Aquilani vagy Pirlo? Ez itt a kérdés

A hírek szerint a Juve vezetői azon gondolkoznak, hogy vajon jobban megérné-e leigazolni Andrea Pirlót a Milantól, minthogy végleg megvegyék Alberto Aquilanit?

Aquilani az eddig a Juvéban töltött idő alatt lenyűgözte a Juve elöljáróit, de most a Juventusnál komoly aggályok merültek fel a szerződésben lefektetett 16,5 millió euró kifizetését illetően.

A 26 éves játékos 3,5 millió eurót keres évente, ami szintén gondolkodásra készteti Giuseppe Marottát. A La Gazzetta Dello Sport szerint Marotta készen áll 2,5 milliós éves fizetést, és egy eurocenttel sem többet, és 5 éves szerződést ajánlani Aquilaninak.

Pirlo szerződése a nyáron lejár, így olcsóbb megoldást jelentene, és fel is válthatná Aquilanit a Juventus középpályájának közepén. Noha ingyen érkezne a 31 éves világbajnok játékos, a fizetés még nagyobb akadályozó tényező lehet, mint Aquilani esetében, ugyanis Pirlónak 5 millió euró az alapfizetése jelenleg az AC Milannál.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr814653496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robi 2011.02.16. 13:43:30

Hát Aquilani sem az a mai csirke, de most komolyan a veterán, már közel sem jó formában lévő Pirlót nézték ki helyette? Bár igaz, hogy Aquilani árából akár mást is lehetne igazolni, de ne Pirlót, könyörgöm.

Ismeretlen_153309 2011.02.16. 13:46:58

Jaj hagyjuk már XD, ez is olyan "hiszem ha látom" kategória, pedig nem is tuttosport-os az infó :) Szerintem Aquilaninál ez egy rosszabb időszak és remélem hozza majd az őszi idénybeli formályát. Forza Juventus!!!

Alessandro 2011.02.16. 13:48:09

Pirlonak nagyon sok a fizetése, fele ennyiért még talán lenne értelme fizetni az ő bérét 1-2 évig, viszont ő illetve Aquilani is szerintem csak csere lehet, ha majd érkezik egy bal szélső, akire feltétlenül szükség lenne, jelenleg Marchisio inkább csak egy vészmegoldás azon az oldalon, mert nincs egy épkézláb baloldali középpályásunk sem, az ő igazi posztja középen van, egy Krasic-Melo-Marchiso-Dzszudzsák (vagy egy másik bal oldali jól beadni tudó játékos) középpálya elég erős lenne szerintem és ez esetben Aquilani ki is esik és már nem éri meg rá áldozni, maximum akkor érdemes őt szerződtetni, ha Sissoko távozik. Nagyon remélem hogy nem ez lesz az elsődleges kérdés a vezetőknél a nyáron, előbb egy klasszis csatár és egy baloldali játékos szerződtetése kell hogy legyen a cél, utána ráérnek foglalkozni az ingyen igazolható és kölcsönvett játékosok jövőjével.

Tony 2011.02.16. 14:02:34

Ez 1 baromság.

Ismeretlen_102246 2011.02.16. 14:06:30

Ha tényleg felmerült ez a hülye lehetőség, akkor inkább Aquilani. Miért? Mert Pirlonál jóval fiatalabb, azaz hosszabb távon is lehet vele számolni. Hátha sikerül még jobb formába hozni... az Inter ellen nem volt olyan rossz, mint az előtte lévő 3-4 meccsen.

Ismeretlen_102194 2011.02.16. 14:19:44

Nem rég még csak poénkodtam ezzel a Pirlo dologgal, de látom hogy mi minden kipukkant játékosra rá startolunk pláne ha ingyé van meg ócsóóóóó!!!Inkább maradjon ott vagy menjen máshova, de Pirlo a juventusban??????ÁÁÁÁÁÁ, kizárt!!! Aquilani majd szépen lejjebb adja az igényeit hogy játéklehetőséghez jusson és megvan oldva!!! Erre találták ki a teljesítményarányos fizetéseket vagy a prémiumot!!!Kicsit fáraszt már hogy boldog-boldogtalan annyit keres amennyit nem szégyell persze a produktum meg elhanyagolható!Nem!!!Teljesítsen és érezze hogy nem a neve után kapja a fizut!

gaborjuve 2011.02.16. 14:20:00

Tanítani való hír: "Hogyan írjunk kacsahíreket?" témában.

epaska 2011.02.16. 14:29:24

@Alessandro: Nem hinném. hogy Marchisio kreatívabb lenne Aquillaninál...pedig oda egy karmester kellene nekünk.

csuma 2011.02.16. 14:48:18

Leginkább egyiket se. Ha a csapat komoly előrelépést tervez a nyáron, akkor erre a posztra jobb játékost kell igazolni, mint a fent említettek. Bevallom őszintén, hogy Aq így is meglepett a teljesítményével (illetve azzal, hogy nem dőlt ki hónapokra), de ez a poszt a mi taktikánkban (és amúgy általában is) egyértelműen kulcsfontosságú. Ha ismét átmeneti megoldással próbálnánk meg orvosolni a helyzetet, akkor senki ne várjon sokkal többet az idei produkciónál.

Claudius77 2011.02.16. 14:57:54

Hosszú távon szerintem Aquilani a nyerő.

Arnijuve 2011.02.16. 15:11:50

egyértelmű hogy Aquillani! még rosszabb formájában is hasznosabb játékos mint Pirlo. sajnos már Pirlo ideje lejárt és nelegyünk már nyugdíjasklubb mégha ez csak egy hülye agyszüleménye is valemelyik unatkozó újságírónak. egyébként sztem nemjátszik nálunk rosszul Aquillani amíg volt Q ő is jól játszott sztem az inter ellen is elég jól nyomta. Marchisionál is jobb sztem de ha jön egy jó balszélső akkor felváltva játszhatnának középen Melo mellett. Az árából meg majd Marrotta úr kicsit farag és már rendben is vagyunk.a fizetést sztem úgyis elfogadja mert valahogy arra is rábeszél mindenkit az egyik szemem itt a másik ott :P

Ismeretlen_150170 2011.02.16. 15:43:13

Ha ez a kérdés komolyan felmerült a juve vezetőinél akkor nagy bajban vagyunk! Pirlo ideje már lejárt és nem csak a kora miatt mondom, mert egy Gerrad-ot hasonló korral azért szívesen látnék a középpályán! Viszont az is baromság hogy a vezetőinket lenyűgözte Aq teljesítménye! Ezek milyen meccseket néztek? Várjuk már meg az év végét a kölcsönjátékosok teljesítményének megítélésével! Aq nekem eddig kevés, de még bizonyíthat de én elkezdenék keresni más alternatívákat, ezt a teljesítményt sokkal olcsóbban is megszerezhetjük, ha meg ényleg komolyan gondolják a bl-t meg a jövőt, akkor Aq szerintem nem megoldás! Szóval, ha van BL akkor Aq kevés ha nincs BL akkor viszont meg nagyon drága ezért a produktumért!

frustrate 2011.02.16. 15:48:01

Fordítás: Marotta megint próbálkozik, hogy lentebb nyomja Aquiláni árát.:) Ennyi a cikk lényege.

Tical 2011.02.16. 16:02:50

Pirlo. És Matri. Aquilani szerintem nem kell. Még akkor se ha Pirlo nem jön. Matri kell

Dana 2011.02.16. 16:50:26

Nah már most kezdődik amit megmondtam kb 1 hete! Nem fogjuk megvenni még a kölcsönben lévő játékosokat sem, nemhogy erősitenénk még! ÁHHH idegesitő

buub 2011.02.16. 16:54:01

@Dana : Miért vennénk meg az a srácot, ha a szezon legnagyobb részében nem játszik jól, ennyi pénzért teljesen felesleges, én visszaküldeném, kivéve, ha a hátralévő meccseken kiemelkedőt nem nyújt, de erre nem látok sok esélyt.

juvem 2011.02.16. 17:31:56

frustrate-nak teljesen igaza van ilyen kacsa hírek elterjesztésével lehet megspórolni pár milliót... ennyi fölösleges komoylan venni

Ismeretlen_174409 2011.02.16. 18:12:30

Egyik se...Aquilani teljesítményéhez képest drága,Pirlo is túl van már a fénykorán...sztem szét kéne nézni egy kicsit Olaszországon kívül is...Marchisionak ha jól tudom az az eredeti posztja,amit sztem tudna is játszani,mert a szélen csak felőrlődik...egy jó formában lévő Marchisio igenis jobb,mint Aquilani!!!

Feri 2011.02.16. 20:44:14

Úgy gondolom, ha veszünk egy balszélső középpályást a nyáron akkor nem lesz szükségünk egyikre sem. Sajnos Aquilani formán kívül van már régóta, Pirlo meg már évek óta... Marchisio-Melo tengely bőven fasza szerintem. Ekdalt szerintem érdemes lenne visszahozni a Bolognából sokat fejlődött a srác, öröm nézni a játékát, ráadásul alap kezdő a csapatban és még csak 21 éves.

Bianconero 2011.02.16. 20:49:22

a megoldás neve lehet:-Miguel Veloso (genoa) -Lucho Gonzalez (marseille) -Joao Moutinho (Fc Porto)

tudojuve 2011.02.16. 21:11:06

Pirlo biztosan nem téma a vezetőségnél, az a fő céljuk, hogy fiatalítsanak és csökkentsék a béreket. Aquilanit én leigazolnám, de sztem 12 millánál nem ér többet. A bércsökkentésbe is bele kellene mennie, nagyon sokat keres.

ToTTy 2011.02.16. 21:55:14

Kacsa hír. Aq vagy spórol (Marotta úr kérésére, hogy árból faragjanak) vagy tényleg nem ér annyit. A Pirlo hír meg abszolút abnormális. A klubja nem fogja elengedni sehová, ha nm is lesz rendszeres kezdő, de mindig alternatíva marad. Én még mindig azt mondom, hogy Giovinco tudná ezt a teljesítményt hozni bár vele az irányító kérdés nem oldódik meg. Viszont Diégóval sem oldódott meg. Summa: ha középső középpályás kell, akkor a legolcsóbb és legjobb megoldás Giovinco, ha irányító kérdés van, akkor minőségi (drága) játékos kell a húszas éveinek közepén (pl Csávi, Sneider vagy hasonló). Marchisio teljesítményével pedig elégedett vagyok a legtöbb meccsen, ő nagyon akar és igazi zongoracipelő. A sok kényes mellé ilyen is kell, és ebben nagyon jó.

Ismeretlen_172344 2011.02.16. 22:55:09

Nekem nincs bajom Aquilanival, de elájulva sem vagyok tőle, de Pirlo szerintem vicc.Ő csak árnyéka önmagának jó ideje.Amikor legutóbb láttam játszani, állandóan a haját igazgatta, mint Amauri.Komolyra fordítva a szót, nekünk balszélső kell: Dzsudzsák nagyon jó lenne cserének pedig Giovinco, Marchisio középen ahogy sokan írják. Istenem, ha minden rajtunk múlna, de szép lenne

west 2011.02.17. 00:36:49

Giovinco mint középső középpályás ez nekem még új... Aquilani nem ér 16-7 milliót ha ennyiért vihető akkor nem kell falra mászok a ráérős kocogásaitól mikor az ellenfél kontrázik és a játék építésében sem láttam tőle eddig semmi kimagaslót. Pirlo labdáinak még mindig szeme van de lassú sokat keres és valószínűleg marad a Milanban.Marchisio nem rossz de Melo mellé végre kellene valaki aki jól osztogat mert jelenleg kissé lyukas az a poszt.

Krilehor 2011.02.17. 06:53:33

Ez a baj a kölcsönszerződésekkel, h ha végleg le akarsz valakit igazolni ki kell érte fizetni a teljes árat, ami most a juvénál felhalmozódott, ugyanis a fél csapatunk kölcsönjátékosokból áll. Véleményem szerint az opciós jogot elsősorban Quagliarella, Matri, és Aquillani esetében kell kihasználni.

momo 2011.02.17. 08:13:56

szerintem is mindekettő csak csere lehetne a jövő juventusában..és szerintem marchisio nagyon nagyon jó..nem hiába akarja a mu meg mourinho meg sorolhatnám még kik mert sokat látnak benne... én jövőre 4-3-3mal állnék fel és marchisio-felipe melo-mégvalaki alkotná a középpályát az jó lenne szerintem

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása