Douglas Luiz: „Mindig tetszett Nedvěd és Davids”

douglas_luiz_sajtotajekoztaton_bemutatkozik.jpgDouglas Luiz ma bemutatkozott a sajtónak a Juventus játékosaként, s természetesen az első élményeiről is kérdezték az újságírók, valamint nem maradhatott el a kérdés, hogy miért is döntött a Juventus mellett. 

„Az első benyomásaim nagyon pozitívak, ez nagyszerű klub, és számos top futballista játszott itt a múltban. Biztos vagyok benne, hogy jó szezon vár ránk. Kezdünk hozzászokni a Thiago Motta által elképzelt módszerekhez, és elégedett vagyok mindazzal, amit eddig láttam.

Nagy benyomást tett rám a klub mérete, a szurkolók szenvedélye, a stadion, illetve büszkén viselem ezt a mezt. Fontos szezon lesz ez számunkra, és mindent bele fogunk adni, hogy együtt harcoljunk, és jó eredményeket szerezzünk.

Danilo és Bremer sokat segített nekem a klubbal való kommunikációban. Minden reggel azzal ébredtem, hogy Forza Juve! Mindent elmondtak a klubról. Egyértelműen segítségemre volt az érkezésem tekintetében, hogy a válogatottbeli csapattársak a csatlakozásra sarkalltak, s azt mondták, hogy itt a különbséget jelenthetem.

Úgy érzem, mintha régi ismerősök lennénk Thiago Mottával, beszélgetek vele taktikáról, a meccs különböző aspektusairól, és már most nagyon jó a kapcsolatunk. A posztomat illetően nincsenek preferenciáim, szeretek az ellenfél kapujának közelében lenni, de szükség szerint mélyebben is játszhatok, ez nem jelent gondot.

Nem egyszerű a Juventusnál játszani, érzem a felelősség súlyát. A klub sokat fizetett azért, hogy a keretben legyek, s ez egy újabb ok arra, hogy keményen dolgozzak minden egyes nap. Példaként szeretnék szolgálni a fiatalabb játékosoknak, miközben azzal is tisztában vagyok, hogy 26 éves vagyok, és még tudok fejlődni.

A Premier League-ből érkezek, amely sokak szerint a világ legnehezebb bajnoksága. Én még többet szeretnék elérni itt a Serie A-ban, ismerem a képességeim, és készen állok erre a kihívásra.

A címek az év során elvégzett munka eredményei. Jó keretet alkotunk, illetve fiatalok is vagyunk. Nagy tehetség van bennünk, és vágyunk a fejlődésre. Emellett vannak tapasztalt játékosok is, amilyen Danilo, és ha mindannyian a legjobbunkat adjuk, akkor az év végén sikert könyvelhetünk majd el.

Már fiatalkorom óta a sokoldalúság elérésén dolgozok, mindig az fűtött, hogy megértsem a futballt, nem csak most eszméltem erre rá, hanem a világ számos csapatánál gyűjtött tapaztalatomból ered ez. 26 éves vagyok, magamat is fiatalnak tekintem.

Mindig a Juventust választottam játékokban, és a klub nagyszerűsége magától értetődik. Mindig tetszettek az olyan játékosok, mint Pavel Nedvěd és Edgar Davids, és gyerekként imádtam őket nézni a televízióban, ezért is vagyok ennyire boldog, hogy itt lehetek. A világ bármely játékosa örömmel fogadná a lehetőséget, hogy ilyen nagy klubnál futballozzon. Amint hallottam a Juve érdeklődéséről, minden kételyem elszállt. Csodálatos lesz elmondani majd a családomnak, hogy a Juventusnál futballozhattam.

A 26-os mezt nem Edgar Davids miatt választottam, bármennyire ikonikus játékos is volt. A mezszámra számos dolog egyvelege miatt esett a választásom. Az Aston Villánál a hatos mezt hordtam, s ezt itt Danilo viseli, miközben az idősebb játékosokat is nagyon tisztelem. A huszonhatos a múltamra utal, miközben a jelenlegi életkoromat is mutatja, szóval több dolog indokolta, hogy ezen szám mellett tettem le a voksom.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8018462271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rocky80 2024.08.07. 17:01:59

"Mindig a Juventust választottam játékokban" Így már mindent értek. XD

gomorra21 2024.08.07. 17:21:03

@Rocky80: nem tudom, hogy kinek válik szimpatikusabbá egy játékos egy ilyen nyilvánvaló hazugságtól. Ha olasz mondaná, még el is hinném, de egy braziltól? Hagyjuk már..
Dani Alves jut az eszembe, amikor mondták neki még Brazíliában, hogy a Sevilla le akarja igazolni, mire ő el kezdett látványosan örülni, majd amikor egyedül maradt, akkor megnézte, hogy hol a f@szban van Sevilla, mert az életben nem hallott róla.

NagyonJuve 2024.08.07. 18:01:30

Azért jött ide mert a csaja nem volt elég jó az arzenálnak. Ide meg mind a 2en jöhettek. Lényeg hogy itt vannak és jó játékos.

Mark Szabo 2024.08.07. 18:23:44

Kostic most posztolt egy képet táskával a vállán. Valami alakult lehet...

Attilio79 2024.08.07. 18:37:50

@Mark Szabo: Milik meg elvileg visszatér a kerethez, ha jól tudom.

Mark Szabo 2024.08.07. 18:38:33

@Attilio79: Annyit olvastam hogy maradni akar mindenképp.

Shyr Kahn 2024.08.07. 18:56:41

@NagyonJuve: Alisha az elso merkozesen golt szerzett es igen jol jatszott abban a felidoben, amig a palyan lehetett. Gyorsan alkalmazkodott a Juve noi csapatanak stilusahoz. Nem ertem az Arsenal mit keres, milyen szinten van, de nem hiszem, hogy Alisha keves lett volna hozzajuk.

Mind1... a lenyeg, hogy itt vannak. En speciel egyebkent sosem szerettem kifejezetten egyetlen brazil jatekost sem, de ez a srac a korahoz kepest is eleg eretten nyilatkozott.

A Davids es Nedved peldakep is erdekes... nem sokan emlitenek az O nevuket. Szimpatikus es egyedi nyilatkozat. Egyaltalan nincs tele klissekkel. A kis "nyalas" a jatekokkal kapcsolatban meg reszben igaz is lehet.

Rocky80 2024.08.07. 18:59:31

@Mark Szabo: vásárolni ment?

@gomorra21: jó ez a sztori. Amúgy meg mit érdekel már engem ki mit nyilatkozik, csak segítsen.

Mark Szabo 2024.08.07. 19:07:09

@Rocky80: Szedi a sátorfáját. Ő is egy érdekes igazolás volt.

Lanzafame 2024.08.07. 19:26:29

@Rocky80: kicsit ki kellett színeznie, hogy 1-2x fifázott a Juventussal kisgyerekként és rémlik neki Nedved és Davids :) Más kapcsolódása nem is nagyon lehetett, ahogy a klubnak sem volt az elmúlt 20 évben sok köze brazilokhoz.

Ethan Hunt 2024.08.07. 19:41:50

Köszi a fordítást! Nagyon szimpatikus nyilatkozat! Minden együtt van ahhoz, hogy nagyszerű évei legyenek nálunk!

Rikoo 2024.08.07. 19:45:51

@Mark Szabo: Én már évek óta nem is nézem magyar csatornán a meccseket csak nagyon ritkán.
A kommentátorok botrányosak, ráadásul nagyon letekerik a háttérzajt, nem lehet hallani a közönséget csak nagyon halkan. Nincs semmi hangulata az egésznek...
Laptop, stream és fejhallgató a tökéletes kombó.:D

Mark Szabo 2024.08.07. 19:54:07

@Rikoo: Melyik oldalon nézed? Jó minőség? Engem sem érdekel a kommentátor.

Leram7 2024.08.07. 20:27:33

@Mark Szabo: Nagyon szomorú lenne, remélem megveszi a jogokat sport tv.
Már nagyon régen nem kellett trükközni a linkekkel.

Seria A a sport TV-hez tartozik!

TV-n nézni sokkal jobb. Nekem nincs bajom a magyar kommentátorokkal.

Mark Szabo 2024.08.07. 20:29:42

@Leram7: Hát ugye nem sokára kezdődik...még csak ez kellett.

Rikoo 2024.08.07. 20:34:32

@Mark Szabo: Volt DAZN előfizetésem, amíg nem emelték meg drasztikusan. Annyit már nem ér nekem amennyibe most kerül, mert csak Juventus meccseket néztem, semmi mást.
Azóta az ingyenes streamek közül kerestem a legjobb minőségűt, de nyilván nem ugyanolyan.
Pont most keresik valami megoldást a következő szezonra, mindenesetre
@venember83: Egyébként teljesen jogos, de jó lenne, ha bizonyos csapatok meccseire is lenne külön valami előfizetés kitalálva a szurkolóknak.

Mark Szabo 2024.08.07. 20:37:03

@Rikoo: Hát igen engem a minőség zavar ezeknél, eddig nem kellet keresgélni szerencsére. A BL meccsek meg az RTL-hez kerülnek havi 2000Ft és akkor azt nézed amelyiket akarod.

Rikoo 2024.08.07. 20:40:02

@Mark Szabo: Na ez jó hír, RTL+ fizetésem van. Köszi, erről nem is tudtam!

Leram7 2024.08.07. 20:42:58

@Mark Szabo: Engem is a minőség zavar a streamben. Most pl az olimpia alatt van free eurosport 4k (lehet később is az marad, nem tudom) és nagyon állat óriási képernyős TV-n, de azért mégse foci.

Ha esetleg nem lesz magyar csatornán a serie A, akkor milyen lehetőségek vannak, hogy ne kelljen streamet vadászni és ha menetközben megáll másikat keresni stb. Én szeretek nyugodtan meccset nézni, ez már egy szokás. Fizetős megoldások is érdekelnek, de nem tudom elképzelni, hogy ne kelljen valamelyik magyar adónak.

Rikoo 2024.08.07. 20:43:56

@Leram7: Nekem van MAX előfizetésem és ott parádé az Olimpia. Sokkal jobb, mint Tv-ben.

Leram7 2024.08.07. 20:58:29

@Rikoo: Az király, nem vágtam, hogy ott is megy.

Remélem lesz valami megoldás a szezonra, én már nagyon várom.
Szombaton MU-MC shield és jövő héttől már rendesen olasz és angol bajnokik, erre kiderül, hogy nincsenek seria a jogok még :(

SuperTrezi 2024.08.07. 21:10:26

Ha nem adja egyik retkes adó sem, akkor szerintem előfizetek valamire, mert ezek az ingyen streamek általában "olyanok" is, csak ideges leszek tőlük. Persze az is kriminális, hogy a magyar adókon teljesen le szokták keverni az atmoszférát, mintha bárki inkább a kommentátorra lenne kíváncsi. Súlyos szereptévesztés részükről. A lényeg, hogy nem tudom, mik a lehetőségek. A DAZN adja, annyi rémlik.

Rikster91 2024.08.07. 22:24:31

Ha tud valaki jó stream oldalt, akár előfizetéssel is az ne tartsa magában. Nem tudom mi ez a huzavona már megint a közvetítési jogokkal.

Shyr Kahn 2024.08.07. 22:27:31

@Rikoo: A minosege sajnos nem a legjobb, de sok Serie A merkozest kozvetit a FuboTV. Legalabbis itt Kanadaban. Lehet erdemes ranezni, mert olcsobb, mint a DAZN es nem kell vadaszni mindig stream-re. Viszont a BL nem volt a programan.

Rikoo 2024.08.07. 22:59:25

@Shyr Kahn: Az a baj, hogy már húzom a számat a 25-30 dolláros előfizetésekre, mert mindent nagyon olcsón tudtam beszerezni a legelején.:D
Hbo Max-ra is 1500 HUF a havidíjam, ami nevetségesen alacsony összeg. SkyShowtime dettó, ott is havi 1000 HUF ha jól emlékszem.
RTL+ is nekem még 1000 forint, mert van ilyen 6 hónapos kedvezmény és ott megy majd a BL.
Netflix 2500 körül.
És tudod amúgy azért húzom a számat a 25-30 dollárra, mert összehasonlítom azzal, hogy 5 másik platformra az előfizetés összesen jön ki annyira és így nem látom értelmét az előfizetésnek, mert sz@rul jön ki ha összehasonlítom az ár/érték arányát...

Próbálok valami megoldást keresni, legrosszabb esetben maradnak @spaolo1981: által küldött oldalon található linkek.

Leram7 2024.08.08. 00:07:37

@Rikoo: BL-t ettől függetlenül adja a sport tv is nem? Vagy azt lehet tudni mennyi meccs lesz, mi a pontos formátum? Köszi!

Rikoo 2024.08.08. 00:16:07

@Leram7: Fogalmam sincs melyik csatornák adják majd a BL-t. Gondolom az RTL közte lesz.

Shyr Kahn 2024.08.08. 00:55:10

@Rikoo: tiszta sor... nem olcso sem a DAZN, sem a FuboTV

Rikoo 2024.08.08. 00:58:09

@Shyr Kahn: Nincs baj az árazással, inkább csak az összehasonlítással nálam, hogy minden amire előfizetek az totál áron alul van.
Most azért, hogy 4-5 meccset megnézzek egy hónapban online, nekem nem éri meg.

Mark Szabo 2024.08.08. 10:27:43

@Rikoo: Szívesen! Nekem is a Facebook hirdeti mindig mert most valami akció van ha több hónapot fizetsz ki előre.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1857) bajnokság (3435) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (952) elemzés (40) előzetes (871) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1684) játékosokról (10118) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2481) meccsek (4208) mercato (4248) nyilatkozat (7549) Olasz Kupa (331) összefoglaló (421) pletyka (4267) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (178) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (296) video (211) Címkefelhő
süti beállítások módosítása