Mihajlović: „Hamarosan visszatérek”

mihajlovic_sinisa_sapkaban_bolognai_sajtotajekoztaton.jpgUgyan nem kifejezetten Juventusszal kapcsolatos sajtótájékoztató zajlott ma Bolognában, ám facebookon publikált posztunkra érkezett visszajelzések szerint a Juventus szurkolói érdeklődését is felkeltette Siniša Mihajlović mai mondandója. Ezért ezt az alábbiakban a blogunkon is publikáljuk, egyúttal pedig sok erőt és jó egészséget kívánunk az olasz futballhoz számtalan szállal kötődő egykori futballistának, jelenlegi edzőnek. Forza Miha!

“Azt tanácsolták, hogy vágjak bele egy kezelésbe, hogy elkapjuk a betegség grabancát. Most nem fogok lekésni a dolgokról, mint két és fél éve, amikor egy lendületben lévő ellenféllel kellett megütközni, most gyorsan lépek, hogy ne hatalmasodjon el a betegség.

Egyértelmű, hogy ez a betegség nagyon bátor, hogy visszatér egy olyan emberrel szemben, amilyen én vagyok. Én itt vagyok, ha az első lecke nem volt elég, akkor jön a következő. Ez az élet útja, vannak hullámhegyek és hullámvölgyek, illetve lyukak, amelyekbe beleeshet az ember, de mindig kell találni erőt arra, hogy felálljunk.

Jövő hét elején kiveszek egy pár szabadnapot, és beutalnak a Sant’Orsola kórházba. Tudom, hogy jó kezekben vagyok. Ellentétben a két és fél évvel ezelőtti helyzethez képest nyugodtabb vagyok. Tudom, hogy mit kell tennem, és a helyzet most más, remélhetőleg gyorsan végzünk.

Én mindent el fogok követni, hogy még gyorsabb legyen a folyamat, de pár meccset ki fogok hagyni. Már a múltkor is ellátták a kórházi szobámat minden berendezéssel ahhoz, hogy követhessem az edzéseket és a meccseket a kezelésem alatt.

Biztos vagyok benne, hogy a srácok nem fognak csalódást okozni, velük együtt fogok harcolni, és biztos vagyok benne, hogy ők is harcolni fognak értem. A Bologna szurkolóit is arra kérem, hogy támogassák a csapatot. Hamarosan visszatérek a csapathoz és mindannyiukhoz.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr3017790312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

west30 2022.03.26. 20:08:45

Mielobbi jobbulast neki.

FeriGjuve 2022.03.27. 09:13:53

Gyógyulj meg Miha!!!

JeetTrader 2022.03.27. 11:05:38

Egy hatalmas harcos! Nagyon szorítok neki és szívből kívánom hogy jöjjön el a gyógyulás mihamarabb!
FORZA MIHA!

alexGicamo 2022.03.27. 13:31:15

Erőt, egészséget !

pott70 2022.03.27. 19:28:09

Büdösköcsög rák,a k rva anyját!Leszállhatna már Mihajlovicról!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3371) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (906) elemzés (40) előzetes (856) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1645) játékosokról (9892) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2425) meccsek (4140) mercato (4133) nyilatkozat (7419) Olasz Kupa (321) összefoglaló (407) pletyka (4162) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (197) Címkefelhő
süti beállítások módosítása