A Juventus hivatalos közleményt tett a régóta várt főszponzor tekintetében, így visszatér a Juventus mezére a Jeep felirat.
„Detroit innovációjának jövőjét meghatározó két márka a 2025/26-os szezontól főszponzorként jelenik meg a Juventus mezén. A hosszú távú partnerként megismert Jeep és a Visit Detroit (a világ első kongresszusi és turisztikai irodája) többéves megállapodás keretében többek között szponzorálási elemekkel is megjelenik a Juventus mezének elején.
Az új kezdeményezés a mindhárom fél által közösen választott út része, melyet az innováció és az általuk képviselt közösségek iránti elkötelezettség vezérel. A Jeep korábban, 2012 és 2024 között volt a Juventus mezének főszponzora. A Visit Detroit a Juventus fő turisztikai partnere is lesz, így az első aktív CVB (kongresszusi és turisztikai iroda) lesz, amely egy Serie A klub mezén megjelenik.
»Büszkén jelentjük be ezt a rangos szponzorálási megállapodást, amely két nemzetközi látásmóddal rendelkező partnert hoz össze: a Jeepet, történelmi partnerünket, akivel több mint 10 éve együttműködünk, és a Visit Detroitot, amely nagy lelkesedéssel csatlakozik hozzánk.« – nyilatkozta Maurizio Scanavino, a Juventus vezérigazgatója. »Mindkét vállalat hasonló értékeket képvisel, köztük a kiválóságot, az innovációt és a sport iránti szenvedélyt. Ez a partnerség lehetőséget kínál a kölcsönös növekedésre, megerősítve a klub pozícióját új célok elérése érdekében. Köszönjük a Jeepnek és a Visit Detroitnak a bizalmat, és készen állunk az új kalandra.«
A kombinált logók a férfi és női első csapat, valamint a Next Gen mezeken fognak megjelenni az olasz versenysorozatokban, míg a Jeep a Juventus első számú mezszponzora lesz a nemzetközi tornákon.”
A pénzügyi részletekről az alábbiak szerepelnek a közzétett szerződésben: „A megállapodás rögzített teljes díjat tartalmaz 69 millió euró összegben (ebből 4 millió euró a 2024/2025-ös sportévad hátralévő időszakára, 19 millió euró a 2025/2026-os sportévadra, valamint 23 millió euró az azt követő sportévadokra), valamint mérsékelt változó összetevőket (malus) az UEFA sportversenyeken való részvétel elmaradása esetén. A klub és a Stellantis Europe közötti megállapodás a Jeep márkával való sikeres partnerség eredményeként jött létre, amely számos sportévadon át segített a Juventusnak rendkívüli sportteljesítmények elérésében.
A fentieken túlmenően felhívjuk a figyelmet arra, hogy a klub megállapodást kötött a Visit Detroit szervezettel, és a Jeep-megállapodással megegyező időtartamra kitöltse a második szponzori helyet az első csapat, a női csapat és a NextGen mérkőzésnapi meze elején, minden hazai sportversenyen (az UEFA és a FIFA versenyek kivételével). A Visit Detroit szervezettel kötött megállapodás a Jeep szponzori megállapodásénál lényegesen alacsonyabb fix teljes díjat (a csökkentett szponzori jogokkal összhangban) és bizonyos célok elérésétől függő, potenciálisan jelentős változó összetevőket (bónuszokat) tartalmaz.”
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
JuveMI 2025.05.13. 21:21:15
A többi nagycsapat nem fog aprópénzért, fogadóirodákkal bohóckodni a mellkasán... akkor már inkább megtartja a bújtatott tőkeinjekció lehetőségét... Jeep, Fly Emirates, Etihad, visit Saudi Arabia... stb...
JuveMI 2025.05.13. 21:23:14
MdewC 2025.05.13. 22:08:00
Vagy mit mondtok?