Buffon: "Jó úton járunk"

Bár Gigi Buffon már jó ideje sérült, a csapat eredményeit azért nyomon követi. A hálóőr a 'Juventus Channel'-nek nyilatkozva további jó játékra buzdította a csapatot.

Gianluigi Buffon

"Nehéz dolog folytatni ezt az eredményes időszakot, mivel nem könnyű folyamatosan javulni. Persze szeretnénk továbbra is így folytatni, és ha ez sikerül, akkor az Inter legveszélyesebb kihívói leszünk. Ha nem, nehéz helyzetbe kerülünk, mivel az Inter folyamatosan nyeri a meccseit."

Buffon ezután a Bajnokok Ligájáról, és a közelgő sorsolásról beszélt. Vajon Gigi melyik csapatot szeretné ellenfélnek?

"Egyértelmű, hogy az angolokat el szeretném kerülni, mert mindig is problémákat okoztak nekünk. Rajtuk kívül jó lenne elkerülni a Barcelonát is, bár őket egyébként sem kaphatnánk, mivel csoportelsők lettek. A többiekkel szerintem nem lenne gond."

Mire a Bajnokok Ligája következő fordulója elkezdődik, minden bizonnyal már Gigi áll a kapuban. A világbajnok kapus egyre jobban van, a visszatérés pedig egyre közelebb.

"Szerintem már januárban visszatérhetek. Jobban vagyok, már együtt edzettem a többi kapussal, szóval úgy tűnik, a felépülésem hamarosan véget ér."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr814649052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

imip 2008.12.17. 19:20:29

Már nagyon várom,hogy jöjjön! Sokkal biztosabbak leszünk hátul!!!

Ismeretlen_110517 2008.12.17. 21:58:10

Gigi, már nagyon várjuk, hogy visszatérj!!!!!!!!!!!! FORZA JUVE!!!

Wiltore 2008.12.18. 06:37:14

Így kezdem, hogy Forza Juve!! Olvasagattam a az előttem léva hozzászólásokat több cikkben! Én úgy vagyok vele, hogy Poulsen egy jó játékos valamelyik más csapatban de nem nálunk. Tiago-ról vagy jót vagy semmit mert a real ellen ő vitte a szÍnt a játékba! Ha inter elleni meccsen nem sérül le, biztos vagyok benne, hogy mozgatta volna a csapatot!!! Én még bízom Tiago-ba!!! Szerintem egy nagy focista és még hasznunkra válna!!!!!! Forza JUVE!!!!!

vizi8 2008.12.18. 08:32:53

Wiltore, egyetértek veled, talán Poulsen is ide való mint Sissoko cseréje. A többieknek pedig Manninger amilyen teljesítményt nyújtott megérdemli hogy kapjon továbra is lehetőségeket még úgy is hogy Gigi is visszatér. A bajnokságban nyugottan védhet egy jó pár meccsen, és így Gigi tud pihenni.

juvem 2008.12.18. 09:50:40

poulsen téleg jó sissoko cseréjének de kezdőnek nem!! bár érdekelne sissoko mikor fárad el vagy sérül meg:D az az ember ilyeneket nem tud:D

Ismeretlen_110022 2008.12.18. 23:42:38

Várlak vissza "TESÓ" !!!!!!!!!!! :-)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása