Bozsinov: a csendes típus

A szombati meccshez kapcsolódó rövid interjúban Valerij Bozsinov arról beszélt, hogy milyen felnőni a reflektorfényben, és hogy mennyire várja az összecsapást régi klubjával, a Lecce-vel.

Bozsinov

Már tizenöt évesen debütált a Serie A-ban, és hihetetlen gyorsan a csúcson találta magát - az ember azt gondolná, hogy fejébe szállt a dicsőség, ám Valerij Bozsinov egy olyan fiatalember, aki két lábbal álla a földön.

"Természetesen nagyon boldog vagyok, hogy ilyen sokat elértem, de ugyanaz az ember maradtam, aki mindig is voltam. Egy csendes srác vagyok és nem felejtettem el, honnan jöttem. Ezt az utat kell járnod, ha boldog életet akarsz."

Miután tizenhárom évesen Olaszországba költözött Bulgáriából, még ő is meglepődött, milyen gyorsan sikeres lett.

"Ez egy álom, ami pár másodperc alatt történt; soha nem gondoltam volna, hogy a dolgok ilyen gyorsan megváltozhatnak. Úgy értem, mindig is arról álmodoztam, hogy a Serie A-ban játszak, de nem hittem volna, hogy ez ilyen gyorsan megtörténhet..."

Szombaton a Juventus hazai pályán fogadja a Lecce csapatát - milyen érzés a fiatal csatár számára régi klubja ellen pályára lépni?

"A Lecce elleni meccs ugyanolyan lesz, mint bármely másik. Az edzőt leszámítva nem igazán vagyok kapcsolatban a klubbal, mivel mindenki azután érkezett, miután én távoztam. Azóta már tucatnyi alkalommal játszottam ellenük, szóval nem lesz különleges esemény. Az a fontos, hogy a csapat nyerjen, és begyűjtse a nagyon fontos három pontot. Nekünk ennyi elég."

A bolgár játékosnak ugyanilyen egyenes elképzelései vannak a jövőjével kapcsolatban is.

"Mi a célom ebben az évben? Egyszerű. A lehető legtöbb mérkőzésen pályára lépni, és a lehető legtöbb gólt lőni."

Valerij nagyon jól érzi magát Olaszország egykori fővárosában.

"Nagyon boldog vagyok Torinóban, itt kellemes és csöndes az élet. Az emberek nagyszerűek, és soha nincs semmi problémám."

Milyen érzés az utcán lenni híres futballistaként?

"Szeretek aláírásokat adni, meg szeretem az ilyen dolgokat egészen addig, míg nem lesznek túl tolakodóak. Elég elfoglalt ember vagyok, de jó érzés, mikor a szurkolók felismernek, és értékelik, amit a csapatért teszel."

Egy kis szerencsével, a Serie B-s élmények igen rövidek lesznek a Bianconeri számára.

"Ez egy különleges bajnokság. Sokkal több meccs van, ugyanakkor sokkal kevesebb lehetőség a játékra. A csapatok mindent beleadnak, hogy megakadályozzák a játékunkat, és rengeteg hosszú passzt alkalmaznak. Jelenleg már csak pár hónap van hátra..."

Vajon a Lecce is ezt a taktikát alkalmazza majd?

"Az edzőjüket ismerve a Lecce azért jön ide, hogy támadjon. Úgy kell játszanunk, mint mindig, és a mi játékunkat kell ráerőltetni ellenfelünkre."

És ő szerez majd gólt?

"Ha sikerül betalálnom, természetesen nagyon boldog leszek, de nem fogok cigánykereket hányni a pálya körül, vagy ilyesmi."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr184640086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása