HIVATALOS: A Jeep és a Visit Detroit a Juve főszponzora

jeep_visit_detroit_j_logoval.JPGA Juventus hivatalos közleményt tett a régóta várt főszponzor tekintetében, így visszatér a Juventus mezére a Jeep felirat.

„Detroit innovációjának jövőjét meghatározó két márka a 2025/26-os szezontól főszponzorként jelenik meg a Juventus mezén. A hosszú távú partnerként megismert Jeep és a Visit Detroit (a világ első kongresszusi és turisztikai irodája) többéves megállapodás keretében többek között szponzorálási elemekkel is megjelenik a Juventus mezének elején.

Az új kezdeményezés a mindhárom fél által közösen választott út része, melyet az innováció és az általuk képviselt közösségek iránti elkötelezettség vezérel. A Jeep korábban, 2012 és 2024 között volt a Juventus mezének főszponzora. A Visit Detroit a Juventus fő turisztikai partnere is lesz, így az első aktív CVB (kongresszusi és turisztikai iroda) lesz, amely egy Serie A klub mezén megjelenik.

»Büszkén jelentjük be ezt a rangos szponzorálási megállapodást, amely két nemzetközi látásmóddal rendelkező partnert hoz össze: a Jeepet, történelmi partnerünket, akivel több mint 10 éve együttműködünk, és a Visit Detroitot, amely nagy lelkesedéssel csatlakozik hozzánk.« – nyilatkozta Maurizio Scanavino, a Juventus vezérigazgatója. »Mindkét vállalat hasonló értékeket képvisel, köztük a kiválóságot, az innovációt és a sport iránti szenvedélyt. Ez a partnerség lehetőséget kínál a kölcsönös növekedésre, megerősítve a klub pozícióját új célok elérése érdekében. Köszönjük a Jeepnek és a Visit Detroitnak a bizalmat, és készen állunk az új kalandra.«

A kombinált logók a férfi és női első csapat, valamint a Next Gen mezeken fognak megjelenni az olasz versenysorozatokban, míg a Jeep a Juventus első számú mezszponzora lesz a nemzetközi tornákon.”

A pénzügyi részletekről az alábbiak szerepelnek a közzétett szerződésben: „A megállapodás rögzített teljes díjat tartalmaz 69 millió euró összegben (ebből 4 millió euró a 2024/2025-ös sportévad hátralévő időszakára, 19 millió euró a 2025/2026-os sportévadra, valamint 23 millió euró az azt követő sportévadokra), valamint mérsékelt változó összetevőket (malus) az UEFA sportversenyeken való részvétel elmaradása esetén. A klub és a Stellantis Europe közötti megállapodás a Jeep márkával való sikeres partnerség eredményeként jött létre, amely számos sportévadon át segített a Juventusnak rendkívüli sportteljesítmények elérésében.

A fentieken túlmenően felhívjuk a figyelmet arra, hogy a klub megállapodást kötött a Visit Detroit szervezettel, és a Jeep-megállapodással megegyező időtartamra kitöltse a második szponzori helyet az első csapat, a női csapat és a NextGen mérkőzésnapi meze elején, minden hazai sportversenyen (az UEFA és a FIFA versenyek kivételével). A Visit Detroit szervezettel kötött megállapodás a Jeep szponzori megállapodásénál lényegesen alacsonyabb fix teljes díjat (a csökkentett szponzori jogokkal összhangban) és bizonyos célok elérésétől függő, potenciálisan jelentős változó összetevőket (bónuszokat) tartalmaz.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr9518858870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JuveMI 2025.05.13. 21:21:15

Én ezen cseppet sem csodálkozom! Van kb. 3-4 csapat a világon, akinél a főszponzori hely komoly összeget ér... a margit, a bárka, United és talán a bayern... ennyi.
A többi nagycsapat nem fog aprópénzért, fogadóirodákkal bohóckodni a mellkasán... akkor már inkább megtartja a bújtatott tőkeinjekció lehetőségét... Jeep, Fly Emirates, Etihad, visit Saudi Arabia... stb...

JuveMI 2025.05.13. 21:23:14

@JuveMI: u.i.: Az a durva, hogy az ötödik ilyen csapatnak a Juventust gondoltam... de úgy néz ki Elkann inkább megtartja magának a pénzpumpát.

MdewC 2025.05.13. 22:08:00

Egyébként ez nem olyan rossz pénz. (A semmihez képest.)

Vagy mit mondtok?

Tony. 2025.05.13. 22:51:27

Szerintem ez a mai világban majdnem 0. Éves szinten nézne ki jól ez az összeg.

RunnerLaca 2025.05.13. 23:03:35

Hát igen, nagyon fontosnak tartom a civil szervezeteket, de az sokatmondó, hogy egy teljes évig védtük a gyerekeket.

venember83 2025.05.14. 04:36:50

@RunnerLaca: majd visszatért a klub a tulajdonosi körhöz köthető szponzorhoz, jobb híján. Nem egy szerencsés/szép sztori. Gondolom, edzői téren sem számíthatunk másra, mint valamilyen felmikrózott kapcsolatra.

venember83 2025.05.14. 10:31:36

Nem én írtam, de teljesen egyetértek vele.

"A szponzorkérdés csőd, minden tekintetben csőd. És ezt ki kell tudni őszintén mondani.

Hónapok óta olyan mondatokat hallunk, mint:
"A megfelelő szponzort keressük",
"Meg kell védenünk a márkát",
"Képesnek kell lennünk nemet mondani".

Végül lemondtunk egy egész szezonra szóló szerződésről abban a reményben, hogy valami jövedelmezőbbet harcolhat ki a klub.
Az eredmény? Ismét a tulajdonosi körnek kell "megmentenie minket", a mezre visszatér a Jeep, a Stellantis csoport márkája, amelynek Elkann a vezetője.

Egy 2028-ig szóló szerződés évi 21,5 millióért: ez az összeg minden, csak nem jelentéktelen, de kevesebb, mint amit az Inter (pedig a mostani éveikre való tekintettel szükségünk lenne rá) és a Milan (30 millió), de még a Fiorentina (25 millió) is keres.

Egy év szponzorok nélkül - elvesztegetett pénz - csak azért, hogy aztán visszatérve kopogtassunk az ajtónkon, mert reálisan nézve senki más nem akart befektetni a Juventus mezébe. Kivéve a Visit Detroitot, minden tiszteletem a tiéd.

Csak egy igazság van: amíg nem leszünk újra a Juventus, az a Juventus, amelyet világszerte topklubként ismernek el (a pályán és azon kívül is), addig nagyon sötét évek elé nézünk.

Nagyon sötét évek elé."

Attilio79 2025.05.14. 18:29:48

Azért két felé szedném a miértjét a (mez)szponzori kérdésnek.
Egyfelöl a sok kavarás, ami évek óta ment, az most kezd lecsapódni, várható volt, hogy nem nagyon találunk megfelelő szponzort, csapatunk és vezetőségünk is kérdéses, bizonytalan, ráadásul érzékelhető egyfajta ellenszél is a figc/uefa felöl.
Másrészről a vezetőség belterjes és személyhez köthető, miért lenne olyan cég, aki évek óta fenntartott "családi vállalkozásba" tenne pénzt, (ami jelenleg tetszhalott, sikertelen állapotban létezik)?

A helyzet komoly, ugyanakkor a sötét évek miatt nem aggódnék, az lenne nagyobb poén, ha megjelenne hirtelen egy komoly szponzor, aki dobálná a milliókat. Abból kell kiindulni, hogy mink van, ami a többi csapatnak nincs, ezt kell előnnyé tenni és nem elherdálni!
Meg kell találni azokat a korábbi torinoi szakembereket, akik sikeresek és vissza kell csábítani őket a klubhoz és hagyni kell őket dolgozni, ez a nulladik állomása a megoldásnak!

Wizzurah 2025.05.14. 18:45:13

Egy teljes szezon alatt keptelenek voltak barkit is szerezni, igy ujra szerzodest kotottek a Jeepel, magyaran Elkann azrakja a penzt az egyik zsebebol a masikra, tehat a kutya nem akart foszponzora lenni a Juvenak es a mezre kerulni. Viragnyelv nelkul kb ez a nagy budos helyzet.

alexGicamo 2025.05.14. 20:02:25

@Wizzurah: Igen , sajna ez a nagy büdös valóság !
Remélem, lesz ez még így se !
Fel a fejjel, drága szurkolótársaim !
FINO ALLA FINE !!!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1920) bajnokság (3653) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (81) EB (52) edző (1038) elemzés (40) előzetes (917) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1722) játékosokról (10459) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2544) meccsek (4490) mercato (4343) nyilatkozat (7851) Olasz Kupa (338) összefoglaló (461) pletyka (4379) Primavera (20) szavazás (17) szuperkupa (103) történelem (54) válogatott (182) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (339) video (250) Címkefelhő
süti beállítások módosítása