Diegót spanyol és francia csapatok figyelik

A Bianconeri brazilja akár távozhat is Torinóból.

Az Atletico Madrid és az Olympique Lyon is figyeli a Werder Bremen együttesétől érkezett játékmestert, legalábbis a Tuttosport beszámolója szerint.

Mind a két klub figyelemmel követi Diego teljesítményét, sőt, a pletykák szerint már a Juventusnál is érdeklődtek arról, hogy mennyire számol komolyan a játékossal a torinói egyesület.

Diego nyáron érkezett Torinóba mintegy 25 millió euróért, ám csalódást keltő teljesítménye miatt már több híresztelés is felröppent a távozásával kapcsolatban. Ugyanakkor a Juventus állítólag nem szeretne megválni a braziltól.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr474652166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyuri007 2010.03.28. 10:07:31

Diego? Ugyan már, sehova sem megy! Kell pár technikás klasszis köré, meg egy jó edző, akinek vannak elképzelései, azt ennyi! Különben Kuranyi, aki majd jön ingyé a PADRA! Hétvégén egész jó volt:) Leverkusen - Schalke 04 0-2 (Kuranyi 11., 28.)

Alessandro 2010.03.28. 10:09:09

Mivel jelentős változások lesznek a nyáron és az idei év egyértelmű kudarc, ő is áldozata lehet az idei szezonnak, de meg kellene várni az új edző személyét, hogy milyen taktikával játszunk várhatóan jövőre, ha ez a 4-4-2 lesz akkor jobb ha Diego távozik, csak azt az egyet remélem hogy nem Diegohoz fognak ismét igazodni. A dolog másik oldala, hogy Diego jövőre is szeretne a bl-ben játszani és ha ez nálunk nem lesz lehetséges, akkor el is akar majd igazolni.

Ismeretlen_147985 2010.03.28. 10:16:48

Senkit nem érdekel ki lesz az új edző, ha valakinek, akkor Diegonak lesz helye a csapatban. A csapatot köré kell építeni, ő az egyetlen, akinek a támadójátéka megüti azt a szintet, hogy irányítsa a Juventust. A legfontosabb, hogy igazoljunk olyan támadójátékosokat, akik képesek összejátszani Diegoval, mivel a mostani szar helyzetnek az az oka, hogy nincs olyan ember a keretben, akivel Diego akár egy kényszerítőt tudna csinálni. Minimum elvárás jó barátja, Özil leigazolása a Brementől.

Ismeretlen_53881 2010.03.28. 10:23:59

Egy szezon már ráment a "Diego köré kell építeni a csapatot" dologra, nem tudom miért kell ezt erőltetni. Ha idejönne Özil, akkor az lenne a kínja, hogy nincs itt Pizarro, és így tovább. Egy csapatot egy ember köré építeni kész öngyilkosság. Szó nélkül elcserélném egy Krasic-ra például.

Ismeretlen_152362 2010.03.28. 10:36:39

én támogatom diego megtartását, de nem köré kéne a csapatot építeni. az pedig, hogy nem tud kivel összejátszani hülyeség. candrevával pl jól megértik egymást. gioval nem is játszott szentem még 1ütt, amit szintén ki kellene próbálni és del pieroval is szintén jól kijön. az a gond, hogy a taktika miatt nagyon egyedül van hagyva. a középpályások messze vannak tőle, a támadókat meg elszigetelik tőle. persze, hogy nem tud így csak visszafelé cselezni és passzolni. ezzel kéne valamit kezdeni és máris hatékonyabb lenne a támadójáték. az meg a másik, hogy 1 év után hülyeség lenne őt is meg melot is eladni.

Alessandro 2010.03.28. 11:12:32

mmartin91: csak a szokásos Diego imádat, már hiányzott, talán éppen ezért utálod Giot, mert a brazil riválisát látod benne. Ha az új edző elképzeléseibe belefér, rendben, maradjon, alapvetően a képességeivel nincs gond, de nehogy azért vegyünk már játékost hogy Diegonak legyen "játszópajtása", most is lennének ilyen játékosok, persze lehetne mondani hogy a béna edzőink taktikája miatt gyengébb Diego, de egy szezon rossz játék után már ezt sem jelenthetjük ki hogy azért játszik így, mert nem volt hozzá hasonló karakterű ember a pályán.

DelPiero86 2010.03.28. 11:13:01

Diegonak maradnia kell, azonban ott kúrták el, hogy megpróbálták köré épiteni a csapatot, CSAK: akivel játszani tud(na) az Alex,Camo,most már Candreva is, aztán Giovi meg ül a padon..széljátékunk alkalmas ember hiányába nulla. akkor mit jelent az hogy "köré épiteni " a csapatot..?? akiket elkell adni az a nevetséges hátvédsor..

Ismeretlen_108746 2010.03.28. 11:15:38

Diego nem megy sehova, ez nem kérdés. Óriási hülyeség volna eladni az egyik legjobb játékosunkat. Remélhetőleg kisöprik ezt a sok idiótát, akik jelenleg vezetik a Juventus-t, s történnek értelmes igazolások is végre. A csapatot erősíteni, s nem gyengíteni kell. Diego marad.

bucikaaa 2010.03.28. 11:40:31

Szerintem is hülyeség eladni. Az meg marhaság, hogy köré építették volna a csapatot, mivel mindig egyedül volt, a kutya se segített neki. Most a nyáron vettük, az egész csapat szar és azért adjuk el, mert nem azt csinálta amit elvártunk. Kész vicc aki így gondolja. Sztem is maradjon, de hátulra kell ember mert a védelem csőd.

Mátééka 2010.03.28. 11:52:18

Ne vegyétek komojan :D a Tuttosport irta :D azok meg csak magukat szórakoztatják ijen hirekkel.

Ismeretlen_117673 2010.03.28. 11:52:42

Diego jó játékos ,de nem annyira ,hogy egy az egyben rá lehessen építeni egy csapatot.

Ismeretlen_149085 2010.03.28. 12:02:54

A legfőbb baj, hogy minden meccsen agyonrugdossák. Én felküldeném Momot meg Melót mellé, azok aztán megvédenék. De így tényleg ott áll középen 5 védővel a nyakán, tőle 5 km-re meg a csapattársak, nehéz bármit is csinálnia. Az egyetlen kritika, amit megfogalmaznék vele szemben az a lövései. Borzasztóan lő, ha el is találja a kaput, olyan gyenge a lövés, hogy csoda, ha elér a kapuig. Ezt nem tudom hova tenni, pedig emlékeim szerint a Brémában jó kis lövései voltak. És az egész csapatra nézve szánalmas, hogy én úgy emlékszem, idén még nem lőttünk gólt direktbe rálőtt szabadrúgásból, és DP meg Diegóval a keretben ez is érthetetlen a számomra.

Ismeretlen_128290 2010.03.28. 12:12:50

Arra gondoltak már a diego-imádók, hogyha még egy ilyen trágya szezont produkál nálunk, mint az idei, akkor aprópénzért tudjuk csak eladni? A kvalitásai méltatása mellett erre is kéne talán gondolni. Tényleg g*ci technikás játékos, de a magam részéről egy emlékezetes meccsét tudom felidézni idén, a Roma ellenit. Bár ettől függetlenül, ha én lennék döntési helyzetben, hogy eladjuk e vagy sem, pillanatnyilag fogalmam sincs mit csinálnék. Csupa kétely és bizonytalanság ez az egész diego-helyzet.

Victor90 2010.03.28. 12:16:12

ronny jól látod a dolgokat!Ez számomra is hihetetlen,hogy a kapura lövései ennyire ne sikerüljenek,a Werder-be 6 kapura lövéséből,3-szor mehetett az aktuális ellenfél közepet kezdeni!Egyébként sokan írják,hogy állandóan pepecsel a labdával,de miért is van ez sokszor???Mert ő nem alibi passzokat játszik hátra fele,szélre osztogatná,de nincs kinek,vagy a csatároknak adogatná a labdákat,de néha 1 csatárunkon vagy 3 védő!Ha megcsinál 1 jó cselt,vagy 2-őt a 3dik tuskó játékos egyből faragja!Óriási hiba lenne eladni,nyáron kell mellé 2 kreatív játékos min...

Ismeretlen_53881 2010.03.28. 12:19:52

Azért ne becsüljétek már le ennyire a többi játékost, hogy szegény Diego nem tud kivel játszani. Kétlem, hogy Camoranesi, Candreva, Del Piero vagy akár Marchisio nem elég jó játszópajtás akárkinek. Még ha egy Kispestben mondaná azt, hogy nincs kivel játszani, megérteném, de így kicsit vicces. Sneijder a tökéletes ellentettje, nem dumál mellé, teszi a dolgát, és hát nem is akárhogyan.

Victor90 2010.03.28. 12:23:40

Igen,csak nézd a a sinter-be milyen játszó pajtársai vannak Wesley-nek,meg hasonlísd össze Diego esetét,hogy neki milyen játszó pajtársai vannak!

Ismeretlen_114321 2010.03.28. 12:26:26

szeretem, mikor valaki leoltja az elemezni kívánó szurkolókat, hogy ne vegyék komolyan a "hírt", mert Tuttosport így meg úgy. vannak, akik szeretnek érvelni még a leghülyébb híreknél is, ez van, ezt kell elfogadni. különben sem lenne nagy csoda, ha eladnák Diegót, tekintve, hogy mennyire nincs jó szezonja, de ezzel együtt az ára is csökken, úgyhogy természetes, hogy kacsa az egész, attól még bíráskodhat egy szurkoló, nem? úgysem a mi kezünkben van a döntés. szvsz teljesen jól látjátok a dolgokat. Diego közel sem hozza azt, amit a Werderben, nincs neki annyi szabad tere, mint a Bundesligában, és érthetetlen, hogy sikerülhetnek ennyire mellé a kapuralövései és szabadrúgásai. szeretném, ha az elkövetkező évek meghatározó Juve játékosa és bajnoka lenne.

Ismeretlen_149085 2010.03.28. 12:29:24

Összességében én még nem adnám el, most lesz a vb, amin nem lesz ott Diego, egy csomó játékos ára megugrik, érte így nem kapnánk sokat.

Ismeretlen_53881 2010.03.28. 12:31:16

Látom Victor90 sikerült elolvasni az egész hozzászólást. Amúgy felesleges ez az egész vita (már ha ez az), mert itt a brazilnak kellene végre valamit mutatnia, nem kifogások mögé bújnia.

Ismeretlen_108746 2010.03.28. 12:36:28

Diego sem dumál mellé, teljesen korrekt figura, aki nem keres kifogásokat szerintem. Azt meg kéretik nem elfelejteni, hogy a labdarúgás csapatsport, s a Juventus úgy ahogy van egy kalap szar ebben a szezonban. Ebben a csapatban Messi is elfelejtene focizni 2 hónap alatt. Baromira nem mindegy, hogy valakinek milyen formában lévő csapatban kellene emlékezeteset produkálnia. Sneijder esete szerintem pont ezért rossz példa. Diego a jelenlegi Inter-ben kiválóan focizna, Sneijder pedig a jelenlegi Juventus-ban egy szürke senki volna. Mindkettő remek focista, de a körülmények jelentékenyen különbözőek.

devil-z 2010.03.28. 12:48:02

Egyetértek passerby-vel. Ostobaság egy ember köré építeni a csapatot, még ha Diego is az. De ezt a vitát már lejátszottuk mmartin91-el mikor idejött Diego, már akkor hangoztatta hogy köré kell építkezni. Csak ugye látjuk, hogy ebből mi lett. Nem szeretném ha távozna, mert tényleg egy tehetséges focistának tartom - csak ugye csodákra ő sem képes. Rajta kívül is elég hosszú a lista, akiknek távozniuk kellene. De ugye ezzel a vezetőséggel ez lehet, hogy feltételes módban marad :/

Ismeretlen_149085 2010.03.28. 13:19:43

Én pont abban látom a különbséget, hogy Messi vagy CR azért akkora játékosok, mert minden körülmény között villantanak, amikor 5 védőt kicselezve megteremtik a helyzetet, akkor tökmindegy, hogy kikkel játszanak. Diegóra pedig ez nem áll. Ezért nem klasszis. Jó játékos, de nem klasszis. De a posztjuk se ugyanaz. Diegónak csak szervezni kéne, jó labdákat adni, nem begyalogolni a kapuba, de egyelőre ezen a téren se brillírozik.

Ismeretlen_53881 2010.03.28. 13:26:12

Apuleius, Diego igenis beszélt mellé, nem is keveset. Mondjuk nekem totál elegem van a nevetséges kifogásokból, bár ezt már írtam. Eltelt egy csomó idő, beilleszkedhetett volna. Nem teljesít mindenki rosszul (Candreva egész jó, csak hogy arról a részről említsek valakit). Lenne kivel játszania. 2 edző alatt is pocsék. Több taktikai felállásban is pocsék. Mi van még? túl hosszú a fű esetleg, nem tudom. Aláírom, hogy nem megy a csapatnak, nem is azt várom, hogy minden meccsen kiosszon 3-4 gólpasszt. De 3-4 meccsenként nem ártana egy, vagy egy kaput eltaláló lövés esetleg. Szóval totál elegem van a nevetséges és infantilis kifogásokból (az a legszebb, hogy ő legalább hajt), vagy teljesítsen, vagy pedig üljön le a padra/szedje a sátorfáját.

Ismeretlen_147985 2010.03.28. 13:45:13

Alessandro: "csak a szokásos Diego imádat, már hiányzott, talán éppen ezért utálod Giot, mert a brazil riválisát látod benne" Giovinco, mint Diego riválisa? Még viccnek is rossz, Gyirmót vs. Man Utd? A 485 percével plusz az eddigi pályafutásával inkább Tóth Norbinak vagy Dombi Tibinek lehetne riválisa, vagy még azoknak sem... passerby: Nem tudom mennyivel lennénk beljebb Krasic-csal. Ugyanúgy egy ember köré épülne a csapat, csak éppen Krasic adná hozzá a nevét. A szerb eddigi eredményei nem túl acélosak, nemzetközi szinten nem a TOP játékosok közé sorolható. Ettől függetlenül sztem is nagyon jó, de ey ilyesféle cserével nem lennénk beljebb. Úgy már igen, hogy van egy Diegónk, akihez hozzá csapunk egy Krasic-ot. Egyébként a játszópajtások végett: Camoranesi öreg és többet sérült, mint amennyit a pályán van. Candrevát senki nem ismeri, s ha tőle várnánk azt, hogy Diegoval karöltve viszik a Juventust a hátukon, akkor csalódni fogunk a jövőben is. Del Piero öreg és lassú, arra jó, hogy keresztbe vezsse a labdát, majd összeesen, akár van szabálytalanság, akár nincs. Plusz a büntetőket belövi. Marchisio az utóbbi időben visszaesett, ő is sokat sérült, arra nem alkalmas, hogy vigye a csapatot a hátán. Ezeken a játékosokon kívül ha talál valaki olyat, aki képes akár egy kényszerítőt kivitelezni Diegoval, akkor szóljon...

Dani 2010.03.28. 13:47:52

Persze, adjuk el Diegót 20 millióért, Buffont 30 millióért (font vagy euró), és akkor lesz sok pénzünk játékosokat venni! Kb. veszünk belőle két jó játékost és ugyanott vagyunk. Szerintem sem gyengíteni kellene a csapatot, hanem erősíteni. Diego nem teljesített jól? Ennyi erővel 3-4 ember kivételével mindenkit el lehetne adni. És szerintem még így is ő teljesített idén az egyik legjobban. Nyílván nem csak rá kéne építeni a csapatot, de eladni... nagy hülyeség lenne!

Ismeretlen_108746 2010.03.28. 13:51:09

passerby: Statisztikailag nem néztem, s lehet, hogy igazad van, de az én tudatomban mégis az a kép él, hogy Diego normálisan szokott nyilatkozni, s nem szokott baromságokra hivatkozni. Ettől még lehet, hogy tényleg volt ilyen. Azt kell látni, hogy a csapatnak sszarul megy, elképesztően szarul, s valószínűleg rengeteg forrása van a bajnak. A keret minősége szimplán alkalmatlan arra, hogy a kitűzött célokat reálisan elérhessük. Fokozottan igaz ez a védelemre, de más csapatrészek esetén is sok a tennivaló. Ebből kifolyólag a keret azon tagjai is rosszul teljesítenek, akik egy sokkal erősebb keretben is jók lehetnének. Más játékosok tehetségtelenek, kiégettek, vagy egyszerűen szarok, vagyis részben ők a felelősei a mélyrepülésnek. Persze kérdés, hogy melyik játékos melyik csoportba tartozik. Diego rossz teljesítménye szerintem következmény és nem ok. Candreava tényleg nem roszz, de egy okosan megerősített csapatban Candreva, Marchisio és Diego (szerintem Felipe Melo úgyszintén) klasszisokkal többet nyújthat majd. Lényegében ennyit akartam mondani, de az általad megfogalmazott kritika is teljességgel indokolt és helytálló.

Ismeretlen_53881 2010.03.28. 13:55:09

mmartin, nyilván igazad van. Csak azt nem tudom, ki harsogta itt kora nyáron, hogy csak Diego kell, ő egyedül elintéz mindent ;) Apuleius, akkor nagyjából egyet is értünk. :)

Ismeretlen_147985 2010.03.28. 14:04:01

passerby: Teljesen jogos. Ezt valamilyen szinten benéztem, azt gondoltam, hogy ő egy személyben elég ahhoz, hogy komoly sikereket érjünk el, főleg azok után, hogy Ranierivel 2.-ak lettünk a bajnokságban. Szerintem senki nem gondolta volna, hogy Diego és Felipe Melo leigazolása után ennyire rossz lesz a helyzet, hogy nem a bajnoki címért, hanem a 4. helyért harcolunk. Ez részben az ő hibájuk is, viszont nagyobb részben a vezetőségé, akik kineveztek egy töketlen, sehol sem bizonyított Ferrarát, plusz a "tehetségtelen, kiégett vagy egyszerűen szar" (by Apuleius) játékosoké. Ahogy Apuleius is írta, Diego kiválóan játszana az Interben azokkal a társakkal, akikkel Sneijder játszik. Az viszont kizárt, hogy Sneijder nálunk is ugyanúgy adná a 40 méteres gólpasszokat és ugyanúgy lőné a 25-30 méteres gólokat. A lényeg összességében az, hogy Diegonak játszótársak kellenek, viszont ha pl. egy Özil leigazolása után valóban olyan gondok lesznek, hogy nincs Pizarro, akkor már tényleg nagyon nagy bajban leszünk.

Ismeretlen_152362 2010.03.28. 14:07:41

mmartin! nem neked kell ismerned candrevat. és szentem az sok mindent elmond, hogy 23 éves létére már bemutatkozhatott a felnőtt válogatottban is egy olyan csapatból, mint a livorno. az pedig, hogy sem diegoval sem marchisioval nem lenne képes a hátán vinni a juvét egyszerűen hülyeség. a jelenlegi keret legerősebb része a középpálya, a nevek alapján. hogy mért állt be mindenkinél formahanyatlás nem tudom és nem is az én dolgom kideríteni, de ha 1 fiatal és stabil lenne a csapat mögött lehet, hogy nem lenne szükség ennyi védekező mentalitású játékosra. a lényeg, hogy ezután a szezon után takarítani kell a keretből és a vezetőségből egyaránt. hozni 1 nemzetközi szinten elismert edzőt, aki jó fizikális állapotba helyezi a csapatot hozni néhány MINŐSÉGI játékost, a megmaradókkal összeszoktatni őket és majd ha eltelik pár hónap, akkor lehet elzavarni diegot vagy melot. mert általában őket szidja mindenki a legjobban

babo410 2010.03.28. 14:59:47

Diego a Samp elleni 5-1 alkalmával már játszott Gioval. Az egy jó felállás volt. Hárman támadtak, Gio, Diego, Camo. És szerintem idén ezt kéne erőltetni, azt jövőre meg hozni pár játékost, és meglátjuk mi lesz! Én szívesen látnék akár egy Candreva-Diego-Gio hármast elől, és eléjük akkor van három alternatíva, Alex elől egyedül nem annyira. Én inkább akkor az Amauri Trezeguet kettősből választanék.

babo410 2010.03.28. 15:02:29

Ferrara sztem annyit rontott el, hogy túlságosan is hagyta, hogy fejére nőjenek a játékosok, meg nem a megfelelő formációt alkalmazta. Vagy 4-4-2 lett volna, vagy 4-2-3-3, esetleg 4-1-3-2, az ellenféltől függően.

bucikaaa 2010.03.28. 18:03:14

Sztem Diegóval az a baj, hogy vártuk mint a messiást, akivel majd ott leszünk az 1. hely közelében. Aztán egész idény során 2 nem túl jó edző irányítja a csapatot, 463217846 sérült van (edzőközpontot szidják, de abból úgyse lesz semmi változás), meccsről meccsre változik a felállás, egy normális taktikát nem lehet kipróbálni, a szurkolók türelmetlenek (ami a múlt sikereit nézve nem is meglepő), a vezetőség is egy kalap szar. Nincs aki "rendet tegyen" a fejekben meg amúgy is, se az öltözőbe se a vezetőségbe. Ez a szezon elment, azért egy BL indulás jó lenne, mert akkor könnyebb igazolni.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása