Schira Di Gregorio érkezéséről, Agresti Soulé helyzetéről írt

di_gregorio_michele_monza_mezben.JPGNicolò Schira friss értesülésekkel számolt be Michele Di Gregorio kapcsán, az újságíró értesülései szerint Cristiano Giuntolit a kapus Angelo Peruzzira emlékezteti, s a Juventus elképzelése az, hogy a Monzától csatlakozik az olasz hálóőr a következő idényre, s ő lesz Mattia Perin utódja, tehát Wojciech Szczęsny cseréje lesz, aki az utolsó évét fogja megkezdeni a Juventusnál. A pletykák szerint megvan a keretmegállapodás az olasz kapussal, aki 2029 nyaráig írhat alá, és 2 millió eurós bért kapna, amit bónuszok növelhetnek.

Az újságíró értesülései szerint nincs megállapodás a hosszabbításról Wojciech Szczęsnyvel, a lengyel kapus szerződése pedig 2025 nyarán lejár. A szerződése utolsó évében a kapus bére 7,5 millió euróra emelkedik, ami nem lesz gond a Juventus számára, mivel ez lesz az utolsó éve a kapusnak.

Mattia Perin szeretne több játéklehetőséget, és több ajánlatot is kapott olyan kluboknál, ahol első számú kapus lehetne, így várhatóan nyáron távozik.

Romeo Agresti arról számolt be, hogy Matías Soulé jövője kapcsán a futballista képviselői sincsenek tisztában semmivel. Ha érkezik érte egy 40 millió eurós ajánlat, a Juventus komolyan meggondolná a futballista értékesítését, először ezek a pletykák Argentínában ütötték fel a fejüket, mostanra viszont Olaszországban is erről lehet hallani.

A megbízható újságíró két lehetőséget lát az argentin támadó kapcsán, a klub vagy értékesíteni fogja Matías Soulét, vagy a jelen/jövő részeként keretben tartja őt. A pletykák szerint Spanyolországból és Angliából lehetnek érdeklődők a játékosért, aki az újságíró szerint csúcskategóriás játékos, és képes meccseket eldönteni. Egyáltalán nem zárható ki a játékos maradása sem.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6218390463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alexGicamo 2024.04.26. 10:21:08

Én a lengyelt eladnám és Perin lépne elő első számúvá .

Lanzafame 2024.04.26. 10:59:13

Soulé helyzete nagyban függ az új edzőtől és annak elképzeléseitől. Ha (remélhetőleg) 3-as támadósorunk lesz, és mondjuk jövőre már támadni is szeretnénk néha, akkor bombaigazolással ér fel a keretbe való visszatérése. Ha marad ez a borzalom vagy Conte érkezik, akkor adjuk el gyorsan, amíg tart a hype.

gomorra21 2024.04.26. 11:05:15

@alexGicamo: Perinben nincsen annyi, hogy első számú kapus legyen. Egy kedves srác. A Juve első számú kapusától sokkal határozottabb jelenlétre van szükség.

venember83 2024.04.26. 11:09:27

@Lanzafame: félek, hamar vége lesz a hypenak: egyre ritkábban talál be, a Frosinone kiesőhelyen...

Leram7 2024.04.26. 11:14:27

@alexGicamo: A lengyelért ki fizetne? Értelmes összeget szerintem senki.

Nekem Di Gregorio nem ér 20-at, ő visszalépés lenne.

Ha jön új edző, akkor Soulé egyszerűen kell, hogy kapjon 1 évet.
A kreatív támadó játékosok megfizethetetlenek és nehéz is jó korban felfedezni őket.
Egy Alcarazért kérnek 50M-et, ami vicc. Hol van ő Souléhoz képest.

Vlaho, Soulé, Yildiz, Chiesa, Milik + még 1 támadó szélső és a jövő évre kész is a keret ezen része.

A középpálya és a védelem, főleg a szélső védelem már más kérdés, oda komolyabb tervezés és összegek kellenek.

alexGicamo 2024.04.26. 11:17:15

@gomorra21: Ezzel nem értek egyet . Alig kapott lehetőséget , amióta itt van . Csak a kupában , szokás szerint . Amikor én láttam őt védeni, engem meggyőzött, mert kellően határozott volt , megbízható teljesítményt nyújtott .
Nem tagadom, nem kedvelem a lengyelt , ill. inkább semleges számomra .
Amúgy meg szeretném, ha olasz lenne az első számú kapusunk .

alexGicamo 2024.04.26. 11:30:27

@Leram7: Valóban nem, ebben igazad lehet, de én akkor is elengedném , ő is magas fizujú játékos .

Shaky79 2024.04.26. 11:55:22

A lengyelt el kell adni, megspóroljuk a bérét és még az eladásból is csurran cseppen. Perin amikor lehetőséget kapott (nagyon ritkán) akkor szemernyivel sem volt gyengébb. Sőt volt olyan amikor a lengyel többet bakizott de Perin akkor sem került a kapuba, mert hallegrinek a kis kedvencei fontosabbak mint a Juve!
Amennyiben új edző érkezik (nagyon reménykedem), akkor Soulét egyértelműen meg kell tartani, lássuk mit tud a Juvéban egy támadóbb rendszerben!

venember83 2024.04.26. 12:03:00

@Shaky79: könnyű ezt mondani, hogy adja el Giuntoli, de nincs kinek olyan fizetéssel, amivel pl. Szcz is rendelkezik. De ugyanide tartozik pl. Arthur is, a bére tartja a Juventusnál.

JeetTrader 2024.04.26. 12:05:23

Nagyon akarja itt mindenki Sulet, köztük én is szívesen látnám, annak ellenére h sztem neki nagy volt a Juve mez.
Elsősorban az a baj azzal ha marad h akkor mást kell eladni akiből pénz lesz. Az vagy Bremer vagy Chiesa lehetne, és mellé vélhetően Huijsen is eladó listás lesz akkor. McKenni se tuti és főleg nem Raviot. És bizony bőven kellene venni játékosokat is.

Ha 40et kapunk Suleert akkor adjuk el! Kb ilyesmi értékben van Kephren Thuram aki viszont sokkal jobb fogás mint Sule, persze nem ugyanaz a poszt.
Csak lenne már meg a BL h érdemben lehessen tárgyalni. Remélem Guntoli villant majd vmi trükkös mercatot

DelPiero2 2024.04.26. 12:13:56

@gomorra21: Pinsoglio? Nem is értem olyan kevés pénzért hogy maradhat itt, pedig jó kapus tudomásom szerint

SuperTrezi 2024.04.26. 12:24:53

@DelPiero2: Néhány napja pont utánanéztem Pinsoglio szerződésének. Valami évi 560 ezer eurót kap, ami ugye majdnem negyed milliárd forint. Hát ennyiért én is szívesen nem játszanék sohasem. :)

Pavel1988 2024.04.26. 12:27:43

@Leram7:
Szczesnyért kapott pénz a felszabadult fizetése lenne, ami bruttó 12 millió euró/év.

Láttam idén kb. 7 Monza meccset és szorosan követtem a játékukat, főleg Colpani miatt. Elsőre bevallom kikerekedett a szemem azon amit írtál, ezért ránéztem mit mutatnak a főbb statok.

Di Gregorio lábbal a Serie A 3. legjobb kapusa Sommer és Maignan után. 74%-os passzpontosság, meccsenként átlagosan 34 passzal amiből 7 hosszú labda.
Szczesny 26-ot passzol, 71%-os pontossággal és 6 hosszú labdával.

Védéseket tekintve(ami a lengyel nagy erőssége, irónia nélkül): Di Gregorio 109 védést produkált idén, Szczesny 72-t és ez 81%-os védési hatékonyságot jelent, Szczesny esetében 76%-osat.
Tizenegyesek: Di Gregorio 5/2 védett, Szczesny 3/1 védett.

Erre írod Te, hogy visszalépés és nem ér 20 milliót.

DelPiero2 2024.04.26. 12:28:28

@SuperTrezi: de úgy tudom jó kapus (volt?) egyszer láttam védeni is, nem volt sok dolga, nem derült ki hogy rossz lenne. Nem vagyok biztos benne, hogy Ő jelentette ki hogy nem akar védeni, mert mintha valamilyen utánpótlás válogatott is volt.

gomorra21 2024.04.26. 12:38:41

@Leram7: "Vlaho, Soulé, Yildiz, Chiesa, Milik + még 1 támadó szélső és a jövő évre kész is a keret ezen része."
Én először a középpályát raknám rendbe, ami kategóriákkal van lemaradva. Ha ehhez szükség van arra a pénzre, ami Soulé eladásából származna, én beáldoznám.

@JeetTrader: "Ha 40et kapunk Suleert akkor adjuk el! Kb ilyesmi értékben van Kephren Thuram aki viszont sokkal jobb fogás mint Sule" Abszolút egyetértek! nagy minőség növelés lenne ő a középpályán. Szerintem nem lesz elég a Souléből származó kess a csapat megerősítésére, de Bremert is el kelll adni. SZerintem a csapatunk a két PL rajongó értékesítését könnyedén túléli.

@alexGicamo: nálam Perin olyan kapus, mint amilyen támadó volt Morata. Rendes srác, tökéletes csere, de mindkét poszt hatalmas vasakarattal jár, és éhséggel. Akiben ez nincsen meg, abban nincsen meg. Perin mióta cserekapus? 5-6 éve? Egy igazi bajnokot nem motiválna, hogy ennyi ideig a csak a Coppában védhet. Ha ő kapná meg az 1-es számú mezt, az szerintem egy jófej gesztus lenne a klub részéről Perin példamutató magatartásáért. De a Juve kapus posztja ennél többet érdemel.

@Shaky79: azon az egy éven már ne spóroljunk. Ha hozunk egy új edzőt, új szemléletet, sok új játékost, legalább az első számú építőkocka ne változzon az első évben. Szerintem ez egy jó megoldás, hogy hozunk egy kezdő szintű kapust Szczesny mögé, aki jövőre előlép.

Shyr Kahn 2024.04.26. 15:43:02

@Pavel1988: ++
Di Gregorio egy rendkivul tehetseges kapus... tegyuk hozza. Szczęsny 34 eves, Perin 31 eves, Di Gregorio 26 eves. 27 eves lesz mikor elso szamu kapussa lephet elo nalunk es boven lesz meg benne akar 6-8 ev is a legmagasabb szinten.

Tudom, hogy a kapusoknal a kor talan kevesbe szamit, de ettol meg szamit. Foleg azt az esetet nezve, amikor is megkerdezhetjuk: meddig lehet egy kapus aktivan nalunk.

Ha a fizeteset es az atigazolasi koltseget nezzuk, akkor is rendkivul jonak tunik ez az uzlet. Egy Donnarumma-hoz kepest rendkivul olcso, de minosegben nincs tavol tole (ha egyaltalan tavol is van tole, mert a mai PSG-ben jatszo Donnarumma egyaltalan nem tunik olyan jonak, mint a Milan-os)

Rikoo 2024.04.26. 16:30:28

Közben Bremer és Soulé után egy komolyabb nyári kiszemelt, Gudmundsson is nyíltan a Premier League-ről álmodozik.
“Since I was a kid, I always thought about playing in the Premier League, so obviously it is something I definitely want to try.”

Leram7 2024.04.26. 17:02:26

@Pavel1988: cikkből idézek "Juventus elképzelése az, hogy a Monzától csatlakozik az olasz hálóőr a következő idényre, s ő lesz Mattia Perin utódja, tehát Wojciech Szczęsny cseréje lesz, aki az utolsó évét fogja megkezdeni a Juventusnál."

Én szerintem az visszalépés, ha idén veszünk egy kapust 20M-ért, aki a jelenlegi kapus mögött van. Ha igazolunk egy kapust, akkor az a kezdőbe érkezzen. Cserekapusra ellőni 20M-et most őrültségnek tűnik.

Lehet igazad van és Di Gregorio jobb kapus a lengyelnél, vagy hasonló én akkor sem adnék érte 20-at. Vagy akkor jöjjön jövőre. Egyébként én nem rajongok a lengyelért, tavalyi vagy a tavaly előtti szezon elején bődületes hibái voltak viszont rutinja miatt én jobbnak tartom Gregoriaonal.

Ha a lengyel távozik, akkor Carnesecchi és Di Gregorio közül kell hozni valakit kényszerből, ha nem akkor csak jövőre kell foglalkozni a kapuskérdéssel. A középpálya és a szélső védő posztok fontosabbak.

@venember83: szerintem jól gondolod, hogy Arthur és a lengyel nem fognak elkelni.

Rikoo 2024.04.26. 17:08:45

@Leram7: A Juventus szeretné megelőzni a versenyt, mert pl. tavaly is Vicario a kiemelkedő idénye után jöttek a PL csapatok és végül a Tottenham igazolta le.
Idén Di Gregorio a kiemelkedő kapus a ligában, szóval érte is várható lenne a verseny, pl. az Inter biztos visszaigazolná, csak hogy egy Serie A-n belüli klubot mondjunk.
Vagy akár a Roma.
Schira elmondása szerint, Giuntoli Peruzzi féle potenciált lát Di Gregorioban, aki pedig ugye a legendás Juventus kapusa volt és az utolsó BL győztes csapat hőse.
A terv a Szczesny-Buffon féle akklimatizálódás lenne és megosztanák a játékidőt a következő szezonban.

Pavel1988 2024.04.26. 17:38:29

@Rikoo: @Leram7: Riko leírta a lényeget. Ehhez annyit még, hogy Carnesecchi isérdekes opció lenne és nagyon valószínű, hogy közülük fog kikerülni a következő kapusunk.

Kettejük között különbség, hogy Carnesecchi juventínó, Di Gregorio meg Inter szimpatizáns. A minap volt egy podcast ahol az utóbbi egy Buffon vs Handanovic "ki volt a jobb" játékban Handanovicot jelölte meg.
Di Gregorio lábbal sokkal jobb és még a védések terén is sokkal jobban teljesít, szerintem korábban lenne kezdő szintű kapus egy Juventus kaliberű csapatnál. Az sem mindegy, hogy az Ő ára 20 millió, Carnesecchié 40.

Carnesecchi mellett szerintem 2 érv van a szurkolói hovatartozása mellett.
1, Fiatalabb, így magasabban lehet a potenciálja.
2, Magasabb 5 cm-el, 191 cm-es magasságával pont ideális méretekkel rendelkezik.

venember83 2024.04.26. 17:40:17

@Rikoo: a Juve is a PL-bevételekről álmodik, nem csak a játékosok. :)

gomorra21 2024.04.26. 18:01:07

@Pavel1988: ja, akkor már világos, hogy miért tiszta, és egyenes Carnesecchinek a tekintete, Di Gregorionak pedig miért olyan, mint egy simlis bűnözőnek;)

Shyr Kahn 2024.04.26. 18:07:50

@Pavel1988: "A minap volt egy podcast ahol az utóbbi egy Buffon vs Handanovic "ki volt a jobb" játékban Handanovicot jelölte meg." - ugh... ez majdhogynem feler egy karomlassal. A ket kapus sosem volt egy szinten. Buffon a vilag valaha volt egyik (ha nem a legjobb) kapusa. Handanovic nevet sztem nagyon kevesen ismerik.

SuperTrezi 2024.04.26. 20:27:03

@DelPiero2: Egyébként jó, segítőkész gyerek, remek csapatember, mókamester, én úgy tudom. És nagyon kedvelik a mindenkori társai sok éve. Csak azt írtam, hogy azért nem minimálbérért csinálja mindezt. :)

DelPiero2 2024.04.26. 22:40:26

@SuperTrezi: igen, de én mintha azt láttam, hogy válogatott is volt, tehát "szakmailag is jó". Nyilván ezért ahányszor véd, megfelelő bért kap, de nem világos miért nem akart soha előbbre lépni. Edzések videói alapján sem tűnik rossznak, bár azért keveset látunk. Talány nekem miért csak ezen a szinten mozog. Lehet azért, mert túl jó ember a könyökléshez. Egyébként Ronaldo idejében még 300 ezer euró körül volt a bére.

Shaky79 2024.04.27. 05:39:43

@gomorra21: Én egyáltalán nem érzem azt, hogy a lengyel jobb lenne bármelyiknél is! Mondjuk ha a kiszemelt hálóőr és Motta is jön, akkor túl sok az interes és azokból 1 is sok!

gomorra21 2024.04.27. 12:50:38

@Shaky79: Szczesny nagy bravúrokra képes, de amit elsősorban kiemelnék, az a hidegvére. Amikor ritkán belekerül egy hullámvölgybe, bámulatos azt látni, hogy milyen nyugodtan, pimaszul kezeli azt a helyzetet is. Itt a blogon többen elég durván kritizálják ilyenkor, hogy visszavehetne az arcából, én pont az ellentétét érzem. Ez nála a super power. Kötél idegei vannak, ha hibázik, az nem azért van, mert nem bírja a nyomást.
Nem-olaszként a Juventus kapujában mindig is idegen test leszel. Szerintem pont emiatt marad ki a jelenlegi legjobb kapusok szűk listájáról, mert túlságosan ideiglenes jellege van. A lengyel, aki Buffon, a Juventus örök kapusa után jobb híján hordja az 1-es mezt. Idővel egyre jobban el fog homályosodni az emléke, hisz rossz kor jutott neki, de nem érzem, hogy bármi panaszunk lehetne rá. Viszont Perin mellette egy rendes kis srác. Vélhetőleg megkapja a kezdő kapus pozíciót - valamelyik közép erős csapatban, de nem nálunk. Kettejük közül Szczesny az, aki elbírja a Juventus 1-es mezét, Perin ehhez kevés.
Nincsen karaktere.
Egy kapusnál a legfontosabb dolog, hogy legyen karaktere.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3490) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (963) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1696) játékosokról (10209) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2496) meccsek (4282) mercato (4267) nyilatkozat (7627) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4281) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (179) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása