McKennie: „Hihetetlen ilyen csapattársakkal megosztani az öltözőt”

mckennie_weston_edzesen_labdaval.jpgWeston McKennie rendkívüli elismeréssel beszélt a Cristiano Ronaldo és Andrea Pirlo által fémjelzett Juventusról, s közben azt is elmondta, hogy nem az olasz bajnokságba akart igazolni, ám a Juventus projektje meggyőzte őt.

A 22 éves futballista elsődlegesen kölcsönben érkezett a pénzügyi nehézségekkel szembesülő Schalke 04 csapatától, és összesen megközelítőleg 30 millió euróba kerülhet, bónuszokkal együtt.

„Ez bizonyosan más szint, úgy a pályán, mint azon kívül.” - mondta a középpályás az ESPN FC munkatársának.

„Határozottan az államat kerestem, amikor az öltöző felé sétáltam, s olyan futballistákat láthattam, akikkel azelőtt csak PES-ben játszhattam, kerestem a szavakat, és arra gondoltam, mennyi mindent tanulhatok majd ezektől a játékosoktól, akik szárnyuk alá vettek engem érkezésemet követően.

Nem volt titok, hogy a Premier League volt a célom, de amikor egy Juventus érdeklődik irántad, amelyik az adott kaliberű játékosokkal büszkélkedhet, ilyen edzői stábbal, és értesülve Andrea Pirlo kinevezéséről, akkor már igencsak vonzó lett ez az opció.

Ez a klub címeket nyer, a világ legjobb csapataival veszi fel a versenyt, és én is ezt a célt tűztem ki. Ez a klub hagyományokra épült, rengeteg szurkolóval büszkélkedhet, és nagyon izgalmas ehhez a kerethez tartozni.

Őszintén mondhatom, hogy rendkívüli megtiszteltetés Cristiano Ronaldóval futballozni. Emlékszem az első találkozásra, ahogy sétáltam a folyosón, s megláttam, aztán próbáltam nyugalmat magamra erőszakolni, nyugodtnak tűnni…

Ő hús és vér ember, nagyon egyenes, nyerni akar, nagyszerű mentalitás jellemzi, viccelődtünk is, engem csak Texas Boynak hív. Egy olyan játékos, mint ő, aki ennyi díjat és eredményt ért el karrierje során, lehetne fellengzős és beképzelt, de ő nagyon nyitott és kellemes személy, és mindenkit mozgósít a meccsen függetlenül attól, hogy éppen hány éves az illető játékos.”

Weston McKennie-t többen hasonlítják Arturo Vidalhoz vagy Gennaro Gattusóhoz játékstílusa miatt, de új edzőjéhez, Andrea Pirlóhoz már nemigen.

„Eddig jó tapasztalataim vannak. Az ő posztján a legjobbak közé tartozott, és az enyémhez kissé hasonló poszton játszott, szóval tudtam, hogy nagyon sokat taníthat nekem edzőként.

Olykor beáll közénk játszani, és annyira elegáns és könnyed a stílusa, miközben nem lehet tőle elvenni a labdát, hátulról pedig forintos labdákat ad a társaknak, szóval nagyon menő, hogy ő az edzőm.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4016232910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juve28adam 2020.10.09. 12:03:14

Sok sikert Texas Boy! :DDD

GGábr81 2020.10.09. 12:19:14

Irigylem. A legnagyobbaktól tanul. Gondolom a tisztelettel és a motivációval sem lehet gondja Pirlónak, legalábbis a fiataloknál biztos nem.

bianconeri83 2020.10.09. 12:30:28

@GGábr81: pont az jutott nekem is eszembe, hogy most egész jól megvan az egyensúly minden területen. Hátul Buffon és Chiellini tud tanítani, középen a Mister, elől pedig azért CR7 sztem bárki számára követendő példa lehet. Van kikre felnéznie a következő generációnak :)

JeetTrader 2020.10.09. 12:36:58

Ez azért tényleg feeling lehet....a mester odáll, Fiam! ne így helyezkedj és ne így passzolj hanem így! És bemutatja....így tényleg tud lenni respekt...ráadásul nem is akárki...

Láttam egy videot youtubeon. Még abból az időből mikor Pirlo az USA-ban vezetett le. És bemutatta hogy kell passzolni...kapásból, laposan, magasan, keresztbe hosszába, fonákból tenyeresből :D. A srác akinek passzolt egy centit nem kellett a labdáért mennie, pedig a 16os egyik végéből a másikig ment a passz. Csak le kellett kezelnie...elképesztő....

niccolo 2020.10.09. 13:09:28

Ők osztották meg veled az öltözőt, amúgy értem a mondanivalóját.

rockitbaby 2020.10.09. 13:33:09

@JeetTrader: Igen, nagyon mem mindegy az, hogy nem pusztán mondani tudja, hanem megmutatni is.

kidelpiero 2020.10.09. 17:00:40

@rockitbaby: Azert ez nem a serdulo. Mourinho 10-et alig tud szerintem dekazni, megis eleg sikeres edzo lett... De remeljuk ennel tobbet is hozza tud tenni a csapathoz Pirlo es taktikailag is megallja majd a helyet.

rockitbaby 2020.10.09. 17:12:04

@kidelpiero: Lehet, ahogy Sarri sem serdülőket edzett és mégsem tudta atadni nekik, amit kellett. De ettől még nem mindegy, hogy csak elmondani tudja, vagy megmutatni is. Mert olyan is lehet, hogy ezerszer elmondva sem tudod kijavítani, de egyszer megmutatva igen. Hatalmas hiba lenne úgy lebecsülni ezt, ahogy te tetted.

kidelpiero 2020.10.09. 17:29:21

@rockitbaby: Allegri viszont at tudta adni, de nem hiszem, hogy o mutogatta volna anno Pirlonak, hogyan passzoljon... Egyszeruen ez nem az a szint.

Ha ennyit tudna hozzaadni, akkor az utanpotlast kene edzenie. Ettol fuggetlenul biztos vagyok benne, hogy mentalisan es taktikailag is sokat tanulhatnak tole, es az lesz az igazan fontos, nem az h belsovel passzoljanak, mert ugy pontosabb

rockitbaby 2020.10.09. 17:36:34

@kidelpiero: Allegri pont rugó versenyt tolt Pogba-val edzésen, szóval akár ő is tudott mutatni valamit.

Amúgy banálisnak és magától értetődőnek tűnhet ez a dolog, de a Mister 42 evesen is úgy tartja a labdát, hogy fia lehetne kategórias kölykök nem tudják elvenni tőle edzésen. Rengeteget taníthat a srácoknak a középpályán, csak úgy, mint Buffon a kapusoknak, Chiellini a védőknek és CR7 a csatároknak.

senky 2020.10.09. 17:42:52

,,Ez azért tényleg feeling lehet....a mester odáll, Fiam! ne így helyezkedj és ne így passzolj hanem így! És bemutatja....így tényleg tud lenni respekt.''
_-Mindez ,a jatekosok onerzeten ,magaviseleten, jatekkedven es a jatek minosegen is szembetuno valtozast hozott a csapat teljesitmenyenek a javara !

Ami szerintem Sarriballnal hianyzott .A magaviseletevel csak kovetelt, parancsolgato hozzaallasaval stresszelte a jatekosokat . Fenhelyazo mivolta miat ,nem tudta letrehozni a jatekosokkal osszekoto kozos nevezot .

kidelpiero 2020.10.09. 17:45:33

@rockitbaby: Alairom es ebben 100%ig igazad van.

Azt akartam kifejteni, hogy nem ez a siker kulcsa. Nyilvan artani nem art, de nem emiatt lesz egy csapat bl gyoztes.

rockitbaby 2020.10.09. 18:08:25

@kidelpiero: Azért Pirlo labdatartásos taktikájában kifejezetten nem árt, ha nálunk van a játékszer és marad is. Hogy BL-t nyerni lehet-e ezzel valóban kérdéses, de ha nálunk a laszti folyamatosan, akkora baj nem lehet.

Azonban Agnelli kijelentésével ellentétben idén nagyon nem szabad, hogy elvárás legyen a nagyfülű. Sok az új arc, fiatalok is, építkezünk, most belefér egy legjobb 16 vagy 8 közötti kiesés.

rabsic02 2020.10.10. 07:46:51

@senky: te is ott voltál az öltözőben? :P

(Valamit csinálj a helyesírással, mert ez még a neten sem fér bele)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása