Conte: "Ugyanaz az elképzelésünk a Napolival"

conte_antonio_napolinal.jpgTegnap világossá vált, hogy nem Antonio Conte lesz a Juventus új edzője, előbb csak az olasz hírforrások számoltak be maradásáról a Napoli kispadján, majd az esti nyilatkozatok a szakember és Aurelio De Laurentiis nyilatkozatai hivatalossá is tették mindezt.

"Minden szezon végén történik egy megbeszélés az edző és a klub között, hogy kiértékeljék az évet, s felmérjék, hogy ugyanaz-e az elképzelésük a jövőt illetően, ugyanaz-e az elképzelésük a győzelmek elérését illetően. Ugyanaz az elképzelésünk, mert komoly emberek vagyunk. Átbeszéltük, kiértékeltük a szezont, a pozitívumokat és a negatívumokat egyaránt. 

Csodálatos és hihetetlen volt megünnepelni a scudettót. Megvan az akarat arra, hogy szilárd alapokat építsünk a Napolinál, egy irányba haladjunk, s a nápolyiakat büszkévé tegyük." - mondta Conte csütörtök este a Sky Sport Italia munkatársának nyilatkozva.

"Fontos szezon áll előttünk. Főszereplőként az Olasz Kupában, egy számunkra új formátum a Bajnokok Ligájában, a Szuperkupa, valamint a scudetto, amit meg kell védenünk. Conte garanciát jelent, támogatni fogom mindenben, bármit is akar tenni annak érdekében, hogy a Napolit erősebbé tegye és a legjobb eredményeket érjük el." - csatlakozott a megerősítéshez a Napoli elnöke, Aurelio De Laurentiis.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr2418870818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

venember83 2025.05.30. 08:56:56

Soha nem látott sikereket kívánok a BL-ben!

Barza 2025.05.30. 08:57:48

Egyébként lehet szidalmazni Contét, de nézzük a másik oldalt! Elkezdett egy munkát Nápolyban, sikeres évet zártak, megvan a garancia a továbblépésre. Ha semlegesként nézzük elég gerinctelen lépés lett volna lelépni, meg szakmailag sem lett volna logikus. Persze tudom és vállalom a szidalmazást, Conte egy gerinctelen féreg meg interista és stb, de hagyjatok engem ezzel a romantikus szöveggel, ez már rég nem az a világ. Nekem Conte így is úgy is az a Juventino marad, mert rohadt sokat tett ezért a klubért. Amúgy meg most én nem örültem volna ha visszatér ;-)

Il Principino 2025.05.30. 08:58:08

Allegri még a Real Madridnak is nemet mondott azért, hogy visszatérhessen a Juventushoz. A “Juventino” Conte pedig beintett John Elkannak, hogy a Napolinál maradhasson...

“Most már interista vagyok, bárhová is megyek, ezt viszem magammal.” - Antonio Conte (2019)

Látjuk. Reméljük többet nem merül fel a neved Torinóban.

Juventina7 2025.05.30. 09:13:59

@Il Principino: Ugyanezt akartam írni. Allegri másodjára is igent mondott amikor hívták, az ‘elvileg’ juventino Conte meg nemet. Remélem végleg bezárul előtte az ajtó (bocsánat, azért vannak elveim). Allegrivel meg szerintem jól jár a Milan.
Ezt máshol is írtam, Elkann helyében csak azért is tolnék egy all in-t, megszereznék egy extra edzőt (Klopp? de csak példa), plusz 4-5 kulcsigazolást, annyi kidobott pènz és szezon után most már hagyjuk a próbálkozásokat, emelni kell a tétet mikor ennyire minden ellenünk van.

Joachim21 2025.05.30. 09:18:45

Fizuemelés, plus az ígéret egy normális mercatora, teljesen érthető hogy marad. Nálunk nincs jelenleg vezetés, illetve aki van az épp távozóban és teljes kapkodás és fejetlenség uralkodik. MIre is számítottunk? Gasperiniről is lemaradunk és abban is kételkedem, hogy Simone Inzaghira reális esélyünk lenne. Szóval maradni fog Tudor 2026-ra, ha fogadnom kellene.

Joachim21 2025.05.30. 09:19:54

@Juventina7: 2X mondtunk nemet COnténak amikor jött volna, most meg megsértődünk mert nem jön. Lehet neki is vannak elvei? :D

Alex8610 2025.05.30. 09:20:50

Én amúgy kiváncsi leszek hogy több fronton indulva mit ér el a Napolival.Egyébként az is hozzátartozik az igazsághoz hogy kétszer mi is kosarat adtunk neki,pedig az utolsó pillanatokig várt.Mindegy ezt mindenki maga érzi hogy fogadja vagy hogy nem fogadja el.Részemről lapozok, aztán meglátjuk mi lesz.

Juventina7 2025.05.30. 09:27:52

@Joachim21: Igazából mondhatnám a 2014-es eseményeket is, de amikor igazán megsértődtem rá akkor volt, amikor a sinterhez ment. Juventus legendaként nem nehéz feladvány, hogy mi az az egyetlen hely, ahova soha semmikor semennyiért nem mész.
A mostani sztorihoz meg, nem akarásnak nyögés lesz a vége, döntött, el kell engedni őt végleg.

Joachim21 2025.05.30. 09:34:08

@Juventina7: De miért várjon ránk mindig? Várt, várt, nem kellett. Marotta hívta az Interhez, bajnok lett velük. Aztán várt, várt, várt, nem kellett, mert Mottáztunk, hívta a Napoli, bajnok lett velük. Ha te hentes vagy és 3 rivális húsüzem van a városban, de nem kellesz ott ahol kitanultad a szakmát és elmész a másikhoz, akkor szar ember leszel? Nem vesszük figyelembe, hogy ezeknek az embereknek ez az állása. Ha valamit megtanultam az életben, hogy felesleges hidakat végleg felégetni. Lesz még rá szükségünk és nagyon boldog lesz mindenki amikor hozza a scudettót annyi ínséges év után.

venember83 2025.05.30. 09:34:20

@Il Principino: "Allegri még a Real Madridnak is nemet mondott"

S hányszor!!! Biztos, hogy ír majd erről egy jó kis könyvet, amiben részletezheti ezeket a dolgokat, s búslakodhat rajta, hogy amikor vitték volna, akkor nemet mondott, mikor meg ismét elérhető volt, akkor már nem hívta Pérez. Ki tudja, talán Pérez papának is vannak elvei.

Joachim21 2025.05.30. 09:46:13

@venember83: Vagy csak elment az idő Allegri felett és már nem volt olyan vonzó opció mint korábban. Engem az lep meg sokszor, hogy edzők mennyire a rabjai tudnak lenni a saját elképzeléseiknek. Egyszerűen nem változtatnak, inkább elbuknak az idejét múlt játékrendszereikkel együtt. Mourinho egy nagyon ékes példája ennek még. Kíváncsi vagyok hogy alakul majd ez a Milános kaland Allegrinek.

venember83 2025.05.30. 09:48:53

@Joachim21: "...a trendek ideiglenes dolgok, a klasszikus opciók fölött nem jár el az idő. Amilyen a kék vagy a szürke öltöny."

juventuz.blog.hu/2022/05/05/allegri_a_juve_nem_europai_elcsapat

MdewC 2025.05.30. 10:26:50

@Juventina7: egyet értek, hogy most all int kellene tolnia a Juvenak. (Hangsúly a kellenén van.) Tényleg annyi pénz lett feleslegesen elqúrva… nagyon jól megfogalmaztad, hogy most kellene szintet ugrani, hogy megálljon ez a folyamat.

Azzal is egyet értek, hogy az interhez nem kellett volna mennie.

Viszont adom amit @Joachim21: mond, a mostani helyzetnél valóban logikus Conte maradása afrikában. Jön a BL, igazolhat, az elnök se löveti le, plusz nekünk ott volt a lehetőségünk, hogy tavaly elhozzuk.

Azzal is egyet értek, hogy károsabb lett volna most elhozni, mint mondjuk 1-2 év múlva, amikor újra tiszta a sztori.

Mi szépen együk meg, amit akkor főztünk amikor Marrottát elküldtük (Max elküldése vegyes, de előbbre azzal se lettünk) uh van még itt tenni való bőven, plusz ismét türelem kell (Juve szurkolóknak úgy is sok van xD)…

Itt most az az egy megoldás van, amit mondtál, vagy all in és kapja be mindenki, vagy 1-2 évig fixen a top 4 környékén topogunk még mákolgatva. Fent kell eldönteniük, hogy melyik mennyibe fog kerülni.

Újabb átmeneti 1-2-3 év vagy most költünk nagyobbat. Ami necces, ha nem tudunk leakasztani egy jó igazgatót és edzőt, akkor ki lehet következtetni mi jön.

Zsupi44 2025.05.30. 11:25:15

@Joachim21:

Egy kicsit olyan nekem mintha, csak a Contet ért vélt sérelmeket akarnának páran emlékezni.
Egyrészt honnan tudjuk, hogy kétszer ránk várt?
Vagy másképpen fogalmazva honnan tudjuk, hogy mi egyáltalán megkerestük?
Az első Allegri éra után Agnelli egy attraktív támadó fociban reménykedve, és sztárigazolásokban gondolkodva elküdte Marottát is, és hozta Sarrit, mellé DeLightet horribilis pénzért és rekord igazolásként Ronaldot.
Ebbe a koncepció a Conte sehogy sem fért bele, egyáltalán minek kerestük volna meg???
Sarri után ugyan ez volt a helyzet.
Tavaly meg a legelejétől Motta volt terítéken gyakorlatilag mikor Monterdót ideiglenesen kinevezték már úgy mentünk Bolognába, hogy hívatalosan tudtuk Motta lesz az új edző.
Miért is várt ránk akkor Conte komolyan nem tudom megérteni...
Lehet, hogy szeretett volna idejönni, de hogy valós opció akkor nem volt az fiksz.
És e mellett mintha elfelejtenék, hogy is indult el Conte Torinói edzői pályafutása.
3 hónapig el volt tiltva.
Miért is...?
A klub kiált mellette pedig nyeretlen fiatal kezdő edző volt.
Ha ott a Juve ingyen elengedi a kezét Conte ma sehol nem lenne, mert ilyen múlttal senki sem vitte volna bármely normális csapatba.
Kicsit nézzük már úgy ezt dolgot mintha nem Conte, hanem Juve szurkolók lennénk....

Gabi 69. 2025.05.30. 12:04:46

@Barza: Szerintem is ez a profizmus ott elkezdett valamit fejezze be. Ez a mi általunk gondolt klub hűség már nem olyan mint régen. Attól hogy máshol is dolgozik azt nem lehet elvenni amit nálunk játékosként és edzőként is le tett az asztalra vagy a pályára. És amikor nem ajánlottunk neki állást ült volna otthon várta volna hogy a Juventus keresse. Amikor ott lesz az ideje majd jönni fog. Szinte biztos vagyok hogy lesz majd még az edzőnk. Most van egy jó lehetőség kihasználja. Igaza van.

venember83 2025.05.30. 12:14:50

Halkan megjegyezném, hogy a Juve érdeklődése pont beleillett Conte stratégiájába, hiszen ő elmondta a szezon végén, hogy mit kér a maradáshoz, s végül (látszólag) megkapta. Conte profi, ahogy párszor már mondták, őt a siker élteti, döntéseiben a saját érdekeit nézi, nem a Juve-szurkolói énje vezérli, még ha nyilván kötődik is a klubhoz.

Joachim21 2025.05.30. 12:40:10

@Zsupi44: Az a baj, hogy most nem 15 éve van. Ő van ott fent, mi meg itt lent, "leszarni lehet, de felszarni nem", hogy egy klasszikust idézzek.

SuperTrezi 2025.05.30. 12:52:42

@Joachim21: Hmm, a megérzésem az, hogy ebben az esetben Tudornak is dicstelen vége lesz jövő tavasszal. Bár ne így lenne. Végre látnék egy értelmes csapatot.

Joachim21 2025.05.30. 12:58:10

@SuperTrezi: Nem írnám le Igort egyből ha marad. Eleve lesz egy új stáb mögötte, Pintussal és még ki tuidja kivel megerősítve. A vezetés is elméletileg futball közelibb emberekből áll majd össze, tehát ha kell, hatékonyabban és időben tudnak közbelépni. Szeptemberrel 2 után lesz majd érdemes fogadásokat kötni. :D

MdewC 2025.05.30. 13:12:47

@Zsupi44: *magam részéről pont úgy néztem. :)

Rocky80 2025.05.30. 14:17:14

@MdewC: nem vegyes az, csak nektek! :D Alá kellett volna mindent rakni szépen mint Mottanak, aztán már előrébb lennénk. Szerintem!

MdewC 2025.05.30. 14:27:25

@Rocky80: hát amúgy… most nem kéne b@szakodni edzőkkel, jönne Pintus, pár player aki talán tud focázni, azt tső.

De már mindegy. :D

Rocky80 2025.05.30. 14:32:25

@MdewC: a Milan mekkorát nyert vele, gyerelejóisten! :O

Na mindegy, besül a sok ötlet aztán jön az Allegri III! :D

MdewC 2025.05.30. 14:39:37

@Rocky80: per pill én egyikben sem reménykedek. :)

Zsupi44 2025.05.30. 14:45:00

@Joachim21:

Az, hogy most fent van egy dolog.
Pici túlzással most azért tud diktálni mert az Inter BL döntőt játszik, ők meg idén 23 meccsek kevesebbet toltak.
Most van egy horribilis fizu, van egy nagyobb elvárás és többfrontos harc.
Jelenleg úgy fest a rivális csapatok edzői szinten az általatok várt all int tolnak (abból a szempontból biztosan, hogy csak egy lehet a befutó), innen kurva gyorsan kurva nagyot lehet esni.
És simán lehet, hogy Tudorral kicsúszunk a Top 4 ből jövőre, de ha a Napoli negyedik lesz és mindenhonnan kizúg "idő előtt". Akkor is Conte fog kelleni a szurkolónak?
Nyilván fikció amit írok, de ez reálisan bekövetkezhet...

alexGicamo 2025.05.30. 15:13:18

Kár, pedig most örültem volna neki !

FJuve 2025.05.30. 16:40:00

@Juventina7:
Legalább is úgy nem megyünk ahhoz az egyetlen csapathoz, ahogy Conte tette.
Ha úgy csinálta volna, mint itt Motta akkor meg támogattam volna is ;)

Wizzurah 2025.05.30. 16:48:51

Én megértem ha marad, ez miatt nem tudom hibáztatni, de...
Most épp hogy behúzták, a heti egy meccsel és megyőződésem, ha még lett volna vissza 3 forduló, elbukják.
Jövőre több fronton kell produkálniuk, nekik is 3 naponta meccsek lesznek, így szerintem ha nem is hasonló, mint az előző siker utáni 10. hely, de lesz vissza esés. Na viszont majd, ha akkor dobbant Conte, bármilyen okból, ne jöjjön nálunk szóba, pláne, ha viszonyleg a helyére kerül nálunk minden, pláne edző fronton. Szóval ha most nem, akkor jövőre sem.

Shyr Kahn 2025.05.30. 17:51:24

@Zsupi44: "Egyrészt honnan tudjuk, hogy kétszer ránk várt?" - itt a blogon is volt poszt asszem Di Livio-tol, hogy tavaly majusban a Juve hivasara futna vissza orommel. Di Livio valoszinu nem az ujjabol szopta a dolgot.

@Il Principino: ++

Engem megsertett Conte ezzel a dontessel. Az az igazsag. hogy lehet ilyeneket mondani, amit mondunk, hoy profizmus, ma mar nem az a vilag blabla, de pontosan az ilyen regi motorosoktol varna az ember, hogy meg a regi elvek szerint eljek az eletuket, karrierjuket.

Ahogyan a masik posztnal irtam. Valtani kell filozofiat, az edzokerdesben meg... lehet tenyleg Klopp hivasa hianyzik tenyleg, mert mast nem igen tudok most elkepzelni. Tudor nem tunik elegendonek, bar egy alapozassal talan be tudna hozni a csapatot a legjobb haromba, de most mar szintet kell ugrani.

Deschamps egy jo alternativa lenne, de sajnos O a VB vegeig nem lesz elerheto.

Zsupi44 2025.05.30. 19:02:50

@Shyr Kahn:

Tavaly a Bologna -Juve 3-3 május 20. volt.
Akkor már bejelentették , hogy Motta lesz az edző te voltál az egyik első aki ezt üdvözölte.
Már a kupadöntő előtt tárgyaltak vele ez május 15 volt.
mégis miért gondolta akkor Conte májusban , hogy őt fogják hívni, mikor azzal kezdett Giuntoli , hogy a Juventus megújulása és megfiatalítása a cél.
Értem, hogy véded a mundért, csak szerintem legalább most ne tedd , hogy beintett...

Rocky80 2025.05.30. 20:18:40

@Shyr Kahn: én meg ezt a Deschamp dicsőítést nem értem.

Ennek a francia válogatottnak olyan kerete van legalább 10 éve, hogy szét kéne b*szniuk mindenkit, erre le vannak fojtva Deschamp által. Az angolok ugyanígy voltak Southgate-tel, őt már legalább lecserélték, Deschampra is ugyanez kéne várjon már réges-rég.

Shyr Kahn 2025.05.30. 20:58:58

@Zsupi44: Ha lesz idom visszakeresem a posztot... a lenyeg, hogy meg Allegri menesztese kornyeken mondta ezt Di Livio. Persze hogy vedem, ha ez az igazsag. Egyebkent nem vedem, mert nagyot csalodtam benne, de az hogy akart idejonni, az az alapjan a poszt alapjan indokolt.

Shyr Kahn 2025.05.30. 21:00:34

@Rocky80: Gondolj arra mit tett elotte az asztalra... egyebkent 10 eve eleg jol tolta a fiatal francia valogatottal . Kozvetlen elotte a francia valogatott egy szethuzo csurhe volt csupan.

Zsupi44 2025.05.30. 21:03:28

@Shyr Kahn:

Az bajnokság még javában ment.
Conte nem nyeretlen amatőr, ahogy talán DiLivio sem.
Én elhiszem, hogy az a vágyakozás volt bennünk, hogy a parókás visszatér jen, de realítása nem sok volt. Ez nehogy már bármilyen szinten a klub szemére lehessen vetni
..

Zsupi44 2025.05.30. 21:04:18

@Zsupi44:

*bennük...(Conte-ban, és DiLivióban...)

Shyr Kahn 2025.05.30. 21:07:55

@Zsupi44: En nem vetettem a klub szemere, de ettol a teny meg teny marad: volt rola nehany megjegyzes, hogy Conte visszakivankozik. Egyebkent abban az evben jatszott a legendak csapataiban... ott volt Zidane, Davids, Marchisio, Del Piero ... stb mellett es ott is igen megiletodott volt a nagy vastaps kapcsan. Azutan merultek fel ezek a cikkek, hogy rohanna vissza hozzank, ha hivnak, ha jol remlik, szoval egyaltalan nem erzem alaptalannak ezeket a regi hireket.

Az hogy a klub Motta-t valasztotta, meg volt az alapja es helyesnek is tartottam akkor. Semennyire nem marasztalom el a klubot ebbol a szempontbol, csupan Conte-t, mert most lathatoan nem akart hozzank jonni... ha megkerestuk egyaltalan.

gomorra21 2025.05.31. 11:41:46

@Shyr Kahn: "10 eve eleg jol tolta a fiatal francia valogatottal . Kozvetlen elotte a francia valogatott egy szethuzo csurhe volt csupan."
A 2016-os EB-t konkrétan ő veszítette el.
Az igaz, hogy Deschamps létrehozott egy csapategységet a sok egyénieskedő játékosból, de a Juventusban nem a csapategység hiánya adja a probléma gyökerét. Több, mint 10 éve viszi a válogatottat, és a válogatottjában a középpályától fölfelé talán Kanté volt az egyedüli, aki a saját klub szintjének megfelelően játszott.
Nekünk olyan edző kell, aki a maxot tudja kihajtani a játékosokból, mert a mi játékosaink plafonja elég alacsonyan van.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1920) bajnokság (3651) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (81) EB (52) edző (1030) elemzés (40) előzetes (915) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1715) játékosokról (10432) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2538) meccsek (4480) mercato (4330) nyilatkozat (7834) Olasz Kupa (338) összefoglaló (459) pletyka (4364) Primavera (20) szavazás (17) szuperkupa (103) történelem (54) válogatott (182) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (329) video (249) Címkefelhő
süti beállítások módosítása