Agnelli: "A Juventus képtelen lesz megtartani Pogbát"

A napokban Paul Pogba megnyugtatta a Juventus szurkolóit, s elárulta, hogy a közeljövőben eszében sincsen távozni a zebracsíkos csapattól.

Pogba Paul_gólöröm_2.jpgMost megszólalt a torinói klub elnöke, Andrea Agnelli is, aki sokkal sötétebb jövőképet vetített elő, s szavai sokkal kevésbé nyernek majd tetszést a szimpatizánsok körében, ugyanis elárulta, hogy a Juventus aligha lesz képes ellenállni, ha igazán magas ajánlat fut be a fiatal francia csillagért.

Paul Pogba tavaly nyáron ingyen érkezett a Manchester Unitedtől, s egy csapásra a Juventus kezdőcsapatának kirobbanthatatlan tagjává, valamint az európai labdarúgás egyik legnagyobb ígéretévé vált, így nem csoda, hogy számos feneketlen pénztárcával rendelkező klub is figyelemmel kíséri pályafutását.

"Jelen pillanatban nem hiszem, hogy elég erősek lehetnénk ahhoz, hogy ellenálljunk, amennyiben egy hatalmas ajánlat érkezne Paul Pogbáért." - nyilatkozta Agnelli a riporterek kérdésére.

"Ha egy játékos szemszögéből kellene állást foglalnom, Olaszország már nem számít végállomásnak, csupán ugródeszkának."

"Próbálom törni a fejem, hogy mi lesz velünk, ha két-három év múlva egy igazán jelentős ajánlat fut be az egyik legnagyobb tehetségért, aki ma nálunk játszik, a húsz esztendős Pogbáért."

"Nézzék csak meg, mi történt a Milannál. Pénzzé kellett tenniük Zlatan Ibrahimovićot és Thiago Silvát, hogy fizetni tudják a költségeiket."

"Mindent összevetve, lehet egy klub vonzó, de gazdasági erőre is szüksége van."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr305562084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Goku06 2013.10.10. 16:14:20

na ezzel Agnelli el is mondta, hogy mik a tervei a klubbal a jövőben. Európa trónjára akarunk-e ülni? Agnelli szerint nem. Szomorú!

babo0410 2013.10.10. 16:14:54

Nyilván, ha 100 millát ajánlanak, akkor eladjuk. De az alatt nem szabad. Mutassuk, meg, h mi a Juve vagyunk. De szerintem, ha Pogba nem akar menni nem fogjuk erőszakkal elzavarni.

juventino92 2013.10.10. 16:21:08

Agnelli már megint előre festi az ördögöt a falra...minek kell bejelentenie előre hogy nem tudjuk megtartani Pogbát?! Elvileg pont az volt a terv hogy 2014 lesz az amikor már mélyen a zsebünkbe tudunk nyúlni...akkor miért mond ilyeneket hogy 2-3 év múlva már nemtudjuk megtartani Pogbát ha elvileg akkor már elég stabilan kell majd álljunk anyagilag?
Mi állítólag stabilabban állunk anyagilag mint a Milan és ha jó ütembe haladunk 2-3 éven belül nagy esélyesei lehetünk jogosan a Bajnokok Ligája végső megnyerésére

Apuleius 2013.10.10. 16:25:56

Rendkívül szerencsétlennek és hatalmas öngólnak tartom, ha egy magát komolynak tartó, állítólag a szűk európai elithez tartozó, vagy legalábbis oda törekvő klub elnöke ilyen nyilatkozatokat tesz a nagy nyilvánosság előtt. Az ilyen fejtegetéseket a klub belső tanácskozásaira kellene tartogatni.

@babo0410: Az Agnelli által példaként említett Ibrahimović és Thiago Silva sem akart eligazolni Olaszországból. A folytatást jól ismerjük...

babo0410 2013.10.10. 16:30:04

@Apuleius: Az a Milan. Mi nem ők vagyunk. Én bízok és hiszek benne, h mi ha maradni akar, nem zavarjuk el Pogba-t.

Goku06 2013.10.10. 16:30:47

@juventino92: igen, nekem is pont ezek a gondolataim voltak. Ő most 2-3 év múlváról beszél, amire az a tervünk, hogy stabil európai ÉLcsapat leszünk. Akkor miért mond ilyet, hogy nem fogjuk tudni megtartani?
És előre így kijelenteni nem szabad, és így leszólni a csapatot is meg a ligát is.
Valamiért mind Marotta mind Agnelli a nyilatkozataikkal azt hangoztatják, hogy a Juventus messze van a top csapatok szintjétől. És ebben hiába van igazság, nem szabad egy vezetőnek ezt így kijelentenie.

Nagyon úgy néz ki, hogy a Spirito Juve csak a játékosok és az edző szívében van benne :(

SnagyP 2013.10.10. 16:33:31

Hát "bazdki".
Ezzel a kijelentéssel azt fejezik ki, hogy nem vagyunk európai topcsapat.

Apuleius 2013.10.10. 16:35:43

@babo0410: A Juventus valóban nem Milan, de ezzel nem mondtál semmit, ne legyenek illúzióid. Ha mágis volnának, olvasd el még egyszer Agnelli nyilatkozatát. Ha a Juve el akarja adni Pogbát, Pogba menni fog, s kurvára mindegy lesz, hogy amúgy maradni akar-e.

venember83 2013.10.10. 16:42:10

Agnelli rendkívül realista, mintha csak Marottát hallanám. Csakhogy ez a realista megközelítés Sampdoria szint, ez meg a Juventus. Biztos, hogy Andrea Agnellinek bármi kötődése is van AZ Agnelli családhoz? Mert nagyon nem úgy tűnik. Egy istenáldás John Elkannal karöltve.

west30 2013.10.10. 16:47:39

Okosabb lett volna ha csendben marad az öcskös.Sajnos ahhoz hogy a szűk elitbe tartozzon a csapat a szűk elitbe tartozó vezetők is kellenének.

babo0410 2013.10.10. 16:48:02

Egyébként az jutott az eszembe most, hogy sokkal inkább arról beszélhetett Agnelli, hogy nem szorulunk rá, h eladjuk, de már most magas fizut akar neki kicsikarni Raiola. És szerintem erre gondolt Agnelli, hogy ha jön egy évi 10 misis fizuról szóló ajánlat, akkor azzal nem tudunk versenyezni. Mi nem tudunk 10-15 millákat adni fizunak. És ebben a megvilágításban már teljesen másképpen, hangzik. Ibra is a magas fizuja miatt távozott (illetve ez is benne volt). Szerintem erre gondolhatott, mert nyáron még azt hangoztatta, hogy mi a Juve vagyunk, és nem szorulunk rá arra, hogy a legjobbjainkat eladjuk. Kivéve, ha 10 millás fizukkal csábítják őket.

babo0410 2013.10.10. 16:48:59

@venember83: @west30: Egyébként szerintetek gazdaságilag ki rakta rendbe a csapatot?

west30 2013.10.10. 17:18:14

@babo0410: Azért elküldeni a magas fizetésű játékosokat meg pár milliót belepumpáltatni a részvényesekkel a csapatba nem egy eget verő tudomány.A stadion és a most épülő városrész tervei pedig már réges régen meg volt,nem ez a vezetőség szarta a spanyol viaszt azt elhiheted.

juve28adam 2013.10.10. 17:50:20

Szép volt! Ezt így tényleg le kellett nyilatkozni....

MarekCsont 2013.10.10. 18:15:34

@west30: szívemből beszélsz!

@babo0410: Te már megint azt írod le amit te szeretnél, nem azt amik valójában a tények, ez a buzigyerek itt éppen arról nyilatkozott hogy elfogja adni Pogbát, ő ezt a csapatot üzletként tekinti kurvára nincs benne semmilyen Juventus iránti tűz, tisztelet. Conte ugye azért maradt mert nem adták el se Pogbát, se Vidalt és érdemi erősítés történt( Tevez és Llorente személyében). De nézd már meg hogy mennyiket költünk!? Mindenből az akciósat akarja kihozni, hogy az edző azért ne siránkozzon megkapja amit kér, de diszkont áron.. (Conte pedig azért jó neki, mert azért a sikereket rendre hozza és a szurkolók nem háborognak)

Apuleius 2013.10.10. 18:28:11

@babo0410: A Juventus gazdaságilag rendbe van rakva?

Drughi Di Bianconeri 2013.10.10. 18:35:21

Immár minden világos lett !
Sajnos nem csak Marrotta egy kishitű, Sampdoria szinten gondolkodó sportigazgató, hanem az elnökünk is ugyanilyen.
Egy milliárdos, tanult üzletember, hogy nyilatkozhat ennyire buta módon ?!
Az ember azt hinné, hogy újra jó kezekben van a klub,de sajnos nem...
Szegény megboldogult Gianni Agnelli foroghat a sírjában,hogy mit művelnek,hogyan nyilatkoznak unokái (John Elkann és most ugye Andrea) a Juventussal kapcsolatban.
Egykoron a Juventustól rettegett egész Európa, ennek egyik nagyon fontos háttere az volt,hogy volt egy ízig-vérig Juventus drukker,aki igazgatta a klubot.
Most,ha már az elnök így nyilatkozik, nem tudom mit várhatunk...Európai szűk elitet: NEM.Uli Hoenesst és Rumenigge-t el nem tudnám képzelni hasonlót nyilatkozni.
Ez szégyen.
Hogy példálózhat a Milan-nal ? Berlusconiék szinte csődközeli állapotokba juttatták a klubot, - azért nyertek egyet,s mást az elmúlt 30 évben- hatalmas összegű igazolásokkal, hatalmas fizetésekkel (cserejátékosoknak is), és akkor ne is beszéljünk a sikkasztásról, egyebekről.
A Juventus ELVILEG a helyes útra lépett akkor,mikor Agnelli és Elkann vették át a klubvezetést, majd kinevezték Marrotát.
Azóta - ha a szurkolók elégedetlenkednek, vagy csak kifogásolnak valamit- mást sem hallani,csak,hogy milyen jól haladunk a megkezdett úton, türelmesnek kell lenni, milyen überek vagyunk gazdaságilag stb.
Akkor miről beszél ez a ficsúr ?!?
BRAVO, öregem !
Jobb, ha ezennel elfelejtjük, hogy VALAHA nagy játékosokat, vagy csak esetleg kelendő fiatal szupertehetségeket igazolunk.Ilyen mentalitással, már nem kérdés: nem csak Marrotta a hibás.
Nagyon elkeserít az,hogy az igazgatói székben egy ilyen töketlen, nyámnyilva, a SPIRITO JUVE-t abszolút figyelmen kívül hagyó ember ül.(A spúr unokatesójáról nem is beszélve...)
Ilyen nyilatkozat után nem csoda,hogy ha pl.: Pogba hamarosan el fog vágyódni.

venember83 2013.10.10. 19:23:22

@babo0410: A jelenlegi gazdasági helyzet szerintem Cobolli Gigli érdeme, jó gazdasági szakember volt, pechjére a sportszakmai vezetés csapnivaló volt. Amúgy a Juventusnál igazi gazdasági problémák sose voltak szerintem, mindig volt pénz igazolásokra és fizetésekre, ha megvolt az akarat.

pedronegro (törölt) 2013.10.10. 19:24:15

Zidane-t is eladtuk anno és semmivel sem lettünk kevésbé nagy csapat, sőt az árából egész jól bevásároltunk és maradtunk az elitben. Egy giga összegért mehet Pogba, Agnelli csak ennyit mondott, ami egyébként is nyilvánvaló,meg ha egy MU eladhat egy Beckhamet vagy C.R-t és ettől nem lett kiscsapat meg kevesebb, akkor Pogba-t mi is eladhatjuk, bár én se ezt szeretném de ez a realitás. Másfelől Pogba-val a csapatban se tartozunk az európai elithez de ha valamelyik burzsuj újgazdag csapat ad érte egy zsák pénzt abból megfelelő játékos vásárlásokkal közelebb kerülhetnénk az elithez, jó tudom Marotta ebből a zsák pénzből venne öt Padoint meg hat Pelusot és eladná még a maradt épkézláb játékosainkat is. Egyébként semmi megbotránkoztatót nem látok Agnelli nyilatkozatában, ha csak nem valami 20-30 milliós ellenállhatatlan ajánlatra gondolt hanem egy olyan 60-70 millióra minimum. És akár az is előfordulhat hogy hoz Marotta ebből egy tucat másik Pogbát (jó tudom ez egy kicsit erős). :)

csakajuve111 2013.10.10. 19:26:39

Én nem értem miért kell ennek ekkora feneket keríteni. Marotta egyedül kevés Pogba bértárgyalásához. Az Elnök Úr besegít neki. Gondolom az ügynök jött megint a szokásos dumával, hogy sorban állnak Pogbáért, nagyon nagy fizu kell, hogy itt maradjon. Erre az elnök Úr besegít, hogy ha nagyon nagy ajánlat jön, vigyék, nem bírjuk megtartani.
Mióta Agnelli az elnök, Conte az edző, Marotta a sportigazgató nyertünk két bajnoki címet, idén szintén nagy favoritjai vagyunk a bajnokságnak. Első Bl idényünkben a legjobb 8 között a későbbi Barcelonát kiütéssel legyőző Bayern ejtett ki bennünket.
Úgy érzem egyenlőre ez a vezetés egyáltalán nem érdemli meg azt a lehordást amit itt a legtöbb kommentelő feléjük intéz. Én megvédem őket, bár nem kérték és valószínűleg nincs is szükségük rá....
Egy elégedett szurkoló :)

babo0410 2013.10.10. 19:28:47

@MarekCsont: Egy szóval nem írta, h eladja. Azt írta, h nehéz megtartani. Mindenből akciósat? Nézd meg a Bayern hogy kezdte. Melyiket szeretnéd? Kövessük a Bayern féle klubmodellt, vagy az inter félét, és költsük el a teljes bevételt egy triplázásra, utána meg zuhanjunk a mélybe? Agnelliék megmutatták már, hogy értenek hozzá. Jobban, mint itt bárki is. Pont azért hoznak ilyen olcsón játékosokat, mert jelenleg erre futja, ha versenyképesek akarunk lenni több fronton, így bő keretet szeretnénk. Majd ha nekünk is 400 milla lesz a bevételünk, akkor majd nem csak akciós játékosokat veszünk. Most az a legfontosabb, hogy jó uton haladunk, és egyre jobban áll a klub. Szerintem nem kell így szidni a vezetőséget. Egyenlőre azt látom, hogy jó irányba haladunk, és hosszú távra tervezünk, nem úgy ahogy az inter tette. Szerintem attól függetlenül, hogy nem igazolunk drága játékosokat egész jó a keretünk. Ehhez még ha januárban igazolnak (ha továbbjutunk a BL-ben akkor biztosan jön 1-2 játékos), akkor egész jó keretünk lesz.

babo0410 2013.10.10. 19:30:17

@Apuleius: Mióta itt van Agnelli egyre jobb a klub gazdasági helyzete. De ez nem megy egyik napról a másikra.

babo0410 2013.10.10. 19:31:44

@venember83: Coboli Gigli érdeme? Ez új. Nézd meg hogyan adta át a klubot Agnellinek. (bocs, h 3 hsz-ben válaszoltam).

FinoallaFine 2013.10.10. 19:33:18

@Goku06: Hol olvastad hogy ő mennyire mondana igent? Olyat nem mondott, 20-30-ért biztos nem engedi el, 70-80-90, szerintem ilyen összegre gondolt.

FinoallaFine 2013.10.10. 19:34:12

@venember83: Ehhez már semmi köze a gyökér Giglinek meg Blancnak meg Secconak, utánnuk csak takarítani kellett.

Apuleius 2013.10.10. 19:38:21

@babo0410: Az "egyre jobb a gazdasági helyzet" és a "rendbe van rakva" között fényévnyi különbség van, ezt talán te magad is belátod. A klub egyelőre veszteséges, néhány év múlva meglátjuk mire megy Agnelli, de jelen pillanatban tartózkodnék a határozott kijelentésektől. Megjegyzem, hogy a Juventus egyik legjelentősebb lépése előrefelé a stadion megépítése volt, ehhez viszont elég kevés köze volt Agnellinek.

Goku06 2013.10.10. 19:49:12

"Pogba megtartása hihetetlenül nehéz lesz, mert fél európa érte fog versenyezni. De mi mindenáron meg szeretnénk tartani. Ám egy visszautasíthatatlan ajánlat (100M) esetén nem tudunk mit tenni, el fogjuk engedni."
Ezt kellett volna nyilatkoznia. Ha ezt nyilatkozza, akkor jogos a hasonlítgatás a Zidane üzlettel..
de itt szó sincs ilyenről. Itt csak annyit mond, hogy mi egy európában közepes csapat vagyunk, bejön érte egy jó nagy ajánlat és már mehet is. Ha már hasonlítgatni akarunk, akkor a Tottenham-Bale üzlethez hasonlítsuk..

de ne Beckham vagy Zidane-hoz. Ott nem nyilatkoztak olyat, hogy mi kevesek vagyunk ahhoz hogy megtartsuk. Vannak jobb csapatok ahova mehet, eladjuk.

Egy vezető nem nyilakozhat ennyire lenézően a csapatáról.
Mintha a Barca vagy a Real vezetői lenyilatkoznák most, hogy "Jött Bale/Neymar, de a Bayern simán szétbasz minket." Mert ha európa teteje a cél, akkor ilyet nem lehet mondani. Conte vajon az öltözőben azt mondja majd a játékosoknak, hogy "hát bocsi, de a Real tényleg egy jobb csapat mint mi."? Nem! De ez az Agnelli nyilatkozat kb ez a kategória.

És a milanhoz való hasonlítgatás is csak egy mellébeszélés. A Fradit meg a Videotont lehet a Milan pénzügyi helyzetéhez hasonlítani, de a jelenlegi Milant még megemlíteni is felesleges nyilatkozatokban..

Anyád nem szeretett 2013.10.10. 19:54:56

Néha tényleg azt kívánom hogy ne ez a szemöldök király legyen az elnöke a klubnak

Apuleius 2013.10.10. 20:16:23

@Goku06: Szerintem még ennyi sem fért volna bele Agnelli részéről. Elnökként annyit kellene mondania, hogy a Juventus azon dolgozik, hogy ismét Európa legszűkebb elitjébe tartozzon, s ennek érdekében mindent megtesz azért, hogy megtartsa a legnagyobb értékeit. Ennyi, uff, kurvára nem fér bele az olasz focit lekicsinylő picsogás. Ha majd befut egy ajánlat, akkor zárt ajtók között megfontolják, de nem kell, nem szabad ilyen balfasz módon nyilatkozni és előre rinyálni.

venember83 2013.10.10. 20:26:55

@babo0410: tévedtem, Blancot akartam írni. A stadionépítés pedig az előző vezetőség idejében kezdődött. Igen, sok mindent elszúrtak, de ők adták meg az irányvonalat gazdaságilag.

pedronegro (törölt) 2013.10.10. 21:06:20

Agnelli a juventus elnöke igazából azt nyilatkozik amit akar nem hiszem hogy itt bárki is kérdőre vonhatná vagy jobban csinálná mint ő, másfelől ha ő akár kis vagy középszerű csapatot akarna csinálni a juventusból akkor ahhoz is meg van a joga nincs az sehol előírva hogy nekünk az elithez kell tartani.

babo0410 2013.10.10. 21:10:52

http://www.juventus.com/wps/portal/juve/en/news-gallery/Agnelli_leaders_in_football/!ut/p/b1/zZBJkptAEEXPogOoKQQCtERCTMU8UxsCEKNUgBoahE5vbK_bXtqZq4z48eO9JBAREahL56ZKp6bv0sfPGzGJDYB0OpM8AAakgCIKrn1UTRJCmgiJSM6n84XWK0kRauqknXtqDVEX6iAMFzZzz1GugfXgYD_X9slTazlO0azSxkNDGT3fsPM7ubFlWFHIXBptL4wGEgX9avFZJCZOzckQkV6qm3x-JA9skBmwof2nZbRi6QkNKKgx0F6PyXa87hEgXWtGFcKmH1KdtMQ-uAtZcRAleB0KVJJhhmQ2qFnX3m1y8SYHvhke_N0d_Yr8oSHeAuz3HRThERGgE7ddBurUA0uQfaOZXEu71NDTTwapJPp6uhne_W26hi-7dX5HTNY7rycaapyGr2fKwDQd1HbYHprhok4l3jw6d4TPQyZBF2O1Qer-836ee5o30nnOl93uL2AK-E_BLod_BqYSaEt_LDn-AB8Md-RIkiKPHMcwgKGIoM0BK4zKcr1GDpnVuiUEt9pQKqv2-0HppDV2Yqk73YV3O3Z9JSpwoDBTtCZFlo6pmlWsui4-GE-urES4mmUQ2_6x8r1L1bOggq-vizib7V5i5t4b5brAM_UgraCrAxpOX59FVDdTpXve4K2xBZZ65SVcBkncSB4N1EE5bDCf7wmw_E1ZEQjL3EEpHjva-ipxx5ltXJrpG1ztzdWQe1wQA541pjR-L83vfgA4oA0k/dl4/d5/L2dBISEvZ0FBIS9nQSEh/?pragma=no-cache
Ime a teljes interjú. Ezt olvassátok el, utána alkossatok véleményt. Teljesen más a leányzó fekvése a teljes interjúban.

epaska 2013.10.10. 21:13:02

@Drughi Di Bianconeri: Én már régebben leírtam itt, hogy én nem Marottát tartom a főkolomposnak...A tulajdonos ha élne-halna a klubért, ha nem az volna a legfontosabb, hogy minél kevesebbet kelljen ráfordítania a keretre, (olyan szinten, hogy egy angol középcsapat nagyobb összeget költ el egy átigazolási szezonban, mint mi) akkor legalább annyit ráfordítana arra a csapatra, ami a szíve csücske, hogy a legeslegszűkebb elitbe tartozzon. És sokunk számára látható, hogy erre a jelenlegi keretre, nem kellene egetverő összegeket elkölteni.

Apuleius 2013.10.10. 23:24:19

@babo0410: Hálás köszönet a teljes interjúért, nagyon érdekes összevetni a máshol fellelhető kivonatokkal. Pontosan úgy van, ahogy írod, így teljesen más a leányzó fekvése.

Goku06 2013.10.11. 00:26:31

@babo0410: @Apuleius:
hát igen, ennek a teljes interjúnak a birtokában kicsit másabb a helyzet.

""Próbálom törni a fejem, hogy mi lesz velünk, ha két-három év múlva egy igazán jelentős ajánlat fut be az egyik legnagyobb tehetségért, aki ma nálunk játszik, a húsz esztendős Pogbáért."
pl ezt miből szűrték le? Mert ez a legaggasztóbb mondat az egész cikkben, de az eredetiben nincs is szó erről..

viszont a Serie A-hoz képest mi még így is kitűnünk az anyagi lehetőségeinkkel és szinte minden egyéb tekintetben is. Elég csak megnézni pl. hogy a Napoliba és a Romába milyen fizukat kapnak a játékosok (nem Totti és Hamsik, hanem a többiek.. nagyon alacsonyakat..) ezért az anyagiakon sírni nem nekünk kéne, hanem a többi Serie A-s csapatnak.

venember83 2013.10.11. 06:51:19

@babo0410: @Goku06: valószínűleg a forrásnak tekintett cikk volt túlságosan bulvár jellegű, sajnos néha előfordul ilyen is. Kösz az eredeti cikket, babo!

Apuleius 2013.10.11. 07:38:08

@Goku06: @venember83: @babo0410:

Annyit azért tudni kell az ügyről, hogy NEM A JUVENTUS HONLAPJÁN SZEREPLŐ SZÖVEG szolgál forrásául a többi oldalnak. Kicsit nézelődtem, s a Juventus honlapján fellelhető verzión kívül a létező összes oldalon az általunk is közölt, sokkal negatívabb felhangú megoldásról olvasni. A bulvárosnak kevéssé nevezhető La Gazzetta dello Sport is így tesz, sőt videoanyag is van Agnelli nyilatkozatáról. Jelen esetben egyáltalán nem biztos, hogy a Juve honlapján szerepel a kikezdhetetlen igazság.

www.gazzetta.it/Calcio/Squadre/Juventus/10-10-2013/juventus-agnelli-difficile-trattenere-come-pogba-201330891035.shtml

venember83 2013.10.11. 09:08:39

@Apuleius: hivatkozást sajnos nem találok, de a football-italia.net oldalon lévő videón angolul beszél Agnelli, itt az angol szöveg és alatta a magyar fordítás, előbbi szerintem így hitelesnek tekinthető:

What I was saying was criticising the Italian league, I think we used to be a final destination for international top players. What I sense now, we are a transit league. Given that Paul is one of the best talents we have, I was thinking, will the Italian Serie A league in general be able to retain, keep and further attract talents or will Italian Serie A loose talents so players can graduate in Italy but then find the ultimate success elsewhere, where they also can be paid more, because the systems in which they operate work better.

Mondandómban kritizáltam az olasz ligát. Úgy gondolom, hogy a múltban végső célpont voltunk nemzetközi top játékosok számára. Most azt érzem, hogy ugródeszka szerepét töltjük be. Mivel Paul az egyik legnagyobb tehetségünk, azon gondolkodtam, képes lesz-e az olasz Serie A bajnokság, általában véve, megszerezni, megtartani a tehetségeket és további tehetségeket magához vonzani, vagy az olasz Serie A el fogja veszíteni a tehetségeket, vagyis a játékosok Olaszországban kapják meg a képzést, de a végső sikert máshol fogják elérni, ahol nagyobb fizetést kapnak, mivel a rendszerek, amelyeknek ők is részei, hatékonyabban működnek.

hellan (törölt) 2013.10.11. 11:06:54

Sky és Gazzetta: Pogba hamarosan 2018-ig hosszabbít.

babo0410 2013.10.11. 13:58:41

Nagyon szívesen mindenkinek!

The king of alibis 2013.10.11. 14:17:59

Most jöttem rá, hogy Marrotta miért nem lett a nyáron elzavarva. Agnelli is ugyan olyan szinten van, mint Marrotta.(kb. Sampdoria szint). Ha Juve szintű elnök lenne, már rég nem lenne Marrotta a Juve alkalmazásában.

MarekCsont 2013.10.11. 17:25:52

@babo0410: Atyaég!!! Ha hosszútávra terveznénk nem akarná eladni semmi pénzért, ez a nyomorult a !20 éves szupertehetség Pogbát!, aki később a klub ikonja,klasszisa, és akár legendája lehet! Igazán szerencsétlen gyerek vagy napról napra azt érzem hogy egyre sötétebb :D:D

MDaniel98 2013.10.11. 20:33:42

Nem tudom,hogy mi a valódi nyilatkozat,de az már rosszat jelent,ha egyáltalán ki lehetett olvasni a nyilatkozatából(bármilyen torz fordítással is) ilyet.Nálam Agnelli elásta magát.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása