A Juventus a Benfica elleni 2-1-re elveszített torinói meccs után kötelező győzelemre készül, vasárnap az újonc Monza csapatához látogat.
Massimilianio Allegri feje az eredmények mellett számos hiányzó miatt is fájhat, hiszen Federico Chiesa, Paul Pogba, Manuel Locatelli, Adrien Rabiot, Kaio Jorge és Marley Aké mellett ezúttal sem bevethető Alex Sandro, míg Juan Cuadrado és Arkadiusz Milik a Salernitana elleni meccsen kapott piros lap miatt nem léphet pályára.
A júliusban még kiemelkedő célokat megfogalmazó Juventus jelenleg igencsak rossz helyzetben találja magát a tabellán, hiszen mindössze tíz pontot szerzett hat meccsen, két győzelmet és négy döntetlent tud felmutatni az Öreg Hölgy, míg a Monza bizonyosan elszántan fog harcolni hazai pályán az edzőváltás után, mivel a tabella alsó részében egyelőre igen kiegyensúlyozott az állás így a bajnokság elején.
A 15:00-kor kezdődő mérkőzést egyik hazai adó sem közvetíti élőben, így maradnak a streamek, például itt.
A Juventus 21 fős kerete a következő:
Kapusok: Szczęsny, Pinsoglio, Perin
Védők: De Sciglio, Bremer, Danilo, Gatti, Bonucci, Rugani, Barbieri
Középpályások: McKennie, Kostić, Miretti, Paredes, Fagioli, Barrenechea
Támadók: Vlahović, Kean, Di María, Soulé, Iling-Junior
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Leram7 2022.09.18. 13:35:04
Az az amc mikro hét közben nagyon rossz volt.
Amúgy darts és kézilabda lesz. Kit érdekel a darts? Én még senkitől sem halottam, hogy dartsot nézett, focival ellentétben...
juve28adam 2022.09.18. 13:44:03
The king of alibis 2022.09.18. 13:54:46
Rocky80 2022.09.18. 13:56:39
Rocky80 2022.09.18. 13:57:56
Shaky79 2022.09.18. 13:58:49
Ha a profit lenne a lényeg hosszú távon a Juvénak, ilyen kóklerekkel szóba sem lenne szabad állni. Meg kellene nézni milyen a modern foci, kik azok az edzők akik ezt játszatják, azokat idehozni, és az ő kezük alá igazolni játékosokat! Én Sarrit hagytam volna és két átigazolási időszakban a keze alá igazoltam volna olyan játékosokat akik az ő fociját játszák és értik, nem lehet tudni, de szerintem sokkal előrébb tartanánk mint most!
Rocky80 2022.09.18. 14:05:59
Természetesen ha nyerünk akkor le is kell fitymálni, hisz' ez csak egy Monza volt, de mi volt a Benfica ellen; ha meg a mi győzelmünknél rosszabb eredmény születik, akkor lehet hangosan követelni Allegri kirúgását továbbra is.
Sőt, tovább megyek: kötelezően buktassa meg a csapat, hiszen ez a legjobb opció, a mai futballban úgyis a játékosok diktálnak. Jöjjön egy másik edző és a hozzánk leginkább passzoló, szemkápráztató támadófoci!
Minden más végkimenetel és szurkolói hangulat és óhaj meglepetés lenne. Abból meg már nem kérünk, volt elég.
Rocky80 2022.09.18. 14:08:00
Rocky80 2022.09.18. 14:10:24
venember83 2022.09.18. 14:11:54
Rocky80 2022.09.18. 14:12:41
Valamit kihagytam esetleg? :D
2022.09.18. 14:13:14
Rocky80 2022.09.18. 14:15:00
Amúgy igazad van, ki is kéne kapni inkább hogy az egész válogatott szünet alatt lehessen keseregni, meg a leváltásban reménykedni.
Thuglife! 2022.09.18. 14:16:53
Rocky80 2022.09.18. 14:18:12
Amúgy nekünk még 3 évig szar lesz mert ez meg Pirlo hagyatéka. Sajnos ő is nagy edző... :D
Na abbahagytam a trollkodást, sorry, koncentráljunk a meccsre!
The king of alibis 2022.09.18. 14:21:43
S. Inzaghi vagy Allegri
Kérem tegyék meg tétjeiket
Rocky80 2022.09.18. 14:22:21
Rocky80 2022.09.18. 14:25:16
Amúgy jöhetnek a kérdések mástól is! Amit esetleg nem tudnék, megkérdezem Maxtól. Nem sok ilyen lesz! :D
Thuglife! 2022.09.18. 14:27:07
Bejött már idén valamelyik jóslatod?
Jött a PSG meglepi tipp,aztán vmelyik kiesőjelölt ellen hogy most megszórjuk őket,Benfica...most meg hogy gólokkal verünk egy papíron még mindig serie B csapatot.merész:)
Emlékszel még biztos hogy a 7. Helyes évek közben ugyanígy reménykedtünk? Na majd most,na majd akkor jövőhéten beindulunk...így telt el egy év.szerinted nincs hasonlóság?
Uhh ez két kérdés volt.
JeetTrader 2022.09.18. 14:31:16
Ha nyerünk akkor hirtelen minden rendben lesz...;)
Rocky80 2022.09.18. 14:40:16
Nem az a lényeg, hogy nekem melyik tippem jött be, inkább az, hogy a csapatnak mi lett volna a jó eredmény, nem? Na meg persze hogy szurkoljunk hogy jobb legyen. ;-)
Amúgy inkább a pozitív gondolatok kellenének, az, hogy lábaljunk ki ebből a gödörből valahogy. Én abban hiszek, hogy Allegrivel, ti abban hogy nélküle, de azt semmiféleképpen ne kívánjuk hogy azért kapjunk ki hogy elküldjék. Szerintem. Ha meg úgy alakul akkor úgy alakul. (Ez nem neked szól hanem általánosságban).
Szerintem nincs, max csak annyi, hogy akkor se voltunk jók, meg most sem igazán. Most viszont sokkal jobb eredményekre vagyunk predesztinálva az edzőnk meg a hiányzóink által, illetve igazából a bajnokságban most sincs baj szerintem, ahhoz képest amilyen ramaty a játékunk meg amennyi hiányzónk van, bőven lőtávolban vagyunk. És még veretlenek, ne felejtsük el! :D
A BL az más tészta. Nyilván nagyon kínos ez a Benfica meccs, nagyot kell mennünk a hátralévő meccseken hogy legyen esélyünk a továbbjutásra, de már megemésztettem azt is ha esetleg kiesünk. Úgy látszik ezek ilyen évek hogy beragadunk valahol a szezonkezdeteken mindig. Ez van, ha esetleg! kiesünk, legalább tudunk a bajnokságra és a kupára koncentrálni. Na meg persze a csapatépítésre, a fiatalokra és a szebb játékra. Minden rosszban van valami jó. :-)
Illetve akkor talán januárban is tudjuk még erősíteni a csapatunkat. Ha ezt nézzük, ennek köszönhetjük pl. Vlahovicot is. Próbálom mindig a pozitívabb oldalát megfogni a dolgoknak, tetszik érteni? :-)
Rocky80 2022.09.18. 14:44:45
Mehet a fogadás a top 4-ről egymillió euróba is akár! :D
@MdewC: nem rokonom, csak lelki társam és legfőbb vigaszom! :D Ja, az nem. :D
De nyerünk! Nincs B opció! Illetve van: ha edzőt akarnak buktatni... De az szerintem nagyon, nagyon, nagyon sötét gondolat és csak rosszat szülhet ha játékosuralom van. Aztán ha nem tetszik az új akkor azt is megbuktatjuk? Ilyen nincs.
Leram7 2022.09.18. 14:44:59
Thuglife! 2022.09.18. 14:50:13
delpi0823 2022.09.18. 14:50:50
Del Pybala 2022.09.18. 14:52:38
Arrivabene: “It would be completely crazy to sack Allegri right now. Allegri has a project here at Juventus to be developed in the next four years”.
JeetTrader 2022.09.18. 14:54:54
Jobb lesz figyelni az Udinere....Romának 4et az Internek 3at vágtak! Most vezetik épp a tabellát...ez sem véletlen. Jól összeálltak.
Gaben Smith 2022.09.18. 14:55:25
Gaben Smith 2022.09.18. 14:56:40
Mtg007 2022.09.18. 15:02:00
Shaky79 2022.09.18. 15:03:08
Soha nem drukkoltam a Juve ellen, mindenem Juvés (törölköző, melegítő, táska, bögre stb.) és soha nem is fogok, ezért szeretném ha ezt az antifocit játszató kóklert elzavarják a pi...ba, mert szeretnék egy a világon mindenkire veszélyes Juvét látni, és nem olyat akit félteni kell egy Monza ellen nehogy kikapjon!!!
Mtg007 2022.09.18. 15:14:05
Rocky80 2022.09.18. 15:17:14
Lehet csak te félted ennyire a csapatot, nem? Csak megverjük őket. :-)
2022.09.18. 15:20:01
Del Pybala 2022.09.18. 15:20:15
ZED! 2022.09.18. 15:25:16
Galbandi 2022.09.18. 15:30:51
Rikoo 2022.09.18. 15:31:39
Primo Dimarzio 2022.09.18. 15:33:15
tessek azt mondtad rabi ,locanal barki jobb, hat megkeni nem.ő tenyleg nettoszar.allitom rabi parades loca 433 sokkal jobban muzsikalna.de meg 352be is v 4231be.
Gaben Smith 2022.09.18. 15:33:35
Rikoo 2022.09.18. 15:34:23
Ez aztán a minőség.:D
Del Pybala 2022.09.18. 15:35:13
Gaben Smith 2022.09.18. 15:36:56
2022.09.18. 15:37:34
Gaben Smith 2022.09.18. 15:37:56
RuidaRobert 2022.09.18. 15:38:02
Mindenesetre szerintem Fagioli ügyesebb labdával.
ZED! 2022.09.18. 15:39:44
Mtg007 2022.09.18. 15:39:52
Del Pybala 2022.09.18. 15:40:11
Rikoo 2022.09.18. 15:41:58
McKennienek semmi köze az olasz focihoz. Neki valami olyan bajnokság kell, ahol kevés a taktika.
The king of alibis 2022.09.18. 15:42:08
2022.09.18. 15:43:06
2022.09.18. 15:44:19
The king of alibis 2022.09.18. 15:44:21
Ha nem a rehabon van, akkor a lelátón ül
2022.09.18. 15:44:36
RuidaRobert 2022.09.18. 15:45:03
Már az mutatta a frusztrációját, hogy milyen mélyen visszalép labdákért.
DelPiero2 2022.09.18. 15:45:06
alessandrinho 2022.09.18. 15:45:33
ZED! 2022.09.18. 15:45:39
Remélem megvan az új vezetés?!!
The king of alibis 2022.09.18. 15:45:54
Teljesen szándékos könyökös, egyértelmű piros
2022.09.18. 15:46:53
2022.09.18. 15:46:57
Itt edzőbuktatás van, ennyire szarok nem lehetünk az utolsók ellen.
ZED! 2022.09.18. 15:47:25
Del Pybala 2022.09.18. 15:47:29
giorgio007 2022.09.18. 15:47:44
Victory7 2022.09.18. 15:47:57
Tuti lesz edzőváltás a szünetben,mert ez teljesen tarthatatlan ,mint anno mikor Ferrara-t kiba@szták.
Apuleius 2022.09.18. 15:49:27
Kives 2022.09.18. 15:50:08
Sajnálom, hogy igazam lett, de én megmondtam!
Kives 2022.09.18. 15:51:36
Hudakdomi 2022.09.18. 15:52:06
Lanzafame 2022.09.18. 15:52:39
Victory7 2022.09.18. 15:54:09
delpi0823 2022.09.18. 15:54:20
Victory7 2022.09.18. 15:56:14
DelPiero2 2022.09.18. 15:56:28
Maresca kifejezetten köcsög bíró, úgy látszik a nagycsapatokat nem szereti, mert Conte-val is nagy balhéja volt amikor Conte Inter edző volt.
Attól függetlenül, hogy nem vagyunk jók, és hogy Mariskát ki lehetett állítani ezért, a bíró köcsög velünk.
JuveMI 2022.09.18. 15:57:03
delpi0823 2022.09.18. 15:57:24
The king of alibis 2022.09.18. 15:57:43
Addig nuku BL és a top 4 is messze kerülhet
Gaben Smith 2022.09.18. 15:57:53
sleepy8 2022.09.18. 15:59:02
Gaben Smith 2022.09.18. 16:00:18
delpi0823 2022.09.18. 16:01:39
JeetTrader 2022.09.18. 16:01:56
Már tényleg nem tudom mi volna a jobb. Lehet itt a játékosokra is kenni a dolgokat de nem ők mondják azt h a saját 16osunkig azonnal huzodjunk vissza ha nincs nálunk a labda.
Az utolsó helyezett ellen az első félidőben le kéne rendezni a meccset. Erre emberhátrányba kerülünk...Marisnál elgurult a gyógyszer.
Tessék átállni 342re (hisz egy ember mínusz) azt bedaralni őket egy magas presszinggel. Nehogy osszeszarjuk már magunkat egy Monzatol még ha emberhátrányban is vagyunk!
sleepy8 2022.09.18. 16:03:07
Primo Dimarzio 2022.09.18. 16:04:02
Nem.Könyökől ,hogy egyből piros.Érthetetlen.
Mtg007 2022.09.18. 16:04:23
Csak Csucsu 2022.09.18. 16:04:35
bianconeri83 2022.09.18. 16:04:45
Az a legnagyobb gáz, ha nem akarnak a játékosok edzőt buktatni és mégis így játszanak.
Mtg007 2022.09.18. 16:05:48
Mtg007 2022.09.18. 16:07:14
Shaky79 2022.09.18. 16:07:37
Sajnos ezt a csapatot igen félteni kell már mindenkitől, és ez a kókler hibája, mert a játékosok sem értik mit akar tőlük, de szerintem ő sem tudja mit akar, és ez a legnagyobb bajunk!!! A Monza az első félidőben kultúráltabb, ötletesebb játékot játszott mint a Juve! Lehet a sérültekre fogni, de Paredest Allegri akarta nulla teljesítmény, Rovella sokkal ötletesebben játszik! Danilo, De Sciglió Allegri kedvencei, és azért még játszik egy Bremer Olaszország legjobb védője, itt van Vlahovic, aki amíg hozzánk nem került a legjobb csatár volt Olaszországban, ott egy Di Maria! A Monzában közel sincsenek ilyen kvalitású játékosok, mégsem látszik a Juve játékában, de még eredményben sem semmilyen pozitívum! Ezt lehet magyarázni, csűrni csavarni, de a tények ezek!!!
Del Pybala 2022.09.18. 16:07:55
Rikoo 2022.09.18. 16:08:00
Aki a Serie A-ban villog, az lehet totál besül más bajnokságban. Pl. Immobile.
De lehet sorolni ezt napestig. Nagyon sok ilyen játékos van.
west30 2022.09.18. 16:08:08
Kives 2022.09.18. 16:10:57
Egyébként ahogy írtam: én is szeretnék edzőváltást.
Kives 2022.09.18. 16:13:38
De azért szót érdemel, hogy eddig jól megy nekik.
venember83 2022.09.18. 16:14:21
Mtg007 2022.09.18. 16:15:07
2022.09.18. 16:15:34
Mtg007 2022.09.18. 16:16:39
Novice_71 2022.09.18. 16:17:00
Kives 2022.09.18. 16:17:06
Miklós Szincsák 2022.09.18. 16:17:07
epaska 2022.09.18. 16:17:19
Mtg007 2022.09.18. 16:17:56
Gaben Smith 2022.09.18. 16:18:18
2022.09.18. 16:19:20
Mtg007 2022.09.18. 16:20:49
Mtg007 2022.09.18. 16:22:37
m.martin91 2022.09.18. 16:23:05
Juventino86 2022.09.18. 16:24:13
Remélem, hogy edzőbuktatás zajlik éppen, mert erre a borzalomra nehéz szavakat találni.
Mtg007 2022.09.18. 16:24:34
2022.09.18. 16:25:07
giorgio007 2022.09.18. 16:25:24
Apuleius 2022.09.18. 16:26:38
Kives 2022.09.18. 16:26:54
Ezeken felül legalább hozott egy kis kreativitást. Vlahoval egész jól megértették egymást.
Elfogadom, hogy te nem kedveled. De azért szerintem el kell ismerni, hogy letett valamit. A Juve örök góllistáján is pl.
Kives 2022.09.18. 16:30:33
Mtg007 2022.09.18. 16:30:36
Del Pybala 2022.09.18. 16:31:00
Mtg007 2022.09.18. 16:31:59
Kives 2022.09.18. 16:32:12
Én is örültem volna, ha Vlaho mellett/mögött maradt volna. De tényleg meglátjuk szezon végén mit mutat a Roma-ban.
Kives 2022.09.18. 16:33:18
Mtg007 2022.09.18. 16:35:15
Victory7 2022.09.18. 16:35:49
2022.09.18. 16:36:29
ZED! 2022.09.18. 16:36:37
Hudakdomi 2022.09.18. 16:37:08
2022.09.18. 16:37:32
DelPiero2 2022.09.18. 16:38:16
Mtg007 2022.09.18. 16:38:22
Del Pybala 2022.09.18. 16:38:29
Zamboni nem egy tészta 2022.09.18. 16:39:07
2022.09.18. 16:40:41
Kives 2022.09.18. 16:40:53
Kives 2022.09.18. 16:42:26
Kedves szurkolótársak, én ma eddig bírtam. További szép napot!
2022.09.18. 16:43:30
Mtg007 2022.09.18. 16:44:25
west30 2022.09.18. 16:45:26
Mtg007 2022.09.18. 16:45:29
Del Pybala 2022.09.18. 16:46:45
2022.09.18. 16:49:08
2022.09.18. 16:49:14
Mtg007 2022.09.18. 16:50:33
Hudakdomi 2022.09.18. 16:50:45
venember83 2022.09.18. 16:54:29
The king of alibis 2022.09.18. 16:54:58
Novice_71 2022.09.18. 16:55:01
Direct_01 2022.09.18. 16:56:58
Kukszi 2022.09.18. 16:57:48
Mtg007 2022.09.18. 16:59:26
2022.09.18. 17:00:26
Mtg007 2022.09.18. 17:01:04
Hudakdomi 2022.09.18. 17:02:12
2022.09.18. 17:02:47
alessandrinho 2022.09.18. 17:03:43
Del Pybala 2022.09.18. 17:04:11
Mtg007 2022.09.18. 17:04:30
juve28adam 2022.09.18. 17:05:02
Mtg007 2022.09.18. 17:05:39
venember83 2022.09.18. 17:05:40
Novice_71 2022.09.18. 17:06:13
FeriGjuve 2022.09.18. 17:06:14
Vajon mit mondhattak a szurkolók a játékosoknak?
Odahívta őket a tábor,de gondolom nem megdícsérni őket.
Le kellett volna vetetni velük is a mezt,mint az újpestiekkel a 0-6 után. :D
delpi0823 2022.09.18. 17:06:59
Attilio79 2022.09.18. 17:07:20
Monza!
Direkt nem néztem ma, csak kaptam az üzenetet, elfelejtettem kikapcsolni...
A Monza játékosait meg kell környékezni, Januárra egy ütőképes csapatot lehetne összehozni belőlük! Vlahovicot eladjuk, akkor mindenkit hozhatunk, ugye?
Arrivabene, Nedved, Allegri és a többi luxus vezető mélyen magukba nézhetnének, most lesz idejük.
Robertó27 2022.09.18. 17:07:34
2022.09.18. 17:07:44
Fabrizio 2022.09.18. 17:09:31
Forza Juve !!! 2022.09.18. 17:09:52
Évi 8 millió € körül ? Mert akkor nem csoda, hogy nem akarják elküldeni… de aki ennyiért ide hozta annak is el kéne takarodnia a jó b…s p…..a
venember83 2022.09.18. 17:10:09
Másrészt, ha már nem lehet pénzügyileg támogatni a kis csapatokat, mert nincs miből, legalább pontokkal támogatja őket a Juve.
Rikoo 2022.09.18. 17:10:46
Nem voltam Marrotta fanatikus, de azért ő egy elismert olasz pénzügyi szakember volt, nem ilyen kétes eredetű alak, mint ezek.
Nedvedet szerettem játékosként, de esküszöm nevetni lehet csak rajta.:D
Attilio79 2022.09.18. 17:12:12
Hozzuk el őket... :DDDDD
Ne röhögtess már!
2022.09.18. 17:14:18
*
Vissza mariskához... Akármennyire nem kellett ő(se) ide, a kiállításán lehetett látni h kijött belőle az h felbasszta hogy nincs foci.
Csúnya szezon lesz ez
DelPiero2 2022.09.18. 17:15:14
ZED! 2022.09.18. 17:15:30
giorgio007 2022.09.18. 17:16:00
Mtg007 2022.09.18. 17:17:21
MdewC 2022.09.18. 17:18:05
De hamarosan ránézek.
Kő kövön.
Lehet oszlatni.
Mtg007 2022.09.18. 17:18:58
2022.09.18. 17:19:03
Nem kell itt azzal jönni h a másik csapatnak milye van v nincs. Azok nyomokban futballt tartalmaznak. A Juve pedig nem. És kész.
Andreas 38 2022.09.18. 17:19:14
Robertó27 2022.09.18. 17:20:29
Rikoo 2022.09.18. 17:21:53
Azért ilyen sem sok klubnál van, hogy a 7. fordulóban nem csak edzőváltás érik, hanem a teljes vezetőséget el kellene takarítani.
The king of alibis 2022.09.18. 17:22:39
Szerintem ég és föld lenne...
Mtg007 2022.09.18. 17:22:40
Del Pybala 2022.09.18. 17:24:02
sleepy8 2022.09.18. 17:24:39
Gatti, Danilo, Bremer, Mckennie, De Sciglio, Kostic, Paredes, Vlahovic. Amit ma ez a 8 játékos a pályára tett, azt a tokutolso monzabol is lehozza barki. De majd ha elkuldik az edzőt, nyilvan megtanulnak focizni.
Nem akarom Allegrit védeni, hiaba tűnik úgy. Nyakig benne van ebbe Ő is. De ha sorrendet kell allitani, hogy kik a felelodek a mostani helyzetért akkor; Vezetoseg, játékosok, Allegri.
Mtg007 2022.09.18. 17:25:48
Del Pybala 2022.09.18. 17:26:08
Attilio79 2022.09.18. 17:26:50
Te nem akarod megérteni, hogy mi a probléma....
Miklós Szincsák 2022.09.18. 17:27:51
ZED! 2022.09.18. 17:28:21
Rikoo 2022.09.18. 17:31:34
Allegri mellé konkrétan rendőri kíséret kell.:D
m.martin91 2022.09.18. 17:40:13
Juvebest 2022.09.18. 17:44:48
sleepy8 2022.09.18. 17:46:18
De a legerosebb indokom mégis csak az, hogy láttam már Allegrit jó kerettel nagyon sokat elerni, kis híján mindent. Nem gondolom hogy két év alatt Ő felejtett el mindent a fociról.
+1 Nem Allegrivel fos ez a csapat, Ő már a 3. edző akivel fos.
Thuglife! 2022.09.18. 17:51:25
Mtg007 2022.09.18. 17:56:27
Kukszi 2022.09.18. 17:57:45
sleepy8 2022.09.18. 17:58:06
Alessandro Dybalinyo 2022.09.18. 17:58:33
Wizzurah 2022.09.18. 17:58:51
Jó az edző na. Van annyi vér a sztáredző pucájában hogy önként lemond majd valamikor? Nem hinném. Arról hallottam, hogy valahogy letudja saját magát sz*pni az ember, látom a juventusnál ez mesterfokon megy már.
Amúgy azóta van ez a full 0 játék meg kész csőd a klubnál, de minden szinten, mutatott játék, extra sok sérülés, szar edző, szar játékosok, szar menedzsment, rekord veszteségek, mióta a gyönyörű és igazi karaktert adó logót lecserélték egy modern full gagyi fos szar brand építős J betűre.
Attilio79 2022.09.18. 18:01:23
Rabiot anyukája szoknyáján nevelkedett, mentálisan roncs, 7 millió a bére, nem gondolom, hogy a megtartása ellen lenne Allegri. Ez óriási hiba.
Az, hogy Vlahovicban mekkora potenciál volt/van ki van emelve, Allegri által is. Ezt a potenciált sikerült eltüntetni, rosszul alkalmazná Allegri? Nincs kiszolgálója? Castrovilli, Saponara jobb nevek lennének a középpályán?
Cuadradot szépen lassan kiszipolyozta a Mister, nincs alternatívája a csapatban (DS nem az), minimum Udogie vagy Molina kellett volna a szélekre, utóbbi 20 milla volt.
Ha a széleken akarunk támadásokat vezetni minimum dupla mennyiségű játékos kellett volna, ezért ki lehet a felelős? McK a jobb oldali alternatíva...
Allegri éppen annyira hibás, mint Paratici, Nedved, Arriva, Cherubini!
Agnelli pedig visszatérhetne a csapat újjáépítéséhez, amivel érkezett a Juventushoz vagy kérjen cserét Elkanntól.
Rocky80 2022.09.18. 18:02:39
Az a baj, hogy mondhatunk bármit, most kifogásnak és magyarázkodásnak tűnik. Ezért inkább nem is mondok.
venember83 2022.09.18. 18:04:39
DelPiero2 2022.09.18. 18:05:00
Meg hagy ne soroljuk korábbi ikonjainkkal való bánásmódot.
Lehet hogy pl. Matuidi még ma is többet mutatna. Cancelo-t is ki kellett dobnia a szuper vezetésnek.
Kíváncsi lennék Paraciti mily pénzekért végezte ezt a sikeres munkát, ill. a mostani igazgatók. Szerintem ADP is tudott volna játszani még vagy 4 évet ilyen szinten.
sleepy8 2022.09.18. 18:09:55
Galbandi 2022.09.18. 18:10:16
Shaky79 2022.09.18. 18:13:35
1. Ez nem az a keret akivel Sarri vagy Pirlo dolgozott együtt
2. A játékosok akik ide jönnek érdekes módon mentálisan és fizikálisan is erősek, jól is játszanak csapataikban.
3. Idejönnek, eltelik 1-2 hónap és formán kívűl játszik mindenki, össze-vissza futkároznak, minden meccsen de még meccsen belül is más-más poszton kell játszaniuk, hogyan tudnának így bl és top bajnokságban jól teljesíteni, teljesítményük legjavát nyújtani, lehetetlen
3. Aki innen elmegy, szinte kivirul, mentálisan és fizikálisan is rendbe jön, talán mert ott játszatják mindig ahol a legjobbját tudja nyújtani, talán ha mindig ugyanott játszik és azt tudja tökéletesíteni, fejleszteni amiben a legjobb
4. Allegrinek mindig az univerzális játékosik boltak a favoritok, akik hátvédet, középpályást de még talán csatárt is tudnak játszani, jobb oldalt és baloldalt is egyaránt. Ilyen játékos van most nálunk, legalábbis Alegri gondolja hogy Ők ilyenek Danilo, De Sciglio, Alex Sandro, Cuadrado, Mc Kennie!!! Ez egy megye 3-ban ok, de ilyen szinten nem lehet top formában játszani, főleg ha nincs egy határozott erős csapatjáték, játékstílus!
5. Ha fociztál tudnod kell (bár azt nem tudom milyen szinten), hogy így senki sem tud jól játszani, legalábbis egy gyenge átlagot tud hozni, de kimagaslót semmiképp sem, itt az eredménye ennek a felfogásnak
6. Antifocival a mai modern foci ellen senkinek nincs esélye és ezzel a játékfelfogással ami neki van a legtöbb Juve drukkert is őrületbe kergeti nemhogy újjakat szerezzen, márpedig a foci a drukkerekétt van nem az edzőkért, az edzők meg a csapatért van nem a saját maga hülyeségeiért!
Ha lenne egy pici önkritikája, ami nincs, akkor lemondana önként és a lóvéról is, de biztosan nem fog!!! Ráadásul Agnelli nagy barátja, vagy párban mennek szerintem vagy sehogy!!!
Shaky79 2022.09.18. 18:16:28
BigChris 2022.09.18. 18:17:38
Pedig több klubnál is volt edzőkérdés bőven.
Thuglife! 2022.09.18. 18:20:11
Akinek van jó megosztani való videója tegye meg bátran...nem számítok semmi komoly bejelentésre,de elnéznék megint egy Pável bebaszós videót :D
Juvino 2022.09.18. 18:21:18
Attilio79 2022.09.18. 18:21:47
Ezek nem kiegészítő játékosok jelenleg és csak Rabiot béréből nézhetnénk Rovellát, Mirettit és Fagiolit összesen. Ilyen teljesítményt hoznak ők is a világverő Monza ellen.
Egyébként nem balbunkóról beszéltem, hsnem Allegri taktikájáról, a szélen vezetett támadásról.
Középen pedig nincs olyan, akitől bármilyen ellenfél összefosná magát. Dybala, Pogba, Chiesa nagyon hiányzik, de nem a Monza ellen...
Rocky80 2022.09.18. 18:27:27
sleepy8 2022.09.18. 18:29:18
1. Igaz, ez még szarabb keret papiron.
2. Értem, tehat Kostic pl azért rúg bele minden labdat az előtte alloba, mert azt kéri tőle az edző. Megjegyzem szerintem ilyen jatekost évek óta nem igazoltunk. (Mamrint olyat aki bármilyen szempontból toppon van)
3. Nem értünk egyet, pl elég sok Spurs meccset látok, és attól mert a rendszer miatt jobbak a számaik, Benta meg Kulu is ugyanolyan sötét mint az éjszaka.
4. Jaja, az univerzális jatekosokat szereti, akik nem csak egy dologra jok a palyan? Huha, micsoda szencsegtores. Nyílvan amíg ez a mostani keretbe Mck, régen meg Vidal/Marchisio volt, addig nincs mirol beszelni. Hat nem is egy szint a kulonbseg.
5. Nekem nem a poszton múlt, hogy oda teszem-e magam egy meccsen vagy nem. Ha balbunko voltam is nyerni akartam mindennel jobban, meg ha balszelso voltam akkor is. Biztos nem lattal volna soha kullogni, mint ezeket a bohocokat. (Tisztelt a kivételnek; Fede, kár hogy Allegrinek Ő sincs :D)
6. Real Madrid-Carlo Ancelotti.
Rocky80 2022.09.18. 18:31:40
Amúgy meg kérek mindenkit hogy kóklernél erősebb jelző ne legyen rá! Köszönöm. Adjuk meg a tiszteletet.
Mondjuk ez Landucci meccse volt! Allegrivel nyertünk volna! :D
sleepy8 2022.09.18. 18:34:36
Rocky80 2022.09.18. 18:35:45
Wizzurah 2022.09.18. 18:36:37
Mtg007 2022.09.18. 18:36:39
Shaky79 2022.09.18. 18:36:40
Shaky79 2022.09.18. 18:37:49
Zizou_empereur 2022.09.18. 18:44:03
Mtg007 2022.09.18. 18:46:04
Attilio79 2022.09.18. 18:49:19
De ez ma nem fenyegetett minket a sereghajtó ellen, további jó szórakozást!
Thuglife! 2022.09.18. 18:51:23
És mivel top bajnokság csapatáról beszélünk nem az utcán fogdosnak össze embereket és nem is a nézőtérről.aki eddig eljutott az tud futni labdát kezelni passzolni top szinten,tehát taktikailag terhelhető.nem kell 4 Pirlónak lenni a középpályán hogy lássunk végre valami edzésmunkát igazoló támadást egy 9 milliós edző kottájából.
Mtg007 2022.09.18. 18:51:46
Mtg007 2022.09.18. 18:55:07
sleepy8 2022.09.18. 18:57:59
Rocky80 2022.09.18. 18:58:54
Amúgy srácok, azt hiszem @sleepy8: is egyetért velem, hogy:
Bárkivel hajlandóak vagyunk konstruktív vitába bonyolódni mint pár, a szeretett csapatunkért aggódó szurkoló, ha:
- nincs fölényeskedés, még ha azt is hiszi az egyik fél a jelenlegi szitu meg eredmények alapján, hogy tökéletesen igaza van, mert nincs ilyen, ez egy komplex szitu;
- normális a hangnem;
- mindig az lebegjen a szemünk előtt hogy mindkét fél a legjobbat akarja a csapatnak;
- meg kíváncsiak vagyunk, hogy mit nem ért a másik ami számunkra annyira egyértelmű. :D
Lényeg a lényeg hogy mindketten próbáljuk meghallgatni és értelmezni a másik álláspontját is, az se baj, ha nem értünk egyet vele.
Köszönöm.
Attilio79 2022.09.18. 18:59:54
Viszont nagyvonalúan átugrottál pár felvetést, focista létedre, akkor értheted, hogy mi folyik a pályán Allegri keze alatt, nekem 8+ (BL) meccsen mindig ugyanaz jött le, fogalmuk sincsen a játékosoknak mozgásokról, feladatkörökről. Allegri több poszton is játszat játékost, akár 90 percen belül, azt ne mondd, hogy ez normális dolog.
Attilio79 2022.09.18. 19:03:13
sleepy8 2022.09.18. 19:03:36
Alessandro Dybalinyo 2022.09.18. 19:04:10
Nem tudom, hogy egyébként direkt csinálja-e.... ilyen szerződést nem lett volna szabad kötni senkivel nem, hogy ezzel a komolytalan kóklerrel... :(
Attilio79 2022.09.18. 19:07:15
Ez nem csapat érdek, nem csapat építés ami zajlik....
sleepy8 2022.09.18. 19:10:12
Iden meg tavaly ráadásul nem is direkt csinalja, hanem mert annyi a serult hogy a kezdot is kenyszernol varialni kell állandóan. (Az orvosi/erőnléti stábot már rég elkuldtem volna)
Rocky80 2022.09.18. 19:12:13
Hogy mi az oka? Nem tudom. Valami mentális ok lesz, itt mindenki lebutul vagy nem tudom. Lehet elkényelmesedik hogy már itt van. Vagy motivációját veszti. Ezekre tudok gondolni. @sleepy8: szerinted amúgy mi lehet?
Most egy kurva nagy bombát dobok le és nem teljesen lesz igazam, meg nem teljes a párhuzam, de remélem értitek a lényeget: idejött a világ egyik legjobbja Ronaldo és kiközösítette szinte a csapat és lebénult mellette mindenki és még ennyire sem mertek passzolni egymásnak, pedig itt volt és megmutatta hogy egy valóban világklasszis hogy dolgozik és hogy gondolkozik! Összenyomta őket a jelenléte! Akkor? Ez egy mentálisan magabiztos csapat? A Realos társait miért nem nyomta össze? Kroos, Modric, Benzema, sorolhatnám? Utána meg persze hogy egyedül akart megoldani mindent. Ha bakegerek vannak mellette (most ne nézzük a negatív hatásait, az is igaz, de nem ez a lényeg).
Meg Sarri megjegyzése is: ez a keret edzhetetlen. Ez is véletlen? Valami ilyen irányba kellene keresgélni és fejlődni. Meg igazolni.
Attilio79 2022.09.18. 19:17:58
Rocky80 2022.09.18. 19:19:19
Ott van példának a Real: Zidane mást játszatott mint Carlo, mégis ezzel is nyertek Modricék meg azzal is. Miért? Mert világklasszisok.
Amíg egy passzt nem tudnak kivitelezni, addig Allegri próbálgathatja a finomságait, nem fog menni. Nincsenek olyan szinten.
És itt jön képbe Marrotta: arra is figyelt hogy intelligens is legyen a játékos! Talán Tévez a kivétel. De ő meg akkora ösztönös zseni volt hogy azóta sírok... :D
Rocky80 2022.09.18. 19:21:33
Attilio79 2022.09.18. 19:22:19
Attilio79 2022.09.18. 19:23:50
Thuglife! 2022.09.18. 19:31:54
Tudod hogy képes vagyok mindent Allegrire visszavezetni de az ilyen mondatok hogy "Miretti jó játékos de nem egy Pogba."meg ez egy virtuális Juventus várjuk vissza a sérülteket"ezek a mondatok mennyire motiválják a kezdő játékosokat.(egyébként éppen ezt kérdezi a riporter Landouccitol a köv. posztban.
Mtg007 2022.09.18. 19:49:11
Jozeph Pelikahn 2022.09.18. 20:02:04
Kapusok: Szczęsny, Pinsoglio, Perin
Védők: De Sciglio, Bremer, Danilo, Gatti, Bonucci, Rugani, Barbieri, McKennie, Kostić, Miretti, Paredes, Fagioli, Barrenechea
Nem támadók: Vlahović, Kean, Di María, Soulé, Iling-Junior
DonMatteoo 2022.09.18. 20:09:34
Del Pybala 2022.09.18. 20:35:03
Mtg007 2022.09.18. 20:40:00
venember83 2022.09.18. 20:58:07
juve28adam 2022.09.18. 20:58:49
Shaky79 2022.09.18. 20:59:20
Nem fogytak el az érvek, csak ha nézünk valamit és teljesen mást látunk akkor nem biztos, hogy van értelme próbálkozni megértetni az álláspontodat a másikkal, de mégegyszer megpróbálom a lehetetlent.
"1. Igaz, ez még szarabb keret papiron."
Miért lenne szarabb, kik azok akik akkor voltak most meg nincsenek és annyira jók voltak? Ronaldot ne mondd mert az Allegrinek nem kellett, és szerintem félig meddig miatta tartunk itt!
"2. Értem, tehat Kostic pl azért rúg bele minden labdat az előtte alloba, mert azt kéri tőle az edző. Megjegyzem szerintem ilyen jatekost évek óta nem igazoltunk. (Mamrint olyat aki bármilyen szempontból toppon van)"
Kosticot emeled ki, de kiemelhetted volna Vlahovicot, Di Mariat! Tavaly egy európa ligát megnyert játékosról beszélsz aki gólpassz király VOLT!!! Biztosan elfelejtett beadni ugye? Nem lehet, hogy arról van szó, hogy ott tudatos csapatmozgások voltak, ahol megcsinálták neki a helyet, hogy pontosan oda tudjon beadni ahova tudatosan érkezik a csatár? Ez csapatjáték nem egyéni!!! Ha nincsenek meg a mozgások akkor hiába tudsz jól beadni, nem jön ki a lépés, bár Allegri szerint nem kell csapatjáték, mindenki oldja meg a helyén a posztját és kész!
Pár igazolásunk a közelmúltból: Vlahovic, Bremer, Di Maria, Paredes, Kostic, Zakaria, Milik Talán Paredes kivételével mindegyik top formában érkezett ide, de Paredest viszont Allegri akarta nagyon és Rovellát meg elengedte. Ma láthattuk, melyik játékos volt a jobb!!!
"3. Nem értünk egyet, pl elég sok Spurs meccset látok, és attól mert a rendszer miatt jobbak a számaik, Benta meg Kulu is ugyanolyan sötét mint az éjszaka."
Szinte minden meccsen játszanak, gólokat lőnek (még Bentancur is) és gólpasszokat adnak, ha neked ez a sötétség akkor nem tudom milyen a fény! Ja és kiemelted a "rendszer miatt", aha tehát ott van rendszer itt meg nincs! Te írtad nem én!
"4. Jaja, az univerzális jatekosokat szereti, akik nem csak egy dologra jok a palyan? Huha, micsoda szencsegtores. Nyílvan amíg ez a mostani keretbe Mck, régen meg Vidal/Marchisio volt, addig nincs mirol beszelni. Hat nem is egy szint a kulonbseg."
Ha van egy két univerzélis játékosod akiket be tudsz cserélni a pályára az nagyon jó, de ha ilyenekkel tömöd tele a csapatodat és ráadásul még minden meccsen máshol is játszatod őket, hogyan várod el, hogy adott poszton világklasszis teljesítményt nyújtson? Lehetetlen, egy átlagot fog hozni amit látunk, hogy mire elég! MCK amikor ide került a Leverkusenből a legagilisebb, leggyorsabb, legtöbbet futó középpályásunk volt mint anno Vidal, de amíg Vidal középső középpályán játszott végíg és fel tudta magát építeni, mert tudta, hogy neki ott kell helytállnia, addig MCK a középpálya minden posztján játszott már, sőt ma már jobb bekként is, lehet hogy minőségben is elmarad Vidaltól, de mivel nem adottak ugyanazok a feltételek ezért ezt nehéz megmondani, de őt hibáztatni a legkönnyebb!
"5. Nekem nem a poszton múlt, hogy oda teszem-e magam egy meccsen vagy nem. Ha balbunko voltam is nyerni akartam mindennel jobban, meg ha balszelso voltam akkor is. Biztos nem lattal volna soha kullogni, mint ezeket a bohocokat. (Tisztelt a kivételnek; Fede, kár hogy Allegrinek Ő sincs :D)"
Nem szeretnélek ledegradálni, de valószínű nem a bl-ben és nem egy top ligában játszottál, vagyis teljesen más kávéház. Egy kicsit hihetetlen számomra, hogy magadat hasonlítod Juve játékosokhoz. Szerinted nem akarnak nyerni, nem akarnak futni? Szerintem nem tudják, hogy mit vár tőlük az edző, nincsen tudatos labdakihozatal, nincsenek tudatos mozgások, nincsen tudatos csapatjáték. Adhoc jelleggel játszunk az fentebb említett okok miatt is, és még sorolhatnám de maradjunk annyiban, hogy ezeket az edzőnek kell begyakoroltatni és nem a pályán a játékosoknak kitalálni, legalábbis a modern fociban! Lehet, hogy 10 évvel ezelőtt elment, hogy pár klasszis megoldotta a dolgokat csak fel kellett őket rakni a pályára, de aki a mai fociban is azt gondolja, hogy ez elég, az szemfényvesztő!
"6. Real Madrid-Carlo Ancelotti."
Ezt nem is értem!!!
Szerinted Real Madrid-Carlo Ancelotti = Antifoci????? Mert ha így gondolod akkor kiégtem!
Tudom, hogy sok a sérült és ha visszajönnek a sérült játékosok, itt igazából kettőre gondolok Chiesa és Pogba akkor minőségben javulni fogunk!!! De mi a garancia arra, hogy formába lendülnek hamar, nekik is kell pihenni majd, és akkor félnünk kell a Honvédtól is stbstbstb. Gondolkodjunk reálisan, ezt a csapatot Allegri nem tudja felépíteni, ha marad nagyon nagy bukás lesz szerintem ez a szezon! Ja, és remélem nem lesz igazam, mert mindig és örökké Forza JUVE!!!!
FAF 2022.09.18. 21:02:44
Ne vicceljünk már, hogy ráfogjuk a sérültekre ezeket a teljesítményeket. Ez komolyabb csapatok ellen még elmegy de erre hivatkozni egy Sampdoria, Salernitana és Monza elleni meccsen több mint nevetséges.
Apuleius 2022.09.18. 21:03:02
Rocky80 2022.09.18. 21:24:25
sleepy8 2022.09.18. 21:30:50
Viszont vegszonak egyet kell hogy értsék; Ezt a csapatot Allegri nem fogja felepiteni. Annyiban különbözünk, hogy szerontem mas se :D
Rocky80 2022.09.18. 21:32:21
sleepy8 2022.09.18. 21:34:50
Shaky79 2022.09.18. 21:40:02
venember83 2022.09.18. 21:41:12
Mit tekintünk felépítésnek? BL-hely megszerzése vagy scudetto?
sleepy8 2022.09.18. 21:43:25
Shaky79 2022.09.18. 21:45:04
epaska 2022.09.18. 21:50:45
Rocky80 2022.09.18. 22:00:13
Aztán ez a középpálya kellene hogy szórja a gólpasszokat Vlahonak, aki alapból Marcsival és Chiesaval lenne megtámogatva. Ebből Marcsi most épült fel és nem százas erőnlétileg, ráadásul új srác és most kiszóratta magát pár meccsre megint.
Miretti mondat meg nem tudom hogy mennyire pontosan van fordítva, valószínűleg úgy értette hogy egy fiatal játékos még, nem lehet összehasonlítani egy rutinosabbal. A többiekre vonatkozó rész meg inkább fel kéne tüzelje őket, hogy mi ilyen szarok vagyunk?!? Meg elgondolkodtató hogy ha így nyilatkoznak rólam, többet kellene edzek... Még ha kicsit valóban furán is veheti ki magát.
Mondjuk egy olyan mentális állapotban lévő csapatnak akit Ronaldo érkezése is demotivált, annak valóban megugorhatatlan egy ilyen nyilatkozat. :D
Galbandi 2022.09.18. 22:02:01
Én sajnos azt látom, hogy koncepció nélkül, rosszul lettek összeválogatva a játékosok és ugyanezt láttam a nagy nyári igazolás-cunamit követően is. Dybala el lett küldve, mondván, hogy túl sok fizetést kér ahhoz képest, amennyit letesz az asztalra. Én is egyetértettem ezzel, mert egy olyan játékos, aki a komoly tétmeccsek felén nem bevethető és folyamatosan ingadozik a formája ráadásul évek sora is kevés volt ahhoz, hogy vezérré váljon, nem érdemli meg, hogy nyolc számjegyű fizetést kapjon. Erre leigazoljuk Pogbát, aki azon kívül, hogy a hozzáállását és a személyiségét tekintve igencsak problémás játékos, még ráadásul ugyanolyan üveglábú is, mint Dybala. Erre még bónuszként érkezett Di Maria is, aki amellett, hogy szintén sérülékeny, deklaráltan ki szeretne szállni az európai bolhacirkuszból, már csak a VB motiválja, utána húzna haza. De mi leigazoljuk, mert majd megszeret itt és meggyőzzük még egy évről. Csak azt tudnám, mi a büdös franccal fogjuk tudni motiválni a VB után, mikor teszem azt tavasszal élet-halál harcot vívunk majd a negyedik helyért. Paredes meg a harminckettedik tök ugyanolyan középső középpályásunk, pont olyan, akiktől évek óta szabadulni akarunk, mást egyelőre nem is tudok róla elmondani. Egyedül Milik az, aki egyértelműen segítségünkre lesz, Bremer még nagy kérdőjel, aztán asszem ennyi. A meglévő játékosaink pedig egy-két kivételtől eltekintve abszolút középszerűek, többségükben kockázatkerülők, olyanok, akik még egy világos taktika mellett is igényelnék egy igazi vezér jelenlétét a pályán és azon kívül, mert jelen pillanatban edzőstül mindenestül úgy nézünk ki, mint a sakkszakkör, akik eltévesztették a házszámot és a megyei verseny helyett véletlenül a helyi késdobálóba tévedtek be.
Szóval ebben benne van Allegri keze is, mert Paredest ő kérte, de a vezetőség szerepét se lehet figyelmen kívül hagyni, a keret kialakítása elsősorban az ő feladatuk. Véleményem szerint Allegri leváltása nem oldja meg a problémát, mert a válság jelenleg sokkal mélyebb ennél, ez olyan lenne , mintha lőtt sebet sebtapasszal gyógyítanánk.
Bocs, hogy ilyen hosszú voltam, de ezt ki kellett írnom magamból...
2022.09.18. 22:25:23
Shaky79 2022.09.18. 22:32:56
Type-R 2022.09.18. 23:10:42
Rocky80 2022.09.18. 23:53:05
A viccet félretéve, Allegri tavaly felmérte szerintem a szitut és idősebb, tapasztaltabb játékosokat is kért vezérnek és hangadónak is, csak hát sajnos sem Pogba, sem Marcsi nem tudja betölteni ezt a szerepet a sérüléseikből kifolyólag.
Pogba egyébként kétesélyes valóban, szerintem ugyanúgy elsülhet jól is az ittléte, viszont Di Mariának is lehet akkora hozzáadott értéke az általad leírtaktól függetlenül, hogy pozitív hatással lehet ránk akkor is ha csak rövid ideig van itt. Csak más - más okokból ugye. Paredes meg még pár srác igazi értéke nem derült még ki szerintem.
Amúgy Allegri is meg tudná oldani szerintem, csak csőstül jön a baj ilyenkor a bírók és az eredmények miatt is. A leváltása szerintem sem oldana meg semmit, itt a mentális állapotunkat kell stabilizálni, illetve a győzelmeket fixálni. Könnyűnek hangzik... Jól jön a szünet amúgy.
Rocky80 2022.09.18. 23:59:05
Amúgy meg nem lehet megítélni rendesen az eddigi eredményeinket, annyi hátráltató tényezőnk van: sérülések, bírók, pirosak, újonnan érkezettek, mentális állapotok... Persze ezek is kifogásoknak tűnnek ilyenkor, de tények.
Type-R 2022.09.19. 00:17:47
Rocky80 2022.09.19. 00:34:27
Szerintem hiányoznak amúgy azok a világklasszisok akik nyerő mentalitásúak is egyben, esetleg vezéregyéniségek is. Amikor voltak ilyenek, Allegri BL döntőig is vitt minket. Nagyobb hangsúlyt kellene fektetni szerintem a játékosok személyiségére is, ahogy Marrotta idejében történt.
Amúgy Vlahovicot egyrészt elszeparálják szinte minden meccsen mert tudják hogy ha ő nem lő gólt akkor szinte senki; másrészt faragják egész meccsen, harmadrészt egyáltalán nem kap használható labdákat ha esetleg néha-néha kiszabadul. Nem romlott ő, csak nem látszik ezek miatt hogy milyen jó.
Rocky80 2022.09.19. 00:36:35
Type-R 2022.09.19. 01:23:09
MdewC 2022.09.19. 02:02:52
Menthetetlen.
Most a 4. hellyel jön nekem vki, az meg kit érdekel? Mert engem ugyan nem.
Kurva nagy csalódás, szégyellem magam helyettük.
Rocky80 2022.09.19. 06:55:48
venember83 2022.09.19. 07:14:37
Nicolò Schira: Massimiliano Allegrinek nincs szándékában lemondani. A kirúgása pedig felérne egy vérfürdővel a klub számára. Massimiliano Allegri marad a Juventus élén.
2022.09.19. 07:39:45
Attól tartok, hogy ez nem a klub, hanem az edző. Még Pirlo alatt is voltak nagyon jó egyéni teljesítmények (Chiesa, Morata, Danilo, Kenny), pedig csapatként abban a szezonban volt a legnagyobb káosz a pályán. Allegrinél konkrétan senki nem fejlődött, egyedül Mirettinek nő az értéke, de ez is csak annyiban Allegri érdeme, hogy felhozta az ificsapatból... Attól félek, hogy ebben a mocsárban az ő fejlődése is meg fog rekedni, legalábbis az utóbbi 1,5 évben semmi nem mutat arra, hogy Allegri alatt egy játékos képes lenne a fejlődésre.
2022.09.19. 07:42:45
Sky: A Juventusnak nem áll szándékában edzőt váltani, és a vezetőség meg van győződve arról, hogy Allegri képes megfordítani a jelenlegi helyzetet.
venember83 2022.09.19. 09:13:38
Thuglife! 2022.09.19. 09:26:30
"Ennek a középpályának kellene szornia a golpasszokat Vlahovicnak"nem nem Kenninek Mirettinek és Paredesnek kellene gólpasszt adnia Vlahonak hanem De Sciglionak,Cuadradonak-akikkel hosszabbítottak de Allegri alkalmatlannak tartja őket a szélek bejátszására.Danilonak Sandronak,Kosticnak Di Marianak.Ha már állandóan a Real Madriddal példálózol,nem tudom miért.Ha nekünk nem telik klasszisokra,annál inkább látható játékrendszert kellene kialakítani.elvileg egy 9Milliós edzőnek több kottája kellene hogy legyen mint a zöldfülű Palladinonak.
Thuglife! 2022.09.19. 09:37:26
insieme 2022.09.19. 13:15:13
Másutt már írtam, Klopp is kapott időt, bizalmat,,az elején ő sem lett rögtön megváltó. Most pedig látjuk mit ért el.