A PSV elleni mérkőzés

bajnokok_ligaja.jpgA Juventus a hazai első mérkőzésen szerzett előnnyel, az Inter elleni rangadón aratott fontos győzelemmel a háta mögött utazott el Hollandiába, hogy szerda este a PSV vendégeként pályára lépjen a Bajnokok Ligája egyenes kieséses szakaszának rájátszásában.

A huzamosabb ideje hiányzó Gleison Bremer, Juan Cabal, Arkadiusz Milik és Pierre Kalulu mellett Douglas Luiz is hiányzik a keretből, míg a nyáron igazolt Alberto Costát a klub nem nevezte a Bajnokok Ligájára.

A két csapat múlt heti első találkozóján a Juventus Weston McKennie bombájával szerezte meg a vezetést. A második félidőben a holland együttes Ivan Perišić találatával egyenlíteni tudott, ám a hazigazda zebramezesek végül Samuel Mbangula kései góljával arattak győzelmet, s szereztek előnyt a visszavágóra.

A 21:00-kor kezdődő mérkőzést a Sport 1 közvetíti élőben.

A Juventus 20 fős kerete a következő:

Kapusok: Perin, Pinsoglio, Di Gregorio.

Védők: Gatti, Kelly, Renato Veiga, Cambiaso, Savona, Rouhi.

Középpályások: Locatelli, Koopmeiners, McKennie, Thuram.

Csatárok: Conceição, Vlahović, Yıldız, González, Kolo Muani, Weah, Mbangula.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr5018799074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fabrizio 2025.02.19. 23:57:18

@babo0410: kötözködés nélkül, ebben a meccsben milyen pozitívumot láttál?

west30 2025.02.19. 23:58:07

@Shyr Kahn: De a Psv miert tud focizni,meg a Juventusenal is rosszabb vedelemmel?

Shyr Kahn 2025.02.19. 23:59:19

@Fabrizio: A Juventus regi mottojat felejtsuk el, tok mindegy ki az edzo a mai jatekosok nem birjak azt a nyomast, amit egykor a regiek birtak/megszoktak.

Ha valamit ajanlhatok Elvezd a focit, amit nezel... ha ki is kap a csapat, ertekeld a szep momentumokat es ha latsz fejlodesre utalo jegyeket, akkor mar orulhetsz.
Weah golja gyonyoru volt! Thuram egyeni felfutasai elmenyszamba mennek.

A tobbit lattuk. Tudjuk, hogy Conceicao onzo (legalabb 3 esetben ment fel es passzolhatott volna szelre a vele felfuto Kolo-nak), tudjuk, hogy van potencial sok jatekosban, akikbol nem jott ki a legjobb most.

Ez ilyen. Sosem lesz olyan Juve, ami mindig nyerni fog es a BL egy lutri.

Persze a PSV-t verni kellett volna, de ha raulsz az eredmenyre, akkor varhato, hogy meg leszel buntetve.
Ha ezt az egyetlen dolgot elfelejtene a csapat, sokal elvezetesebb es eredmenyesebb focit jatszhatna.

tomi12312323 2025.02.19. 23:59:35

@babo0410: Biztató persze. Köszönöm, hogy felnyitottad a szemem :D

babo0410 2025.02.20. 00:01:12

@Victory7: Nagyon egyetértek!
@Rodri13: Lenne keresnivalónk a BL-ben, ha nem olaszosan le akarnnk hozni minimállal. Ezt a PSV-t az első meccsen 3-1-re vertük, múlt héten 2-1-re, ma is simán hozni kellett volna. Motta annyiban hibás, hogy vélhetően nem üvöltötte le a csapat fejét a szünetben, mert nagyon rosszul jöttünk ki. Látszott a srácoknak a 0-0 bőven elég. Most lehet a bajnokságra fókuszálni, és tanulni kell ebből. Nincs olyan, hogy megnyert párharc, pláne nem 1 gólos előnynél. Küzdeni kell a 2. meccsen is.

Direct_01 2025.02.20. 00:01:12

Ha ez a szezon a Juventus ujjàépülése, akkor sajnos gond van az alappal!

Motta nem tud meccselni, nem örjöng, semmi kisugàrzása a csàvónak! Csak nézi ahogy k… jàk az asszonyt, de nem menne oda, hogy rendet tegyen .. csak nézi!!!

Shyr Kahn 2025.02.20. 00:01:24

@bulldeo: Sztem Yildiz is jo csere volt, csak keson jott.

bulldeo 2025.02.20. 00:02:08

@Attilio79: "Yildiz, Mbangula, Savona nem kész játékosok, ez is látszik."
Szerintem, ha posztjukon játszanak, rendben vannak. De nem nem azok, akik krízis helyzetben cipelik a csapatot, az igaz.
Yildiz nagyon el tud tűnni:(
1-2 erős karakterű játékos hiányzik, rutinnal.

(Lehet fikázni, de Perisic nagyon sokat adott ennek a PSV-nek. Egyedül többet látott, mint a többi együtt.)

SpiritoJuve 2025.02.20. 00:02:43

Mottának még tanulópénz a BL.

Azt hitte gondolom az első félidő után hogy jó lesz ez, kihúzzuk vagy találunk egy gólt.
Arra nem volt válasza hogy feljebb kapcsolt a PSV. És Peri gólt szerzett rutinból megint.

A cserék meg kabaré. Ég a ház kettőscsere, Weah bebassza, aztán mégsem csere mert Weah bebaszta. Ez mi???

Ez Motta meccse volt. Elb*szta sajnos. Itt úgy kellett volna menni alapból hogy KELL a gól, nem mágnestáblázni az Apple laptopon a parvonal mellett.

DE látszik nincs még BL rutin edzőként.

A jobb CSAPATNAK meg gratulálok a jó focihoz és a továbbjutáshoz. Szép volt PSV!

Shyr Kahn 2025.02.20. 00:02:54

@west30:
1. Osszeszokottabb vedelmuk van
2. otthon jatszottak
3. miutan vezettek egy hatalmas lelektani elonybe kerultek, de ez miattunk van, mert mindig hagyjuk az ellenfelt golt loni, amikor eredmeny szempontjabol jol allunk.

Rikoo 2025.02.20. 00:03:16

Sajnos így a teljes szezon kuka és nagyjából a projekt is meghalt februárban.
Ez volt eddig az egyetlen ami megmenthette volna az idényt, de még itt is csak az óriási csalódás jutott.
El kell fogadni, hogy a BL az már régóta nem a Juventus játszótere.

ggbuffon 2025.02.20. 00:03:31

@Shyr Kahn: mar kerdeztem parszor de akkor ujra: ez a Juventus azt vagod? Nem a kib*szott Bolonya h Xeknek meg a szep momentumoknak tapsikoljunk..

Itt nyerni kell, nem Motta lelket apolni.

tomi12312323 2025.02.20. 00:03:58

@babo0410: "Motta annyiban hibás, hogy vélhetően nem üvöltötte le a csapat fejét a szünetben"
Igen nagyon jól látod semmi másban. Remélem mindenki látta mekkorát meccselt leszámítva az általad kiválóan észrevett apróságot.

Attilio79 2025.02.20. 00:05:53

@Shyr Kahn: Azért ráülni úgy az eredményre, hogy nincsen igazi védőnk vagy, aki van, az ki van hajtva...
A kulcs momentum Veiga kiesése volt, utána nem volt "B" terv.
Bejött Cambiaso, akiről kaptunk egy gólt és eladott megannyi labdát, bejött Vlaho, aki nem csinált semmit. Yildiz is csak keresi a legjobb formáját. Jó lenne, ha nem olyan játékosok lennének, akik már most az átigazolással törődnek.

ggbuffon 2025.02.20. 00:06:26

@SpiritoJuve: miert a tobbiben van rutinja? A 4.helyert megyunk a bajnoksagban is tele X-el meg vallalhatatlan performanszokkal, nagyon kiegyensulyozatlan teljesitmennyel.

En is szivesen tanulgatnek evi 2-3m euroert.

Egyebkent onmagaban a BL nem erdekel, de ez a parharc nyerheto volt boven igy kulonosen banto a kieses. Ugy h a tobbi fronton se allunk fenyesen, ezt azert eleg nehez sikersztorikent eladni.

SpiritoJuve 2025.02.20. 00:07:51

@west30: Mert muszáj nekik. Itt meg az van, ahogy ma is láttuk főleg a cseréknél, hogy a foci csak csak másodlagos a taktika mögött.

Pedig egyszerű játék ez...

Koopmeiners meg ma is.... Az a csávó Bergamoban hagyta az auráját egyszerűen... Kész..

Rodri13 2025.02.20. 00:07:54

Egyébként ez az olasz foci ilyen gyenge? Vagy nem volt szerencseje egyik olasznak sem?

Fabrizio 2025.02.20. 00:08:33

@Shyr Kahn: tudod, legalább van valami pozitív dologba kapaszkodnom. Szerencsém volt több generációt nézni ezért egy távoli lövés nem igazán hoz lázba.
Persze át kell értékelni a jelent, de ne ez legyen a mérce egy elképzelés nélküli teljesítmény után. Az első forduló óta nincs szignifikáns javulás. Lsd Como elleni meccs pl.

Leram7 2025.02.20. 00:09:16

Ez van sajnos, nem volt elég energia a csapatban.

Vagy lehet nem feltételeztük, hogy a psv ilyen energiákat tud mozgósítani.

Többen írták, hogy Nico, Kelly nem volt jó. Hát szerintem Nico, Kelly, Gatti, Thuram, Weah, Di Gregorio jól küzdött. Nem azt mondom, hogy jól játszott...

Conc, Yildiz, Muani, Vlaho, Mbangula, Cambiso nem hasonlított focistára ma.
(Savonat azért nem fikázom, mert lehet sérült)

Az első psv gólnál olyan helyzkedési hibák voltak. Az egész meccsen úgy jöttek át a középpályán.

Nem akarok Mottázni, de erőnlétben nagyon nem volt rendben ez a csapat, 1-1 legalább cserélni kellett volna. 2. félidőben és a hosszabbításban nem voltunk meccsben.

Shyr Kahn 2025.02.20. 00:09:50

@ggbuffon: Ha igy gondolod menj el es szurkolj a Real Madridnak, vagy a Liverpoolnak. Ez a Juventus sem anyagilag, sem jatekosminosegben, sem tapasztalatban nincs a nagyok szintjen.

Ha a szep momentumoknak nem tudsz orulni, akkor minek nezel focit? Gyozni meg alig gyozunk az elozo evekben... nem ertem miert ulsz le meg a TV ele, de persze te tudod.

Fabrizio 2025.02.20. 00:11:02

@ggbuffon: vigyázz mert még trollok leszünk :) Objektív mérőszámok sosem hazudnak.

Shyr Kahn 2025.02.20. 00:11:27

@Fabrizio: "Az első forduló óta nincs szignifikáns javulás. Lsd Como elleni meccs pl." - ez persze nem igy van, de valoban sokszor van visszaeses.

ggbuffon 2025.02.20. 00:12:23

@Shyr Kahn: lol, magyarazd mar meg a magyarazhatatlant.

Ez az ervelesed meg egeszen elkepeszto.

west30 2025.02.20. 00:12:33

@Shyr Kahn: Ez egyik sem magyarazat.Az o vedelmuk igy is legalabb olyan atjarohaz,ha nem rosszabb volt mint a Juventuse,meg is tudtak elorefele jatszani.A Juventus pedig meg a 120.percben is teknos lassusaggal passzolgatta hatul a labdat hatranyban.

tomi12312323 2025.02.20. 00:14:01

@Shyr Kahn: Nehogy elküldjél már mindenkit aki nem tapsikol az imádott edzőgéniuszodnak. IGEN IS JUVENTUS SZURKOLÓKÉNT NEM FOGOK EGY_EGY SZÉP MOMENTUMNAK TAPSIKOLNI! ekkora baromságot életemben nem hallottam. Neked elmentek otthonról? Édes Istenem!!!

SpiritoJuve 2025.02.20. 00:14:55

Borzasztó mérges vagyok a csapatra. Legszívesebben összetörnék valamit... Az Inter elleni feeling után megint arcon van köpve az ember... Feltépek még egy sörikét hátha segít vmit de nem hiszem...

Pedig ez volt a titkos favoritom hogy végre összeáll minden és lesz egy BL "meglepetéscsapat" Mottáékból... Erre...

KURVA ÉLET BASSZA MEG!

ggbuffon 2025.02.20. 00:15:52

@Fabrizio: nemtudsz orulni a szep pillanatoknak.. :D

Atyavilag, de komolyan.

30 eve vagyok Juve szurkolo, messzirol megismerem ha kretenek vannak a csapat kozeleben. Motta egyertelmuen az, lassan marcius de a taktikai geniusz munkaja csak nem akar beerni. Megy itt az ez hianyzott az hianyzott amaz hianyzott bullshithalom.

Meg oruljunk a szep pillanatoknak kulonben minek nezunk focit.

Csak azt nem ertem h e zsenialis meglatast miert nem vettek meg at es miert jatszanak pontokert. Furcsa

Attilio79 2025.02.20. 00:17:08

@ggbuffon: Már 30 éve? Azta.... :D

Rikoo 2025.02.20. 00:17:11

Egyébként itt felesleges is bármiről vitázni. Ez egy kib@szott szégyen, de már megszoktuk egy ideje.

Fabrizio 2025.02.20. 00:18:36

Egy gondolat a végére. Senki kötődését nem vitatom a klub iránt. Ez nem úgy megy hogy szurkolj másik klubnak. Mert megy itt a suffering rendesen. De hadd ne szeleteljük a fingot ilyen performance után. Másképpen gondolkodunk, ezt mindenki kezelje lojálisan.

tomi12312323 2025.02.20. 00:18:38

@Shyr Kahn: Olyan lettél mint az Allegri imádók, teljesen elveszítetted a kapcsolatot a valósággal. Mindegy mi történik, de te már elkötelezted magad Motta mellett. Egy fokkal se vagy jobb azoknál akik a vállalhatatlan Allegri játék mellett kardoskodtak. ÉBRESZTŐ!

Rikoo 2025.02.20. 00:19:42

@Shyr Kahn: A Juventus Olaszország legsikeresebb, leggazdagabb és legtöbb szurkolóval rendelkező klubja.

delpi0823 2025.02.20. 00:20:59

@Rikoo: Az megmentette volna a szezont ha bejutunk a 16koze?Vagy lehet inkabb haza vagta volna a kovetkezo szezonunkat,mert akkor meg kevesebb eselyunk lett volna 4be vegezni a bajnoksagba.Ha nem jutunk a kovetkezo evben a blben nem +10milliotol esik el a klub amit meg ez a plusz 1kor jelentette volna,hanem 50-60 milliotol kb..........

west30 2025.02.20. 00:23:03

@Rikoo: Egyebkent ez egy akkora meszarszek volt ma Motta reszerol,hogy menesztest erdemelne erte.Borzalmas volt.

Rikoo 2025.02.20. 00:25:09

@delpi0823: Az a probléma, hogy az anyagi részét lényegében a tulajdonosi kör alapozza meg már hosszú évek óta. A klub sportszakmai része kb. 5 éve csalódás.

tomi12312323 2025.02.20. 00:25:21

@delpi0823: Ez óriási lehet ma mégis tudok majd aludni Motta bá, így mentette meg a szezont ÓRIÁSI!!! En meg eddig idegeskedtem. Köszönöm barátom.

delpi0823 2025.02.20. 00:25:39

@Leram7: Az a baj hogy kibasztunk majd 15milliot egy portugal jobb bekkre,akit azota se lattunk.Savonan latszik hogy nem 100%os de meg igy is inkabb ot jatsztaja,kurva nagy gondok vannak itt az az igazsag...........

ggbuffon 2025.02.20. 00:26:02

@Attilio79: utana kellett szamolnom de tenyleg annyi, sot 31 inkabb. Leirni is borzaszto. :D

Rikoo 2025.02.20. 00:27:16

@west30: Bosz egy rutinos edző, sajnos a Juventus edzője még nincs ilyen szinten tapasztalatban. Nem tudja, hogyan meccseljen le egy párharcot a BL kieséses rendszerben.

Rikoo 2025.02.20. 00:27:50

@delpi0823: Igen, lényegében ez az egész projekt ilyen.

Leram7 2025.02.20. 00:28:33

@delpi0823: Fő gond szerintem az volt, hogy az inter elleni meccsen 120% adtunk ki magunkból. Nem volt erő, energia.

Muani, Kelly, Veiga nevezése jó döntés volt.

Ki kellett volna védekezni, de sajnos Cambiasokkal nem lehet.

ggbuffon 2025.02.20. 00:29:43

@delpi0823: szval igazabol meg Motta tett szivesseget.

Egy langesz ez a Csiagu h igy gondol a klub jovojere.

Shyr Khan -nak meg egy megjegyzes: szted egy bajnoki 4.hely pl siker? Szukseges rossz, amit mindenki lenyel ha az van kilatasban h itt majd micsoda jovo var rank.

Kolo Muanival is mondtam h ovatosan. Brutal jo kezdett, szimpi a csavo, de a mostani golerzekenysege totalis ellentetben van az eddigi karrierjevel.

delpi0823 2025.02.20. 00:30:47

@tomi12312323: En nem vedeni akartam Mottat ezzel hogy kiestunk,csak azert maradjunk mar a realitas talajan,most komolyan azzal megmentettuk volna a szezont ha bejutunk a blben a 16koze?

Attilio79 2025.02.20. 00:30:53

Azért a Juve történelme során volt pár arcpirító szezonunk, akik régebb óta szurkolói a csapatnak, talán emlékezhetnek rá, még olyan játékosokkal is, akik BL-t nyertek....

Nem biztos, hogy Motta lesz az utunk, azonban tele van fiatalokkal a keret, akiktől nem elvárható, hogy mindig top formában játszanak. Nehéz mit mondani főként látva pl. egy kölcsön Muani vs. Vlaho teljesítményt vagy egy Conci vs Yildiz teljesítményt.
Szóval ez egy formálódó csapat, hullámzó teljesítménnyel, most ez van és önthetnek bele még pár 100 millát, akkor is meg kell találni azt az utat, amit mindenki keres!
Nem kell beállítani senkit sem ördögnek vagy angyalnak.

Gabi 69. 2025.02.20. 00:31:30

Amúgy mit is vártatok? Hogy megnyerjük a BL-t? Ezt pontosan tudtuk hogy ez tanuló év lesz. Tegnap estétől az volt a baj hogy a két vetélytárs ki esett és a bajnokságra figyelhetnek. Mostmár mi is. Nincs itt világ vége. Olvasom itt valaki Savonát hibáztatja. Az információ róla hogy sérüléssel játszik. Lehet be injekciózva. Utánna kell csinálni. Meg kell próbálni hogy ezt a szintet hogyan lehet le hozni kényszerből. De ez csak egy példa. Én szeretem a lelkesedése miatt Gattit. Ő egy második számú középhátvéd lenne Breme vagy Kalulu mögött. Most meg neki kellene irányítani ezt a védelmet mert beugrók játszanak mellette és még aki beválik az is megsérül. Igazatok van el kell zavarni Mottát. Hozni kell valaki mást. Az új edző hoz magával játékosokat? Vagy fel gyógyúl mindenki ha meghallja a nevét? Nincs itt világ vége. Folytatni kell a munkát tovább építeni a csapatot. Ha második harmadik évben sem lesz eredménye akkor lehet újrakezdeni. De most idő kell! Még kell szerezni a negyedik vagy a harmadik helyet. Jővőre meg a dobogó valemyik fokát. Utánna meg ezzel a fiatal csapattal több évig harcolni a bajnoki győzelemért.

delpi0823 2025.02.20. 00:33:41

@ggbuffon: Nem tett semmilyen szivesseget,de ha nektek ezzel van megmentve a szezon hogy bejutunk a blben a legjobb 16koze akkor gratulalok.

Fabrizio 2025.02.20. 00:33:43

Koopmainers azt sem tudja hol van. Az nem edzői kérdés hogy ennek ellenére majdnem minden meccsen kezdőként szerepelteti? Amortizáltunk legalább 3 játékos árát több 10 millával. Vezetői képesség a hibák felismerése. Ez sem megy.

Rikoo 2025.02.20. 00:35:03

Na azt hiszem Motta meccs utáni nyilatkozata sokaknál kib@ssza majd a biztosítékot.:D

"I made every decision right and I would do it again."
"Thuram and Yıldız on the bench for 80 mins? I make all the decisions for the good of the team."
"Koopmeiners had to play with a fever today. He gives his all for the team."
"Locatelli said that we threw away the qualification? I don't think so. We didn't throw anything away."

Pár gyöngyszem. Legalább megtudtuk, hogy Koopmeiners lázasan kezdetése és Thuram padoztatása a csapat érdeke volt.

ggbuffon 2025.02.20. 00:36:35

@delpi0823: de itt nem a szezon megmenteserol van szo, irtam h nem realis a BLben komolyabb almokat szovogetni amikor a Serie A is nagy falat.

Az az arcpirito h itt egyesek magyarazzak a magyarazhatatlant Motta vedelmere meg akar annak karan is h a csapat eredmenyessege hat finoman szolva is hagy kivannivalot, mentalisan meg kb a rangadokra szivja fel magat.

delpi0823 2025.02.20. 00:36:53

@ggbuffon: Zavarjuk el amugy is Mottat.Hozzunk valakitaztan majd hirtelen varazsutesre megvaltozik minden es szuper footballt jatszunk majd,serultek nem lesznek.........Igazabol sokan ezt vizionaltak itt a blogon Allegri tavozasa utan is...........

Fabrizio 2025.02.20. 00:37:39

@Attilio79: tudod nem az a baj, hogy tele vagyunk fiatalokkal. De hol kötöttek ki a Nextgen srácok? Aké, Soule, Miretti, Fagioli.
Ha ez a koncepció vigyük végig. Tavaly ez volt az irány. S biztos kihagytam pár nevet.

SpiritoJuve 2025.02.20. 00:39:42

@Rikoo: Igen a cserés töketlenkedések is erről árulkodnak sajnos :(

Sajnos azt kell gondolnom hogy a Bologna után ez túl magas léc még neki. És azt se látom soha tőle hogy felrobban a pálya szélén mint Conte. Maximum a játékvezetővel balhézik amiért már kapott is pihit.

Így vagy úgy de ezt a szezont be kell fejezni BL helyen a bajnokságban, aztán jöhet a többi.

Nekem a legnagyobb bajom továbbra is az erőnléttel van. Az edző központban valami nem kerek régóta. Ezt orvosolni kell mert erőnlétileg gyengék vagyunk.

SuperTrezi 2025.02.20. 00:40:36

@SpiritoJuve: Megértelek. Ráadásul nem is haltunk meg szépen. Kiábrándító volt.

ggbuffon 2025.02.20. 00:42:21

@Attilio79: emlekeim szerint egy 7.hely volt 98-99bol ami oriasi kudarc volt, repult is Lippi meg evkozben es akk volt Ancelotti.

A Calciopoli era utani era Juvei valoban tragikusak voltak. De nem is gondolok rajuk vissza tul jo szivvel..

Leram7 2025.02.20. 00:42:36

@Rikoo: Ennek tudtában a szünetben vagy 2. félidő elején a Koop - Thuram csere illett volna.

Attilio79 2025.02.20. 00:42:59

@Fabrizio: Hol kötöttek ki? Komolyan nem értem, hogy mit akarsz mondani?
A Next Gen egy "játék", semmi egyéb nem lehetne a Juve számára vagy jön olyan játékos, aki építhető vagy nem. Soha nem voltunk edzőközpont.
Az tény, hogy mostanában próbálták a primaverát építeni (rekord bajnokként szerintem kötelező szerepvállalása a klubnak), de ez akkor is csak egy szép eszme maradt.

SpiritoJuve 2025.02.20. 00:44:11

@delpi0823: Edzőközpont. Fejéről bűzlik a hal.

Gabi 69. 2025.02.20. 00:44:22

@Fabrizio: Igen volt akit én is sajnáltam az eladott fiatalokból. De vegyük Mirettit. Nem úgy veszem észre hogy a hátán vinné a csapatát. Fagioli is mintha a pályán sem lett volna a legutóbbi meccsen. Itt sem volt sok kiemelkedő meccsük.

Fabrizio 2025.02.20. 00:44:55

@ggbuffon: de a sztárigazolásaink Amauri és Felipe Melo, szinten nyomják. Van itt párhuzam bőven

ggbuffon 2025.02.20. 00:46:51

@Rikoo: tokeletesen leirja az alkalmatlansagat a Juve padjara. De a Lazional lehet orulnenek neki.

Fabrizio 2025.02.20. 00:47:51

@Gabi 69.: koncepció volt. Nem azt mondtam hogy nélkülözhetetlenek, sőt a mostani keretet ne is hasonlítsuk ahhoz. Azt akartam sugallni hogy az is megbukott. És 200 millás invesztmenttel is ugyanott vagyunk

Attilio79 2025.02.20. 00:48:57

@ggbuffon: Igen, erre gondolok, van ilyen és pont Lippi, aki számomra megkérdőjelezhetetlen szaki! Van ilyen és persze, bosszantó.

delpi0823 2025.02.20. 00:49:07

@ggbuffon: Megint ket reszre szakadt a blog,ugyanez volt Allegrinel is.En probalok azert a realitas talajan maradni,es a kozeputat megtalalni.Mert nyilvan Motta is sok mondenben hibas,de az igazsaghoz az is hozzatartozik hogy ez a keret harmatgyenge,es allandoan tele vagyunk serultekkel.Nem hinnem hogy egy erzovaltas most hirtelen megoldana a problemakat.Valahogy a 4ben kell vegezni,es megoribalni egy szep eredmenyt elerni az olasz kupaban,ennyi celkituzesunk maradt a hatralevo szezonban.

Fabrizio 2025.02.20. 00:50:07

@Attilio79: az a szép eszme a tavalyi év koncepciója volt, beépíteni a fiatalokat. A gondom az, hogy semmi sem működik.

Rikoo 2025.02.20. 00:50:24

"I don’t think I made the substitutions too late. I made them at the right moment."

?️| Motta

SpiritoJuve 2025.02.20. 00:50:54

A PSV egy nagyon jó Holland élcsapat, és gratula nekik még egyszer, de kínos volt azt látni hogy jobban bírják szuflával mint mi.
És ehhez semmi köze annak hogy hétvégén rangadót volt. Másnál is ugyanez van aki több fronton érdekelt.

Át kell szervezni a játékosok programját és az edzőközponton változtatni különben itt még nagyon sokáig fogunk keseregni. Én erre tudok gondolni.

Jó csapat a PSV, de ma tovább kellett volna jutni... :(

ggbuffon 2025.02.20. 00:53:38

@Fabrizio: ha van vizio, ha van szaktudas es ehhez van eltokeltseg es szenvedely akkor jonnek tobbnyire a sikerek is.

Elobbit en nem latom, mert olyanok iranyitjak a klubot akik azt se tudjak hol vannak, szaktudas szinten zenesz, szenvedely az meg viccnek is rossz.

Mindig into peldanak szoktam irni a MU-t de nagyon tanulsagos h mi tortenik amikor inkompetens emberek kezebe kerul egy klub, akkor a vilag osszes penze se eleg. (Pedig ott nem kolcsonokkel kukaznak jatekost)

Dzsintoniknak is vallalnia kell a felelosseget Motta kinevezeseert.

Ezert nem tudok teljes szivbol lelkesedni egy Inter gyozelemnek. Mert ezek a gyozelmek lenyegeben csak purroszi gyozelmek, amik Motta tenykedeset elnyujtjak a klubnal, aminel kartekonyabb dolog jelenleg nem hiszem van ha hosszu tavon gondkodunk.

bulldeo 2025.02.20. 00:54:19

@Fabrizio: Yildiz, Mbangula és Savona azok honnan jöttek? Az űrből?

SpiritoJuve 2025.02.20. 00:56:52

@Rikoo: Faszság. De Motta Savona kőkemény rugásánál is azt mutatta ugye hogy semmi csak koccoltak xd

Jó elképzelése van a fociról, de sajnos több hiányossága ami nem az előbbi mellé billent a mérleg nyelvét.
Igaz ő dolgozik a játékosokkal, de mi meg látjuk az eredményt.

Persze én voltam olyan naív hogy tökös játékot vártam idegenben...

west30 2025.02.20. 00:57:20

@Rikoo: Lehet kirugatni szeretne magat? :)

Attilio79 2025.02.20. 00:58:51

@Fabrizio: Tavalyi évben más edzőnk volt rekord fizetéssel, aki hangoztatta, hogy lehetőséget ad a fiataloknak, döntse el mindenki maga, hogy ez sikerült neki (szerintem nem)
Az eddig eltelt fél évben is sok az új játékos, elmentek-érkeztek sokan, úgy tudom, hogy nem volt kitűzött BL cél.
A Next Gen keretéből ki az, aki nagyon kiemelkedő volt és mondjuk elherdáltuk (Huijsen-en kívül, aki számomra azért még mindig egy nagy talány)?
Kean a Fioban remekel, de vajon miért, itt a blogon direkt felhoztam példaképpen, elég mókás...

SpiritoJuve 2025.02.20. 00:59:42

@ggbuffon: Azért MU szintü veremben nem vagyunk mert azokra nincsen már jelző sem, de értem mire próbálsz reflektálni.

ggbuffon 2025.02.20. 00:59:49

@delpi0823: a fizikalis felkeszites az edzoi stab felelossege.

A mentalis felkeszites szinten.

Az igazolasok meg ugyszinten a sportigazgatoval karoltve.

Nehezen fogadom el ezt a jaj nincs vedonk nyavajgast, amikor ugy vagtunk neki a szezonnak h ket belso hv (mert h Kalulu eredetileg jobbunkoba jott csak Bremer serulese megmutatta h nem rossz kozepen sem) ekozben elzavarva:
Huijsen: kb a PL egyik legjobb vedoje aproert
Rugani: alacsony ber, goleros, turi a padot
Danilo: hagyjuk is, meltatlan volt ahogy kitette ez az exinteres bohoc.

Szval ez a kifogas itt santit. Kb mintha levagnam szantszandekkal a kezeim, majd kozlom h jaaa hát én ezert nem tudok irni keremszepen.

Attilio79 2025.02.20. 01:10:35

@ggbuffon: Kicsit nézzük másképpen: Elment Danilo, Huijsen, Rugani és érkezett Kalulu, Cabal és Veiga egyelőre. (Costa és Kelly is érkezett ugye)
Nekem valahogy ez egy jobb jövőkép, tudván, hogy lenne egy Bremer és egy csere Gatti.

Fabrizio 2025.02.20. 01:10:53

@Attilio79: tekintsünk el Allegritől az a fejezet lezárult szerencsére. Elég komoly task volt a vezetőségtől, hogy be kell építeni a fiatalokat. Nyilván pénzt kellett generálni a fiatalokból a pénzügyi balhét követően. Szerintem így kerek a story. Igen az megint érdekes, hogy némely játékos újra futbalistára hasonlít egy másik klubban

Attilio79 2025.02.20. 01:14:36

@Fabrizio: Te hoztad fel a tavalyt.
Na de ki hiányzik a mai keretből?
Miretti, Kean, Huijsen, Soulé, Barrenechea, Gonzalez, Kaio Jorge vagy de Winter közül? Nagyjából ezek a nevek voltak.

Fabrizio 2025.02.20. 01:20:57

@Attilio79: én a koncepcióra hegyeztem ki. Össze vissza kapkodás zajlik. Ennyi erővel nekik is adhattak volna még egy szezon türelmet hisz fiatalok. Na de mindegy, Ferrero tudja mit csinál, közgazdászként kisimítja a cashflow-t. Egyszerűen csak tele a t..köm az építkezésekkel. Egy helyben toporgunk.

Attilio79 2025.02.20. 01:25:08

@Fabrizio: Komolyan nem értem, redukálják a kiadásokat, hogy nem -200-ak legyenek és fiatalítanak, mi a probléma ezzel?
Senkiért nem volt kár, aki távozott, Huijsen tényleg jól játszik, de mellette volt 8-10 mindenki által többre értékelt játékos, aki semmit nem mutat. (Volt még Illing Jr.és Fagioli is, közben eszembe jutott)

Bonav70 2025.02.20. 01:27:53

Xar volt! Nem jött jól Vincent kiválása ez tuti...de......fiatal csapat vagyunk sok új játékossal.......lesz ez jobb :) Forza Juve!!

bulldeo 2025.02.20. 01:28:12

@Fabrizio: Yildiz, Mbangula, Savona a projekt részei. És Fagioli is kapott lehetőséget, csak nem tudott élni vele.

a.pirlo21 2025.02.20. 01:30:45

Kiábrándult vagyok, csalódott, mellesleg teljesen megerdemeltük a kiesést. 30 eve vagyok olasz foci orult, nyilvan nem változtat a mai meccs semmin, méginkább kitartok. Voltam a csapattal serie b meccsen is anno, hatalmas elmeny volt.
Nade, hogy 2 nap alatt 3 olasz csapat kiessen a brugge, feyenoord, psv harmas ellen, elfogadhatatlan. Mellesleg az atalantat sajnalom a legjobban, bárkit megkurhattak volna 2 meccsen pedig a jovoben.
Motta testbeszéde vallalhatatlan volt. Az hogy a milanban meg a juveban alig talalni olasz játékosokat szinten. Spiritonak nyoma sincsen. Arrol ne is beszeljunk, hogy az olasz foci valogatott szinten is lassan súlytalan.
A tokom tele van azzal, hogy kellyket es hasonlo szerencsétlenséget kell neznem olasz mezben botladozni. Kozben elherdaljuk dybalat, danilot, bernardeschit, hujisent es sorolhatnám. Nincs tobb kifogás, ha eredmenyt nem is, legalabb teljesítményt szeretnek latni es olasz játékosokat mindenekelőtt. Eszembe jutott most sturaro neve vagy padoin, de korabbrol tacchinardi, luliano. Perem jatekosok, akik most kurva hasznosak lennenek, de azok voltak anno is. Nem szabad elhagyni az identitást, forza Italia!

Fabrizio 2025.02.20. 01:40:13

@Attilio79: a problémám az, hogy a a giga zsetonért érkezők pl Koop, D. Luiz, fillérekért távoznak majd, mivel semmivel nem nyújtanak kimagaslóbbat mint pl Illing Junior. Nincs koncepció, terv nevezzem bárminek is. Új a keret, részemről semmi változást nem látok tavalyhoz képest. De én örülnék legjobban ha ebből kisül vmi jó.

a.pirlo21 2025.02.20. 01:53:45

Mellesleg mottanal sokkal magasabb polc palladino, ez mar a monzas időkben latszott, raadasul palladinonal ott a juves mult.
De a juve vezetőséget marotta távozása ota csak a punci szag fűti, lasd ronaldo. Motta tavalyi bl helyezese a bolognaval sem nevezhető bravurnak, tekintve hogy 5 csapatot indithattunk tavaly a bl-ben. Ugyanezt hozza vincenzo Italiano iden is. Kozben marotta az interbol vilag szinten top 5-ös csapatot csinalt, mindezt erős olasz maggal. Acerbi, barella, bastoni, dimarco. Valljuk be, ez a legnagyobb kritika az iranyunkba.

Shyr Kahn 2025.02.20. 06:14:46

@ggbuffon: "Ez az ervelesed meg egeszen elkepeszto." - orulok, hogy sikerult elkepeszto magyarazatot adnom.

"Shyr Khan -nak meg egy megjegyzes: szted egy bajnoki 4.hely pl siker? Szukseges rossz, amit mindenki lenyel ha az van kilatasban h itt majd micsoda jovo var rank." - nem siker. Amit en irtam az az, hogy ha a folyamatos gyozelmeket varod el a csapattol, akkor jelenleg rossz csapatnak szurkolsz. Ennyit allitottam es nem tobbet. Jelenleg (es az elozo 5 evben) ennek a Juventusnak azert kell szurkolni, hogy fel tudjon epiteni egy sikeres projektet es a fiatal kerettel kepes legyen versenykepesse valni. Hogy errefele haladunk-e az egy nagy kerdes. Nekem tovabbra is tetszik nehany dolog. Mas dolgok mar kevesbe, de azt latom, hogy a nyomas nagyon magas es ezt a fiatal jatekosoknak meg kell szokniuk. En tovabbra is azt mondom, hogy stabil vedelem nelkul nincs siker... es ezt mar honapok ota hajtogatom. Veiga igeretesen indult, aztan ma leserult. Sajnalom. Ennek megfeleloen nem varok sokat es a 4. hely, meg ha nem is siker normal esetben, de jelen esetben (ismerven az eddigi menetelt) legalabb is elfogadhato.

@west30: "Ez egyik sem magyarazat.Az o vedelmuk igy is legalabb olyan atjarohaz,ha nem rosszabb volt mint a Juventuse" - egyik vedelem sem volt szuper jo. En azet a Juveet gyengebbnek lattam ezen a merkozesen. Az elso felido ok volt, de a masodikban Ok tudtak felporogni es nem mi. Ez ilyen egyszeru. Nem mindig sikerul ez es meg veletlenul sem vedem itt Motta-t. Ez a merkozes az O es a jatekosok sara volt egyertelmuen. A tapasztalat hianya mindket reszrol.

@tomi12312323: "Nehogy elküldjél már mindenkit aki nem tapsikol az imádott edzőgéniuszodnak." - senkit nem kuldtem el. Egy tenyt allapitottam meg miszerint az elozo evek - es jelen Juventusa nem a gyozelemre rendezkedett be, igy azt varni, hogy pillanatok alatt a 2015-os szintre keruljunk naivitas es inkabb neveznem naivitasnak.

"IGEN IS JUVENTUS SZURKOLÓKÉNT NEM FOGOK EGY_EGY SZÉP MOMENTUMNAK TAPSIKOLNI!" - hat ez az... ha nem, akkor mit ertekelsz az elozo evekben es jelen pillanatban? Jo hogy kiteped a hajad duhodben, vagy megprobalsz olyan dolgot keresni, ami ertekelheto?

"ekkora baromságot életemben nem hallottam. Neked elmentek otthonról? Édes Istenem!!!" - Valoban elmentek otthonrol.

"Olyan lettél mint az Allegri imádók, teljesen elveszítetted a kapcsolatot a valósággal. Mindegy mi történik, de te már elkötelezted magad Motta mellett. Egy fokkal se vagy jobb azoknál akik a vállalhatatlan Allegri játék mellett kardoskodtak. ÉBRESZTŐ!" - nem vedtem Motta-t. Ez a merkozes rajta ment el elsosorban, ha lattad a korabbi hozzaszolasomat, de ettol meg realisan latom, hogy az elozo 4 evben ez adatott nekunk es megprobalok orulni, ha latok nemi valtozast a jatekban, ha latom, hogy a jatekosok csinalnak szep dolgokat. Ha allandoan csak gyozelmet varsz... ne a Juventus-na szurkolj, mert azt iden nem sokat fogsz kapni. A nagy problema az, hogy mi Juventus szurkolok sirtunk 2020 elott, hogy eredmenyes a csapat, de nem szep a jatek... aztan ket evet nem voltunk kepesek kivarni, hogy Sarri dolgai befussanak es kikotottunk (egy kis kiterovel) ugyanannal az Allegrinel, akit korabban pontosan a csunya foci miatt menesztettunk korabban. Miutan lattuk, hogy meg rosszabb lett vele (3 ev utan!!!), megprobaltunk valtani egy fiatal, eredmenyei alapjan tehetseges edzore, aki kicsit masabb felfogast kepvisel es lam mar egy ideje ott tartunk, hogy a szep megmozdulasok nem szamitanak, csak az eredmeny megint, ami meg hellyel kozzel van csupan. Ez az ami megoli a modern focit. A tulzott eredmenykenyszer es a hatalmas nyomas.

@Rikoo: "A Juventus Olaszország legsikeresebb, leggazdagabb és legtöbb szurkolóval rendelkező klubja." - ezt nem sejtettem... koszonom az uj informaciot!

@Bonav70: ++ vegre egy optimista komment!

@a.pirlo21: "Mellesleg mottanal sokkal magasabb polc palladino, ez mar a monzas időkben latszott, raadasul palladinonal ott a juves mult." - Palladino jo edzonek tunik, de nem mutatott meg akkorat egyetlen csapattal sem, mint Motta a Bologna-val, igy megint csak kerdeses lenne, hogy mit is tudna kihozni itt a Juventusnal a csapatbol, tudvan hogy az elvaras szuper magas es igy a nyomas is.

RealDogg69 2025.02.20. 06:21:41

Fájó szívvel írom de beárazott minket az európai klubfutball is sajnos. Az igazság az hogy ennek a csapatnak nincs is semmi keresnivalója a 16 között. És sajnos ez már évek óta igaz. 8 és 10 éve még BL döntőt játszottunk azóta iszonyat mélyre süllyedtünk.

venember83 2025.02.20. 06:37:45

@RealDogg69: azóta Lyon, Porto, Villarreal, Eindhoven elég a kieséshez. A helyzet egyre fokozódik, egyre kiegyensúlyozottabbak az erőviszonyok az európai klubfutballban (is). A Juve meg közben nem találja az utat felfelé. Nem gondolnám, hogy Mottával folytatják nyáron, még ha a vezetőség a legutóbbi csúfos BL-kudarcot el is nézte az edzőnek, Mottának nincs meg ehhez a hitele/múltja.

Zsupi44 2025.02.20. 06:41:32

Egyszerűen ez a csapat nem tud 2 félidőt normálisan letolni.
Az Inter ellen is csak a 2. feles volt jó az elsőben simán elbukhatunk volna.
Ott is minden hátvédünk hibázott egyet az első felesben csak az Inter és Lautaro nem tudta kihasználni.
Itt amit Gatti a 2. és harmadik gólnál leszerencsétlenkedett a 3.nál DiGregorioval az kabaré volt.
Semmit nem ér egy szép győzelem ha jön utána egy méretes pofon.
Kínos volt kifejezetten a tegnapi...

Zsupi44 2025.02.20. 06:42:35

És még annyi felesleges megcélózni a BL helyett ha rendre ilyen arcpirító módon búcsúzunk...

RealDogg69 2025.02.20. 06:48:16

@Zsupi44: Ott a pont... Amúgy ahogy ebben a körben az olaszok szerepeltek az 5. hely már nem lesz BL, az első 4-be meg úgysem érünk oda

RealDogg69 2025.02.20. 06:50:55

@Zsupi44: nincs erőnlét és borzasztóan sérülékeny az egész brigád. Szakmai stáb hibája mindkettő.

RealDogg69 2025.02.20. 06:55:26

@venember83: remélem hogy így lesz, szerintem többet ki lehetne hozni ebből a keretből is de az biztos hogy soronként kellene találni egy-egy kulcsembert erősítésnek.

Gabi 69. 2025.02.20. 07:28:22

Miért nem érünk oda az első négybe? Mert kiestünk a BL ből? Szerintem így van esély a harmadik helyre is meg a kupára is. Ha csak nem lesz annyi sérült hogy már a labdaszedők játszanak. A 2010-es évek előtt is volt olyan hogy fiatalítás akkor sem mindig a bajnoki címért harcoltunk. Voltunk harmadikok negyedikek. Még sem volt világ vége. Az hogy a legdrágább játékosok nem váltak be sok összetevős dolog. De hogy hatással van az eredményességre az biztos. Építeni kell tovább.

Zsupi44 2025.02.20. 07:30:43

@RealDogg69:

Az edzői stáb Motta felelőssége legalábbis gyanítom Ő választotta ki a saját stábját.
A sok sérülés is Motta felelőssége.
Ezt az orvosi központ hablaty szöveget felejtsük már el. Orvoshoz akkor mész már mikor beteg vagy, nem ott kapod jobb esetben el. Az, hogy nálunk milyen ütemben gyógyulnak az meg a károsodástól függ.
A világ legjobb orvosaival dolgoznak a nagycsapatok ráaádsul mondjuk Bremert vagy Cabalt nem is Olaszországban műtötték.
Egyszerűen fel kellene ismerni az optimális meccsterhelést.
Itt van Yildiz vagy Nico esete . A török csapágyasra lett hajtva és csodálkozunk , hogy visszaesett a formája?
Nico hosszú kihagyás után már kb az 5. meccsén kezdet az Inter ellen láthatóan széthajtotta magát, tegnap csak vánszorgott egész meccsen. Kinek a felelőssége megítélni a csapat állapotát. Mottáé mert Ő viszi el a balhét. De ha valamelyik stábtag hibázott, akkor legyen nyoma és mondja azt személyi változások történtek, de nem csak lapítás van.
A tegnapi meccs semmi másra nem volt jó csak arra , hogy legyen egy újabb sérültünk és a csapat szerdán széthajtja magát és a szurkolókat is csak szétbaszta az ideg.
Ezért feleslges elutazni..

Rocky80 2025.02.20. 12:54:10

@Gabi 69.: egy 4. hely az nekünk igenis a világ vége, én meg azt mondom...

@RealDogg69: egyetértek, mi nem tartozunk Európa legjobb 16 csapata közé, ez a realitás. Ettől függetlenül ha kapunk egy ilyen esélyt mint a tegnapi, azzal élnünk kell kötelezően, utólag az nem vigasztalhat bennünket hogy úgysem érdemeljük meg. :-(

@Zsupi44: tetszenek a gondolataid mostanában!

Egy észrevétel: feleslegesnek nem felesleges, mert bevétel származik belőle, meg ez a cél, hogy Európában is eredményesek legyünk, aztán próbálgatnunk kell magunkat ott is, meg fejlődnünk, még ha sz*r is ezt így megélni meg kimondani hogy ekkorát zuhantunk.

Ethan Hunt 2025.02.20. 17:41:54

@ggbuffon: "emlekeim szerint egy 7.hely volt 98-99bol ami oriasi kudarc volt, repult is Lippi meg evkozben es akk volt Ancelotti."

@Attilio79: "Igen, erre gondolok, van ilyen és pont Lippi, aki számomra megkérdőjelezhetetlen szaki! Van ilyen és persze, bosszantó."

Az egy 6.hely volt, ami SOHA nem történt volna meg, ha nem sérül le novemberben az Udinese elleni meccsen Del Piero, lévén a meccs előtt az 1.helyen álltunk a bajnokságban...

FeriGjuve 2025.02.20. 19:16:23

Sajnos az olasz futball be lett árazva ismét,most a hollandok árazták éppen....
Még az Inter áll,de van egy olyan sejtésem,hogy ők sem sokáig.

Il Principino 2025.02.20. 20:10:39

@FeriGjuve: Holland ellenfelet fog kapni a sinter PSV vagy Feyenoord,de ők ezt megoldják sztem.

FeriGjuve 2025.02.20. 20:18:17

@Il Principino: Mi meg őket oldottuk meg hétvégén.
Akkor most mi van ilyenkor?? ;D
Ki tudja ezt már.... :)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1917) bajnokság (3573) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (81) EB (51) edző (984) elemzés (40) előzetes (901) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1707) játékosokról (10346) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2511) meccsek (4401) mercato (4311) nyilatkozat (7746) Olasz Kupa (335) összefoglaló (445) pletyka (4319) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (103) történelem (53) válogatott (181) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (307) video (236) Címkefelhő
süti beállítások módosítása