Fagioli: „Az alku és az örökös eltiltás volt a két opcióm”

fagioli_nicolo_dazn_interju.jpgA mai napon Nicolò Fagiolinak egy rendezvényen kellett kötelezően részt vennie, ez volt az első ilyen alkalom, amelyen a középpályás pszichológusokból és diákokból álló közönség előtt beszélhetett a függőségéről.

„Jelen helyzetben a meccseken való részvétel bizonyosan segített volna. Büntetésként élem meg a pályától való eltiltást, de elfogadtam, viszont úgy érzem, hogy ez mindent megnehezített.” - idézi a fiatal középpályás szavait a Calciomercato.com.

„El kellett fogadnom ezt az alkut, ellenkező esetben soha nem térhettem volna vissza. Az eltiltás május 19-én jár le, május 25-én pedig játszhatok a szezon utolsó meccsén. Az EB-szereplés az álomszerű számomra.

Most sokkal jobban érzem magam, tavaly életem legnehezebb időszakát éltem meg, de Paolo segítségével egyre jobban vagyok. A családomnak és a barátaimnak köszönhetően jól érzem magam. És sportolok közben.

A fogadást 16 évesen kezdtem, játékként fogtam fel, de lassan betegség lett belőle. A sportfogadást a Juve utánpótlás csapatánál kezdtem. Szerettem a fogadásokat, mielőtt elveszítettem volna a kontrollt a dolgok felett. Lényegében dopaminra vadásztam anélkül, hogy tudtam volna róla. Aztán rájöttem, hogy ez már betegség, de túl sok időbe telt, amíg segítséghez fordultam. Szerencsére ezt megtettem májusban. Éjszaka már nem tudtam aludni. Túl sok időt töltöttem a telefonon hívásokkal és üzenetekkel. Aztán segítséget kértem, mert úgy éreztem, elértem a legmélyebb pontot.

Az elején az ember azt hiszi, hogy többet tud, de aztán rájön, hogy a futballista lét nem szolgál előnyökkel. Nem tudom, miért kezdtem bele az egészbe. Talán egyedül éreztem magam, és távol voltam az otthonomtól.

Folyamatosan ideges voltam. Az egyetlen feloldás a meccs volt, de nem edzettem jól, mivel nem voltam olyan futballista, aki mindent belead. Napi 10-12 órát töltöttem a telefonon. Dühöt és szégyent éreztem, amikor a közösségi médiában megjelentek a hírek, de aztán eljött a béke pillanata.

Most azt várom nagyon, hogy visszatérhessek a pályára. Már nem fogadok, és napi három vagy négy órát töltök a telefonom nyomogatásával. Megváltozott a kapcsolatom a családommal és a barátaimmal. A múltban úgy éreztem, hogy sok időt elvesztegetek, de akkor jöttem rá, hogy jó úton vagyok, amikor elkezdtem értékelni a családdal és barátokkal töltött időt.

A klub és a csapattársak segítségemre vannak. Hiányzik a meccs előtti öltözői hangulat, de a többi olyan, mintha semmi sem változott volna. Az első két hét után elkezdtem a csapatra koncentrálni, de nehéz volt távol maradni a meccsektől.

Az utcán vagy a stadionban nem sértegettek, és nem is számítottam erre. Az életemet továbbra is nyugodtan élem.

Lehet, hogy klisének tűnik, de 16 évesen úgy gondoltam, hogy megálljt tudok parancsolni magamnak, s nem hittem azoknak, akik betegségről beszéltek a fogadások kapcsán.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4818341017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alexGicamo 2024.02.27. 21:21:03

Csak előre , Fagio !
Várlak vissza a pályára !

Shyr Kahn 2024.02.27. 21:41:47

Ez megerosithette sok mindenben, amit sztem, a palyan is latni fogunk tole elobb, vagy utobb... Remeljuk ez volt az egyetlen igazan nagy zokkeno az eleteben es innen mar egyenesbe jon es joval inkabb tobbre fogja ertekelni a focit, azaz 8-10 orat a focival fog tolteni es nem a telo nyomkodasaval.

Egyebkent eleg nagy tehetseg lehet, ha 10-12 ora telozas utan megis a Juve felnott csapataban helyt tudott allni. Bele se merek gondolni mi lett volna, ha olyan motivacioval es dedikacioval vegzi az edzeseket (a kozponton es azon kivul), mint mondjuk CR. Fel se fogjak ezek a jatekosok, hogy milyen kivaltsagos helyzetben vannak.... azaz sztem most mar felfogja, a buntetes megerlelte fejben.

MarcoT 2024.02.28. 08:23:46

Hamarosan el fog dőlni, legkésőbb a következő szezonban, hogy mennyi van benne valójában. Én nagyon bíztam benne, aztán hatalmasat csalódtam, de remélem mindennek jó vége lesz.

Lanzafame 2024.02.28. 09:41:41

Hiányzik, mint egyetlen kreatív középpályásunk. Remélem nyáron, a felkészülés után visszaépíti a Taktikai Zseni és nem kell egy évet a padon vezekelnie.

venember83 2024.02.28. 10:00:08

@Lanzafame: mindig megfeledkeztek Mirettiről. Meg Nicolussi Cavigliáról.

Zamboni nem egy tészta 2024.02.28. 13:48:39

EB szereplés? A világ vicce lenne

GabeTR 2024.02.28. 13:59:40

Nagyon jó tudni, hogy az olasz labdarúgás ismét megtisztult, mert eltiltották az összes sportfogadásban résztvevő labdarúgót

Juvino 2024.02.28. 22:26:30

Ha igaz amit mond, es ha tenyleg vegzett a fogadasokkal es ha innentol a fokusz valoban a focin lesz, akkor az olasz futball meghatarozo alakja lehet a kovetkezo 10-15 evben. Mondjuk, picit sok a ha...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (912) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9909) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4153) mercato (4137) nyilatkozat (7436) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása