Felipe Melo: "Ez a gól a szurkolóké"

A brazil középpályás a mai, Atalanta elleni találkozó után nyilatkozott.

Felipe Melo a Juventus keretének egyik legtöbbet kritizált tagja, ma azonban sikerült elhallgattatnia bírálóit.

A Fiorentina együttesétől érkezett játékos csereként lépett pályára az Atalanta elleni bajnokin, és a Bianconeri végül az ő góljával szerezte meg a három pontot. Felipe Melo szerint a találata nagyszerű apropó arra, hogy végre békét kössön a csapat szurkolóival.

"Ez volt az első gólom Torinóban, és a korábban történtek tükrében ez egy nagyon fontos találat." - mondta Melo a Juve Channel riporterének a lefújást követően.

"Egy igazi bajnok beismeri, ha hibázott. A korábban történtek mind az én hibám, ráadásul a nézőkre támadtam. Ugyanakkor az egy szörnyű időszak volt a csapat életében, és szükségünk lett volna a szurkolókra, ők viszont nem álltak mellettünk."

"Elkövettem egy hibát, szóval keményebben kell dolgoznom. A gól a szurkolókat illeti, hiszen ezt számukra kellett szereznem. Emellett a találatomat Istennek és a családomnak is ajánlom. A lányom ma volt kint először a stadionban, hogy megnézze a papáját."

"Ha rosszkedvűen megyek haza a szezon alakulása miatt, akkor a családom is rosszkedvű lesz, tehát az a helyes, ha ezt a gólt nekik ajánlom."

A Juve jelenleg ötödik helyen áll - csakúgy, mint a Sampdoria és a Napoli -, ám a Palermo még mindig három pont előnnyel áll a tabella negyedik fokán.

"Most egy kis állandóságot kell csempészni a hátralévő meccseinkbe, bár az Udinese ellen nehéz mérkőzés vár ránk szombaton."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr34652172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Carlos 2010.03.28. 19:50:17

Bárki bármit mondott róla, szerintem akkor sem rossz játékos ez a Melo - sosem tartottam annak. Hiba lenne megválni tőle a szezon végén, és ezt nem ennek az egyetlen gólnak a fényében állítom.

momo 2010.03.28. 19:56:40

egyetértek

Doki 2010.03.28. 20:00:38

Én is azt mondom hogy Ő is meg Diego is maradjon.Kell egy jobb csapat.Azt vartuk hogy egy ember majd hatan viszi a csapatot.De ez nem mindig van igy.Örülük a goljanak!! Mas: Gio jateka is tetszett.Itt az ido hogy ne a padon hanem a kezdoben legyen.Nem a tökéj, de azert egy huszonéves jobban fut mint egy bő harmincas. Hajra FIUK!!!

Ismeretlen_53881 2010.03.28. 20:03:37

Kár, hogy egy gól nem tudja kitörölni a szinte egész idénybeli pocsék teljesítményét. Az a gúnyos taps meg nagyon nem kellett volna utána. Bár csak lehet, hogy rosszhiszemű vagyok, és én láttam gúnyosnak.

DelPiero86 2010.03.28. 20:11:04

Mert az is volt.. Egy profi játékos ne a pályán kivüli dolgokkal foglalkozzon, hanem amivel kell! Monjduk Alexet irigyelheti mindenki, mert amekkora támogatást kap a családjától:) rajta megse láccik, hogy nem megy a csapatnak, szó nélkül teszi a dolgát, a tribünről meg jönnek a 10-es osztályzatok :D ott volt :)

Diego89 2010.03.28. 20:18:49

én is hiszek benne továbbra is.

Ismeretlen_144003 2010.03.28. 20:20:04

Az igaz, hogy nem törölheti el az egész szezonbeli teljesítményét, de szerintem nem játszott rosszabbul, mint egy-két másik játékos! A taps meg a gólja után szeritnem egyáltalán nem volt gúnyos,és a szurkolók se vették annak. Ugyanis a gól után, mikor bemondták a gólszerzőt lehetett hallani, hogy nem fütyülté ki hanem a nevét kiabálták be illetve a taps előtte összetette a kezét, mert nagyon megbánta, amit korábban tett, illetve mondott. Én személy szerint nem haradszom rá jobban mint a többi játékosra, leszámítva Zebinát, Grygerát.

Diego89 2010.03.28. 20:21:51

Diegoval mi lehet:(??

Victor90 2010.03.28. 20:32:00

Azért mondják néhányan,hogy gúnyosan tapsolt,mert eleve am Melo flegma típusú embernek nézz ki!De ha megfigyelitek mikor gólt lövünk ő az első aki úgy örül, mint 1 kisgyerek a kedvenc játékának!Nem ő miatta tartunk itt ahol!Nem vagyok Melo utáló,ez biztos lejött már egy-két embernek,aki elolvassa a hozzászólásaimat,én is csalódott vagyok vele szembe,de bízom benne nagyon,hogy nyáron 1 igazi minőségi edzővel,szárnyra kap!

Ati 2010.03.28. 20:33:19

Szerintem nem volt gúnyos a taps, sokkal inkább bocsánatkérő volt a gólöröme. Nem véletlenül hajolt meg összetett kézzel a közönség előtt.

Ismeretlen_108746 2010.03.28. 20:49:20

Én sem éreztem gúnyt Melo gól utáni reakciójában. Lehet,hogy voltak konfliktusai, de annyira nem hülye, hogy olajat öntsön a tűzre. Inkább bocsánatkérés volt benne szerintem.

Ismeretlen_22017 2010.03.28. 21:27:52

A kommentátor emlegette, hogy gúnyosan tapsolta meg a szurkolókat, és először talán valóban úgy is tűnt, de a visszajátszások alapján szerintem sem ez a helyzet.

Dana 2010.03.28. 21:29:45

Nekem olyan felemás volt a taps, őszintén szólva de hát a nyilatkozatában megmondta mi is volt! Jó lenne ha nem jutna Pinágó sorsára itt Torinóban. ennyi

Ismeretlen_99954 2010.03.28. 22:10:37

Melo jo arc, csak felejt, nem ez az elso golja, a Roma ellen mar rugott egyet :P

Ati 2010.03.28. 22:25:52

Jah de a Torinóban ez az első gólja. A Roma ellen idegenben rúgta. Sőt azon kívül rúgott már egyet az Atalantának is idegenben. http://www.youtube.com/watch?v=q8JJDpwGUm8

Type-R 2010.03.28. 22:27:12

madcows: de az nem Torinoban volt.

alibi 2010.03.28. 22:29:52

Torinoba az elsö.....

Ismeretlen_114321 2010.03.28. 22:37:05

"Egy igazi bajnok beismeri, ha hibázott. A korábban történtek mind az én hibám" milyen szerény :)))

Ismeretlen_122894 2010.03.28. 22:41:39

én megtartanám, a képességei jók, van benne lehetőség. az egész csapat szar, idén mindenki mélyen a tudása alatt produkál. az okokat most hagyjuk. és persze nem kapnánk érte 20 misit se, szóval már csak azért is adnék neki és diegonak is még egy szezont, hogy normális edző és taktika és csapat mellett mutassa meg, hogy mit tud. a taps: én is inkább azt érzetem, hogy "kritizáltatok, de tessék itt vagyok, a cél közös, a gól mindannyiunk öröme". tessék még sok-sok gólt fejelni, lőni, tisztelt melo úr, és tapsvihart kapsz vissza!!!

devil-z 2010.03.28. 23:13:12

Fogadni mertem volna ezekre a kommentekre :D 1 héttel ezelőtt khm. egy nappal ezelőtt szinte mindenki a fejét akarta, most hogy talált egy ilyen gólt hirtelen mindenki adna neki még egy esélyt :D (akinek nem inge) Úgy fogalmaztam, hogy ez egy kis piros pont neki a sok fekete mellett. Továbbra is sok a szabálytalansága, a pontatlan passza, a heves vérmérséklete. Ha grygera rúgott volna egy gólt, most ő kapná az esélyt :P Nem ellene vagyok, örülök a gólnak, de azért ezzel nem békített ki az eddigi munkásságáért.

bucikaaa 2010.03.28. 23:22:29

Azt a hajtást ami volt 20-30 percig azt kéne kibővíteni 90 percre. A védelem elég szar, tehát hátul fogunk még gólokat kapni és ha védekezünk meg bénázunk elől akkor döntetlen meg vereség fog csak jönni. Udinében Di Natale okozhat gondot hátul, amúgy nem vészes a játékuk, remélem nyerünk! FORZA JUVE!!

steven-h 2010.03.28. 23:24:53

Az a baj h azt a 20-30 perces hajtást akkor lehetne kibővíteni 90-re ha több fiatal játszana, egyértelműen látszik h az idősebbek nem bírják...

bucikaaa 2010.03.28. 23:25:55

devil-z! Azért amikor beállt jól játszott, meg jó passzokat adott, szóval most nem volt rossz. Én úgy vagyok vele, hogy az egész csapat rossz volt ebben az idényben, de ahány meccsünk volt annyiféle felállás úgy meg nehéz egy állandó jól működő taktikát összehozni. Giovincót meg ragasszuk oda a pályához vagy nem tudom, de játsszon többet!!

Ismeretlen_152362 2010.03.29. 09:30:07

a szurkolók nem tom mért őt nézték ki maguknak, mint minden baj okozóját, mert ezt a gyenge játékot nem lehet 1 játékos nyakába varrni. a hátsó szekciót kéne megerősíteni, mert akkor több támadó szellemű játékos lehetne a pályán. a védelemben én kipróbálnék 1-2 primavera játékost, mert azok sem hiszem, hogy rosszabbak lennének mondjuk zebinánál. mer hogy néha egy páran készülnek a kerettel még piszkosul nem jelent fejlődést, viszont ha meccseken is szerepelnének akkor az sokat segítene nekik. pl. a nyáron mikor marrone játszott a felkészülés során nem nyújtott rossz teljesítményt. ugyanez igaz ariaudora, aki a kupában meg tán a bajnokságban is játszott.

Ismeretlen_150170 2010.03.29. 09:39:19

Nevetséges hogy egyesek milyen feledékenyek!! Fejelt egy gólt és akkor mi van??? Egy szezon nem egy meccsből áll! Most akkor mindjárt nem kéne letérdelni előtte! A csapatból sokatmagával együtt a szezon legpocsékabb teljesítményét nyújtók táborát erősíti!! Majd ha tud húzamosabban jól teljesíteni akkor majd jár neki a gratuláció, addig is jobb ha csendben marad mert sokat kell még tennie hogy juve szintű játékos legyen! Lehet majd megint Zacc-ot is éltetni meg marasztalni hisz meg vertük az atalantát!!

patas 2010.03.29. 10:17:33

Nem volt gúnyos a gólöröme,mert mielött összetette a két kezét mondta,hogy scusa= vagyis elnézéstkér és utánna meghajolt!!Csak a sok bolond ezeket nemveszi észre csak a rosszindulatot látja mindenben!!Nyugodtan meglehet nezni majd!!!!

fmsteve 2010.03.29. 13:05:12

Én nem láttam a meccset, így azt se tudom, hogy az ominózus taps, hajlongás milyen körülmények között történt, de az újságokban a címlapon bocsánatkérőként van Fülöp feltüntetve.

Scooter82 2010.03.29. 14:56:48

Szerintem is bocsánatot kért, nekem tetszett ahogy ezt tette. Amúgy a mérkőzés semmivel nem volt jobb mint két középcsapat harca, az igazi Juvétól még nagyon messze van ez a csapat. Roma-inter meccset nézve majdnem sírtam, olyan jó mérkőzés volt, mert mi nagyon messze vagyunk ettől a játéktól. Forza JUVE!

Scooter82 2010.03.29. 14:57:55

Szerintem is bocsánatot kért, nekem tetszett ahogy ezt tette. Amúgy a mérkőzés semmivel nem volt jobb mint két középcsapat harca, az igazi Juvétól még nagyon messze van ez a csapat. Roma-inter meccset nézve majdnem sírtam, olyan jó mérkőzés volt, mert mi nagyon messze vagyunk ettől a játéktól. Forza JUVE!

joo.robi 2010.03.29. 15:20:52

srácok helye van a kezdőben!! sztem ezt a megfelelő legjobb kezdő11!! .....................Buffon.........................Cannavaro........Legrottaigle..............Chiellini ..........Sissoko..............Melo.................Marchisio............Diego..................Giovinco ...........Del Piero...........Iaquinta.............

kmdjuvefan 2010.03.29. 19:47:12

Én még mindig azt mondom hogy mehetne élőbbre ,ugyanis sokszor meg áll fél pályánál vagy térfél felénél ! Menjen fel 16-os vonaláig sztem ! De lehet hogy ez csak az én véleményem !

kmdjuvefan 2010.03.29. 19:47:54

Élőbbre= Előbbre

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása