Deschamps nem jönne vissza

Didier Deschamps-ot - aki idén az Olympique Marseille gárdáját francia bajnoki címig vezette - szintén szóba hozták a Bianconerivel, mivel Zaccheroni az idény végeztével távozni fog a csapattól.

Didier DeschampsAz egykori kiváló középpályás lett a Juventus vezetőedzője a Serie B-be való kizárás után, majd az ő vezényletével jutottak fel az első osztályba. A sikert követően nem neki szavaztak bizalmat, hanem Claudio Ranierinek.

Deschamps azonban úgy nyilatkozott, hogy a közeljövőben nem tervezi a Juventusba való visszatérést.

"Soha ne mond, hogy soha, de én jelenleg jól érzem magam Marseille-ben és szeretnék itt maradni." - mondta a Sky Sportsnak adott interjújában.

"Benítez jó választás lenne az Öreg Hölgynek, mint amilyen Ranieri és én voltam. Én nem hiszem, hogy különleges személyiség szükséges ehhez a poszthoz, egy jó edző bárhol jól tud teljesíteni."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr224652376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

devil-z 2010.05.08. 16:33:16

Nem szeretem az ilyen embereket, akik segget csinálnak a szájukból. Az előző nyilatkozatában még félméteres nyelvvel nyalt a Juvénak, most meg hogy bajnok lett már nem jönne. Akkor maradj is ott, nélküled is boldogulunk. 'Soha ne mondd'

Cseko 2010.05.08. 17:16:35

Az hogy mit olvas az ember az ujságban vagy épp a pletyka rovatban és az hogy mi történt valójában az sztem két különböző dolog...Néhányan mindent elhisznek az ilyen Tuttosport szintü lapoknak...hoppáá holnap az lesz hogy jön Messi meg C. Ronaldo!!! Na ki lesz az első aki felállít egy csapatot?! :D

steven-h 2010.05.08. 17:18:34

Hát szerintem egyáltalán nem nyalta be magát előzőleg se...akkor se mondott semmi konkrétat, ott is a soha ne mondd h soha szerepelt...szóval

buub 2010.05.08. 17:46:14

Én sem értem, hogy mivel nyalta volna be magát :D Amúgy teljesen megértem, van egy csapat, ahol most sikeres, remek eredményeket értek el, én se hagynám ott a csapatot.

Ismeretlen_146600 2010.05.08. 18:14:27

Nem mondott időpontot hogy mikor jönne vissza csak úgy mondta lenne még a csapat edzője mert szereti a Juventus-t ennyi.

Csülök 2010.05.09. 10:07:01

nemár faszom...Benítez kell ide,meg kell fizetni! Ennyi Ha azt akarják a hülyék,hogy a Juve újra ott legyen a topban,akkor egy jó edző kell... nem Dessamp meg Ranier...Ranieri jó a romaval,de velünk szar volt...akkor most mi lenne...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása