Krasić nem lesz a Juventus játékosa

Úgy tűnik, mégsem igazol Torinóba a szerb szélső.

Korábban már azt lehetett hinni, hogy Miloš Krasić a következő idényben biztosan a Bianconeri labdarúgója lesz, ám a legújabb fejlemények ezt cáfolni látszanak.

Több olasz forrás is megerősítette, hogy a szerb játékos nem csatlakozik a Juventushoz, és erről beszélt a szélső ügynöke, Vlado Borozan is.

"A Juventus és a CSKA közti tárgyalások véget értek, de nem sikerült üzletet kötni pénzügyi részletek miatt. Martínez után a Bianconeri nem veszi meg Krasić-ot is. Krasić a Juventusba akart igazolni, de ez nem fog megtörténni. Most a Manchester City a legesélyesebb Miloš leigazolására, még ha azt is mondta a játékos, hogy Olaszországban szeretne játszani." - idézi Borozant a Tuttomercatoweb.com és footballpress.net.

"Sajnos a piac diktálja az árakat, és ha a Manchester City 18 millió eurós ajánlattal áll elő, akkor nyilvánvaló, hogy az orosz klub ezt megfontolja. Beszéltem Krasić-al, egy kicsit csalódott." - tette hozzá Borozan.

"A CSKA egy biztos lábakon álló együttes, nem kell feltétlenül eladniuk a legjobbjaikat. Azt mondták, hogy boldoggá teszik, és elengedik a játékost, de csak a piaci áron. Most azt hiszem, hogy a világbajnokság után dől el a sorsa."

A pletykák szerint a Juventus nem akart 13 millió eurónál többet fizetni Krasić játékjogáért, azonban ezt kevesellte a CSKA Moszkva. Mivel nem született megegyezés, így a Bianconeri képviselői inkább Martínezt választották, a szerbről pedig lemondtak.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr664652592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kotrevák Kelly 2010.06.19. 16:23:56

Ez van. Az mc-vel mi nem vehetjük fel a versenyt. Majd kap ott olyan fizut, h hirtelen az álmai csapata lesz a city.

rBBaggio 2010.06.19. 16:25:03

nyugi skacok köv szezonban még lehet gyepre lép nálunk 1jó kis Man City vs Juve EL mérkőzésen

wiltore 2010.06.19. 16:30:27

Köszönjük neked Marotta.... csak így tovább!!!

valaki 2010.06.19. 16:33:28

Köszönjük te félszemű kobra.. hozd inkább a szart 12m ért az biztos jobb lesz

Ismeretlen_22017 2010.06.19. 16:33:34

Írjunk olyan posztokat, hogy kik nem lesznek még a Juve játékosai.

Ismeretlen_122894 2010.06.19. 16:37:42

ha a cska szarik arra, hogy a játékos mit akar, azzal nem lehet mit tenni. ez az egész úgy tűnik nekem, hogy bármekkora összeget mondtunk volna, a cska rátett volna +2 misit, és végül 20-25M-nál meg is elégedett volna...marotta tökös gyereknek tűnik, nem bánom, hogy felállt ezekután a tárgyaló asztaltól. a következő tárgyaló parter majd figyelembe veszi, hogy marottával nem lehet cicózni.

Ismeretlen_53881 2010.06.19. 16:38:44

Akkor töröld ki a fenébe.

Ismeretlen_109592 2010.06.19. 16:41:00

azert az elkeserito h egy krasic-ot nm tudunk megvenni, benne meg lett volna potencial es viszonylag olcso lett volna. nagy a csalodottsagom

rBBaggio 2010.06.19. 16:41:36

nem lehet vele cicózni?:-DDD majd kiderül hogy végül mennyiért hozta Martinezt,mert ha 12 lesz amit sejtenek is akkor hülyének viszont lehet nézni:-))) diegot viszont tuti eladjuk,mert kellene még 1-2 cserekapus

Kotrevák Kelly 2010.06.19. 16:42:19

Tudtommal ez a Krasic gyerköc nem bizonyított még egyetlen normális bajnokságban vagy csapatban sem. Azért egy orosz bajnokság nem egy olasz, angol, vagy spanyol. Én nem érzem azt, h mindjárt öngyilkos leszek, mert nem igazol hozzánk...

Ismeretlen_146600 2010.06.19. 16:50:58

Mi az hogy nem bírjuk felvenni a versenyt a Cityvel? Ne beszélj már hülyeségeket 3-4 misi és a miénk lett volna csak ez a Marotta is egy balfasz ettől még Secco is sokkal jobb volt.Ő legalább ide tudott hozzni egy Diego-t de ez a kancsal még Krasicot sem képes ide hozni.Nem lehet vele cicózni nem ám mert már másodszor vették hülyére.1 Catania most a CSKA most jön a Genoa meg a Bari mert ők is hülyére veszik.Elviszik Criscitot meg Almiront meg Palladino marad meg még pénzt is fognak szerezni egy hülye Bonucciért

zzz 2010.06.19. 16:55:29

Azért az ilyen nyilotkazok mögött nagyon komoly PR munka is van. Ti se hihetitek hogy 1-2 millión múlik egy ilyen átigazolás. Ha mi most 18-at ajánlanánk ők 20-at és így tovább. Van jópár csapat akivel szemben esélyünk sincs megszerezni bizonyos játékosokat, ebbe sajnos jelenleg bele kell törödni...

Ismeretlen_149085 2010.06.19. 16:56:03

Jah, a Sampdoriánál is végig hülyére vették, azért csinált BL-résztvevő csapatot belőle...

rBBaggio 2010.06.19. 17:00:41

soroljatok már fel neveket a Sampból,melyeket nagyobb klubbok elől halászott el,vagy esetleg fiatal tehetségek igazolását.Cassano már eleve 1ik top olasz csapatnak se kellett,tehát őt kihúznám + ő eleve jó játékos volt,de Pazzini + ugyebár Fio-ba leszerepelt,így lehet eleve ő se tudna 1nagyobb csapatnál +ragadni

Ismeretlen_108746 2010.06.19. 17:02:21

Érdekes, mert Krasic pont azok közé a játékosok közé tartozott, akik komoly erősítést jelentettek volna, viszont a piaci árakhoz képest viszonylag olcsón meg lehetett volna szerezni. Martinez leigazolása ugyanakkor megdöbbentően gyorsan megtörtént (ugyan még nem hivatalos!), s nem igazán tiszta, hogy vajon párhuzamosan futottak a dolgok, vagyis úgy voltak vele, hogy vagy-vagy, netalán tényleg ilyen gyorsan előkaptak valaki mást a kalapból, esetleg Martinez érkezése nem zárja ki Krasic megvételét. Egyelőre semmi olyan nem történt az átigazolási szezonban, ami bizakodásra adna okot. Ezzel ellentétes előjelű dolog annál több.

Ismeretlen_22017 2010.06.19. 17:07:39

Nyilván itt minden pletyka, újságírói találgatás, az igazságot csak nagyon kevesen ismerhetik. Az a szerencsénk, hogy ebből a nagyon kevésből ide is kommentelnek néhányan... így pontos képet kaphatunk, mik zajlanak a háttérben... Na, de komolyra fordítva a szót, álljon itt egy kis statisztika. Krasić 25 éves, 2004 óta az igen erős orosz bajnokságban szereplő CSKA Moszkva játékosa. 146 mérkőzésen 26 gólt szerzett. A válogatottban a mérlege 31 mérkőzésen 3 gól. Martínez 27 éves, 3 éve a nem túl acélos Catania játékosa. 86 mérkőzésen 25 gólig jutott, a válogatottba 18 alkalommal került, és 3 találatot szerzett. Döntse el mindenki maga... de nem hiszem, hogy a világvége jött el azzal, hogy nem a Juventust választotta a CSKA.

Ismeretlen_117673 2010.06.19. 17:21:23

Én továbbra sem értem ,hogy miért akkora szenzáció ez a Krasic. Ha nem hasonlítana annyira Nedvedre, akkor szerintem senkit sem érdekelne, de ez az én véleményem. Nem is annyira fiatal, tehát tehetségnek sem igazán mondható. Martínez egy megfelelő alternatívája lehet véleményem szerint. Egyébként kíváncsi vagyok ,hogy végül mennyiért fogja leigazolni őt a City. Van egy olyan gyanúm ,hogy 20 millió euró fölött lesz ez az összeg...

epaska 2010.06.19. 17:30:19

Én sem fogom a fejemet azért mert Krasic nem lett a miénk........ Jó lesz ez a Martínez!

Ismeretlen_28314 2010.06.19. 17:31:20

Martínez az olasz bajnokságban játszik már 3 éve... beleszokott. Ha most idehoznak vkit az orosz bajnokásgból ( ahol éppen lehet, hogy ő nagyon jó) az nem jelenti azt, hogy itt is jól fog játszani.

goku 2010.06.19. 17:32:22

hát azért kellene Krasic is. Még mindig kevés a szélsőnk a 4-42höz.. Persze remélem a vezetőségben nem úgy gondolják hogy 4 szélső: Pepe, Martinez, Camoranesi, Salihamidzic... vb után 15-ért meg kéne próbálni elhozni Eliát.

Ismeretlen_109592 2010.06.19. 17:36:52

statisztika ide vagy oda: amig martniez hetkoznap este azon torte a fejet, h vajon a catania bennmarad a seria A-ban vagy sem, addig krasic bajnokok ligaja meccsen golt lott az old traffordon. szerintem ez mindent elmond.

Ismeretlen_152362 2010.06.19. 17:58:33

galszaby te most hatalmas ökörséget mondtál. attól, mert valaki 1 kiesőjelölt csapatban játszik közel sem biztos, hogy rossz játékos(lásd marchisio és gio az empoliban, ami kiesett...). lassus kösz a statisztikát, ebből látszik, hogy martínez nem feltétlenül lesz melléfogás, persze azt sem lehet garantálni, hogy nagy játékos lesz, bár voltak már az olasz bajnokságban későn érő játékosok(pl.: toni 2006-ban...)

Ismeretlen_147985 2010.06.19. 18:04:37

Kit érdekel, hogy nem jön Krasic? Itt van nekünk az évszázad igazolása Marotta személyében, aki elhozta Pepét és Martinez-t. Ne mondja senki, hogy ez kevés. Két ilyen játékossal bármilyen cím megszerezhető. Krasic meg amúgyis egy senki, bezzeg Martinez. Hihetetlen jók leszünk jövőre, s sztem Pepe és Martinez komoly esélyekkel fog pályázni az aranylabdára is. Az meg külön egy hatalmas húzás, hogy Krasicért nem adtunk 15 milliót, de Martinezért valószínűsíthetően fizettünk 12-őt. Na az már most egyértelmű, hogy a bajnokság 2. fordulójában jöhet Diego, és az irányítós játék.

rBBaggio 2010.06.19. 18:08:21

Marchisio? ő 1 0la már ne is haragudj,még a válogatottban is ő lóg ki:-)))

Mátéé 2010.06.19. 18:29:30

Pffffffff.szégyen :S

Ismeretlen_128149 2010.06.19. 18:33:12

Az a baj, hogy Marotta talán hibázott, de a CSKA úgyis azt mondta volna, h a City többet ad... Sajnos nem lesz Krasic Juventus játékos, de más még lehet. Azt a 13milliót lehet másokra is költeni...

Ismeretlen_74763 2010.06.19. 18:39:06

Szerintem pont az a lényeg, hogy a klub nem fizet bármennyi pénzt egy játékosért. Elég megnézni, hogy az elmúlt években mennyit költöttek a következő játékosokra: Almiron, 30as, Diego, Melo. Aztán mire ment velük a csapat?

Ismeretlen_128149 2010.06.19. 18:57:29

yuuzer igazad van, bár igazából azért most kéne költeni...de nem sztárokra, hanem csapatra, sé ez óriási különbség! Bonucci, Criscito, Kjaer vagy Mexes csak nekünk nagy sztárok akiknek otthona kb a Serie A, és a Siena kezdőcsapata is úgy megy mint a szorzótábla...ezek a játékosok nem 40milliók, de 10igen, és az se kevés pénz...Krasic meg egy felkapott csávó, de azon kívül ő sem akkora sztár, mint Diego volt pl...

Mátéé 2010.06.19. 19:09:27

Kjaer,Bonucci, + Özil, Elia és kész a csapat.. ez kb 50 milla. és 4 játékos. Ezzel bajnokesélyesek lennénk.

valaki 2010.06.19. 19:09:28

Marchisio... Krasic biztos csak egy felkapott csávó.. érdekes a Németek ellen az összes beadása jó volt és nagyrészben miatta szereztek vezetést is mellesleg az orosz bajnokságban is ő az egyik legjobb de biztos csak egy felkapott csávó nem más... de akkor a te kedvenced Marchisio akkor mi ??? mindenki sztárolja közbe a meccseken képes eltűnni akár egy félidőre is és még mindig az Inter elleni góljából él azon kívül nem sok mindent csinált/csinál

valaki 2010.06.19. 19:10:19

Marchisio... Krasic biztos csak egy felkapott csávó.. érdekes a Németek ellen az összes beadása jó volt és nagyrészben miatta szereztek vezetést is mellesleg az orosz bajnokságban is ő az egyik legjobb de biztos csak egy felkapott csávó nem más... de akkor a te kedvenced Marchisio akkor mi ??? mindenki sztárolja közbe a meccseken képes eltűnni akár egy félidőre is és még mindig az Inter elleni góljából él azon kívül nem sok mindent csinált/csinál

valaki 2010.06.19. 19:10:56

Bocs valamiért 2 szer küldte el

Mátéé 2010.06.19. 19:18:47

énis többre tartom Krasic-ot mint Marchisio-t dehát ezvan ezt kell szeretni.. :S

Ismeretlen_108746 2010.06.19. 19:26:05

Igazán tökös ez a vezetőség, most jól megmutatja a világnak, hogy velünk nem lehet kukoricázni, s mi nem vagyunk hajlandóak megfizetni a kívánt játékosok vételárát! Ezzel a politikával nyilván pillanatok alatt visszakerülünk a szűkebb európai elitbe. Attól, hogy voltak rosszul sikerült igazolások, nem ez a megoldás. Ésszel kellene igazolni, nem dobálni a pénzt, de néhány esetben nem kellene ennyit szarakodni. Értelemszerűen nem kell, és nem is tudunk beszállni az őrült licitekbe, amiket a Real és a Manchester City generál, de ingyen nem fogunk tudni komolyan erősíteni. Főleg ha ugyanakkor Martinez-ért tényleg 12 millót adunk.

Ismeretlen_117673 2010.06.19. 19:37:54

"Inter elleni góljából él azon kívül nem sok mindent csinált/csinál" Hát persze. Azért alapembere a válogatottnak is ... :D Néha elég érdekes dolgokat találnak itt ki néhányan :D

valaki 2010.06.19. 19:58:33

Mert az olyan nagy szám ebbe az olasz válogatottba alapembernek lenni ? Egyszerűen nincs tehetséges olasz középpályás vagy ha van is már öreg így értelemszerűen Marchisio került be ebbe a középszerű olasz csapatba , de pl a múlt mérkőzésen is eltűnt és nem játszott jól... de akkor is túl van sztárolva

Krilehor 2010.06.19. 20:08:13

Én elsősorban rBBaggioval nem értek egyet: egy középcsapatban az miért nagyobb szó, h elhoz egy felkapott sztár játékost valamelyik európai topcsapat elől, minthogy valami kisebb, tehetséges játékost felfedez és alapembert farag belőle? Látszik Marotta ténykedésén, hogy neki pont ez a célja: egy kisebb nevű, tehetséges játékost leigazolni olcsóbban, mintha konkurens csapatok is versenyben lennének a leigazolásáért. Nem kell itt kétségbe esnie senkinek.Én egészen biztos vagyok benne, h Del Nerivel megbeszélik és együtt építik a csapatot(ellenben seccoval aki megvette diegot Ferraranak, mondván "csinálj vele valamit nesze nagyjátékos". Aki nagy hírnevű játékosokat akar, annak ott van a real vagy barca. Keressetek a messik és crek közt!

Szabi85 2010.06.19. 20:21:00

Kedves kommentelők! Én lassan egy éve ebből a blogból tájékozódom, hogy mi történik a Juvével. Jellemzőnek találom én is a sok negatív hozzászólást. Én azt mondom, ne most írjuk le a csapatot vagy ne most kiáltsuk ki, hogy "hejj idén mi leszünk az überakármik". Nézzük meg, hogy kiket igazolunk és nézzük meg majd az első 10 meccsünket. Aztán alkossunk véleményt. Ha csak sztárnak kikiáltott ifjú titánokat, eddig befutott sztárokat vagy kiégett sztárokat igazol a csapat, akkor az lesz, mint tavaly. Itt egy nagyon jó példa: http://juventuz.freeblog.hu/categories/tortenelem/ Nézzétek meg, hogy ezek a játékosok honnan indultak. Vagy nézzetek utána, hogy Tacchinardi, Iuliano, Montero vagy Di Livio honnan indultak és milyen szerepet játszottak a Juve történelmében. Kellenek a sztárok. Itt van Diego, Melo, Buffon, Chiellini. (Melo is sztárnak mondható, ha már beválogatták) De kellenek azok a játékosok akikből a Juve nevel sztárt. Zárógondolatnak pedig nézzétek meg az angol válogatottat. Arra a névsorra, mint kezdőcsapatra mindenki felfigyel. Nézzétek meg, hogy mire megy ez a nagy sztárválogatott.

rBBaggio 2010.06.19. 20:28:04

Krilehor ha olvastad amit írtam a sztár elorozás mellett oda tettem,hogy fiatal tehetséges felfedez ergo kineveli professzionális labdarúgóvá a csapatában.De nekünk sztár jelöltek Kellenek mindenképp,de nálam a sztár jelölt nem kész játékos pl Özil-Elia-Dos Santos,ha +nézitek mind kiemelkedő tehetség,de nem kész 25-30millás emberkék,de rajtuk kívül még másik 15 emberkét is felsorolhattam volna. Bonucci-Criscito +vétele után lehet ne osztani s szorozni és azután eldönteni,hogy pl mely 2játékos az aki számunkra fontos lenne(csapat számára) a tehetségek közül,de elöbb a védelem a fontos. Láthatjátok nekem nem Silva-Agüero-Dzeko stb kellenek 35-40milláért és még mindig azt mondom,hogy a +figyelőket cseréljük le,mert már régóta nem vagyunk képesek 17-18-20 éves emberkéket felfedezni

billy 2010.06.19. 20:31:05

na most van elegem

Juveboy24 2010.06.19. 21:13:53

A CSZKA hülyére akart minket venni. Ők csak a saját érdeküket nézik, azt nem, hogy Krasic mit akar. Hiába mondta, hogy ő Olaszországba akar jönni... sajnos vannak ilyen undorító férgek, mint a Real, Chelsea, Man. City, amelyek bármennyi pénzt le tudnak tenni az asztalra bármikor.

kdavid86 2010.06.19. 21:27:32

Marchisio védelmében mondanám, hogy Paraguay ellen irányítóként játszatták, és a Juvéban is sokszor széleken játszott, DE ő középső (védekező) középpályás!!!! És a szitkozódást igazán lehetne év végére hagyni, amikor már látszatja is van az új vezetőség/edző munkájának.... Mindaddig FORZA JUVE!!!!

Ismeretlen_149085 2010.06.19. 21:35:25

Ha már szóba került, hol van túlsztárolva Marchisio? Senki nem mondta, hogy ő az új Totti, vagy hasonló, sőt Juve-kezdőjátékoshoz képest eléggé ismeretlen.

Ismeretlen_144003 2010.06.19. 21:40:24

Egyetértek kdavid86-al!Marchisiot alapból nem azon a poszton játszatta lippi és zako sem, így nehéz kiemelkedően játszani!Viszont amikor a helyén játszott (ha emlékezetem nem csal), akkor vizsont igen hasznosan játszott! A Krasic témában, meg dögöljenek meg az oroszok, ha ennyire szívóznak! Martinezről meg 4-5 meccs után mondjuk szerintem véleményt!Nem feltétlenül rossz játékos, attól hogy egy kis csapatból jött!

Ismeretlen_117673 2010.06.19. 23:09:12

Szerintem meg Marchisionak nincs szüksége arra ,hogy megvédjük ;)

Mátéé 2010.06.19. 23:31:28

Inkább azt mondanám, hogy nem érdemli meg, hogy megvédjétek ;)

Ismeretlen_117673 2010.06.19. 23:38:14

Hát ez LOL. Erre már nem tudok mit írni :D

Tony 2010.06.19. 23:41:31

Én egyre jobban el vagyok keseredve. Egyszerűen már kín ez az egész,mit műűvelnek ezek? Mit is lehet várni,végülis,ha párosítjuk a delneri-marotta kettőst a pepe-martinezzel akkor nincs is min csodálkozni. Ez az egész bagázs nyugodtan húzzon és csináljanak valahol 1 középcsapatot maguknak ahol elbohóckodhatnak. Abba azért bele lehet gondolni,h fél vagy 1 év múlva mikor delneri már rég nem lesz a Juve mestere és esetleg egyszer idejön 1 EDZŐ akkor mit fog csinálni ezzel a sok seljtes idehozott játékosokkal? Siralom.

Tony 2010.06.19. 23:45:46

Marotta meg mit keménykedik itt,most aztán jól megmutata,vele nem lehet szórakozni,most pont ennek van itt az ideje amikor 1-1 jó játékosért imádkozni kell,akkor kell elkezdeni játszani a fasza gyereket.Nevetséges. Nem inkább az lett vna az erény és üzenet másoknak,hogy na elhoztuk előletek,baszhatjátok,nálunk fog játszani!? Mert a Juve igenis képes még idevonzani játékosokat!Nem mert beérik martinezzel,ezzel csak 1 valaki veszít a Juve!

devil-z 2010.06.20. 01:40:22

Én úgy vettem ki az eddigi cikkekből, hogy ha letettük volna a 15 millát az asztalra, akkor semmilyen licit-versenyben nem kellett volna részt vennünk. De Marotta megteheti, hogy ultimátumokkal fenyegetőzzön; meg is lett az eredménye. Amúgy számomra még mindig tisztázatlan, hogy Martínez csatár vagy középpályás-e. Valaki világosítson fel, mert több helyen is csatárt olvastam - és így még értelmetlenebb a Krasić-csal való hasonlítgatás. Van egy olyan érzésem, hogy ha már az érkezők között nincs értelmes játékos, akkor majd a távozók között lesz. :/

MGC 2010.06.20. 03:10:30

Régóta követem az oldalt de még sosem commenteltem most úgyérzem itt az idő:D Szerintem nagyon alulértékeli mindenki az olasz válogatottat 1meccs alapján. (amin sztem nemis játszottak rosszul voltak bíztató jelek) Remélem nem cáfolnak ma rám. Ha Lippi megtalálja ki játszon a kezdő 11ben akár címvédés is lehet. Látva az eddigi csapatok szereplését. Nah meg persze Cannát elkéne már felejteni. Bonuccit nagyon dícséritek^^ bár még sose láttam vagy emlékszem hogy láttam volna de neki kéne játszani. A 2szélső védő sztem nagyon jó. Megis kéne szerezni Criscito játékjogát. Chiellinit talán túlsztároljuk de tényleg van olyan időszaka hogy huhhh élmény számba mennek a szerelései de ezt nemlehet minden meccsen megcsinálni (vagy talán mégis?). A csapatunkba mindenképp kell védő ezt ugye mindenki így gondolja^^. Gallas t nemkéne:/ annyira balhés a srác nemkell ő sztem nekünk. Ottvan a Bonuccitok akit a többség jó igazolásnak tart ő kéne, és még minimum egy minőségi középső védő. De Cegliet én sokra tartom mellé kéne még vki lövésem sincs ki de nagyon kéne:D. Ismét az olasz válogatott: A középpályán van választék De Rossi jó formába, Marchisio nekem nagy kedvencem lehet elfogult vagyok vele de nemértem azokat akik ennyire lebecsülik^^. Jöhet most Pepe, aki tényleg Juve szurkoló és látta az olaszok vb meccsét annak tuti belopta magát az ember szívébe. (Nemszabad 1meccsből ítélkezni de aki így küzd... és nemcsak küzd sztem mint egyesek írják^^ hanem gyors és teknikás is). A bal szélre egy csatár kell mert jól látja Lippi nincs jó balszélső a keretbe! Pedig lehetne mert a mi atom antink nagyon jó ám csak a juve edzők nemtudják ezt:/ játék nélkül meg... Arra a posztra tuti nem Iaquinta kell eztis hasonlóan az előttem szólókkal így látom^^. De Jaki megintcsak olyan játékos aki ha formába van ottvan a szeren. Én Quagliarellát raknám balszélre. Előlre Iaquinta és talán Di Natale. Visszatérva Juvéra és a középpályára. Ottvan Marchiso, Sissokko. Camo és Diego nagyon sokoldalú. (csak neadjuk el Camot pls:D) Poulsen jó kiegészítő ember. A tengelybe még elférne 1 jó labdarúgó. Ottvan még Melo remélem nagyon jó vb je lesz és nagyon sok pénzért el tudjuk adni nagyon nembírom azt az embert és nagyon rosszul is játszik nálunk sztem... A jobbszélre ottvan ugye Pepe. Mellé kéne Krasic^^ annyira ezen a témán agyal mindenki hogy nagyon kellene és csalódás lenne ha nemjönne. Nemláttam csak a 2vb meccsét meg a youtuberól "okosodtam" de kell ő nekünk! Mezeladásból visszajönne sok pénz érzésem szerint. Bár olvasva a fentebb leírtakat nemfog jönni sajnos:/ (még ehez a témához annyit hogyha megadjuk a kért összeget sztetek nemmenne a cska az arabokhoz és mondaná hogy a juve is ad értük annyit ha kell adjatok érte többet!? nem azon a "pár"^^ millán múlik sajnos sztem ez ha ilyen helyzet lenne mi is ezt tennék vszínűleg kötődéstől függetlenül, a 2csapatra várnánk hogy licitáljanak...) Ha mindenigaz van 1Martinezünk aki a Cataniabán mind2 szélen játszik talán többnyire a baloldalon de am jobblábas, mondjuk ő az 1ik balszélsőnk. A másik pedig Giovinco aki legalábbis nálam balszélső, és remélem végre játszani fog rendszeresen. Ha jönne Krasic akkor 4szélsővel vághatnánk neki a szezonnak. Az már más kérdés hogy Juve "szintű" emberek e de sztem megérdemlik hogy tisztalappal induljanak. Vanmég persze sok játékosunk akiket nem emeltem ki vagy nem vettem számításba, őket kiegészítő embernek és nagy többségüket pedig elkéne adni igazolásainktól függően. Del Neri nagyon unszimpatikus nekem de remélem hogy nemkell csalódnunk benne. És végre megint egy szerethető Juventust láthatunk. Nem Bajnokságot kell nekünk nyerni sztem e szezon utána csak vmi elképzelés a játékba + BL indulást. A többi majd a jövő zenéje. Ha aza 2dolog megvan a következő szezonba újra lesz önbizalma a csapatnak és nekünk is, és újra ottlehetünk a világ legjobb csapatai között. Remélem nemrettent el senkit a comment hosszúsága:D és elolvassa vki. Nem okoskodásból írtam de én így látom a dolgokat. Forza JUVE!!!

rBBaggio 2010.06.20. 07:23:35

mezek eladása? hát sajna Marrotta és az üzlet 2külön világ,mert momentán szerintem 1db mezt nem fognak tudni eladni,vagy bármilyen más tárgyat és ugyebár nem csak jegyekből és címekből jön össze a költségvetés háttere 1Top csapatnál

laverda 2010.06.20. 08:22:33

A mai olasz lapok alapján a krasic-ügy nincs még lefutva.

Ismeretlen_149085 2010.06.20. 09:37:15

A lapok azt írták, hogy a CSZKA licitet akart hirdetni. Az márpedig nem azt jelenti, hogy ha letesszük a 15 milliót, akkor ideadják, sőt, a City rákontrázott volna mindig. Innen nézve pedig Marotta nem a tökös gyereket játszotta, hanem nem ment bele egy értelmetlen licitbe. Két változat lehetett, tudta ő is: 1. a CSZKA leszarja Krasic igényeit és a többet fizetőnek adja el, 2. tiszteletben tartja a szerb kívánságát, és eladja annak a klubnak, ahova menni akar. A CSZKA-n ment el a dolog, mert Krasic ide akart jönni, mi meg akartuk őt, de egy felesleges licitbe nem mentünk bele. Én így látom.

Ismeretlen_149085 2010.06.20. 09:40:07

De továbbra is úgy gondolom, hogy nagyrészt a sajtó találja ki az egészet, mivel érdekesnek tűnne, hogy két edzés között Dél-Afrikában az ügynökével meg az oroszokkal egyeztett. Nem is rémlik vb-n lévő játékos, aki a vb alatt igazolt volna el.

Ismeretlen_128149 2010.06.20. 09:58:48

1. A CSKA licitjébe nem akar részt venni a Juve...Melot elhoztuk anno, pedig az Arsenal és a Real is űzte. 2. Marchisio pedig egyáltalán nem szar játékos...az olasz válogatottba irányító...életme nem játszott irányítóval az olasz csapat 4-4-2, az a foci alapja, és az olasz focié is...ki az a barom aki kitalálta ezt a 4-2-3-1et egyáltalán? mert idén minden barom csapat ezt tolja, és akkroa szar értelmetlen...Elmondom nektek, h Marchisio és a juvéban Diego is ez a felállás miatt kiiktódik középen. van két szélső, van két mélységi játékos, és vagy egy középen akinek irányítani kéne, de középen minden védő ott van rajta, mire megfordul ergó 2 lehetősége van, az egyik, hogy azt csinálja mint marchisio, h visszajön ő is labdátszerezni, vagy mint Diego megpróbál mégis átmenni a védőkön akik egész meccsen a nyakán vannak....értelmetlen poszton fociztatni játékosokat baromság...+ Marchisio alapból védekező, és széleken is jól tud játszani, és nem az Inter elleni góljából él, és nem azért került be a "középszerű olasz válogatottba", mert fiatal és szar, hanem mert a Juventus egyik legjobbja volt az elmúlt szezonba...hozzáteszm ezt nem volt nehéz elérni, de ez van.. 3. Ha meg nincs lefutva Krasic, akkor 15millió a vételára, annyit pakoljon le Marotta és jön-jön, nem nem...de itt lenne az ideje eladni si végre már a hulladékot...

babo410 2010.06.20. 10:19:10

Én amondó vagyok, mielőtt kijelentenénk egy hülye pletyka nyomán, hogy úgyse jön, meg mert itt van Martinez, aki nincs VB-n, hogy várjuk meg a VB végét. Sztem most Krasicot legkevésbé sem az érdekli, hogy hová igazol, hanem tovább akarnak jutni a csoportból. Majd ha a VB után se jön, akkor lemondhatunk róla.

Krilehor 2010.06.20. 10:58:14

Martínez több fronton bevethető játékos.A catania csapatában támadót játszott (az őszi szezonban elért teljesítménye alapján több nagy klub, mint pl a man.city is szemet vetett rá) de nem idegen tőle az irányító vagy szélső szerepe sem.

Ismeretlen_128149 2010.06.20. 11:37:07

Martinezzel semmi baj...majd meglássuk hogy szerepel...az a baj, h nem fog jönni valszeg Krasic...amúgy itt lenne az ideje Giovinconak a kezdőben lenni!

joexavi 2010.06.20. 12:06:24

Inkább csak zavarjunk el egy 6-7 játékost és ne vegyünk senkit...

Mátéé 2010.06.20. 12:31:45

Giovinco-t kéne adni Krasic helyett. Itt ugysincs lehetősége játszani és sztem örök ígéret marad.. mert nemhiszem h azért nem játszik mert egyik edző se kedveli.. gondolom edzésen nem nyujt tul sokat..

goku 2010.06.20. 12:39:35

jó lenne ha végre kiderülne Martinez valódi vételára, remélem csak egy 5ös:D viszont Krasícot ha mégis meg tudnánk szerezni az nagyon jó lenne. És azt el is felejti mindenki, hogy idén akár 3 "új" igazolásunk is lehet: Giovinco, Diego, és Felipe Melo is, mert Del Nerinek talán sikerül végre beépíteni őket a csapatba.

Ismeretlen_128149 2010.06.20. 12:58:48

Hát igen goku...Del Nerinek sikerülhet beépíteni őket, mert nem azt várja el tőlük amit Ferrara és Zacc...de Giovinconak tényleg megkéne adni sztem a lehetőséget, mert amikor ő játszott, akkor jó volt!

Krilehor 2010.06.20. 14:35:39

Giovinco azért nem kapott az utóbbi 3edzőtől lehetőséget, mert valami gixer van a szerződésében. Már erről is lehetett olvasni, de ha csak ennyi a probléma miért nem iratnak alá vele egy másikat...?! nem értem, pedig tud valamit a srác. hányszor volt az U21es válogatottban a torna legjobb játékosa és hányszor a meccs embere?!... Nagy játékos ő!

Ismeretlen_143448 2010.06.20. 16:15:38

Mondhattok akármit Krasic nagyon kellene és 15 millió nem sok érte. Mikor még csak arról volt szó hogy lehet jön, akkor mindenki nagyon örült. Most meg nem is kell a sztár? Krasic-nak van oka hogy sztárolják. Ilyen olcsón rég szereztünk már jó játékost. Épp itt az ideje, hogy a vezetők a sarkukra álljanak és a Juventus-t úgy irányitják ahogy azt Olaszország legsikeresebb klubbjához illik.

Ismeretlen_128149 2010.06.20. 17:48:01

Szerintem vegyük meg Prestont a kapuba...

babo410 2010.06.20. 17:57:09

Na Cannavaro megint elintézte az olaszok döntetlenjét, Iaquinta sz*r, Amauri sz*r, marad csatárnak a még mindig jobb megoldás Trezeguet. Nagyon kéne egy csatárt vennünk, mert sz*rban leszünk! És milyen jó, hogy nem vettük meg Pazzinit! Akkora nulla, hogy ilyen mégegy nincs. Nincs mese, kell Krasic. Marchisio ma nem volt olyan rossz, Camoranesi jó, Chiellini jó, Pesstont meg meg kell venni. Ja és Pepe is jó vétel volt. Remélem Szlovákiát megverjük, és Cannavaro büdös életben többet nem öltheti magára az olasz mezt, mert nagyon rémes volt!

Ismeretlen_128149 2010.06.20. 18:02:12

Hát én nem láttam a meccset csak a végét...Iaquintát nem írnám le...nem láttam ugyan mit csinált, de láttam már sokszor, és a 11est is belőtte ahogy hallottam... Camoranesi meg azért megkülde az a labdát a végén...kár h nem ment be... Igazából úgy érzem az olasz csapatot, hogy nem jön össze nekik...szóval támadnak igen györörjük eljutnak lövésig, és telibe egy védőt a gólvonalon, mint a spanyolok...nincs szerencséjük, de amúgy egész jó focit tolnak, csak az a Cannavaro elkúrja a védelmet...

babo410 2010.06.20. 18:14:08

Nem játszottunk ma olyan rosszul szerintem, de ez a Peston! Amiket kifogott, hát simán el tudnám a Juvéban képzelni, ha Buffonnak vissza kell vonulnia a sérve miatt! Ja és Gia meg Pazzo borzalmasak, Iaquinta se volt olyan jó, neki valahogy nincs meg a formája, mert jó játékos, de lehet ő is már egyre lefelé halad. Ennyi erővel Gio is itt lehetne, vagy Alex és Totti. Vagy Cassano. De nem. Pl. Gilardino meg Canna miért kap mindig lehetőséget, mikor akkora hibáik vannak. És ha az új-zélandiak kicsit szerencsésebbek, akkor Cannanak köszönhetően most ki is kapunk! Köszi Cannavaro!

rBBaggio 2010.06.20. 18:17:42

jó focit tolnak? mint akik életükben nem láttak labdát kb úgy játszottak,Lippi is tehet 1szivességet most már igazán,mert Paraguay ellen viszonylag volt játék,de most nagy 0lák voltak az íveléseikkel 1ütt,de 20perc után már +értettem miért ívelgetnek,mert nem tudják a labdát földöntartva passzolgatni és remélem szlovákia ellen kiesünk,mert ezzel a játékkal a továbbjutást nem érdemeljük +.Olasz foci szégyene a csapat

Mátéé 2010.06.20. 18:24:53

szarul játszottak az olaszok.. és Új-Zéland kapusa me, Preston, nem Pesston és nem is Peston, hanem PASTON. :)

Mátéé 2010.06.20. 18:25:37

"me" helyett "nem" :D

Ismeretlen_99954 2010.06.20. 19:10:58

en csak annyit mondok, '82-ben harom dontetlennel jutott tovabb Olaszorszag, aztan vegul VB gyoztesek lettek, szoval ez mar lassan alap, en nem estem ketsegbe

Mátéé 2010.06.20. 19:24:47

82-ben egy gyözelem még csak 2 pontot ért. Most már nem lehet 3 döntetlennel továbbjutni.

Ismeretlen_128149 2010.06.20. 19:49:38

Nem ide tartozik, de a pokolból felállva kijutott a VBre a Magyar Kézilabda Válogatott!!!!!!

Arnijuve 2010.06.20. 19:50:28

most is továbbjuthatunk 3 döntetlennel.....ha győz paraguay és mi ixelünk..csoport másodikként megyünk tovább...és hollandia ellen lesz ami lesz..

Mátéé 2010.06.20. 22:03:12

Hollandiátol kapunk egy 5öst..

rmc 2010.06.21. 00:00:26

nem akarok beszólni, de ti olaszok vagytok, hogy többes szám első személyben beszéltek az olasz válogatottról? a magyar válogatott esetében természetes, na de kérem...

Mátéé 2010.06.21. 00:24:41

jólvanna.. csak elragadtattam magam.

g3ronymo 2010.06.21. 14:50:07

nevetséges, botrányos szánalmas és hihetetlen. mit kell 2-3 million zs*doskodni.....csak meg kell nézni h hogy jatszik a vb-n....pff....ez a martinez vagy kicsoda, meg pepe jöttek krasic helyett...NEVETSÉGES. ilyenekkel akarják kiszurni a szemunket. ezekutan azon se fogok meglepodni ha criscito sem jönne..... aztan kivancsi vagyok hogy milyen védőkkel fogják kiszurni a szemünket....

Ismeretlen_108746 2010.06.21. 14:57:24

g3ronymo: No, no, ne fasizálódjunk, ha lehet.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3382) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4155) mercato (4139) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása