Scolari lehet a Juventus új edzője

Egyes brazil sajtóforrások tudni vélik, hogy jövőre Luiz Felipe Scolari lehet a Juventus új edzője.

Luiz Felipe Scolari

A Tuttosport arról ír, hogy Brazílliában a lapok és tévék nagy bizonyossággal állítják, hogy idén nyáron Luiz Felipe Scolari veszi át a Bianconeri irányítását.

A brazilok meggyőződése ellenére azonban még korai lenne eldönteni, hogy ezek a pletykák valósak-e, vagy sem, mivel Olaszországban meg szinte mindenki úgy véli, hogy jövőre is Ciro Ferrara irányíthatja majd a klubot.

Persze rajtuk kívül is több szakember nevét kapcsolatba hozták a Bianconerivel: többek között Gian Piero Gasperini - aki azóta már hosszabbított a Genoa csapatával -, Antonio Conte és Luciano Spalletti neve is felmerült a torinóiakkal kapcsolatban.

Nagyon sok múlik majd azon, hogy Ciro Ferrara hogyan teljesít az utolsó két fordulóban, hiszen valóban elképzelhető, hogy mégis az egykori védő irányíthatja majd jövőre is a Juventust.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr624649635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

carlos44 2009.05.21. 11:43:03

sztem nem ide való! portugálokkal, brazilokkal jól tolta, de az más stílus. nincs védelem csak futás. angliában befürdött és sztem nálunk sem lenne jó. nem bírja a stílusa a betonkemény védőket.

Ismeretlen_53881 2009.05.21. 11:44:59

Én nem tartom jó edzőnek, és szerintem sem lenne sikeres Olaszországban. Meg amúgyis, én mindenképpen olasz edzőt szeretnék.

Shyr Kahn 2009.05.21. 11:55:53

Ez nonszensz... a legrosszabb vicc/pletyka, amit mostanában hallottam. Persze a brazilokkal jól tolta, de ezen felül majdhogynem nulla sztem. Sztem rosszabb, mint Ranieri.

zebra 2009.05.21. 12:00:46

Úristen, neeeeeeeeeeee! Bárki megbukik a Chelseavel és idehozzuk?! Olaszországból kell hozni szakembert, aki ismeri a Serie A sajátosságait. (Mellesleg jegyzem meg, hogy Conte Serie B edző.) Gasperini vagy Prandelli kell ide!

carlos44 2009.05.21. 12:19:25

amúgy ez CSAK PLETYKA szval nyugi ;)

Ismeretlen_122728 2009.05.21. 12:25:50

Jóvicc Móric :D

Ismeretlen_109592 2009.05.21. 12:36:18

szerintem nem idevalo, azonban meglehetnek a jo pontojai, pl.: hatarozott edzo, szigoru, biztos tiszteletre birna a csapatot. az mas kerdes hogy a taktikaja bejonne a juveban vagy sem. amugy tapasztalat teren jol all plusz van egy vilagbajnoki cime edzokent, szoval nem lenne rosszabb mint ranieri. en is jobban orulnek ferraranak, de nagy a gyanum hogy ranieri ugy tancolt ahogy a vezetoseg futyult es nem tudom mennyire lesz mas ferraraval. lathattuk h deschamp nemakart ugy tancolni (pedig szerintem nagyon jo lett volna es voltak tervei es jobban allnank most ha maradt volna)es menesztettek. a lenyeg amit elakartam mondani az, hogy az az edzo aki jon annak tudnia kell szembenezni a vezetoseggel. most olvashatjuk h ranieri nem volt megelegedve az igazolasokkal, ugy erzem h neki semmi beleszolasa nem volt, hanem mindent a vezetoseg intezett, o csak vmi bábu volt. bocs a hosszu komentert, de remelem ertitek hogyan latom a helyzetet

Ismeretlen_108746 2009.05.21. 12:49:32

Isten mentsen tőle! Nem tartom jó edzőnek, s bukott is a Chelseaben. Olaszországban még csúnyábbat bukna, az egyik legrosszabb választás volna az eddig felmerült jelöltek közül.

Shyr Kahn 2009.05.21. 13:32:23

Hányszor kell még leírni, hogy nem a vezetőség menesztette DD-t, hanem Ő lépett le. Ha valaki nem úgy táncol, ahogyan a vezetőség fütyül, attól még nem rúgják ki. DD nem úgy képzelte el a jövőt, mint a trió és nem a trió adta neki az útilaput, hanem Ő vette a sátorfáját és állt odébb. Ezt figyelembe véve Ferrara, akárhogyan is edzi a csapatot, ha megnyeri mind a két meccset és pedig meggyőző játékkal, akkor valószínű maradhat - ha akar - függetlenül egyéb tényezőktől.

Ismeretlen_124508 2009.05.21. 13:34:22

ÓHHHSHIT:D

Ismeretlen_108746 2009.05.21. 13:40:09

Szubjektív vélemény csupán, de én Deschampsot nem találtam jó edzőnek, s nem bánkódom, hogy nem maradt. Scolari még viccnek is rossz...

Alessandro 2009.05.21. 14:27:11

Lehet hogy az olasz stílus kedvezne neki, előre nem tudni, de hogy Ferrara marad-e, nem ez a két meccs fogja megmutatni, hogy ő jó edző-e vagy sem, bármi is történjék, de szerintem felszabadult focival simán behúzzuk ezt a két bajnokit.

Matee 2009.05.21. 14:51:48

világbajnok lett a brazilokkal, 4. lett 2006ban a portugálokkal, de klubszinten nem sokat mutatott, vagyis neki válogatottat kell írányítania és főként egy technikás csapattal tud vmit kezdeni. Szóval nála ilyen Molinaro félék nem játszanának :D

juveludi 2009.05.21. 15:03:42

mindenképpen menesztett cselszi edzőt akarnak ide??

Roli921 2009.05.21. 15:06:31

Mi a baj Molinaroval? Szerintem tavasszal a legjobb hátvédünk volt. Most hogy sérült mindenki őt szidja. Ez kb olyan mint Trez. Amig tavaj játszott mindenki szerette, aztán megsérült meg Rani papa nem játszatja és mostmár a fél fórum szarnak tartja

Ismeretlen_108746 2009.05.21. 15:15:31

Szerintem Molinarot nem sokan tartották Juve szintű játékosnak eddig sem. Az én véleméynemet nem befolyásolta, hogy megsérült. Egy komoly Juventus kezdőjében nem lehet helye egy Molinaronak, de egyelőre felesleges vele foglalkozni, sokkal gyengébb pontok is vannak a keretnek.

carlos44 2009.05.21. 15:31:33

Molinarot én sem tartom Juve szintűnek. Inkább olyan Cagliari, Torino :)

Ismeretlen_118238 2009.05.21. 20:26:19

Capellot utáltam mint a szart, de ha idehozzák Scolarit, hát őt még jobban utálnám. Nem kell. Olasz edző, esetleg Juve kötődésű. Különben is tele a tököm a portugálokkal.

Alessandro 2009.05.21. 20:39:59

corvinus81: ugyan Capellot én se kedveltem túlzottan, de Ranierihez viszonyítva nála szinte egy látványos támadófocit mutatott a csapat. Felesleges leszólni előre Scolarit, lehet hogy éppen itt érne el nagy sikereket klubedzőként, és akár jobb brazil játékosok is minket választanának más nagycsapatok helyett, persze ez csak egy vízió, de annyira unalmas focit mint Ranierinél, nem fogunk szerintem többet látni, játékban annál mélyebbre nem tudunk menni.

Ismeretlen_124142 2009.05.21. 21:55:42

Alessandro: nekem nem Scolari szakmai tudásával van gondom. Hanem azzal, hogy nem olasz. Márpedig a Olaszországban vannak minőségi jó edzők, akik olaszak, azok közül kell válogatni. Világ életemben utáltam az olyan csapatokat, akik tele vannak külföldi játékosokkal, akár edzővel. Nagyon nem szeretném, ha a Juve is ebbe az irányba menne el. Capellot pedig azért utálom, mert ő is a külföldi játékosokat részesítette előnyben, plusz nem játszatta Del Pierot és a játék képe sem volt éppen szórakoztató. Capello olyan csapatba való mint az Inter, Arsenal, MU, Barca, Real. Ezeket a csapatokat tele lehet rakni külföldiekkel. Nincs arra igényük sem a vezetőknek, sem a szurkolóknak, hogy a saját nemzetük játékosa játsszon és a válogatott gerincét adhassák.

Roli921 2009.05.22. 09:28:06

Capello azért nem olaszokat vett, mert nem igazán volt minőségi olasz játékos aki erősítést jelentett volna és megfizethető volt. A játék unalmas volt nála de nem izgultam egy nullás vezetésnél hogy jaj nehogy kapjunk egyet mert tudtam hogy betonbiztos a védelmünk. Igaz azt is tudtam hogy nem lövünk mégegyet. Egyébként szerintem Alex nem véletlen padozott Ibra és Trez jobb formában voltak

vizi8 2009.05.22. 19:03:22

Jöhet managernek, az edző maradjon Ferrara. Ez így egy tetszetős összeállítás a padon.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása