Az FC Porto elleni mérkőzés

bajnokok_ligaja_logo_2.jpgA Bajnokok Ligája nyolcaddöntőjének első mérkőzésén a Juventus már a középkezdés után hátrányba került Rodrigo Bentancur durva hibája után, s gyakorlatilag mindvégig gyenge teljesítményt nyújtott Portugáliában.

Federico Chiesa kései idegenben szerzett találatának köszönhetően azonban a torinóiak 2:1-es vereséggel tértek haza, s így jó esélyekkel várhatják a ma esti visszavágót, hiszen egy szűk 1:0-ás győzelem is elegendő a továbbjutáshoz.

A Juventus bizonyosan nem számíthat majd a sérüléssel bajlódó Paulo Dybalára, míg Rodrogo Bentancur koronavírus-fertőzés miatt lesz távol, Danilo pedig sárga lapos eltiltását tölti, azonban bekerült a keretbe Giorgio Chiellini és Matthijs de Ligt is.

A mérkőzés játékvezetője a holland Björn Kuipers lesz.

A Juventus 22 fős kerete a következő:

Kapusok: Szczęsny, Pinsoglio, Buffon

Védők: Chiellini, de Ligt, Alex Sandro, Cuadrado, Bonucci, Demiral, Di Pardo, Drăgușin, Frabotta

Középpályások: Arthur, Ramsey, McKennie, Chiesa, Rabiot, Bernardeschi, Fagioli, Kuluševski

Támadók: Ronaldo, Morata

A 21:00-kor kezdődő mérkőzést a M4 Sport közvetíti élőben.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr3516454518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bartender 2021.03.09. 23:47:28

Ha Pirlo egy picit is rendelkezik onkritikaval, reggelre lemond. En a magam reszerol Ronaldot sem szeretnem jovore a csapatban latni, tudom, hogy szent tehen es atyaisten mennyi golt rug, joesetben majd megrugja mas. Amig palyan van, a csapat gorcsosen keresi ot. Ez nem az o hibaja, iszonyat nagy egot es tiszteletet cipel a pali, a tobbiek meg szaros kislanyok. Birom Ronaldot, egesz egyszeruen ez a csapat nem tudja elviselni ot. Nelkule legalabb probalkoznak masok is, nem kernek 16szor elnezest ha nem neki passzoltak pedig a szogletzaszlonal allt. Kulu, Ramsey, Rabiot pedig viheto egy marek szotyiert. Kapusunk kepessegei alapjan jo, karizmaja nulla. Irto csalodott vagyok most, gondolom Ti is. Ez 25 eves Juve szirkolo palyafutasom egyik melypontja..

Juventino86 2021.03.09. 23:47:34

@Del Pybala: Szerintem sem hibáztatható feltétlenül a lengyel, mert a sorfal valóban szétugrott. A gond vele az, hogy nem tud ilyen helyzetekben bravúrokat hozni. Hoz egy jó átlagot, vannak szép védései, de semmi extra.

Andras74 2021.03.09. 23:47:58

@Gabueroo: rég el kellett volna addigra dönteni a meccset

Attilio79 2021.03.09. 23:48:19

@BigChris: Megint sokan nem tárgyilagosan értékelnek!
Ez egy jó meccs volt, 3at lőttünk, ha az nem elég otthon a továbbjutáshoz, az elég komoly probléma!

BigChris 2021.03.09. 23:48:20

@Del Pybala: nem is arrol van szó. Nem látni benne a dühöt és a megbánást

Juventino86 2021.03.09. 23:48:45

@bartender: Igazad van amúgy. Remélem, hogy Pirlóban lesz annyi, hogy lemond. Ronaldo is sokszor már inkább görcsösséget okoz, hiszen a többi csapattárs próbálja őt keresni. A mai meccs mondjuk nem ezen ment el, de igazad van abban, amit leírtál.

Del Pybala 2021.03.09. 23:49:01

Nem a csapattal van a baj, hanem a vezetoseggel.

delpi0823 2021.03.09. 23:49:06

@Direct_01: Sztem is jobban jartunk igy.Az a vicc olyan tavol vagyunk az elittol mint mako jeruzsalemtol kb.A bayern rohogve guritott volna ezeknek 8at 2meccsen,de lehet meg keveset is mondtam.Koncentraljunk csak a 4ben vegzeshez,ez a csapat masra nem jo sajnos.

DelPiero2 2021.03.09. 23:49:10

@Apuleius: érdekes hogy Juve ellen ilyen könnyen adnak büntetőt, de Portóban fukarkodtak vele a javunkra.

BigChris 2021.03.09. 23:49:57

@Attilio79: nem volt rossz meccs részünkről..mondtam már ezt kint basztuk el. Ott kellett volna tokosebbnek lenni. Mellesleg C még egy ilyen szabadrúgást sem tud lőni

Vergilius1897 2021.03.09. 23:50:12

@Rikoo: Bizony és ki tudja, hogy hol a lejtmenet vége... Meg, hogy hol állunk gazdaságilag, valószínűleg totálisan padlón a klub.

nortu30 2021.03.09. 23:51:04

Legalább győzelemmel estünk ki, ez is valami. Talán jobb így, mert innentől már nem Porto szintű csapatok következtek volna. Inkább őket küldje haza egy sima 5-0-al pl. a Bayern, vagy a City mint minket. Ez a realitás, jelenleg nem is tartozunk a legjobb nyolc közé. Nyilván a Porto sem, a következő körben nekik is annyi.

Apuleius 2021.03.09. 23:51:14

@DelPiero2: Igen, abszolúte elfogadhatatlan a játékvezető(k) ténykedése, de az a baj, hogy a továbbjutást ezzel együtt is illett volna ma kiharcolni.

Leram7 2021.03.09. 23:51:15

Szerintem szépen küzdöttünk, talán az róható fel Pirlonak, hogy a rendes játékidőben erőltetni kellett volna a támadást!
Sajnos nem volt friss normális ember a padon.

McKennie szerintem sérült, mert nagyon gyenge volt.

Morata, CR rosszak voltak.
Chiesa, Rabiot, Cuadrado, Arthur nagyon jól játszottak.

Azt gondolom, hogy az odavágón nem kaptunk meg egy jogos 11-est.
A porto kapott egy kamu 11-est és Rabio szerelése tiszta volt, amiből a szabadrúgás gólt kaptuk.

A mi kezünkben volt, egy pici hiányzott volna, de ez ma bírói hibákkal együtt nem volt meg.

A porto szépen küzdött, de nem érdemeltek továbbjutást, mert 3 jelentős bírói segítséget kaptak a 2 meccsen!

Pavel1988 2021.03.09. 23:51:27

Régen voltam ennyire frusztrált egy meccs után.
A mérkőzés alakulása 2-1 után mindent elmond az elmúlt 1.5 évünkről. Megnyert meccseket engedünk ki a kezünkből, minimumra törekedő játékosok hemzsegnek ebben a csapatban.
A kiesés egy jóval gyengébb erőkből álló ellenfél ellen önmagában gyötrelem egy vérbeli szurkolónak, ehhez hozzáadódnak még a bírói hibák, az ellenfél bicskanyitogató stílusa és az ahogyan alakult ez a párharc.

"Ronaldot ezek a meccsek éltetik". Láthattuk mennyire, sétálgatott és helyzetbe sem tudott kerülni. Rossz labdaátvételek, felesleges reklamációk és amatőr teljesítmény.
A röhögcsélő lengyel kutyát Moggi kettesben elvitte volna az öltözőbe és úgy belegázolt volna a lelkébe, hogy azonnal visszaadta volna a kesztyűit vagy felkötötte volna magát.
Nedved, Ronaldo, Pirlo és 3-4 játékosunk távozását követelem, mint szurkoló. Szégyenteljes amit ezek a játékosok mutatnak hétről hétre.
Tisztelet a kivételnek: De Ligt, Chiesa, Chiellini, Morata, Mckennie, Danilo, Demiral és pár fiatal játékos.

Peruzzi 2021.03.09. 23:52:29

Ez a Porto jobb volt most, ennyi.
Bajnokság meglesz!
Hajrá Juve!!

Juventino86 2021.03.09. 23:54:03

@Pavel1988: Én is ezt követelem már régóta. Ahogy mondani szoktam, fejeknek kell hullani. Neved, Paratici, Pirlo, nekik már holnap takarodó.

Lanzafame 2021.03.09. 23:54:14

@Attilio79: most akkor ez egy jó meccs volt csak túl sok gólt kaptunk? :D

Szili 72 2021.03.09. 23:54:31

Ronaldo mehet Isten hírével. A gól a sorfal hibája. Agnelli nemigen nyeli le a -17,5 millió eurót. Kíváncsian várom kik mennek a nyáron.

Leram7 2021.03.09. 23:54:57

Én inkább a sorfalat hibáztatom a gólért, mint a kapust, de talán védhető is volt.
Vicc, hogy Kulu 35M-ért jött. Ennyit nem ért a Porto összes cseréje együtt. Nagyon ksizámítható és lassú.

peti78 2021.03.09. 23:55:25

@Juventino86: nem pirloval van a gond hanem a paratici agnelli duoval

Juventino86 2021.03.09. 23:56:24

@peti78: Velük is, így van, csak ugye Agnelli nem tudja kirúgni saját magát.

DelPiero2 2021.03.09. 23:57:06

@BigChris: Nemzetközileg még inkább. Pl. Madrid meccs, amit Allegri is véleményezett, hogy legalább az oda vissza vágón egyenlítődjenek ki a helytelen ítéletek, de Juvénál nem. Lyon meccs is simán ide tartozik, de korábbról a Bayern meccsben is voltak érdekességek. A Bayern visszakapta ezt a Real ellen, ami sovány vigasz. Viszont Real ellen max 1-szer hallottam botrányt.

peti78 2021.03.09. 23:57:59

@peti78: hívom is elkannt hogy csináljon valamit

delpi0823 2021.03.09. 23:58:36

@Attilio79: 3at lottunk hogy?120percig jatszottuk a meccset,es az ellenfel abbol kb 60percet emberhatranyba,es raadasul emberhatranyba szereztek golt.

Attilio79 2021.03.09. 23:59:08

@Lanzafame: Ezt nem taktikázta el Pirlo, ha lehozta volna kapott gól nélkül az első félidőt, a második elejét meg jól rakta össze, hozható lett volna.
Bonuccit kár volt lecserélni, mert vezére lehetett volna a védelemnek, de Isten tudja, hogy mennyi erő van benne most.
Arról meg aztán végképp nem tehet, hogy az egy szem egészséges csatárunk 3-4 ziccer után is maradhatott a pályán.
Igen, ez egy jó meccs volt a csapat részéről.

peti78 2021.03.09. 23:59:16

@Juventino86: de ha van egy csepp önérzete lemond

James Zabiela 2021.03.10. 00:01:30

@Peruzzi: Az meg van hogy tíz pont a hátrányunk?

BigChris 2021.03.10. 00:01:43

@Attilio79: bocs, de Morata helyere kit raktál volna? Nincs épkézláb ember a padon

Attilio79 2021.03.10. 00:02:30

@delpi0823: Ez igaz, de akkor nézzük másképp:
Egy gól mínuszról indultunk, hiszen idegenben nem adtak meg egy 11est nekünk.
Itthon kapunk egy vitathatót az első félidőben, majd visszaülünk a nyeregbe a második félidőben, kiállítással visszakaptunk valamit, sorra dolgoztuk ki a ziccereket, nem éltünk vele. Kulu féle csatárok a kispadon, mit lehet még tenni?

GodPiero 2021.03.10. 00:03:06

Nagyon komoly változásokra van szükség.....

Lanzafame 2021.03.10. 00:03:33

@Attilio79: tehát ha Pirlo nem taktikázta volna el, jól cserélt volna, 2-vel kevesebb gólt kaptunk volna, mert rendben lett volna a védelem, és a csatárok nem fogtak volna ki szörnyű napot, akkor tovább is juthattunk volna, de nem baj, mert az előzőekkel együtt még mindig jók voltunk.

BigChris 2021.03.10. 00:03:45

@Attilio79: valószínűleg rosszul ertelmeztem a soraidat.. bocsánat

Attilio79 2021.03.10. 00:04:00

@BigChris: Na ezaz! Ezért van komoly probléma a kerettel.

Juventino86 2021.03.10. 00:04:30

@Attilio79: Értem, hogy mit akarsz mondani, de sajnos itt csak az eredmény számít. Semmi más nem lényeg. Kiestünk, így sajnos teljesen lényegtelen, hogy voltak amúgy jó periódusaink is a meccsen.

Attilio79 2021.03.10. 00:05:14

@Lanzafame: Ha nincs eszközöd, mit tudsz használni?

Lanzafame 2021.03.10. 00:07:18

@Attilio79: azt, hogy 60 perc alatt hazai pályán bekotortatok valahogy egy gólt az emberhátrányban játszó, haldokló ellenfélnek.

RuidaRobert 2021.03.10. 00:08:37

Nyilván utólag nagyon könnyű okosnak lenni, de a hétvégi és a mai meccs fényében megkockáztatom, hogy ha Ronaldo nem játszik, továbbjutunk. És ez nem az ő tulajdonságainak, hanem a többi játékosra tett hatásának betudható.

Apuleius 2021.03.10. 00:08:47

Érdekes egy mérkőzés. A csapatban voltak egészen kimagasló, s voltak Serie C szintű teljesítmények is.

bartender 2021.03.10. 00:09:25

@Attilio79: neha a furo aljaval is be lehet verni egy szoget.. ha nincs sok opciom, es nem megy a melo, akkor szenvedek azzal amim van, de legalabb megprobalom.

Juventino86 2021.03.10. 00:10:18

@RuidaRobert: Sajnos igaz. Én nagyon kedvelem Roncit, de amióta itt van, azóta csak távolodunk a BL-címtől, és most már a scudetto sem lesz. Így három év után kijelenthető, hogy nem volt érdemes ennyi pénzt rááldozni, abból a pénzből inkább a középpályát lehetett volna megerősíteni.

Rikster 2021.03.10. 00:11:09

Pontosan beáraztuk magunkat. Nem is ér többet ez a jelenlegi csapat sajnos. Elképesztő milyen mélyen vagyunk és hol van a gödör alja ahol megállunk. Idén nagyon szurkoljunk ennek az olasz kupának, Ronaldo ezzel nyerje meg az ösazes olasz honban nyerhető trófeát, aztán nyáron köszönjünk el többek között tőle is. Ez a csapat alkalmatlan jelenleg a trófeák elhódítására.

bartender 2021.03.10. 00:11:53

@bartender: ha Ronaldo szenved, Morata taszitja a labdat, es golt kell lonom, akkor ha kell Chiellinit teszem elore, mert legalabb magas. Persze nem, de szerintem atmegy mit akarok ezzel mondani.

BigChris 2021.03.10. 00:12:05

@bartender: a legérdekesebb az, hogy a korábban sokat kritizált középpálya ugy-ahogy jól muzsikált. Persze a fazonszabász még hiányzik, meg köcsög celfutballt játszott a Porto, de azért nem volt rossz.

Plata de Mer 2021.03.10. 00:12:26

A legfőbb kérdés most, hogy érdemes e kivárni az év véget Pirlo elmozdítása tekintetében. Meglesz-e vele a bl hely?! .... a mostani meccs kapcsán kar mentségeket keresni ez el lett b@szva, mint az egész elmúlt 2 év is

Attilio79 2021.03.10. 00:12:56

@Lanzafame: Nono, a Porto akaratos, hajtós csapat és általában az ilyen csapatok 10 emberrel még keményebbek.
Meg lehetett volna próbálni, ahogyan írtam is a meccs közben, hogy leveszünk egy védőt és felrakunk egy csatárt vagy középpályást, de ez a meccsből nem következett, volt időnk, volt helyzetünk és nem volt a padon ember hozzá. Bernardeschi segítség lett volna? Nem gondolom.

Juventino86 2021.03.10. 00:13:07

@Plata de Mer: Dehogy kell várni! Holnap reggel úgy szeretnék ébredni, hogy azt látom, hogy már nem Pirlo a Juventus edzője.

Bruce57 2021.03.10. 00:15:03

A Porto 60 percet játszott emberhátrányban, mi viszont 120 percet mert Ronaldo -1 ember

FeriGjuve 2021.03.10. 00:16:58

Az,hogy hamarabb eljöttem melóból és a hetvenedik percre hazaértem,az arra volt jó,hogy letèpkedtem a lábujjaimról a körmöt ès most meg nem tudok aludni az idegessègtől.
Hát köszi Juventus!!!
Kíváncsi vagyok,hogyan,merre tovább ezek után.

BigChris 2021.03.10. 00:17:15

@Juventino86: és akkor ki? Tudor? És nyáron majd keresünk vkit? Del Neri? Zaccheroni?

Lanzafame 2021.03.10. 00:17:37

@Attilio79: egyikünk sem a Juventus edzője. Pirlo az, a mi lett volna ha helyett ismét leírok egy tényt: 60 perc emberelőnyben, a fáradt, teljesen beszoruló Porto (nem Bayern, nem Madrid, nem City) ellen egykapuzva nem sikerült egy nyomorult gólt bekotorni. Annyira nem gyenge a keret, hogy ne lehessen legalább ötlete az edzőnek egy ilyen szituációban. Ez elfogadhatatlan, mentegethetetlen.

niccolo 2021.03.10. 00:18:25

@Juventino86: mert a játékosaink nagyon jók,csak Pirlo a hibás!

Lori0202 2021.03.10. 00:18:47

Nyáron felszabadul Klopp és nem akar szövetségi kapitány lenni! Minden áron meg kellene szerezni! Nem azért mert ez a csapat észveszejtően szar, hanem azért, hogy valaki kitaláljon arra valamit, hogy mit kell játszani védekező csapatok ellen! Ezt már Allegri, Sarri és Pirlo is bebizonyította, hogy képtelenek rá! Otthon is és Európában is bárki megfog minket egy 7 emberes védekezéssel! Azt, hogy a világ szerenxsétlenjei vagyunk és kis szerencsénk sincsen és ilyen jogtalan ítéletekkel kapunk ki évről évre azt hagyjuk is! Ez a hosszabbítás a idegenbeli gól meg a viccek netovábbja! A kezelés miért nem volt büntető? Azt miért nem nézik vissza? Serie A bán biztos az lett volna!

Gabueroo 2021.03.10. 00:19:38

Megneztem itt a dortmund meccset. Kovetkezo.
5perc utan visszafujt bunteto, kihagyjak, 2 perc utan visszafujja, belovik. Nem csodalkozom mar semmin.
BL= Bohoc Liga
Komolyan mar semmi presztizse nincsen lassan.

Wizzurah 2021.03.10. 00:20:00

Most a KP jó volt. Ilyen, hogy rendes játékidőbe csak Chiesa lő gólt, az vicc. Roncit én nagyon tisztelem, de akaratán kívül is nagyon nagy fékje a csapatnak. Szerintem itt nincs gond se Agnellivel, se Paraticivel se Pirlo-val, senkivel. Láttam a küzdeni akarást, a szívet, ez apróságon ment el, a szabadrúgáson, egy nagyon bután felállított flegma sorfalon.
A kapufát szétrúgtuk, nem volt szerencsénk, ez jellemző az idei szezonra, nem mellesleg a kezdő csapat fele rendszeresen hiányzott. Fáj, persze fáj, de szerintem haladunk előre, az igazi áttöréshez nem kell itt senkinek lemondania, se igazolni valakit, Roncinak kell majd elmennie szegénynek. Nagyon vissza fele sült el. Morata-t se bántanám, egyszerűen olyan szinten megbénítja CR jelenléte is, hogy eszméletlen. Ezt a kiesést nem lehet összehasonlítani a tavalyival. Koncentráljunk a bajnokságra, egy második hely legyen meg legalább, próbáljuk meg az olasz kupát presztízsből megnyerni és szerintem mondhatjuk azt, hogy kisebb csalódás az év, de még tűrhető. A jelenlegi kb. legjobb játékosainkat Paraticinek köszönhetjük.
Ez van fiúk, a javulás látszik, az akarás is már szerencsére, sajnos itt az egyetlen baj akaratán kívül CR. Én semmi másba nem látom azt, amiért ekkora nyomás van a csapaton, egyszerűen megfolytja a többieket. Azt azért nem vitathatjuk, ez egy hatalmas meccs volt, Porto is kb. élete legjobb védekezését mutatta be, Pepe szerintem életében nem védekezett még így, mint ahogy most, stb.

Plata de Mer 2021.03.10. 00:20:40

@Juventino86: és mi lenne az alternatíva?! A bl helynek meg kell lennie! Ki az a piacon aki erre képes? Ok, pl Allegri, de ugye ot meg hosszutavon akarjuk? Imádtam amit a Juventusert tett, de Lippi után ő nevével fémjelezett korszak az egyik legdicsobb, de sajna vele megint csak további két vesztes bl döntőt jönne .... szóval akkor ki más?! .... nyáron szerintem már könnyebb lenne a helyzet

Attilio79 2021.03.10. 00:21:43

@Lanzafame: Nem mentem, csak itt az értékelések csúsznak, egy dolog a 60 perc emberelőny és egy másik, hogy két ajándékgólt adtak a Portonak.
Egy dolog, hogy volt labdatartás, voltak helyzetek, meccsfölény, viszont nem volt elegendő gól a továbbjutáshoz.
Én csak az érem két oldalára mutatnék rá, nem akarok senkit védeni!

peti78 2021.03.10. 00:23:09

@Lori0202: mióta sírok egy nem olasz edzőért

DelPiero2 2021.03.10. 00:24:08

Ahogy írtátok minimumra törekvő zsoldosok, (tisztelet néhány kivételnek) Ronci hatása a többiekre: kiismerhető játék, mindenki neki passzol, hiába az eredménytelensége akkor is lövi a szabadot, mindenki hozzá hasonlítja magát a béralkuban (tul. képp teljesítmény alapján joggal követelnek sokat) aki valamennyire jó az majd 6 millát minimum keres. Higu meg Mandzu itt tartása kb +2-3 millát jelentett volna (hiszen akár jogosan nem mondtak le a teljes fizetésükről) Igaz hogy nem tudtak volna lejátszani teljes mérkőzést de a bajnokságban tehermentesítésre jók lettek volna. Szerintem Pirlónak a keret átalakításban minimális szava volt, olcsón megszerezhetőt hoztak ide csak kifejezetten az ő kérésére, drágán nem engedtek senkit.

delpi0823 2021.03.10. 00:24:14

@Juventino86: szted mivel lesz jobb ha Pirlot elzavarjak?ki fog erkezni a helyere?evrol evre ugyanazt a szart toljuk.Sarrinak tavaly meg szerencseje volt mert volt egy jo Dybalaja aki kihuzta a szarbol es a bajnoksagot meg betudtuk huzni.De ez a csapat akarki akarmit mond miota Ronaldo megerkezett egy nagy budos lejtmenetbe van.Varhato volt hogy a scudettokat se fogjuk tudni mar behuzni a vegtelensegig.A legnagyobb problema a keret minosegevel es motivalatlansagaval van.Cserelgethetjuk az edzoket evente vagy lassan mar felevente,attol meg sajnos a keret minosege nem fog megvaltozni...........

Lanzafame 2021.03.10. 00:25:02

@Attilio79: egy 10 emberrel védekező csapat ellen mezőnyfölényben lenni azért nem nagy kunszt.

Nem volt elegendő gól - ezt Tornyi Barnabás is mondhatta volna egy-egy vereség után :D

Mindegy, lapozzunk, én tényleg örülök, hogy nem találkozunk komoly csapattal, halálos gázolás lenne a vége most.

Juventino86 2021.03.10. 00:25:04

@niccolo: Neeem, sajnos az az igazság, hogy több játékosunktól is meg kellene szabadulni. Ma sajnos a cserék se hoztak pluszt, sőt, gyengült a csapat.

@Plata de Mer:@BigChris: Allegri lenne szerintem a kézenfekvő megoldás. Ő azért még minden keretből bajnokcsapatot csinált.

Juventino86 2021.03.10. 00:26:12

@delpi0823: A keret minőségével is komoly bajok vannak. Itt elég mély sajnos a probléma. Rengeteg dolgon kellene változtatni.

FeriGjuve 2021.03.10. 00:26:39

@Attilio79: Hogy Rabiot szerelésén,mitnlátott szabálytalannak(ráadásul sárgalaposnak),az számomra teljes relytél.
Tudom nem lehet ilyenekre fogni,de ilyenkor duplán b*ssza fel az embert az ilyen teljesen dilettáns ítélet.

Attilio79 2021.03.10. 00:28:32

@Lanzafame: Azért a történelemben volt már precedens, hogy egy kiállítástól a 10 emberrel játszó csapat agresszívabb lett és kőkeményen játszott utána.

A Tornyi biutosan mondhat ilyet, de egy csatártól mit várunk, arra nem mond semmit a Tornyi?

FeriGjuve 2021.03.10. 00:29:12

@Lanzafame: Èppen azon gondolkodtam,hogy ha továbbmentünk volna ès jöttek volna az igazán kemèny ellenfelek,annak valószínűleg csúnya vège lett volna.
Így legalább emelt fővel estünk ki.

BigChris 2021.03.10. 00:30:00

@Juventino86: és nem mellesleg Lippi óta egyetlen edző, aki BL döntőbe vezette a keretet. Contét imádtam, szép játékot játszott a csapat, de a BL-ben be volt oltva tovabbjutas ellen. És azóta is igy van.

FeriGjuve 2021.03.10. 00:32:13

@Juventino86: Ezért várom,hogy hogyan tovább.

Type-R 2021.03.10. 00:32:23

Mikor már azt hisszük nem érhet meglepetés, akkor jön egy ilyen pofon és a világ legerősebb csaoata helyrerak minket, a kis feltörekvő, vidéki, elvárások nélküli csapatot. Ja bocs srácok, nem ide...
Amúgy legalább megtudtuk, hogy nem kell izgulni a BL sorsolásokon, mert teljesen mindegy kit kapunk.

Lanzafame 2021.03.10. 00:34:57

@Attilio79: a Porto jól játszott a körülményekhez képest, egyetértek. De az nem lehet kifogás, hogy a portugál bajnok jól küzdött 10 emberrel. Egy legjobb 8-ba igyekvő csapatnak ez ne jelentsen már ekkora problémát.

Leram7 2021.03.10. 00:37:14

@Juventino86: Az biztos, hogy nem voltak a padon megfelelő emberek, ráadásul McKennie is sérült volt. Bonucci, Ligt, Arthur, Cudarado össze lettek drótozva.

Én ezt nem Pirlo nyakába varnám. Szerintem Pirlo megtette a maximumot. CR szar volt ma sajnos, Morata már a 3. percben ha gólt szerez más lett volna a meccs képe, de 100% ziccer volt, amit hibázott.

A probléma az, hogy a Porto tudott cserélni, mi nem nagyon.

3 rossz bírói ítélet volt a 2 meccsen.

Amivel senki sem számolt idén az Dybala szörnyű formája és sérülései.

Valamint Kulusevski, Ramsey, Bentacur sajnos ebben a szezonban csődöt mondott.

Lori0202 2021.03.10. 00:37:57

Hagyjuk már Allegrit , elmúlt! Nekünk Juve szurkolóknak nem jár, hogy 20 évente legyen egy rendszeresen szép játékot játszó, eredményes csapatuk???

BigChris 2021.03.10. 00:39:59

@Lori0202: de igen csak kivel? Sarrival sem volt az, Pirloval sem az. Akkor?

Attilio79 2021.03.10. 00:40:54

@Lanzafame: Értem, hogy a Juventus hírnevéhez méltatlan az eredmény, de a tárgyilagosságot hiányolom. A mérleg két oldalára felpakolt információkat.
Kevés a keretünk, nincs elég csatárunk, a BBC óta a védelmünk is kevesebb, összeszokatlan, a régi emberek padra kerültek és az építkezést elhanyagoltuk évek óta.
Mázlink van Chiesával, és De Ligtel, aki óriási igazolás, de a többiek nem találják a formájukat/sérültek stb.
Arthur jó lesz, de ő sem volt elérhető jó ideig.

Lori0202 2021.03.10. 00:41:19

Évek óta a középpálya a szar! Én csak az amerikait, Cuadot, Rabiot és Chiesát tartanám meg! Kár, hogy Benta is csak visszafelé fejlődik!

Type-R 2021.03.10. 00:42:49

Ha már fifázunk, két opciót látok.
A) CR, Dybala, Ramsey, Rabiot, Berna, Chiellini out és hozzanak helyette elszánt fiatalokat. Pirlo marad, Paratici out.
B) Dybala, Ramsey, Berna, Kulu out, Pirlo és Paratici is, és Agnelli sűrű bocsánatkérések közepette visszakönyörgi Allegrit és lesi minden kívánságát.
Nedvedről még nem döntöttem, ő kérdőjel,Agnelli egyelőre maradhat.

Lori0202 2021.03.10. 00:43:07

Fentebb írtam, Klopp! Bármelyik csapatával csodát tett! Pl;Dortmund nagy nevek nélkül

Bruce57 2021.03.10. 00:49:57

Pirlo jó lesz majd ha nem kell Ronaldo egóját fényeznie, nem kell úgy játszania a csapatot hogy gólkirály legyen és csak ő rúgja a szabadot.

JeetTrader 2021.03.10. 00:51:15

Szomorú vagyok de kétszer két centin múlt h rendes jatekidoben a két les gólunk ne legyen les és akkor most nem panaszkodna itt sok ember. Vagy Cuadrado kapufája...Pont rúgásokkal kaptunk ki. Még nem adott 11es stb stb.

Az egyértelműen látszik h nincs irányító a csapatban. Nem mernek beadni vágy lehet nem is tudnak. De nem mondható h ne hajtott vna mindenki.

A vezetés is latja és tudja mit kell tenni. Nem Allegri a megoldás! Folytatni kell az építkezést és kijavítani a hibákat a középpályán. Lesz nagy jövés ménés azaz érzésem...

Még a kupát behuzhatjuk, be is kell!
Forza Juve!

histodil 2021.03.10. 01:04:17

Van egy világklasszis kapusunk, de nem őt védettjük, igaz idősebb, de nézzük meg azokat a meccseket, ahol ő védett. És van egy középszerű, aki rendszeresen véd. Alapvonalról alig jön ki, és ilyen gólokat kap. A sorfal felállítása a kapus dolga...
Csak annak a csapatnak van szerencséje, amelyik tesz is érte...

DelPiero2 2021.03.10. 01:30:02

@Type-R: Tanácsadói díjat kitől fogsz kapni?

DelPiero2 2021.03.10. 01:34:48

@Lori0202: Ez azért is van, mert elherdáltunk embereket: Allegri, Kean, Higu, Mandzu (utóbbi kettőnél fontos hangsúlyozni, hogy az itt tartásukról lenne szó, nem sok plusz pénzbe került volna, és a bajnokságban fontos tehermentesítést jelentettek volna)
Aki jobb az átlagnál (de sajnos átlag alatti is) vastag szerződéssel van. A vezetőség meg csodálkozik hogy nem akarnak lemondani róla.

DelPiero2 2021.03.10. 01:37:53

@Attilio79: és a bíró elnézőbben kezelte, mert hirtelen úgy érezte hogy a kiállításnál túl szigorú volt. Az Inter volt ilyen Mancini edzősége idején, állandóan 10 emberrel fejezték be, még parasztabbak lettek a kiállítás után, a bíró még egyet nem mert kiállítani.

babo0410 2021.03.10. 01:39:34

@JeetTrader: Teljesen egyetértek. Sajnos fájó vereség, de ez az év ilyen. Ha nem lett volna februárban annyi sérült, most biztosra veszem, hogy közel lennénk az interhez is, és ma továbbjutottunk volna. Szerintem ezt a meccset az előzön buktuk el. Sajnos ott nem így játszottunk. Nyáron frissítjük a keretet, és jó lesz ez. Az itt is említett Kloppnak mennyi idő is kellett mire a Pool mindenhol meghatározó, és félelmet keltő lett? Gondoljuk idejönne Klopp, azonnal verhetetlenek lennénk? Szerintem Pirlo hosszú távon remek edző lesz. Biztosra veszem, hogy jövőre sokkal jobban szerepelünk majd.
Én is csalódott vagyok, de lehiggadtam, és nem kezdek el mindenkit hülyézni. Agnellinek köszönhetjük, hogy minimum 9 bajnokságot nyertünk zsinórban. Agnelli nélkül sehol nem lennénk. És én bizok benne, annak ellenére is, hogy voltak furcsa döntései. De én hiszek benne, és támogatom. Ahogy én Pirloban is hiszek, és bízok. Jövőre sokkal jobbak leszünk. Mindig hasonlóan kéne játszani, mint ma, és akkor nem lenne semmi gond. És szerintem ahogy a sérültek visszatérnek, sokat fog javulni a játékunk. Sajnos a legrosszabbkor dőlt ki a fél csapat.

Rikoo 2021.03.10. 02:55:50

Del Piero azonnali változásokat követel a klubnál a mai este után.

DegerFaCan 2021.03.10. 05:41:41

@JeetTrader: egyetertenék ha lenne bárminemű teljesítmény az edzoben. Bármi. Minden meccsre szorongva ülök le legyen ez a spezia vagy egy csicska Porto. Nevetséges hogy a bajnokságot is elkurta idén a blnel a csoport továbbjutás megvolt egy fradi ellen (azt a meccset is hagyjuk nem akarok rá visszaemlékezni). Szuperkupa szörnyű volt de behuztuk vhogy. Neki bármi megvan engedve ILYEN KERETTEL? Fszom tele van jobb emberekkel mint tavaly vagy tavalyelőtt. Költjük zsákszámra a pénzt és egy minimumot nem tud hozni hogy KÉT MECCSEN továbbmenjunk egy emberhatranyos Porto ellen. Ez szégyen óriási szégyen. Most komolyan ti mit vártok 7 ponttal megy az Inter (10). Elbszta az evunket ez a nagyszerű ember.

DegerFaCan 2021.03.10. 05:59:20

Egyébként továbbgondolva ne fogjuk már bakker a szerencsére. Emberhátrányban lévő Porto ellen sem ment, ha nincs emberhatrany itt nincsenek kapufak sem meg helyzetek. Ennyi erővel az ő helyzeteik is simán bemehettek volna azért nem elfelejteni marega fejesét stb. Gyalázat. Teljes joggal cukkol a világ minket, fel kell ismerni a helyünket a világban nem vagyunk a top tíz tagja kész. Lejjebb vagyunk örülünk a csoport tivabbjutasnak aztán egy emberhátrányos Porto kiejt bdzmeg. És mi meg a szerencsén lovagolunk hát agyam eldobom...

Szili 72 2021.03.10. 06:44:22

@Wizzurah: A középpálya Artúrral valóban jobb volt, de Ramsey azért kilógott. A hsz többi részével teljesen egyetértek.

JeetTrader 2021.03.10. 08:23:02

@DegerFaCan: igen igen, ha kiállítanak vkit a csapatból hajlamos vagyunk azt gondolni h , húúú ez akkor kötelező győzelem. Kiállítottak az egyik csatarjukat. Ez olyan mintha nálunk Ronci soha nem jönne vissza védekezni. A többi csapatresz érintetlen. Szóval max a kontráik válnak kevésbé veszélyessé.

68%os volt a labdabirtoklasunk. 31 lövésünk volt amiből 13 ment kapura, 7 kerülte el azt és 11et blokkoltak! Cuadrado 33 keresztlabdat nyomott és 10 hosszú paszt kb 50%os pontosság mellett. Hallatottunk, tepertünk. Az ellenfél egy szerintem vitatható 11bol szerzett vezetést ami után mégis visszajöttünk a játékba!
Igen volt egy nesszé formán kívüli frusztrált Ronaldonk és egy simán formán kívüli Moratank.
Látszott h más játékot játszunk. Rengeteg védelem mögé ívelés volt. Próbálkoztunk kiugratásokkal. Csak tobben tömörültek középen oda meg nem tudtunk bekenyszeritozni.
Sajna ilyen a foci...a szabadrúgás gól fegyelmezetlensegnek is mondható a sorfalban, de 100bol hányszor ugrik fel vki És lehet alatta gólt rúgni?

Igen én azt mondom balszerencsénk volt. Volt tartás a csapatban. Látszott mit akarunk (Csak irányító hijjan nagyon nehéz lásd Cuadrado). Lehet ha pár labda Roncira jön ki és nem Moratara akkor más a helyzet.
Méltósággal és tartással estünk ki egy nagy meccsen ahol az első meccs eredményeinek árnyéka vetült ránk.

DegerFaCan 2021.03.10. 09:04:02

@JeetTrader: két meccsen kell a lehető leggyengébben továbbmenni. Ez sem ment emberelőnyben 70x percen át sem. Kifogaskeres mehet, én is könnyen tudnék négy indokot találni. De azt mondd meg hogy ilyen kerettel bajnokságban messze lemaradva vagyunk blben meg a leggxengebbtol két meccsen kiesünk. Csak mondom a továbbjutás bárhogyan lett volna a minimum bakker. Bárki mást kapunk csúfosan esünk ki? Mire képes a juve meggyőző csapat ellen láttuk a bajnokságban az Inter ellen. Egyszerűen szarabbak vagyunk mint gondoltuk. Ott járunk mint egy Milan tavaly. Sarri behúzta a bajnokságot a keret erősödött a kifogás meg Pirlo arca meg csak több lett. Köszönöm elég volt.

JeetTrader 2021.03.10. 10:19:30

@DegerFaCan: nem mondom, két meccsen PAPÍRON, illet volna továbbjutni. Viszont ez a BL. Itt ha hibázol, tök mindegy h azt Ajaxnak, Lyonnak, vagy épp Portónak, Barcának, Juventusnak hívják kiesel. Mondjon akárki akármit, bármely csapat megszenvedi ha több ember cserélődik a csapatban. sokan hiányoztak már az első meccsen is....ezek nem kifogások, tények. Az is tény h az első meccsen bűn szarok voltunk, de az is tény h a végén egy jogos tizit nem kaptunk meg...játék képében megnyertük a párharcot! Értem ez alatt, hogy ebben volt valami amire lehet építeni! És ez már látszik pármeccs óta. Sarrival, nem volt semmi amire lehetett volna építeni és sajna már Allegrivel sem...Pirloval, kiderül...

Az szezon kezdet szar volt, ez is tény és pontokat hullajtottunk, amelyek elvihetik a bajnokságot. Én azt gondolom h a kupát még behúzzuk a de a bajnokságot ezúttal már nem. Két kulcs irányító kéne a kp-ra aki távoli lövésekkel is tud operálni, meg tudja forgatni a csapatot. Ha az megvan és mégsem sikerülnek a dolgok, na akkor tényleg baj van....de azért ne gondoljuk, hogy idejön bárki is, és pikk-pakk bajnokesélyes-és BL esélyes csapatot farag. Volt 9 elképesztő évünk, sajnos ez törvényszerű volt, hogy jöhet pár év ami nehéz lesz...:/ akár mi vagyunk a Juventus és csak a győzelem számít, akár nem...

Attilio79 2021.03.10. 10:26:23

@JeetTrader: +1
Még annyit tennék hozzá, hogy mind az Inter, mind a Milan fejlődött, az Internél évek óta együtt játszik az ő védősoruk, náluk ez most érett be, van lehetőségük a középpályán és vannak csatárjaik, jól igazoltak az elmúlt 1-2 szezonban.

Milo92 2021.03.10. 11:00:12

Nyilván Ronaldo a hibás, igaz kb 3 ertekelheto labdát kapott, abból 1 gólpassz. Igen, szar volt magához képest, jobb lett volna ha fél évig sérült/hasztalan, mint Dybala, akkor kevesebben követelnék a távozását.

steven.h 2021.03.10. 11:49:05

@Milo92: Nem tudom van-e bármi értelme belemenni itt, mert gondolom te inkább Ronaldo miatt vagy itt sem mint a Juventus miatt.

Ronaldo nem hibás, az hibás aki kitalálta hogy ide kell hozni. 30 millió EUR-t keres évente ami nagyjából 3 másik játékos bére lehetne mondjuk a középpályán és a csatársorban, amikre sokkal nagyobb szüksége lett volna 3 évvel ezelőtt a csapatnak sem mint Ronaldora.

A Juventus semmit nem lépett előre Ronaldoval, Ronaldo meg maximum arra lehet büszke, hogy egyéni csúcsokat megdöntögetett, másra nem. Mióta itt van a Juventus nem hogy BL döntőt, de legjobb 4-be kerülést sem tud felmutatni, pedig előtte az még Ronaldo nélkül is ment, sőt ment a mostaninál semmivel sem jobb nevekből álló csapattal is.

Egyébként 1 valamiban Ronaldo is hibás, 35 éves és még mindig azt hiszi hogy neki a pálya szélén kell trükközgetnie, meg hogy mindent neki kell egyedül megoldania, ha tenné a dolgát, ami az hogy érkezik a kapu elé, leköti a védők figyelmét akkor senkinek semmi gondja nem lenne és valószínűleg a csapat is jobb lenne, csak ő nem fogja saját maga fölé helyezni azt, hogy mi lenne a jobb a csapatnak. Első évében az Atletico elleni visszavágó tökéletesen megmutatta, mit kellene neki játszania, de nem hajlandó rá, azóta sem.

Hoods. 2021.03.10. 14:38:27

Hat kifejezetten szomoru volt vegignezni ezt a meccset.
Szegyen, mas szo nem igazan jut az eszembe..

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3527) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (81) EB (51) edző (973) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10270) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4332) mercato (4282) nyilatkozat (7683) Olasz Kupa (335) összefoglaló (436) pletyka (4298) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (181) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (227) Címkefelhő
süti beállítások módosítása