoT 2024.04.29. 08:25:39

És erről a mester tényleg semmit sem tehet?

delpi0823 2024.04.29. 08:33:00

@JeetTrader: 6-7pont?Ti hogy szamoltok hogy a mogottunk levo csapatok az osszes meccsuket megnyerik?Mondjuk ez a tetel mar tegnap is megdolt,de amugy se volt lehetseges mert lesz meg egy roma-atalanta meccs.A Bolognanak se egyszeru a sorsolasa es most mar latszik rajtuk a nyomas is,hogy ilyen kozel kerult a bl hely.Az a 6-7 pont eleg lesz 3nak is kb.Plane ha a roma ellen xelunk vasarnap,ami azert nem lesz egy lehetetlen feladat ugy hogy a farkasok jatszanak a kusennel egy kokemeny meccset csutortokon.

delpi0823 2024.04.29. 08:38:15

@JeetTrader: Ja,es ha xelunk a romaval akkor gyakorlatilag 7pont elonyunk lesz elottuk es nem 6,mert azonos pontszam eseten jobb az egymas ellenink.Valahogy Allegri is igy fog gondolkozni,es szepen az xert megyunk majd oda,nezhetunk egy ujabb csodalatos buszozast majd:)

Shyr Kahn 2024.04.29. 08:42:37

@delpi0823: A Bologna-n latszott valoban a nyomas, de sztem Cannavaro jol osszekapta a "naszutas" fazisara az Udinese-t. ("naszutas" fazis a kultursokk - es az edzovaltas soran is ugyanolyan pozitiv idoszakot jelol)
Ez az Udinese sok csapatnak gondot okozott volna, beleertve a Milan-t es az Inter-t is.

Azert tegyuk hozza, hogy az Udinese sem tudott elni a Bologna emberhatranyaval es vegul orulhettek, hogy nem kaptak ki.

A Roma ellen ne vegyunk merget egy X-re.

venember83 2024.04.29. 08:53:50

@Shyr Kahn: "A Roma ellen ne vegyunk merget egy X-re."

Vincere non è importante, è l'unica cosa che conta.

SuperTrezi 2024.04.29. 09:40:58

"s miért nem Carlos Alcaraz mellett dönt, aki jól tud távolról lőni?"

Komolyan ettől az Alcatraz gyerektől vár valamit...? Egyelőre semmi olyat nem mutatott, amitől neki nem a Juve Stabiában kéne fociznia a Serie C-ben. Mintha itt se lenne.

venember83 2024.04.29. 09:55:13

@SuperTrezi: ez az a helyzet, amikor Maxi összes döntése már kritika tárgyát képezi.

Pavel1988 2024.04.29. 10:46:13

Bármennyire is várom az új kezdetet, nekem a szombati meccsen is inkább az volt szembetűnő, hogy mennyire nem tudnak futballozni a játékosaink (pár kivétellel).
-Vlahovic átveszi a labdát, kapja a nyomást és ahelyett, hogy egyből passzolna nekiáll toporogni és igazgatni a labdát. Évek alatt nem vette észre, hogy ilyenkor 10/10 alkalommal veszti el.
-Danilo 6 méterről annyira nem képes, hogy megemelje a labdát. Inkább ellövi laposan és naggyá teszi Sportiellot.
-Weah borzalmas alibi futballista, csak tologatja a labdát de soha nem lesz semmi. Befelé viszi és választ egy biztonsági passzt amivel időt nyer az ellenfél védelme. Szerintem csak azért igazoltuk le, mert bíztak MCkennie eladásában és marketing okokból kell egy amerikai a keretbe.
-Locatelli borzasztóan kínos 6-os poszton, nem lehet ennyit igazgatni a labdát, mert soha nem lesznek kulcspasszai.

Labdakezelési gondok, játékintelligencia és a tökösség hiánya az amit látok. Közben a sokat ekézett Rabiot klasszis szinten irányítja ezt a szedett-vedett társaságot, egyébként ennek a keretnek a legjobb játékosa.

Nem tudom ki ez a Zazzaroni, de egész biztos hiteltelen ha ilyen kritikákat tudott megfogalmazni.
Allegrinek azért kell mennie, mert nem képes középszerű játékosokkal dolgozni és az öltözőt is elvesztette.

venember83 2024.04.29. 11:17:34

@Pavel1988: a Corriere dello Sport igazgatója.

Rikoo 2024.04.29. 11:27:36

@Pavel1988: "Rabiot klasszis szinten irányítja ezt a szedett-vedett társaságot"

10 meccsenként egyszer.

Leram7 2024.04.29. 12:03:53

Szerintem a roma nem fog tudni minket megelőzni, sok kemény meccsük van.
A bologna viszont kis szerencsével bejöhet a 3. helyre.

Van hátra 4 meccs. A salernitánát és a monzát hazai pályán meg kell verni, az 6 pont és a bologna és roma ellen együtt elég 1 vagy 2 pont. Tehát 7-8 szerzett ponttal 4 meccsen kis szerencsével megvan a 3. hely.

Ebben a csapatban most nem érzek 4 meccs wint zsinórban.

gomorra21 2024.04.29. 12:17:59

@Pavel1988: hát ja, de nem így ért véget az első Allegri időszak is? Teljes technikai leépülés, mindenki frusztráltan szerencsétlenkedett a pályán, nem sikerültek a passzok, de még a labda átvételek sem. Talán a nagycsapat státuszból való lesüllyedés miatt, de azt az utolsó évi játékot még sokkal rosszabb volt nézni, mint az ideit.

Lanzafame 2024.04.29. 12:42:53

@gomorra21: nagyon érdekes amit írsz, mert ott aztán nem lehetett panaszkodni gyenge keretre, az egy BL-esélyes garnitúra volt.

Rikoo 2024.04.29. 12:51:08

@gomorra21: Össze sem lehet hasonlítani. Az a csapat megdönthette volna még a Conte féle brigád 102 pontos rekordját is, ha bajnokként nem sz@rik bele a meccsekbe, de még így is 90 ponttal lett bajnok. Az Ajax elleni kiesés mondjuk a mai napig mindenkinek fájó.
Na most ehhez képest hol tartunk?:D

venember83 2024.04.29. 12:58:10

@Rikoo: a kiesés fájó, vagy hogy annyira sima volt a kiesés?

Rikoo 2024.04.29. 13:07:29

@venember83: Sima? Megvolt az előny Hollandiában és otthon is.

gomorra21 2024.04.29. 13:09:37

@Rikoo: nyilván nem az eredményeket hasonlítottam össze, hanem a meccs képet. Akkor valóban ott voltak azok a játékosok (pl. CR), akik képesek voltak egyénileg megoldani. De csapat szinten elképesztő volt amit műveltünk. Össze nem lehet hasonlítani azt a tudatos, szervezett játékot, amit a BL döntő évében játszottunk, és a 18/19-es szezont. Előbbiben mindenki tudta, hogy mi a dolga, magabiztosak voltunk, és emaitt technikailag mindenki a legjobbját hozta. A 18/19-es szezonban nem tudtuk lekezelni a labdát.

Pedro32 2024.04.29. 13:19:57

@Pavel1988: Igen rosszul játszanak,de mi másban tud megnyilvánulni az edző hiányossága,ha nem abban,hogy a játékosok egytől egyig alul múlják saját magukat?Nemlehet,hogy nem mindenki mással van a baj?

venember83 2024.04.29. 13:59:45

@Rikoo: ja, megvolt az előny, a Juve picit visszahúzódott, aztán az Ajax focizott és továbbjutott, mert a Juve utána már alárendelt szerepet játszott. Nekem szubjektíven így maradt meg a meccs.

Pavel1988 2024.04.29. 14:28:41

@Pedro32: Én egy percig nem vitatom Allegri felelősségét, egy konok f*sz aki azt hiszi a foci semmit nem változott az elmúlt évtizedben.
Azzal viszont nem értek egyet, hogy a "játékosok egytől egyig alulmúlják magukat" és azzal sem ahogy kikiáltják bűnbaknak.

Rabiot élete formájában játszik amióta Allegri az edző, csak nézzétek meg az értékeléseit egy független értékelő weboldalon ha szemmel ez nem így tűnt.
Mckennie, Kean, Rugani, Cambiaso, Bremer, Danilo és De Ligt is fejlődött Allegri kezei alatt.
Aki alulmúlja magát az Locatelli és Chiesa, mivel nem a saját posztjukon játszanak. Itt mindenképp van felelőssége Allegrinek, ezzel a kerettel 3-4-3-at kéne már játszani.
Nézzétek meg Chiesa micsoda káoszt csinált balszélen a Milan ellen, Mckennienek is jobban áll ha szélen játszik. Emellett Locatelli és Rabiot is jobban érezné magát dupla 6-os rendszerben.

@Lanzafame: Szerintem csak azért emlékszel így erre a keretre, mert akkor még elhittük sok olyan játékosnak, hogy tényleg jók akikről azóta kiderült mennyire nem azok.
Barzagli már 38 éves volt, Bonucci levitézlett és Sandroról is lehetett már tudni, hogy nem az akinek az első 2 évében tűnt.
Cancelo, Bentancur, Bernardeschi, Kean, Emre Can valamiért top matériának tűntek. Kiderült, hogy közülük senki nem volt az.
A keret maradék része leszállóágban levő játékos volt, a Ronaldo faktor volt a fő katalizátora ennek a "Bl esélyes" narratívának, amit én is elhittem annak idején.

@venember83: @Rikoo: Én úgy emlékszem, hogy az Ajax labda nélkül szétszedte a Juventust, nagyon nagy mellénnyel játszottak a játékosaink. Jól emlékszem, itt lett világos Cancelo mennyire nem tud védekezni és itt fogalmaztam meg először, hogy Bernardeschit és De Scigliot soha többet nem akarom Juventus mezben látni.
A párharc vége az alázás kategória volt, a 2. félidőben úgy alakítottak ki helyzeteket ahogy épp kedvük tartotta.

Wizzurah 2024.04.29. 14:32:19

Pavan bácsi, az értetlenkedéssel nem tetszik egyedül lenni. Viszont a szabi megérdemelt, egyre keményebben küzdöttek a srácok és dolgoztak, na a hibák kijavítását meg se említsük. Adható lett volna 4 nap pihi is, a szezon jó, a célok elérése már szinte biztos.

alexGicamo 2024.04.29. 15:17:07

Gyalázat, ami itt van a csapat háza táján az utóbbi időben !
Nagyon elszomorító !

Thuglife! 2024.04.29. 15:49:15

@Pavel1988: "Mckennie, Kean, Rugani, Cambiaso, Bremer, Danilo és De Ligt is fejlődött Allegri kezei alatt"
Ezek közül egyik sem..
Pável! Azt hittem mióta elküldtek letetted a piát! :)
Meki az usában középen játszik ha nincs Adams,elég jól.
A szezon kezdeti lendület kicsit megtört látszott hogy jobb a fizikuma,amit a PL-ből hozott most már az az itteni stáb edzi...
Kean fiatalon berobbant a Juvéba és a válogatottba.olyan útravalót kapott Allegritől hogy azóta is csere...A LEGJOBB PÉLDA HOGY ALLEGRINÉL ROSSZ KEZEKBEN VANNAK A FIATALOK.
Rugani igazából a mai napig nem tudjuk mi az ő szintje.
Cambiaso fejlődött a keze alatt? Mihez képest? A korábbi klubjához?év elejéhez képest?
Ő az aki idejött és jó teljesítményt nyújt kezdettől,sok hibával.mit javított rajta a mester?év elejétől itt van,amit tud azt magával hozta és úgy tűnik az elég.
Bremert az év védőjeként vettük.Miben fejlődött mióta itt van?annyira sokat tanult még a vb csapatban se volt,utána meg hozza a ezt a hogy is hivják aki elment tőlünk a West hambe? Na azt a szintet.
Danilo mit fejlődött? Ez a legérhetetlenebb számomra.na jó Kean után. De Danilo az utóbbi 5 meccs legrosszabbja.szót se érdemel.
De ligt az ajaxos korszakához képest fejlődött?
Az durva lenne.
Csak néhány Bayern meccset néztem idén ahol továbbra is úgy játszik mint egy tajparaszt pintér Attila fénykorába.
Tudod ki fejlődött alatta?Soule! Ja várjunk...

Thuglife! 2024.04.29. 15:51:54

@Thuglife!: *Ognonna.Bremer az új Ogbonna.

gomorra21 2024.04.29. 15:59:31

@Pavel1988: Rabiot-nak kéne vinni a csapatot a hátán, az adottságai, a múltja, a csapaton belüli pozíciója és a posztja is erre predesztinálja. Ő lehetne a vezér, aki felrázza a csapatot.

Meglepően jók a statjai, de hát a Milan ellen a 3 belső középpályásunk statjai a következőek a whoscored-on: Rabiot: 7.4, Locatelli: 7.6, Cambiaso: 7.2. Na most ez önmagában fura, ilyen értékeléssel meglepő, hogy nem 2-3 góllal vertük az ellenfelet, mert a statokból kiindulva rengeteg jó megoldást választottak a meccsen a középpályásaink.
A statok alapján Locatelli volt a legjobb, és Cambiaso csak a 3. a sorban. Igaz, ha valakiben benne volt, hogy képes húzni valami váratlant, az pont Cambiaso.
Gondolom az, amikor lassan felér az egész csapat az ellenfélhet, és elkezdjük őket teljesen meddőn körbepasszolgatni, az statisztikailag jól hoz a konyhán. Locatelli egyedül passzolt majdnem annyit, mint a másik kettő együtt. De a szerelésekkel is meg lehet pörgetni a statokat, pedig egy egész csapatos védekezésnél nem olyan nagy szám a középpályán szerelni, mint ha támadó csapat játékosaként egy gyors kontrát kell hatástalanítani.
Rabiot sajnos nem közelíti meg a tavalyi formáját, nagy kérdés, hogy ennek mi lehet az oka.

Lanzafame 2024.04.29. 16:24:58

@Pavel1988: Olyan keret volt, ahol még voltak játékosok, akik legalább láttak már éles helyzeteket, esetleg nyertek 1-2 kupát. Ronaldo mellett kiemelném Mandzukicot, Khedirát, Chiellinit, Cuadradót. Cancelóval kapcsolatban azzal egyetértek, hogy nem jobbhátvéd, valaki mégis ott erőltette, amikor látszott, hogy előrébb gyilkos lehetne. A lényeg, hogy volt egy szezon, amikor Allegrinek volt egy a mostaninál jóval erősebb kerete, de egy idő után ott sem látszott semmiféle tudatosság vagy munka.

Gaben Smith 2024.04.29. 16:38:49

@Pavel1988: nekem meg az ju eszembe milyen jo volt a napoli es milyen szar lett valamint ,hogy milyen szar volt a roma es milyen jo lett. Ugyanaz a keret szinte.

JeetTrader 2024.04.29. 17:31:55

@Lanzafame: igen, igen...Allegri mondjuk be is vallja, hogy sokat épít a játékosokra, pontosabban hogy majd bizonyos helyzetekben majd ők megoldják....csak hát jelenleg neki kellene megmondani, hogy hogyan kellene megoldaniuk...

@Gaben Smith: én az egyik legnagyobb szószólója vagyok annak, hogy nem az edző teszi a csapatot, hanem a játékosok. Ezt annyiban módosítanám, hogy ez helyzet függő. Van olyan együttállás amikor az edző felfogása, kiállása, mentalitása, taktikája valóban game changer. Most azért félek a váltástól, mert volt itt most hirtelen már Sarri, Pirlo és Allegri, közben a keret változgatott valamit, de mégsincs előrelépés. Itt most eleve kell egy új edző, aki kap új játékosokat. Reméljük beválik és látszik majd valami előrelépés....

...addig viszont a BL-t akármi is van ki kell sajtolni, a kupa meg egyszerűen csak kell!!!

MdewC 2024.04.29. 17:56:12

Na Forza Urak! :)
Berakom a kis élmény beszámolót. ;) Még Milánóban vagyunk, most várjuk az indulást. 3 napot voltunk Torinoban, 1-et Milánóban. Szuper kirándulás volt. Torino olyan, mintha előző életemben itt laktam volna, elsőre vágtunk mindent. Nem egy nagy város, a központtól egy nagy utca vitt egyenesen a szálláshoz, kb ott a nevezetességek 60%-át meg is néztük. :) Klasszik óváros, meg Budapest belváros feeling. Az emberek kedvesek, a kaja fullos, ha jöttök, akkor egy torinói kávét igyatok (Bicerin) nagyon finom. Helyi alapanyag a szarvas gomba, érdemes vmi ilyen tésztát tolni. (Nem drága itt.) Stadionba full easy kijutni.

Profi a hely, voltunk a múzeumban, meg a store-ban is, megható volt látni sok emléket. Régi mezek, rengeteg kép, sztorik, interaktív… meg hát a végtelen kupák.

A stadion és oda belépni monumentális, mellbe vágó, nekem első nagy stadion élményem, remélem sokan kijuttok. Szép, modern, jók a hang cuccok. Rengeteg a gyerek, csajok, családias.

A kapu mögött ültünk, így hosszában láttam a pályát, a vendég szektor mellett, szemben az ultrákkal, közel és fullos helyen. Szóval az élmény fantasztikus volt, mindent megért. :)

A meccsről csak kisebb benyomásokat mondok. Egyrészt a 90 perc kb 20 percnek tűnt. Teljesen más élőben nézni, mivel nem csak a labdás embereket látod, hanem mindent. (Ezt a meccset élőben sztünk mind a két csapat lelazsálta.)

Amit én láttam, 2 igazi vezérünk volt a pályán: Vlaho és Gatti! Ezen a két palin kívül senki nem kommunikált a többiekkel. Gatti hátul buzdított, “irányított” elől szinte csak Vlaho volt aki kérte a labdát. Senki más extrát nem csinált. (Aki még elment: Bremer mert legalább védekezett, Yildiz és Cambiaso.) Többiek a teljes szürkület. A labda kezelések is nehézkesnek tűntek, a passzok lassúak.

Konkrétan nincs irányítónk vagy egy CAM aki középen szervezzen. Az egész játék abból állt, hogy jobbról balra, vagy balról jobbra ment a labda. Azt éreztem, hogy kapkodunk, nem becsüljük rendesen a labdát. Amikor mi hoztuk fel, csak minél előbb érjünk fel és szélről ment az erőltetés, de semmi extra nem volt élőben. :) Sőt… Középen max akkor volt a labda, ha Vlaho kérte, rápassz, de leadni már nem volt kinek. Sztem nagyon egysíkú ami ezen a meccsen történt.

Ez a csapat túl deffenzív. Középen Rabiot és Loca teljesen kiltják egymást, ezt Rikoo hónapok óta mondja, most élőben is láttam. Előre semmit nem tesznek hozzá, sőt! Védekezésben mutattak szépet, Rabiotnak volt szép szerelése, de a félpályánál meg a kapu előtt semmi. Középen sürgősen variálni kell. A támadások java széleken ment, de nagyon kiszámítható volt minden. Az első félidőben a Milan próbálkozott a labda járatással, a másodikban jobbak voltunk, de semmi nem sikerült. :)

Nekem Chiesa is csalódás volt, kifejezetten néztem hol helyezkedett. Kint a szélen, alig volt játékban. Feleségem 2x is megjegyezte, hogy miért nem vállalja fel a futásokat, cserében a végén is eltekerte a kapu felett. A végén sokan idegesek voltak mellettünk az olaszok közül. :)

Összességében hihetetlenül jól éreztük magunkat :) minden perc ajándék volt, viszont nagyon hiányzik a csapatból a nyugalom, a kreativitás, a tempó, meg 2-3 olyan játékos, aki szervezi az egész játékot. Komoly célokért ebben a formában nem lehet indulni.

Nekem élőben 2 vezér volt a pályán, Gatti és Vlaho, sztem ők érinthetetlenek, bármi mást sztem tudunk majd pótolni. :)

Menjetek ki meccsre, ha van rá mód, egy álom válik vele valóra. Mivel most gól nem volt, így remélem sikerül még kijutni, hogy azt pótoljuk. ;)

Juve!

Leram7 2024.04.29. 18:00:31

Azt gondolom, ha lett volna egy félig egészséges Pogba és nincs a Fagioli botrány, akkor 7-8 ponttal több lenne a bajnokságban még így is.

Iszonyatosan hiányzik egy Pogba féle játékos a középpályáról. Arthur, Locatelli, Miretti egyszerűen nem jók a kapu előtt. Arthurt azért írom, mert az elmúlt években ő is itt volt és nagy köze van ahhoz, hogy nincsen jelenleg értelmes kp a keretben és itt tartunk.

Azonkívül Dybala > Chiesa még sérülékenyen is. Azt gondoltam, hogy Dybalát el kell engedni, de utólag látszik, hogy hiba volt. Kb hozza azt számokban a 2 szenon alatt, amit Chiesa és Vlaho együtt.

gomorra21 2024.04.29. 18:10:36

@Leram7: Kicsi Dybusz egészen biztos, hogy jelenleg nagyon romon lenne nálunk. Ebben a környezetben láttuk már szenvedni, az nem hasonlítana a római formájára.
(Egyébként Pogbáról tudtuk, hogy nem nagyon fog játszani, csak az a meglepő, hogy ennek az eltiltás az oka, és nem a sérülés.)

alexGicamo 2024.04.29. 18:27:11

@MdewC: Szia !
Köszi az élménybeszámolót !
Jó volt olvasni !
Kár, hogy nem egy klassz és eredményes meccset láttál !

venember83 2024.04.29. 19:30:23

@MdewC: köszi szépen az élménybeszámolót! Igen, egy alsóbb rangú meccs is sokkal hamarabb elszalad az ember mellett, hát még ha egy ilyen érzelemdúsabb meccsen lehet ott az ember.

Shyr Kahn 2024.04.29. 20:44:00

@MdewC: Koszi a leirast. Nagyon erdekes, hogy eloben mennyivel jobban lat az ember nehany dolgot (ki a vezer a palyan, ki akar stb). Jo lenne nekem is egy ilyen kiruccanas, csak engem egy Ocean + 4-5000 km valaszt el ettol :(

@Pavel1988: Szep dolog vedeni az edzot, de sajnos amit leirtal az sztem nem ugy mukodik a valosagban ahogyan gondolod. A jatekosok teljesitmenye nagyon fugg az edzoetol szvsz (kiveve, ha a jatekosok onszervezoek).
En lattam egy igen jo anyagbol allo csapatot tonkremenni egy uj edzo keze alatt. Igaz en 10-11 evesekrol beszelek, de elotte top teljesitmenyt nyujtottak, utana futottak meg kategoriat. Lehet rosszul gondolom, de ha a fiataloknal van ekkora ingadozas fel ev leforgasa alatt (raadasul idovel nekik fejlodniuk kellene), akkor a felnotteknel meg inkabb igaz kell, hogy legyen ez.

Shyr Kahn 2024.04.29. 20:46:25

raadasul idovel nekik fejlodniuk kellene = ok meg fejlodo szervezet... szoval naluk automatikusan jobb lesz a fizikalitas, gyorsasag etc. edzes nelkul is... erre gondoltam.

Pedro32 2024.04.29. 22:18:04

Gjustjuve érdekes összehasonlitast osztott meg egy hete kb.
Lovatelli összehasonlitása a SerieA összes középpályásával

Forward passes-1st (541)
Long passes-1st(224)
Passaes to final third-1st (305)
Average pass lenght -1st
Tackles-1st(42)
Possession-adjust tackles-1st
Blocked shots -1st(14)
Progressive passea -2nd

Persze ezt az infot is lehet sokféleképp értelmezni,de amennyi utálatot kap ahoz képest nemrossz.
És Mindig bevethető.

MdewC 2024.04.29. 23:49:43

@alexGicamo: nincs mit, örülök ha olvastátok. Kár, hogy nem volt gól, de így is fullos volt, legalább van miért visszamenni. ;)

@venember83: gyerkőccel sztem még nagyobb élmény, menjetek majd ki ha úgy alakul.

@Shyr Kahn: pláne ha még szemed is van hozzá, én csak mint laikus figyelgettem. Ha Amcsiba mennek, ott a helyed!

Il Principino 2024.04.30. 10:03:24

@MdewC: sajna én is így jártam a Genoa elleni meccsel,csak helyzetekig,kapufákig jutottunk,de óriási élmény volt,tuti visszamegyek még :)

Apuleius 2024.04.30. 11:05:04

@MdewC: Nagyon szépen köszönjük az élménybeszámolót! Nagyon örülök, hogy átélhetted ezt az élményt, s annak is, hogy megosztottad velünk.

Rikoo 2024.04.30. 14:26:32

@MdewC: Válaszolok a másikon

MdewC 2024.04.30. 19:17:44

@Apuleius: örömmel, bármikor. :) köszi!

Lehet megpróbálok majd pár képet feltenni vhova és megosztani.

@Il Principino: naná! :) a gól az csak az extra. Meg legalább van miért vissza menni.

Juvino 2024.05.03. 00:05:08

@MdewC: Remelem,h fogsz meg eloben Juve golt latni!:))

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1875) bajnokság (3479) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (960) elemzés (40) előzetes (880) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1694) játékosokról (10194) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2493) meccsek (4267) mercato (4263) nyilatkozat (7611) Olasz Kupa (331) összefoglaló (427) pletyka (4279) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (178) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (299) video (217) Címkefelhő
süti beállítások módosítása