Bonaventura és De Ceglie terítéken

A Juventus fontolóra veszi, hogy lépéseket tesz az Atalanta játékosa, Giacomo Bonaventura megszerzése érdekében, hogy tovább erősítsék az amúgy sem gyenge középpályájukat a nyáron.

Bonaventura Giacomo_atalanta.jpgA 23 éves játékos kulcsszerepet játszott abban, hogy az Atalanta végül bent maradt az első osztályban. A Bergamonews.it szerint a két észak-olasz klub közötti üzlet keretében Simone Padoin visszakerülne korábbi csapatához, Bonaventura pedig Torinóba költözne.

Egy másik hír a csapat háza tájáról, hogy De Ceglienek angol kérője akadt, ugyanis a pletykák szerint a Stoke City élénken érdeklődik iránta.

Ugyan a 26 éves játékossal tavaly egy új, öt évre szóló szerződést kötött klubja, ám a hajdani olasz U-21-es válogatott védő csalódottnak érzi magát, amiért csak tizenkétszer léphetett kezdőként pályára ebben a szezonban.

A talkSPORT értesülései szerint De Ceglie szívesen távozna Torinóból a nyáron, ez pedig kapóra jöhet a Fazekasok új mesterének, Mark Hughesnak, aki védőt szeretne igazolni.

De Ceglie a Juventus ifi akadémiáján kezdte pályafutását, majd egy egy éves sienai kitérő után, 2008-ban tért vissza a Zebrák nagycsapatához.

UPDATE: Egyes hírek szerint De Ceglie nem csak Angliából, hanem a Serie A-n belülről, nevezetesen az AC Milantól is kapott ajánlatot, ám ezt a játékos ügynöke tagadta.

"Olvastam az újságokban a De Ceglie - Milan szálról, de személy szerint engem nem kerestek Milánóból és úgy gondolom, hogy a továbbiakban is tartózkodni kellene ezen alaptalan pletykáktól." - reagált az ügynök az újságírók megkeresésére.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr695346668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vizi8 2013.06.06. 12:03:47

Támogatom mind a két elképzelést. Ha csak Padoin távozik már nyertünk vele, nála nem lehet roszabb ez a csávó? De Ceglie pedig menjen, megérdemli hogy többet játszon egy csapatban.

Drughi Di Bianconeri 2013.06.06. 12:15:21

Na révbe értünk.
Jön majd Bonaventura,a sztáracsatár, a 10es mez is övé lesz...
Részemről ezen a transzferen lepődnék meg legkevésbé, Marrottából kiindulva ennek van a legnagyobb realitása.
Az,hogy Padoin helyett jönne,még OK is,de gondolom rá kéne fizetni.
Azonban egyértelmű,hogy ez Marrotta szintje,szinte biztosan fog érkezni onnan valaki.
És az lesz a bombasztikus meglepetés,hogy közbe vhogy érkezik egy Higuain/Tevez.

2013.06.06. 12:24:12

Bonaventura egyáltalán nem rossz játékos,Padoinnál fényévekkel jobb...ha olcsón meg tudjuk oldani,akkor jöjjön,kellenek a jó cserejátékosok!

Cannavaro 2013.06.06. 12:38:59

ha padoin-ért cserébe akkor.....táááámogatooooom!!!!!!!!!!! :)
DC pedig menjen szerintem is, mert itt nem lenne jövője! én kedvelem de jobb lenne neki ott!!! bonaventura-t nem igazán figyeltem, de szerintem is csak jobb lehet mint padomen!! :)

juve13 2013.06.06. 12:42:55

Bonaventura jó játékos de mikor padoin jött hasonlóan jó volt,de mivel nálunk sokat nem játszanak kiesnek a formából....De bonaventura jó lennee...DC ét sajnálom nagyon jó kis játékos...de legalább a stokban játszhat megérdemli....Forzaaaa

Drughi Di Bianconeri 2013.06.06. 12:54:11

@fire06: Van már egy rakat cserejátékosunk.
Ideje lenne kezdőszintűeket is igazolni.
Mindazonáltal ne legyetek abban olyan biztosak,hogy Marrottától nem ez a maximum. Ez lenne a hagyományos, Marrotta-módi,hogy sztárigazolásnak idehoz 1 Bonventura-t.
Az,hogy Padointól fényévektől jobb,már arra predesztinál valakit,hogy itt legyen ?
Hová süllyedt ez a klub...szinte már akárki Juve -mezt húzhat magára,aki életében egyszer át bírt venni 1 labdát ?!
Bár Padoin sztem 1szer sem :D
Le kéne már ezzel állni,hogy körbeszedegetjük a kis és középcsapatok szemeteit.
OK, beismerem,hogy Bonaventura,az Atalanta egyik legjobbja,de könyörgöm, miért ilyen igazolásokkal kell tökölni,és ismeritek Marrotát,ha idehozza Bonaventurat,akkor majd a saját képére recskázva fog nyilatkozni,hogy bezzeg milyen business ez,meg sajnos nem voltak meg a lehetőségeink a sztárokhoz,akik amúgy is el vannak kényeztetve a magas fizetésükkel, bezzeg a szerény Bonaventura,aki 1 igazi bajnok,Ő lesz az új Del Pieronk !
Kb ilyesmire számítok,mint mondtam, az lenne meglepetés,ha bárki jönne a Higuain/Tevez/Jovetic trióból.

De Ceglie-t meg el kell adni,bár nem hiszem,h. távozni szeretne,elfogadta,hogy nem több 1 cserejátékosnál,de szeret itt lenni,ha akar hát maradjon,de tény,h. többet kéne játszania -még ha nem is 1 labdazsonglőr-,ha korrekt árat adnak érte menjen.

babo0410 2013.06.06. 13:29:10

Én DC-t nagyon kedvelem, de ha nem kap lehetőséget nálunk, és egy olyan csapat igazolná le, ahol meg kezdő lehet, akkor menjen. Bonaventura meg egy ígéretes fiatal, olasz játékos, padra, pláne Padoin helyett, nagyon jó megoldás. A károgóktól meg megkérdezem, ha nem szeretnék itt látni Padoint és Pelusot, és a kezdőbe minőséget szeretnének, akkor a padon ki fog ülni? Bonaventura jó megoldás a padra!

RuidaRobert 2013.06.06. 13:39:35

Ha valóban 4-2-3-1-et vagy 4-3-3-at akar használni Conte a Bl-ben, akkor oda bizony kellenek megfelelő csereemberek is.

Olcsón jó vétel lehet, de először valóban a nagy igazolásokat kellene letudni, aztán a maradékból okoskodni.

Drughi Di Bianconeri 2013.06.06. 13:42:58

@babo0410: Te boba,vagy babo vagy mifene...elolvastad a kommentemet és megértetted ?!
Mert nem úgy tűnik,mielőtt károgónak titulálsz,fiam, előtte értelmezd amit mondtam.
AD 1: NEM A CSEREPADRA KÉNE ELŐSZÖR IGAZOLNI - tele vagyunk csere játékosokkal- de ha mégis,akkor ráér augusztusba bohóckodni ilyenekkel,előbb jöjjenek a TÉNYLEGES ERŐSÍTÉSEK,Bonaventura nem az,vagy majd Ő BL-t nyer, meg megvédi a scudettot ?!
AD 2: Nyugodt lehetsz benne,h. Marrotta úgy fogja ezt lereagálni,ahogy mondtam, és az lenne a meglepetés, ha Jovetic/Higuain/Tevez vagy más,kezdő szintű játékos érkezne.
Fiatal tehetség ?
Egy idős Jovetic-el,aki évek óta meghatározó Serie A/Fiorentina játékos, Higuain ilyen korában már ontotta a gólokat a Real Madridban.

babo0410 2013.06.06. 14:22:02

@Drughi Di Bianconeri: akkor látom magadra vetted! Bravó! Amúgy az jó megoldás, hogy majd ráér augusztusban! Amúgy jelzem neked, hogy nem csak Bonaventuraról tárgyalunk. Attól mert most ő is képben van, közben tárgyalunk Ogbonnaról is, Diamantiról is, a jelek szerint Tévezről is, Higuról vasárnap fogunk, Agnelli meg Joveticért fog a pletykák szerint menni. Miért ne lehetne ezt is most bonyolítani? Minél előbb kész a csapat, annál jobb! De most mondod, hogy tele vagyunk cserejátékosokkal. Az lehet, de azok olyanok, hogy nem tudnak egyszerre többen a pályán lenni, mert akkor annyi nekünk, így nem tudunk ppihentetni. Így nem baj, ha azt is kicseréljük.

babo0410 2013.06.06. 14:24:31

@Drughi Di Bianconeri: Ja és te megint jössz ezzel a baromsággal, hogy Úgyse fog jönni senki, majd ő lesz az erősítés. Honnan tudod? Eddig is összerakott Marotta egy jó keretet! Azzal meg ne gyere, hogy semmi köze hozzá, mert ez a legviccesebb érv!

Drughi Di Bianconeri 2013.06.06. 14:31:10

@babo0410: Tavaly, a tavalyi kedvencedtől,Cavanitól eljutottunk Bendter/Giovinco duóig.Ez blama,és az egész nemzetközi szakvélemény rajtunk (és Marrotán) röhögött,szerintem a világon Te vagy az egyetlen olyan ember,aki ebben a süllyedésben is Marrotát védte,és a jót látta.
Nem a keret összerakással van baj ember,de van már annyi vízhordónk (szinte csak az van),ideje lenne játékos,kreatív,klasszis embereket is igazolni.És ezek bizony pénzbe kerülnek.Idén nem keretet kell összerakni, csupán 3-4 minőségi ugrást jelentő játékos kell(Csatár,szélső,bal bekk),illetve a selejtjeink(Padoin, Peluso stb) helyett vkik cserének.Igaz,hogy Bonaventura jobb cserejátékos,mint Padoin.De személy szerint attól tartok,hogy Marrotta semében Bonaventura A BAJNOK,mert eddig is ez volt.Agüerotó Rossin át eljutottunk Vucinicig, tavaly meg Cavanival kezdtünk,végig bohóckodtuk a nyarat az Arsenallal, Van Persie ügyében, aztán a végén jött egy selejtes Bendtner,meg egy agyonajnározott törpe.
Érted már ?

Cannavaro 2013.06.06. 14:33:12

@Drughi Di Bianconeri: lényegében egyetértek, de bonaventura tényleg jobb megoldás a kispadra, mint padoin. elsősorban azzal értek egyet, hogy se higu, se tevez, se jojo nem fog jönni! egyik sem a mi szintünk sajna!! nem tudom, hogy marotta bűne e, de még 2-3 évig én nem várok ilyen szintet, mert vagy fizu, vagy az ára sok, de a pletyi az jön még nyugi dögivel szeptemberig!! de meg lehet majd figyelni, hogy mennek lefelé cardozo-denis stb. persze higu,tevez,jojo megmarad a "lehetőségek" között mindaddig míg el nem igazol, egy olyan csapatba, ahol tényleg szükség van rájuk.(mert nálunk nincs, ez egyértelmű! különben már megvettük volna őket....)

Cannavaro 2013.06.06. 14:35:36

@babo0410: és melyikért kellet 30 millát fizetni, és melyik kért 5-6 millás fizut???? mert hogy akik szerinted jönni fognak azokkal ez a helyzet!!! ébredj már fel!!!!!!

babo0410 2013.06.06. 14:47:27

@Drughi Di Bianconeri: szerintem meg senki nem röhögött rajtunk, de mindegy! Pláne, hogy így is nagyon jó szezont futottunk! De ez olyan vicces, hogy mindig klasszisokról beszéltek, és előjöttök, h ez pénzbe kerül, de mikor megemlíti vki, hogy nincs 40-60 millánk egy játékosra, akkor meg jöttök azzal, hogy nem erre gondoltatok. Akkor most mi van? RVP-ről már kiderült, hogy nagy valószínűséggel a Conte körüli mizéria miatt buktuk el, mert a stratégia tökéletes volt. De fogadni merek, hogy ti akkor is felháborodtatok volna, ha a lejáró szerződésű RVP-t 30 milláért igazolja le. Én nem tudom azt a hülye álláspontot elfogadni, hogy bármi van, akkor Marotta egy barom, és ha előjön egy név, aki még nem is biztos, hogy igaz, akkor már jön a hiszti, hogy megmondtam, majd ő lesz a nagy név, stb. Kellenek a padra is jobb igazolások. Kiderült idén, hogy a padunk még nem elég jó, le akarjuk azt is cserélni. Bonaventura ha jön, a padra jön. Javul a pad is. Nem kell ezen kiakadni! Én kifejezetten örülök neki, hogy egy tehetséges olasz jön a padra, aki ráadásul fiatal is. Nyilván a kezdőbe is igazolni fogunk. Majd akkor kezdjünk el azon kiakadni, hogy miért nem Higu, és miért XYZ, ha majd jön a zs terv. Ne akkor, amikor még minden pletyka arról szól, hogy a csatársorba Higu, Jovetic vagy Tévez érkezik. Jelenleg úgy néz ki a helyzet, hogy vasárnap tárgyalunk a Reallal, Agnelli fog tárgyalni Della Valle-val, így még ne kezdjük el a Marotta takarodjot! Egyenlőre csak azt látom, hogy ti egyfolytában ragaszkodtok ahhoz az állásponthoz, hogy ez meg az úgyse fog jönni. És egyenlőre a tényekkel mentek szembe. Mert egyenlőre semmi jel nem utl arra, hogy Higu és Jovetic nem lesz meg (ja tudom Marotta úgy se tudja őket leigazolni). Ha meg mégis meglesznek, már látom előre, hogy az lesz, hogy Agnelli érdeme! Pedig arról nem Marotta tehet, ha a Della Valle csak Agnellivel akar tárgyalni. Vasárnap meg Agnelli és Marotta is ott lesznek, így közösen fognak tárgyalni! Ezzel a vitát le is zártam!

Hurka75 2013.06.06. 14:49:19

Vidalon kívűl (akit bárhová eladtak volna csak minél messzebbre kerűljön a Bayerntől)kit hozott Barmotta kűlföldről????

pedronegro (törölt) 2013.06.06. 15:08:23

@Hurka75: Pl. Pogba, Barzagli, Llorente, Elia, Estigarribia, Caceres, Bendtner, Anelka
Barmotta-nak nem a külföldről való igazolással vannak problémái, hanem 15 millió feletti összegeknél egyszerűen nincs esélye labdába rúgni.

Cannavaro 2013.06.06. 15:27:44

baboval nem érdemes vitázni.
RvP ha jött volna 30-ért, én magam alá hugyoztam volna a gyönyörűségtől, még többért is elhoztam volna.
én személy szerint a minőségekről beszélek, nem klasszisokról!! aki a velünk hírbe hozott, higu,jojo! tevez már a klasszis kategória, de én nem tudom azt elhinni, hogy vele fizuban meg tudnánk egyezni, ez mondjuk kolarov-ra is igaz! ezek túl sokat keresnek, amit én meg is adnék nekik, csak nagyon jól tudom, hogy olcsó janiék(aki nem konkrétan marotta, inkább az egész vezetőség)nem adnak meg.
bonaventura-nak én is örülök csak azt kéne megérteni, hogy most nem ő a legfontosabb. azokat a bizonyos minőségeket kéne tisztázni, hogy később ne azért ne legyen 2+ millánk, mondjuk higura mert rápótoltuk padoin-ra, hogy bonaventura-t megvegyük. én még mindíg azt mondom, hogy hiába tárgyalgat ott agnelli is, ha 30 ért akarják adni higu-t, és jojo-t is. pedig ki kéne perkálni az árukat, és egy falcao árából meg lenne 2 minőségi csatárunk, ami naggggyon jó esélyt ad arra, hogy jövőre már nem kell 60 millát ki adni, sőt okos igazolásokkal kevésből is meglennének a kiegészítő játékosok, mert elsősorban a csatárposzt az ami szinte nincs is!!! csak azért szidom a vezetőséget, KÖZTÜK marotta-t, is mert nagyon jól tudom, hogy nem adunk annyit, egyikért se amennyiért el hozható, pedig nagyon kellenének. tehát a lényeg, hogy a három csatárból aki tényleg kéne, egy sem érkezik de ezt majd te is meglátod.

Drughi Di Bianconeri 2013.06.06. 15:57:25

@babo0410: Veled tényleg kár vitába bocsátkozni.
Nem is veszed figyelembe, hogy 1 vita két szempontból áll,csak szajkózod a saját megrögzött hülyeségeidet,amiket te tényeknek veszel,mert a fejedbe vetted...Érdemben még 1szer nem reagáltál arra,amit írtam,csak hajtod a saját marhaságaidat,azon el sem gondolkodva,hogy nyilván nem lehet véletlen,hogy veled senki nem ért egyet, sehol...
Mindig mindent megmagyarázol, Te mered számon kérni rajtam/rajtunk,hogy a tényekkel szembe beszélünk ?!
Ember ,mióta ezt a blogot látogatom,tőled 1 kommentet sem láttam,ami tényszerű lett volna,és nem a saját fantáziád szüleménye,még a többiek és én is, a tényekre támaszkodva alkotunk meg 1 szilárd véleményt,melyet nem változtatunk napról-napról,hírről-hírre,pletykáról-pletykára.
A 60 Millió,és a 25 között van különbség,te beszélsz itt 80-100 M-ról.
AD 1:SEHOL nem szerepelt,hogy mennyit is költhetünk nyáron,és nagyon helyesen,hisz' ha tudná egy klub,hogy mennyink van erre,egyből felstrófólnák az árakat,te azonban tudod,h. ennyink van...
AD 2: HA valóban ennyink van,abból bőven kijönne Higuain/Jovetic (25-30M) valamelyike,illetve még ráadásként Tevez(10-15M) is akár,Kolarov(10-15M max) vagy más minőségi bal bekk,és 1 vérbeli szélső is,mint Nani/Menez vagy bárki (ez ugyancsak 15M körül).
Látod,elköltöttem itt maximum 75 M-át (és ez akkor,ha nem alkuszunk semmit,vagy fafejek/makacsok a célzott játékos klubjánál),tehát még maradna a kedvenc töltelék játékosaidra is,mint Diamanti,Bonaventura stb.
Miről beszélünk ?!

babo0410 2013.06.06. 16:44:57

@juve1986: csak annyit, hogy nem adják meg azt a fizut amit keres egy Kolarov, vagy egy Tévez? Na még jó hogy nem! Olcsójaniék? Hát én a te kezedbe nem adnám oda a Juvét! Itt ésszerű gazdálkodás folyik, aminek az lett az eredménye, hogy Agnelli 3 év alatt nyereségessé tette a klubot!
@Drughi Di Bianconeri: köszönöm, de kb. ugyanazt amit már ezerszer leírtál, leírtad még egyszer! Ingen, nyílván én fantáziálok, és nem azok akik a két bajnoki cím után se hajlandóak tényként elfogadni, hogy a keretet csak Marotta rakta össze. az meg, hogy elköltesz két csatárra, egy szélsőre 75 millát, az nagyon nagyon szép és jó, csak az a baj, illetve hála ég, hogy a vezetőség nem úgy gondolkozik mint te, hogy hozzunk 3-4 játékost, aztán majd lesz valahogy! Mert ha elköltünk 75 millát, akkor már szép számban el is kellett adni játékosokat. És őket pótolni is kell. MEg nem tudom emlékszel-e még arra mikor januárban kidőlt a baloldalunk, és emberhátrányban vert hülyére a Samp? Na gondolom nem szeretnéd te se ha a BL-ben egy ilyen szitu miatt esnénk ki? Kell minőségi csere is, nem csak a kezdőt kell összerakni. Pl. jó példa a Lazio. Nem volt padjuk, mikor elkezdtek kidőlni a kezdő játékosaik, akkor elég csúnyán kizúgtak az EL-ből, és a bajnokságban is eléggé visszacsúsztak. Nekünk is majdnem ráment a januárra az első helyünk. ha csak a kezdőt javítjuk írtó kevés. Kellenek a minőségi cserék is, ha nem akarjuk azt, hogy a kezdő fáradság miatt elkezdje kidőlni, és akkor majd élvezheted Padoint, Pelusot, Giaccherinit egyszerre a kezdőben. és én itt tényleg befejeztem! Teljesen értelmetlen vitatkozni, ha folyton csak azt tudod az általam leírtakból kihozni, hogy fantáziálok. Miközben te írsz olyan dolgokat, amik ha ilyen egyszerűen mennének, akkor nem tudom, hogy a vezetőségünk miért nem teszi meg? És ha tényleg olyan borzalmas Marotta, akkor miért nem rúgták még ki? Költői kérdés volt. Vita tényleg lezárva a részemről!

4Evorg 2013.06.06. 16:58:49

"Mert ha elköltünk 75 millát, akkor már szép számban el is kellett adni játékosokat. És őket pótolni is kell. MEg nem tudom emlékszel-e még arra mikor januárban kidőlt a baloldalunk, és emberhátrányban vert hülyére a Samp? Na gondolom nem szeretnéd te se ha a BL-ben egy ilyen szitu miatt esnénk ki?"

A létszámfeletti játékosokat miért kellene pótolni? Egy egyszerű példa, Lichti posztjára hozunk egy embert, Lichti megy a padra, ott lesz még Isla is, Caceres is tud ott játszani, Pepéről nem is beszélve, akkor ha eladjuk Padoin, Pelusot hülyék lennénk megint hozni helyettük két ugyanolyat. MÁR NEM KELL MÉLYÍTENI A KERETET!!

A baloldalunkat megintcsak köszönjük meg Marottának, aki már évek óta nem tudja megerősíteni azt a szekciót.

"Pl. jó példa a Lazio. Nem volt padjuk, mikor elkezdtek kidőlni a kezdő játékosaik, akkor elég csúnyán kizúgtak az EL-ből, és a bajnokságban is eléggé visszacsúsztak. Nekünk is majdnem ráment a januárra az első helyünk. ha csak a kezdőt javítjuk írtó kevés."

Megint tévedsz, padra már nem kell hozni embert (nemrég még te is ezt mondtad, erről beszéltem véleményváltás alatt), mert ha a kezdőbe hozunk, akkor a jelenlegi kezdők leülhetnek a padra. A januárjaink már évek óta legendásan szarok.

Drughi Di Bianconeri 2013.06.06. 17:08:03

@babo0410: 3 éve tart a keret feltöltés,eddig csak töltelék embereink vannak.
Szép dolog a munkás csapat,de én nem az ilyen "focit" szeretem, én azt a Juvet szerettem,ahol a szűrőnk is egy Davids volt,aki technikásabb,mint BÁRMELYIK mostani játékosunk...
Kreativitás is kell,nem csak brusztolás.Ott a Bayern,Dortmund.Ők is brusztolnak,de van néhány kreatív zsenijük,aki képes a pluszra,ha a brusztolás kevés egy nagy csapat ellen.
Itt az az alapvető kérdés,hogy csak a színvonaltalan Serie Aban akarunk kiskirályok lenni,mert akkor neked van igazad és költsünk el 80 M-át 10 tehetségtelenre,de ha Európában is maradandót akarunk alkotni,ahhoz kell a pénz,kell a minőség,Uram Botsá' a klasszis.
Megint nem válaszoltál érdemben arra,amit mondtam.
Szerintem elég bő a keretünk,sőt,szinte túl bő bizonyos posztokra,minőség kell nem mennyiség !
Főleg,hogy a nívótlan Serie A-t,szinte Giaccheriniékkel megnyernénk (én őt spec. megtartanám,cserének teljesen megfelelő).
Szerintem Te Marrotta magyar ikertesója vagy, vagy az avatarja,mert kb ugyanilyen ostoba reakciókat néznék ki belőle is...
Mosod Marrotta kezeit,helyette állandóan.Mint mondtam, nem csak Marrotta a hibás -de leginkább Ő-,hanem a vezetőség is,h. kicsit nem ad többet.
Igen Babo,jól látod,hogy elköltöttem 75M-át 2 kiváló,TOP támadóra,egy kiváló szélsőre,meg egy klasszis bal hátvédre. És még mindig marad arra,hogy lecseréljük Padoint - Bonaventurara,Pelusot Diamantira és így tovább.Lásd már át,vagy tényleg ennyire buta gyerek vagy ? ;(
Egy igazán nagy Európa-i szinten TOP csapat sajátja,hogy minden posztra van 2 szinte közel hasonló képességű játékosa.Na már most,ettől fényévekre vagyunk,nem is ezt kérem számon,és a többiek sem,csupán annyit,hogy legalább a kezdőnk legyen egy BL-szinten TOP gárdára emlékeztető csapat.
Főleg h. a padra TÖKÉLETES lenne Storari, Cáceres,Bonucci (a taktikai hadrend függvényében),Marrone, Asamoah/Pogba(mikor hogy rotáljuk a CM posztot),Isla,Giaccherini,Pepe,Giovinco, Vucinic/Matri /Quaglia-ból kettő (bár sztem kettőt eladunk belőlük).+1-2 ifi.
És akkor még nem beszéltem arról,hogy Padoin,Peluso sztárduót lecserélhetjük a kedvenceidre: Bonaventura-ra és Diamantira (akik mondom,cserének nagyon is jók,de nem a cserepad feltöltése kéne legyen most a prioritás)
Szóval látható,hogy már most is bőven ki lehet állítani a cseréinkből 1 komplett csapatot,sőőőt !
Csak te ostoba,makacs vagy,és nem látod,vagy nem akarod megérteni,hogy mi kéne ahhoz,hogy TOP csapat legyünk BL szinten !

Csucsukaaa 2013.06.06. 17:08:57

Fikázzátok csak Marottát:DDD attól jobb lesz nektek és őt érdekli is :D
Még jó, hogy léteztek különben azok az újságok amik ezeket a cikkeket írják nem tudnának megélni :)
Különben meg ha jönnének is..mi lesz?? nem fogtok a Juvénak szurkolni mert Bonaventura játszik a csapatban ?:)

Drughi Di Bianconeri 2013.06.06. 17:16:10

@4Evorg: Nem hiszem el,most meg Te írtad szinte ugyanazt le,mint én,mikor én még javába fogalmaztam a kommentemet :D

epaska 2013.06.06. 17:22:01

Egy probléma van csak...hogy Elkann-t hidegen hagyja, az hogy a csapat harcba tud-e szállni a BL-ért vagy sem...Ha őt kicsit is érdekelné a csapat, hogy nagy sikert érjünk el, akkor már réges-régen több pénzt pumpált volna a klubba. De mivel neki ez jó, nem vagyunk veszteségesek, rendben van minden. Ha Conte nem került volna kinevezésre, most is a 7. helyen kullognánk. Ha ő motiváltabb lenne, lenne pénzünk dögivel! Amit a BL győzelem hozna, neki aprópénz ahhoz képest, amilyen pénzeket leakaszt a krikettből vagy a Forma-1-bpl...
Most sem várok nagy igazolást csatárposztra, nem mintha más posztokra csak úgy hajigálnánk a pénzt...

Cannavaro 2013.06.06. 17:36:40

CSAK AZT KÉNE MÁR FELFOGNI, HOGY NEM KELL MINDEN ÉVBEN KIDOBNI AZT A 75 MILLÁT, HANEM MOST KÉNE 1X, HOGY TÉNYLEG TOP CSAPAT LEGYÜNK MEGINT VÉGRE!!!!! NEM AKARUNK CITY,MEG PSG LENNI, HANEM EGY JÓ JUVÉT!!!!!!!!!! ENNYI!!!! DE LE IS SZAROM AZ EGÉSZET!!!!!

babo0410 2013.06.06. 17:41:12

@epaska: 2011-ben azért pumpált 80 millát a csapatba, mert lesz.rja! Minden évben ne várjuk már el, hogy 80 millákat adjon igazolni! Joveticre adhatna pénzt, de én nem bánom, ha nem a tulajbácsi vagyonából lesz sikeres a klub. Mi elkezdtünk egy olyan utat, ami nagyon jó irány. És ez lenne az olasz foci jövője!

Tony. 2013.06.06. 18:00:36

Ez tipikusan egy Marotta-féle biznisz lenne. Ő ebben remek, Bonaventura megszerzése biztos vagyok benne, hogy nem jelentene gondot számára. Persze ezt az Isten barmát jól lehúzzák majd megint, ad érte vagy 10 misit...

Olasz kiscsapatok mindig lehúznak minket. Régen azért ez nem így volt. Hogy egy Matri 18 millót érjen és társaik.

vágóistván 2013.06.06. 18:06:37

srácok,látom már egymás agyára mentek.pedig még hol van a nyár vége.:D
amugy nem értem miért érzik páran azt realitásnak hogy még 2(!) csatár jön,higu,jovetic,tevez 3as ból kettő.van egy llorrenténk aki biztosan kezdő 4,5 millió/évért.hol reális az hogy vagy ő vagy (ha lenne) tevez,jovetic,jovetic padozik.még ha megfelelően rotálunk is akkor sem kell ennyi (persze lehetne,de ez nem az a juventus most,ugye régen trez,ibra,dp stb...).örüljünk ha jovetic,tevez,higu 3asból egy jön.ja,és persze emellett el kéne takaritani minimum két csatárt.vucsko 80%-90%ban marad,ahogy Gio is.nem értelek titeket mit vártok.egy csatár kell (nálam higu az utolsó opció most) illetve balszélre valaki.oda is ha minőségi jön kb 15-20 misi kell.nem kell nagy mozgásra számitani a kezdőbe.egyébiránt marotta keze is meg van kötve ha meg van szabva hogy mennyit költhet el.hiába van "megegyezés" conte és a klub között,conte sem várhat csodát,mert nem a citynél edző.

Hurka75 2013.06.06. 18:19:10

@Tony.: Pont ezt mondtam múltkor. A Real fillérekért szórja az eladó játékosait, de ezt a gyökér Barmottát még ők is lehuzzák :) :) :)!!!!

Hurka75 2013.06.06. 18:24:49

@vágóistván:Szerintem jelenleg Vuci a leg használhatóbb csatárunk,de Q +Vuci-ért szerintem most kapnánk utoljára pénzt.Matri szintjét ólcsóbban tudná hozni Beltrame. A hisztis-gnóm törpére nem pazarlok szavakat!!!
Tévez-Higu-Llorente-Beltrame-Boakye

vágóistván 2013.06.06. 18:33:21

hurka,és a fizuk?oké hogy kicseréled a csatárok de lehet hogy dupla annyi lenne a fizu,ami után dupla annyi az adó.ez a lényeg!

Csucsukaaa 2013.06.06. 18:45:41

@epaska: Konkrétan most fognak felhúzni egy egész Juventus várost állítólag szállodákkal parttal..új orvosi komplexummal...Ez a zsugori Elkann és Agnelli hát ilyett

Hurka75 2013.06.06. 19:35:37

@vágóistván:
Tévez-7, Higu-4.5 , Llorrente-4.5, Beltrame-0.8, Boakye-0.8=17,6
Vuci-2.5, Q-2.3, Matri-2.1, Gio-1.7, Bendtner-1,8, Jaki-3.5=13.9

Nem olyan vészes-szerintem. Többet visz a kb127 kölcsönben lévő/fele tulajdonú játékosok bére.

Goku06 2013.06.06. 19:56:30

@Hurka75: azért ezeket a fizetéseket szépen lesarkitottad :D
3 csatáros játékhoz nem elég a Tevez-Higuain-Llorente trió plusz mellettük csak ifi-játékosok.. még nem mutattak annyit hogy egy majdnem teljes szezont rájuk bizzanak. Úgyhogy oda még kellene valaki, és nem két 0,8 milliós fizetésű gyerek.
16 milliós fizetés 3 csatárnak, mig jelenleg 8,6 millió a 4 csatárunknak... eléggé megemelkedik.
(de egyébként magával a mondandóddal semmi probléma, tényleg kellenek ezek a játékosok, ha el akarunk valamit érni jövőre)

epaska 2013.06.06. 20:01:27

@Csucsukaaa: Drága barátom, ezt Te sem gondolod komolyan... Sokra megy majd a csapat a Barca vagy a Bayern ellen a "Juventus várossal"...! Ez is csak azt szolgálja, hogy neki legyen minél több pénze a csapatból...
Mint már mondtam, számára a BL-ből szerzett pénz csak "zsebpénz"!
Olaszországon belül jók vagyunk, megelőzzük a Napolit 10 ponttal...nálunk játszik Mirko Vucinic és Alessandro Matri...mi vagyunk a legnépszerűbbek Olaszban...Elkann zsebe pedig tele van...

babo0410 2013.06.06. 20:05:52

Ráadásul a 3 csatáros rendszerben a Tévez-Higu-Llorente 3-as nem is lenne jó! Mind a 3 középcsatár, az más kérdés, hogy 3 különböző stílusú. Ezért kéne Jovetic mindenképpen, mert kell szélső csatár is. És mellé itt van Gio és Pepe is, akik meg tudnák a másik szélét oldani, pláne ha még Diamantit is megszerezzük.

babo0410 2013.06.06. 20:09:13

@epaska: Mert Elkann fogj a pénzt és zsebreteszi? Szerinted miért épül a Juve város? Hogy Elkann elrakja a még több pénzt? Mert annyira kell neki! Milliárdos euróban! Ez a komplexum ami most épül, az a csapatnak fogja a pénzt termelni. Persze nyilván egy része megy a tulajoknak is, de a nagy része az a Juvéra fog menni!

4Evorg 2013.06.06. 20:15:54

@babo0410: Csak az a gond ezzel, hogy egy épületet az alapjainál kell kezdeni. Először csapat legyen már, utána lehet cirkuszt építeni. Egy csapatnak amúgy is stadion kell, nem város. Stadion meg már van.

epaska 2013.06.06. 20:22:23

@babo0410: Igen, csak ez nem most lesz, nem is 2 év múlva sőt talán még 5 év múlva sem! Nekünk most kell egy klasszis játékos, aki MINIMUM 20 gólt vállal egyedül! MOST KELL a pénz erre az emberre! 17 éve nem nyertünk Bajnokok Ligáját! A szurkolók vágynak rá! Én egy Juve BL siker esetén elsírnám magam úgy hogy öröm lenne nézni! El kell hozni Ibrahimovicot! Teszek rá, hogy hány éves, hogy elhagyta a klubbot (megértem őt), hogy milyen ügyei vannak, milyen nagy az orra...stb. Az az ember egy gép! Született zseni, bárhol megállja a helyét! Nem Joveticre kell kidobni 25-30 milliókat, azért hogy megvegyük ifjabbik Vucinicet.

babo0410 2013.06.06. 20:37:27

@4Evorg: De ha ez pénzt termel, és ennek a komplexumnak a megvalósításával jut vissza a legszűkebb elitbe a klub, akkor mi a baj vele? Szerintem ez remek ötlet!
@epaska: A BL siker is meg lesz, de azért nem kell mindent feláldozni. Nem az inter mintáját kell kövessük. Eddig nagyon jó úton haladunk szerintem. És szerintem ez a juve központ is max 5 éven belül fel fog épülni. Ez nem Magyarország, hogy egy metróhoz is 10 év minimum kell, hogy elkészüljön! És addig is egyre inkább lépünk előre és előre. Már nyereséges a klub, és egyre jobban jönnek a bevételek. És ha azt az utat járjuk amit a német csapatok, akkor is max 2 évet adok ennek a csapatnak, és elég komoly esélyesei leszünk a BL-nek! Jövőre is ha idén jól erősítünk, sokkal jobbak lehetünk már.

4Evorg 2013.06.06. 20:58:20

@babo0410: Baj nincs vele, de ha neked ennivalóra van szükséged, akkor nem luxusautóra fogod költeni a pénzed (sarkított példa).

babo0410 2013.06.06. 22:06:54

@4Evorg: Csak az a gond a példáddal, hogy most is igazolunk, mert van rá pénz, és ezt a Tuttosportos cikkben is kifejti az egyik általános igazgatónk, hogy ennek a beruházásnak semmi köze z igazolásokhoz, meg egyéb dolgokhoz, ez nem fog minket visszavetni, sőt ez fog minket előrevinni. De lehet tiltakozni, de szerintem pont ez a helyes út. Olyan beruházásokat hajtunk végre, melyekkel a Juventusnak egyre több és több bevétele lesz. És Miért az lenne a járható út, hogy Elkann adjon mindig 80-100 millákat igazolni? Akkor mi se lennénk jobbak egy Citytől vagy egy PSG-től!

4Evorg 2013.06.06. 22:12:00

@babo0410: Félreértés ne essék, nem azt mondom, hogy nem kell, csak először csapat kéne. Én is támogatom a modern klubmodeltt, de először jó játékosaink legyenek. Viszont ha nem érinti az igazolásokat (kicsit szkeptikus vagyok ezzel kapcsolatban), akkor nem szóltam. A hozzászólásod második részét szerintem nem nekem szántad.

Kicsit eltértünk amúgy a tárgytól.

Cannavaro 2013.06.06. 22:48:42

@babo0410: de ha azt az utat járjuk, amit eddig, az azt jelenti, hogy most sem lesz se higu, se jojo, mert nincs rá pénz!!! tényleg nem értelek!! egyszer azt mondod jönni fognak jojo, meg higu!! aztán meg, hogy jól csinálják, hogy nem adnak ki nagy pénzt. most, hogy is van ez???? mert megsúgom higu,és jojó együtt legrosszabb esetben is 50 milla felett lesz...... de nem is értem miért tépem a szám, pedig ma már egyszer megfogadtam, hogy nem írok semmit.

Csucsukaaa 2013.06.06. 22:49:54

@4Evorg: A komplexumos példa csak azt a célt szolgálta, hogy megdöntsem azt az érvüket, hogy ez az Elkann/Agnelli/Marotta bagázs milyen Zsugori és maguknak akarnak pénzt csinálni..:D Ilyen dolgokkal érvelnek naaa..Szegény babo meg mentegeti magát jogosan...Van egy klubmodellünk ami alapvetően OLASZ játékosokra épül...Marotta abból gazdálkodik ami van és azt igazol akit a piac enged..Hiába kell nekünk valaki..licitháborúzni a City,Psg,Monaco Orosz csapatokkal felesleges..és nekem ez tetszik:) Lehet nem jön Cavani vagy Higuain akár Tevez..viszont aki jön az tapossa majd ki a belét és rakassuk már fel végre TÉNYLEG azt a 3. csillagot...Ez a Marotta zsugori annyira elcséépelt téma már...bármennyire is szar szakember(szerintetek!!!) Ő fog igazolni nekünk és ő sakkozik a pénzzel,kerettel Conte-nak...
ui.: Babo nefoglalkozz az ilyen"férgekkel" abból élnek, hogy magadra veszed a semmit nem érő oltásuk:) csináljad csak postolgass meg küld az infókat(több értelmes kommentet láttam tőled mint azoktól akik beszólnak neked ;)

babo0410 2013.06.06. 23:51:26

@juve1986: akkor félreértetted! Higu és Jovetic is jöhetnek, sőt! Egyre biztosabb, legalább is Higu. Jovetic meg most úgy néz ki, hogy azon múlik, hogy a Fior meg tudja-e Gomezt szerezni. Mert ő kell most nekik, és ezért akarnak 30 millát. De majd Agnelli tárgyal. Majd kiderül. Jovetic akkor jön, ha olcsóbban meg tudjuk szerezni. Két játékos valószínűleg nem fog jönni 25-30-ért. Az azt az utat járjuk, mint eddig, az arra vonatkozik, hogy nem dobáljuk értelmetlenül a pénzt.
@4Evorg: Nem fogja a költségvetést érinteni, mert ez a projekt már régebben el lett döntve, tehát tudtak úgy kalkulálni, hogy az igazolási pénzeket ne befolyásolja. ez a projekt arra lett kitalálva, hogy újra a legjobbak közé tartozzunk, és ne csak rövid ideig.

babo0410 2013.06.06. 23:53:40

@Csucsukaaa: kössz a biztatást! :) ;)

Hurka75 2013.06.07. 06:34:30

"Babo nefoglalkozz az ilyen"férgekkel" "
Néha azért nem ártana néhány hsz-t/felhasználót gyomlálni!!

tjunior 2013.06.07. 10:59:01

Egy csapat kerete optimális esetben 24-26 fől. Jelenleg a transfermarkt szerint 29 fős a keretünk, de ebben már benne van Martinez!, Iaquinta meg a 4. számú kapus Branescu is, ezeket levonva és azt számítva, hogy nem lesz 6 csatárunk a következő idényben hanem csak 5, megkapjuk a közel optimális 25ös keretet. Ebbe beletartozik bizony Padoin is, józan paraszti ésszel végiggondolva (sokaknak sajnos még ez sem megy) ha eladjuk kell helyette egy másik játékos. Ez a hír erről szól.
Sajnos van egy rossz hírem, 1-2 Padoin mindig volt és lesz is a keretben ha tetszik hanem, Capello Juventuszában ott volt Blasi, Lippiében mondjuk Paramatti,Baiocco de lehetne sorolni.

Type-R 2013.06.07. 11:23:26

@Csucsukaaa: Ne személyeskedj, sértegess másokat!
@Hurka75: Kösz, de nem kell felhívni a figyelmünket erre!

juve13 2013.06.07. 11:27:37

@Drughi Di Bianconeri: Nem kell aggódni Marotta akár kit igazol az mindent meg fog tenni a juve mezért...Tölem akár leigazolhatja megint a Boriellot akkor is Forza Juveeeeeeeee

Csucsukaaa 2013.06.07. 11:31:51

@Type-R: Elnézést érte, de a vitát nem én generáltam, hanem Hurka..és akkor én még bele se szóltam

juve13 2013.06.07. 11:32:27

Srácok emlékezzünk vissza 3-4 évvel ezelötti juvéra , sholsem voltunk nem a mi évünk volt...Azóta megépült egy új stadion most 345 millió euró fejében építenek köré gy székháztól elkezdve mozi lakópark minden,nem haladunk rossz uton, elöbb termtsük meg a lóvét aztán utánna tudunk igazolni...és azt se feledjuk h 1 sztárcsatárunk van már Llorente személyében emellet vannak más posztok is ahol erősítenünk kellene szal sztem csak nyugalom és legyünk türelmessek...

tjunior 2013.06.07. 11:39:27

@juve13: józan érvekkel itt semmire sem mész, vagy szinte semmire

Cannavaro 2013.06.07. 12:19:03

@Csucsukaaa: ....... a többit tudod!!!! ezt, ezzel le is zártam!!!

4Evorg 2013.06.07. 14:17:04

@tjunior:

De ha jönne egy jobbszélső (akárki), akkor ott lenne Pepe (1), Isla (2), Lichti (3), Caceres (4) és még az új ember (5). 5 játékos egy posztra, ebből vegyük le mondjuk az uruguayit és számoljunk csak néggyel. Négy játékos egy posztra szerintem elég, főleg úgy, hogy sokkal fontosabb gondjaink is vannak.

Továbbra se látom "józan paraszti ésszel sem", hogy ha érkezik egy (jobb) játékos a selejtek helyére (Padoin helyére mondjuk egy jobb jobbszélső), akkor őket ugyan mi a fenéért kellene pótolni?

Hurka75 2013.06.07. 14:21:37

@Csucsukaaa: Amíg bele nem ugattál a Baboval zajló vitánkba azt sem tudtam, hogy a világon vagy!!! Amúgy kezdem érteni miért véded annyira Babo-t! Csak nem egy és ugyanaz vagytok??

tjunior 2013.06.07. 14:32:00

@4Evorg: Bonaventura baloldalt szaladgál

tjunior 2013.06.07. 14:37:46

@4Evorg: amúgy nem a posztok a lényegek itt, mert mind Padoin mint Boanventura bárhol el tud játszani a középpályán, minden csapatba kell 1-2 ilyen univerzális ember, aki ha minden kötél szakad beteszem akárhová. Birindelli, a csávó sosem volt egy kiemelkedő semmiben, de hasznos volt, mert egyik mérkőzésen be lehetett dobni 5 percre balhátvédnek, 2 hét múlva meg jobbhátvédnek. Ergo ha Padoint lecseréljük, nem egy posztra kell venni embert mert nem az volt a szerepe a csapatban, hogy teszem azt ő volt 4. számú jobbhátvéd, hanem egy sokoldalú játékos kell helyette, erre Bonaventura alkalmas, ennyi a történet.

4Evorg 2013.06.07. 14:42:38

@tjunior: Bonaventurától függetlenül írtam, pusztán példa volt.
Értem, viszont továbbra is azt mondom, hogy most nem a keret mélyítése, hanem 3-4 minőségi kezdő játékos érkezése a legfontosabb.

tjunior 2013.06.07. 15:05:29

@4Evorg: persze, ez egyértelmű, 3-4 minőségi igazolásnak kell a prioritásnak lennie, viszont az is logikus ha egy keretmélyítő játékos (húú de szép szó összetétel) távozik, kell egy másik a helyére.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása