Három fordulóval a vége előtt eldőlt, hogy a Juventus a bajnokság első négy csapata között zárja a szezont, így ismét szerencsét próbálhat a Bajnokok Ligájában.
A zebramezesek péntek este a pillanatnyilag biztos kiesőnek tűnő Genoa otthonába látogatnak, s az összecsapás így a házigazda számára bír igazi téttel.
Massimiliano Allegri keretéből Kaio Jorge, Weston McKennie, Federico Chiesa, Manuel Locatelli, Luca Pellegrini és Danilo hiányoznak majd.
A két csapat első mérkőzésén a Juventus Juan Cuadrado révén korán előnybe került, a kolumbiai játékos szögletből tekert a Genoa kapujába. A győzelmet végül a 82. percben biztosították be Paulo Dybala találatával, s így kialakult a 2:0-ás végeredmény.
A 21:00-kor kezdődő mérkőzést a Sport 2 közvetíti élőben.
A Juventus 20 fős kerete a következő:
Kapusok: Szczęsny, Pinsoglio, Perin
Védők: De Sciglio, Chiellini, de Ligt, Cuadrado, Alex Sandro, Bonucci, Rugani
Középpályások: Arthur, Bernardeschi, Rabiot, Zakaria, Miretti
Támadók: Vlahović, Morata, Dybala, Kean, Aké
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Shaky79 2022.05.06. 18:48:46
78juve 2022.05.06. 19:18:00
Bianconeri Thomass 2022.05.06. 20:33:37
2022.05.06. 20:33:51
Hudakdomi 2022.05.06. 20:49:08
pott70 2022.05.06. 21:02:39
ZED! 2022.05.06. 21:03:16
NCSMCS628 2022.05.06. 21:09:55
danimester1 2022.05.06. 21:11:10
giorgio007 2022.05.06. 21:13:07
ZED! 2022.05.06. 21:28:06
nortu30 2022.05.06. 21:31:45
2022.05.06. 21:41:06
2022.05.06. 21:45:46
Hudakdomi 2022.05.06. 21:48:06
Attilio79 2022.05.06. 21:49:07
tomi12312323 2022.05.06. 21:52:58
2022.05.06. 21:53:12
JuveMI 2022.05.06. 21:54:30
nortu30 2022.05.06. 21:55:13
tomi12312323 2022.05.06. 21:59:26
ZED! 2022.05.06. 22:02:22
2022.05.06. 22:04:10
Közben persze megint a Genoának van helyzete... Nevetséges!
giorgio007 2022.05.06. 22:05:17
Hudakdomi 2022.05.06. 22:06:41
2022.05.06. 22:07:02
Juvino 2022.05.06. 22:07:26
ZED! 2022.05.06. 22:07:39
JuveMI 2022.05.06. 22:08:04
tomi12312323 2022.05.06. 22:08:16
2022.05.06. 22:09:29
tomi12312323 2022.05.06. 22:09:30
ZED! 2022.05.06. 22:10:16
JuveMI 2022.05.06. 22:10:40
2022.05.06. 22:12:58
Fabrizio 2022.05.06. 22:13:28
Szerencsétlen Dybala még be is lövi, akkor minden rendben, fejlődik a csapat. Cost saving: Allegri out, Nedved leülhet a padra.
Az összes meccsünk nézhetetlen, leszámítva az Inter ellenit. Rohadtul nem érdemlünk BL indulást.
2022.05.06. 22:14:38
JuveMI 2022.05.06. 22:16:28
tomi12312323 2022.05.06. 22:18:58
Del Pybala 2022.05.06. 22:19:10
venember83 2022.05.06. 22:19:35
Fabrizio 2022.05.06. 22:20:07
Attilio79 2022.05.06. 22:21:39
ZED! 2022.05.06. 22:21:50
JuveMI 2022.05.06. 22:23:20
ZED! 2022.05.06. 22:23:44
JuveMI 2022.05.06. 22:24:52
ZED! 2022.05.06. 22:28:12
giorgio007 2022.05.06. 22:28:31
venember83 2022.05.06. 22:28:48
tomi12312323 2022.05.06. 22:30:31
Andris Farkas 2022.05.06. 22:32:43
Attilio79 2022.05.06. 22:32:47
Jön Morata a csodaember!
JuveMI 2022.05.06. 22:32:48
tomi12312323 2022.05.06. 22:33:42
JuveMI 2022.05.06. 22:34:17
Andris Farkas 2022.05.06. 22:34:22
Attilio79 2022.05.06. 22:34:23
nortu30 2022.05.06. 22:34:25
2022.05.06. 22:35:09
Fabrizio 2022.05.06. 22:35:37
Attilio79 2022.05.06. 22:37:46
Ezaaaz, vegre lehozza a Dybalát! Istenem...
steven.h 2022.05.06. 22:44:31
Attilio79 2022.05.06. 22:44:47
tomi12312323 2022.05.06. 22:45:08
2022.05.06. 22:45:42
ZED! 2022.05.06. 22:45:57
2022.05.06. 22:46:40
Fabrizio 2022.05.06. 22:46:41
JuveMI 2022.05.06. 22:47:12
Attilio79 2022.05.06. 22:48:00
Rabiot, Morata vasvillával elüldözni őket!
ZED! 2022.05.06. 22:48:58
2022.05.06. 22:49:14
Shaky79 2022.05.06. 22:49:27
Attilio79 2022.05.06. 22:49:50
tomi12312323 2022.05.06. 22:49:54
steven.h 2022.05.06. 22:51:33
Ha a kupadöntőn is majd ilyen fos lesz a hozzáállás akkor majd szitkozódok én is, de egy ilyen teljesen tét nélküli meccsen én már inkább nem is idegesítem magam
2022.05.06. 22:52:13
Andris Farkas 2022.05.06. 22:52:27
giorgio007 2022.05.06. 22:52:38
Attilio79 2022.05.06. 22:53:25
2022.05.06. 22:53:33
steven.h 2022.05.06. 22:53:58
Shaky79 2022.05.06. 22:54:18
nortu30 2022.05.06. 22:54:22
tomi12312323 2022.05.06. 22:54:38
2022.05.06. 22:54:42
sleepy8 2022.05.06. 22:54:42
Attilio79 2022.05.06. 22:54:55
Gabueroo 2022.05.06. 22:54:56
ZED! 2022.05.06. 22:55:03
Juvino 2022.05.06. 22:55:45
Rikoo 2022.05.06. 22:56:46
És nekünk még Dybala sérülékenysége a problémánk...
Leram7 2022.05.06. 22:56:47
Allegri? Kean? Többiek? Nem kell a 3. hely?
Gyalázatos kiszopás ez!
juve28adam 2022.05.06. 22:57:24
steven.h 2022.05.06. 22:57:39
Örüljünk, hogy a BL-ért már nem kell aggódni és szurkoljunk hogy legalább a kupát behúzzuk és ne a sinter nyerje a bajnokságot. Nekem személy szerint a kupa most fontosabb.
sleepy8 2022.05.06. 22:58:44
tomi12312323 2022.05.06. 22:59:21
"Aki ez utan a szezon utan is azt mondja hogy itt az edzo a baj, gyerekek az valoszinu nem csak a focihoz, de megkockaztatom hogy az elethez is vak."
Kezdetnek nem rossz!!! Esetleg valaki egy leggyengébb keret, na na?? Menni fog ez!!!
ggbuffon 2022.05.06. 22:59:28
Fabrizio 2022.05.06. 22:59:34
DelPiero2 2022.05.06. 22:59:42
ZED! 2022.05.06. 22:59:59
Attilio79 2022.05.06. 23:00:06
Megérdemli? A kieső ellen játszottunk ember!
Simán hozható, 3 pontos meccs volt, ja, de nem a Genoa-nak... :DDD
Del Pybala 2022.05.06. 23:00:15
Fabrizio 2022.05.06. 23:01:32
Dante01 2022.05.06. 23:02:05
Hudakdomi 2022.05.06. 23:02:24
steven.h 2022.05.06. 23:02:38
2022.05.06. 23:02:49
Jancsi 87 2022.05.06. 23:03:15
Ilyen magukat futballistának nevező egyéneket meg nem láttam Juve mezben, egy undormány az egész!
Fabio83 2022.05.06. 23:03:19
giorgio007 2022.05.06. 23:03:32
JuveMI 2022.05.06. 23:04:28
Del Pybala 2022.05.06. 23:04:51
Fabrizio 2022.05.06. 23:05:35
sleepy8 2022.05.06. 23:06:33
Egy hibaja van Maxinak, hogy nem teszi be ezek helyett a szerencsétlenek helyett a fiatalokat. Nem biztos hogy jobbak, de legalabb lelkesek.
Attilio79 2022.05.06. 23:06:42
Lehet nem értek annyira a focihoz... :DDD
2022.05.06. 23:06:43
Rikster91 2022.05.06. 23:06:49
tomi12312323 2022.05.06. 23:06:56
Talán Kean vagy Rugáni a keret vagy Nedved? Sok a szar persze de Allegri mellett úgy elhaladt a futball mint... ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ hagyjuk, nincs értelme....
Jozeph Pelikahn 2022.05.06. 23:07:05
Miközben Rabiot és Morata egymást törve igyekeztek a leghülyébb játékos címért. Mindketten megnyerték!
Nem is értem miért az edző van szidva, amikor 1, azaz 1 darab Juventus szintű játékosunk van. A többiek a Serie A-ból is lefelé lógnak ki.
Fabrizio 2022.05.06. 23:07:48
Mindegy leszarom már. Ez van
Fabio83 2022.05.06. 23:07:53
steven.h 2022.05.06. 23:10:56
ZED! 2022.05.06. 23:10:59
Rikoo 2022.05.06. 23:11:30
steven.h 2022.05.06. 23:13:01
Jozeph Pelikahn 2022.05.06. 23:13:40
Kérem vissza a sárga mezt nekik!
Attilio79 2022.05.06. 23:14:28
Pirlot ezért már felakasztottátok volna!
steven.h 2022.05.06. 23:15:52
Attilio79 2022.05.06. 23:16:30
Ha nem lesz meg a kupa, akkor mi lesz a magyarázat cunci?
Fabrizio 2022.05.06. 23:17:11
nortu30 2022.05.06. 23:17:19
Hudakdomi 2022.05.06. 23:17:53
JuveMI 2022.05.06. 23:18:37
DelPiero2 2022.05.06. 23:18:43
A Juve nem egyszer eljátszotta az utolsó meccseket amikor már "teljesült" a cél.
Ha másért nem, azért is kéne játszatnia a fiatalokat, hogy lássák az öregek hogy fos játékkal nem lesznek kezdők. Ez legalább motivációt adna nekik (talán)
Egyébként Aké-t is simán játszatnia kéne, múltkor kiharcolt egy tizit, ez meg közel volt ahhoz, pár másodpercen múlt, ha előbb ér oda talán akkor. Szóval hatékonyságban sokkal jobb, mint az öregek.
Láthatja Allegri, hogy az öregek mennyire nem akarnak focizni, simán teletehetné fiatalokkal a csapatot. Ha már úgyis mindegy az eredmény.
Fabrizio 2022.05.06. 23:20:23
Lehet vitatkozni nyilván.
DelPiero2 2022.05.06. 23:21:15
sleepy8 2022.05.06. 23:21:34
steven.h 2022.05.06. 23:22:36
nortu30 2022.05.06. 23:24:40
Attilio79 2022.05.06. 23:26:25
Fennhagyja a 80 milliós csatárunkat, akit szétvetett a düh?
Sajnos, nem magyarázat akkor sem, hogy miért kaptunk ki...
Na jóccakát!
Andris Farkas 2022.05.06. 23:26:54
A legnagyobb baj szerintem a taktika és motiváció hiánya. Szóval egy edző csere lehet nem ártana, de úgysem megy el szóval ne számítsunk jövőre se semmi újra.
Fabio83 2022.05.06. 23:30:12
ZED! 2022.05.06. 23:31:14
- Önbizalom teljes hiánya
- Borzasztó mentális gondok
És ebben gyenge Allegri, hogy ezeket helyrehozza...
nortu30 2022.05.06. 23:40:36
DelPiero2 2022.05.06. 23:42:34
DelPiero2 2022.05.06. 23:44:48
ZED! 2022.05.06. 23:44:51
Fabrizio 2022.05.06. 23:51:27
Fabrizio 2022.05.06. 23:56:56
sleepy8 2022.05.07. 00:09:15
Az előző vezetosegrol már ne is beszéljünk. Hogy toltelek játékosok kapnak kezdo bert, es ami meg szomorubb hogy ok tenyleg a kezdok. Évek óta nincsen karaktere a csapatnak, teljesen koncepcio nelkul bohockodott itt a balfasz Paratici. Arrivabene vezetesevel ugy látszik elindult valami, aminek az egyik legszebb (es talan legfajdalmasabb) bizonyiteka, ahogy Dybala ugyeben peldat statualt. Olyan jatekosokat kell venni mint regen, vagy mint most Chiesa. Akkor is kuzdenek ha nem megy a játék, mert a mostaniakat en kb 3 eve nem lattam meghalni a palyan.. Tisztelet a (nagyon) ritka kivetelnek persze.
Del Pybala 2022.05.07. 00:09:34
sleepy8 2022.05.07. 00:21:08
DelPiero2 2022.05.07. 01:03:30
DelPiero2 2022.05.07. 01:06:28
Jozeph Pelikahn 2022.05.07. 01:40:03
Vlahovic is mekkora csodát tudott tenni. Három meccsen át.
Sokaknál mindig az a legnagyobb hős, aki épp nincs. Megy a messiás-várás rendesen!
Shyr Kahn 2022.05.07. 01:54:42
Dybala-t ugy oltod, mintha nem O lett volna most is a csapatunk egyik (ha nem eppen a) legjobbja. Lehet csak egy bal laba van, lehet csak minden masodik, vagy harmadik merkozesen jatszik igy, de neki legalabb van EGY bal laba, mig a tobbieknek meg az sincs, lehet csak minden harmadik merkozesen kepes kreativitast adni a csapatnak, de erre a tobbiek meg ilyen gyakran sem kepesek.
Allegri megoli a kreativitast a taktikajaval. Itt a lenyeg. A csapat jol megy Vlaho-val Miretti-vel es Dybala-val, de 1-0-as allas utan lecsereli oket a technikailag joval gyengebb jatekosokra, akik keptelen meg a labdat is megtartani. Merthogy ezt akartak. Tartani a labdat, csak kozben az osszes eloremutato jatek, ami esetleg veszelyt jelenthetett volna az ellenfelre le lett szedve a palyarol. Ertem en, hogy keszulunk a kupadontore, de egy ilyen merkozes szetcseszi az osszes onbizalmat a jovot illetoen.
Lehet itt a jatekosora mutogatni, de ha mar X merkozes utan ilyen gyenge a vedelmunk, akkor el lehet gondolkozni, hogy miert van az, hogy a csapatvedekezest eroltetven is ennyi golt kaptunk. Allegri nagy taktikai zseni volt korabban es a vedelmunk stabil volt. Ez az utolso 4 merkozesen nagyon nem lathato, mert mindig szoptunk golt. Vajon a jatekosok jelentik a gondot, ha mar a korabban is szurke: "mindenki vedekezzen + tartsuk a labdat egy golos vezetosnel", most meg gyaszosobban teljesitunk, mint korabban.
Shyr Kahn 2022.05.07. 01:59:28
Valahogy en sem bizom abban, hogy Chiesa, vagy akarki mas kepes lesz a kulonbseget jelenteni. Lehet Dybala sem mentett meg bennunket, de nelkule meg joval nehezebb lesz, mert az O jatekaval legalabb lattunk valami kiszamithatatlansagot es hatekonysagot a tamadojatekunkban.
Lehet perszze, hogy jol igazolunk majd, de az elozo 10 merkozes utan en szinte bizonyosnak latom, hogy Allegri miatt mindenki csak ideig oraig fog menni, aztan a tulertoltetett vedekezes es defenziv labdatarto jatek ugyanugy elojon.
Pontosan az ilyen focit latva furta meg Nedved es Para anno Allegrit. Akkor azt mondtuk elfaradt a kapcsolat. Most szimplan csak azt mondom, hogy a csapatepites nem valo neki.
sleepy8 2022.05.07. 02:03:06
Az meg nálam hogy Paulonal is vannak sokkal gyengébb jatekosok a keretben, Őt semmilyen szinten sem menti fel az alol, hogy a potencialjanak a tizedet focizza ki magabol. Sarri alatt is, Pirlo alatt is, és most Allegri alatt is. De azt is sokan elfelejtik, hogy érdekes módon Dybala is az elso Allegri korszak alatt volt bőven a legjobb formában. Azóta meg egy lejtmenet a pali. Nyilvan nehéz úgy, hogy mire összeszeded magad egy sérüléséből, addigra újra megserulsz.
sleepy8 2022.05.07. 02:10:38
Allegri játéka pedig nyilvan nem fog működni, peldaul eleg nehez akar egy kontrat vegig vinni, akar csak felporgetni kicsit a jatekot, amikor olyan jatekosaink vannak akik 3 erintes utan se passzolnak pontosat, nem hogy egybol.
Hudakdomi 2022.05.07. 02:43:02
venember83 2022.05.07. 04:45:16
Lehet most mutogatni, de Allegrinél nem első ilyen meccs, Sarri idejében is telibeszarta a csapat a tét nélküli meccseket, szóval ez van, fino alla fine, a győzelem az egyetlen dolog, ami számít, majd jövőre minden jobb lesz, inkluzíve a jelenleg nem létező összjátékot is, hiszen nyáron a mercatóban minden poszton megerősítik a csapatot, a hulladék távozik, s akkor már nem lehet majd mindent a borzasztó keretre, a kiesett kulcsemberekre és a számos izomsérülésre fogni.
Ui. Dehogynem, mindig lehet majd a keretre vagy egyéb tényezőre fogni, ez a legnagyszerűbb dolog az alibizésben.
Camo76ers 2022.05.07. 07:19:34
tomi12312323 2022.05.07. 07:38:48
Camo76ers 2022.05.07. 08:01:11
Lanzafame 2022.05.07. 09:02:11
Mark Szabo 2022.05.07. 10:24:40
sleepy8 2022.05.07. 10:26:43
@tomi12312323: Én ezen a blogon mindig "troll" voltam. Csak egy peldat mondok; peldaul amikor ki voltam akadva hogy MINDENKI (nyilvan itt is tisztelet a kivetelnek) tapsikolt Marotta tavozasanak. Meg lehet nézni hol tartunk azóta. Az a baj papi, hogy Én vagyok a troll, de tőled nem lattam egy deka érvet se. De tessék itt van meg egy: A klasszis Dybala gol mutatói miota itt van; 19, 11, 22, 5, 11, 4, 10. Ha ezt hivjak klasszisnak, akkor valóban elveszettem a kapcsolatot a valósággal. :D Mert szerintem ebbe jóindulattal is két klasszis kozeli szezon van. Ja, ezek a számok csak a harmatos bajnoksagra vonatkoznak. Azt hogy az Én szemembe a BL-be mit csinal egy klasszis inkább hagyjuk is.
Mark Szabo 2022.05.07. 10:26:45
Mark Szabo 2022.05.07. 10:28:10
venember83 2022.05.07. 10:37:50
Mindegy, fino alla fine, a győzelem az egyetlen dolog, ami számít, előre a fényes jövő felé.
Lanzafame 2022.05.07. 10:56:14
@venember83: kitartást, már nincs sok hátra. Nekem az a megoldásom, hogy nem nézem meg a maradék bajnokikat, ha a klub leszarja, én minek büntessem magam a rv előtt?
Kives 2022.05.07. 18:37:49
@Mark Szabo: ezt szintén cáfolnám. Sokan egyszerűen védjük Dybalát, sokan úgy beszéltek róla, mint egy darab sz@rról. Szó sincs róla, hogy valaki a klub elé helyezné. Legalábbis én nem olvastam ilyet. Viszont azt rendszeresen, hogy nyafogó, csicska, hisztis ...
@Lanzafame: miért ne számítanának az érvek??!! Pontosan számítanak az érvek, sőt számítanak a vélemények is. Szerintem ezért vagyunk itt. Persze sokszor elvadulnak a véleménynyilvánítások, amit egyik részről sem értek.
Az én véleményem és érveim Dybala mellett: 7 éve itt van a klubbnál. 100 gólt elért ami miatt már egy vállveregetést talán megérdemel. Sokszor mondjátok, hogy nagy csapatok ellen nem ér semmit, csak ami nekem rémlik: Tottanham, ManU, Atletico, Inter, Barcelona. Amiket most hirtelen említeni tudok. Sok esetben ez még csoport továbbjutás, vagy egyenes továbbjutást ért. Eddig remélem egyet értünk! De a kis csapatok is fontosak. Én úgy gondolom, hogy csapatjátékos is. Ha kellett irányító volt, ha kell szélső, ha kellett visszament védekezni.
Én elfogadom az ellene szóló érveket is. Tényleg sokat sérült az utóbbi időben. Valóban nem vezéregyéniség. Én butaságnak tartom ezt a legtöbbet szerepelt játékos legyen a csapatkapitány. Van akire abszolút nem illik a csk karszalag, Dybala ilyen. Hisztis? Én soha nem láttam olyan vitás szituációkat tőle, mint idén az imádott Moratától. Nem dobálta a csk karszalagot, nem köpködött ... Sértett volt a lecseréléskor? Ez nem lenne normális reakció? Aki focizott életében, azt nem szívesen jön le a pályáról.
Szumma: nem volt, és nem is lesz a világ elit tagja, szerintem ezt senki nem is állítja itt. A Juve jelenlegi egyik legjobb és legkreatívabb játékosa? Szerintem igen. A fizetése és játéka arányban van olyanokkal akik ugyanennyit keresnek? Szerintem nem. Erre egy 34 éves Di Mariával akarják pótolni, akinél idén úgy több gólt szerzett, hogy sérült volt. Ez egy normális lépés?
7 év alatt úgy rémlik 4 -szer az olasz liga legjobb csapatába került, 1 -szer MVP. 100 gólt elért, sok siker részese volt. Ezért fájó, hogy ilyen lekicsinylő jelzőkkel írtok róla. Én elfogadom a véleményeteket, vagy hogy nem szeretitek. Bár érdekelne, hogy honnan ez a nagy gyűlölet.
Mark Szabo 2022.05.07. 18:44:51
Kives 2022.05.07. 19:06:37
Egyébként miért ne írhatnám le a véleményem. Azt hiszem kulturáltan fogalmaztam, senkit meg nem bántva. Még van néhány mérkőzése amíg nem megy el, addig senki ne is írjon róla?
Menjek utána? Jó, hogy már meg nem mondod kinek szurkoljak, vagy mit tegyek!!!
Mark Szabo 2022.05.07. 19:11:47
Mark Szabo 2022.05.07. 19:14:45
Kives 2022.05.07. 19:19:13
Oké, felkínáltál egy lehetőséget ... engedjük el!
Mark Szabo 2022.05.07. 19:23:14
sleepy8 2022.05.07. 19:24:24
Az meg hogy Rabiot stb mennyit keres, egyértelműen az agyhalott Fabio sara, akit ki is basztak mint macskat szarni. Arrivabene az első hivatalos sajtotajekoztaton megmondta hogy ennek vége. (Nyilvan Adriantol vagy Arthurtol/Ramseytol ezzel a fizuval rohadt nehez lesz megszabadulni, de a cel egyértelműen ez.)
Én több áldozatot vártam volna Dybalatol. Legalábbis az alapjan amit mi atlagemberek tudunk a sztorirol. Ha alair 6misiert a sinterhez, akkor meg szerintem ez az egesz eszmecsere targytalan lesz.
Jozeph Pelikahn 2022.05.07. 19:30:19
A szakma elismeri, csapattársak szeretik, az "igazi" torinói szurkolók imádják, a számok őt igazolják, és aki nem vak, az a pályán is látja a tudását. Miről beszélünk?
"Haters gonna hate..."
sleepy8 2022.05.07. 19:31:03
Mark Szabo 2022.05.07. 19:34:19
sleepy8 2022.05.07. 19:37:17
Aki nem ért veled egyet, az úgyis csak analfabéta lehet a focihoz. :DDD
Mark Szabo 2022.05.07. 19:37:41
Mark Szabo 2022.05.07. 19:39:22
sleepy8 2022.05.07. 19:49:49
Kives 2022.05.07. 20:22:13
Bevallom én nem láttam, nem követtem a Palermoban töltött időszakban.
Ezzel a hozzászólásoddal teljesen azonosulni tudok úgy is, hogy külön állásponton vagyunk.
Csodagyereknek lett kikiáltva, nem lett az. Egyet értek. Többen többet láttak benne, egyet értek. Csúnya vége lett? Az lett. Ki mennyit keres a vezetés hibája, megint egyet értünk. Szintén egyet értünk, hogy amikor kinézett csúnyán az nem volt sportszerű. De emiatt le kell húzni a wc -n az eddigi eredményeit?
Annak ellenére, hogy nem váltotta be a nagy reményeket. Azért csak el lehet ismerni, hogy a jelenlegi keret jobbik felén van. Remélem ebben Te is egyet értesz velem! Akkor miért Desíjó, Berna, Kean, meg nem is tudom kikkel hosszabbítunk szerződést, Dybala meg mehet a csába???
Mi nem látunk a színfalak mögé, és azokból a hírekből alkotok véleményt amiket kapunk. Azokban azt olvastam, hogy maradt volna, de a vezetés nem adott új szerződést.
Köszönöm a véleményed!
Kives 2022.05.07. 20:29:37
Lehet én azért nem vagyok ilyen rossz véleménnyel, mert nem támasztottam különösebben nagy elvárást felé.
Del Piero után hatalmas űr lett számomra.
Voltak nagy nevek, nagy reménységek, és akkor még próbáltam lelkesedni.
Tevez nagy berobbanás volt. Mindenki imádta, méltó 10 -es lett, BL döntő vele. Úgy itt hagyott minket 2 év után, hogy csak néztem. Mert honvágy. Nem ráért volna még?
Vidal, Pogba ... hát ők mennének, mert hát a Juve nem elég jó nekik. Szép. BL döntő után.
Szóval Dybala amikor jött, nem ismertem, semmi elvárásom nem volt. Azt olvastam maradni akart mindig, 7 év itt az egész szép szám.
Lehet ezért ilyen a véleményem. Mit gondolsz?
Mark Szabo 2022.05.07. 20:45:13
Kives 2022.05.07. 20:49:19
éééés innen már nem tudjuk az igazságot ki mit ajánlott, mit nem fogadott el.
Mark Szabo 2022.05.07. 21:03:35
Shyr Kahn 2022.05.07. 21:23:18
En is szivesen vitatkozom, ervelek masoknak, de az igazsag az (es ez globalisan barmely platformon megfigyelheto), hogy nagyon keves ember kepes ervelessel meggyozni valakit, aki homlokegyenest mas velemenyen van. Meggyozodesem, hogy ez pusztan emberi sajatossag es azt mutatja, hogy akik radikalisan mas velemenyen vannak, azoknal olyan nagy a kulonbseg, hogy igazabol nem is latjak at a kulonbsegek kozott allo osszekoto hidakat. Termeszetsen ez mindket reszre igaz. Magyaran az ilyen platformokon latjuk igazan mekkora is a szakadek az emberek vilagnezete es kiertekelese kozott.
En ugy gondolm ettol meg erdemes ervelni es beszelni a dologrol, mert nehany ember fejeben a leulepedes utan talan atfordul a dolog... en legalabb is hiszek abban, hogy az emberek egy ido utan kepesek ujrafuttatni az agyacskakban a dolgokat es ujraertekelni a mar megitelt es kiertekelt dolgokat. Persze egy ido utan az ember elfarad az ismetelgetesben. Ez az oka annak, hogy en egy-egy kiserletet meg teszek posztonkent, de nem igen megyek mar bele abba, amin szazszor atmentem.
Talan majd ha Dybala helyere nem sikerul senki ertelmeset igazolni es/vagy majd az uj csapataban nagyot alkot, akkor tenyleg atfordul ez a radikalis utalkozas vele szemben, ami abszolut mertekben figyelmen kivul hagyja azt amit lerakott es meg a mai napig is lerak az asztalra.
BTW tegnap beerte Baggio-t a gollovo ranglistan es immar O is 115 golos. A problema az, hogy sokan ennel joval tobbet vartak tole es annyira "csalodtak", hogy keptelenek elismerni azt, hogy nem egy "kutyarol" beszelnek, hanem egy meghatarozo Juventus jatekosrol, akinek igy is sokat koszonhetunk es aki a mai napig a leginkabb kepes fazont adni a tamadasainknak.
Jozeph Pelikahn 2022.05.07. 21:30:42
Egy igazi szurkolótól, aki nem futball-analfabéta, ezek ismeretében elvárnék irányába némi tiszteletet. Főleg, hogy jelenleg is a legkreatívabb játékosa a csapatnak. Lásd: Genoa meccs.
Jozeph Pelikahn 2022.05.07. 21:34:26
sleepy8 2022.05.07. 22:00:15
Sokat tett-e a csapatert? Ez nem lehet kérdés. Főleg az első három évben a csapat egyik legjobbja volt, ez tény. Nyilván akkor meg nem botlabovicsok futbaloztak mellette tegyük hozzá gyorsan. Aztán jött Ronco, pont a legjobb szezonja után, amikor Én is azt hittem hogy na most vagy soha, jövőre szintet fog lepni. En úgy érzem Dybalaban ott tört meg valami, amikor eljutottunk oda, hogy na most Ő lesz A játékos, erre idehoztuk Ronaldot... Ez sem tett jot neki, ebben biztos vagyok. (Megjegyzem szerintem Ronaldo leigazolasaval kezdodott a melyrepules, aminek a tavalyi szezon volt a melypontja.) Aztán jöttek az egyre sűrűbb sérülések, amik szintén megnehezitettek a dolgat. Igazából regényeket tudnék meg írni, de a lenyeg szerintem bennen van. :D
Azt is elismerem, hogy ebbol a keretből technikailag messze felfele log ki még most is. Viszont mindent osszevetve alig-alig tesz hozza, es az hogy még így is benne van csak kb vartalan, a mostani formáját nézve ez inkabb a keret szégyene, mintsem az Ő dicsősége.
A szerződéseknel pedig varjunk az ítélettel szerintem, amig minden hivatalos nem lesz. Az alatalad felsorolt játékosokkal természetesen Én sem hosszabitanek, de ha 1-2 misiert maradnak tolteleknek, azzal együtt tudnék élni.
@Mark Szabo: Arthurral hosszabitanal? A többi névvel egyetértek, de ennél a palinal meg Rabiot is elobb tartanám meg. :D
Kives 2022.05.07. 22:00:34
Én legelőször a vezetés, edző, személyzet ... körül néznék szét.
Igazán megnéztem volna Tudor pl. mire ment volna ezzel a csapattal, ha már a Veronával sokáig a 6. helyért volt harcban a Fiorentina, Lazio, Roma, társasággal. Én pl. egy nevet nem tudnék mondani abból a csapatból, de kiváló idényt hoznak. A végére csúsztak be bakik.
Visszatérve ... egyszerűen érthetetlenül sok a sérülés, húzódás, szalagszakadás. Másrészt meg lehet nézni, hogy egy - egy játékos hogyan teljesít a válogatottjában, és nálunk. A B ligából feljutott csapatban nagyobb volt a lelkesedés, motiváltság, mint most. Nagyon szomorú. Ez azért nem normális. Szeretném, hogy távozzon Remsey, Rabiot, Berna ... de mégis képesek néha olyan játékra, hogy tátva marad az ember szája. Akkor miért nem lehet ezt állandósítani? Miért nem látni, hogy verejtékező játékosok lennének a pályán? Én azt gondolom sokkal több van ebben a csapatban.
Kives 2022.05.07. 22:20:01
Én ugyanúgy azt gondolom nem fejlődött. Egyszerűen hoz egy jó játékot, és ennyi. Ő egy jó játékos. Talán jobb is volt még a Juve pályafutása elején. Viszont ami most van, az egy szép karrier itt. S én ezt már csak presztizsből is erőltettem volna. Ritkul az évtizedes Juve játékosok száma a keretben. Chiellinivel talán nem is lesz már.
Na és itt nem látunk már tovább. Szerette és ragaszkodott a Juvéhoz. De nem tudhatjuk, hogy ügynöke, barátnője, a vezetés, Allegri, vagy a fodrásza ... de nincs jó vége ennek.
Nyilván ebben is egyet értünk, ebben a botcsinálta csapatban tényleg sztár, ami szomorú. Nyilván a korábbi korszakokban teljesen más lenne ez a beszélgetés.
Újfent egyet értünk: szerintem is Ronaldo érkezése volt egy rossz döntés a Juve család életében. Tévedés ne essék elismerem minden eredményét, de rosszkor érkezett.