A Juventus hivatalos közleményt tett a régóta várt főszponzor tekintetében, így visszatér a Juventus mezére a Jeep felirat.
„Detroit innovációjának jövőjét meghatározó két márka a 2025/26-os szezontól főszponzorként jelenik meg a Juventus mezén. A hosszú távú partnerként megismert Jeep és a Visit Detroit (a világ első kongresszusi és turisztikai irodája) többéves megállapodás keretében többek között szponzorálási elemekkel is megjelenik a Juventus mezének elején.
Az új kezdeményezés a mindhárom fél által közösen választott út része, melyet az innováció és az általuk képviselt közösségek iránti elkötelezettség vezérel. A Jeep korábban, 2012 és 2024 között volt a Juventus mezének főszponzora. A Visit Detroit a Juventus fő turisztikai partnere is lesz, így az első aktív CVB (kongresszusi és turisztikai iroda) lesz, amely egy Serie A klub mezén megjelenik.
»Büszkén jelentjük be ezt a rangos szponzorálási megállapodást, amely két nemzetközi látásmóddal rendelkező partnert hoz össze: a Jeepet, történelmi partnerünket, akivel több mint 10 éve együttműködünk, és a Visit Detroitot, amely nagy lelkesedéssel csatlakozik hozzánk.« – nyilatkozta Maurizio Scanavino, a Juventus vezérigazgatója. »Mindkét vállalat hasonló értékeket képvisel, köztük a kiválóságot, az innovációt és a sport iránti szenvedélyt. Ez a partnerség lehetőséget kínál a kölcsönös növekedésre, megerősítve a klub pozícióját új célok elérése érdekében. Köszönjük a Jeepnek és a Visit Detroitnak a bizalmat, és készen állunk az új kalandra.«
A kombinált logók a férfi és női első csapat, valamint a Next Gen mezeken fognak megjelenni az olasz versenysorozatokban, míg a Jeep a Juventus első számú mezszponzora lesz a nemzetközi tornákon.”
A pénzügyi részletekről az alábbiak szerepelnek a közzétett szerződésben: „A megállapodás rögzített teljes díjat tartalmaz 69 millió euró összegben (ebből 4 millió euró a 2024/2025-ös sportévad hátralévő időszakára, 19 millió euró a 2025/2026-os sportévadra, valamint 23 millió euró az azt követő sportévadokra), valamint mérsékelt változó összetevőket (malus) az UEFA sportversenyeken való részvétel elmaradása esetén. A klub és a Stellantis Europe közötti megállapodás a Jeep márkával való sikeres partnerség eredményeként jött létre, amely számos sportévadon át segített a Juventusnak rendkívüli sportteljesítmények elérésében.
A fentieken túlmenően felhívjuk a figyelmet arra, hogy a klub megállapodást kötött a Visit Detroit szervezettel, és a Jeep-megállapodással megegyező időtartamra kitöltse a második szponzori helyet az első csapat, a női csapat és a NextGen mérkőzésnapi meze elején, minden hazai sportversenyen (az UEFA és a FIFA versenyek kivételével). A Visit Detroit szervezettel kötött megállapodás a Jeep szponzori megállapodásénál lényegesen alacsonyabb fix teljes díjat (a csökkentett szponzori jogokkal összhangban) és bizonyos célok elérésétől függő, potenciálisan jelentős változó összetevőket (bónuszokat) tartalmaz.”
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
JuveMI 2025.05.13. 21:21:15
A többi nagycsapat nem fog aprópénzért, fogadóirodákkal bohóckodni a mellkasán... akkor már inkább megtartja a bújtatott tőkeinjekció lehetőségét... Jeep, Fly Emirates, Etihad, visit Saudi Arabia... stb...
JuveMI 2025.05.13. 21:23:14
MdewC 2025.05.13. 22:08:00
Vagy mit mondtok?
Tony. 2025.05.13. 22:51:27
RunnerLaca 2025.05.13. 23:03:35
venember83 2025.05.14. 04:36:50
venember83 2025.05.14. 10:31:36
"A szponzorkérdés csőd, minden tekintetben csőd. És ezt ki kell tudni őszintén mondani.
Hónapok óta olyan mondatokat hallunk, mint:
"A megfelelő szponzort keressük",
"Meg kell védenünk a márkát",
"Képesnek kell lennünk nemet mondani".
Végül lemondtunk egy egész szezonra szóló szerződésről abban a reményben, hogy valami jövedelmezőbbet harcolhat ki a klub.
Az eredmény? Ismét a tulajdonosi körnek kell "megmentenie minket", a mezre visszatér a Jeep, a Stellantis csoport márkája, amelynek Elkann a vezetője.
Egy 2028-ig szóló szerződés évi 21,5 millióért: ez az összeg minden, csak nem jelentéktelen, de kevesebb, mint amit az Inter (pedig a mostani éveikre való tekintettel szükségünk lenne rá) és a Milan (30 millió), de még a Fiorentina (25 millió) is keres.
Egy év szponzorok nélkül - elvesztegetett pénz - csak azért, hogy aztán visszatérve kopogtassunk az ajtónkon, mert reálisan nézve senki más nem akart befektetni a Juventus mezébe. Kivéve a Visit Detroitot, minden tiszteletem a tiéd.
Csak egy igazság van: amíg nem leszünk újra a Juventus, az a Juventus, amelyet világszerte topklubként ismernek el (a pályán és azon kívül is), addig nagyon sötét évek elé nézünk.
Nagyon sötét évek elé."
Attilio79 2025.05.14. 18:29:48
Egyfelöl a sok kavarás, ami évek óta ment, az most kezd lecsapódni, várható volt, hogy nem nagyon találunk megfelelő szponzort, csapatunk és vezetőségünk is kérdéses, bizonytalan, ráadásul érzékelhető egyfajta ellenszél is a figc/uefa felöl.
Másrészről a vezetőség belterjes és személyhez köthető, miért lenne olyan cég, aki évek óta fenntartott "családi vállalkozásba" tenne pénzt, (ami jelenleg tetszhalott, sikertelen állapotban létezik)?
A helyzet komoly, ugyanakkor a sötét évek miatt nem aggódnék, az lenne nagyobb poén, ha megjelenne hirtelen egy komoly szponzor, aki dobálná a milliókat. Abból kell kiindulni, hogy mink van, ami a többi csapatnak nincs, ezt kell előnnyé tenni és nem elherdálni!
Meg kell találni azokat a korábbi torinoi szakembereket, akik sikeresek és vissza kell csábítani őket a klubhoz és hagyni kell őket dolgozni, ez a nulladik állomása a megoldásnak!
Wizzurah 2025.05.14. 18:45:13
alexGicamo 2025.05.14. 20:02:25
Remélem, lesz ez még így se !
Fel a fejjel, drága szurkolótársaim !
FINO ALLA FINE !!!