Diego sajnálja a kihagyott büntetőt

A brazil játékos beismerése szerint az elrontott tizenegyes nagy szerepet játszott a tegnap esti vereségben.

Diego elnézést kért a Bianconeri szurkolóitól, miután a tegnap esti mérkőzésen 2:1-es állásnál csúnyán fölélőtt egy büntetőt. A hiba döntőnek bizonyult, hiszen az egyenlítés elmaradt, sőt a Bari később Almiron góljával egyértelművé tette a találkozó kimenetelét.

"Rosszul rúgtam." - sopánkodott Diego a Juventus Channel adásában a mérkőzést követően.

"Biztos voltam benne, hogy a kapus bal oldalára sikerül lőnöm a labdát, de hibáztam. Sajnálom, hiszen döntő pillanatban rontottam. "

"Talán a csapattársaimnál nagyobb felelősséget kell vállalnom a vereségből, hiszen nekem megvolt a lehetőségem, hogy megfordítsam a meccset, de nem éltem vele."

"Ugyanakkor tudom, hogy megfelelő lelkiállapotban vagyok, és nagyon vágyom arra, hogy a kemény munkám eredményeként segíthessem a Juventust. Biztos vagyok benne, hogy a következő találkozónkon ez meg is történik majd."

A Juventus idei utolsó, téli szünet előtti mérkőzését a gyengélkedő Catania csapatával vívja, ellenük bizonyíthat Diego.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr524651656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_140492 2009.12.13. 11:21:56

szerintem nem kell Diego-t hibáztarni, bárki kihagyhat egy 11-est...ráadásul neki teher van a vállán, és hiába küzdött a pályán ha az a Gio akivel össze tudna játszani a padon ült. egyébként az összes lövésünk pontatlan volt nem csak a 11-es tehátnam a 11-esen múlott

Bobek 2009.12.13. 11:25:57

Szerintem meg diegonak a kispadon kéne egy kicsit bizonyítania. Gondolkodjon el mert amit mostanság művel az katasztrófa. Gondolja át milyen csapatnál focizik és mit kéne tennie, Addig meg szépen 4-4-2 felállással játszhatunk normálisan és játszhat Gio. Meg Alex ha pályán lett volna nem marad ki a büntető...

Ismeretlen_134586 2009.12.13. 11:29:38

egyetértek. Ciro sajnos leszerepelt mint edző... Diego, vele kapcsolatban az a véleményem h egy remek footballista és meghatározó szerepe van a klubbnál. Remélem az elkövetkező meccseken azt fogom látni mikor még a werderbe volt. Forza Diego.Forza JUventus. DE így végszóként elmonanám poulsen,tiago,molinaro,ciro elmehet. És januárba vásárolni kell ....

Ismeretlen_53881 2009.12.13. 11:31:35

A büntető miatt valóban tényleg felesleges őt hibáztatni - már ha persze nem volt szándékos -, de a játéka miatt jogos a kritika.

karrierpista 2009.12.13. 12:06:44

Javaslatom a következő (lenne) a csapat számára: 3-4 emberke kivételével felültetném az egész galerit egy repülögépre, hogy akkor mostan gyermekeim, magaslati edzőtábor következik!!! A gép landolna mondjuk valami Kolumbiai drogbáró kokacserje ültetvénye mellett. A feladat az egész csapatnak fejenként 50 kg cucc begyűjtése lenne, ami lehetetlen. Este az elmaradt profit miatt a büntetés embervadászat lenne. Kapna mindenki 10 perc előnyt, aztán indulna utánuk a halálbrigád. Sissoko-n nyoma sem lenne az izomfáradtságnak, Cannavaro nehezített terepen élete legjobb futóeredményét produkálná,Amaurit fejszével sem lehetne megállítani stb.stb. Aztán miután mindenkit begyűjtöttek, hogy most jön a tarkónlövés (eközben mindenki a saját szarában fetreng a félelemtől), lehetne velük közölni, hogy a skúló most elmarad, de ezt a hozzáállást kéne elővenni minden meccsen. Mert azt mondom, hogy bárkitől ki lehet kapni, de tegyünk meg mindent ellene, járjon minden játékos a térdén a meccs végére. Lehet kicsit radikális, de ezek után egy próbát megérne. MINDÖRÖKKÉ JUVENTUS!!!!

karrierpista 2009.12.13. 12:11:30

Jah, és a 30-ast otthagynám grátiszba a Vargas, vagy Domingues vagy akármilyen családnak a szíves közreműködésért. Legalább a fizuját megspórolnánk.

Del Piero 70 2009.12.13. 13:18:55

Diego ha addig él mint a teknősbéka akkor sem lesz olyan focista mint Del Piero !!!

juveman 2009.12.13. 13:53:52

sztem. meg tilos 1 szar formában lévő játékossal 11est rugATni...

Tony 2009.12.13. 14:04:27

juveman,így van,(mellesleg én nem tudom,h nem direkt volt-e),de könyörgöm ott van a vérprofi Trezeguet,Grosso,mind2 hidegvérrel bevarrta volna. Persze ki lehet hagyni,de szegény Roby Baggio-t lekopírozni....

Ismeretlen_53881 2009.12.13. 14:10:50

Jó kérdés, hogy önként vállalta a tizit, vagy jelölve volt. Juvemannak insider infói vannak ezek szerint, mert vicc kategória lenne még ezt is Ferrarára kenni.

Ismeretlen_128149 2009.12.13. 14:11:02

Minden nagy játékos életében megeshet, és ettől nem lesz kissebb játékos. Diego egyértelműen ki akarja szorítani DelPierot a csapatkapitányi posztról, vagy inkább a vezéregyéniség szerepköréből...Magára válal mindent, csak az a baj, hogy ezt görcsösen teszi...A Werderben nem votl ilyen ellenfele, mint itt, és rágörcsöl, ezért nem megy neki! káká,Messi,ronaldo, egyik se görcsöl, hanem jáccik, élvezi a focit, a maga világát figyeli, azt, hogy magából a legjobbat kihozza, nem azt, hogy más ne legyen jobb nála a csapatban!

juveman 2009.12.13. 17:02:46

passerby:nem azt mondtam h ferrara hibája.csak azt h ha tudom magamról h szar formában vagyok akkor a csapat érdekében odaadom Treznek h:"figyu david szar vagyok most,nem akarom kockáztatni h kihaggyam,lőned te?"ennyit kellett volna...

Ismeretlen_53881 2009.12.13. 17:07:47

Igen, de azt nem tudjuk továbbra sem, hogy ki volt jelölve, vagy elvállalta önként.

Ismeretlen_108746 2009.12.13. 17:08:52

Felesleges hibáztatni Diego-t, egy büntető kihagyása benne van a pakliban, akár jó, akár rossz formában van egy játékos. Amúgy meg a dolog lélektani szempontból fordítva is elsülhetett volna, ha Diego belövi, hatalmas nyomás alól szabadulhatott volna. Nem ezen múlott, szarok vagyunk, a Mágus meg megint hozta a formáját.

Tony 2009.12.13. 17:25:21

Szerintem ez is csak 1 újabb példa a mentalitással és hozzáállással kapcsolatban,ez is 1 lelki tényező volt,ezek jó játékosok,fejben nincsenek rendben és ez nem a taktikán múlik. Ferrara hiába játszik bármilyen felállásban,ezt ő nem tudja megoldani,ezért kell mennie.

Ismeretlen_135402 2009.12.13. 17:35:06

Trez a vb után megfogadta,hogy nem lő többet tizit(mondjuk 1,5 éve amikor Alex odaadta Neki elvállalta,de az nem volt ilyen "meleg" szitu),Amauri még talán Diegonál is rosszabb formában van,Grosso pedig nem szokott 11-est rúgni szerintem,mondjuk a vb-döntőn bevarrta:) Egyébként biztos vagyok benne,hogy ha Alex nincs a pályán,akkor Diego van kijelölve amivel nincs is baj,még akkor sem ha most kihagyta!

Tony 2009.12.13. 17:47:27

Kiegészítés: tavaly az olasz kupában 11-esek döntöttek a Napoli ellen,Trez akkor is lőtt 1et,be is ment.

Ismeretlen_137958 2009.12.13. 19:42:35

Nem az a legnagyobb baj, hogy kihagyta a 11-t, hanem az, hogy megkapja a labdát és vagy eladja egyből, vagy keresztbefutja a pályát és úgy adja el.Amikor leigazolta a Juventus én örültem neki.Végre egy "neves" játékos jön az amúgy gyenge középpályára. Eddig inkább csalódást nyújt ő is, Ferrara is és az egész csapat.Viszont valamit ne felejtsünk el. Ez a csapat a világ egyik legnagyobb klubja, amellyet miután kitört a bundabotrány, rengeteg csapás ért. Nagy játékosok elvesztése, Serie b stb... Ennek ellenére hamar talpraálltunk. Mindenhez idő kell.Fogjuk mi még Diegót imádni, mondjuk nem lesz belőle Del Piero A lényeg, hogy ez a mi csapatunk, akik most gödörben vannak, de már jöttek ki árokból is. NEKÜNK HINNÜNK KELL BENNÜK

pedronegro 2009.12.14. 10:06:50

Ejnye-ejnye! Már megint csak ferrara! És Diegot mikor küldjük már el a picsába??? És Amaurit? Ez a meccs pont azt bizonyította hogy ferrara aztán tehet bármit ha diego kihagy egy 11-est amauri semmilyen helyzetből nem képes gólt lőni ja és cannavaro már 100 éves és nincs cseréje most akkor min csodálkozunk???

Ismeretlen_102194 2009.12.14. 10:38:59

Én még mindig nehezen hiszem el hogy egy Diego(!!!) nem találta el a kaput!Ez a hihetetlen kategória számomra! Ferrara és a csapat is csődöt mondott, nem vitás, csak ami elszomorító hogy nem egy meccsen hanem sorozatosan:((((((

Ismeretlen_102246 2009.12.14. 11:01:40

Gáz,hogy Diego nem lőtte be, de azért ne essünk túlzásokba. Voltak már nagyobb klasszisok is, akik kihagytak tizit. Del Piero (emlékeztek a Peace Cup-ra), Totti, Roby Baggio és még sorolhatnánk. Ez alapján nem kellene elítélni Diego-t.

pedronegro 2009.12.14. 14:09:01

ShyrKhan! Mi alapján lehet akkor elítélni Diegot? Mert úgy látszik játszhat bármilyen szarul meccseket bukunk rajta, de te még akkor is véded! Eddig a 20 meccsből vagy hányból játszott vagy 3-szor jól. Akkor mit vársz mit lehet rá mondani? Szar és kész és nagy részben felelős a mostani helyzetét! Van még egy féléve hogy bizonyítson, de akkor nagyon bele kell húznia! Az eddigi teljesítmény egy nulla csak ezért kritizáljuk. Amauri, Tiago, Melo szintén nulla! Diego nincs elitélve, mindannyian várjuk a jó teljesítményt tőle és a szurkolóknak nincs türelme nekem se a juvénél én ilyet még nem láttam! Persze hogy ideges vagyok!

Ismeretlen_102246 2009.12.14. 15:46:09

pedronegro: Értem, amit írsz, de akármikor merül fel Diego te mindig fikázod. Hidd el én is mérges vagyok, de nem gondolom, hogy helytelen következtetéseket kellene tenni. Félreértés ne essék: Fikázd nyugodtan Diego-t, de ne olyan dolgok miatt, amikben a legnagyobbak is elbuknak csúcsformájukban. Ilyen dolgok közé tartozik például a tizenegyes lövés.

pedronegro 2009.12.14. 16:19:58

Az eddigi teljesítmény ellenére én még optimista vagyok. Ahoz képest hogy milyen kiábrándítóan játszottunk a tabellán még mindig dobogós helyen vagyunk. Az inter és a milan se valami stabil az idén. A milán már az idén volt gödörben és most megint kaptak egy pofont és most már az interre is ráférne egy pechsorozat, talán pont mi indítottuk el a lavínát számukra. Nekünk mostmár csak felfelé lehet az út. Nincs miért sírni, ezt az olasz bajnokságot meg lehet nyerni, az idén szerintem nincs egy acélos csapat se a látottak alapján!!!! Szerintem ha mindenki megnyugodna és mindenki hozna legalább egy átlagos teljesítményt már akkor jó esélyünk volna a scudettora.

Ismeretlen_102194 2009.12.14. 20:49:05

Én nem fikáztam őt csak nem hiszem el hogy nem találta el a kaput!Ebben részemről még benne van egy esetleges kapus bravúr is és kimarad, de Diego legalább a kaput találja el, nekem ennyi az elvárásom rögzített helyzetből 11-ről!;) Az már más tészta ha direkt hagyta ki, "véletlenül"!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3382) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4155) mercato (4139) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása