Trezeguet teljesen felépült

David Trezeguet teljesen felépült szeptember 23-i térműtétje után, és most már hamarosan pályára is léphet. Régen várt visszatérése előtt jelenlegi állapotáról nyilatkozott, és állítja, már jövő héten játszhatna.

David Trezeguet

"Teljesen rendben vagyok, jövő héten akár már a keretbe is kerülhetek. Már múlt héten csatlakoztam a többiekhez. Az elmúlt hónapokat nagyon nehezen viseltem, de most már jól érzem magam. Készen állok a visszatérésre, a maximumot fogom nyújtani. Alig várom, hogy kiderüljön, milyen helyem lesz a csapatban. Amauri személyében nagyszerű csatárt vásároltunk, nagyon jól megértik egymást Del Pieróval. De ami engem illet, megpróbálom visszaszerezni a régi helyemet, és ezért kész vagyok mindent beleadni."

A 31 éves francia támadó beszélt arról is, hogy a válogatottba valószínűleg már nem tér vissza.

"Hiányzik a válogatott, de meghoztam a döntésemet, és inkább átadom a helyemet egy olyan játékosnak, aki beleillik Raymond Domenech terveibe. Még ha a Juventusban életem formáját hoznám, Domenech akkor sem számolna velem."

Amikor arról kérdezték, hogy szerinte Domenech világklasszis edző-e, Trezeguet így válaszolt:

"Karrierem során olyan trénerekkel dolgozhattam együtt, mint Jean Tigana, Marcello Lippi, Carlo Ancelotti, Fabio Capello, és Didier Deschamps. Ők olyan elsőosztályú trénerek, akik rengeteg mindent nyertek már. Ahhoz, hogy a legjobbak között legyen a helyed, nyerned kell. Ha ezt nézzük, bizonyos döntéseket elég nehéz elfogadni..."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr754649171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása