Trezeguet: „A Juve tudja, nagyszerű szezont kell produkálnia”

trezeguet_david.jpgA BoboTV adásában sokszor sarkos véleményt nyilvánítanak ki a résztvevők, nemrégiben azonban David Trezeguet volt az egyik meghívott, s ő beszélt múltról és jelenről a bianconero klub vonatkozásában.

„A Juve? A bennünk lévő minőségen túl, amikor én érkeztem a Juventushoz, akkoriban az összes támadó Olaszországban akart szerepelni. Olyanok játszottak a bajnokságban, mint Ronaldo, Alessandro Del Piero, Gabriel Batistuta és Francesco Totti… Ez volt a nagybetűs bajnokság.

2000-ben szerződtem a Juventushoz, miután az EB-n gólt szereztem Olaszország ellen, így nyilván volt bizonyos várakozás velem szemben. A Juventusnál 171 gólt szereztem, és ez statisztikailag rengetegnek számít. Idővel szerintem méltónak bizonyultam a Juventus történelméhez, hiszen a történelemkönyvekbe gólszerzéssel lehet bekerülni.

Mindennek köszönhetően tíz évig viselhettem a bianconero mezt, és történelmet írtam, a profi karrier lezárásakor pedig érzi az ember, hogy munkásságával meghatározó jelet hagyott maga mögött.

Ma is követem az Öreg Hölgyet, számomra a Juventus volt a legfontosabb csapat. Nagy változások történtek, de a csapat továbbra is versenyképes. Úgy gondolom, hogy komoly tényező a Juve számára, hogy idén nem szerepelhet európai kupasorozatokban, még ha erről nem is a csapat tehet. Eddig főszereplői a bajnokságnak, és a csapat tisztában van azzal, hogy idén nagyszerű szezont kell produkáljon.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4418269987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shyr Kahn 2023.11.30. 16:24:56

Az oreg Trezegol sok oromet szerzett anno nekunk es egy klublegenda. Fura is volt, hogy nem hivtak/nem jott el a galaestre es igy nem jatszott O is Davidssal meg Del Piero-val.

alexGicamo 2023.12.02. 11:01:35

Bárcsak most is lenne egy Trezegolunk !
Bár lehez, hogy van , csak ki kéne őt szolgálni ...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (916) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9917) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4142) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4172) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása