120 milliós tőkeinjekció?

A hírek szerint a Juventus ma 120 millió eurót kap az anyavállalatától, azonban ennek az összegnek a nagyrészét a klub adósságainak törlesztésére fogják fordítani, de még így is harcba fognak szállni Sergio Agüero leigazolásáért.

Minden valószínűség szerint ma fogják megerősíteni, hogy a Bianconerit birtokló Exor cégcsoport 120 millió eurót utal át a Juventus számlájára, amiből 70 milliót a klub jelenlegi adósságainak eltüntetésére költhetnek, míg 50 millió marad játékosvásárlásokra, legalábbis egy Juventushoz közel álló forrás szerint.

Ez a forrás azt is megerősítette, hogy a pontos összeg a mai vezetőségi ülésen fog eldőlni.

A hírek szerint a Juventus ma 120 millió eurót kap az anyavállalatától, azonban ennek az összegnek a nagyrészét a klub adósságainak törlesztésére fogják fordítani, de még így is harcba fognak szállni Sergio Agüero leigazolásáért.

Minden valószínűség szerint ma fogják megerősíteni, hogy a Bianconerit birtokló Exor cégcsoport 120 millió eurót utal át a Juventus számlájára, amiből 70 milliót a klub jelenlegi adósságainak eltüntetésére költhetnek, míg 50 millió marad játékosvásárlásokra, legalábbis egy Juventushoz közel álló forrás szerint.

Ez a forrás azt is megerősítette, hogy a pontos összeg a mai vezetőségi ülésen fog eldőlni.

"Körülbelül 120 millió eurót fognak előterjeszteni, de nem mind fog az átigazolásokra menni. Ennek az összegnek a nagyrészét a Juventus adósságainak törlesztésére fogják felhasználni, mivel a klub nagyságrendileg 70 millió mínuszban van."

"A fennmaradó összeget az átigazolásokra fogják csoportosítani, ezért a vezetőségnek először ezeket az összegeket kell jóváhagynia. De most úgy tűnik, hogy mintegy 50 millió euró lesz átigazolásokra."

Ennek a várható bejelentésnek a következménye lesz, hogy a Juventus általános igazgatója, Giuseppe Marotta, valamint sportigazgatója, Fabio Paratici hivatalos ajánlatot tehet a hosszú ideje üldözött Sergio Agüeróért.

"Úgy vélem, hogyha egy klasszisjátékos igazolásáról beszélünk a Juventus esetében, akkor Sergio Agüero szerepel az első helyen. Agüerót akarja leginkább leigazolni Conte és a klub is, de amennyiben ő mégsem érkezik, máshol fognak körülnézni" - folytatja a forrás.

A játékost és a jelenlegi munkaadóját még győzködni kell majd egy kicsit, mivel az Atlético Madrid kijelentette, hogy nem fog semennyit sem engedni a szerződésben rögzített 45 millió eurós kivásárlási árból, hacsak az üzlet nem köttetik meg július 4-e előtt. Ha nem jönne össze Agüero leigazolása, az Öreg Hölgy a Villarrealban szereplő olasz válogatott csatár, Giuseppe Rossi felé fordítani a figyelmét.

"Meglesz a költségvetésük egy klasszis csatár igazolására, és ha Agüero nem érkezik, elkezdhetnek Rossiról tárgyalni."

"Körülbelül 30-35 millió eurót használhatnak majd egy klasszis csatár igazolására, mint Agüero vagy Rossi, a fennmaradó összeget pedig a csapat általános megerősítésére fogják használni. Még egy szélsőt és egy jobb oldali védőt keresnek, úgymint Bastos és Lichtsteiner."

Fontos leszögezni, hogy Alessandro Matri, Fabio Quagliarella, Simone Pepe és Marco Motta tegnapi végleges átigazolása 37,25 millió euróért nem fogja befolyásolni a tervezett tőkeinjekciót. Mivel a kvartettért kifizetett összeget már a kölcsönvételkor meghatározták, ezért a klub képes volt ezt az összeget a 2010-2011-es költségvetésébe beleszorítani.

Ez a pénzügyi támogatás az Exortól nagy fellendülésként érkezik a klubhoz, főleg azután, hogy az Exort és vezérigazgatóját, John Elkannt széles körben támadták, hogy nem támogatja a futballcsapatot. A Juventust birtokló vállalat az elmúlt időszakban 450 millió eurót költött krikettre, valamint milliárdokat a Forma 1-re, miközben a Juventus visszaesett.

De most, hogy lesz pénz, amit el lehet költeni, valamint már csak 2 hónapra vagyunk a Stadio Delle Alpiba való beköltözéstől, a Juventus vissza fog térni az elmúlt időszaki szenvedésből. Abból a szenvedésből, amelynek köszönhetően a bajnokság 7. helyén végzett a csapat, így a 2011-2012-es szezonban nem szerepelhet az európai kupákban.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr94653900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_146333 2011.06.23. 11:20:30

Lehet rosszul értelmezem,de 50ből akarják kihozni Bastost,Agüerot és Lichsteinert??? Nagyon szép ez a 120 milla,de akk ugyanott vagyunk,mint tavaly...van 50 millánk igazolni:( Inkább azt a 450 millát adnák Krikett helyett:( Szánalmas,hogy ilyen szarokba milliárdokat ölnek,közben hagyják tönkremenni a nagy Juvét! Mindegy remélem jön még Agüero,Bastos és a svájci is és ha még Melo is marad és néhány selejtet elűzünk akkor nagyon elégedett leszek! forza JUVE!

Ismeretlen_108746 2011.06.23. 11:21:27

Hát a világmegváltás idén is elmaradni látszik. Tekintve, hogy tavaly is 50 millió magasságában költöttünk, semmiféle előrelépés nem történt. Ennyi pénzből nyilvánvalóan nem lehet megszerezni az Agüero, Lichtsteiner, Bastos triót. Agüero 40 millió alatt aligha mozdítható, amihez hozzájönne a másik két játékos vételára. Amúgy van olyan forrás is, ahol nem 120 millióról, hanem 190-ről írnak. Az már kellemesebb lenne.

Ismeretlen_177028 2011.06.23. 11:22:25

Háááááát... nem épp nagyvonalú segítség. Most mondhatnánk azt, hogy jó, hogy ennyit adtak, de kérem, a klub az ő tulajdonuk... Én egy 150 millával elégedettebb lettem volna, nagyon ki lett ez centizve. 35 millát szánnak Agüerora, mikor 45-be kerül? Nem baj, Rossi is jó lesz... Az a baj, hogy ezzel nem is lenne gond, de a krikettes dologhoz mérve ez még mindig nagyon lesújtó :/ De várjuk meg, míg hivatalos lesz.

Ismeretlen_177028 2011.06.23. 11:22:25

Háááááát... nem épp nagyvonalú segítség. Most mondhatnánk azt, hogy jó, hogy ennyit adtak, de kérem, a klub az ő tulajdonuk... Én egy 150 millával elégedettebb lettem volna, nagyon ki lett ez centizve. 35 millát szánnak Agüerora, mikor 45-be kerül? Nem baj, Rossi is jó lesz... Az a baj, hogy ezzel nem is lenne gond, de a krikettes dologhoz mérve ez még mindig nagyon lesújtó :/ De várjuk meg, míg hivatalos lesz.

Ismeretlen_102246 2011.06.23. 11:24:31

50 milla???? Ez kevés mint sünben a dauer.

Ismeretlen_177028 2011.06.23. 11:26:55

De így legalább fel lehet venni még hitelt... vagy nem kifizetni az összes adósságot. Most kell költeni jó játékosokra és jövőre lesz BL hely is, szurkolók is, teszem azt ősszel az első 2 hely valamelyikén lennénk sokkal többen járnának meccsekre is...

Ismeretlen_146333 2011.06.23. 11:29:13

Rossi se lesz sokkal olcsóbb! Barca ajánlott 30at amit először elfogadtak,de később visszadobták és megmondták,hogy 40 alatt nem adják! Szval ugyanannyi Rossi elméletileg,mint Agüero,akkor meg inkább az argentín! Kíváncsi leszek! Nagyon fontos Bastos és Lichsteiner,de Agüero is naon kellene,ha az első 3 helyet akarjuk! Ha mind3an jönnek,akkor megkockáztatom,hogy a bajnoki cím is esélyes!

Cseko 2011.06.23. 11:31:31

Én másképp látom/ értelmezem a dolgot. 70 milla megy adósságok törlesztésére, amiben gondolom benne vannak az esedékes részletfizetések is korábbi játékosokért. Viszont az 50 millát okosan is el lehet költeni. Mai világban nagyon kevés csapat engedheti meg magának hogy egyben kifizet 30-40 millát, majdnem mindenki 1-2-3 részletben fizeti ki a játékosokat. Ha így nézzük 2-3 játékost simán igazolhatunk 15 millás kezdő részlettel

Ismeretlen_177028 2011.06.23. 11:37:58

@Cseko: kérdés hogy a 120 millás injekciót hány részletben kapjuk meg :D

Supi 2011.06.23. 11:38:55

Lehet hülye okfejtés, főleg, hogy a Tuttosport sose informál jól, de ott 190 millió van és ha abból levesszük a 70 adósságot akkor marad a 120, remélem az tisztán használható,mert ha 50 milliónk lesz akkor végünk, újabb 7. hely, mivel ebből "csak" 1 Aguerot tudnánk venni és semmi balszélső, balhátvéd és jobbhátvéd cserepadról nem is beszélve, vagyis megint ott vagyunk, ahol a part szakad. Ez hihetetlen, hogy a krikettbe ennyit ölnek, oké Indiába nagyon nézett Sport meg az F1 is, de a fociba se kevés pénz van, főleg ha belegondolunk, hogy milyen gyorsan megtérülhetnének a nagy igazolások, hiszen a mezeladásokból se kevés pénz jönne be, lássuk CR esetét. A lényeg, hogy Elkann szarik az egészre...

banditos 2011.06.23. 11:39:43

Nem kevés az 50M, ha mondjuk sikerülne eladni néhány játékost. Amauri, Iaquinta, Sissoko + a hulladékok. Mottát is állítólag azért vettük, hogy tovább adjunk rajta haszonnal.

Ismeretlen_102246 2011.06.23. 11:40:27

Elkann tönkreteszi a Juvét. A Forma 1-re és a krikettre 10-20-szor annyit költ. Nagyszerű ember mondhatom. A Stadiont is szinte ingyen kellett felhúzni, hiszen a néveladás behozta a stadion elkészülésének 80-90%-t. Nagyon elégedetlen vagyok. Ezek után kiszúrják a szemünket nyavajás 120 millával... miután a baszott krikettjükre 450-t dobtak ki... A Juve mintha valami harmadrangú dolog lenne. Agnelliék forognak a sírjukban.

Kotrevák Kelly 2011.06.23. 11:41:06

Ezt dumálom már rég, h van rengeteg adósságunk és azt is ki kell fizetni! A tutto - kacsa - sport címlapján már 190milkát írnak.... Persze, én meg a rügyfakadó bimbó vagyok! Én soha egy percig sem gondoltam, h ha rendelkezésre is áll mondjuk 120 misi, akkor azt mind játékosokra költjük el. Akkor az adósságot ki fizeti ki? A pápa? Úgyh ezért van a nyavalygás 2 millióért is, mert a mercatora sokkal kevesebb pénz van, mint azt sokan hitték. 50misiből meg nem lehet mindenkit megvenni.

Ismeretlen_108746 2011.06.23. 11:41:54

"Ez hihetetlen, hogy a krikettbe ennyit ölnek, oké Indiába nagyon nézett Sport meg az F1 is, de a fociba se kevés pénz van," Pontosan így van, elég sokat jártam (járok) Ázsiában, s a labdarúgás hihetetlenül népszerű arrafelé. Nem véletlenül indulnak haknizni abba az irányba Európa legpatinásabb csapatai.

Ismeretlen_177028 2011.06.23. 11:46:59

Épp ezért érthetetlen, egy 20-30 millával többet ad és egy bajnokesélyes csapatot lehetne összerakni... Mondjuk elvileg ha eladjuk a selejteket, Amaurit, Iaquintát, Mottát, Pepét, Grossot, Grygerát, akkor is jók lehetünk az Agüero-Bastos-Lichsteiner trióra, de könyörgöm... nem hiszem hogy a krikettcsapatnak ilyen szűk költségvetése lenne...

Ismeretlen_108746 2011.06.23. 11:48:46

Senki sem mondta, hogy az esetleges játékoseladásokból befolyó összegek hozzácsapódnak majd az átigazolásra szánt kerethez, úgyhogy szerintem ezen ne kezdjünk el rugózni.

Ismeretlen_177028 2011.06.23. 11:51:39

@Apuleius: ha az Exor 70 millát ad adósságkezelésre, és 50-et igazolásokra, akkor gondolom úgy is lesz és nem úgy értik, hogy adunk mondjuk 100-at összesen a többit meg majd gazdálkodjátok ki az eladott játékosokból...

efedrin 2011.06.23. 11:53:45

A vezetőség már készül az UEFA-s szabályra, tüntetik el a hiteleket. Úgy vezetik a Juventust mint egy rendes céget így nem hiszem, hogy többet költenénk játékosokra mint amennyi bevételt tudunk generálni (ráadásul BL nélkül). Én is szeretném a sztárigazolásokat de annak is örülök, hogy hiába ez az első év, hogy veszteséget termeltünk de rögtön rendbe is rakják a dolgokat. Nem szabad magunk előtt görgetni az adósságot mint ahogy azt sokan teszik. Akármennyire lehet galaktikus a Real ők is sírni fognak ha ki kell csengetni az adósságot 1.5 év alatt.

Ismeretlen_177028 2011.06.23. 11:58:47

@efedrin: nem tudom, én szívesebben szurkolok egy 70 milla adósságot maga előtt görgető bajnok- és min. BL-elődöntős csapatnak, mint a rendezett gazdasági helyzetben lévő 7. helyezettnek... Egy kicsivel többet kéne most invesztálni és úgyis megtérülne...

Michel10 2011.06.23. 12:00:07

Van egy jó hírem!! A Juve és a Lyon megegyezet Bastos ügyében! Viszont Bastos eltűnt!! :D Hát ilyet. Remélem ha előkerül, akkor egyből Torinóba zavarják!! (NB1.hu irta) :D

vizi8 2011.06.23. 12:01:16

Hát nem tudom, és úgy olvastam, hogy 190-et kapunk összesen, és ebből megy el 70misi adósságra, a maradék 120 pedig igazolásokra.

vizi8 2011.06.23. 12:03:06

Itt a cikk. Juve, 190 milioni! Clamorosa iniezione di soldi per un grande mercato. Oggi il cda bianconero delibera l'aumento di capitale da 120 milioni e un prestito (da Exor) di 70. Prima Andrea Agnelli illustrerrà il piano triennale al Consiglio di Exor, poi tccherà a lui convincere i big a giocare con la Juve. La situazione dei big: Aguero ora è scattato in pole. Rossi-Higuain alternative forti. Per Sanchez reastano poche speranze: Marotta adesso guarda ai big della Liga. (Tuttosport) Juve, mercato da 120 milioni. Spesi i primi 37 per riscattare Quagliarella, Matri, Pepe e Motta. Preso Lichtsteiner, adesso l'assalto decisivo a Bastos e Aguero.

Ismeretlen_177028 2011.06.23. 12:05:17

@vizi8: Tuttosport...

Ismeretlen_108746 2011.06.23. 12:06:59

"ha az Exor 70 millát ad adósságkezelésre, és 50-et igazolásokra, akkor gondolom úgy is lesz és nem úgy értik, hogy adunk mondjuk 100-at összesen a többit meg majd gazdálkodjátok ki az eladott játékosokból..." @Lord_Viktor: Bocs, de ezzel most mit akartál mondani pontosan? Lehet, hogy csak a második kávém hiányzik, de most nem jött át, hogy ez hogyan kapcsolódik a hozzászólásomhoz :-)

vizi8 2011.06.23. 12:07:49

Az lehet, de Diego eladását is ők írták meg leghamarabb, a többiek teljesen mást firkantottak. Van mikor ők írják meg amit más nem.

Ismeretlen_102246 2011.06.23. 12:16:02

De a Corriere dello Sport is 120 milliót ír a mercatora... ez máris erősíti kicsit a Tuttosport hírt. Akárhogy is, ma este (ami legkésőbb holnap jelenik meg a médiában) okosabbak leszünk ezt illetően.

Ismeretlen_102246 2011.06.23. 12:16:17

Hiszen ma van az igazgatósági ülés.

vizi8 2011.06.23. 12:17:22

Most olvastam én is, hogy a Lyon és Juve megegyezett Bastos ügyében 13 misiben. Ezt nyilatkozta az ügynök. Csak Bastossal nem tudták közölni mivel nem találják.

Ismeretlen_177028 2011.06.23. 12:17:28

@Apuleius: úgy értettem, hogy az eladott játékosokból befolyt összeget az igazolásokon kívül nem kell másra költeni, ha az Exor annyit ad, amennyit ígért. Tudom, képlékeny az összeg, és nagyon minimális, de nagy segítség lehet, ha az Exor ilyen szűkmarkú. Marrottán múlik, hogy gazdálkodja ki. @vizi8: legyen igazad.

babo410 2011.06.23. 12:23:03

Nagyon remélem, hogy tényleg 120 millát fordíthatunk igazolásokra, mert 50-ből nem lesz Agüero! És az öszintét megvalva nem nagyon vagyok meggyőződve arról sem, hogy a mostani keret akár jön Bastos és Lichsteiner, akár nem, beérne a 3. helyre. Kellene ide még egy Agüero, meg középső kp-ra is elférne még egy kreatív ember, meg védelem széleire is jó lenne még 1-1 csere ember, Habár De Ceglie, Sörensen megoldhatja a gondot!

babo410 2011.06.23. 12:25:59

Ja és szerintetek Agüerot, vagy más nagy nevet ide lehetne hozni részletre? én nem tartom valószínűnek. Tehát 50 milla édes kevés, még eladásokkal is! Pláne h mire a selejtek elkelnek, a nagy neveket már elvitték az orrunk elől!

Ismeretlen_108746 2011.06.23. 12:28:15

@Lord_Viktor: Köszi, most már átjött. Meg ittam egy kávét is közben :-)

glaci19 2011.06.23. 12:28:18

Ha a 190 és a 120 között lesz,egy 150 asszem azzal kiegyezünk.Elmegy 70az adóságra,marad 80igazolni.Így már jobb lenne.:)))De amit előrébb már írt vki,az lehet nem hülyeség hogy ha 50is lesz és azt okosan költik el,gondolok itt a részletekre történő törlesztésre,akkor belefér még így is akár egy Bastos-lichsteiner-aguero..De száz szónak is egy a vége,kicsit bosszantó,mert ez az 50misi akkor is karcsú..

babo410 2011.06.23. 12:30:40

A selejtek gyors eladásával, amit kétlek, ha jól okoskodunk, és megy Sissokois, meg az összes selejt, akár 60 milla is lehet a bevétel. De kérdés kit tudnánk, és mikor eladni. Nem kéne megint a mercato végén kapkodni, a még elérhető selejtek után!

juve91 2011.06.23. 12:30:52

szánalmas, krikett,forma 1 komolyan. csipszrevalót kap a Juventus, igazábol nem is érdekel hogy mennyi pénzünk van. engem csak az érdekel hogy Lichsteiner,Bastos és Agüero jöjjön ide. azonkivül semmi. ha ők 3 an jönnek valamilyen csoda folytán akkor már pezsgőt bontok.

Steev 2011.06.23. 12:35:46

Ha ennyi pénzünk lesz és ez a Neymar gyerek, még nem írt alá semmit, akkor őt kell elhozni.

Victor90 2011.06.23. 12:43:33

Miért csodálkoztok ezen az 50 millio euro-s "költőpénzen"?Én ennyire számítottam nagyjából,max...70!Ennyi pénzből összelehet hozni,1 dobogós csapatot!Buffon-Lichtsteiner-Bonucci-Chiellini-Ziegler-Krasic-Inler-Pirlo-Bastos-Q-Vucinic!Ha komolyabb sérülések nem következnek be,ezzel a csapattal meglesz a 3-dik hely,és 60 millio euro-ból kivitelezhető! "Pontosan így van, elég sokat jártam (járok) Ázsiában, s a labdarúgás hihetetlenül népszerű arrafelé. Nem véletlenül indulnak haknizni abba az irányba Európa legpatinásabb csapatai" Ha én lennék Marotta helyében,biztos igaz,hogy minden követ megmozgatnék azért,hogy leigazoljam Park-ot a MU-ból!Távozni fog, nagyon úgy néz ki,az ára nem annyira magas,és 2-3 "jó" éve simán lehet,ebbe a gyenge Serie A-ba!Nem mellesleg befektetés szempontjából sem lenne rossz!Dehát Beppe Marotta szerintem azt se tudja,ki az a Park Ji-Sung!

tudojuve 2011.06.23. 12:56:17

50 milla? Sztem abból azért lehet annyira erősödni, hogy odaérjünk az első 3 hely valamelyikére. Bastos kb 13-15 milla, Lichsteiner 10, és akkor még marad 15 körül egy csatárra. Jó lesz ez.

Alessandro 2011.06.23. 12:58:09

50 millió az valóban kevés, 120 milliót viszont nem kéne Marottára bízni, jó dolog, hogy a tartozásokat kifizetik, nem is kell hogy legyen meghatározva konkrét összeg igazolásokra, elég ha Lichsteiner, Bastos és Agüero vagy Neymar árát kifizetik és akkor már egy viszonylag jó átigazolási időszakon lennénk túl.

Baggio 2011.06.23. 13:18:16

szerintem elég eme összeg...ha már annyira Aguerot akarják akkor vesznek 1Agüerot-Lichtsteinert és 1 Bastost az összegből,mivel Amauri és Jaki megy + Momo ebből +van Bastos és 50millából Agüero és Lichtsteiner ára.... szerintem idén nem is szabadna többet költeni. bár Agüero árából én Hazardot venném + maradékt hozzátólni 1középső védő árához. Többet nem lenne szabad várni a Juvétól..ez bőven elég a dobogóhoz..sőt akár bajnoki címhez is...amennyiben hajlandóak elfelejteni a formahanyatlásokat:-D

Ismeretlen_177028 2011.06.23. 13:21:23

Hagyjátok már azt a Neymar gyereket, a tököm tele van vele. Egy nagyon tehetséges srác, de túl van sztárolva, a csapból is ő folyik. Ráadásul a Chelsea és a Real is akarja, minek foglalkozzunk vele? Elcsámcsog ez a két klub rajta, azalatt mi meg tárgyalhatunk Agüeroról vagy Rossiról, akik sokkal reálisabb igazolások lennének. Meg ezt a "nem kéne Marrottára bízni" duma is tök felesleges, ő fogja elkölteni és kész.

Tony 2011.06.23. 13:26:28

Legalább 70 millió kellene a 3 játékos leigazolására. Az 50 milla kevés, a 120 meg fantasztikus lenne,de ink az előbbi tűnik reálisnak. Egyébként én már elégedett lennék,ha jönne Lichtsteiner és Bastos,a maradék pénzből meg mondjuk nem Agüero,de egy jobb támadó.

Baggio 2011.06.23. 13:27:42

nekem még tetszik is,hogy adósságot rendeznek 1ső körben..Juve ne legyen már,olyan mint a spanyolok + angolok,hogy fürdenek az adósságban:-D

Supi 2011.06.23. 13:35:54

Ez a ne legyünk adósságba hülyeség, szinte minden nagyobb csapat úszik az adósságba. És akkor mivan? Azt nem merik megkockáztatni, hogy a Realt, Barcat, MU-t stb.-t eltiltsák a nemzetközi kupáktól, márpedig nem kis adósságot halmoztak fel, amit egyik napról a másikra nem tudnának kifizetni. Inkább lenne nekünk is adósságunk, de 1 ütőképes gárda, ráadásul ha belegondolunk tavaly 40-50 millióval többet költöttünk volna, vagy akár idén többet költenénk lehet mínuszba lennénk csak akkor meglenne a BL tuti és meg is van az a 40 milla pluszba, ráadásul ha klasszis játékos érkezne, akkor mezeladásokból sem keveset kaszálnánk... Így meg lehet nem lesz adósság, de megint az átigazolásokra alig költünk és ez így megállíthatatlan folyamat lesz...

Ismeretlen_102246 2011.06.23. 13:37:41

@Lord_Viktor: Osztom véleményed :)

Ismeretlen_150170 2011.06.23. 13:38:42

Bastos: 13 milla, Lichsteiner: 12 milla, és az 50-ből még mindig marad 25 milla, ehhez hozzá jönnek az eladások, Jaki, Amauri, Sisso, Martinez, Grosso, Grygera, ez 25 milla simán meg van és máris lehet kipengetni a pénzt Agüero-ért vagy Rossi-ért, nálam ez ilyen egyszerű! :)

Keppaud 2011.06.23. 13:39:21

A cikkben az áll(tuttosport), hogy 120 milliós tőkeemelést hajt végre, és további 70 milliót kap az ExorTÓL (da Exor) (prestito=hitel)hitelbe. Nem 50 milla lesz itt...

Ismeretlen_108746 2011.06.23. 13:46:11

Szerintem is hülyeség ez az inkább ne legyen adósságunk duma. Lehet azt gondolni, hogy minden más (a jelenlegi Juventus-nál sokkalta eredményesebb csapatot) gyengeelméjűek irányítanak, de lehet, hogy mégsem így van. Az nagyon szép, hogy kipengetjük az adósságot, de pillanatnyilag a csapatépítés kell a prioritás legyen. Pénzt csak egy eredményes csapat fog hozni, vagyis ha nem pofozzuk ütőképessé, akkor a következő években is csak veszteséges lesz a Juventus. Nem véletlenül csinálják mások másként. Az eredmények egyelőre nem a Juventus-t igazolják sajnos.

spider81 2011.06.23. 13:47:12

Több portálon az összeg összesen 190 millió! 120 millió igazolásokra és 70 törlesztésre! Szerintem ez a reális,mivel sok hírforrás szerint egyezgetünk Aguero-ért az Atleticoval és valljuk be ha csak 50 millió állna a rendelkezésünkre,akkor nem hiszem,hogy 35-40 milliót 1 játékosra költenénk! Főleg úgy hogy minimum egy szélső védőt (Lichsteiner)+ csatárt (Aguero) + szélő kp-ást (Bastos) és belső védőt (Rolando) szeretnénk még venni!

Ismeretlen_149085 2011.06.23. 13:52:15

Azért olyan túlzásokba se essünk, hogy az 50 millió kevés. A BL-induló Napoli sem fog annyit költeni szerintem, és tavaly sem költöttek annyit, mint mi, de ez igaz a Lazióra is. Sőt, igazából 50 milliónál is többet költünk a végén, mivel tegnap is igazoltunk négy embert.

Diego2889 2011.06.23. 13:55:26

Igazából ha Bastos és Luchtesiner jön, akkor én már elégedett leszek.. többet nem várok.. Agüero érkezése lenne a hab a tortán számomra..

Baggio 2011.06.23. 14:03:33

na ja csak a Juvénak nem kellene adósságba tólni a pént,ha nem tolnak ki velünk,tehát alapvetőena Juve politikája nem volt rossz...belegondoltok stabil volt gazdaságilag és úgy volt az élcsapatok között a balhé elött,tehát valójába a spanyolok-angolok azok,akik szarul nyomják... azért tetszik nekem,hogy adósságot csökkentünk,mert csak az bajnokságra feles azt a 50millát betolni játékosokba..ha az új emberekkel kiegészítve nem lesz meg a dobogó,akkor a + 50milla sem segítene rajtunk... ezzel a kerettel +kell tudni csinálni a dobogót,mert régen se volt erősebb a csapat neveket tekintve

epaska 2011.06.23. 14:48:10

"régen se volt erősebb a csapat neveket tekintve" @Baggio: Ez azért nem igaz. A csapatból 8 játékos vett részt a 2006-os Világbajnokság döntőjében. Buffon,Zambrotta,Cannavaro,Thuram,Camoranesi,Vieira,Del Piero,Trezeguet és volt még egy Ibránk és egy Nedvedünk.:) Motta nem Zamrotta, Bonucci nem Thuram és nálam Trezeguet sem hasonlítható Matrihoz.:)

Diego2889 2011.06.23. 14:58:24

bele sem gondolok a régi nevekbe.. hatalmas csapatunk volt.. remélem 1x még lesz 1 hasonló csapatunk..

Baggio 2011.06.23. 15:00:50

Bonucci még lehet Thuram..fiatal + csak 1éve van itt..Treznek volt 1előnye..őt helyzetbe tudták hozni..momentán kevés olyan van aki ezt +udja tenni Matrival,de Krasic mellé jön majd Bastos..2-en már a széleket +fogják tudni húzni + Agüero ha jön szerintem nem kimondottan gólvágó lesz.új igazolásokkal 1ütt +lesz a régi juve szint Nedved 1dül az akit fogunk tudni még mindig pótolni...Pirlo idős,de az osztogatást majd elintézi simán,viszont ugyebár ez max 2év...ezért szeretném Hazardot Nedved helyére:-)

Csülök 2011.06.23. 15:02:57

A Juve elvileg 190 milliót kapott, és abból 70 millió az adóságokra... Tehát 120 milla marad, mondjuk 35-öt már elköltöttünk tegnap... 85 milla....marad 15 bastos 10 Lichsteiner 40 kb agüero

Ismeretlen_183096 2011.06.23. 15:06:06

Hát igen de mondjuk Agüero vagy Rossi se nagyon hasonlítható az akkori Trezeguethez...

Ismeretlen_108746 2011.06.23. 15:07:27

@Csülök: "Tehát 120 milla marad, mondjuk 35-öt már elköltöttünk tegnap..." Állítólag a kölcsönjátékosok véglegesítése (vagyis a tegnapi 37.25 millió) nem ebből a keretből megy.

hellan 2011.06.23. 15:27:01

Ha ebből is megy a kölcsönjátékosok kifizetése a 37,5 millió harmadát kell csak ebben a szeonban kifizetni. ;)

Diego2889 2011.06.23. 15:31:06

10millió és hozzuk el Clichyt..

efedrin 2011.06.23. 15:35:49

Lord_Viktor: Lehet, hogy régimódi vagyok de Én még mindig szívesebben szurkolók egy 7. helyezett Juventusnak mint egy Realnak vagy Barcának. A stabil háttér meg azért fontos mert azért az évek során bizony tűnnek el nagy csapatok a süllyesztőbe.

Ismeretlen_177028 2011.06.23. 15:52:12

@efedrin: én se szurkolnék egyik divatcsapatnak sem, ezért szívok itt veletek együtt már egy ideje... A lényeg itt az, hogy inkább éldegélsz a saját házadban, amit hitelből fizetsz, mintsem nyomorogj és kuporgass az albérletben. Jó ez egy sarkalatos példa, de a Juventus megtehetné azt, hogyha már kevés pénzt kap (szerencsére ez se biztos még), hogy 20-30 millió euró pluszért egy sokkal ütőképesebb csapatot építsen. Első és harmadik hely között is van némi különbség... Szurkolók és pénz szempontjából is. :)

Ismeretlen_152362 2011.06.23. 16:00:09

ez a 70+50 millió euró már felmerült hónapokkal ezelőtt. akkor azt mondták, hogy még döntést hoznak az ügyben. de attól mert ma lesz az ülés és megszületik a döntés, egyből rohan a szóvivő, hogy " hahó riporterek, megvan, hogy mennyit költünk játékosokra, hirdessétek az igét, le lehet minket ennyivel húzni!". na ugye ezt ti sem hiszitek el, hogy majd nyilvánosságra hozzák... az pedig, hogy egy vállalat mire költi a pénzét, ti ne foglalkozzatok. beruházásokat eszközölnek, a juventust pedig próbálják anyagilag független vállalkozássá tenni, ami az uefának is a célja a közeljövőben a klubokkal. az miért lenne jobb, hogy van 200 millió euró igazolásokra és összevásárolná marotta a világ legfelkapottabb játékosait, majd ugyanúgy bl-helyen kívül végez a csapat. akkor meg az lenne a gond, hogy x számú "sztár"játékos sem tudott a bl-be jutni. le kellene szállni a földre... nem mondom, hogy tetszik, ami a klub átigazolásai körül forog, de bízom marottában, hiszen neki a rendelkezésére álló összegből kell 1 jó csapatot összehozni és emelett még a padra is kell igazolnia, mert lássuk be nem volt túl mély a keret. mint már korábban is mondtam, szerintem a vezetőség is tudja, hogy ebben a szezonban valamit kell mutatni a szurkolóknak ill. a részvényeseknek is...

DelCsa 2011.06.23. 17:00:13

Azt kell,hogy mondjam szerintem az 50 millió is elég lenne, ha eltudnánk adni a "sleppet", bár én ilyet nem mernék állítani, hogy belőlük 40 milliónál többet kaphatunk. Az előttem lévő hozzászólások, meg az elmult hetekről is elmondható, hogy mindenki rá van szállva erre az agüero témára. Nem értem miért! Ő egy túlértékelt játékos akárhogy is nézzük, nekünk van 2 tényleg nagyon jó csatárunk+1 legendánk, és Toni sem rossz, ha nincs már más. Mi nem indulunk sehol csak a bajnokság és kupa. Az olasz bajnokságot pedig az nyeri aki a kis csapatokat megtudja verni(simán kikaphatunk a milántól, intertől). Visszont ehhez nem +1 csatár kellene, hanem egy isszonyat erős szélső játék, plussz egy kőkemény letámadós mezőny játék (Nekem a nyomi Inter anno nagyon tetszett ahogy Maiconék leszedtek mindenkit a pályáról a Murinho érában). Én ezért inkább Agüero helyett idehoznám Clichyt + sajnos nekem Krasic játéka nagyon kétely, állandó cselezései, időben nem beadásai, rámegy mindig akkor is ha 4 védő van rajta, mellé mindenképp kellene egy tényleg szürke gözgép aki befutja a szélt, védekezik,támad egyaránt. Én azt mondanám hogy Arsen Wenger kapja meg gyerekkori szerelmét Melot Clichyért +pénzért, amiből ide tudnánk Inlert hozni. Plusz az Agüerora szánt pénzből inkább Van der Wielre licitálnék még, így: Q. Matri Bastos Pirlo Inler Krasic Clichy Bonucci Chiellini Wiel Plussz melletük a viszonylag jó minőségű cserék is lennének. Ez kb 50 m lenne (Wiel 20, Bastos 13, Inler 12, Clichy 15 - Melo 25-27 =33 mila +12 Lich=55 :D) Plusz tényleg ha elmenne a slepp, abból 30-35 bejöjóhetne és abból én Neymart támadnám be (elvileg gyerekkora óta itt akar játszani, adjuk meg neki a lehetőséget Uraim) vagy ha már Made in Italy akkor Rossit- így legalább megint, és mint mindig a Juventus képviselni az Olasz footballt! De sajnos már ez kezd nekem egy kicsit álomnak tünni pedig szerintem elég szerény a fennt leírt elképzelés azokhoz a csapatokhoz képest akik egy játékosra költenek 80 milliót!

rmc 2011.06.23. 17:05:32

valahogy éreztem, hogy ez lesz :)

efedrin 2011.06.23. 17:20:20

Lord_Viktor: amíg fizeted a hitelt addig nincs is semmi gond. A baj csak ott kezdődik amikor a bank(UEFA) azt mondja 2012-2013 idényre fizesd ki az összes adósságod, vagy repülsz. Régen mindenek az alapja 1 jó kapus volt, most pedig már vagy 1 arab/orosz bácsika, vagy egy stabil üzleti háttér. 50 misi rengeteg pénz, nem lett volna nekünk muszály Mottát meg Pepét vennünk, hanem lehetett volna normális játékosokat is.

Ismeretlen_184566 2011.06.23. 17:36:59

Ez az 50 miillió igazolásokra, csak pletyka, nem kell készpénznek venni. Elkann nyilatkozatát még áprilisban annál inkább, miszerint 100 millióért igazolhatunk idén. A félmegoldással meg nem értek egyet, miszerint valahogy érjünk oda a 3. helyre. Egy komoly csapatot kell építeni, ami ha összecsiszolódik, 1 év múlva a bajnokok ligájában is ütőképes lesz. És azt se felejtsük el, hogy minden Juventus szurkoló emlékezetébe "beég", hogy az első év az új stadionban hogy sikerült. És ezt a vezetőség is tudja.

Ismeretlen_177028 2011.06.23. 17:43:08

@efedrin: te se gondolod komolyan, hogy a Realt, Barcát, Mu-t, Liverpoolt, meg az összes hasonló, adósságokkal rendelkező óriásklubot csak úgy ki lehet tiltani a nemzetközi kupákból :D Platini belebukna, az tuti, kit érdekelne akkor a BL? Ez csak üres fenyegetőzés, mert számomra nagyon nehéz elképzelni, hogy az UEFA anélkül tudja megszorongatni a G8 csapatok több tagját is, hogy az neki ne legyen rossz. Plusz nekünk egy max 20-30 millió plusz kéne, és máris sokkal jobban állnánk, szemben pl. a Barcelona 364 millió eurós adósságállományához képest. És cégekkel ha összehasonlítod, azok is gyakran vesznek fel hitelt, hogy nagyobb hozamú befektetéseket tudjanak tenni, és ez az a kategória. @DelCsa: jólvan barátom, további jó FiFázást ;) Teljesen felesleges fel nem merült nevekkel dobálózni, a Neymartól meg már a falra mászom...

ben 2011.06.23. 18:31:43

ha leigazoljuk agüerot akkor tuti h nem jön bastos, mert az a eu-n kívüli szabály miatt nem jöhet! vagy tévedek?

Mátéé 2011.06.23. 18:35:28

Bastos nem most kapott EU-s útlevelet?

Ismeretlen_177028 2011.06.23. 18:36:24

@ben: Agüeronak van spanyol útlevele, Bastosnak meg most intézik a franciát.

DelCsa 2011.06.23. 19:35:44

Lord_Viktor :DDD ja sajnos ez tényleg fifa mint sem realitás, pedig ha belegondolsz inkább ez lenne az ésszerűbb....amúgy a Fifára visszatérve én az összes "agüero Fifa fannak" üzenném hogy még jobban megőrüljenek, vessenek egy pillantást a Libertadores Kupára, hogy mi történt (csomó helyen meg lehet nézni összefoglalőkat, szerintem teljes meccseket is aki nem nézte) AGÜERO CSAK A FIFA-ban éri el a 95, nem pedig az életben, ja és NEYMAR "megint nem bizonyított" :PPDD Summary a Neymar vs Agüero harcban= Neymar vagy 15 millioval olcsóbb, 4 évvel fiatalabb, és ő valóban egy Messi szintű játékos lesz (de én már majdnem hasonlónak tartom a maga nevében), míg Kun marad mindig egy Tevez, Pato, Villa szintű valóban kimagasló játékos, de nem igazi number 1. (persze ha nincs más neki is nagyon ürölnék, csak én már jövőre BL-t akarom hogy nyerjünk mert 96 régen volt és a suttyó milan meg kamu csapatokkal már eközben nyert párat... :DDD)

steven-h 2011.06.23. 19:38:39

Jövőre még biztos h nem nyerünk bl-t mivel nem is indulhatunk a bl-ben...

GTA 2011.06.23. 19:43:27

Neymar egy nagyképű buzi.Jó játékos, de azért ne hasonlítsuk már Tevezhez és Agüeróhoz.Sokat kell még neki ahhoz nőnie.Ráadásul a kis pálcika testével én nagy ívből elkerülném a Seria A-t.Vasággyal együtt kb. 50kb. Olcsóbb mint Agüero???A télen vitték volna 40 millió euróért!!!(egy szaros 18 éves majmot) és nem adták.Akkor hol is olcsóbb?

DelCsa 2011.06.23. 19:43:55

Steven-h: Értsd jól, természetesen, jövőre megnyerjük vereség nélkül a bajnokságot és a kupát és után ugyanígy a BL-t.....nekem ma ez sikerült a Fifa-ba :p

steven-h 2011.06.23. 19:46:42

Nekem is sikerült Fifa managerbe még az EL-t is, csak sajnos ez a valóság...

Baggio 2011.06.23. 20:03:57

Neymar nem olcsóbb Agüeronál..kb 45milla lesz enki is az ára a Real akciónál + most sem Neymar szerezte a szebbik gólt..marha angy szerencséje volt,hogy a kapus a rövid védésére is alkalmatlan volt... 2.gól jobb volt sokkal...soha nem lesz Messi közelében..túlsztárolt tehetség..semmi több..minden 2.évben előjönnek 1Pelé klónnal,de 1ik sem futott be..még "csak" Messi közelébe sem jutottak...europai tehetségeket akarok itt látni és nem magukat agyontrükközős klónokat..Zidane-Nedved ha már Juve:-)

Diego2889 2011.06.23. 20:14:07

szerintem Neymar meg fogja mutatni nagyobb csapatban h mit is tud.. Én jelenleg őt tartom a legnagyobb tehetségnek.. ezt nem a reklámja miatt mondom, hanem mert évek óta látom játszani.. Nem láttam még 1 ilyen embert, mint ő.. hatalmas játékos lesz belőle.. 1000%

Ismeretlen_177028 2011.06.23. 20:20:12

Teljesen felesleges Neymarba gondolkozni... a Real és a Chelsea is szeretné, jó kis téma lesz nekik, mi meg addig elhalásszuk Agüerot. Ennyi.

Baggio 2011.06.23. 20:31:27

Ganso-val a milan nagyobbat fog húzni,mint bárki Neymarral....:-( én őt jobbnak tartom..nem azonos poszt,de ő többre fogja vinni a maga posztján...szerintem..de majd +látjuk sajna még mindig nem kaptam választ..Ilicic-et látta valaki a palermoból? mennyire tehetséges?

glaci19 2011.06.23. 21:09:19

A juventus.com-on is fent van már a 120milla,ott 70van írva de hogy ez az igazolásokra menne-e én nem nagyon tudtam kivenni.Viszont ami felkeltette a figyelmem,hogy azt írja ha szükséges még 9millával emelik.Sztem senki nem fogják konkrétan közölni,mennyi fog menni igazolásokra,de sztem,ez nagyon olyan nagyságúnak néz ki,amelybe benne van egy Bastos 15,Lichsteiner 10,és egy csatár,Aguero 40-45,vagy Rossi 35-40.Ez 70 körül van akárhogy számolom...:)De ha ügyes Marotta ezt még le szoríthatja...szóval kiváncsian várom mi lesz a vége.

steven-h 2011.06.23. 21:18:50

Másik Juventus-os oldalon is azt írják hogy 70 millió van az átigazolásokra és 50 megy az adósságra de majd kiderül pontosan mi is a szitu mikor már kész a csapat és meg tudjuk állapítani mennyit is költöttünk...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása