Buffon: "Nem védek több büntetőt"

A Béke Kupa döntője után néhány órával a Juventus játékosai visszatértek szállásukra, reggel pedig Sevillából hazarepültek Torinóba.

Gianluigi Buffon

Az Aston Villa elleni döntő után a hangulat nem sokat változott a klubnál. Persze mindenki csalódott egy kicsit a végeredmény miatt, ám a Béke Kupa egészét tekintve elégedettek lehetnek. További örömre adhat okot, hogy David Trezeguet hivatalosan is a maradás mellett döntött, így újabb bajnokát tartja meg a Bianconeri.

Gianluigi Buffon hivatalos honlapján beszélt a csapat körüli helyzetről, és a tegnapi büntetőpárbajról.

Buffon óriásit védett Herd lövésénél, így továbbra is életben tartotta a Juventus reményeit a győzelemre. A korábbi emlékek - főleg a 2006-os Világbajnokság döntője - alapján Gigi így viccelt:

"A mérkőzés végén majdnem mosolyogtam, mert eszembe jutott, hogy ha megfogok egy büntetőt, akkor mindig kikapunk. Ez azt jelenti, hogy mostantól inkább meg sem próbálom majd megfogni őket... Vagy nem is, inkább majd csak a rendes játékidő alatt próbálom hárítani őket."

A kivédett tizenegyesekkel, és a mérkőzésen nyújtott teljesítményével Buffon lett a mérkőzés, és a torna egyik legjobbja. A három mérkőzésen (a Sevilla ellen Manninger védett) mindössze egy gólt kapott, azt is büntetőből. Emiatt érezték úgy sokan, hogy a Juventus megérdemelte volna a végső győzelmet.

"A végeredménnyel nyilvánvalóan kicsit csalódottak vagyunk. Sosem kellemes büntetőkkel kikapni a döntőben, pláne mert a győzelmek újabb győzelmeket hoznak, és a Kupa elhódítása újabb lendületet adott volna nekünk."

Mindenesetre a két nap pihenő után minden tiszta lappal indul újra, és Ferrara csapata folytatja a kitűzött menterend szerinti felkészülést.

"Mindannyian nagyon örülünk, hogy Trezeguet a maradás mellett döntött. Szerintem fokozatosan visszaszerzi majd az önbizalmát, és hamarosan újra az egyik halálos fegyverünk lesz, aminek mindenki csak örülhet. Korábban is mondtam már, hogy nagyon pozitív érzéseim vannak a csapattal kapcsolatban. Az alapok szilárdak, és nagyon kellemes a hangulat. Mindenünk megvan ahhoz, hogy jó teljesítményt nyújtsunk. Annyit kell csak tennünk, hogy szavak helyett a pályán adunk bele mindent."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr94649892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DIZZYREED 2009.08.03. 19:35:42

ha jaki és alex nem lazázza el:D . ha bemegy nagyon nagy gól így viszont égő:D

Ismeretlen_128760 2009.08.03. 19:40:33

Eddig sem védett ki túl sokat. :) Nem erről lett híres.

Ismeretlen_111021 2009.08.03. 19:57:37

de legalább ezt is pozitívan veszi :) ezt szeretem benne :) várom már az idény kezdést nagyon :) Forza Juve

Krilehor 2009.08.03. 20:09:38

Én is várom már. Kíváncsi vagyok , h idén mire leszünk képesek az interrel szemben. Ahogy így elnézem a milán kiesett a bajnokesélyesek közül, mert elég ratyi csapatuk van:D Szal az inter lesz az elsődleges ellenfél

babo410 2009.08.03. 22:11:30

Itt az volt a baj, hogy mostanság Del Piero, mintha nem is ő lenne! Olyan nagyképűen játszik néha, hogy nem is igaz. Tegnap is ő ba..ta el! Ha belövi, akkor nyertünk. Na meg a csatárok a rendes játékidő alatt simán belőhettek volna egy gólt! Kár, hogy nem a Barca, vagy a Man. United volt a döntős ellenfél. Talán akkor komolyabban veszik. Mondjuk MU ellen nem lett volna ilyen könnyű, ha 11-esek lettek volna, mert Van der Saar nagyon jól védi a tiziket. De talán nem is kellett volna tiziket rúgni, mert komolyabban vettük volna, és vagy ők, vagy mi nyerünk. De mindegy, majd a bajnokságban megmutatjuk, hogy mi vagyunk a legjobbak!

Ismeretlen_109592 2009.08.03. 22:16:14

velemenyem szerint, ha meg egy baratsagos torna is volt, del piero-nak nyilvanosan bocsanatot kellene kernie a szurkoloktol

Ismeretlen_108746 2009.08.03. 22:22:06

Azt nyilatkozta, hogy nagyon sajnálja a kihagyott büntetőt, s ennél szerintem felesleges mélyebb megbánást várni. Nem fog kukoricán térdepelni, ebben biztosak lehetünk.

Ismeretlen_109592 2009.08.03. 22:33:35

hol van az a nyilatkozat? :D tolem terdelhetne a kukorican :D. szoval ennyire flegmatikus nem lehetsz. ezert utaltam meg ibrahimovic-ot is mikor a juveban jatszott, plusz emlekeztet a 2003-as BL dontore....ott zalayeta benazott nagyot, de trez is kihagyta......szoval az ilyesmnin nagyon fel tudom huzni magam

Ismeretlen_130211 2009.08.03. 23:04:31

nyilván bosszantó, hogy kihagyta a 11est, de ez "csak" 1 felkészülési torna volt és azt is hozzá kell tenni, hogy a csapat 1 elég nagy meccsdömpingen van túl, szerintem részben ennek is tudható be, hogy nem sikerült eldönteni a rendes játékidőben. ott volt trez hatalmas helyzete, mikor fölé lőtt. ennyi erővel őt is lehetne okolni a döntő elbukása miatt. lehetne keresni a bűnbakokat, de 1 döntőt nem 11esekkel kell megnyerni, hanem meggyőző játékkal és gólokkal. és mint ahogy már egy másik cikknél is említettem szentem le lehetne szállni del pieroról, mint ahogyan többen trezt véditek, hogy nem kell elküldeni. kihagyott 1 11est, bárkivel előfordul. ennyi.

Ismeretlen_111021 2009.08.03. 23:20:00

most így utána már fölösleges nekünk keresni a hibákat...most majd ezt ők elemezgessék szépen és találják meg és javítsák ki...nekünk meg az a dolgunk,h pozitívan várjuk az első tétmeccset :)

juveman 2009.08.03. 23:21:42

egyetértek az előttem szólóval...

Ismeretlen_127756 2009.08.03. 23:24:18

Teljesen igazatok van, most emiatt nem kell leírni Alexet, mondjuk meccs alatt úgy éreztem h az a 4 csatár csak dísznek van ott, de reméljük tanultak ebből is és legközelebb minden meccset komolyan vesznek.

Ismeretlen_108746 2009.08.03. 23:27:29

galszaby: Keresd a goal.com mai hírei között, ott megleled a szóban forgó nyilatkozatot.

Ismeretlen_118238 2009.08.04. 08:05:55

galszaby: egy kicsit eltúlzod a dolgot. Del Pieronak nem kell semmiért elnézést kérnie, mert van ilyen, hogy az ember kihagy egy büntetőt. Volt ennél nagyobb büntető elhibázása, mikor Baggio a hátán vitte be az olasz válogatottat a 94-es VB döntőbe és pont ő hagyta ki a 11-est. Maximum a 2 milliót sajnálhatjuk, de egy ilyen klubbot nem fog földhöz vágni annak hiánya. Ezt azért is állítom, mert ha utána számoltok csak a játékosok fizetése 1 szezon alatt legalább 40-50 millió. Ehhez képest a 2 milla nem nagy összeg. A mérkőzés után éni is ideges voltam, hogy nem nyertünk, de azóta lenyugodtam és azt mondom, hogy inkább most veszítsünk és legalább a játékosok rájönnek, hogy nem szabad senkit sem lenézni. Mert a legnagyobb gond ez volt, hogy úgy léptünk pályára, hogy lenéztük az angolokat. És nem csak Del Piero, hanem az egész Juve.

Shyr Kahn 2009.08.04. 10:18:01

corvinus81-nek teljesen igaza van. Még hozzátenném, hogy Alex vitte a hátán a csapatot a Real ellen is. Nem lenne szabad egy rossz mozdulat miatt leírni. Nyilván értékesíteni akarta Ő is, de sajnos ez nem jött össze. Biztos vagyok benne, hogy Ő is bánja és legközelebb biztosabban rúgja majd.

agi905 2009.08.04. 13:50:04

Néha Alex is hibázhat! Mindig elvárják tőle, hogy tökéletes legyen, aztán ha hibázik már rögtön mindenki cseszegeti. Amúgy mindenki csak róla beszél, de Iaquinta meg Legrottaglie is kihagyta, Gigi meg a 11-esek előtt úgy nevetgélt ott a többiekkel, mint egy kisgyerek. Poénra vette az egészet, szóval nem Alexen múlt és ha olyan jól játszottak volna nem kellett volna 11-eseket rúgni.

Shyr Kahn 2009.08.04. 15:24:46

Gigi poénkodása és arcoskodása engem is idegesített... akármilyen sörmeccs is, de 1-2 milla Euróval most több lenne a csapatnak. Nem kell lazázni annyira, hogy az már unszimpi legyen... (a nevetgélés miatt éreztem, hogy arcoskodás van... mintha lenéznénk a másik csapatot - ez eddig nem volt jellemző... remélem ezután sem lesz az)

Norbi 2009.08.04. 20:00:51

Nem értem most mivan akkor h alex kihagyta.Ha a kapus elmozdult volna bement volna és most ő lenne a király h ügyesen középre begurította, higgattan.Nem így történt ennyi az egész.Az meg, h Buffon nevetgélt a 11esek előtt nevetséges.Nem értem h mi a baj vele.Nem rajta múlott.Ő megtette a dolgtá.

B 2009.08.04. 20:58:10

Norbinál a pont.. mért arcoskodás h buffon nevetgélt? ki tudja min nevetett.. lehet vki hülye volt ott.. Melo is röhögött egy párat meg mindenki...

Ismeretlen_130182 2009.08.04. 21:24:44

Annak ellenére h bosszankodtam a kihagyott tizik miatt én kifejezetten örültem a "laza" hangulat miatt.Gigi-Canna-Giorgo,a brazilok,a "fiatalok" elkvaterkáztak egy kicsit és gondolom mindenki levonta konzekvenciát. Tantin meg látszott,h mennyire bosszantja,h elqrta... BL 8-ad döntőnél már idegesítene a dolog,így viszont..:-)

Ismeretlen_128149 2009.08.04. 21:32:24

Jaja, laza hangulat, jó volt látni, Melo nekem kibaszott szimpatikus, főleg, h Juve mezbe van! Jól jáccik, Nevetgél,Berúgja a 11est, és egy rendes embernek tűnik!, Jó ez a Juve most gyerekek!:D

Shyr Kahn 2009.08.04. 22:20:59

Csak nekem arcoskodás, ha egy döntőben (még ha nem is rangos) nevetgélnek a sorsdöntő tizik előtt a játékosok? Nagyon sokat adtak rá, ha ilyen vicces volt a vége... sokkal jobban értékeltem volna, ha komoly koncentráló arcokat látok, akikről Ferrara beszélt nemrég (ugye nyilatkozta, hogy nincs olyan, hogy barátságos mérkőzés és mindent meg akarunk nyerni - no én ezt a tizik előtt nem láttam az arcokon). Hol van a győzelmi mentalitás a poénkodásánál? A nevetgéléssel lenézték a kupát és az ellenfelet is, mert látszólag ezzel nem vették komolyan az egészet, holott pár milla is sokat jelent. Nekem nem volt szimpi... ha nektek az, akkor lelketek rajta. Ez nem bohócműsor, hanem olyan játék, amivel pénzt és elismerést lehet nyerni.

Ismeretlen_130182 2009.08.04. 22:40:21

Arcoskodás vagy sem számomra fontos:tavasszal az Atalanta ellen nem láttam mást mint ideglelés,és egy "fél xanaxot mindenkinek" feeling.Lazio ellent nagy tét de könnyedebb arcok.... Nem akarok egy kiélezett szitut hasonlítani a felkészüléshez de egyben láttam ezeket a srácokat és az eredménytől függetlenül ez bizakodással tölt el. Részvényesként bosszantana a vereség,szurkolóként viszont nem tudok negatívan szólni róla! Az elismerés pedig "izlés"dolga:2-3 torna zajlott párhuzamosan,ebből kiválasztani h melyik szinvonalasabb v mértékadó.......

Ismeretlen_128149 2009.08.04. 23:39:23

Sztem meg, mindent meg kell nyerni 90perc alatt, és azután meg nevetni!, a másik, h tanulni kell a 11esekből, és komolyan kell venni, an egy olyan érzésem, h Ferrara ezt fogja gyakoroltatni a fiúkkal!

Ismeretlen_114321 2009.08.05. 09:46:47

én sem értem, miért baj, ha jó a hangulat. amúgy nekem egyértelmű volt, hogy azért kezdtek nevetgélni, mert a bíró 3 perccel a vége előtt fújta le a meccset, még én is mosolyogtam rajta a gép előtt.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3387) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (917) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9921) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4161) mercato (4144) nyilatkozat (7443) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4174) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása