A Juventus új edzőt és sportigazgatót kereshet

giuntoli_cristiano_juventus_1.jpgA Juventus nyáron jelentős átalakítások után futhatott neki az új szezonnak, azonban az nem a várakozásoknak megfelelően alakult, Thiago Motta nem tudott fazont adni a csapatnak, az eredmények és a pontok elmaradtak, így a vezetőség még a szezon lezárulta előtt menesztette a fiatal szakembert.

Az olasz hírforrások szerint a torinóiak valószínűleg nem az ideiglenesen kinevezett Igor Tudorral tervezik a jövőt, s a kiszemeltek egyike Antonio Conte lehet.

A bajnoki cím felé robogó Napoli a szezon után asztalhoz ül majd Contéval, s amennyiben a szakember a távozás mellett dönt, a Juve mindent megtesz majd azért, hogy visszacsábítsa egykori játékosát és edzőjét. Amennyiben mégis maradna Nápolyban, helyette Roberto Mancini és Gian Pero Gasperini neve is ott van a kalapban. 

A Juventus sportigazgatója, Cristiano Giuntoli jó opciónak tartja Mancinit, akivel a klubnál tevékenykedő Giorgio Chiellini is nagyszerű kapcsolatot ápol, s aki sok évnyi kihagyás után szívesen visszatérne a klubfutballba. Mancini örömmel mondana igent a Juventusnak, s soha sem titkolta, hogy gyerekként a zebramezeseknek szurkolt.

A változások azonban ennél még komolyabbak lehetnek, Luca Momblano beszámolója szerint a Juventus tulajdonosi köre rendkívül elégedetlen Giuntoli munkájával, s annak az esélye, hogy a sportigazgatói pozícióban marad a klubnál, mostanra minimálisra csökkent. 

A Calciomercato szerint az utolsó, ám rendkívül nagy jelentőséggel bíró három mérkőzés döntőnek bizonyulhat Cristiano Giuntoli számára, s amennyiben a csapat sikerrel veszi a Lazio elleni összecsapást, úgy a szakember kaphat egy második esélyt, míg egy esetleges kudarc az utolsó csepp lehet a pohárban.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8718854400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak Csucsu 2025.05.07. 13:07:15

Hagynia kellett volna és nyáron max! elküldeni Mottat...szóltam hogy 19 re húzol lapot (Tudorral)....remélem legalább lemondunk Osimhenről is ...csak most megint új ez meg az meg eszemf...om megáll.....mondjuk ha! Conte jön akkor úgy se kell sportigazgató csak kapjon pénzt meg szabadkezet :D

Wizzurah 2025.05.07. 13:22:29

Egyetértek, Mottát már túl késő volt elküldeni, nem lettünk előrébb.
Az nagyon jó döntés lenne, ha Gintonikot kiraknák a fenébe, ekkora kárt kevés ember okozott a klubnak.
Mancinit viszont a csapat közelében sem akarom látni, akkor jövőre sem kell azon aggódni, hogy Juventus meccset kell e nézni, vagy sem. Látom már nem a felsőpolc a cél, langyosabbnál langyosabb nevek.

babo0410 2025.05.07. 14:48:17

Na jó, hagyjuk is. Gasperini, Mancini és Conte? Melyik lenne kevésbé rossz? Mancini internél megbukott, mikor neki kellett újjáépítenie a csapatot, Gasperini egyszer volt nagy csapatnál, fél szezont bírt ki, Conte meg a BL-ben nem fog előrelépést jelenteni. Sőt!
De azt se tudom ki ülhetne Giuntoli helyére? Én jó szakembernek tartom, és Koopmeiners, Luiz buktája nem az ő sara. Az edző is sokkal jobbnak tűnt, én azt mondom nem jött be az elképzelése, de miért ne kaphatna még egy esélyt? A Napolit csak felhúzta.
@Csak Csucsu: Mottat azért kellett kirúgni, mert látszott, hogy a csapat nagyon nem akar vele már nyerni. Ha marad, szerintem még a 7. hely is veszélyben lett volna, mert ez a csapat szándékosan nem akart vele nyerni. Ott kényszer volt, de Tudor nem volt jó választás.

SpiritoJuve 2025.05.07. 15:48:36

@babo0410: Nana. Attól hogy Conte máshol úgy szerepelt a bl-ben ahogy az nem jelent semmit.

Vele veretlenül lettünk bajnokok anno. Aztán nyert mással is Scudetto-t, lehet most is fog. Ide pont olyan szakember kellene mint ő, aki vért itat a kétballábas jàtékossal is.

Nem feltétlenül ő, de hasonló habitusu. A BL-t meg hagyjuk már. Egy kikúrt nagy szerencsejáték az egész. Jól kell szerepelni, de ennyi. A Barca is egy embertelen erős csapat mégis kipottyannak a sintér ellen.

A legfontosabb az hogy visszakapjuk a Juve dns-t. Ehhez pedig Conte lenne a non plusz ultra, de legalábbis egy olyan tréner, olyan stábbal, aki alatt harapnak a játékosok.

Takarítás kell majd. Az Inter is azért ennyire erős Európában mert rutinos, posztokra lebontva kompatibilis játékosaik vannak.

A Juve meg papíron jó játékosokból áll, de a pályán nem kompatibilisek. Yildiztől meg a többieken át egy rakás playert tudnék mondani akiknek olyan taktikai szerepkörökben kell játszaniuk, amik nem az erősségeik.

Ezért csak papíron jó ez a keret. És ez a nagyon nem mind1.

xXPeiperXx 2025.05.07. 17:13:49

@SpiritoJuve:

Nem tudom mit látok Conteban... Okè, elismerem nagy motivátor, de semmi más.

Idèn konkrétan kèt porondon kellett volna helyt állnia, már règ bajnoknak kellene lennie, de mèg mindig rezeg a lèc.

Tudor mellèfogás volt e? Nem gondolom, tüzet oltani jött 1.83-as pont átlaga van, ami 2.00 lehetne, ha nincs a Parma elleni fiaskó. Abból a mèlysègből, amiben volt a csapat az Atalanta ès a Fiorentina után, kèsz csoda, hogy nem folytatódott a tendencia. Mi lett volna, ha januárban kapja meg a csapatot, ez egy remek kèrdès. Szerintem nem lenne ekkora remegès a negyedik helyèrt, hanem egy stabil harmadik helyen lennènk a senki földjén.

Hogy elküldik Giuntolit, hát nem tudom, Marottanak is voltak mellènyúlasai az elejèn, mind edző, mind játèkos tèren. De, ha van èrtelmes alternatíva, akkor hajrá.

Az edző kèrdèse... Hát a felmerült nevektől nem dobtam hátast. Hogy ki lenne jó? A fene se tudja. Ha meglenne a negyedik hely ès a klub világbajnokságon sikerülne jól szerepelni,akkor èn adnèk Tudornak egy esèlyt. Egy èv, ahol ő diktál az elejètől.

Ha nem sikerül a negyedik hely? Na, akkor gond van. Szerintem akkor èrtelmes edzőt nem találunk ès lehet keresgélni a feltörekvő edzők között.

Ez az èn vèlemènyem.

BigChris 2025.05.07. 18:42:15

Mikor Conte átvette a csapatot, előző évben 7. helyen végzett a gárda. Egy frontos szezon volt, összejött a veretlenség. De anno kiba....tt jó játékosok alkották a keretet (Pirlo,Vidal, Marchisio no meg a BBC, Buffon). Most ilyen nem lenne, mert arra nincs keret, de ide szerintem is olyan ember kell, aki képes elhitetni a Dombi Tibivel is, hogy ő a Beckham. Jöhet a Gróf!

delpi0823 2025.05.07. 21:24:25

@xXPeiperXx: Ezzel a napolival?ne nevetessuk mar ki magunkat.Tavaly ez a csapat 10ik helyen vegzett,konkretan egy teljesen szeteso csapatot vett at.Ember feletti amit muvel ezzel a kerettel,ugy hogy a csapat 2 legjobb jatekosa gyakorlatilag tavozott.A legjobbat hozza ki a jatekosokbol,pontosan ra van szuksegunk.Arrol nem is beszelve akarhol volt edzo,szinte alig volt serult jatekosa,ugy hogy valamit igen csak tud az ember.Ja csak ugy megjegyeznem tavaly mi hany fronton harcoltunk?aztan mi lett a vege?ugyanigy kuzdenunk kellett a bl helyert mint most.........

Shyr Kahn 2025.05.07. 22:24:01

@SpiritoJuve: @BigChris: ++

@xXPeiperXx: Tulzottan lenezed a motivalast, pedig a legnehezebb es legfontosabb dolog egy olyan csapat eseten, ahol technikailag mar nem tudsz sokat hozzaadni. Ez a Naploi iszonyat gyenge kerettel rendelkezik, foleg Kvara es Osimhen elengedese utan.

Nincs is ertelme gondolkozni, hogy ki legyen. Conte az egyetlen jo alternativa.

Leram7 2025.05.07. 22:24:33

Motta szerintem borzasztóan egydimenziós volt, ugyanezt érzem Tudornál is.

Tudornak annyi a mentsége, hogy kevés ideje van itt, de ezen idő alatt... McK a wingback, amikor van Weah. 3 védő és hozzá a támadni nem tudó Locatelli.

Kilátástalan csatárjáték, ugyanaz a felállás. Tudornál 6 meccsen lőttünk 7 gólt, úgy hogy 2 nehéz meccs volt bologna és roma ellen.

Ami nekem még nem tetszik Tudorban, hogy látványosan nem bízik a cserékben. Lehet látni a kiszorult játékosokat és ez nem jó.

Conte egy remek motívátor, egy juve szív és egy hatalmas paraszt is. De mivel ide nem fog jönni Guardiola, Klopp, Ancelotti, ezért jobbat nagyon nem tudunk.

west30 2025.05.07. 22:26:09

Ott tartunk hogy Tudor jo edzonek szamit.Ennyire melyen van jelenleg a Juventus. :)

JeetTrader 2025.05.07. 23:53:22

Írjak páran a BLt, hogy ott Conteval sem leszünk beljebb. Ezt engedjük el. Építkezni kell és a bajnokságban kell csúcsra érni. Az egyben az indulás és a bevétel stabilizalodasat is eredményezheti.

A BLhez nagy mák is kell. A bajnokságban meg stabilitás és konzisztencia. Conte egyike azon edzőknek aki többször és más országban is bizonyította H ezt képes elérni és azonnali hatást gyakorol a játékra....de a csomaggal jön egy adag kellemetlen tulajdonság is. Én eleve őt hoztam volna vissza.

Ha ő nem jön akkor inkább Mancini mint Gasperini. Gaspernek itt nem lesznek évei hogy epitgessen. Szép amit elért Bergamoban de bajnok nem lett, Internel bukta volt.

Mancini is bizonyított már más bajnokságban is volt sikeres építkezése is. Most kicsit olyan Ancelotti szerű helyzetben van...Napoli, Everton lapát után kb mindenki leírta már, de mégis ment a Reálba a többi történelem. Miért ne menne ez Mancininek? Sztem bizonyítani akar Mancini és mivel nagy barátok voltak Viallival, szerintem emiatti tisztelet miatt is ultra komolyan venné.

Vagy húzzunk megint egy merészet és hozzuk Fabregast ;) Brutál amit a Comoval csinál...az új Bologna...és az új bukta lenne nálunk :DDD

Tony. 2025.05.08. 03:01:14

Conte és BL meg a Juve?
Először talán Olaszországban kellene versenyképesnek lenni. Jelenleg egy 4. hely is kihívás, és sehol nem látni a Juve identitásnak a szikráját sem.
Ezekre Conte garancia.

alexGicamo 2025.05.08. 03:43:17

@JeetTrader: Tetszik, amit írsz !
Osztom a véleményed .

Rikoo 2025.05.08. 03:47:34

Az az igazság, hogy tényleg eljutottunk arra a szintre, ahol már csak Contéban lehet bízni.

venember83 2025.05.08. 05:13:22

@Rikoo: ó, a Tuttosport már A Mester harmadik színrelépéséről cikkez. Hamarosan földre szállhat Continassában a teljes AMA Szentháromság a torinói lepelbe burkolva?

Apuleius 2025.05.08. 06:21:06

@Rikoo: Igen, én is pont így látom, miközben igazából nem szeretném Contét a Juventusnál látni. De nem baj, mert utána megint hozzuk majd Allegrit, s ez az egész pontosan megmutatja, mennyire nincsenek ötletek és tervek a Juventus vezetőségében.

venember83 2025.05.08. 08:30:43

@Apuleius: ez nem csak a vezetőség, ez már a tulajdonosi kör, nekik kellene kompetens elnököt és vezérigazgatót kinevezni, aztán ők is kompetens embereket kell bevonzzanak. Egy Conte pillanatnyi megoldás lehet, tapasz a sebre, semmi több. A tulajdonosi körnek kell megfelelő, hosszú távon is működő megoldást keresnie.

SpiritoJuve 2025.05.08. 09:19:46

@venember83: Dobjatok emailt a Juve hr-eseinek.

Havi csupán 10000-euróért elvállalom az edzői posztot. Az albit magam fizetem, nem kell a klub által kiadott kecó.

43éves vagyok, 96óta Juvés, és szeretem a rendet. Filozófiám hogy nincsenek sztárocska allűrök a csapatomnál, ha valaki késik az edzésről, vagy a telefonját nyomkodja amíg a létesítmény területén tartózkodik, az pénzbüntetést von maga után és kib#szom a tartalékok közé a csapatból ahol meghatározott feladata lesz. Amíg azt nem teljesíti nem kerülhet vissza a cserepadra sem.
Legyen akármekkora csilliárd eurós játékos.

Majd berakok helyette vmi ifit. Az se érdekel ha amiatt kikapok amíg a büntetését tölti az insta celeb. Ez a mez nem mindenkire való csak mert celeb player valaki.

Filozófiám továbbá hogy célfocit óhajtok játszani. Nálam nem lesz mindenkinek több posztja a pályán. Csak a játékmesternek. Egyszerű játék ez a foci. Gólokat fogok kapni, de elvárom a csapatomtól hogy ugyanannyit szerezzen is vagy fordítsuk meg a meccset.

Itt nem lesznek vakvilágba belődözött labdák a 16osra. Azon belül meg aki nem találja meg a társat hozom is le a f*szba. Azt is aki nem tud elmozogni a védőjétől.
Kivétel ha tényleg jó nagyon az ellenfél védelme.
Akkor viszont elvárom hogy átlövésből szerezzünk gólt.

Egyenlőre ennyi. Nem tudok Olaszul de Angolul igen.

SpiritoJuve 2025.05.08. 09:24:53

Nem fogok megtapsolni rossz passzokat, átadásokat egy meccsen. És ezt a játékosaimnak is megtiltom.

Jelige : Elb*sztad mer egy béna sz#r vagy. Következő ilyennél mehetsz zuhanyozni(hideg víz lesz addigra csak mire beérsz. Elintézem)

szabo2323 2025.05.08. 10:49:52

@Csak Csucsu: Szerintem is olyan edző kell mint Conte! Vilàgos elkèpzelès és az akaratàt átt tudja vinni!

Apuleius 2025.05.08. 11:57:38

@venember83: Telhetetlen vagy, én már egy kompetens vezetőséggel is beérném.

juve2121 2025.05.08. 12:30:42

Ha Giuntolit kirúgják én pezsgőt bontok!
Kettőt :-))))

juve2121 2025.05.08. 12:34:53

@venember83:
AMA=Agnelli_Marotta_Allegri?
Ha ez így lesz, akkor pár helyen a sügősségi osztályok megtelnek, mert annyian fognak eret vágni! :-)))

juve2121 2025.05.08. 12:35:33

Leginkább az utolsó név miatt :-)))

Pavel1988 2025.05.08. 12:42:40

@Rikoo: Én meg úgy fogalmaznék, hogy a Juventus identitásnak az volt a plafonja. Lehet itt visszamerengeni a Lippi, Trapattoni időkre de az k*va régen volt.
Mondhatjuk, hogy ne menjünk vissza a múltba, én magam évek óta ezt szajkózom. Mára eljutottam arra a pontra, hogy ennél egyszerűen nincs több ebben a szervezetben.

Zsupi44 2025.05.08. 12:50:29

@delpi0823:

Mert a Napoli nem igazolt?
Lukaku,McTominay, Gillmour,Buongiorno, Neres, Okafor, Marin,Hassa,Billing,Scuffet

Oké , hogy mentek el.
De nem volt egy rossz keret és nem lett egy rossz keret.
Nem állítom , hogy Conte nem lenne jó , de azért Napoliban idén van vagy 10 1-0-ja és egy kiméletlen szar játéka.
A kupából még előttünk kiestek. És konkrétan az egész idényt egy fronton tolják. Nem emlékszem egy emlékezetes meccsükre idén , amolyan Conte-san erőből megoldjuk.
Ezzel a Conte által favorizált elől egy suta böhöm tank centerrel, és az Ő sikerük titka , hogy a skót gyerek extra szezont fut az idén.

Én nem felejtettem el , ahogy Ő elment és , amit utána is csinált ha kérhetek én mást kérnék .
Sokan hogy elfelejtik , hogy felakarták szedni a csillgát a viselkedése miatt.
Ennyire mélyen vagyunk? Egy Tudornak nem adunk normálisan 8 meccs türelmet, helyette ezt az arrogáns faszkalapot sírjátok vissza.
Az éttermes hasonlata után a legszebb válasz volt Allegritől , a kövi évben a BL döntő.
Előbb fogadnám vissza Maxot, mint a nagy Antoniót...

juve2121 2025.05.08. 13:04:03

@venember83:
oké, csak gondoltam biztosra megyek, megkérdezem!!!!

Rocky80 2025.05.08. 13:39:12

@Zsupi44: megkedveltelek, én se irhattam volna szebben! :D

@juve2121: én meg az Allegri III.-nál bontok pezsgőt! Majd együtt megisszuk! :D

Rocky80 2025.05.08. 13:48:55

Vegyük komolyan a témát: Kicsit felemás nekem ez a Conte ötlet.

Oké, az identitás visszahozatala talán a legfontosabb, erre ő a legmegfelelőbb, több helyen bizonyitott, elismerem, de egy akkora f.szkalap, hogy nem hordott még ekkorát a hátán a föld, nem hiszem el, hogy megint "értékközösséget" kéne alkotnunk vele, tényleg nincsen más opció?...

Úgyis 1 év múlva már BL-t akarunk nyerni, azt is bizonyitotta már, hogy Európában alkalmatlan, vele majd türelmesebbek leszünk? Fél év múlva ha jól állunk a bajnokságban meg esetleg a BL-ben is, úgyis le lesz fikázva a hazai porond és újra nagy álmokat szövögetünk majd és azonnal kell minden. Ez a bajom ezzel, hogy először itthon legyünk királyak és minden más ráér: nálunk sosem ér rá semmi, tudhatnátok. Ugyanakkor meg ez az alapgondolat meg a fokozatosság stimmel, csak gyorsan nőnek azért a szurkolói vágyak, ismerem magunkat. :-)

Shyr Kahn 2025.05.08. 15:55:50

@Zsupi44: Well, Conte emelte fel az Intert is. Marotta is "visszajart" erte, mert tudta, hogy a dogevo klubjanak is kell egy sikerkovacs.

A felsorolt nevekbol ki a nemzetkozi porondon is nagyobb nev? a kerdes koltoi.

"De nem volt egy rossz keret és nem lett egy rossz keret." - mihez kepest nem rossz? Tavaly hasonlo minosegu kerettel semmit sem ertek el, iden mintha picit elorebb lennenek.

" Nem emlékszem egy emlékezetes meccsükre idén , amolyan Conte-san erőből megoldjuk." - en emlekszem, hogy elpicsaztak bennunket es milyen tartassal + erovel.

Az ero es tartas, a motivaltsag hianyzik elsosorban a csapatbol. Amolyan alapnak szamito Juve ertekek. Ennek visszanyeresehez nem hiszem, hogy talalnak jobb edzot, aki raadasul juventino is es ezeken az ertekeken valt jatekossa.

@Rocky80:
"de egy akkora f.szkalap, hogy nem hordott még ekkorát a hátán a föld" - egyetlen beszolasan kivul nem erzem, hogy barmi rosszat tett volna nalunk. Van egy oszinte robbanekony stilusa, de pontosan ezzel tud ugy motivalni ahogy.

Europat emlegethetjuk vele, de sok jo edzonek kellett ido a BL-ben valo jo meneteleshez. Nincs kizarva, hogy ebben is eljott az ideje.

Rocky80 2025.05.08. 16:38:07

@Shyr Kahn: akkor vizsgáld meg azt az időszakot is amikor nem nálunk volt. ;-) Például amikor bemutatott a vezetőségünknek meg a táblát rúgdosta vagy mi volt. De emlithetem példaként azt is, hogy kb. 2 évet bir mindenhol és utána lefő neki a leves mert mindenkivel összeveszik. Lehet valaki őszinte és robbanékony, de mindenhol kiáll a rúdja egy idő után? Akkor már az emberrel van a probléma.

Kizárva nincs, de akkor várjuk meg hogy mit csinál a Napolival jövőre, aztán meglátjuk, hogy eljött-e már az ő ideje. :D Ne nálunk nézzük meg!

Amúgy meg mit bánom én ha jön! Ha ezáltal jobb lesz nekünk akkor jöjjön, elfogadom a vezetőség döntését, nem tehetek mást. Csak én nem szeretném mert nem értek egyet vele, ahogy Allegri témában sem értettem egyet mindenkivel.

alexGicamo 2025.05.08. 17:54:16

@SpiritoJuve: Nagyon tetszik a szigorúságod és határozottságod ! Felőlem fel vagy véve ! :-)

bulldeo 2025.05.08. 22:25:51

@xXPeiperXx: "kèt porondon kellett volna helyt állnia, már règ bajnoknak kellene lennie, de mèg mindig rezeg a lèc."
Hehe.. középszerű játékosokkal rég bajnoknak? Érdekes.

babo0410 2025.05.09. 10:41:32

@bulldeo: Középszerű játékosokkal. Ennyi erővel az inter is tele van középszerekkel, azt BL döntőt játszanak.
@Rocky80: Conte ne jöjjön vissza, de a 3 évig egy helyben toporgó Allegri, aki mikor azt mondták neki, azt kap, akit akar, Paradest meg a levezetni jövő Di Mariát, meg hasonló inkább hagyjuk neveket akart, jó lenne? Akkor már inkább 1 évre Conte.

Rocky80 2025.05.09. 15:22:46

@babo0410: édes Istenem!... Akkor biztos azért mondták neki hogy a Next Genre hagyatkozzon, mert annyira volt pénz igazolni, igaz? A klub amelyik tele van, az nem Djalot meg Alcarazt hoz a téli mercaton, hanem leigazol egy Koopot meg egy Douglas Luizt - csak hogy a közelmúltból mondjak példát. De biztos Alcarazt akarta erősitésnek Allegri a bajnoki cimért versenyben lévő csapatába az angol másodosztályból...

bulldeo 2025.05.10. 09:07:44

@babo0410: "Ennyi erővel az inter is tele van középszerekkel" Ennyi erővel? Ezt a logikát hogy dobta a gép?
Hány nápolyi játékos jelentene nekünk előrelépést? És hány interes?

bulldeo 2025.05.10. 09:09:34

@Rocky80: senki nem tartott stukker Allegri fejéhez, hogy folyamatosan ugyanazt a szar 3-5-2t játszassa ugyanazokkal az emberekkel.

Rocky80 2025.05.10. 14:22:07

@bulldeo: hogy jön ide hogy mit játszatott? Akármit is játszatott, a top 4-ért sosem kellett imádkozni meg egy kupát is nyertünk egy nagyságrendekkel gyengébb kerettel.

Csak Csucsu 2025.05.10. 15:15:11

@Rocky80: bizonyíthatná már máshol is azért azt a fantasztikus tudását és játékosokkal való remek kapcsolatát :D Ranierit többre tartom....Mr. Park the bus nál :D Megkérdezhetjük Cristiano Ronaldo is mennyire attraktív a mester futballja

bulldeo 2025.05.10. 16:00:32

@Rocky80: babonal abban igaza van, hogy Allegrivel 3 évig egy helyben toporogtunk. Így jön ide.

Rocky80 2025.05.10. 17:03:17

@bulldeo: és mi van akkor ha ez nem Allegrihez köthető, hanem nem volt úgy a p*csája alá rakva minden mint ahogy Mottának pl.?

Se sportigazgató, se nyugalom, se igazolásokra költhető pénz, pontlevonások, Szuperliga ügy, Fagio eltiltás, Pogba eltiltás, vadonatúj vezetőség, soroljam még? Ettől függetlenül első éve 4. hely, második évben harmadik, 3. évben meg januárig bajnokesély, utána meg kupagyőzelem és 3. hely. Ez nem fejlődés, úgy hogy nyugalom nem nagyon volt? Most pl. örülnénk egy ilyen évnek, pedig össze sem lehet hasonlítani a "hátteret".

Rocky80 2025.05.10. 17:05:17

@Csak Csucsu: az az ő dolga hogy miért nem megy máshová. Lehet ekkora nyomot hagytunk benne hogy ki kell hevernie.

Miért, Ronaldo ekkora szaktekintély hogy az ő véleménye megkérdőjelezhetetlen, vagy mi?

bulldeo 2025.05.10. 17:06:26

@Rocky80: szar focit játszatni úgy, hogy semmit nem variálsz, semmit nem változtatsz.. ezen mit kell magyarázni? EZ egy edzői kudarc.

Csak Csucsu 2025.05.10. 17:28:01

@Rocky80: nem de szerintem támadóként szavahihetőbbek a megnyílvánulásai...nyílván giorgoék nem ellenkeztek ha rájuk van kihegyezve a taktika...csinálták szívvel lélekkel

Számomra az edzői pályafutása arra mutat, hogy egy Cagliari szintű edző aki jókor volt jó helyen s kétszer megkapott egy nagyon brutál csapatot aztán le is építette....összehasonlítva egy Lippi,Trapattoni,Ancelotti,Ranieri,Conte ...itt nem látok több év kihagyásokat. Sehol nincsen hozzájuk képest s ha nem ő van azokkal a csapatokkal lehet nyerünk is egy BLt

Most is tudtommal a Romat nem meri elvállalni Ranieri után...nehogy lebőgjön :D

Joachim21 2025.05.11. 07:16:36

@SpiritoJuve: Lassan szobrot emelnek Milánoban Andrea Agnellinek amiért elkergette Marottát. Ez a döntő ajándék az Internek a JUVENTUStól, megérdemeljük ahol vagyunk.

steven.h 2025.05.12. 13:27:45

@Csak Csucsu: Azért ezt a kétszer megkapott egy brutál csapatot és leépítette dolgot kifejthetnéd - már csak azért is mert nézzük meg mi lett azzal a Milannal amit szintén BL helyen tudott tartani, annak ellenére hogy eladták alóla a játékosokat, a Juventust meg nem tudom mikor építette le, Scudettot nyert utolsó évében is - meg talán kupát is?!, aztán meg egy stabil BL-ért küzdő csapatot adott át és most látjuk hogy hol tartunk.

Azért ez a komment részedről minden csak nem objektív.

Másfelől azért ez így elég messzire vezet, ezzel akkor Contét is egy Cagliari szintű edzőnek skatulyázod be, tekintve, hogy Conte eredményeit fölözte Allegri Európában, és két teljesen más csapattal jutott be a döntőbe, valamint a két döntő közt is csak a sérülések miatt nem jutott egymás után kétszer döntő közelébe a Juve (Bayern elleni 4-4 és hosszabbítás).

De nyilván minden a játékosoktól függött, az összes nagy fordítás is, meg minden amit az első regnálása alatt tett. Sőt nem is, az Conte volt bocs, elfelejtettem, ott minden Conte.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1920) bajnokság (3653) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (81) EB (52) edző (1036) elemzés (40) előzetes (915) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1722) játékosokról (10446) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2544) meccsek (4480) mercato (4338) nyilatkozat (7840) Olasz Kupa (338) összefoglaló (459) pletyka (4375) Primavera (20) szavazás (17) szuperkupa (103) történelem (54) válogatott (182) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (337) video (249) Címkefelhő
süti beállítások módosítása