Sarri: „A Juve olykor megdöbbentő tud lenni”

sarri_maurizio_instrual.jpg„Egy edző következetességet vár el a csapatától, ebből pedig hiány volt mostanában fizikailag és mentálisan. Voltak nagyon jó pillanataink az adott meccsen, aztán pedig jöttek a passzivitás nehezen megérthető pillanatai.” - értékelt a mester a Sky Sport Italia munkatársának a csapat sorozatban harmadik meccse után, amin elmaradt a győzelem.

„Nagyszerű formát mutató csapatok ellen léptünk pályára, és a Sassuolo is ebbe a sorba tartozik, hiszen sorozatban négy meccset nyertek, és ha sikerül megszilárdítaniuk ezt a formát, akkor a jövő Atalantája lehet ebből a csapatból.

Úgy gondolom, ha sikerül a következetesség problémáját megoldani a meccs egész időtartama alatt, akkor jó úton vagyunk. Bármelyik csapat veszélyessé válik, ha passzolgathat a tizenhatosunk környéként.

Szenvedtünk, mivel a sorok között járatták a labdát a trequartistával, és túl sokszor eladtuk a labdát. Furcsa volt, mert a szélső hátvédeink az első félidőben túlságosan visszahúzódtak, majd előre törtek, és a meccs vége felé elkezdték visszanyerni a labdákat.

Nem arról van szó, hogy valami nem működne, hanem csak időszakosan működik. Olykor azt érzem, hogy ebben a csapatban óriási potenciál van, máskor meg megdöbbentő, amit látok, hiszen az ellenfél túlságosan könnyen tud betörni a tizenhatosunkra. Meg kell találnunk a megfelelő egyensúlyt, és ez nem könnyű.

Többet kellett birtokolnunk a ladbát, mivel olykor a passzolással jobban lehet irányítani a meccs tempóját, és így az ellenfél térfelén maradhatunk. Olykor túlságosan elkapkodtuk a dolgokat, pár passzal az ellenfél kapuja elé akarunk kerülni, ekkor pedig egyik kaputól a másikig pattog a labda.”

Giorgio Chiellini kezdő volt, azonban félidőben Daniele Rugani váltotta őt.

„Giorgio úgy tűnt az utóbbi három vagy négy napban, hogy jó állapotban van, aztán a szünetben úgy érezte, hogy lemerevedik a vádlija, és ezért cserét kért. Leonardo Bonucci nem állt rendelkezésünkre, így olyan játékost kellett beküldenem, akinek van tapasztalata és tartása.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr3816008508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sunny21 2020.07.16. 20:43:16

@JuventusFanatikus: Igen, ezt is olvastam :)
Mint ahogy azt is, hogy pipi akkor is kiakadt egy "szurkolóra" aki szidta a csapatot vállalhatatlan stílusban. Nem az edző személyét nézte, vagy hogy nulla teljesítményt nyújtottunk.
(asszem ki is tiltottátok a srácot)

Rocky80 2020.07.16. 20:48:57

Boldogok a lelki szegények mert az övék a mennyek országa.

Grinta 2020.07.16. 20:52:00

@Sunny21: @JuventusFanatikus: Hoztam Én is formám,így visszaolvasva.Három csapás törvény! : D
1.Kiosztás
2.Helyzetértékelés
3.Előre nézés

Andras74 2020.07.16. 20:54:54

@Sunny21: így igaz, és vállalom is.
Mennyivel lettünk esélyesebbek a Bl-re?

Allegrinél pedig ott a ha: ha találunk helyette jobbat......

Mi az, amivel az óta ellentmondásba kerültem?

Tény, h idén Dybala és Sándor jók voltak (jó, h maradtak, ezt belátom), de a többieket nagyjából eltaláltam.

Idézeted amúgy alátámasztja, h Allegrinek sem nyaltam a seggét, ugyanakkor elismertem, h nem tudunk jobbat szerződtetni helyette. Nem is tudtunk.

A 2019. szeptember-októberi kommentjeimből is nyugodtan szemezgethetsz.... Nem változott a véleményem.

Sunny21 2020.07.16. 20:57:17

@Rocky80:
1.Téged meg sem említettelek
2.Miért hozod szóba magad?
3.nem láttalak kommentelni az ajax meccs után
4.Forza Juve

Andras74 2020.07.16. 21:09:25

@Sunny21: ezzel egyébként mit akarsz bizonyítani?
Mindenkinek egy véleményen kell lennie a blogon?
Aki másképp látja, mint a Sarrit támogatók, akkor ne írjon?

Én úgy látom, h nagyon kettészakadt a blog Sarri ügyben. Nem akarom tippelgetni az arányokat, de számos tagja van az ellenzők táborának is.

Bocsánat, h nem mindenki osztja az álláspontod. Lassan ott tartunk, h aki bírálja Sarrit, az nem Juventus szurkoló.......

Grinta 2020.07.16. 21:13:46

Nem akarok már jobban belemenni a tegnapi meccsbe,vagy az azelőttiekbe,de az valami kriminális hogy nem tudunk kapott gól nélkül lehozni meccset.Strukturálisan nagyon rosszul csinálunk valamit.De még ez se zavarna,hiszen ha váltasz egy támadó típusú edzőre,hát megnövekednek a kapott góljaid.Ez nem téma igazából,mert várható volt.Ami nem ,az az viszont,hogy ezért cserébe,85-90 gól körül kellene rúgnunk simán.És ez nincs meg.A csapat bajnok lesz.Tudják ezt ott Ők mindannyian.Szinte minden vetélytársunk,Atalanta kivétel eddig! nyögi a visszatérés óta mind a formát,mind a fizikai mutatókat.Mi is belekerültünk ebbe.Nagyon ezen sincs mit csodálkozni.Ha csak azt nem hogy majd két belső védővel végignyomjuk a 10 meccset sorozatban.Igen,Ránk jönnek,igen zavarba hozhatók vagyunk.Kicsit szerte széjjel a pályán,különböző stílusjegyeket mutatván,nem egységesen.Nehéz keret a Miénk,ez így leírva talán még sehol nem szerepelt,pedig kiválóan érzékelteti a dolgokat.Ebből rengeted dolgot leírtatok már.Visszakanyarodnék.Bajnokok leszünk,így Sarrinak jár a következő szezon,megítélésem szerint.Nem vagyok felebarátja,hibázik is dolgokban,viszont nem lehet valaki mögül kihátrálni,bajnoki címmel a zsebében.Pláne ha elindultunk egy másik úton.Igen.Nem tudjuk meg hova vezet,Én rá sem léptem volna-de nem hangoztatom.Próbálok az Ő fejével gondolkodni.Amikor rászolgál,akkor dícsérni.Szerintem csak így lehet igazságosnak lenni.Keretet fentről alakítják-mindannyian tudjuk.Maurício beleült ebbe,a Juventusnál így mennek a dolgok.Gondolatvilágom szerint ez jó elképzelés,mert folytonosság van a keretben.Amíg jól mennek a dolgok,addig ez szuper dolog,mikor kevésbé,akkor visszás.Rengeteg dolgot kérnek számon a csapaton,de néha az az érzése az embernek-hogy csinálhatnak bármi,az úgyse lesz jó.És ez nem jó érzés.Minden dolog egy apró kis lépés,de példának okáért,elkezdett fiatalodni a keret-mindezt úgy KELL megcsinálni,hogy az eredményességben hiba ne legyen.Borzasztó nehéz.Sok dolog van amiben javulni kell,nyilván,de nem csak rajtunk múlnak dolgok.Például:Douglas Costa egészséges.Most.Mi legyen vele?Adjuk el addig,míg újra le nem sérül?Én eladnám,bármennyire is kedvelem,mint ahogy Bernardeschit is.Sőt,nem is játszatnám,mármint a másodikat.Legalább emlékezetből gondolnák hogy jó futballista.Mert ezen kettő játékos által hozott kanadai pontszámok egész egyszerűen borzasztóak.Gyakorlatilag nem is léteznek.És ez csak kettő a sok olyan kérdéskörből,amin el lehet lamentálni az egész kerete figyelembe véve,személyenként.
És Ők is felelnek a támadójátékért.Hogy is mondtam a közepén?Nehéz keret.
Ciao,Forza Juve!

Rocky80 2020.07.16. 21:15:29

@Sunny21:

1. Én vagyok az a bizonyos "szemlesütve", tehát mégis. :D
2. Gondolhatod hogy nem magamra gondoltam. ;-)
3. Tényleg? Nem emlékszem. Lehet annyira csalódott voltam.
4. Ha hiszed, ha nem: mindörökké.

2020.07.16. 21:15:31

@del pipi: @dobor norbert: @Sunny21: Igazából ahhoz tartom magam így majd' másfél év után is, amit az Ajax elleni kiesés után írtam (2019. április 19.), mikor arról szóltak a hírek, hogy Ronaldo csalódott a csapatban:

"El kell mondjak valamit. Én is vele érkeztem a Juventushoz, gondolom feltűnt, mivel a nevem nem jelent meg eddig a blogon. De: nem voltam Reálos, sőt semelyik klubnak sem szurkoltam, a foci se nagyon érdekelt. Egyszerűen nyáron vonzónak tűnt "Juvésnak" lenni, hisz ő is idejött, sok új ember lett a klub szimpatizánsa. Így ebből következne, hogy ha távozna, én is mennék. De nem. Mivel eddig nem kötődtem semmilyen csapathoz, új élményt jelentett ez, s most már nem érdekel se Ronaldo, se bármely nagyágyú aki idejönne. Már csak a csapat, a Juventus érdekel, s annyira mélyen megszerettem, hogy életem végéig érte akarok szorítani, egyszerűen a részem lett. S mivel még fiatal vagyok, remélem, kivitelezhető :D Ha távozik, én maradok. Fino alla fine! Forza Juventus!"

Ez volt talán az első ilyen megnyilvánulásom itt. :) És bármi legyen a továbbiakban, ez az egyetlen, amivel tudok azonosulni. Forza Juve!

Rocky80 2020.07.16. 21:15:50

@Andras74: nem lassan, már ott tartunk.

steven.h 2020.07.16. 21:17:21

@Andras74: Köszönöm szépen hogy ilyen szépen meg tudtad fogalmazni. Én sajnos 15 percig fogalmazgattam ugyanezt a mondanivalót, de nagyjából törlés tiltás stílusban sikerült csak.

Nevetséges ami itt megy a blogon sajnos, régen itt lehetett véleményt cserélni anélkül hogy a másikat kikezdték volna, mert nem egyezett az ő álláspontjukkal. Persze akkor is voltak kivételek, de hogy most szüntelen ez megy, hát én ebből nem kérek, köszönöm.

peti78 2020.07.16. 21:22:57

@Holloka: se cr se dybala játéka nem lesz teljes egy normális erős center nélkül 4321 vagy 4231 de a kulcsszó az center és erős olyan bika birkozós gólerős tipus

Andras74 2020.07.16. 21:29:44

@Grinta: járt utat a járatlanért fel soha ne add!

Azt mondod, nem lehet vki mögül kihátrálni, bajnoki címmel a zsebében. De lehet. Igaz, az már 5 bajnoki cím volt.....

Sunny21 2020.07.16. 21:35:30

@Grinta: +1
@Rocky80: @steven.h: @Andras74: Hadd kérdezzem meg: pontosan mi a bajotok? Az, hogy felidéztem néhány kommentet a régi szép időkből? Tavaly láttátok, hogy baj van a csapattal. Mindannyian.
Kb. 80 komment után elmondtam a véleményem, illetve szembesítettelek titeket azzal, hogy már tavaly is látszódott a visszaesés. Ez tényleg ekkora probléma? Sarri menjen vs. Sarri maradjon még egy évet. Ha én leírom az baj? Ha ti az OK.?
Én kezdtem lelki szegényezni?
Bírom azokat akik napokon keresztül osztanak mindenkit, majd ha valaki visszaszól akkor, jajj miért nem lehet más véleményünk?!
De lehet! Leírtad, és én is! Kb. ennyi történt.

Andras74 2020.07.16. 21:39:05

@Sunny21: szerintem nem lelki szegényeztelek, és nem személyeskedtem senkivel.
Ahogy írtam, vállalom minden korábbi véleményem, a tévedésekkel együtt.

Egyszerűen megkérdeztem, h mi volt ezzel a célod? Ennyi.

steven.h 2020.07.16. 21:39:46

@Sunny21: Értelmesen kellene visszaszólni drága barátom, nem régi kommenteket keresni. Te egyébként mit írtál az Ajax meccs után? Jah, itt se voltál, elég sokáig tartott mire leesett hogy CR nem a Realnál van, most meg te papolsz arról, hogy hogyan is kellene véleményt cserélni. Olvasd el hogy Pipi barátoddal hogyan reagáltok emberek véleményére, szerintem nem érvekkel meg a saját véleményetekkel, hanem csak hogy mindenki szarjon sünt, meg keresgéled a régi kommenteket amiket bemásolhatsz, ahelyett hogy saját véleményed lenne.

Persze hogy már az eddig normálisan kommentelőknél is elszakad a cérna. A viszont látásra, további jó szórakozást a régi kommentek előbányászásában.

del pipi 2020.07.16. 21:43:43

@Andras74: Csak ott már más volt a történet, de ezt te is jól tudod. Sokan mondjátok a Gasperinit, azért ő mennyi időt kapott hogy létre hozza ezt a gyönyörűséget, mert az bizony tényleg nem gyerekjáték amit leművelnek. Azért annyit hadd mondjak el hogy akiket ti Sarri hívőknek hívtok szerintem azok csak valami újra vágytak és nem olyan türelmetlenek mint azok akik vagy külsőségek vagy edzői kvalitásai miatt nem kedvelik a Sarrit. Én nem vagyok szerelmes bele , így ha nem nyeri meg minimum a Scudettot akkor akár jöhet az új edző. Ha az mondjuk Freddy Krüger lesz én akkor is megadom az időt, türelmet neki, de ha Sarri nyer akkor...jár neki a következő év, hátha tényleg kap néhány spílert az elképzeléseihez. És ezért várjuk meg mi történik 5 meccs múlva. Az arcoskodás pedig oda vissza megy úgyhogy nem kell felsírni, ezt mindenkinek mondom. Ja és igen, kettészakadt, olyan mint Magyarország a háború óta, ilyenek vagyunk.

Sunny21 2020.07.16. 21:43:50

@steven.h: Majd ha egy tiszteletlen kommentemet megmutatsz akkor beszélhetünk erről. Gondoltam, hogy szarul fog esni a tavalyi álláspontod. Akkor gyenge volt a csapat, idén gyenge az edző.. Ez van.

steven.h 2020.07.16. 21:47:43

@Sunny21: Nem teljesen értem hogy melyik szavammal is ütöm a másikat a tavalyihoz 1 db kommentemhez képest. Most komolyan azt akarod bizonygatni, hogy az az 1 komment tükrözi az álláspontomat és ha ahhoz nem vagyok hű akkor már napraforgó vagyok vagy mi? Értelmezni tudtad amit akkor leírtam? Szerintem azzal kezdtem hogy a csapatot kell kicserélni, amit változatlanul hangoztattam végig.

És már ne is haragudj, de jelenleg a tavalyi szart übereljük jelenleg, szóval engedtessék már meg, hogy átgondoljam a tavalyiakat és belássam, hogy mondjuk a több mint 10 kupát nyerő edzőnek volt mégis igaza a vérfrissítéssel és nem nekem mezei szurkolónak és ennek tekintetében értékeljem, hogy kit szeretnék a padon látni.

Rocky80 2020.07.16. 21:48:59

@Sunny21: Akinek nem inge, ne vegye magára.

Egyébként miből gondolod hogy rólad volt szó?

Sunny21 2020.07.16. 21:49:30

@Andras74: A célom az volt ezzel, hogy ne takarjuk el a csapat hiányosságait. Mert jöhet bárki edzőnek ez a keret nem alkalmas a bl trófeára. Ha meg lesz az egy óriási bravúr. Nem kell minden szart az edző nyakába varrni. (Sarri hibáit pedig leírtam már, erre is jött kötözködő komment Rockytól, de átsiklottam fellette, és nem megsértődtem)
Ennyit akartam, nem többet.

Andras74 2020.07.16. 21:50:44

@steven.h: az én kedvem nem vette el a kolléga. Szerintem Te is írj továbbra is. Én mindenkiét szivesen olvasom.

A kommentjeim szubjektívek, hiszen saját véleményem tükrözik. Nem akarok megfelelni senkinek (minek már erre a kis időre), így lehetnek összeütközések.

47. éve szurkolok a Juventusnak. Nem akarok senkivel sem azon vitázni, h ki mennyire juventino.

del pipi 2020.07.16. 21:51:56

@Sunny21: Na mondtam! Már második is vagy! :) Milyen kis sértődékenyek, mondtam ez csak akkor buli ha adod, de ha már kapod...?
Miért azt hitted hogy ha ilyen aknamunkát végzel majd akkor, belenéznek abba a tükörbe? :) Barátom...

Andras74 2020.07.16. 21:57:06

@del pipi: hát igen. Magyarok vagyunk.

Én idén nyárig mindenképpen kitartottam volna Allegri mellett, és Sarrira most sem cserélném le. De tudod, h mindig ez volt a véleményem. Nem tudjuk, mi lett volna ha, de nem is fontos. Most most van.

Te elfogadtad, h így gondolom, én pedig azt, h Te úgy. Nem akarjuk meggyőzni egymást, de mindketten a Juventus sikereiért szurkolunk, és ez a lényeg.

Sunny21 2020.07.16. 21:57:15

Most kezd olyan irányba elmenni a beszélgetés ami már nem építő jellegű, még a sértegetések előtt hagyjuk ezt. Nincs értelme.

Andras74 2020.07.16. 22:00:39

@Sunny21: oké. Vannak hiányosságok, tudjuk. Mint ahogy voltak is. Ez van.

Vmiért kiráz a hideg Sarritól. Sajnos.

Egy Napoli meccsen átfutott az agyamon, h milyen jó, h sosem lesz a Juventus edzője...... Hát ez a baj.
De minden éjszaka után eljön egyszer a hajnal....

2020.07.16. 22:02:34

Szerintem az a fontos, hogy vagy így, vagy úgy, de mindenki egy Csapatért szorít itt. Vannak különböző vélemények, ez természetes, de ne bántsuk egymást feleslegesen. Két éve szurkolok a Juventusnak, messze van még a 47, és nem is szeretnék a Juventino-létről vitatkozni senkivel. Nyilván, akik sokkal régebb óta tartanak a csapattal, jobban látják a helyzetet, mint akár én. Viszont sosem szurkoltam más csapatnak, soha. És nem is fogok. Mindörökké Juve.

Andras74 2020.07.16. 22:02:47

@Sunny21: ha úgy érzed, h megsértettelek, akkor az elnézésed kérem. Hibázhatok. Nem volt ilyen szándékom.

Andras74 2020.07.16. 22:05:21

@Holloka: pár évig Újpest meccsekre jártam. Közelebb volt a stadion, mint Torinó. Úgy 50 m-re.

del pipi 2020.07.16. 22:10:00

@Andras74: Oké Bandibá! De azt nem nem lehet hogy már a meccs előtt melegítesz és megágyazol a pesszimizmusnak! :) Egy picit pozitívabban állsz hozzá figyeld meg hogy a Lazio ellen már nem ezt a játékot hozzuk. Én is látom hogy most van egy kis gödör, de hiszek abban hogy ezen túl lendülünk.
Úgyis találkozunk a Blog focin személyesen és szívesen fogok beszélgetni veled. 5 perc alatt kenlek a kenyérre! :)

2020.07.16. 22:10:03

@Andras74: Azért az nem lehetett rossz. A mai magyar fociba nem lehet fiatalként beleszeretni. Én Fehérvár közelében élek, a Vidi lenne a logikus, de hát nem... Torinó nekem sokkal közelebb van, még ha fizikailag nem tudom elképzelni, hogy a közeljövőben eljutok egy Juve-meccsre. De a remény hal meg utoljára! :)

Rocky80 2020.07.16. 22:10:25

@Sunny21: nekem például a problémám az, hogy egy eddig teljesen normális blogon jönnek a "sünit hátulról" kommentek az ellenvéleményem miatt, amikor meg visszaszólok akkor moderálva vagyok.

Mennek a beszólogatások hogy ki Juventus drukker és ki nem, csak azért mert más véleménye van a látottakról.

Aztán megy a célozgatás hogy "pár f...fej miatt" ne idegesítsd fel magad, stb.

Meg hogy ki ért hozzá és ki nem, ki fotelhuszár és ki nem, stb.

Undorító ami itt folyik.

És tudod mi a legelkeserítőbb?

Az, hogy amikor felmerült a blogfoci gondolata, akkor az egyik legragyogóbb dolognak gondoltam ami ezzel a közösséggel történhet. Illetve azt, hogy feltétlenül ott a helyem!

Most tudod mit gondolok?

Hogy semmi kedvem elmenni rá, mert nem vagyok kíváncsi a szurkolótársaimra akik itt írogatnak és ugyanazt a csapatot szeretik amit én... Eddig mindenkire kíváncsi voltam, azt hittem hogy egy jót beszélgetünk majd és egy tök jó nap lesz.
És ez nem azért van mert nem merem felvállalni a véleményem. Azért, mert ilyen hangulat lett itt a blogon.

Valahol elveszett itt a lényeg az elmúlt hetekben. Hogy ugyanazért vagyunk itt és ugyanazt a csapatot szeretjük.

Most a lényeg az mindenkinél, hogy nekem van-e igazam...

És az is elkeserítő, hogy ilyen tagokban mint @steven.h: - vagy bárkiben! - felmerül az, hogy erre én nem vagyok kíváncsi. Én itt nem fejtem ki a véleményemet többet. Lehet, hogy nem is olvasom ezután a blogot...

Bevallom, én is ezen gondolkozom. Lehet, hogy gyenge lelkületű vagyok, de nekem se hiányzik ami itt van.

Na ez a gáz, nem az hogy ki az edzőnk vagy ki nem.

Andras74 2020.07.16. 22:14:29

@del pipi: o.k.
A Lazió meccs előtt nem írok, de akkor nyerjük meg! Vállalod?

5 perc? Rágós falat vagyok!

Grinta 2020.07.16. 22:14:58

@Andras74: Én is ilyen vagyok,bevallom.A járt utat nem adom fel,a járatlanért.Én nem változtattam volna a Mister személyén.A Juventus managementje megtette.Viselniük kell a döntésük súlyát,ha pozitív,ha negatív lesz a vége.Említettem sok mindent.És ez most egy kicsit mindenkinek szól.Ezt be kell fejeznünk.Legyen szó mind a stílusról,mind oldalakról,ez így nem mehet tovább.Juvés nem eheti a Juvés Szívét ilyen esztelen módon.

babo0410 2020.07.16. 22:16:51

@Drotkoszoru: Nálad olvastam először amit Mitya10-től idéztél, és arra akartam reagálni, majd eszembe jutott az elküldés után, hogy inkább Mitya kollégának kellett volna címezni.
@Mitya10: Pirlo mikor idejött hozzánk, már túl idős volt. Még nagyon jó dolgokat tudott, hiszen a tudás nem vész el. De Marchisio nyilatkozta, hogy már valakinek mindig ott kellett lennie mellette, hogy az ellenfelek ne tudják kivenni a játékból. Másrészt meg egy fecske nem csinál nyarat, másrészt meg ha az edző taktikája sablonos, kiismerhető, és a szintén támadó focit játszó, labdabirtokló csapatok ellen nem működik, az egy Pirloval se fog. És a másik fele, hogy Sarri nem tudja a csapatot megfelelően rotálni, így Pirlo se biztos, hogy megoldana mindent. Neki is kell néha a pihenés. Szerintem most ennek a levét isszuk.
Ha nyerünk, nem szoktam Sarrit kritizálni. Pláne, ha jól is játszunk.
Egyesek meg tényleg ott tartanak még mindig, hogy szezonkezdés előtt kijelentették, hogy Sarri jó, és nem akarják elismerni, hogy nem volt igazuk, és inkább hülye az összes játékos, Paratici, a nagy legenda Nedved is már hülye, Agnelli nem ért hozzá, csak Sarrit ne érje kritika, hiszen megmondták, hogy micsoda edző. De ha beleszólása sincsen semmibe... És tudod ez mennyire megmosolyogtató? Bezzeg, ha Allegri alatt kikaptunk, akkor mindenért ő volt a hibás.
Allegri alatt is sok élvezhető meccsünk volt. Nem csak a látványos támadó foci lehet élvezetes. Én szerettem Allegri fociját. Inkább kevésbé legyen látványos a játék, mint sok gólt lőve is azon izguljunk, hogy legalább az egy pont meglesz-e.
És mindenki belátta, hogy káosz amit a vezetőség csinál, akkor nekem is be kéne állni, és Paraticit, meg a legendát kritizálni Kössz nem. Én bízok bennük. És látom, hogy mit szeretnének. De amit itt sokan várnak arra sajnos nincs elég pénzünk. Én csak egyvalamit rovok fel nekik. Sajnos a fiatal olasz tehetségeket csak üzleti céllal igazolgatják, nem merik őket a nagy csapathoz hozni, hátha beválik egy-kettő. Nagyon kéne egy olasz mag a csapatba. És most lenne is pár tehetséges fiatal.
Igen én nem kedvelem Sarrit, a hibáit le szoktam írni, de ha el szoktad olvasni a hozzászólásaimat, láthatod, hogy mióta újraindult a bajnokság, nem írtam nagyon rosszat Sarriról. Egy-egy vesztes meccs után a látható hiányosságait meg szoktam említeni, ez igaz. És az is, hogy már meg szoktam jegyezni, ha egy-egy meccs alatt, után megint Sarri mentegetése folyik. Engem kifejezetten zavar. Egyesek kijelentették idény elején, hogy jó edző, tehát biztosan az kell legyen, hiszen ők megmondták, és ők értenek hozzá. Azaz mindenki hibás, csak Sarri nem. Pedig az a baj, hogy Sarrinak rengeteg hiányossága van. Nem tudja jól forgatni a keretet, nem tud cserélni, csak egy taktikát ismer/hajlandó használni. Még azt se mondom, hogy a felállást cserélje le, mert a 4-3-3-at is millióféleképpen játszhatnánk. De erre se képes/hajlandó.
És megmondom az őszintét, lehet nem is lenne baj, ha a Lazio megint nyerni tudna ellenünk. Talán akkor észbe kap a társaság.

Grinta 2020.07.16. 22:17:47

@Rocky80: Régen lazább karakter voltál,igazi Argo emlékeim szerint!Hova tűnt?Vagy rosszul emlékszem?

GodPiero 2020.07.16. 22:20:36

@Rocky80: Teljesen igazad van!!!
Nekem is volt néhány negatív/bicskanyitogató hsz-em, de mindig a vezetőség/játékosok irányába! Soha nem a szurkoló társaim felé....Nem kell velem egyetérteni és mellém állni, de .....
Aztán jött a csirke gyerek....
A fő drukker, az egyetlen, az érinthetetlen....
Mindenhez/mindenkihez van egy - saját szellemi szintjén - egy vicces hozzászólása.
Ha valaki mást mer gondolni/írni akkor a hálótársaival karöltve vegzálják.
Utána jönnek az ilyen beszólások, mint sünit hátulról....

dobor norbert 2020.07.16. 22:20:58

@Rocky80: Remélem,h nem sértettelek meg!?

2020.07.16. 22:22:22

@Andras74: Nagyon szerencsés vagy, hogy megélhettél ilyeneket! :) Köszönöm, hogy megosztottad velem is! :)

Andras74 2020.07.16. 22:23:08

@Grinta: jogos!
Visszafogom magam.

Sunny21 2020.07.16. 22:25:05

@Andras74: Egyáltalán nem sértettél meg. Én komolyan nem haragszom meg, ha valaki keményebben véleményt formál, vagy éppen iróniát alkalmaz velem szemben, de ha válaszolok akkor Ő se sértődjön meg ;)
Reggel leírtam a véleményemet Sarri tegnapi meccseléséről, nem tetszett. Sőt még a meccs előtt is leírtam, hogy nem tetszik a kezdő.
Általában csak a szélsőségekre szoktam reagálni, ilyenek voltak a Pirlo padra ültetése, Allegri szopi, azonnali edzőváltás, sosem játszottunk ilyen szarul stb... Erre hoztam a kommenteket. Úgy gondoltam, így hiteles.. De majd visszafogom magam, és legközelebb csak a Scudetto (mármint a mini scudetto) megnyerésénél írok Sarriról és a csapatról ;)
Na, jó éjt mindenkinek! Remélem kedden egy boldog, békés napra ébredünk :)

Andras74 2020.07.16. 22:25:31

@Holloka: köszi, h olvastad!
Nézz előre és láss nagyon sok Juventus meccset!
Nem fogod megbánni! Nincs hozzá hasonló csapat! A Juventus az egyetlen, aki felvállalja, h csak a győzelem számít!

dobor norbert 2020.07.16. 22:26:36

@Sunny21: Azért ha lehet ne aludjál hat napig!;)

Andras74 2020.07.16. 22:28:41

Jó éjt mindenkinek!

Hajrá Juve!

dobor norbert 2020.07.16. 22:30:03

@Andras74: Menj békével! Hirdesd az Úr igéjét!

Rocky80 2020.07.16. 22:31:59

@dobor norbert: sajnos pont te voltál aki burkoltan f..fejnek nevezett. Szóval igen. Sok minden vagyok, de azt hiszem ez nem.

@Grinta: nem tudom mire gondolsz, az is lehet igen, az is lehet nem. Változom én is és a gondolataim is az idők múlásával. Ez normális.

Lehet hogy igazam van, lehet hogy nem. Ez is normális.

Van hogy szeretem és van hogy utálom a Juventust. A szülő is ilyen a gyermekével, van amikor pofon vágná, de összességében csak szeretetből teszi és azért mert nem közömbös iránta. Ez is normális.

Lehet, hogy nem vagyok szakértő, de több éve ide járok és eddig szerettem mindenki gondolatait elolvasni a meccsekről és a csapatunkról, még akkor is ha nem értettem feltétlenül egyet vele.
Minden egyes kommentet elolvastam tartalomtól függetlenül évek óta! Most már van hogy nem vagyok kíváncsi rá. Ez nem normális.

"Juvés nem eheti a Juvés Szívét ilyen esztelen módon." EZ A LÉNYEG. Ami most folyik itt az meg szintén nem normális.

dobor norbert 2020.07.16. 22:34:12

@Andras74: Én meg egy ilyen kis terelgetős manyus.Aludj jól!

Sunny21 2020.07.16. 22:37:25

@Rocky80: Most lett megkérdőjelezve, illetve utalva rá, hogy tavaly óta szurkolok a Juvénak. Nem is reagálok rá, nincs értelme. Téged se kellene hogy érdekeljen a személyeskedés. Nyilván megkerülhetetlen, hogy néha odaszúrunk (mini scudetto :)), most ütközik a véleményünk, lehet hogy 2 év múlva egyezni fog, és pl. pipivel fogok "ölre" menni. És? Szerintem ne sértődjünk meg. Én pedig ígérem, nem bányászok elő több kommentet. Nem is gondoltam, hogy ekkora probléma lesz belőle. Tényleg arra szántam, hogy lássuk be a gondok nem most kezdődtek.

dobor norbert 2020.07.16. 22:37:39

@Rocky80: Nem,nem! Ha valakit annak gondolok annak le is írom. Én egy ilyen egynes típus vagyok. Nem bújok kamu nevek mögé,vállalom aki vagyok és amit mondok.Világbéka!

dobor norbert 2020.07.16. 22:39:08

@Sunny21: Kár,h az én mondókámat nem kerested elő... ja lehet,h törölve lett?

dobor norbert 2020.07.16. 22:44:01

Szerintem itt páran túltólják a témát. Lehet ezt sokkal lazábban kezelni. Ha nyerünk,ha veszítünk a kenyér attól nem lesz se drágább,se olcsóbb. Szeressük egymást Gyerekek! A Juveszerelem meg marad Örök. Ámen.

babo0410 2020.07.16. 22:45:46

@Sunny21: Nem sikerült. Van ez így. De sajnos fontos láncszemek sérültek voltak. Az odavágón Can, Chiellini és Cuad, a visszavágón meg Chiello és Mandzu. Szerintem Bonu és Rugani együtt nagyon nem jó páros. Kettejük mellé kell egy meghatározó, egy erős védő.
Szerintem Chiellini sérülése meghatározó volt a továbbjutás szempontjából. De akár a visszavágón mandzukic és Cuadrado sérülése is. Mondjuk az odavágón az is meghatározó volt szerintem, hogy kellett volna egy jó Dybala is. Csak részben hibáztatom Allegrit azért a kiesésért. Ahogyan most sem csak Sarri hibája a rossz teljesítmény, de szerintem sokkal meghatározóbb most az, hogy nem tudja felrázni a csapatot, és nem tud jól belenyúlni a meccsekbe.
Én tartom magamat ahhoz, hogy Allegri jó edző volt, megtett mindent azért, hogy továbbjuthassunk, de szerintem Chiellini kiesése, és sajnos Dybala rossz formája nagyon meghatározta az egészet. Nem volt szerencsénk, én nem hibáztatom Allegrit, legalább nem az ő nyakába varrom, hogy nem jött össze.

Apuleius 2020.07.16. 23:00:00

@Rocky80: "nekem például a problémám az, hogy egy eddig teljesen normális blogon jönnek a "sünit hátulról" kommentek az ellenvéleményem miatt, amikor meg visszaszólok akkor moderálva vagyok."

Egy kicsit pontosítanék. Tudom, hogy mindenkinek a saját kommentjének törlése fáj jobban, de a szóban forgó esetben egy komplett adok-kapok került eltávolításra, vagyis a másik oldal hozzászólásai pontosan ugyanúgy moderálásra kerültek. Én is azt látom, hogy a hangnem és a kommunikáció nagyon rossz irányokba tart a blogon, így sajnos hamarosan radikális lépésekre is sor kerülhet. Mindamellett azt gondolom, az volna a legszerencsésebb, ha mindkét oldal megértené végre, hogy a személyeskedésnek semmi helye a blogon, s nem próbálná lenyomni a véleményét a más véleményt megfogalmazók torkán. Nem működik az "én csak visszaütöttem" logika, bizonyos dolgoknak semmi helyük ebben a közösségben, mindkét oldalnak változtatnia kell.

babo0410 2020.07.16. 23:03:31

@Holloka: ATMA ellen is mindenki szentül hitte, hogy már minden mindegy, aztán a visszavágón mi lett? Gondolom, ha továbbjutottunk volna, @Sunny21: nem másolta volna be az én kommentemet.
Nem lett igazam. Én hittem benne. Allegri nem egyszer csinálta meg a lehetetlent. Már a Milannál is. Én hittem benne.
Tudom, én akármit gondolok, mindig hülye vagyok, mert nem azt gondolom, amit a blogon kell.
Én másképpen látom, ennyi. Sajnos Chiellini hiánya meghatározó volt, a védelem szétesett, ráadásul elől is hiányzott egy harcos Dybala. Ennyi volt. Meg sajnos az Ajax akkor pokolian erős volt. De azért vagyok hülye, mert hittem Allegriben?
Bezzeg most! Sarri nem igazán mutatja meg miért kéne hinnem benne? Rengeteg a hibája, nem sorolom fel újra. De most meg azok, akik tavaly elküldték volna azonnal Allegrit, már az ATMA elleni odavágó után, azok még mindig Sarrit védik. Számomra ez furcsa. Most mitől érdemel nagyobb bizalmat az edző, mint tavaly élvezett egy nála többet bizonyító edző?
Elismerem, lehet jó volt, hogy Allegri távozott, elfáradt a kapcsolat, de engem Sarri eddig nem tudott meggyőzni, hogy ő volt a megfelelő választás a padra. Én is hiszem, hogy a bajnoki cím meglesz, de ha nem tud valamit kitalálni, ami nem az ő terepe, akkor a BL-ben már a Lyon ellen is gondok lehetnek. És akkor nem léptünk vele semmit előre, sőt. Szerintem nem volt jó választás Sarri, de az idényt már csinálja végig, és utána, ha van olyan opció, ami biztosan jobb megoldás, akkor én nem marasztalnám. De akkor olyan megoldást hozzanak, ami nem vagy vagy.

Rocky80 2020.07.16. 23:04:51

@Apuleius: valóban minden komment törlésre került, ez így pontos.

Minden más: +1, igenis értettem! :-)

Wizzurah 2020.07.16. 23:52:35

Hu automatikusan megnyitottam a cikket, azt hittem lemaradtam egy meccsrol, hogy ennyi hozzaszolas van de nem, ez csak egy Sarri cikk es sok a varju a blogon ;)

babo0410 2020.07.17. 00:10:03

@Holloka: Most olvasom, és ez így korrekt. Nekem se célom senkit megbántani, de mikor azt írja valaki, hogy ez tényleg hülye, arra mit lehet mondani? És pont te írtad ezt. Úgyhogy legyen végre béke.
Én anno Allegriben nagyon hittem, tudtam, hogy képes megcsinálni, bármikor váratlant húzni. Sajnos nem jött össze az Ajax ellen. Sajnálom. Viszont Sarriban nem csak a kinézete miatt nem tudok bízni. Láttam tavaly is pár Chelsea meccset, meg anno a Napoli meccseit is sokat. Vannak bizonyos korlátai, ami miatt mindig azt éreztem, hogy nem idevaló. És emiatt sose tudtam bízni benne igazán.
És ezt le szoktam írni. Jó lett volna, ha megcáfol, de sajnos egyre többször jönnek ki a hiányosságai, és egyre több hasonlóságot látok korábbi éveivel. Sajnos a Napolinál is összerogyott a teher alatt, mikor elkezdtük keményen üldözni őket, és főleg, mikor a nyakukba értünk. De tavaly a Chelsea-nél is rengeteg olyan dolog jött elő, ami inkább ellene, mint mellette szólt. Az ominózus csere megtagadás, a bajnokság végi túl sok pontvesztés, a rotáció hiánya, stb. És sajnos ez nálunk is rendre előjön. Ezért vagyok most kritikusabb. Allegriben sokkal jobban hittem. Sarriban nem tudok.
Pedig anno én voltam, aki mindig védtem a csapatot, és az edzőt. Sajnos néha túlságosan vehemensen is. Ezért elnézést kérek. És nehogy már az legyen a hibám, hogy egyik edzőben a végsőkig hiszek, a másikban meg nem tudok?
Egyébként egyesek ugyanazt csinálják most Sarrival, amit én tavaly az Ajax elleni odavágó után.
De egy a lényeg. Ha komolyan gondolod, legyen szent a béke, és majd a szezon végén értékeljük ki milyen volt Sarri mester.
Egyébként én nagyon félek a Lazio elleni meccstől. Kétszer már darabokra szedtek, csak remélni tudom, hogy most túl fáradtak hozzá, hogy megint elverjenek minket.
Legyen béke!

MdewC 2020.07.17. 00:16:33

@Sunny21: te beteg vagy pali. :D

Ennyire olcsó az időd?

Inkább írj Sarrinak, hogy rakja össze végre a gárdát, mert így baj lesz. :)

Aztán a mercatoba is bekellene segíteni. :)

Tx. :)

MdewC 2020.07.17. 00:32:22

@Rocky80: annyira melletted vagyok a véleményedben, hogy leírni nem tudom.

Topik összefoglalóban lenne a helye (ha lenne), hogy miért megy el a kedve az embernek sokszor ide írni / beszélgetni / focira menni, stb, a saját szurkoló társaival... Lehet régen is ment az adok kapok, meg szívtuk Babo vérét amikor csak lehetett :D de most az lett a divat, hogy mások szurkolói mivoltát is megkérdőjelezik (?) hát arra nem lehet mit mondani. :D (Ez ovis szint. Kinek nem inge ne vegye.)

Sunny: ha pedig ilyen jó vagy jogos negatív kritikák kikeresésében, akkor hozzájárulok, hogy bemásolj pár csapatot, edzőt, játékost dicsérő kommentemet. ;)

Hajrá pali. :D

Ilyen egyoldalú szar érvelést még az életben nem láttam, hogy kiragadsz 1-1 fikázó kommentet és ezzel azt hiszed igazoltál valamit. :D

Mondjuk ha ez neked örömet okoz akkor nem szólok bele.

Rikoo 2020.07.17. 00:34:42

Nagyon komoly ellenvélemények vannak itt. A külföldi oldalakon is hasonló dolgok történnek, Sarri nagyon kihúzta a gyufát a szurkolóknál, nem véletlenül lett trend a #SarriOut.
A bajnokságot muszáj lesz valahogy behúzni, az igazi megmérettetés a BL lesz.

Andras74 2020.07.17. 05:59:21

@babo0410: ne temessük a BL-t! Sosem lehet tudni.

Az edző kérdés el lett kapkodva. Volt edzőnk, élő szerződéssel. Ki lehetett volna várni az ",igazit".
Ne kövessük el ugyanazt a hibát!

Edző kérdéshez ez után - egy darabig - nem szólok hozzá. Ezt javaslom Neked is. Ne szítsuk egymás között a tüzet. Mindenki elmondta elégszer a véleményét, velünk együtt.

Sunny21 2020.07.17. 06:20:52

@MdewC: Tudod, azok a kommentek nem egy meccsről szóltak, hanem egy folyamatról ami már akkor látható volt.

15 percembe került, nem egy nehéz mutatvány ;)

Nem keresek több kommentet, mert ezt azért nem gondoltam, hogy ekkora felháborodás lesz miatta. Sem pozitívat, sem negatívat!

steven.h 2020.07.17. 09:46:59

@Sunny21: Értem, hogy egy tendenciáról szóltak, de azt változatlanul nem értem, hogy mit akartál ezzel bizonyítani. Vagy igazából a fő kérdés az az, hogy ez hogyan is kapcsolódik ahhoz amiket ehhez a cikkhez Sarrival kapcsolatban írtunk? Itt sehol nem írtam, hogy hozzuk vissza Allegrit, annyit mondtam, hogy látszólag nincs tartása sem már a csapatnak, nincs aki rendet tegyen a fejekben nem úgy mint az elmúlt 8 évben Allegri és Conte is. 2-1-re mentünk egy Sassuolo ellen a szünetben, ahol lehetett volna rendezni a sorokat, ez lenne az edző dolga, ehhez képest mennyi kellett a Sas-nak a fordításhoz, 10 perc? Ennek nem tudom mi köze van a tavalyi Ajax meccshez és az ott leírtakhoz.

Attól mert én is változást akartam, még nem kell szeretnem Sarrit, főleg mert egész nyáron azért imádkoztam hogy csak őt ne és ezen az se változtatott volna ha triplázott volna a Chelsea-vel. Előbb látnám itt szívesen Ancelottit pedig őt se bírom. Kritizálhatom ha úgy látom, ahogy a többi edzőt is kritizáltam ha nem tetszett amit látok már meccsek óta anélkül hogy bárki régi kommentekkel akarna bármit bizonyítani.

Plusz attól mert kritizálom nem a bukását kívánom, mert a Juve az első és nem az edző. Ettől függetlenül ez a szezon ha egy Scudettoval lesz lezárva az nem lesz siker, mert a vezetőség amellett tette le a voksát hogy a keret az erős és BL esélyes, nem kell drasztikusan változtatni rajta. Ehhez képest ha már a Lyon ellen esetleg bajok lesznek (ne legyenek), bár az elmúlt 1 hét, meg ki tudja még a Lazio ellen, vagy a további meccseken mi lesz, lehet jobb szépen búcsúzni a Lyon ellen, mint kiütéssel a City ellen. Ez van, jelenleg én így látom a helyzetet, attól még nem kell, sőt nem is szeretném hogy igazam legyen, de azért van a blog, hogy megosszam másokkal a kételyeimet és esetleg hallgassak ellenvéleményt. Csak az ellenvélemény az nem az hogy h*lye vagy, Sarri utáló vagy, Allegri imádó vagy, röhögnöm kell tőletek, fotelszakértő vagy stb stb.

Bocs a kirohanásomért tegnap, valószínűleg a fáradtság miatt túl könnyen elszakadt a cérna.

JuventusFanatikus 2020.07.17. 09:58:23

Uraim, ami itt folyt az katasztrófa!

Gondolom mindenki kiadta magából azt, amit ki akart, úgyhogy mostmár ideje a változtatáson beszélni, mert mind a két fél ugyanúgy hibás, senki ne gondolja azt, hogy egy szegény áldozat, és Ő semmiről se tehetett! Mindenkinek meg kell erőltetnie magát, és vissza kell billenteni ezt a Blogot az eddigi helyére, mert ez tarthatatlan, és annak örülnék, ha ez önerőből sikerülne, nem pedig Szerkesztői "segédlettel". Elvégre, jobbára mind felnőtt férfi emberek vagyunk, nem? Én azt mondom, hogy ez legyen az utolsó cikk legalább Blogfociig, amiben egymásnak estek. Igen, a Blogfociig, amire mindenkinek el kell jönnie, aki megteheti. Ez már nem akarás kérdés lesz, mert én garantálom, hogy azon az esemény lehet a fordulópont a Blog életében, amire akkora szükség van, amire nem is gondolnátok. Meg kell, hogy ismerjétek egymást, és azután minden másképp lesz, ezt higgyétek el nekem! Nem kell attól félni, hogy bárki kellemetlen helyzetbe kerülne, jól fogja mindenki érezni magát, ezt személyesen garantálom!

Addig is, nem szeretnék látni egyetlen utalgatást sem, sünszarást, betegezést, lelki szegényezést és semmi ehhez hasonlót. Mindenki erőszakolja meg magát, és ne provokálja a másikat. És tudjátok mit? A csövesezés, a balf@szozás, elküldése a f@szra és nudlipöcsözés se legyen elfogadott bármely Juventus-játékossal, vagy edzővel szemben! Így biztos, hogy kevésbé mentek egymás agyára. Elhihetitek, egyáltalán nem fogja megváltoztatni a véleményetek, csupán annak az élét tompítja el, és nem lesz annyira szélsőséges. Akinek tényleg fontos ez a Blog, ez a közösség, az meg tudja ezt tenni, nem olyan nagy kérés szerintem. Mindenki tegye félre most magában az egymás iránti unszimpátiát, kezdjünk tiszta lappal, legyen ez egy új oldal a Blog, és a Juventus történelmében is, zárjunk le mindent a Sassuolo elleni döntetlennel, és szurkoljunk együttesen a Lazio elleni sikerért!

Az elbujdosás nem megoldás, szeretni fogjátok egymást, ha beledöglötök is!:P:D FORZAAAAA!!!!!

del pipi 2020.07.17. 10:00:03

@steven.h: Bocs, látod mi a különbség köztünk? Nekem a Scudetto bizony siker, a tavalyit se fitymáltam le. A többit meg majd az idő eldönti. Mi lesz a BL-en? Mi lesz Sarrival? Nemsokára megtudjuk, én is kíváncsi vagyok hogy pl. a vezetőség hogy gondolkodik. Ad még lehetőséget neki? Vagy nem? Ha igen akkor segítik a munkáját egy két odaillő igazolással, vagy csak oldja meg abból amit kap?
Itt mindenkinek van igazsága ezt már elmondtam, de ha azt szélsőségesen tálaljuk akkor megváltozik kicsit.

del pipi 2020.07.17. 10:05:04

@JuventusFanatikus: Teljesen rendben van amit mondasz, én személy szerint elkezdtem és visszaszívok minden sünt! :) Forza Juve Blog! Forza Juve!

steven.h 2020.07.17. 10:12:11

@del pipi: nem mondtam hogy nem fogok örülni a Scudettonak. A Scudetto mindig egy siker, főleg ha a pofáraesés Milánó sötétebbik felén egyre nagyobb.

Azonban én a nyár után nem ezt vártam. Mi csak hírekből tudunk informálódni és azok alapján támasztani egy elvárást. Ezek alapján az egyik út, hogy meghagyjuk azt az edzőt aki már bizonyított és adunk alá egy új keretet mert úgy látja, hogy ez már jól lakott. Szerintem ennek senki csőrét se kellett volna hogy bökje ott fent, de mégis az egó győzött és Nedved meg Paratici azt mondta ez a keret BL esélyes és ez lett nyilatkozva is, hogy ez a cél ehhez hoznak edzőt. Ehhez képest hogy állunk? 2 elbukott döntő, jelenleg borzalmasan festő csapategység és izgulás még a Scudettoért is.

Én nem ezt vártam és ilyen tekintetben, igen, egyelőre ez csalódás, de attól még sehol nem írtam hogy ne örülnék a Scudettonak.

Csak érdekes dolog ez, amikor még két kupát hoztunk min egy szezonban mindenki felhánytorgatta hogy na de a BL így meg a BL úgy, csak az számít. Most meg hirtelen már elég a Scudetto? Úgy hogy papíron erősebb a keretünk mint tavaly? 1 éve van itt, volt még plusz 3 hónap hogy szarrá gyakoroltasson mindent, mégse lehet látni csak fellángolásokat vagy még azt sem.

steven.h 2020.07.17. 10:17:41

@del pipi: és most direkt nem példálózok ilyenekkel, hogy decemberről Januárra volt hogy 3-5-2ről 4-2-3-1-re álltunk át, vagy 4-3-1-2-ről vissza 3-5-2-re, vagy hogy a 3-5-2-ből hogy lett 4-3-1-2 nagyjából 8 hónap alatt. Igen, ugyanaz az edző volt, de attól még ez nem megy csak úgy, hogy na akkor holnaptól így játszunk, mégis rövid időn belül adaptálni lehetett.

Régen emlékszem, hogy mindenki jött azzal, hogy de ezek profi játékosok nekik nem kell hogy nehézséget okozzon így meg úgy játszani, most meg hirtelen, nyilván most ezt ne vedd magadra, általánosságban írom, mindenki a türelemről papol.

del pipi 2020.07.17. 10:21:48

@steven.h: Hát én úgy értelmeztem az előzőből hogyha az idei szezon egy Scudettoval lesz lezárva az nem siker. Igen vannak akik a duplázásra is fanyalognak, de azt be kell hogy lássuk a BL az más kávéház, ott sok apró dolgon múlik a végső győzelem. Én azért nem engedem el a BL se olyan könnyen, még ha papíron mi nem vagyunk esélyesek. A foci meg nagyon sok furcsaságra képes.

del pipi 2020.07.17. 10:23:31

@steven.h: Húúú most mennem kell de ha vissza jövök feltétlen elmondom mit gondolok erről, ez érdekes.

Rocky80 2020.07.17. 10:28:14

@steven.h: egy nagyon érdekes kérdést vetettél fel, remélem nem csak nekem tűnik annak:

Siker-e ez az átmeneti szezon ha scudettoval zárul?

Valljuk be, erre azért nagy esély van, illetve ha szezon előtt mondja valaki hogy új edzővel és új szemlélettel próbálkozunk idén és látatlanban elfogadunk-e egy scudettot, azt hiszem mindenki elfogadta volna.

Viszont történt-e érdemi előrelépés valóban, játékfejlődés, vagy csak egy helyben toporgás és a kulcsjátékosaink további öregedése?

Rá lehet-e legyinteni erre az évre mert nagy valószínűséggel meglesz a scudetto és egy átmenetinek szánt évben teljesen jó ez?

JuventusFanatikus 2020.07.17. 10:44:01

@Rocky80: Szerintem ez mindenképp átmeneti évnek tekinthető, ugyanis annyira más stílust képvisel a keret és az edző, hogy nem lehet elvárás az, hogy triplázzunk, vagy mindképp meg kell nyerni a BL-t. Ha jött volna mondjuk Deschamps, akinek a játékfelfogása közelebb lett volna Allegriéhez, akkor lehet, hogy nem így értékelnénk. Jelenleg Sarri egy olyan keretet vett át, ahol öt év alatt nem csináltak meg annyi kényszerítőt a játékosok, mint ennek a szezonnak az első felében. Sok dolgot úgy kellett megtanítania, és hidd el, a következő edzőnél is, ha meglátunk egy szép kis játékot, akkor mondhatjuk azt, hogy "igen, ezt még Sarri tanította". Ez különösen a Napoli játékán látszik meg, ahol nagyon megmaradt a keze nyoma. Jelenleg nálam a Mister kap egy hármast, ha megnyeri a Scudettót, a BL-ben való teljesítmény pedig még befolyásolhatja ezt a jegyet.

Ja, és remélem a hallgatás-beleegyezés, gondolok itt a fentebbi litániámra:)

MdewC 2020.07.17. 10:52:12

@JuventusFanatikus: szép szavak, tessék akkor példát mutatni akkor. ;)

Egyébként egyet értek. ;)

Juve.

steven.h 2020.07.17. 13:22:32

@Rocky80: @JuventusFanatikus: Kérdés az hogy ki tekinti ezt átmeneti évnek, mi szurkolók csak, vagy a vezetőség is?!

Ha itt tényleg valami újat akartak volna, akkor nem 2 évre szerződtetik és megszerzik neki azokat a játékosokat akikre szüksége van, de nem ez történt. Fentről csak az jön a nyilvánosság felé, hogy BL esélyes a keret és hogy csak nagyon nehezen lehet rajta erősíteni. Ehhez képest, ha véletlenül csúnyán beleszaladunk a késbe a BL-ben, akkor Scudetto ide vagy oda, nem hiszem hogy lesz még egy esély.

Egyes hangok szerint már a Lazio elleni meccs is vízválasztó lehet, mert Agnelli besokallt a látottaktól.

Nyilván ezek pletykák, de ha csak minimális igazságtartalma is van, akkor ez nem átmeneti év, ott fent biztosan nem.

dobor norbert 2020.07.17. 13:52:12

@JuventusFanatikus: Megint szépen szóltál!De,sajnos nem vagyunk egyformák. Sok különböző jellem,karakter. Pedig a cél közös kell,h legyen,hisz egy Csapatot imádunk. Nehéz dió igazi közösséget gyúrni,mikor itt sokan az élttől kapot pofonok miatt a blogon keresztül vezetik le a feszültséget. Persze nagyon egyszerű,hisz kilencven százalék álca nevek mögé bújva szúrkálódik. Tudod,h én is vehemensen védtem a játékosokat,Csapatot,türelmet,megértést hirdetve. Nem könnyű,belefáradtam,elengedtem. Senky nem fog eltántorítani a Csapatomtól,mert imádom és imádni fogom! Világbéka!

GodPiero 2020.07.17. 16:24:48

@dobor norbert: Még mindig személyeskedsz!!!!
Az ilyenek miatt lesz ótvar ez a blog.....

dobor norbert 2020.07.17. 16:34:12

@GodPiero: Soha többé ne szólíts meg!!!!

GodPiero 2020.07.17. 16:35:17

@dobor norbert: te meg ne személyeskedj és akkor talán valóra váltom az óhajod....

GodPiero 2020.07.17. 16:39:47

@dobor norbert: Ha a továbbiakban nem személyeskedsz nem kell olvasnod ....

dobor norbert 2020.07.17. 16:40:54

@GodPiero: Majd én eldöntöm,h mit teszek.

GodPiero 2020.07.17. 16:48:54

@dobor norbert: Akkor nekem miért akarod megmondani, hogy mit tegyek?

dobor norbert 2020.07.17. 16:52:26

@GodPiero: Miért nem hagysz már békén!!!???

dobor norbert 2020.07.17. 16:57:48

@Apuleius: Szeretném,ha ezt az alábbi párbeszédet nem törölnétek! Szerintem nagyon tanulságos és építő jellegü.

GodPiero 2020.07.17. 17:42:05

@dobor norbert: Így van!
Mindenki visszavett a blog érdekében!!! KIVÉTEL te !!!!

del pipi 2020.07.17. 18:00:27

@steven.h: Na itt vagyok! Kezdve az utolsó résszel, azt pl én nekem konkrétan egy tavalyi Allegri érás mondatom volt, és arra utalt hogy azért a mi fiaink a nagy fiúkkal játszanak egy homokozóban, se talán ez össze is van már kicsit keverve. Én a türelmet Sarri felé próbálom kérni, kialkudni, erőltetni. :)
Ide kapcsolnám amiről szó volt utána , lehet úgy hívni hogy ez átmeneti időszak de én inkább azt mondanám Sarri első éve. Nem akarom mindig ismételni, de ha Sarri ilyen előnyből nem tudja megnyerni a bajnokságot akkor valószínű nem ide való, de ha igen jár neki hogy kitöltse a második évét. És most szimpátiától függetlenül, nekem ez a karakter inkább az én régi idős egyik edzőmre hajaz.
A második, ami nálad az első, a felállás kérdése. Mondjuk azt nem tudom hogy ez most Sarrira utal vagy Allegrire. De ha Sarrira akkor szerintem ő csak 4-3-3-mat tolja, azzal a különbséggel hogy olyan január február felé ha jól emlékszem akkor egy 4-3-1-2-vel próbálkozott. És egyértelműen látszott hogy a csapat összetétele erre sokkal alkalmasabb, az nekem konkrétan tetszett. Aztán visszaváltott a 4-3-3-ra, na ezt nem értem! De ha még váltogatná.... na ez lehet az ő veszte hogy rugalmatlan...hacsak mint mondtam nem kap hozzá megfelelő playert.

steven.h 2020.07.17. 19:54:07

@del pipi: Félreértetted amit írtam. Én épp a Conte és Allegri évadokra referáltam ahol nagyjából 1-2 hónap alatt egyik felállást váltottuk le a másikra. Vagy az Allegri első évében ahol 8 hónap alatt átvitte amit szeretett volna és 3-5-2-ből csinált 4-3-1-2-t, de ugye a többi évet is lehet mondani, ahol mindig váltott valamiről valamire, amihez más mozgások és más taktika társul mégse ment a csapat rovására.

Most meg sajnos 1 év alatt nem nagyon látni, hogy hova is szeretnénk eljutni, mert az amit most csinálunk az maximum passzív passzolgatás egyérintőből. Az utóbbi két meccsen akcióból 1 gólt sikerült lőni, nem többet.

del pipi 2020.07.17. 20:09:07

@steven.h: Áhh oké! Így már tiszta! Ebben nem lesz vita köztünk, arról nem is beszélve hogy Allegri első négy éve nálam rendben van. Utána kell nézni hogy én Allegristől a csapatig az Ajax visszavágóig kitartottam, utána szakadt el a cérna, de ezt már megbeszéltük. Sarri mellett azzal érvelnék hogy azért jobb KP állt mindkét tréner rendelkezésére, amit pedig ellene hozok fel hogy rugalmatlanul kapaszkodik ebbe a fáradt felállásba.

steven.h 2020.07.17. 21:30:34

@del pipi: ebben nem fogunk sajnos egyetérteni: Khedira-Pjanic-> bl döntő. Most azért annál jobban àllunk sokkal

del pipi 2020.07.17. 21:52:21

@steven.h: Nem erre értettem, hanem amivel az első évet kezdte Allegri. Azért egy nüansznyival jobb kp állt a rendelkezésére mint most Sarrinak. Én ezt gondolom.

FeriGjuve 2020.07.18. 19:31:14

Az jó dolog,hogy látja a problémát.
De meg kéne találni a megoldást,mert ez így olyanok vagyunk,mint egy kis csapat.Egy pillanat alatt összeesünk.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3494) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (964) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10220) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2498) meccsek (4287) mercato (4270) nyilatkozat (7634) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4286) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása